10 هدیه مناسب برای آقایانی که عاشق تکنولوژی هستند

بهترین هدیه برای مردانی که عاشق تکنولوژی هستند

خرید هدیه برای هر قشری در هر سن ‌و سالی کار مشکلی است. برای مثال تصور کنید برادر یا دوستی دارید که مطمئن هستید کمد لباسش پر از تی‌شِرت‌های رنگارنگ و متعدد است و نیازی به لباس ندارد. اما به‌خوبی می‌دانید که او بسیار علاقه‌مند به تجهیزات و گجت‌های هوشمند و پیشرفته است. کسی که طرفدار تکنولوژی است و همیشه سعی می‌کند بهترین‌ها را داشته باشد. اگر قصد دارید برای آقایانی که عاشق تکنولوژی هستند هدیه بخرید اما دقیقا نمی‌دانید که چه چیزی می‌تواند گزینه مناسبی برای آن‌ها باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید و با وبلاگ مالتینا همراه باشید.

ما در اینجا قصد داریم 10 هدیه‌ مناسب برای مردانی که علاقه زیادی به تکنولوژی و تجهیزاتی از این قبیل دارند را معرفی کنیم. اما اگر تصمیم خرید هدیه برای خانم‌های علاقه‌مند به فناوری را دارید، اصلا نگران نباشید، ما فکر اینجا را هم کرده‌ایم و در مطلبی جداگانه بهترین هدایای مناسب برای خانم‌هایی که عاشق فناوری هستند را توضیح داده‌ایم. شما می‌توانید مطلب زیر را بخوانید.

۲۰ پیشنهاد جذاب خرید هدیه برای بانوان عاشق فناوری

اما برگردیم به موضوع اصلی خودمان، یعنی بهترین هدایای فناورانه برای آقایان. درواقع انتخاب‌های بسیاری در این زمینه پیش رویمان خواهد بود که ما در اینجا فقط به 10 مورد آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

1. دوربین حرفه‌ای گوپرو (Gopro)

دوربین گوپرو 7

بدون شک یکی از بهترین وسیله‌ها برای ثبت لحظات هیجان‌انگیز و ماجراجویی‌های پرهیجان، دوربین گوپرو است. این دوربین آمریکایی برای اولین بار توسط نیکولاس وودمن (Nicholas Woodman) به جهان معرفی شد. دوربین گوپرو به دلیل ویدئوها و عکس‌های با کیفیتش و همچنین کوچک بودن اندازه آن، طرفدار بسیار زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کرده است. شما می‌توانید گوپرو را روی کلاه ایمنی‌تان در حین دوچرخه‌سواری، اسکی، اسکیت سواری و … ببندید و بدون هیچ نگرانی زیباترین لحظات تکرار نشدنی‌تان را با آن ثبت و ضبط کنید.

این دوربین کاملا ضدآب است و در برابر فشار زیاد آب نیز بسیار مقاوم است و می‌توانید برای ماجراجویی‌های تابستانی‌تان روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید. بدون شک کسانی که عاشق تکنولوژی هستند، آرزو دارند یکی از این دوربین‌های حرفه‌ای را داشته باشند. مخصوصا آقایانی که علاقه زیادی به شنا کردن و آب‌تنی در روزهای گرم تابستانی دارند، می‌توانند با گوپرو خاطرات به‌یادماندنی از خودشان ثبت کنند.

اما آخرین ورژن دوربین گوپرو تا امروز، نسخه 7 است که به گفته خودِ وودمن در یکی از ویدئوهایش، “بهترین گجت ضد لرزشی است که تاکنون بشر دیده است.” او می‌گوید: “هنگام ماجراجویی‌های هیجانی تحرک وجود دارد و هر جا که تحرک باشد بدون شک لرزش در تصویر نیز به وجود خواهد آمد، اما با دوربین گوپرو 7 دیگر لرزش معنایی نخواهد داشت.” ناگفته نماند که گوپرو فقط در فیلم‌برداری تبحر ندارد و بلکه می‌توان با آن عکس‌های باور نکردنی زیبایی نیز گرفت. پس اگر قصد خرید چنین گجت حیرت‌انگیزی را دارید، تعلل نکنید و با این دوربین مقاوم و بی‌نظیر، کسی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید را غافلگیر کنید.

2. لرزشگیر یا استابلایزر (Stabilizer)

استابلایزر دوربین

اگر فرد موردنظرتان کسی است که بسیار سفر می‌کند و عکس‌ها و ویدئوهای زیادی می‌گیرد. خرید یک لرزشگیر یا همان استابلایزر می‌تواند او را بسیار خوشحال کند. این ابزار به‌دردبخور و کارآمد لرزش در تصویر را به حداقل ممکن می‌رساند. تصور کنید در یک روز بهاری دل‌پذیر در حال قدم زدن در مسیر بسیار زیبایی هستید و می‌خواهید هم‌زمان که راه می‌روید از شکوفه‌های زیبای بهاری نیز فیلم‌برداری کنید. در چنین شرایطی حتی اگر دوربین تلفن همراهتان لرزشگیر خودکار هم داشته باشد، باز هم کیفیت ویدئوتان به پای تصاویری که با استابلایزرتان گرفته‌اید نمی‌رسد.

اما این گیمبال‌ها تنوع بسیار زیادی دارند. برای مثال برخی از آن‌ها مخصوص تلفن همراه هستند و برخی دیگر نیز مختص دوربین گوپرو، DSLR و… هستند. قبل از خرید آن دقت کنید کسی که می‌خواهید برایش این هدیه را بخرید دقیقا با چه وسیله‌ای دائما در حال فیلم‌برداری است، سپس با اطمینان خاطر می‌توانید از فروشگاه بزرگ مالتینا این وسیله را خرید کنید.

3. ساعت‌های هوشمند (Smartwatch)

ساعت‌های هوشمند

ما حتم داریم نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که عاشق گجت‌های پوشیدنی هوشمند کوچک نباشد. پس بدون شک کسی که دائما در حال چک کردن ایمیل‌ها، پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌هایش است و شما همیشه او را گوشی به دست می‌بینید، ساعت هوشمند می‌تواند وسیله بسیار پرکاربردی برای چنین فردی باشد. چراکه او می‌تواند تمام کارهایش را به‌راحتی از طریق این ساعت انجام بدهد و دیگر نیازی نخواهد بود دائما تلفن همراهش را از جیبش درآورده و آن را چک کند.

ما در مطلبی مجزا بهترین و حرفه‌ای‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار را بررسی و آن‌ها را برایتان معرفی کرده‌ایم که می‌توانید در مطلب بهترین ساعت های هوشمند دنیا آن را بخوانید. باز هم تاکید می‌کنیم که قبل از خرید حتما از سلیقه فرد موردنظرتان اطلاع حاصل نمایید و بدانید چه سبک ساعت‌هایی را دوست دارد. برای مثال می‌توانید به نوع ساعت غیرهوشمندی که در دست دارد نیز توجه کنید و ببینید مثلا او ساعت دایره‌ای شکل دوست دارد یا مستطیل شکل، سایز اکثر ساعت‌هایش کوچک است یا بزرگ و …

نکته مهم دیگر این است که باید بدانید تلفن همراه او از چه سیستم‌عاملی پشتیبانی می‌کند. برای مثال همه ما می‌دانیم که تنها ساعت هوشمند مناسب برای تلفن‌های همراه آیفون (iPhone) اپل واچ (apple watch) است و شما نمی‌توانید ساعت هوشمند دیگری غیر از این نوع برای کسی که طرفدار سیستم‌عامل (IOS) هستند بخرید. بنابراین با خواندن این مطلب راجع به ساعت‌های هوشمند و همچنین توجه به مطالبی که گفته شد می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین هدیه را تهیه بفرمایید.

4. کول‌پد (coolpad) یا خنک‌کننده لپ‌تاپ

خنک‌کننده لپ‌تاپ

اکثر کسانی که عاشق تکنولوژی هستند، یکی از طرفداران پروپاقرص بازی‌های رایانه‌ای هستند و حتی اگر هم نباشند، بدون شک دائما پشت لپ‌تاپ در حال وب‌گردی و به‌روز کردن اطلاعاتشان هستند. چراکه پیشرفت علم سرعت بسیار باورنکردنی دارد و هر روز خبرهای جدیدی از دنیای علم و فناوری می‌شنویم و یک عاشق واقعی عرصه تکنولوژی کسیست که دائما خودش را به‌روز نگه می‌دارد و از آخرین اخبار روز دنیا مطلع است. حالا حدس بزنید برای چنین شخصی چه چیزی می‌تواند هدیه مناسب و به‌دردبخور باشد؟ بدون شک خنک‌کننده لپ‌تاپ.

به‌طورکلی کول‌پدها لپ‌تاپ را خنک نگه می‌دارند و این اصلی‌ترین کار آن‌ها است. اما چنین می‌توان گفت که خنک بودن لپ‌تاپی که دائما در حال کار است مزایایی نسبت به سیستمی دارد که از هیچ خنک‌کننده‌ای استفاده بهره نمی‌برد و CPU به‌شدت آسیب‌پذیرتری دارد. وقتی شما از چنین وسیله‌ای استفاده می‌کنید دمای CPU لپ‌تاپ‌تان به‌طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند و حتی در درازمدت عمر باتری‌تان نیز طولانی‌تر می‌شود و می‌توانید ساعت‌های بسیاری را بدون نگرانی پشت لپ‌تاپ‌تان در حال جست‌وجو، ماجراجویی وب‌گردی، بازی‌های رایانه‌ای و … باشید.

پس اگر قصد دارید برای کسی که مطمئن هستید ساعت‌های زیادی در روز را پشت لپ‌تاپش سپری می‌کند هدیه بخرید، شک نکنید که کول‌پد یکی از بهترین گزینه هاست. مطمئن باشید چنین هدیه‌ای می‌تواند او را بسیار خوشحال کرده و کاربرد زیادی برایش داشته باشد. چراکه این دقیقا چیزیست که به آن نیاز دارد و می‌تواند تا حد بسیار زیادی برایش مفید و مؤثر واقع شود.

5. پاور بانک یا شارژر سیار

پاوربانک و شارژر سیار

همان‌طور که گفته شد بیشتر آقایانی که علاقه زیادی به تکنولوژی دارند، اکثرا گوشی به دست هستند و دائما در حال چک کردن ایمیل، پیام‌ها و … هستند، یا در اوقات فراغت‌شان گیم‌های موردعلاقه‌شان را با جدیت تمام بازی می‌کنند. خب حدس می‌زنید در چنین شرایطی تنها محدودیتی که آن‌ها را اذیت می‌کند چیست؟ بدون شک تمام شدن باتری گوشی و خاموش شدن آن است.

اما امروزه به لطف پیشرفت فناوری و باوجود پاور بانک‌ها، دیگر نیازی به نگرانی برای چنین مواردی نیست. پاور بانک‌ها با ذخیره انرژی  (بسته به نوع و تنوع‌شان) قادر هستند تا چندین ساعت و بدون وقفه تلفن همراه و یا تبلت‌تان را شارژ کنند تا شما تحت هر شرایطی بتوانید به‌راحتی از وسیله هوشمندتان استفاده بکنید. علاوه بر مواردی که ذکر شد، حتی اکثر ساعت‌های هوشمند نیز می‌توانند با پاور بانک شارژ شوند. به‌طورکلی هر چیزی که قابلیت اتصال با رابط USB را داشته باشد، می‌تواند با پاور بانک شارژ شود.

6. کتاب‌خوان بی‌نظیر کیندل (kindle)

کتاب‌خوان کیندل

کسانی که هم عاشق تکنولوژی و هم کتاب‌خوانی هستند بدون شک آرزو دارند کتاب‌خوان کیندل را داشته باشند و این می‌تواند بهترین فرصت برای هدیه دادن چنین محصول خوبی برای عزیزانتان باشد. اما شاید برایتان جای سوال باشد که به‌طور کل کار کیندل چیست و چه فرقی با تبلت دارد؟

برای پاسخ به این سوال دلایل بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد که ما به‌طور مختصر به چند مورد آن‌ها اشاره خواهیم کرد. همان‌طور که می‌دانیم کیندل فقط مخصوص خواندن کتاب‌های الکترونیکی است و در آن امکان نصب اپلیکیشن‌ وجود ندارد. یعنی شما قادر خواهید بود با آن فقط کتاب بخوانید. مزیتی که این کار دارد این است که حواس شما فقط به کتاب‌خوانی متمرکز خواهد شد و دیگر وسوسه نخواهید شد در حین مطالعه پیام‌ها، اینستاگرام و … را چک کنید.

از مزیت دیگر کیندل می‌تواند به نور ملایم و توانایی ذخیره بالای انرژی آن اشاره کرد. شاید بسیاری فکر کنند خب خرید تبلت که بهتر از کیندل است و می‌توان با یک تیر چند نشان زد. یعنی هم می‌شود با آن کتاب خواند و هم از اپلیکیشن‌های متنوع استفاده کرد. اما باید این حقیقت را در نظر بگیرید که لذت کتاب خواندن با کیندل را هرگز نمی‌توان با تبلت مقایسه کرد. چراکه کتاب‌خوان کیندل نور بسیار ملایمی دارد و زمانی که با آن به‌طور طولانی‌مدت کتاب بخوانید، چشمانتان هرگز اذیت نخواهد شد. این در حالیست که نور آبی و تیز تبلت علاوه بر اینکه باعث اذیت کردن چشمانتان می‌شود، بلکه خواب خوش را هم از شما خواهد گرفت. چراکه محققان به این نتیجه رسیده‌اند نور آبی تبلت یا موبایل باعث کاهش ملاتونین در بدن می‌شود که نقش آن تنظیم خواب بدن است.

علاوه بر تمام مواردی که گفته شد، صفحه‌نمایش کتاب‌خوان کیندل طوری است که در نور خورشید بدون کاهش دید قادر خواهد بود کتاب موردعلاقه‌تان را به‌خوبی به نمایش بگذارد و بتوانید به‌راحتی آن را بخوانید. این در حالیست که برعکس موبایل یا تبلت به‌محض قرار گرفتن در نور خورشید قدرت نمایش‌شان کمتر شده و ما مجبور خواهیم بود نور آن را زیاد کنیم و یا در جایی که سایه دارد قرار بگیریم و از آن استفاده کنیم.

به‌یقین می‌توان گفت که این وسیله منحصربه‌فرد، بهترین گزینه برای خواندن کتاب‌های الکترونیکی است. شما با هدیه دادن کیندل نه‌تنها یکی از عزیزانتان را خوشحال می‌کنید، بلکه باعث تشویق دیگران به کتاب‌خوانی و ارتقا فرهنگ جامعه و کشورمان نیز می‌شوید. با کیندل لذت کتاب‌خوانی را به دوستانتان هدیه کنید.

7. هارد اکسترنال

هارد اکسترنال

قطعا برای اکثرمان پیش آمده که با محدود شدن فضای ذخیره‌سازی اطلاعاتمان مجبور شده‌ایم بسیاری از فیلم‌های موردعلاقه‌مان، عکس‌هایی که با آن‌ها خاطره داشتیم و کلی چیزهای به‌دردبخور دیگر را پاک کنیم. حالا تصور کنید کسی که علاقه به تکنولوژی داشته باشد بدون شک یک فیلم‌باز حرفه‌ای است که همه فیلم‌هایش را مثل بچه‌هایش دوست دارد و هرگز حاضر نیست آن‌ها را پاک کند. به نظر شما چه هدیه‌ای می‌تواند بهتر از خرید هارد اکسترنال برای او باشد؟ قطعا هیچ چیزی!

هاردهای اکسترنال تنوع زیادی دارند و مقدار فضای ذخیره‌سازی آن‌ها نیز با هم متفاوت است و همه‌مان می‌دانیم که هرچقدر فضای آن بیشتر باشد هزینه‌اش نیز بالاتر می‌رود اما بدون شک ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. خوشبختانه با پیشرفت علم و فناوری امروزه هاردهای اکسترنال هم، تغییر و تحول بسیاری کرده‌اند. برای مثال اگر تا دیروز بهترین هاردهای بازار حداکثر 500 گیگابایت بودند و با یک ضربه کوچک یا ریختن آب روی آن باطل می‌شدند، امروزه غول‌های مقاومی وارد بازار شده‌اند که شما را به تعجب وا می‌دارند. هاردهایی که هم ضدآب و هم ضدضربه هستند و فضای ذخیره‌سازی آن‌ها نیز بسیار زیاد است و حداقل از یک ترابایت شروع شده و تا چند ترابایت تنوع دارند.

خرید هارد اکسترنال برای کسی که عاشق فناوری است و یک عالمه اطلاعات به‌دردبخور دارد و حاضر به پاک کردن هیچ‌کدام از آن‌ها نیست به‌منزله برنده شدن یک جایزه بزرگ است. پس می‌توانید به‌راحتی با خرید چنین چیزی دوست‌تان را غافلگیر کرده و اطلاعات مهم‌اش را نجات بدهید و چه‌بسا بعدها حتی لذت تماشای یک فیلم خوب را با او هم تجربه کنیدش.

8. خرید تبلت

تبلت به عنوان هدیه برای آقایان

تبلت یعنی فضای بزرگ‌تر و کاربری راحت‌تر نسبت به تلفن‌های همراه هوشمند. چیزی که در آن می‌توانید به‌راحتی گیم بازی کرده و ویدئوهایتان را در یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر تماشا کنید. بدون شک کسانی که عاشق بازی‌های اندرویدی هستند، برای مثال می‌دانند بازی آسفالت در یک صفحه 8 یا 10 اینچی چه لذتی دارد و هرگز قابل مقایسه با صفحه نمایشگر 5 اینچی گوشی هوشمند نیست.

اگر کسی را می‌شناسید که علاقه زیادی به گیم دارد و یا از اپلیکیشن‌های مفیدی نظیر طراحی، مرور لغات و… استفاده می‌کند و نیاز به یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تری دارد، شک نکنید خرید تبلت می‌تواند بهترین هدیه برای او باشد. اما به شما توصیه می‌کنیم قبل از هزینه کردن، به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم بدانید که دقیقا باید تبلت چند اینچی برای او بخرید و سپس تصمیم نهایی‌تان را بگیرید و اقدام بکنید.

9. دوربین عکاسی

دوربین به عنوان هدیه برای آقایان

با اینکه امروزه اکثر تلفن‌های هوشمند دوربین‌های بسیار قوی‌ای دارند، اما هیچ‌چیزی جای دوربین‌های DSLR را نمی‌گیرد و نمی‌توان قابلیت‌های بی‌شمار و حرفه‌ای آن‌ها را با دوربین‌های گوشی‌های هوشمند مقایسه کرد. از طرفی دیگر فقط دوربین‌های DSLR نیستند که امکانات بالقوه‌ای دارند بلکه کامپکت‌های (compact camera) کوچکی قادرند کارهایی بکنند که حتی گوشی‌هایتان در خواب هم نمی‌توانند چنین عکس‌هایی بگیرند.

وقتی صحبت از عکس‌های حرفه‌ای و جذاب به میان می‌آید دو چیز در دوربین نقش بسزایی را ایفا می‌کنند. یکی سرعت شاتر و دیگری گشادگی دریچه دیافراگم است. یعنی شما بدون استثنا برای فریز کردن سوژه‌های متحرک نیاز به‌سرعت شاتر بالایی خواهید داشت. مثلا تصور کنید قصد دارید از پرواز کبوترانی که در حال خوردن آب و دانه هستند و در کسری از ثانیه در حال اوج گرفتن هستند طوری عکس بگیرید که بدون تار شدن‌شان، همگی به‌وضوح در عکس نمایان شوند. فقط در حالتی موفق به گرفتن عکس بی‌نظیر از آن‌ها خواهید شد که سرعت شاتر دوربین‌تان بسیار بالا باشد.

گشودگی دریچه دیافراگم نیز باعث می‌شود شما بتوانید در شب و یا فضاهای تاریک عکس واضح و خوبی بگیرید و همه‌چیز در تصویرتان معلوم و مشخص باشد. به نظر می‌رسد ایده دریچه دیافراگم از مردمک چشمان انسان گرفته شده باشد. چراکه اگر دقت کرده باشید مردمک چشمانمان در تاریکی گشادتر شده تا نور بیشتری را جذب کند و برعکس در فضاهای روشن و پرنور نیز به‌شدت کوچک‌تر شده تا نور کمتری وارد چشمانمان شود.

کار دریچه دیافراگم در دوربین نیز دقیقا همین است. با این تفاوت که هر دوربینی محدودیتی در گشادگی دریچه دیافراگمش دارد که معمولا آن را با عدد F نشان می‌دهند. هرچه عدد F کمتر باشد نشانگر این است که لنز دوربین‌تان قادر است نور زیادی را در تاریکی جذب کرده و عکس‌های بهتری بگیرد. اما بدون شک قیمت‌های لنزهایی که عدد F کمتری دارند بیشتر از لنزهاییست که عدد F بیشتری دارند. مثلا لنزی که F/1.3 دارد شاید گران‌تر از لنزی باشد که گشودگی دریچه دیافراگم آن F/2.3 است. اما اگر با هر دوی آن‌ها در یک فضای تاریک عکاسی کنید خودتان تفاوت را به‌وضوح احساس خواهید کرد.

بحث دوربین و لنزها بسیار مفصل هستند و ما حتما در مطلبی مجزا همه این‌ها را به‌طور گسترده برایتان توضیح خواهیم داد. ولی چیزی که قصد داریم در اینجا به شما بگوییم این است که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان دوربین‌های حرفه‌ای را با دوربین‌های گوشی‌های هوشمند مقایسه کرد. با اینکه امروزه بیشتر تلفن‌های همراه مجهز به قوی‌ترین دوربین‌ها هستند اما هرگز کارایی دوربین‌های حرفه‌ای را ندارند که قابلیت فیلم‌برداری با کیفیتFull HD و یا 4K را دارند.

10. کنسول‌های بازی‌های ویدئویی

کنسول بازی به عنوان هدیه برای آقایان

امکان ندارد مردی را بشناسید که طرفدار تکنولوژی باشد اما علاقه‌ای به کنسول‌های بازی های ویدئویی نداشته باشد. کلا آقایان عاشق بازی‌های ویدئویی هستند و این شامل همه آن‌ها می‌شود. مگر عده محدودی که سلایق متفاوتی دارند. اما این کنسول‌ها چه چیزی دارند که همیشه نظر اکثر آقایان را به خود جلب می‌کنند؟

  • کیفیت و هیجان واقعی: بعضی از این کنسول‌ها طوری طراحی شده‌اند که شما احساس می‌کنید داخل بازی حضور دارید. چراکه از لحاظ گرافیکی به‌قدری وضوح بالایی دارند و بازی کردن با آن‌ها یعنی هیجان و آدرنالین خالص. از طرفی دیگر بیشتر دسته‌های بی‌سیم بازی، مجهز به شوک خفیفی هستند که با لرزیدنش فضای بازی را واقعی‌تر می‌کند.
  • بازی‌های آنلاین و گروهی: بیشتر کنسول‌ها امکان اشتراک‌گذاری بازی‌های آنلاین را دارند. یعنی اگر شما اینترنت پرسرعت داشته باشید، دیگری نیازی نیست مسیر طولانی را طی کرده و برای بازی کردن به خانه دوست و یا فامیلتان بروید، بلکه می‌توانید خیلی راحت از راه دور با هرکسی که می‌خواهید بازی کنید و لذت ببرید.
  • دسته‌های بازی متحرک یا (Move motion): با وجود این دسته‌ها دیگر یک‌جا نشستن معنایی نخواهد داشت و شما یک‌آن خودتان را وسط پذیرایی و در حال این‌طرف و آن‌طرف پریدن و تحرک خواهید دید. دسته‌هایی که می‌توانید با آن‌ها بازی‌های متعدد تنیس، پینگ‌پنگ و حتی ماهیگیری را تجربه کنید.

این‌ها فقط گوشه‌ای از لذت دنیای نامحدود  کنسول‌های بازی ویدئویی بود که به شما گفتیم. حالا با این تفاسیر چه کسی دوست ندارد در یک روز گرم و کسل‌کننده لذت یک بازی هیجان‌انگیز را تجربه نکند؟ اما کنسول‌های بازی‌های ویدئویی انواع مختلفی دارند که به‌طور خلاصه می‌توان به ایکس باکس (Xbox)، پلی‌استیشن (Playstation)، سونی (Sony) و … اشاره کرد.

کلام آخر

شاید خرید هدیه برای آقایانی که عاشق تکنولوژی هستند در نگاه اول سخت به نظر برسد، ولی با کمی جست‌وجو و شناخت سلایق آن‌ها می‌توان بهترین گزینه‌ها را برایشان تهیه کرد. برای مثال کسی که عاشق بازی‌های رایانه‌ای است و انواع کنسول‌های ویدئویی را دارد، بدون شک نیازی به مورد 10 که در بالا به آن اشاره کردیم ندارد و بهتر است چیز دیگری را برایش انتخاب کنید. پس حتما قبل از خرید به طور دقیق بدانید که دقیقا چه چیزی را باید تهیه بکنید و نیاز اصلی شخصی که قرار است او را غافلگیر کنید چیست.

ما در این مطلب سعی کردیم مهم‌ترین‌ مواردی که ممکن است یک عاشق تمام‌عیار تکنولوژی دوست داشته باشد را برایتان معرفی کنیم. مطمئن باشید می‌توانید از گزینه‌های بالا الهام بسیار زیادی برای خرید هدیه موردنظرتان بگیرید و چه‌بسا حتی یکی از آن‌ها را برای خرید انتخاب کنید. فقط کافیست که موارد فوق‌الذکر را با دقت بخوانید و ببیند فرد موردنظرتان چه وسیله‌ای ندارد و یا به‌عبارت‌دیگر کدام‌یک را بیشتر دوست دارد که داشته باشد. در این صورت به‌راحتی قادر خواهید بود بهترین هدیه ممکن را خریداری کنید. اگر در این زمینه تجربه‌ای و یا پیشنهادی دارید که می‌تواند گزینه‌های بیشتری را به مطلبمان اضافه کند، خوشحال می‌شویم نظراتتان را در اینجا با ما نیز به اشتراک بگذارید.

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024