جذابترین پیشنهادهای خرید هدیه برای بانوانی که عاشق فناوری هستند

خرید کادو برای بانوان

بسیاری از آقایان، خرید هدیه برای خانمها را کار بسیار سختی می دانند و اغلب مردان از اینکه نمی‌دانند چه کادویی را باید برای همسران یا بانوان نزدیک خود خریداری کنند شکایت دارند.

فهرست مطالب

اما اگر خانمی که قصد خرید هدیه برای او را دارید به یک نوع کادوی خاص علاقه داشته باشد، کار شما تا حد زیادی راحت می‌شود. مثلا اگر بدانید فرد مورد نظر به اقلام تکنولوژیک علاقه‌مند است، تقریبا نیمی از راه را رفته‌اید!

در این مطلب به معرفی 16 محصول فناورانه می‌پردازیم که شما می‌توانید برای خرید هدیه روی آن‌ها حساب کنید و با کادو دادن این محصولات به بانوی رویاهایتان، او را حسابی عاشق خود کنید. کلیه این محصولات را از آمازون و از طریق وب سایت مالتینا می توانید خریداری کنید.

کادوهای تکنولوژی
کادوهای تکنولوژی | خرید هدیه

آیا خرید هدیه فناورانه برای خانم‌ها کار درستی است؟

چه کسی گفته که خانمها اهل تکنولوژی نیستند و هدیه‌های مبتنی بر فناوری را دوست ندارند؟

تحقیقات نشان داده است که از بین هر ۱۰ خانم، ۷ نفر به گرفتن کادوهایی که به نوعی فناورانه باشند علاقه نشان می‌دهند. این آمارها حتی برای خانمهای زیر ۳۰ سال درصد بالاتری را نیز نمایش می‌دهد.

بنابراین اگر حتی تا این لحظه بانوی مورد نظر را در حال استفاده از ابزارهای تکنولوژیک ندیده‌اید، معنایش این نیست که او یک زن شیفته تکنولوژی نیست؛ بلکه به احتمال ۷۰٪ با خرید این دسته از کادوها می‌توانید برق خوشحالی را در چشمانش ببینید.

خرید هدیه فناورانه
بانوان را با یک هدیه فناورانه غافلگیر کنید.

از کجا بفهمم بانوی مورد نظر من به کادوهای تکنولوژیک علاقه دارد؟

درست است که در پاراگراف بالا گفتیم تقریبا ۷۰٪ از خانمهای جوان و میانسال به فناوری علاقه دارند و هدیه‌های فناورانه را می‌پسندند، اما قبل از اینکه اینگونه هدایا را برای یک خانم تهیه کنید، ابتدا حتما از علاقه او برای گرفتن هدایای تکنولوژیک مطمئن شوید؛ چون همان تحقیقات نشان داده است که خرید هدایایی از این دست برای بانویی که به اینگونه هدایا علاقه ندارد و بالعکس عاشق لباس یا عطر یا جواهرآلات است، مایه ناراحتی و سرخوردگی او می‌شود.

برای اطلاع از سلیقه دختر مورد نظرتان، می‌توانید از خانواده یا دوستان او درباره علایقش و به صورت واضح درباره اینکه دوست دارد چه کادوهایی بگیرد یا هم اکنون چه چیزی را بیش از هر چیز دیگر نیاز دارد، پرس و جو کنید. یا اگر قبلا او را در حال PS4 بازی کردن یا سرگرم یک گجت خاص دیدید، احتمالا او علاقه مند به یک حوره فناوری است!

بهترین کادوهای تکنولوژی برای بانوی من کدام است؟

بهترین هدیه تکنولوژیک برای خانمها
بهترین هدیه تکنولوژیک برای خانمها با خرید از آمازون

پیشنهاد ما این است که در خرید هدیه برای خانم مورد نظرتان، علایق و سلیقه فردی او در امور روزمره را در نظر بگیرید و کادویی مبتنی بر تکنولوژی را برای او بخرید که با علاقه‌مندی‌های او سازگار باشد.

مثلا اگر او عاشق موسیقی است، شاید خرید هدفون انتخاب خوبی باشد یا اگر اهل عکس گرفتن است، شاید یک دوربین عکاسی خوب، بهترین هدیه باشد. یا مثلا اگر بانوی شما برنامه‌نویس است احتمالا یک لپتاپ یا اگر عاشق قهوه است، یک قهوه‌ساز برقی بهترین هدیه باشد.

فراموش نکنید که فناوری به روز، عالی است و فناوری قدیمی، خسته کننده!

اگرچه خرید هدیه تکنولوژیک به خودی خود ایده خوبی است؛ اما در خرید کادوهای فناورانه باید حتما به‌روز بودن این محصولات را در نظر داشته باشید چرا که یک کادوی تکنولوژیک از رده خارج، احتمالا هدیه مناسب و خوشحال کننده‌ای برای هیچ کس به خصوص برای یک خانم نیست.

به همین دلیل، در این مطلب محصولاتی را معرفی می کنیم که در سال 2021 به بازار عرضه شده‌اند و کاملا مطابق مد روز بوده، به جدیدترین سخت‌افزارها مجهز هستند و آپدیت به روز ترین نسخه از نرم‌افزارها را همراه خود دارند.

معرفی 16 هدیه عالی مبتنی بر فناوری برای خانمها

در این جا 16 پیشنهاد جذاب خرید هدیه برای بانوان علاقه مند به فناوری داریم. تا آخر مطلب را بخوانید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

16. ابزار هوشمند پیدا کردن چیزهای گم شده (کلیدیاب)

در ویدئو زیر نحوه کارکرد کلید یاب نشان داده شده است. دیدن ویدئو ها م یتواند به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کند.

برای همه ما پیش می‌آید که کیف پول، تلفن همراه، دسته کلید و سایر وسائل همراه خود را گم کنیم و ساعتها در منزل یا مکان‌های دیگر به دنبال این ابزارها بگردیم و احتمالا آنها را زیر تشک مبل یا پشت رختخواب یا حتی درون کمد پیدا کنیم.

خانم‌ها هم از این موضوع مستثنی نیستند و به همین دلیل، اگر بتوانید هدیه‌ای به آن‌ها بدهید که این مشکل را برایشان رفع کند، بسیار خوشحال خواهند شد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از ابزارهای هوشمند کوچکی که به همین منظور ساخته شده‌اند به عنوان کادو بهره ببرید.

کلیدیاب Tile Pro با باطری قابل تعویض و صدای بسیار رسا و شفاف، از فاصله ۵۰۰ متری هم عمل می‌کند و کافی است با تلفن همراه خود، یا از طریق اینترنت آن را فعال کنید تا حتی در شلوغ‌ترین فضاها نیز به راحتی اقلام گمشده خود را پیدا کنید. همچنین اگر نمی‌دانید تلفن همراه خود را کجا گذاشته‌اید می‌توانید با دوبار فشار دادن دکمه روی این محصول، به راحتی تلفن همراه خود را حتی اگر در حالت بی‌صدا قرار دارد، پیدا کنید.

خرید کلیدیاب هوشمند
خرید کلیدیاب هوشمند

کلیدیاب Rinex هم محصول دیگری است که علاوه بر اسپیکر قوی، یک چراغ LED بسیار زیبا هم دارد که نور بسیار خوبی داشته و در مکان‌های تاریک بسیار کارآمد است. این کلیدیاب مجهز به GPS‌است و شما می‌توانید مسیر حرکت کودکان خود را با آن دنبال کنید یا لا وصل کردن آن به حیوان خانگی خود، اگر از محدوده خاصی خارج شد به راحتی متوجه موضوع شوید.

 برای تهیه یکی از انواع جالب کلیدیاب و خرید هدیه برای بانوی خود، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید کلیدیاب

15. اسپیکر ضد آب مخصوص حمام!

اسپیکر ضد آب
اسپیکر ضد آب | خرید هدیه

دختر رویاهای شما، از آن دسته آدمهای عجیب و غریبی است که زیر دوش حمام آواز می‌خواند؟ یا از آن دسته دخترهایی است که در کوه و طبیعت و حتی زیر باران هم دست از آهنگ گوش کردن بر نمی‌دارد؟

اگر اینطور است، می‌توانید به او یک اسپیکر ضد آب VicTsing هدیه بدهید تا آهنگ مورد علاقه‌اش را در هر مکانی که دوست داشت پخش کند و همزمان با آن بخواند. برای مشاهده و خرید انواع مختلف اسپیکر بلوتوث مخصوص حمام، روی دکمه زیر کلیک کنید. همچنین برای مشاهده و خرید بهترین اسپیکر بلوتوث در رنج قیمتی متفاوت میتوانید به مالتینا سر بزنید!

خرید اسپیکر ضد آب

 

14. چراغ‌ LED کلیپسی برای گرفتن سلفی های بهتر با موبایل و تبلت و لپتاپ

کلیپس ال ای دی
کلیپس ال ای دی

دخترخانمها و بانوان جوان عاشق سلفی گرفتن از خودشان هستند. خصوصا اگر بدانند سلفی در شرایط نوری مناسب گرفته شده و بهترین تصویر از چهره آن‌ها ثبت خواهد شد. داشتن تصویر بهتر هم ممکن نیست مگر با داشتن نور بیشتر که عمدتا دوربین‌های سلفی موبایل از آن بی‌بهره هستند.  چقدر عالی است اگر یکی از انواع متنوع چراغ ال ای دی کلیپسی موبایل را به بانوی خود هدیه بدهید.

در این مطلب ۳ تا از بهترین و پرفروشترین LED های کلیپسی موبایل را برای شما معرفی می‌کنیم تا به سلیقه خود یکی را انتخاب و خرید هدیه برای بانوی مورد نظرتان را انجام دهید.

خرید چراغ ال ای دی موبایل
خرید چراغ ال ای دی موبایل | خرید از آمازون

چراغ ال ای دی | هدیه تکنولوژی

خرید کلیدیاب

ال ای دی موبایل

چراغ ال ای دی کلیپسی

خرید کلیدیاب

 

رینگ و چراغ ال ای دی

برای مشاهده سایر انواع چراغهای LED کلیپسی موبایل، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ال ای دی موبایل

13. پروژکتور همراه

خرید مینی پروژکتور پرتابل
مینی پروژکتور پرتابل | خرید هدیه برای بانوان از آمازون

بانویی که دوستش دارید مقام اجرایی سطح بالایی در محل کار خود دارد و دائما در حال ارائه موضوعات مختلف و آموزش به دیگران است؟

اگر اینطور است پس خرید یک پروژکتور همراه بهترین ایده برای راحت‌تر کردن فرایند ارائه‌های او در جلسات است. اما انتخاب یک گزینه قابل اعتماد و باکیفیت از بین ده‌ها مدل پروژکتور هوشمند پرتابل که به تلفن همراه یا لپتاپ متصل می‌شوند کار آسانی نیست.

ما پروژکتور پرتابل Kodak را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کداک همواره یکی از خوشنام‌ترین تولیدکننده‌های دوربین و پروژکتور در دنیا بوده و Kodak Ultra Mini Portable Projector نیز از این قائده مستثنی نیست.

پورت HDMI، پورت USB و پورت AUX‌این محصول را به یک پکیج کامل ارائه تبدیل کرده و بد نیست بدانید این محصول قابلیت پخش 1080P Full HD و قابلیت نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ را داراست.

خرید پروژکتور هوشمند کداک

12. ماگ هوشمند و سرامیکی برند Ember

ماگ هوشمند
خرید هدیه فناورانه برای بانوان

دختر رویاهایتان نوشیدنی خود را داغ، ولرم یا خنک می‌نوشد؟ اگر می‌دانید او عاشق چای، دمنوش، نسکافه و قهوه است، ماگ (لیوان) سرامیکی و هوشمند Ember می‌تواند هدیه بسیار خوبی برای او باشد.

با استفاده از اپلیکیشن اندروید یا iOS این ماگ، دمای آن را روی هر عددی که دوست دارید و برای هر میزان زمانی که فرایند نوشیدن طول بکشد، تنظیم کرده و ثابت نگه دارید تا نوشیدنی طعم عالی خود را حفظ کند و بهترین تجربه از نوشیدن آن به دست بیاید.

خرید لیوان هوشمند

11. دستبند هوشمند FitBit Flex 2

دستبندهای پایش سلامتی معمولا ظاهر زیبایی ندارند و خانمها نمی‌توانند از این دستبندها به‌عنوان جواهرآلات تزئینی استفاده کنند. اما شرکت مشهور Fitbit با ارائه Flex 2 و لوازم جانبی منحصر به فرد برای این دستبند هوشمند، داستان را به کل تغییر داده و اکنون خانمها می‌توانند ظاهر زیبا و کارآیی بالا را به طور همزمان از این دستنبد هوشمند انتظار داشته باشند.

فیت‌بیت فلکس ۲ یک دستبند هوشمند ضد آب است که می‌تواند قدمهای شما را بشمارد، میزان کالری مصرف شده را اندازه بگیرد، میزان مسافت طی شده را محاسبه کند، وضعیت سلامتی شما را پایش کند، میزان خواب شما را به صورت خودکار پایش کند، مانند یک ساعت آلارم‌دار شما را از خواب بیدار کند، نوتیفیکیشن‌های تماس و پیامک را به شما اطلاع‌رسانی کند و با اپلیکیشن بسیار ویژه خود، برنامه سلامتی پیشنهادی به شما ارائه کند.

علاوه بر این، Fitbit Flex 2 با کمک لوازم جانبی بسیار زیبا و متنوعی که دارد، به یک دستبند یا گردنبند تزئینی بسیار زیبا هم تبدیل می‌شود و مانند جواهر زیبایی در دستان و گردن شما می‌درخشد.

لوازم جانبی فیت بیت فلکس ۲
لوازم جانبی فیت بیت فلکس ۲

برای خرید نسخه اسپورت Fitbit Flex 2 روی دکمه زیر کلیک کنید (ماژول هوشمند الکترونیکی)

دستبند هوشمند fitbit flex 2
دستبند هوشمند fitbit flex 2 | خرید از مالتینا

خرید دستبند هوشمند Flex 2

برای خرید قاب تزئینی fitbit Flex 2 روی دکمه زیر کلیک کنید.

مالتینا | خرید هدیه
خرید هدیه تکنولوژی برای بانوان | Luxe Collection

خرید لوازم جانبی دستند هوشمند Flex 2

توجه کنید که قاب تزئینی بالا، حاوی دستبند هوشمند نیست و ماژول هوشمند الکترونیکی را باید از لینک بالایی خریداری نمایید.

10. چراغ خواب هوشمند فیلیپس

شرکت مشهور فیلیپس در یک اقدام هوشمندانه، ساعت آلارم‌دار و چراغ خواب کنار تخت خواب شما را با هم ادغام کرده و یک محصول انقلابی و بی‌نظیر طراحی کرده است. این ساعت می‌تواند طلوع خورشید را در اتاق خواب شما شبیه‌سازی کند و در زمان‌هایی که هوا هنوز تاریک است اما لازم است بیدار شوید، مانند صبح‌های سرد زمستانی، تلألؤ خورشید و طلوع زیبای آن را برای بانویی که عاشقش هستید به ارمغان بیاورد.

از اینمحصول می‌توانید به عنوان یک ابزار آرامش‌بخش برای به خواب رفتن نیز استفاده کنید چون Philips Wake-Up Light Alarm Clock می‌تواند غروب خورشید را نیز شبیه‌سازی کند تا بهتر و آرامتر بخوابید.

جالب است بدانید این محصول توسط ده‌ها پزشک و متخصص اعصاب مورد بررسی قرار گرفته و تاثیر مثبت آن برای آرامش روانی و خواب بهتر اثبات شده است. برای خرید ساعت و چراغ هوشمند فیلیپس روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید چراغ خواب هوشمند فیلیپس

9. اسپیکر هوشمند آمازون EchoDot نسل سوم با دستیار صوتی الکسا

تاکنون سه نسل از دستیار صوتی اکودات آمازون معرفی شده و این محصول یکی از پرفروش‌ترین اسپیکرهای هوشمند در دنیا محسوب می‌شود که ما نیز قبلا در مطلب بهترین دستیار صوتی جهان، آن را به شما معرفی کرده‌ایم.

این محصول کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته و با استفاده از هوش مصنوعی قدرتمند که به فضای ابری متصل است، وظایفی مانند پخش موسیقی، اطلاع از وضعیت آب و هوا، خاموش و روشن کردن چراغ‌های منزل، افزایش و کاهش دمای منزل با استفاده از سنسورهای محیطی، برقراری تماس صوتی، پاسخ دادن به سؤالات شما و اعضای خانواده‌تان، تنظیم ساعت و آلارم، مدیریت لیست خرید مایحتاج روزانه و … را با استفاده از دستورات صوتی به راحتی انجام می‌دهد.

Amazon EchoDot نسل سوم، یک هدیه شیک، کاربردی و بسیار خوش‌قیمت برای بانویی است که به تکنولوژی علاقه دارد.

خرید اکودات آمازون

8. کتابخوان الکترونیکی آمازون کیندل Oasis

کتابخوان‌های الکترونیک جایگزین بسیار خوبی برای کتابهای کاغذی هستند چون علاوه بر کمک به حفظ درختان و بهبود محیط زیست، مزایای بسیاری مانند امکان ذخیره هزارها کتاب، امکان قرائت صوتی کتابها، امکان ذخیره صفحات خوانده شده و … را نیز دارا هستند.

اما یکی از بهترین و معتبرترین برندهای کتاب الکترونیکی در جهان، بوک ریدر ۷ اینچی  Amazon Kindle Oasis است که در دو نسخه با حافظه داخلی ۸ و ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود و ویژگی‌های بسیار جذابی دارد.

رزولوشن تصویر ۳۰۰ پیکسل بر اینچی، قابلیت ضد آب بودن، صفحه نمایش مات که زیر نور شدید خورشید به راحتی و کاملا قابل خواندن است، قابلیت اتصال به WiFi و امکان دانلود میلیونها کتاب الکترونیکی، دوام باطری بسیار بالا در کنار وزن سبک و طراحی شیک، این محصول را به یکی از بهترین کادوهای ممکن برای بانوان عاشق فناوری تبدیل کرده است.

خرید آمازون کیندل اوسیس ۷ اینچی

7. تبلت مخصوص طراحی Iskn به همراه قلم نوری – مدل Slate +2

بسیاری از خانمها عاشق طراحی کردن هستند و اغلب آنها طراحی خود را روی کاغذ انجام می‌دهند. اما اگر بتوانید با خرید هدیه جالبی به بانوی خود کمک کنید که طراحی‌هایش روی کاغذ را به راحتی به طراحی دیجیتالی تبدیل کند، احتمالا او را به خوشحال‌ترین فرد دنیا تبدیل کرده‌اید.

تبلت Slate +2 برند Iskn مخصوص طراحی کردن ساخته شده و با قلم نوری بسیار جالبی که دارد، امکان انتقال تصویر طراحی‌شده را به صورت آنی به نرم‌افزار تبلت می‌دهد. این تبلت با سیستم عامل‌های macOS, ویندوز, iOS , گوشی‌های اندروید و … سازگار است و به دستگاه زیادی متصل می‌شود.

دیگر ویژگی منحصر به فرد این محصول، استفاده مستقل از آن است که شما می توانید بدون نیاز به اتصال به هیچ دستگاهی، از آن به راحتی استفاده کنید. این محصول با تمامی برنامه های کاربردی گرافیکی دسکتاپ سازگار است.

برای خرید تبلت مخصوص طراحی روی کاغذ Slate +2 روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید تبلت مخصوص طراحی روی کاغذ

6. اسپیکر هوشمند آمازون اکو دات نسل چهارم

آمازون اکو دات یک اسپیکر هوشمند با قابلیت دستیار صوتی است که مجهز به الکسا هاب بوده و جزو پرفروش‌ترین محصولات آمازون به حساب می‌آید. کیفیت ساخت، زیبایی منحصر به فرد، امکان مدیریت سنسورهای هوشمند منزل و لوازم خانگی هوشمند، اتصال به مغز هوشمند الکسا برای پاسخ به سوالات بانو، پخش موسیقی و … از ویژگی‌های مهم این محصول است که در کنار صدای فراگیر و پرقدرت که تمام خانه را به طور یکنواخت دربر می‌گیرد، Amazon Echo  نسل دوم را به بهترین اسپیکر هوشمند خانگی دنیا تبدیل کرده است.

خرید اکودات آمازون

5. ساعت هوشمند

بسیاری از خانمها دوست دارند هدیه‌هایی را که مانند جواهر آلات روی دستشان می‌درخشند هدیه بگیرند. در چنین مواقعی، اسمارت واچ Samsung Gear S2 یک محصول بی‌نظیر برای به دست آوردن قلب کسی است که دوستش دارید. خصوصا نسخه کلاسیک آن که به رنگ رز گلد بوده و بند چرمی سفیدرنگ بسیار زیبا و چشم‌نوازی دارد، می‌تواند بهترین هدیه فناورانه برای یک خانم باشد.

این ساعت هوشمند با صفحه دایره‌ای ۱.۲ اینچی، امکان برقراری تماس و اتصال اینترنتی 3G، با شارژدهی بسیار مناسب و امکان دانلود اپلیکیشنهای متنوع، بهترین گجت برای خانمهای عاشق فناوری و جواهرآلات است.

خرید ساعت هوشمند سامسونگ

همچنین ده‌ها مدل دیگر از ساعت‌های هوشمند با امکانات و قیمتهای متنوع وجود دارند که می‌توانید از بین آنها نیز انتخاب کنید. برای مشاهده انواع ساعت هوشمند زنانه و خرید به عنوان کادو، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید ساعت هوشمند زنانه

4. هدفون اورجینال و باکیفیت

خرید هدفون اورجینال
خرید هدفون اورجینال از آمازون | خرید هدیه فناورانه

خرید هدفون اصل و باکیفیت باعث می‌شود تجربه جدیدی در شنیدن موسیقی کسب کنید که تا آخر عمر آن را فراموش نخواهید کرد و یکی از بهترین خریدهای شما خواهد بود. و چه چیزی بهتر از اینکه دختر رویاهایتان را با خرید هدفون باکیفیت، اینقدر خوشحال کنید؟

خرید انواع هدفون اصل

ما قبلا در وبلاگ مالتینا یک راهنمای جامع خرید هدفون در سال ۲۰۱۹ را برای شما تهیه و منتشر کرده‌ایم. مطلبی که به تمام سؤالات شما درباره خرید بهترین هدفون پاسخ می‌دهد و تعدادی از برترین و پرفروش‌ترین هدفونهای روز دنیا در سال ۲۰۱۹ را هم به شما معرفی کرده است.

خرید هدفون اصل

3. باغچه خانگی هوشمند

برای خانمی که عاشق گل و گیاه است و تمام گوشه‌های خانه و بالکن را با گلدان پر کرده، چه هدیه‌ای بهتر از یک گلدان هوشمند خانگی برای پرورش گل و گیاه و سبزی و جوانه‌های دارویی؟

گلدان هوشمند نیازی به خاک ندارد و بازدهی ۵۰٪ بیشتر نسبت به گلدانهای معمولی دارد. این گلدان هوشمند به صورت مداوم گیاهان شما را پایش و از آنها مراقبت می‌کند و با استفاده از نور LED رشد گیاه را تسریع می‌کند.

گلدان هوشمند قابلیت برنامه‌ریزی دارد و تعدادی برنامه از پیش تعیین شده برای انواع گیاهان اقصی نقاط جهان را در خود ذخیره کرده است و شما با استفاده از نمایشگر آن می‌توانید دستگاه را به راحتی کنترل کنید.

در ادامه یکی از این گلدان های هوشمند را با قیمتهای متفاوت جهت انتخاب و خرید هدیه برای بانوی عزیزتان به نمایش گذاشته ایم.

گلدان هوشمند
گلدان هوشمند با چراغ رشد LED با کیت های جوانه زنی گیاهان

سیستم رشد هیدروپونیک Vegebox 12 Pods- چراغ رشد LED با کیت های جوانه زنی گیاهان

برای مشاهده سایر محصولات گلدان هوشمند و خرید از مالتینا روی دکمه زیر کلیک کنید:

خرید Smart garden

2. دوربین عکاسی فوجی فیلم با امکان چاپ آنی تصاویر اینستاگرام

اگر بانوی عزیز شما عاشق اینستاگرام است، پیشنهاد می‌کنیم یک دوربین عکاسی چاپ آنی از مدل Fujifilm Instax Square SQ20 Instant Film Camera به او هدیه بدهید. با استفاده از این دوربین عکاسی، خانمی که دوستش دارید می‌تواند تصاویر را قبل از چاپ ویرایش کرده و فیلترهای مختلفی را روی آن‌ها امتحان کند.

صفحه نمایش ۲.۷ اینچی این دوربین و وجود ۱۶ فیلتر برای اعمال روی ویدیوها و تصاویر، بهترین ویژگی بای یک دوربین چاپ آنی است که در این محصول تعبیه شده است. بنابراین می‌توانید فیلم بگیرید، فیلم را روی یک صحنه خاص نگه داشته، تصویر را ویرایش نموده و سپس چاپ کنید. چه هیجان انگیز!

خرید دوربین Fujifilm Instax

1. آینه هوشمند مخصوص Makeup برند Impressions Vanity

آینه هوشمند مخصوص آرایش
آینه هوشمند مخصوص آرایش

در خرید هدیه باید توجه کنید که همیشه گران‌ترین کادو، بهترین انتخاب نیست. آینه هوشمند مخصوص آرایش برند Impressions Vanity این حرف را اثبات می‌کند.

اگر بپذیریم که ۹۹درصد بانوان ایرانی آرایش کردن و خودآرایی را دوست دارند و زمان زیادی را جلوی آینه می‌گذرانند، و اگر بدانیم یک آینه هوشمند با صفحه لمسی، چراغ‌های ال‌ای‌دی برای تامین نور بیشتر، باطری داخلی ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی با قابلیت شارژ شوندگی، اسپیکر برای پاسخ دادن به تماس‌های تلفن همراه، امکان پخش موسیقی از طریق ارتباط وای‌فای، امکان چرخش ۳۶۰ درجه، با پایه نگینی بسیار زیبا و طراحی دلنواز قبلا اختراع شده، آیا هدیه‌ای بهتر از این برای بانوی خود سراغ دارید؟

آینه هوشمند
خرید آینه هوشمند از آمازون

خرید آینه هوشمند ایمپرشن ونیتی

در انتها، در انتها، امیدواریم هدیه فناورانه مناسب بانوی خود را پیدا کرده باشید. اما اگر این پیشنهادها کافی نیستند، می‌توانید برای خرید هدیه برای خانمها به مالتینا مراجعه کنید و از بین میلیون‌ها نوع کالای باکیفیت و اصل، بهترین انتخاب را داشته باشید.

مالتینا واسطه خرید از آمازون امریکا
مالتینا واسطه خرید از آمازون امریکا

مالتینا، خریدی ساده از آمازون

مالتینا واسطه خرید از آمازون در ایران است و دروازه قانونی ورود کالاهای خاص و اصیل (اورجینال) به کشور محسوب می‌شود و مشتریان مالتینا به تنوع کالایی بی‌نظیری از ۶۰۰ میلیون قلم کالای باکیفیت دسترسی دارند.

مالتینا به عنوان محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مرجع خرید کالاهای قانونی و مجاز از آمازون امریکا، معضل عدم دسترسی به محصولات کمیاب و باکیفیت در کشور را حل کرده و امکان خرید کالاهایی را فراهم آورده است که در هیچ فروشگاه فیزیکی یا فروشگاه اینترنتی دیگری در ایران یافت نمی‌شود.

 

منبع ۱: GIFT HACKER

منبع ۲: Business Insider

منبع ۳: PC Mag

منبع ۴: Opra Mag

بهترین هدیه برای بانوان عاشق چه چیزی می تواند باشد؟

 

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024