هر سال در روز ۱۴ فوریه(۲۵ بهمن ماه) به منظور تجلیل از عشق‌‌ در سراسر جهان جشنی به افتخار یکی از قدیسان صدر مسیحیت به نام والنتینوس (ولنتاین) برگزار میشود. داستان مشهور ولنتاین قدیس چنین است که این کشیش مسیحی در رم باستان برای سربازان مراسم ازدواج برگزار میکرده و چون این کار خلاف قوانین بوده، او را به زندان می اندازند و در ۱۴ فوریه والنتینو اعدام میشود. حال در این روز خاص ، عشاق با ارسال پیام‌های عاشقانه و هدیه ولنتاین به معشوقان ، خانواده و دوستان خود ابراز علاقه می‌کنند و این روز را در کنار عزیزان خود جشن می‌گیرند. زوج‌ها برای قدردانی و احترام به عشق یکدیگر انواع هدیه‌های ولنتاین مانند کارت تبریک، گل، شکلات و عروسک‌های خرسی را به یکدیگر هدیه می‌دهند و ساعت‌های خوشی را در کنار یکدیگر می‌گذرانند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هنرمندان و بازیگران معروف، سلبریتی‌های مشهور مورد علاقه‌تان در روز ولنتاین چه هدیه‌هایی به عشق‌شان داده‌اند یا چه هدیه‌هایی گرفته‌اند. در این نوشتار وبلاگ مالتینا نگاهی به بهترین هدیه‌های ولنتاین که سلبریتی‌ها و ستاره‌های هالیوود برای شریک زندگی‌شان خریده‌اند خواهیم انداخت، با ما همراه باشید.

۱- کیم کارداشیان و کانیه وست: دستنبد کارتیر به ارزش ۷۳۰۰۰ دلارهدیه ولنتاین - کیم کارداشیان و کانیه وست

کیم کارداشیان جنجالی‌ترین سلبریتی آمریکا همیشه شیفته زندگی لوکس وتجملاتی بوده است و هرگز سعی نکرده است لایف استایل اسراف‌آمیز خودش را کنار بگذارد. حتی زمانی که کانیه وست از برند معروف و معتبر هرمس یک کیف برای کیم کارداشیان خریده بود که دخترشان بر روی آن نقاشی کشیده بود. ارزش این کیف حدودا ۱۶۰۰۰ دلار برآورد شده بود. با این حال، کانیه وست به مناسب روز ولنتاین برای نشان دادن عشق قلبی خود به کیم به او یک دستبند کارتیر به ارزش ۷۳۰۰۰ دلار هدیه داد.

۲- کیم کارداشیان و رگی بوش: مقدار هنگفتی پول

دوست پسر و پارتنر سابق کیم کارداشیان، رگی بوش معتقد بود که پول راه ورود به قلب کیم است. در روز ۱۴ فوریه مقدار بسیار زیادی از اسکناس‌های ۱۰۰ دلاری را به او هدیه داد. امسال برای هدیه ولنتاین خانم کارداشیان- وست دیگر خبری از اسکناس های ۱۰۰ دلاری نیست. برخی از افراد دوست دارد برای مناسبت‌های خاص گل هدیه بگیرند و برخی دیگر مثل کیم با دیدن پول به عنوان هدیه ولنتاین ذوق زده می‌شوند.

۳- کورتنی کاکس و دیوید آرکت: اسب کاروسل عتیقه به ارزش ۴۵۰۰۰ دلار

دیوید آرکت، همسر سابق ستاره سریال پر طرفدار فرندز، کورتنی کاکس به عنوان هدیه ولنتاین به وی یک اسب کاروسل عتیقه به ارزش ۴۵۰۰۰ دلار هدیه دارد. هدیه‌ای بی نظیر که کمتر کسی می‌تواند به عنوان کادوی ولنتاین آن را دریافت کند. اسب کاروسل عتیقه کورتنی بدون شک یکی از بهترین هدیه‌های ولنتاین در میان سلبریتی‌ها بوده است.

۴- بیانسه و جی- زی: تلفن همراه با روکش پلاتین به ارزش ۲۴۰۰۰ دلار

به احتمال قوی پادشاه و ملکه پاپ، جی زی و بیانسه هر چیزی که نیاز داشته باشند، در اختیار دارند و به راحتی می‌توانند آن را تهیه کنند. جی زی به عنوان هدیه ولنتاین یک گوشی تلفن همراه با روکش پلاتین به ارزش ۲۴۰۰۰ دلار برای بیانسه خرید. یک گوشی ۲۴۰۰۰ دلاری هدیه بی‌نظیر از میان بهترین هدیه‌های ولنتاین.

۵- کتی پری و راسل برند: اتومبیل بروکلندز بنتلی به ارزش ۳۴۱۰۰۰ دلار

با وجود آن که ازدواج راسل برند و کتی پری مدت زیادی طول نکشید، اما هدیه ولتاین کتی به راسل جزو بهترین هدیه های ولنتاین بوده است که تا کنون سلبریتی‌ها به یکدیگر هدیه داده‌اند. کتی پری با هدیه دادن یک دستگاه خودروی بروکلندز بنتلی به ارزش ۳۴۱۰۰۰ دلار، راسل را سوپرایز کرد. آیا به نظر شما هدیه کتی پری از بهترین هدیه‌های ولنتاین نبوده است:؟

۶- سلنا گومز و جاستین بیبر: یک دسته گل به ارزش ۲۰۰۰ دلار

جاستین بیبر و سلنا گومز

روابط عاشقانه دو زوج جوان دنیای خوانندگی و هنر، سلنا گومز و جاستین بیبر همواره زبانزد عام و خاص بوده است. خواننده جوان جاستین بیبر برای ابزار عشق و علاقه قلبی خود به سلنا گومز در روز ولنتاین یک دسته گل به ارزش ۲۰۰۰ دلار به سلنا گومز هدیه داد. یک دسته گل پر از رز قرمز! هدیه‌ای بی نظیر برای روز عشق.

۷- چنینگ تیتوم و جینا دیوان: یک انگشتر الماس به ارزش ۱۰۰۰۰ دلار

تصور نمی‌کنید که بازیگر مشهور و پر طرفدار آمریکایی چنینگ تیتوم تا چه حد رمانتیک و احساساتی است! به نظر می‌رسد که ازدواج چنینگ تیتوم با جینا دیوان در روز ولنتاین یک هدیه عالی از نظر وی نبوده است، هر سال در روز ولنتاین چنینگ تیتوم به جینا دیوان خوش شانس یک هدیه باور نکردنی می‌دهد، یک حلقه انگشتر بی‌نظیر از کلکسیون طراح مشهور نیل لین. شایعه شده است که این انگشتر تقریبا ۱۰۰۰۰ دلار ارزش دارد.

۸- آنجلینا جولی و برد پیت: درخت زیتون به ارزش ۱۸۵۰۰ دلار

چه احساسی خواهید داشت اگر در روز عشق یک عدد درخت زیتون هدیه بگیرید؟ برد پیت خوش شانس از همسر زیبارویش آنجلینا جولی در روز ۱۴ فوریه یک هدیه ولنتاین بی‌نظیر دریافت کرد: یک درخت زیتون به ارزش ۱۸۵۰۰ دلار. این درخت گران‌بها در ملک ۶۰ میلیون دلاری آن ها در جنوب فرانسه کاشته شد. این درخت زیتون ۲۰۰ ساله نمادی از آرامش و عشق بین آن دو بود. چه هدیه‌ای بهتر از این ؟

۹- دیوید بکهام و ویکتیوریا بکهام: گردنبند بلغاری به ارزش ۸ میلیون دلار

فوتبالیست خوش تیپ و مشهور برای شاد کردن همسرش در روز عشاق یکی از گران‌ترین هدیه‌های ولنتاین را برای همسرش را به خودش اختصاص داد. گردنبند بلغاری به ارزش ۸ میلیون دلار یک هدیه خیره کننده بود که برا

ی اثبات عشق و وفاداری دیوید بکهام آن را به همسرش ویکتوریا تقدیم کرد. تنها قطره ای کوچک از یک دریا!

۱۰- کایلی جنر و تیگا: یک ساعت به ارزش ۵۰۰۰۰ پوند

کایلی جنر و تایگا

در سال ۲۰۱۶ تیگا به عنوان هدیه ولنتاین یک عدد ساعت مچی از برند Hublot برای کایلی خریداری کرد. در حال حاضر قیمت این ساعت حدودا ۵۰۰۰۰ پوند برآورد شده است. این قیمت برابر قیمت یک هلیکوپتر است. آیا کایلی جنر از داشتن این هدیه ولنتاین بی‌نظیر شگفت زده شده است؟

۱۱- جنیفر آنیستون و جاستین ترو: سفر به پاریس

این زوج دوست داشتنی به عنوان اولین هدیه ولنتاین برای چند روز استراحت راهی پاریس شدند. ستارگان فرندز روز عشاق را در یک سفر رمانتیک در پاریس جشن گرفتند. یک هدیه بی‌نظیر با لذتی وافر برای یک زوج دوست داشتنی.

۱۲- بلک چاینا و راب کارداشیان: گل رز

هدیه ولنتاین - بلک چایا و راب کارداشیان

با وجود آن که مدت زیادی از رابطه این دو نفر نگذشته است، اما برای ابزار عشق و علاقه خود در روز ولنتاین از هیچ چیزی دریغ نکرده اند. راب کارداشیان یکی از بزرگترین دسته گل‌های بوتیکی را که می‌توانید تصور کنید را به او تقدیم کرد. یک دسته گل حتی بزرگتر از خود بلک چاینا. اگر از خانواده کارداشیان باشید، هر کاری که بخواهید می‌توانید انجام دهید.

شکی نیست که سلبریتی‌ها و ستارگان برای روز عشق از هیچ چیزی دریغ نمی‌کنند، اما اگر شما به فکر خرید یک هدیه برای عشق زندگی‌تان در روز ولنتاین هستید، لازم نیست به دنبال هدیه‌های لوکس و گران قیمت باشید، بلکه با خرید یک هدیه کوچک از فروشگاه آنلاین مالتینا می‌توانید عشق زندگی‌تان را خوشحال کنید.

همچنین بخوانید :

۲۰ پیشنهاد جذاب خرید هدیه برای بانوان عاشق فناوری

۱۰ هدیه مناسب برای آقایان عاشق تکنولوژی 

سلبریتی هایی که در نمایشگاه مت گالا همه را شگفت زده کردند!