برخلاف تصور عمومی که از مردها وجود دارد، مردها اصلا موجودات سطحی نگری نیستند. مردها زامبی‌های بی‌فکری نیستند که دیوانه‌وار، تنها به یک محرکه خاص پاسخ دهند. منظور ما این است که آن‌ها فقط به دنبال فاکتور زیبایی در شریک‌ زندگی‌شان نمی‌گردند و خواسته‌های مردان چیزی فراتر از زیبایی است. در نتیجه، موارد زیادی وجود دارد که تعیین می‌کند یک زن تا چه اندازه برای مردان جذاب است.

همان طور که گفتیم، مردان فقط به دنبال یک دختر زیبا نیستند که بتوانند از صبح تا شب به او خیره شوند. با این اوصاف، اگر دوست دارید یک رابطه عاشقانه طولانی مدت تجربه کنید، باید قلب یک مرد را با رفتارتان به‌ دست آورید. شما باید یک پک کامل از ویژگی‌های مثبت باشید، بنابراین فقط رسیدگی بیش از حد به ظاهر هرگز برای داشتن یک مرد کافی نیست.

خواسته‌های مردان از زنان بسیار زیاد و متنوع است. با این حال ویژگی‌هایی که مردها به دنبال آن هستند در اغلب زنان یافت نمی‌شود. زیرا زنان از خواسته‌های مردان بی‌خبر هستند. در نتیجه برای اینکه شما را بیشتر با خواسته‌های مردان آشنا نماییم، تصمیم گرفتیم در این مقاله به این موضوع بپردازیم. مطمئن باشید با مطالعه این مطلب زندگی عاشقانه و آرام خود را در کنار شریک زندگی‌تان به بهترین شکل ادامه خواهید داد.

۱- بگذارید احساس کند می‌تواند از شما مراقبت کند

بله، درست متوجه شدید این یکی از خواسته‌های مردان از شما است. ما قبول داریم که شما یک زن قوی و مستقل هستید. آن ‌قدر قدرتمند، که می‌توانید این دنیا را به تنهایی و بدون هیچ کمکی، بسازید. اما، مرد شما نیاز دارد احساس کند می‌تواند همواره از شما مراقبت کند.

اگر توجه کرده باشید،‌ یک مرد همیشه تلاش می‌کند تمام خواسته‌های همسر خود را تامین کند. همچنین، مردها می‌خواهند زنی که دوست دارد، همیشه به آن‌ها تکیه کند تا بتوانند از همسرشان مراقبت نمایند. در حقیقت، مردها با انجام همین کارها، یعنی تامین خواسته‌ها و مراقبت از شریک‌شان به او ابراز علاقه می‌کنند. بنابراین اگر مردی شما را واقعا دوست دارد، ولی این را به زبان نمی‌آورد، مطمئن باشید به گونه‌ای دیگر به شما عشقش را ابراز می‌کند. پس در رفتارهای او، دنبال نشانه عشق بگردید.

۲- مردتان را به چالش بکشید

اگر به خواسته‌های مردان خوب دقت کنید، متوجه خواهید شد که آن‌ها نمی‌خواهند شما را به آسانی به‌ دست آورند. یک مرد دوست ندارد قبل از این‌که تلاش کند تا خود را به شما نشان دهد و با ویژگی‌های مثبت خود نظر شما را جلب کند، او را بپذیرید. او نمی‌خواهد بدون هیچ کوششی برای به دست آوردن قلب‌تان، شما را سریع و راحت در آغوش خود ببیند. یک مرد دوست دارد احساس کند باید کارهایی انجام دهد و رفتارهایی داشته باشد تا لیاقت داشتن عشق و محبت شما را کسب کند.

۳- به او نشان دهید چقدر در آشپزی ماهر هستید

شاید برای‌ شما این سوال پیش بیاید که آیا خواسته‌های مردان فقط در سیر بودن شکم آن‌ها خلاصه می‌شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم، خیر این‌ طور نیست. ببینید، اگر ما در اینجا از شما خواستیم تا با نشان دادن مهارت آشپزی دل مردان را به دست بیاورید، دلایل زیادی برای حرف‌مان داریم. وقتی برای مرد زندگی خود آشپزی می‌کنید، نشان می‌دهید می‌توانید از او برای همیشه مراقبت نمایید.

همچنین، به او ثابت می‌کنید شما شخصی هستید که تا پایان عمر در کنارش می‌ماند. علاوه‌ بر تمام مسائل بالا وقتی برای او غذا درست می‌کنید، مرد مطمئن می‌شود که باید رابطه با شما را جدی بگیرد. مردها از این‌که شما به فکر آن‌ها باشید و برای حال خوب و سلامتی‌شان تلاش کنید،‌ واقعا لذت می‌برند.

۴- خود را دوست داشته باشید

اگر بخواهیم جمله دوست بدار تا دوست داشته شوی را از زاویه دیگری بررسی کنیم، خواهیم فهمید برای این‌که کسی بتواند ما را دوست داشته باشد، ابتدا باید یاد بگیریم خودمان، خود را دوست داشته‌ باشیم. اگر ما که اولین و بهترین رفیق خود هستیم خودمان را دوست نداشته باشیم، چطور از مردها می‌توان انتظار داشت به ما علاقه داشته باشند؟

بنابراین، همان‌طور که در این قسمت دیدید، یکی از خواسته‌های مردان این است که شما به خود علاقه‌مند باشید و به بهترین نحو با خود رفتار کنید. البته نباید مغرور و خودخواه شوید، در کل زیاده ‌روی در هر چیزی خوب نیست.

در نتیجه همیشه در هر موضوعی تعادل را رعایت کنید. فقط اعتماد به نفس کافی داشته باشید و به خودتان مطمئن باشید. علاوه ‌بر این هرگز از قضاوت دیگران نترسید و متکی بر عزت نفس خود به راه‌تان ادامه دهید. با انجام این رفتارها، برای همیشه در ذهن و دل یک مرد ثبت خواهید شد.

بیشتر بخوانید: ازدواج با شغل | آیا شما با کار خود ازدواج کرده‌اید؟ نشانه‌ها و راهکارهای حفظ تعادل

۵- خواسته‌های مردان این است که با شما راحت باشند

هیچ انسانی دوست ندارد، در کنار نزدیک‌ترین کسی که در این دنیا دارد نگران و مضطرب باشد. همه ما انسان‌ها به دنبال آرامش هستیم و در رابطه نیز آرامش می‌خواهیم. بنابراین یکی از خواسته‌های مردان در رابطه، داشتن آرامش است. آن‌ها دوست دارند وقتی اتفاقی برایشان می‌افتد، بتوانند به راحتی با شما در میان بگذارند. مردها به دنبال انسانی می‌گردند که در تمام آشوب‌ها و گرفتاری‌های زندگی مرهمی بر دردهای‌شان باشد. کسی که در کنار او دیگر خبری از استرس و درگیری نباشد.

بنابراین اگر شما بتوانید، این خواسته که از مهم‌ترین خواسته‌های مردان است را برآورده کنید. مطمئن باشید نه تنها عاشق شما خواهد شد، بلکه حضور در کنار شما برایشان به بهترین اتفاق دنیا تبدیل می‌شود.

۶- خواسته‌های مردان این است که نشان دهید سطحی ‌نگر و پوچ نیستید

یکی از خواسته‌های مردان بودن در کنار زنی فهمیده است. زیبایی ظاهر هیچ‌گاه به پای زیبایی فکر نخواهد رسید. اگر دائما به فکر بهتر شدن چهره و بدن‌تان باشید، به‌ طوری که زیبایی ذهن را رها کنید. ذهن‌تان از علم، دانش و… خالی خواهد شد. مطمئن باشید با این اتفاق یکی از فاکتورهایی که برای مردان بسیار ارزشمند است را به راحتی از دست می‌دهید.

اگر عمق فکری و عاطفی بالایی داشته باشید و این حجم از فهمیدگی و درک را به مردها نشان دهید، دیگر نمی‌توانند چشم از شما بردارند. اما مسئله مهمی که باید به آن توجه کنید این است که ادعای خالی اصلا جذاب نیست. شما برای اینکه واقعا در قلب یک مرد جا بگیرید باید دست از ادعاهای بی اساس و پوچ بردارید. زیرا تنها زمانی برای مردها جذاب خواهید شد که بتوانند این عمق و سطح فکری بالا را در کلام، عواطف، افکار و… شما به وضوح احساس کنند.

۷- به اندازه کافی فروتن باشید و به نقایص خود اعتراف کنید

دست از غرور بی‌ جا بردارید. هیچ‌‌ کس در جهان از ارتباط با انسان‌های مغرور و خودبین لذت نمی‌برد. همین مسئله باعث شده است که فروتنی و خودخواه نبودن به یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردان تبدیل شود. البته این فروتنی شما هم باید متعادل باشد.

زیرا فروتنی زیاد از حد و غیر طبیعی باعث می‌شود از شما سوء استفاده شود. پس ضمن داشتن اعتماد به نفس و دوست داشتن خود، ویژگی فروتن بودن را نیز در خود پرورش دهید. به این معنی که معذرت خواهی کردن به ‌خاطر اشتباهات‌تان را کوچک کردن خود محسوب نکنید.

اگر خطایی کردید از مردتان دل‌جویی کنید و خطای خود را بپذیرید. این خصوصیت هم در مردان و هم در زنان به حفظ رابطه‌ای عاشقانه و آرام بسیار کمک می‌کند. چرا که ناراحتی و خشم ایجاد شده در اثر یک اشتباه را فرو می‌نشاند و آرامش را در خانه برقرار می‌کند.

مطمئن باشید با عذرخواهی کردن و قبول کردن اشتباهی که مرتکب شده‌اید، نه تنها از چشم یک مرد نمی‌افتید بلکه برای همیشه در قلب او جاودانه خواهید شد.

بیشتر بخوانید: مردمان جهان چگونه مراسم عروسی را برگزار می کنند؟

۸- خواسته‌های مردان این است مهربان و دلسوز باشید

در دنیای امروز که جهان پر از بدی و ظلم شده است، همه به دنبال کسی هستند که هرگز به آن‌ها بدی نکند. همین مسئله باعث شده تا یکی از خواسته‌های مردان، زنی مهربان باشد. با محبت و مهربانی، شما می‌توانید دشمنان خود را نیز به خود علاقه‌مند کنید، چه برسد به مردی که تصمیم دارد یک عمر با شما زندگی کند.

گاهی در عموم مردم این تفکر دیده می‌شود که حس می‌کنند تنها زنان نیازمند محبت هستند. درحالی که مردان هم برخلاف ظاهر سفت و سخت‌شان به مهربانی نیاز دارند. شما نمی‌توانید کسی را در این جهان پیدا کنید که بگوید از مهربانی دیدن و دریافت محبت بیزار است.

در نتیجه با مهربانی کردن و دلسوزی واقعی به مردتان ثابت خواهید کرد که در این دنیای پر از سختی، حتی اگر تمام آدم‌ها به او بدی کنند، شما باز هم او را دوست‌ خواهید داشت و عشق و محبت‌تان را از او دریغ نمی‌کنید.

۹- اصیل و واقعی باشید

از دیگر خواسته‌های مردان، دیدن زنی اصیل و بی ‌ریا است. یکی از محصولاتی که توسعه فضای مجازی و همه‌گیری آن به ارمغان آورده، فیک شدن آدم‌ها است. قطعا در اطراف خود، کسانی را دارید که علاوه‌بر رفتار، کلام و عقایدشان، شادی‌ها و غم‌های‌شان هم تظاهر و دروغین است.

دوری از دورنگی، تزویر، ریا و… از صفاتی است که نه تنها در دسته خواسته‌های مردان قرار دارد، بلکه از خواسته‌های زنان نیز هست. هیچ انسانی دوست ندارد در کنار کسی باشد که تشخیص واقعی بودن احساسات او برایش مشکل است. کسانی که دائما در حال نقش بازی کردن هستند، می‌توانند بدترین ضربه‌ها را به شریک زندگی‌شان بزنند. زیرا این افراد حتی می‌توانند بی آن‌که کسی را دوست داشته باشند، جوری رفتار کنند که انگار عاشق او هستند. سپس به راحتی او را کنار بگذارند و رها کنند.

۱۰- خواسته‌های مردان این است که مستقل باشید

همیشه یک زن قوی و مستقل باشید. کسی که می‌تواند از خود مراقبت کند. شما باید به مرد زندگی‌تان نشان دهید که به او وابستگی مطلق ندارید و می‌توانید از پس کارها و مشکلات بربیایید. بله، درست است که در ابتدای مطلب گفتیم یکی از خواسته‌های مردان این است که احساس کنند می‌توانند از شما مراقبت نمایند، اما این مسئله نباید باعث شود که فکر کنید حتی برای زنده بودن هم به او نیاز دارید.

منظور ما این است در طول زندگی خود به‌ قدری مستقل و قوی شوید که بتوانید به تنهایی بهترین نوع زندگی را برای خود بسازید. ولی اگر به مشکلی برخوردید از مردتان کمک بگیرید تا بتواند با کمک به شما به احساس رضایت دست یابد.

جمع بندی 

علاوه بر تمام نکاتی که گفتیم، لازم است بدانید که باید در زندگی مشترک روز به روز شناخت‌تان را نسبت به هم بیشتر کنید. هرچه شناخت زوجین از هم بیشتر می‌شود، زنان به خواسته‌های مردان و همین‌ طور مردان به نیازهای همسر خود بیشتر پی می‌برند.

بنابراین، توصیه می‌کنیم شنونده خوبی باشید و رفتارهای هم را با دقت تحلیل کنید. برای شناختن یکدیگر به هم زمان و فرصت مناسب دهید. مطمئن باشید می‌توانید با استفاده از نکات این مطلب، با خواسته‌های مردان آشنا شده و در راه شناخت بیشتر آن‌ها گام بردارید. امیدواریم توانسته‌‌ باشیم، با ارائه این مطلب سطح آشنایی شما را نسبت به خواسته‌های مردان افزایش دهیم.

نظر شما چیست؟

شما چطور فکر می کنید؟ آیا با موارد گفته شده موافقید؟ یا نظر متفاوتی دارید. نظرات خود را در بخش نظرات به ما بگویید.

منبع:

relrules