با دنبال کردن بهترین سریال های خانوادگی و فیلم‌ها برای تماشا به همراه خانواده می‌توانید اوقات فراغت خود و اعضای خانواده‌تان را با لحظاتی جذاب، هیجان انگیز و به یاد ماندنی پر کنید. در این سریال‌ها لحظاتی سرشار از طنز و شادی یا اندوه و هیجان جای دارد و هر یک در نوع خود برای تماشای دسته جمعی عالی هستند.

پیش از این در دو بخش اول و دوم، به تعدادی از بهترین سریال‌ها و فیلم‌ها برای تماشا به همراه خانواده اشاره کردیم، در اینجا به ادامه فهرست پرداخته و سریال‌های مورد علاقه خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

بهترین سریال‌ها و فیلم‌ها برای تماشا به همراه خانواده – بخش اول

بهترین سریال‌ها و فیلم‌ها برای تماشا به همراه خانواده – بخش دوم

بهترین سریال های خانوادگی

  1. سریال the good palace (رده سنی بالای ۱۴ سال)

در این سریال زنی به نام الینور را می‌بینیم که در یک تصادف فوت می‌کند و به جهان بعد از مرگ قدم می گذارد. به او گفته می‌شود که چون پیش از این در زندگی به افراد که حکم اعدام داشتند، کمک کرده تا از مرگ نجات پیدا کنند، به بهشت برزخی وارد شده است. در این جهان دوم، شخصی به نام میشل، به عنوان همراه او، به الینور بشارت می ‌هد که به دلایل اعمال نیک گذشته، در بهشت برزخی جای گرفته است. اما در واقع الینور با شخص دیگری اشتباه گرفته شده و حال در بهشتی زیبا و دلنشین جای دارد …

سریال the good palace

سریال the good palace

۲. The Paradise نمونه ای از سریال های خانوادگی خوب (مناسب تمام رده‌های سنی)

در سریال The paradise با زندگی زنی آشنا می‌شویم که در یک فروشگاه بزرگ مشغول به کار است. آدم‌های ثروتمندی به این فروشگاه رفت و آمد دارند و او هر روز مردمی را می‌بیند که سطح زندگی لوکس‌تری را تجربه کرده و رفته رفته به دنیای آن‌ها علاقه مند می‌شود. این زن دوست دارد مانند آدم‌های ثروتمند حساب بانکی پر داشته و بی دغدغه خرید کند و زندگی را همانند آن‌ها تجربه نماید…

the paradise یک از سریال های خانوادگی

the paradise

۳. سریال Fuller House از بهترین سریال های خانوادگی (مناسب تمام رده‌های سنی)

در سریال Fuller House یک مادر بیوه داریم که با سه فرزند خود روزگار پرمشغله و شلوغی را سپری می‌کند. او با داشتن سه فرزند و تمام کارهای خانه و مشکلاتی که گرد هم آمده‌اند، قادر به کنترل همه چیز نیست و از این روی از خواهر و دوست خود درخواست می‌کند که برای سر و سامان دادن کارها به کمکش بیایند. با اضافه شدن این دو به جمع خانه، اتفاقات جالب و خنده‌داری رخ می‌دهد که دنبال کردن آن‌ها برای بیننده بسیار جذاب خواهد بود.

سریال fuller house از سریال های خانوادگی

۴. سریال A Series of Unfortunate Events (رده سنی بالای ۱۴ سال)

در سریال A Series of Unfortunate Events زندگی دو نوجوان و یک کودک را می‌بینیم که پدر و مادر آن‌ها فوت کرده و اکنون سرپرستی‌شان با یکی از افراد فامیل دور به نام کنت اولاف است. کنت اولاف فردی خطرناک و شرور است که برای به چنگ آوردن ثروت به ارث رسیده به این سه نوجوان، سرپرستی آن را گرفته و می‌خواهد با ویولت (یکی از سه نوجوان)، ازدواج کند تا به ثروت وی به صورت مستقیم دست یابد.

سریال a series of unfortunate events

سریال a series of unfortunate events

۵. سریال Sherlock (رده سنی بالای ۱۴ سال)

تمام خانواده‌های ایرانی عاشق سریال قدیمی شرلوک هولمز هستند. همان اندازه که به شخصیت جاودانه شرلوک هولمز و کاراکتر خاص آن علاقه مند هستید، در سریال جدید Sherlock نیز جذب شخصیت کارآگاه تازه خواهید شد. این شرلوک جدید همان شرلوک هولمز قدیمی نیست و به واقع نمونه مدرن سازی شده آن محسوب می‌شود، اما به همان اندازه به دنبال وفاداری خط کاری شرلوک هولمز نام آشنای همه ماست و این وی را جذاب‌تر می‌سازد.

سریال sherlock

۶. سریال House of Cards (رده سنی بالای ۱۸ سال)

سریال House of Cards یا خانه پوشالی در خصوص رسیدن به قدرت و جاه طلبی در دست یابی به مقام سیاسی است. در این سریال شخصیت اول داستان مردی جاه طلب است که عطش وی برای رسیدن به قدرت و در دست گرفتن همه چیز در مقام سیاست، تمامی ندارد. او چنگال خود را روی شهر واشنگتن انداخته و …

اگر چه تماشای این سریال برای افراذ زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود اما نمی توان این سریال  در این لیست قرار نداد. تماشای نسخه ی ممیزی شده ی این سریال می تواند راه حلی برای تماشای آن در جمع خانوادگی باشد.

سریال House of Cards یکی از سریال های خانوادگی

سریال House of Cards

نتیجه گیری

با دنبال کردن سریال های خانوادگی فرصت این را پیدا می‌کنید تا در قاب تلویزیون منزل، ساعت‌هایی را فارغ از مشکلات روزمره و نگرانی‌های دائمی که با ما همراه هستند، سپری کرده و ذهن خود را تنها به قصه سریال معطوف سازید. این سبک از گذراندن اوقات، باعث می‌شود تا دوباره آرامش خود را به دست آورده و قدرت بیشتری برای جنگیدن در مسیر زندگی داشته باشید.

همچنین در مالتینا بخوانید :

سریال های تلویزیونی که در سال ۲۰۲۰ به پایان رسیدند

دانلود و معرفی بهترین سریال های کره ای

۲۵ سریال موفق تلویزیونی آمریکایی از سال ۲۰۰۰ تاکنون