اگر شما هم از علاقه مندان به ورزش هستید، حتما با چالش انتخاب کفش مناسب روبرو شده‌اید. انتخاب بهترین کفش فوتبال کار آسانی نیست؛ در میان برندهای مختلف و تنوع زیادی که وجود دارد همیشه با دیده‌ی شک به محصولات ارائه شده نگاه می‌کنیم. فراموش نکنید که فوتبال یا فوتسال جزو ورزش‌های محبوب به شمار می‌روند و علاقه‌مندان زیادی در سراسر دنیا دارند. برای اینکه بتوانید محصول باکیفیتی را انتخاب کنید، ابتدا باید اطلاعات لازم را در این مورد بدست آورید. همراه مالتینا باشید تا برترین مدل‌های کفش فوتبال را به شما معرفی کنیم.

Amateur Football Tournament | Celebreak

با شروع فصل جدیدی از دنیای فوتبال، تمام توجه افراد به این نقطه متمرکز می‌شود که بهترین زمان برای خرید کفش مناسب فوتبال چه زمانی است؟ امروزه برندهای محبوب و مشهور زیادی در دنیا وجود دارند که هرکدام طرفداران خاص خود را داشته و محصولاتی باکیفیت و مرغوب را وارد بازار می‌کنند. در این میان انتخاب کفشی با طراحی جدید و قیمت مناسب کمی مشکل است. اگر بدنبال خرید کفشی با قیمت مناسب و کیفیتی عالی هستید، با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین کفش‌های فوتبال را به شما معرفی کنیم.

معرفی برترین برندهای کفش فوتبال در دنیا

چندین برند در حوزه تولید کفش و محصولات ورزشی سابقه طولانی دارند و توانسته‌اند مدل‌های متنوع و درخوری به مشتریان ارائه دهند. اینکه اندکی در مورد سابقه هر شرکت مطالعه نمایید به شما در انتخاب صحیح کمک خواهد نمود. هر کدام از برندها ویژگی‌های مخصوص به خود دارد که سبب شهرت آنها شده است. البته کفش فوتسال نیز از این قاعده مستثنی نیست و این مطلب می تواند راهنمای خوبی برای دنبال‌کنندگان این ورزش مهیج باشد.

برند کفش فوتبال نایکی

نایکی Nike یکی از برندهای محبوب و جهانی در دنیاست که امروزه افراد زیادی از محصولات ورزشی این برند استفاده می‌کنند. صاحبان این برند بیل بورمن و فیل نایت می‌باشند که در سال ۱۹۶۴ فعالیت‌های خود را در زمینه تولید تجهیزات ورزشی آغاز نمودند و با شعار ” انجامش بده Do it ” به موفقیت‌های چشمگیری دست یافتند. آرم چک مارک برند نایکی در سال ۱۹۵۵ به صورت رسمی به عنوان آرم تجاری این برند ثبت شد.

Related image

امروزه مدل‌های متنوعی از کفش‌های ورزشی برند نایک شامل کفش فوتبال، بسکتبال، تنیس، بولینگ، هاکی، دوچرخه سواری، کشتی، کریکت و … در فروشگاه‌های مختلف وجود دارد. برند نایک برای افراد علاقمند به پیاده‌روی یا افرادی که شاغل هستند نیز پیشنهادات متنوعی دارد و هر فرد با هر شخصیت و سلیقه‌ای از فروشگاه‌های این برند دست خالی بیرون نمی‌رود.

بزرگترین شرکت این برند آمریکایی در شهر لندن قرار دارد و میزان فروش سالانه فروشگاه های نایک ۴۲۰۰۰ هزار کفش می‌باشد. بیشترین تمرکز این برند روی تکنولوژی‌های جدید و سرمایه‌گذاری‌های متعدد می‌باشد و درصدد افزایش توانایی بازیکنان به بالاترین حد ممکن است. برند نایکی در تلاش است تا محصولات خود را با بهترین طراحی‌ها و جدیدترین مدها وارد بازار کند. رنگ، استایل، طراحی و ویژگی‌های کفش‌های نایکی شما را در زمره خوشتیپ‌ترین و خوش‌پوش‌ترین افراد قرار می‌دهد.

کلمه نایکی به معنای پیروزی بوده و از نام یک الهه یونانی گرفته شده است. درآمد این برند محبوب در سال ۲۰۱۹ به ۲۹.۶ میلیارد دلار رسید. بهتر است بدانید که این برند دارای ۴۴۰۰۰ هزار کارمند در سرتاسر دنیا می‌باشد. یکی از رمزهای موفقیت این برند بدست آوردن برندهای دیگر مانند آمبرو بوده، در حال حاضر نایکی اسپانسر بسیاری از ورزشکاران سرشناس در رشته‌های ورزشی فوتبال، بسکتبال و تنیس می‌باشد.

برند ورزشی آدیداس

Adidas یک شرکت آلمانی است که در سال ۱۹۲۴ توسط فردی به نام آدولف داسلر تاسیس شد. این برند در زمینه طراحی، تولید و توزیع تجهیزات ورزشی مانند لباس، کفش، ساعت، عینک و سایر لوازم ورزشی فعالیت می‌کند. شرکت‌های تولیدکنند لوازم ورزشی ریبوک، تیلورمید و راک پورت از زیرمجموعه‌های برند آدیداس هستند. نام شرکت آدیداس از نام موسس آن آدی داسلر گرفته شده است ولی برخی از مردم فکر می‌کنند کلمه Adidas مخفف شده “all day I dream about sport” می‌باشد.

درحال حاضر برند آدیداس دارای ۵۷۰۰۰ هزار کارمند در سراسر دنیا می‌باشد و با درآمدی در حدود ۲۱ میلیارد یورو یکی از برندهای پیشتار در صنعت تولید پوشاک ورزشی به شمار می‌رود. برند آدیداس در فهرست برترین برندهای وبگاه فوربز در رتبه ۶۸ام قرار گرفته است. آدیداس اسپانسر تیم‌های مشهوری مانند بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد، یوونتوس و ریورپلاته می‌باشد و با تیم‌های مختلفی مانند اسپانیا، آلمان، مکزیک، آرژانتین، روسیه، سوئد و ژاپن قرارداد بسته است. از جمله بازیکنان معروفی که در تبلیغات این برند حضور دارند می‌توان به لیونل مسی، دیوید بکهام، زیدان، کاکا، جرارد و غیره اشاره نمود.

برند آدیداس به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی لیگ قهرمانان اروپا فعالیت می‌کند و طراحی توپ این مسابقات به عهده این برند است. در سال ۲۰۱۴ میلادی آدیداس قراردادی گران‌قیمت با تیم منچستر یونایتد بست و نایکی را از دور رقابت خارج نمود. بر طبق این قرارداد برند آدیداس وظیفه تولید لباس و تجهیزات ورزشی این تیم را داشت و تیم منچستر یونایتد در ازای این کار مبلغ ۷۵۰ میلیون پوند را به این برند پرداخت کرد.

فوتبال با طعم پوما

Puma یک برند تولید لوازم ورزشی است که توسط کارآفرین موفق آلمانی به نام آدولف داسلر به همراهی بردارش ردولف داسلر در سال ۱۹۲۴ تاسیس شد. آغاز فعالیت‌های این برند با تولید کفش و صندل‌های راحتی برای فعالیت‌های روزمره همراه بود. برادران داسلر هرکدام برند ورزشی خود را ایجاد کردند، یکی برند آدیداس و دیگری برند پوما که هرکدام شهرت و محبوبیت خاص خود را دارا هستند. در حال حاضر محصولات برند پوما در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا به فروش می‌رسد. خلاقیت‌ها نوآوری‌های این برند در زمینه طراحی و تولید محصولات و افزایش کیفیت محصولاتشان و استفاده از روش‌های بازاریابی از عوامل موفقیت این برند بوده است و باعث شده تا ستارگان و بازیکنان مشهور دنیا طرفدار این برند شوند.

تازه کار مانند آمبرو

Umbro یکی از برندهای معروف تولید پوشاک و تجهیزات ورزشی است که در ۲۳ می ۱۹۲۴ توسط هارولد و والاس هامفریز تاسیس شد. دفتر اصلی این برند در شهر منچستر انگلیس قراردارد و محصولات این برند در بیش از ۹۰ کشور دنیا به فروش می‌رسد. در ماه دسامبر ۲۱۰۲ شرکت نایکی با Iconix Brand Group بر سر خرید آمبرو به توافق رسیدند و برند نایکی با قیمتی در حدود ۲۲۵ میلیون یورو این برند را خریداری نمود.

کفش فوتبال با ریبوک

Reebok یکی از زیر مجموعه‌های برند آدیداس می‌باشد که توسط J.W.Foster و پسرانش در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد. محصولات تولیدی برند ریبوک بیشتر در زمینه کفش‌های مناسب برای پیاده‌روی بوده است و به همین خاطر در دهه ۹۰ میلادی شهرت و محبوبیت بالایی در نزد مردمان جنوب آسیا داشت. این برند در تولید محصولات خود از پارچه‌های باکیفیت و مرغوب و تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برد و محصولاتی بادوام و باکیفیت را روانه بازار می‌کند. یکی از خلاقیت‌های این برند در طراحی کفش‌هایش، استفاده از فریم‌های مایع به جای لاستیک بوده و بیشتر کفش‌های این برند ظاهری سه بعدی دارند.

لیست بهترین های کفش فوتبال در جهان

پس از آشنایی با برندهای محبوب دنیا در تولید کفش فوتسال و فوتبال، شما را به خواندن لیستی شامل بهترین مدل های کفش فوتبال دعوت می کنیم. تمام محصولای که در ادامه معرفی می کنیم به صورت کاملا اورجینال در اختیارتان قرار خواهد گرفت. سعی کرده ایم تا در پایان معرفی هر کفش، لینکی برای خواندن مشخصات فنی بیشتر و خرید آنها به شما عرضه نماییم.

۱- NIKE PHANTOM VISION

Nike Unisex Phantom VSN Academy DF Multi Ground Shoes - Dark Blue ...برند نایک یکی از برندهای مطرح دنیاست که دارای محصولاتی باکیفیت و خاص بوده و طرفداران بی‌شماری در سراسر دنیا دارد. نسخه اول کفش phantom vsn بر مبنای کفش‌های آمریکایی طراحی شده بود و حالتی تهاجمی داشت ولی در نسخه جدید ، این اصول به صورت تقویت شده و کمی جذابتر‌ روی این کفش‌ها اعمال شده‌اند. از جمله ویژگی‌های کفش phantom vsn می‌توان به انعطاف پذیری بالا، وزن کمتر، استفاده از آریودینامیک در طراحی و کوتاه‌تر شدن یقه کفش که باعث راحتی و افزایش سرعت فرد می‌شود، اشاره نمود.

تعبیه شدن بند کفش در زیر یک لایه پارچه کشباف که به آن Ghost Lace می‌گویند، یکی دیگر از ویژگی‌های این کفش است. طراحی پاشنه کفش به گونه‌ای است که فرد در آن احساس راحتی می‌کند و همچنین برای محافظت از پاها، ضربه‌گیری در قسمت بیرونی کفش تعبیه شده است. در تولید این کفش از فناوری quadfit استفاده شده که حالت جورابی داخل کفش، پا را سر جایش نگه می‌دارد و فیت شدن کفش و پا را به خوبی احساس خواهید کرد. کوین دی بروینه همکاری جالبی در زمینه طراحی و تست این کفش داشته و یکی از طرفداران برند نایک می‌باشد.

 

۲- +ADIDAS X18

Football Boots adidas X 18.1 AG Solar yellow-Core black-White ...

کفش Adidas x18 یکی از محصولات پییشنهادی ما برای شماست. بدنه این کفش به صورت بسیار نازک و سبک طراحی شده است تا بازیکن لمس بهتری از توپ داشته باشد. در قسمت رویه این کفش خطوطی نامنظم وجود دارد که باعث ایجاد خاصیت کشسانی در این کفش شده و به خوبی با پای بازیکن فیت می‌شود. این برجستگی‌ها در کنترل توپ و زدن ضربات دقیق به بازیکن کمک می‌کند. در داخل کفش پدهای نرمی در قسمت پاشنه ایجاد شده است که در افزایش راحتی پاها موثر بوده و سوراخ‌هایی که داخل کفش تعبیه شده باعث خنک نگه داشتن پاها و تهویه هوا می‌شود.

 

 

۳- NIKE MERCURIAL SUPERFLY 360

Buy Cheap Nike Mercurial Superfly 6 (VI) 360 Elite FG - Black ...

کفش nike mercurial superfly یکی از محصولات باکیفیت و درجه یک این برند است که از فناوری‌  جدید Flyknit در تولید آن استفاده شده است. در این روش شکافی که بین کفش و پا وجود دارد، کاهش می‌یابد و فرد درآن احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. در طراحی قبلی کفش‌های mercurial همه اجزای کفش روی سایز ۹ قرار داشت، اما در مدل mercurial 360 این سایز تغییر پیدا کرده و تمامی اجزای کفش متناسب با یکدیگر طراحی شده‌اند. طراحی پاشنه کفش با توجه به سایز آن و انجام محاسبات مختلف صورت می‌گیرد و این موضوع باعث شده تا این کفش‌ها متناسب با ساختار هر پا باشد.

این کفش بدلیل دارا بودن استوک و پاشنه‌های محکم و انعطاف‌پذیر، کشش زیادی داشته و همین موضوع در افزایش چابکی بازیکنان نقش موثری دارد. با پوشیدن این کفش هماهنگی بین ۲ پا افزایش می‌یابد و در نتیجه فرد کنترل دقیق‌تر و بیشتری روی توپ و نحوه بازی خود خواهد داشت. بازیکنانی که تجربه استفاده از این کفش‌ را دارند، عملکرد سریع‌ و تهاجمی‌تری نسبت به سایرین داشتند و استحکام بالای پاشنه‌ها موجب راحتی بیشتری در فرد می‌شد.

کفش mercurial 360 یکی از کفش‌های باکیفیت و خوش‌ساخت برند نایک می‌باشد که با طراحی خوب و متناسبش توجه بیشتر بازیکنان فوتبال به خصوص کریستیانو رونالدو را به خود جلب نموده است. او درباره این کفش می‌گوید: mercurial 360 کفشی منحصر به فرد است که از تکنولوژی‌های روز دنیا در تولید آن استفاده شده و یکی از بهترین محصولات برند نایک در میان کفش‌های فوتبالی می‌باشد.

 

۴- +ADIDAS PREDATOR 18

Adidas Predator 18+ : Adidas Shoes | Best Quality Guarantee | www ...

کفش Adidas predator 18+ یکی از محصولات درجه یک برند محبوب آدیداس می‌باشد که به دلیل طراحی منحصر به فردش، طرفداران زیادی دارد. بدنه این کفش مجهز به فناوری control skin می‌باشد که بین توپ و پای فرد ارتباطی بی‌واسطه برقرار می‌کند. این کفش بدون بند می‌باشد که اثرات مثبتی روی کنترل و شوت‌زنی دقیق بازیکنان دارد. در طراحی جدید، شیارهای پلکانی جلوی کفش که روی شوت زدن بازیکن تاثیرگذار است، به گونه‌ای تقویت شده که قدرت شوت‌زنی فرد را در هر حالتی افزایش می‌دهد. ساق این کفش متشکل از الیافی نرم و انعطاف پذیر بوده که مچ و اطراف آن را کاملا فرا می‌گیرد و احساس راحتی بیشتری را برای بازیکنان به وجود می‌آورد.

 

۵- PUMA FUTURE 2.1

PUMA FUTURE 2.1

وجود یک شبکه توری در این کفش دارای دو هدف بوده که یکی قرار دادن بند کفش در هر قسمت از این رویه و دوم، نشست بهتر و راحت تر توپ روی کفش می‌باشد. این قابلیت جدید باعث شده تا بازیکنان به هر شکلی که دوست دارند بند کفش خود را ببندند و نگرانی بابت پاره شدن سوراخ‌های بند کفش نداشته باشند. این کفش دارای یک لایه محافظ TPU می‌باشد که حالت پلاستیکی بودن به کفش داده است. در طراحی داخلی کفش یک جوراب evoknit وجود دارد که باعث محکم‌تر شدن و راحتی کفش شده و پوشیدن آن به مراتب آسان‌تر می‌شود.

 

 

۶- UMBRO VELOCITA 4

UMBRO VELOCITA 4

کفش umbro velocita 4 یکی از محصولات جدید و با کیفیت برند آمبرو می‌باشد که دارای طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا است. در داخل کفش سیستم تهویه هوا وجود دارد که پاها را خنک نگه می‌دارد و از بوی بد پا جلوگیری می‌کند. این کفش از یک ماده سبک وزن به نام پیباکس ساخته شده و کاهش وزن کفش باعث افزایش سرعت بازیکن می‌شود. طراحی قسمت توری کفش تا حدودی به سبک و سیاق کلاسیک انجام شده و متناسب با حرکات طبیعی پا می‌باشد.

 

۷- NEW BALANCE FURON 4.0

NEW BALANCE FURON 4.0

مواد اولیه با کیفیت و اصول مهندسی به خوبی در کفش های نیوبالانس مدل فیورن رعایت شده است. این مدل به روی تکامل سرعت فوکوس کرده و نسل چهارم را با ترکیب قدرتمندی وارد بازار نموده است. چرم طبیعی به کار رفته در آن نوید بخش لمس فوق‌العاده توپ در طی مدت زمان طولانی است. با همین حال از فناوری FantomFit بهره می‌برد که به لطف توری‌های به کار رفته در آن بسیار سبک می‌باشد. این مدل کفش بارها توسط بازیکنان مشهور دنیای فوتبال نظیر سادیو مانه مورد استفاده قرار گرفته است.

 

۸- +ADIDAS NEMEZIZ 18

Football Boots adidas Nemeziz 18+ FG Football blue-White ...

کفش Adidas nemeziz 18+ یکی از کفش‌های پرطرفدار و محبوب میان بازیکنان سرشناس فوتبال است و در سری جدید این کفش قابلیت‌های جدید و متنوعی به آن اضافه شده که در بهبود کیفیت و کارایی این کفش بسیار تاثیرگذار است. در نسخه جدید، یقه کفش کمی بلندتر از سری قبلی بوده و این بانداژ کمی بالاتر از روی پا را می‌پوشاند ولی مچ پا کاملا آزاد و راحت است. در ساختار جدید میزان انعطاف پذیری کفش بسیار افزایش یافته و اسکلت کفش محکم‌تر و خشک‌تر از نسخه قبلی می‌باشد. در قسمت زیره کفش تغییری صورت نگرفته و از فناوری torsionframe در تولید آن استفاده شده است که باعث افزایش انعطاف و استحکام آن می‌شود.

 

۹- PANTOFOLA D’ORO LAZZARINI

Pantofola d'Oro Lazzarini Tongue "Black/Gold" - SoccerBible

برند مشهور و محبوب d’oro lazzarini به تازگی از محصول جدید خود که یک کفش چرمی با کیفیت فوق‌العاده عالی می‌باشد، رونمایی کرده است. در طراحی این کفش از رنگ مشکی خالص استفاده شده و پاشنه آن دارای روکشی طلایی رنگ می‌باشد که جلوه خاصی به این کفش بخشیده است. ارگونومی بالای این کفش باعث شده تا بازیکنان عملکرد بهتری در طول بازی داشته باشند.

 

 

۱۰-  STYLO MATCHMAKERS HEIRSHIP SEVENTEEN

 STYLO MATCHMAKERS HEIRSHIP SEVENTEEN

کفش STYLO MATCHMAKERS HEIRSHIP SEVENTEEN از میکروفایبرهای فوق العاده سبک ژاپنی در یک بافت سه بعدی ساخته شده که به وضعیت کنترل بهتر توپ کمک می‌کند. تفاوتی ندارد یک روز آفتابی در امارات باشد یا روزهای بارانی در انگلیس، شما با این کفش برای هر موقعیتی آبدیده شده‌اید. این شرکت به لطف تجربه سالیان دراز خود در این صنعت از فناوری Oxcited استفاده کرده و ضمن مطلوب نگهداشتن وضعیت آن، ضربات را متراکم و داخل کفش را به خوبی تهویه می‌کند.

۱۱- Adidas F50 Adizero

Adidas F50 Adizero

این کفش از زمان ورود خود انقلابی را در صنعت تولید کفش فوتبال ایجاد نمود و اولین بوت‌های با بندهای مخفی را عرضه نمود. از زمانی که اولین کفش مخصوص فوتبال تولید شد، جنگ برای افزایش سرعت و کاهش وزن در گرفت. بنابراین کمپانی مشهور آدیداس اقدام به عرضه این محصول نمود تا شاهکار جدیدی را به دنیای فوتبال ارائه کند. تا به امروز نسخه‌های جدیدی از این مدل را آدیداس به بازار روانه نموده که اتفاقا با استقبال خوبی روبرو شده است. آرین روبن از مشهورترین بازیکنانی است که تاکنون این کفش را به پا کرده است.

 

۱۲- Puma V1.06

این کفش شاید به یک کفش فوتبال معمولی شبیه باشد اما هنگام ورود خود در سال ۲۰۰۶ توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. برای اولین بار وقتی در جام جهانی  ۲۰۰۶ آلمان به کار گرفته شد، سبک‌ترین کفش دنیا به شمار می‌رفت که البته هنوز هم جزو بهترین‌ها در این زمینه به حساب می‌آید. نسل‌های جدید این کفش توانسته همچنان وضعیت خوب گذشته خود را حفظ نموده و انتخاب بسیار خوبی به شمار رود. این مدل کفش را بزرگانی مانند ساموئل اتوئو استفاده نموده‌اند که زمانی از مشهورترین بازیکنان دوران بودند.

 

۱۳- Nike Air Zoom Total 90 II

2002 Nike Air Zoom Total 90 II Football Boots *In Box* SG ...

این کفش قدرت خالص نایکی را بر همگان روشن نمود، با اینکه مانورهای تبلیغاتی زیادی روی Nike Air Zoom Total 90 II انجام گرفت اما کیفیت و وزن سبک آن را به انتخاب بسیار خوبی تبدیل کرده است. طراحی خاص آن به گونه‌ای انجام شده که بازیکن بتواند در ۹۰ دقیقه بازی قدرت خود را حفظ نماید. فناوری Poron با ایجاد توری‌های مختلف توانسته سبب کاهش فشار به پا شود. همچنین قابلیتی به نام First Touch در آن درنظر گرفته شده که به کنترل توپ کمک شایان توجهی می‌کند. از مشهورترین بازیکنانی که این کفش را به پا کرده اند می توان به لوییس فیگو اشاره نمود.

 

۱۴- Mizuno Wave Cup

WAVE CUP LEGEND | Mizuno Australia

با اینکه کمپانی Mizuno برند ناشناخته‌ای به شمار می‌رود اما باید عملکرد خوبی داشته باشد که ریوالدوی برزیلی اسطوره ی برزیلی نچندان دور فوتبال جهان آن را استفاده نموده است. این برند ژاپنی بوده و برای اولین بار تحولاتی را در میخ های کفش فوتبال به وجود آورد. این کمپانی تا به امروز محصولات خود را با همین چیدمان مشابه ارائه نموده و عملکرد بسیار خوبی را نشان داده است. نسخه ای مشابه با این کفش توسط Mizuno باز طراحی و تولید شده است که توسط کیسوکه هندا ستاره ی فوتبال ژاپن مورد استفاده قرار رفته است.

 

  1. Nike Mercurial SL

Nike Mercurial SL

بخشی از شهرت این کفش فوتبال که در سال ۲۰۰۸ رونمایی شد به پوشیدن آن توسط کریستین رونالدو مربوط می‌شود. علاوه بر این فناوری الیاف کربن به کار رفته در آن، وزن بسیار سبکی را به این کفش فوتبال بخشیده است. به طوری که برای مدت کوتاهی این کفش به عنوان سبک ترین کفش فوتبال شناخته می شد.  Nike این مدل را زمانی با آرم اختصاصی CR7 تولید می‌کرد و محبوبیت گسترده‌ای میان ورزشکاران پیدا کرد.

با گذشت این مدت از تولید Mercurial هنوز هم برندهای زیادی در زمینه ساخت کفش فوتسال یا فوتبال به دنبال رقابت با Nike Mercurial SL می باشند.

 

۱۶- Adidas Copa Mundial

Adidas Copa Mundial

پرفروشترین کفش تمام اعصار، Adidas Copa Mundial هنوز هم در فروشگاه‌های ورزشی در سراسر جهان به فروش می‌رسد. این کفش از چرم کانگورو ساخته شده که سبک ترین نوع چرم به حساب می‌آید. این ویژگی باعث شده تا در رده سبک‌ترین و پرسرعت‌ترین کفش‌های ورزشی قرار گیرد. Adidas Copa Mundial جزو اولین کفش‌های مدرن به شمار می‌رود و سال‌های زیادی در رقابت با سایر برندهای کفش ورزشی است.

 

۱۷- Nike Air Mercurial

فش Nike Mercurial SL روی پای کریستین رونالدو جلوه زیبایی به فوتبال بخشید، این کار فکرهای بزرگتری را به ذهن تیم طراحی نایکی انداخت. بنابراین کفشی مخصوص برای رونالدو طراحی و روانه بازار شده و سبک جدیدی را وارد دنیای این صنعت نمود.Nike Air Mercurial رقبا را به سمت تولید کفش های سرعتی سوق داد، سبکی که برای مدت زمان زیادی فراموش شده بود. در تولید این کفش فوتبال از مواد مصنوعی بیشتری استفاده شده که در عملکرد آن اثر زیادی گذاشته است.

 

۱۸- Puma King

Puma King Top Di Fg Mens Cleat : Team Kits and Sportivoپادشاه مانند پله در مستطیل سبز، نام دیگری نمی‌توان برای Puma King پرسابقه در صنعت کفش فوتبال پیدا کرد. همانطور که برزیل در دنیای فوتبال جایگاه بی‌نظیری دارد، این کفش هم بسیار مشهور است. بخشی از رقابت جذاب دو برند آدیداس و پوما به علت وجود Puma King می‌باشد که کفه ترازو را به سمت پوما سنگین می‌کند.

این کفش برای اولین بار در تاریخ فوتبال با رنگ سفید عرضه شد که اتفاقا طرفداران زیادی هم بدست آورد.

 

 

۱۹- Adidas Predator

Adidas Predatorکفشی که به اجرای فوتبال مدرن تابحال کمک شایان توجهی نموده است؛ یک جمله ساده برای بیان حقایق فوق العاده!

Adidas Predator پرفروش‌ترین کفش موجود در جهان می‌باشد. ایده طراحی پشت کفش برای افزایش قدرت بازیکن برای اولین بار با این مدل مطرح شد و سپس در سایر کفش‌های فوتسال و فوتبال همه گیر شد. نوآوری‌هایی که در این کفش شکل گرفت در تکامل فوتبال اثرگذار بوده و از این حیث بیشترین امتیاز را کسب کرده است.

 

 

در پایان دعوت می‌کنیم تا جستجوی کوتاهی در سراسر بخش‌های جذاب وبلاگ مالتینا داشته باشید و از مطالب مفید مطرح شده، بهره کافی را ببرید. بعد از مطالعه این مطلب از شما دعوت می‌کنیم تا سری به قسمت اطلاعات عمومی بزنید و از جدیدترین مباحث روز اطلاعات لازم را بدست آورید.

شما می‌توانید با اشتراک گذاری مطلب فوق در رسانه‌های اجتماعی به دوستان خود در انتخاب صحیح کفش فوتبال کمک کنید. همچنین اگر هنوز ابهامی در این مورد دارید، از طریق بخش نظرات آن را به گوش ما برسانید تا از راهنمایی‌های بیشتر ما بهره مند شوید.

مطالب پیشنهادی:

مجهزترین کمپ فوتبال دنیا کدام است؟ لاماسیای اسپانیا یا اسپایر قطر؟

معرفی تیم یازده نفره خوش پوش ترین فوتبالیست های دنیا

۵ بازی برتر با موضوع فوتبال برای گوشی‌های هوشمند

تاثیر فناوری VAR در جذابیت فوتبال