سال ۲۰۱۹ نیز مانند سال های اخیر، سالی پر از فیلم‌های ابرقهرمانی است و در این سال احتمالا شاهد بسته شدن پرونده‌ی تعدادی از این آثار پرهزینه و پرطرفدار خواهیم بود؛ با این‌حال در کنار ساخته‌های مارول و DC شاهد نمایش فیلم های فوق العاده ی دیگری نیز در ژانرهای مختلف خواهیم بود و به احتمال زیاد سال ۲۰۱۹ برای طرفداران فیلم و سینما، سالی پر از هیجان خواهد بود.

در این مطلب قصد معرفی ۱۰ مورد از مورد انتظارترین فیلم های سال ۲۰۱۹ را داریم که تاکنون تبلیغات بسیاری پیرامون آنها صورت گرفته است. با ما برای مشاهده لیست ۱۰ تا از فیلم‌هایی که احتمالا بهترین فیلم های ۲۰۱۹ نیز خواهند شد، همراه باشید.

۱۰- پسر جهنمی

برای کسانی که سریال Stranger Things را دنبال می‌کنند دیوید هاربر یکی از شخصیت های اصلی و فوق العاده سریال است که در فیلم جدید پسر جهنمی نقش اول را بازی می‌کند و چه معرفی‌ای بهتر از این!

کارگردان نسخه ی جدید پسر جهنمی نیز “نیل مارشال” است که به‌عنوان کارگردان در برخی اپیزودهای سریال بازی تاج و تخت حضور داشته و اگر همه چیز آنگونه که انتظار داریم پیش برود، شاهد فیلمی خوب و خوش ساخت خواهیم بود که قسمت های جذاب دیگری از زندگی پسر جهنمی را نشان میدهد.
تریلر این فیلم رو از دست ندید…

 

 

۹- علاءالدین

حدود ۲۷ سال پس از تولید فیلم سینمایی کارتونی علاءالدین، منتظر فیلمی با تم فرهنگی خاورمیانه و روایت داستان افسانه ای قدیمی بنام علاءالدین هستیم که باز هم استودیوی دیزنی مسئولیت ساخت آنرا برعهده گرفته است.

با توجه به تبلیغات پیرامون علاءالدین و سابقه دیزنی در ساخت چنین فیلم هایی و البته هزینه ی عنوان شده برای ساخت و تولید این اثر، باید انتظار یک فیلم سرگرم کننده و جالب را داشته باشیم اگرچه بعید است این فیلم بتواند حتی در بینکاندیدهای بهترین فیلم ۲۰۱۹ جهان قرار گیرد.

۸- جوکر

اگر از من بپرسید برای زنده کردن یاد هیث لجر فقید و نمایش بی نقص او در نقش جوکر در فیلم شوالیه تاریکی، کسی بهتر از خواکین فینیکس را سراغ دارم یا خیر؟ حتما پاسخم منفی خواهد بود. بدون شک فیلم جوکر اگر بهترین فیلم ۲۰۱۹ نباشد، یکی از بهترین فیلم های ۲۰۱۹ خواهد بود چرا که علاوه بر خواکین فینیکس، اسطوره‌ی بزرگ و تمام نشدنی سینما، رابرت دنیرو نیز در این فیلم ایفای نقش میکند.

بر اساس مطالب منتشر شده، این فیلم مستقیما به داستان زندگی جوکر خواهد پرداخت و به همین جهت یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌ها در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

۷- شیشه

ام. نایت شیامالان کارگردان اسطوره‌ای فیلم رهایی از شاوشنک و مسیر سبز، یکی از خاص ترین کارگردانان معاصر است چرا که او مجموعه ای از ابرقهرمانان کاملا متفاوت را که تنها منحصر به خودش هستند، خلق نموده و به دنیای سینما معرفی کرده است.

پس از ۱۸ سال از انتشار نخستین نسخه از این فیلم ها بنام “نشکن” و آخرین فیلم او با حضور یک شخصیت منفی بسیار خاص در سال ۲۰۱۶ بنام “شکاف” احتمالا بالاخره شاهد پیوستن این افراد به یکدیگر برای خلق یک فیلم فوق العاده به نام شیشه در سال ۲۰۱۹ خواهیم بود.

۶- ایت: قسمت دوم

فیلم ترسناک IT یکی از پرفروش ترین فیلم های سال گذشته بود و بسیاری از افراد مطمئن نبودند که شاهد نسخه ی دومی برای IT باشیم. خوشبختانه اینگونه نشد و در سال ۲۰۱۹ سرنوشت نهایی دلقک شیطانی این فیلم مشخص خواهد شد.

باید این نکته را نیز بدانید که تیم بازیگری این فیلم نسبت به قسمت اول تغییرات مهمی داشته و اکنون شاهد حضور بازیگران بزرگی مانند “جسیکا چستین” و “جیمز مکاووی” خواهیم بود.

۵- مرد ایرلندی

مارتین اسکورسیزی، رابرت دنیرو، جو پسکی و البته آلپاچینو، دیگر چه میخواهید؟!

اسکورسیزی برای ساخت این فیلم که داستانی جنایی و مافیایی دارد، بار دیگر مجموعه ای از اسطوره های دهه هفتاد میلادی را دور هم جمع کرده تا نفس همه را در سینه حبس کند. اگرچه تاریخ دقیق انتشار فیلم مرد ایرلندی همچنان مشخص نیست با این‌حال احتمالا شاهد نمایش آن در انتهای سال ۲۰۱۹ خواهیم بود.

 

۴- روزی روزگاری در هالیوود

از حیث تشبیه تیم بازیگران با فیلم مرد ایرلندی، روزی روزگاری در هالیوود را میتوان مجموعه ی دیگری از نوابغ و اسطوره های بازیگری دانست که مربوط به نسل گذشته هستند. در این فیلم که با کارگردانی کوئِنتین تارانتینو تولید می‌شود، شاهد هنرنمایی لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت خواهیم بود و در کنار این دو ستاره، کرت راسل، مارگو رابی و البته آل‌پاچینو دوست داشتنی نیز حضور دارند. جالب است بدانید بودجه تقریبا کم صد میلیونی برای ساخت این فیلم کنارگذاشته شده اما با توجه به دقت و ریزبینی تارانتینو، شاهد یک شاهکار دیگر از او خواهیم بود. در کنار این موضوع رقابت میان اسکورسیزی و تارانتینو نیز موضوعی دیگر است که رقابت بین این فیلم و فیلم مرد ایرلندی را در سال ۲۰۱۹ بسیار جذاب می‌کند.

Smiley face

۳- فونیکس سیاه

یکی از حماسی ترین شخصیت های موجود در داستان های مردان ایکس، فونیکس سیاه (Dark Phoenix) است که امسال با بازی سوفی ترنر همراه خواهد بود. داستان این فیلم دورانی پس از نسخه ی “آخرالزمان” مردان ایکس را نشان میدهد و شامل مجموعه ای بزرگ از ستارگان خواهد بود تا علاوه بر اینکه جایگاه سوم را در لیست بهترین فیلم‌های مورد انتظار ۲۰۱۹ از آن خود می‌کند، یکی از مورد انتظار ترین فیلم های ابرقهرمانی سال نیز باشد.

Smiley face

۲- انتقام گیرندگان: آخربازی

۱۰ دقیقه ی پایانی آخرین فیلم انتقام گیرندگان (Avengers) و حضور شخصیت مخوف “تانوس” یکی از بزرگترین شوک های تاریخ سینما در زمنیه ی فیلم های ابرقهرمانی بود که در آن شاهد محو شدن بسیاری از این ابرقهرمانان بودیم و امسال شاهد آخرین نسخه از این سری فیلم ها و سرنوشت نهایی آنچه تاکنون دیده ایم خواهیم بود.

بودجه ی هنگفت و البته وسعت و جمعیت طرفداران سری فیلم های انتقام گیرندگان، این فیلم ها را به یکی از موفق ترین آثار سال های اخیر تبدیل کرده است.

Smiley face

۱- کاپیتان مارول

یکی از دلایل اصلی اول بودن این فیلم در این لیست انتشار، بازگشت اولین نسخه از شخصیت کاپیتان مارول است که یکی از قوی ترین قهرمانان این دنیاست و با وجود اینکه این شخصیت از افراد دیگری مانند مرد آهنی و “تور” کمتر شناخته شده است، با اینحال کاپیتان مارول را میتوان هماوردی واقعی برای این ابرقهرمانان دانست.

شخصیت کاپیتان مارول برخلاف دیگر قهرمانان این دنیا بسیار مرموز است و او در واقع در یک جنگ ناخواسته میان زمین و بیگانگان گرفتار میشود.

کارگردانی این فیلم را “انا بودن” و “رایان فلک” برعهده دارند و نقش قهرمان داستان را نیز بازیگری توانا بنام “بری لارسون” بازی میکند و با توجه به داستان و تیم بازیگری و کارگردانان شاهد فیلمی متفاوت و خاص خواهیم بود.

Smiley face

در انتها باید این موضوع را ذکر کنیم که سال ۲۰۱۹ سالی بسیار پربار برای تعدادی از اسطوره های سینما مانند رابرت دنیرو و آلپاچینو خواهد بود. چرا که سال هاست شاهد حضور این دو نفر در فیلم هایی عجیب و کم ارزش هستیم. اما امیدوار هستیم سینمای جهان در سال ۲۰۱۹ به این اسطوره‌ها اجازه خودنمایی بی‌نظیر در بهترین فیلم‌هایی که تاکنون بازی کرده‌اند را بدهد.

برای دیدن اخرین و برترین فیلم های زبان اصلی به فروشگاه مالتینا مراجعه کنید

نظر شما چیست؟ مورد انتظار ترین فیلم امسال برای شما چه فیلمی است؟