دوست داشتن، تعهد و تعلق می‌تواند احساس شور و سر زندگی را در انسان‌ها بوجود بیاورد. عشق به زندگی جهت می‌دهد و انگیزه‌ای برای زنده ماندن و زندگی کردن است. قدرت و معجزه عشق هیچگاه دست کم گرفته نمی‌شود. دوست داشتن و عشق را باید به روابط تزریق کرد، گاهی با یک نوشته،گاهی نیز با یک لبخند و گاهی با اس ام اس عاشقانه !

ما اس ام اس عاشقانه زیادی را برای شما فراهم کرده‌ایم. سعی کنید از آن‌ها در روابط احساسیتان بهره ببرید.

اس ام اس‌ عاشقانه برای نامزدتان مخصوص آقایان

– قلب من متعلق به توست و هیچ‌چیزی جز تو نمی‌خواهد. دلیل شادی و لبخند من تویی. دوستت دارم!

– دنیای پوچ و تاریکم هیچ معنایی برایم نداشت تا وقتی‌که تو وارد زندگی‌ام شدی، آن موقع بود که حس کردم آسمان بالای سرم با هزاران ستاره روشن‌شده است. دوستت دارم!

– خواب یک فرشته را می‌دیدم که با آمدنش به زندگی‌ام آن را سرشار از عشق کرد. چشمانم را که باز کردم تو را دیدم. همان‌جا بود که فهمیدم واقعیت خیلی از رؤیا زیباتر است. من خیلی خوش‌شانسم که تو را دارم!

– پیدا کردن کسی که در همه پستی بلندی‌های زندگی کنارت باشد و حمایتت کند خیلی سخت است. من خیلی خوشبختم که تو را دارم و میدانم که هیچ اتفاقی نمی‌تواند از عشق و علاقه تو به من کم کند!

– عشق قابل‌اندازه‌گیری نیست. عشق را فقط می‌توان حس کرد. تو با رنگ‌های بهشتی زندگی من را رنگ کردی. تا وقتی عشق تو را دارم دیگر هیچ‌چیزی نمی‌خواهم.

– حتی اگر ستاره‌ها هم دیگر سویی نداشته باشند و یا ماه دیگر نتابد، چیزی برای ترسیدن من وجود ندارد. من فرشته محافظم را دارم که مراقبم باشد، محافظم باشد و برای همیشه من را دوست داشته باشد. دوستت دارم!

– من هر روز با شوق و علاقه منتظر یک روز جدید هستم و آرزو می‌کنم که تمام زندگی‌ام را با تو بگذرانم. عشقم به تو هر روز عمیق و عمیق‌تر می‌شود و من به‌آرامی در تو غرق می‌شوم.

– از وقتی تو وارد زندگی‌ام شدی، زندگی‌ام به دو فصل تقسیم شد، فصل قبل از تو و بعد از تو دیگر فصلی نخواهد بود. ادامه زندگی‌ام فقط با تو است و درباره تو!

عشق

اس ام اس عاشقانه برای نامزدتان مخصوص خانم‌ها

– کسی که تو را به‌عنوان نامزدش داشته باشد فوق‌العاده خوشبخت است. من هر روز و هر لحظه خدا را برای داشتن چنین هدیه‌ای شکر می‌گویم. من تا آخرین‌نفس عاشقت هستم و اینکه زندگی پیش رویمان چگونه خواهد بود اصلاً برایم مهم نیست!

– هر چه بیشتر با تو هستم بیشتر عاشقت می‌شوم. قلب پاک و مهربانی داری و من قول می‌دهم همیشه در کل زندگی‌ام مراقبش باشم. دوستت دارم!

– هر بار که می‌خندی قلب من را سرشار از شادی و خوشحالی می‌کنی. دوست داشتن تو برای هرکسی یک موهبت و امتیاز است. هرلحظه احساس خوشبختی می‌کنم!

– می‌گویند عشق دیده نمی‌شود و فقط می‌توان آن را حس کرد، اما اشتباه می‌کنند. بارها و بارها آن را دیده‌ام. عشق واقعی را در چشمان تو دیدم و این عشق زیباترین چیزی بود که در تمام عمرم دیدم!

– من کاملاً ناامید و افسرده بودم؛ اما دائماً برای حضور یک ناجی در زندگی‌ام دعا می‌کردم. خدا صدایم را شنید و تو را به من داد؛ و حالا من تا ابد زندگی‌ام را مدیون تو هستم. دیوانه‌وار عاشق تو بودن تنها کاری است که می‌توانم به بهترین شکل ممکن انجامش دهم!

– از اینکه همیشه کنارم بودی ازت ممنونم. هیچ‌کس را ندیدم که این‌گونه مثل تو به این شدت عاشق باشد. تو بهترین عشق در کل این دنیا برایم هستی. من هرگز نمی‌توانم مثل تو عمیقاً دوستت داشته باشم.

– زندگی‌ام پوچ و توخالی و قبلم سرد و بی‌روح بود. تا اینکه تو به زندگی‌ام آمدی و با آمدنت قلبم را گرم و زندگی‌ام را سرشار از شادی و خوشحالی کردی. به خاطر این عاشقت هستم!

– عشق تو برای من از بهترین‌هاست. هیچ‌کس نمی‌تواند و نخواهد توانست مثل تو عاشق من باشد. تو درخشان‌ترین ستاره‌ای هستی که کل زندگی‌ام را هرروز روشن می‌کند.

اس ام اس عاشقانه برای همسرتان

– چون تو در زندگی‌ام هستی، همه‌چیز فوق‌العاده است و تعادل در زندگی‌ام برقرار است. ازت ممنونم که زندگی‌ام را به یک تکه از بهشت تبدیل کردی.

– تو بزرگ‌ترین آرامش و باعث تسلی خاطر و آسایش من هستی. دلیل زیبایی زندگی‌ام و رنگارنگ بودن خواب‌هایم، تو هستی.

– زن فوق‌العاده‌ای مثل تو متعلق به این دنیا نیست، تو مستقیماً از بهشت آمده‌ای. بهترین همسر دنیایی!

– ازدواج با تو برای من مثل یک افسانه بود که به واقعیت تبدیل شد. زندگی با تو برای من هنوز هم مثل یک خیال و رؤیا می‌ماند. دوستت دارم!

– تو آرزوی هر مردی هستی. تو همان پری رؤیاهایی که حتی وقتی رؤیا هم تمام می‌شود تو ناپدید نمی‌شوی.

– بعضی از افراد هرچه مسن‌تر می‌شوند شیرین‌تر می‌شوند و بعضی از عشق‌ها با گذر زمان پخته‌تر و عمیق‌تر می‌شوند. اولی برای تو صدق می‌کند و دومی برای من.

عروسی

 

اس ام اس عاشقانه برای شوهرتان

– تو با تمام نقص‌هایت هم فوق‌العاده هستی. حتی در زمان‌هایی که من را اذیت می‌کنی هم عالی هستی. تو را به خاطر همه‌چیز دوست دارم!

– من آرامش را وقتی در آغوش تو هستم پیدا می‌کنم. وقتی من را نوازش می‌کنی به آسایش می‌رسم. چیزی نه کمتر و نه بیشتر از تو نمی‌خواهم!

– برای اینکه دوستت داشته باشم به من کلی دلیل دادی اما من تو را برای هرچه که هستی و نیستی دوست دارم. امروز، فردا و هر روز دوستت دارم!

– تو تمام توان و قدرت من هستی. حتی وقتی هیچ امیدی باقی نمانده به من امید می‌دهی. تو همان گنجی هستی که من تمام عمر به دنبالش بودم!

– در مقابل تمام چیزهایی که تو با آن‌ها من را خوشبخت کردی من فقط می‌توانم قول بدهم که تمام زندگی‌ام، عشقم و دنیایم تا ابد برای تو خواهد بود!

– تو با عشق مطلقت روح و روان من را دزدیدی. امیدوارم بتوانم همان‌قدر که تو من را دوست داری من هم تو را دوست داشته باشم!

بیشتر بخوانید: بانوان عاشق کدام [استایل های جذاب مردانه] می شوند؟

اس ام اس عاشقانه رمانتیک

– شمردن ستاره‌های آسمان تمام می‌شود اما شمردن میزان عشق من به تو هرگز تمام نمی‌شود. چون قلب من سرشار از عشق بی‌پایان تو است!

– بهترین رؤیاهای من با تو شروع می‌شوند و با تو تمام می‌شوند. همیشه در فکر و ذهن من هستی. شدیداً و دیوانه‌وار عاشقت هستم!

– تو ملکه قلب منی. قلبم از اینکه همیشه و هر زمان به حرف‌های تو گوش بدهد لذت می‌برد. تو همان کسی هستی که من عاشقشم!

– من هر روز را به امید اینکه روزی کنار تو از خواب بیدار شوم، می‌گذرانم. هیچ‌چیزی بیشتر از اینکه روزی را با تو شروع کنم و با تو به پایان برسانم خوشحالم نمی‌کند!

– در هر لحظه از زندگی، عشق تو را آرزو می‌کنم. قلبم برای تو می‌تپد و ذهنم همیشه در فکر توست.

– تکه‌ای مخصوص در قلبم دارم که هیچ‌کس جز تو نمی‌تواند آن را تصاحب کند. جعبه‌ای پر از عشق برایت می‌فرستم عزیزم!

– یک‌ عمر خدا را شکر می‌گویم که تو را وارد زندگی من کرد. تمام چیزی که می‌خواهم این است که زندگی‌ام را فدای دوست داشتن تو کنم!

– آن‌قدر در دوست داشتنت غرق شدم که کلمه مناسب برای ابراز احساساتم پیدا نمی‌کنم. هیچ واژه‌ای عشق و علاقه من به تو را بیان نمی‌کند!

– نمی‌دانم تو هم حس من را داری یا نه اما من عشق را در هوا هم حس می‌کنم، در واقع در هرجایی که می‌روم و در هر کاری که می‌کنم، عشق را حس می‌کنم. واقعاً عاشقت هستم!

– از وقتی تو را دیدم، آسمان آبی‌تر شده، درختان سبزتر شده‌اند و افکارم شاعرانه‌تر شده‌اند. جادوی عشق تو است؟

محبت

اس ام اس عاشقانه احساسی

– تو را به‌عنوان عشق واقعی‌ام، بهترین رفیقم و وفادارترین شریک و همراهم دوست دارم. زندگی من بدون تو چیزی نیست جز یک اقیانوس پر از گرد و خاک.

– جز ترس از دست دادن تو، دیگر هیچ ترسی ندارم. هیچ‌کسی را به‌اندازه تو دوست نداشتم. تنها امیدم در زندگی تو هستی. دوستت دارم!

– تا زمانی که تو در زندگی من باشی، واقعاً هیچ دلیلی برای غمگین بودن ندارم. تنها تو هستی که می‌توانی هرچه در زندگی می‌خواهم به من بدهی. برای این چیزها دوستت دارم!

– در رؤیایم دنیایی است که می‌توانیم من و تو هزاران سال با عشق کنار یکدیگر زندگی کنیم. هیچ‌وقت از دوست داشتنت خسته نخواهم شد.

– همه‌چیز من تویی. بدون تو هر چیزی پوچ و بی‌معنی است. آرزویم این است که حتی بیشتر از ابدیت کنار تو زندگی کنم. عزیزم دوستت دارم!

– برای دفاع از عشق تو هر کاری می‌کنم. تنها یک آرزو در قلبم دارم و آن‌هم این است که تو را به‌عنوان معشوق داشته باشم. دوستت دارم!

– حالا که تو قلبم را دزدیدی، امیدوارم که فهمیده باشی که جز عشق تو چیز دیگری در قلبم نبوده است.

– یک‌چیز کاملاً متفاوت را در تو شناختم، آن‌هم دوست داشتن بی‌قید و شرط مردم است. برای من، مثل گل آفتابگردان در گردو غبار می‌مانی. دوستت دارم!

بیشتر بخوانید: معرفی ده سکانس عاشقانه‌ برتر تاریخ سینما

اس ام اس برخاسته از قلب

– ازآنجایی‌که هیچ‌کسی بهتر از تو من را درک نمی‌کند، خداوند تو را به‌عنوان شریک روح و روان من انتخاب کرد. دوستت دارم و همیشه کنار من بمان.

– تو به من نشان دادی که عشق بهترین احساس یک انسان است. از اینکه به زندگی من آمدی ازت ممنونم. دوستت دارم.

– گذر کردن از تمام سختی‌ها و دشواری‌های زندگی را بدون حمایت و عشق تو نمی‌توانم تصور کنم. دست‌هایم را برای همیشه محکم بگیر. دوستت دارم.

– من با داشتن جواهری مثل تو مورد لطف و مرحمت خدای بزرگ قرار گرفتم. هیچ‌وقت از دستت نخواهم داد. دوستت دارم.

– هرلحظه‌ای را که با تو گذراندم برایم مثل یک گنج بود. از تو و این گنج گران‌بها یک‌عمر محافظت خواهم کرد. هیچ‌وقت تو را از دست نخواهم داد. دوستت دارم.

– نیازی به شناختن کل دنیا ندارم، آغوش گرم و بوسه‌های هر چیزی که نیاز دارم به من می‌دهند. همیشه همین‌گونه دوستم داشته باش. دوستت دارم.

قلبم

اس ام اس عاشقانه عمیق

– عشق این قدرت را دارد که سخت‌ترین و غیرقابل نفوذترین قلب‌ها را هم تغییر دهد، قدرت شفا دادن، آسایش بخشیدن و رهایی دادن دارد. من این را از عشق و علاقه خودم به تو متوجه شده‌ام.

– من بهترین و پاک‌ترین عشق را در تو دیدم. تا وقتی عشق تو را دارم دیگر چیزی در این دنیا نمی‌خواهم. ازت ممنونم که صمیمانه و صادقانه دوستم داری!

– فرصت ملاقات با تو و عاشق تو شدن، تنها چیزی است که نمی‌خواهم در زندگی‌ام تغییر کند. چشمان درخشانت، لبخند زیبایت، لب‌های شیرینت و تمام وجودت طوری من را هیپنوتیزم کرده است که من آن را می‌پرستم.

– انسان بدون هوا نمی‌تواند زندگی کند ولی من بدون تو. تا آخرین‌نفس دوستت خواهم داشت.

– مرکز زندگی من تویی، من تو را بیشتر از نیاز روز به خورشید برای روشن شدن و نیاز شب به ماه برای بیدار ماندن دوست دارم.

– تا ابد برای داشتن تو خدا را شکر می‌کنم. تو فقط شوهر/ همسر من نیستی، بلکه تو بهترین رفیق من هستی. می‌دانم که می‌توانم همیشه روی تو حساب کنم. خیلی دوستت دارم.

– تو در گوشم زمزمه نکردی بلکه در قلبم زمزمه کردی. لب‌هایم را نبوسیدی بلکه به روحم بوسه زدی.

– هیچ‌وقت به عشق در نگاه اول اعتقاد نداشتم. قطعاً عشق برای رشد و پیشرفت به زمان نیاز دارد، برای همین از اینکه گذاشتم عشقم به تو هر روز رشد کند بسیار خوشحالم. عشق تو ارزش صبر کردن را داشت. دوستت دارم!

– لبخند تو طلوع من و بوسه‌ی تو غروب من است. برای بهترین رفیق و شریک زندگی و برای زیبا کردن روزهایم ازت ممنونم!

– بهت قول می‌دهم که فرشته نگهبان تو باشم و در ناراحتی و غصه خنده روی لب‌هایت بیاورم. کسی خواهم بود که به تو بیشتر از خودم اهمیت می‌دهم. تا ابد عاشقت خواهم ماند. دوستت دارم.

– قند عسلم/ شوهرم ازت ممنونم، تو همیشه حتی در بدترین شرایط، در غم‌ها و غصه‌ها کنارم بودی و من را حمایت کردی، تنها دلیل زنده ماندن من تویی، دوستت دارم!

جملات کوتاه تأثیرگذار عاشقانه

– هیچ‌وقت در زندگی‌ام همچنین حسی نداشتم. تو باعث شدی تا به اعماق قلبم نفوذ کنم و با تمام احساس و صمیمیتم تو را دوست داشته باشم.

– یک روز بدون دیدن عکس چهره تو، به‌اندازه یک سال حکومت‌نظامی می‌گذرد. ۲۴ ساعت بدون شنیدن صدای تو زجرآور است چون قلبم هر ثانیه غیرعادی می‌تپد. دلم برایت تنگ‌شده است.

– تو آفتاب من، آرزوی شیرینم، یک قطره شادی و بالشتک گرم‌ و نرم زندگی من هستی. بدون تو هیچ کاری نمی‌توانستم انجام بدهم. دوستت دارم.

– اگر پنیر بودی، من موش می‌شدم تا ذره‌ذره گازت بزنم. اگر شیر بودی، من گربه می‌شدم تا جرعه‌جرعه بنوشمت؛ اما اگر موش بودی، من همچنان گربه می‌ماندم تا تکه‌تکه‌ات کنم. عاشقتم!

– اگر چیزی به اسم ابدیت در دنیا وجود داشته باشد من می‌دانستم که این ابدیت در کجاست. او در قالب عشق بین من و تو بود و هر روز بینمان ردوبدل می‌شد!

– زندگی من تا قبل از آمدن تو تا این اندازه شگفت‌انگیز نبود. بدون عشق تو تا این حد از زندگی‌ام لذت نمی‌بردم. باوجود داشتن تو من در بهشت هستم.

– اگر جایزه باشی، برای بردن تو هر کاری می‌کنم. اگر مدال باشی، برای به دست آوردنت سخت تلاش می‌کنم. اگر گل باشی، بهت آب می‌دهم تا به زیبایی رشد کنی.

– عشقم به تو آن‌قدر واقعی است که حاضرم برای داشتن تو کارهای عجیب غریبی مثل پریدن روی ابرها و بالا رفتن از رنگین‌کمان را انجام بدهم. دوستت دارم.

– اگر با دقت به صدای نفس‌هایم گوش دهی، تک‌تک کلمه‌های دوستت دارم را که با هر تپش قلبم بیرون می‌آید می‌شنوی. من واقعاً دوستت دارم و می‌خواهم فقط با تو زندگی کنم. دوستت دارم.

– عشق تو بهترین‌ها را در من به ارمغان می‌آورد. تو خیلی بهتر از چیزی هستی که برایش دعا می‌کردم. از اینکه با قلبت عاشقم هستی ازت ممنونم. من تو را مثل خودم که شبیه هیچ‌کس نیست دوست دارم.

بیشتر بخوانید: مردمان جهان چگونه مراسم عروسی را برگزار می کنند؟

متن‌های عاشقانه

– اگر به من بگویی که بین تو و رؤیاهایم یکی را انتخاب کنم، نمی‌دانم که چه بگویم چون تنها رؤیای من بودن با تو است. دوستت دارم.

– تو خنده به صورتم و لذت و شادی را به قلبم می‌آوری. به‌قدری من را خوشحال می‌کنی که تنها چیزی هستی که در تمام روز بهش فکر می‌کنم. دوستت دارم عسلم.

– بهترین اتفاق بعد از عاشق تو شدن این بود که من با لذتی بیشتر از قبل فصل‌های جدید زندگی‌ام را شروع کردم و این جادوی عشق تو است عزیزم.

– حتی دکترها هم از اینکه قلب من چگونه می‌تواند به‌راحتی تشخیص دهد که من به تو فکر می‌کنم یا نه و در این صورت گاهی تند می‌تپد و گاهی آرام، گیج و سردرگم هستند. بوس بوس

– تو شادترین احساسات را در من بیدار کردی، تو زیباترین حس‌ها را که من از مدت‌ها قبل در خودم پنهان کرده بودم، در من به وجود آوردی.

پیام عاشقانه

 

اس ام اس عاشقانه تأثیرگذار رمانتیک

لحظاتی را که عشق در شما شکوفا می‌شود از دست ندهید. پیام‌های عاشقانه حاضر خیلی به‌موقع احساسات عمیق شما در بهترین حالت ممکن نشان می‌دهند. حتی اگر بخواهید یک قرار شبانه را برنامه‌ریزی کنید و یا بخواهید عشق را در طرف مقابلتان زنده نگه‌دارید، باید برای او پیام‌های عاشقانه رمانتیک بفرستید. اکثر مواقع، ما فرض می‌کنیم که طرف مقابلمان میزان عشق و علاقه ما را درک می‌کند.

 این فرضیات می‌تواند در روابطمان اختلال ایجاد کند. پیام‌های عاشقانه تأثیرگذار رمانتیک، تشریفات مهمی است که می‌تواند بعد چهارم شما را نشان دهد. جهت ایده گرفتن از این مجموعه که آماده کرده‌ایم استفاده کنید:

  1. تو آبی‌ترین آسمانم و رؤیای پایان‌ناپذیر من هستی. این‌گونه است که من هرلحظه که می‌گذرد من فقط به اینکه عشق تو چقدر وسیع، زیبا و بی‌نظیر است فکر می‌کنم.
  2. دلم می‌خواهد هر روز با لمس انگشتان تو که روی پوستم قلب می‌کشی بیدار شوم.
  3. عشق ما عمیق‌تر از پوست است، برای تاتوی عشق خود در من تردید نکن.
  4. لحظات می‌گذرند و تیک‌تیک ساعت می‌گوید که چقدر برای بیان تمام این احساسات هیجان‌انگیزم برای تو وقت کم است. پس لب‌هایم را ببوس عشق من.
  5. جهان همیشه برای خراب کردن این عشق تازه جوانه‌زده بین ما آماده است. با این‌حال تو همیشه برای تازه نگه‌داشتن این شعله‌ها تلاش کرده‌ای و همین من را از درون گرم نگه می‌دارد. دوستت دارم.
  6. روشنایی شمع برای شام دل‌نشین و رمانتیکم باش. برای شب‌های سرد زمستانی گرمای بخاری‌ام باش.
  7. می‌خواهم بدانی، گرمایی که با خودت آوردی من را از یک دنیای سرد محافظت می‌کند. دوستت دارم.
  8. تو عشق منی. یک تجلی قدرتمند و بی‌باک از انسانیت و آرزو که همیشه رابطه‌مان را تحت تأثیر قرار داده و من هیچ‌وقت آن را از دست نخواهم داد.
  9. آن‌طور عاشقم باش که تابه‌حال عاشق کسی نبودی. طوری از من محافظت کن انگار که تنها من برایت مهم هستم.
  10. این عبادت مقدس، یعنی بوسه‌هایی که از هم گرفتیم را نمی‌خواهم با کسی به اشتراک بگذارم.
  11. دیگر روزهایی که ملاقات داشتیم و روزهایی که یکی شدیم را باهم مقایسه نمی‌کنم، چون همان‌قدر که ملاقات با تو باشکوه بود، فهمیدم که وقت صرف کردن برای تو با ارزش‌تر است. دوستت دارم.
  12. خواسته‌ها و آرزوهایت را در گوش من زمزمه کن. هرکدام از خواسته‌ها و فکرهایت، برای من به‌عنوان نیروی محرک و شبیه موج‌های اقیانوس است و من نمی‌توانم در این اقیانوس عشق خیس نشوم.
  13. عشق تو اصلاً با عشق افراد دیگر به من قابل‌مقایسه نیست. همین است که به من حس امنیت می‌دهد اما من نمی‌دانم چگونه تمام احساساتم را بروز دهم.
  14. مثل یک پروانه، عشق تو به سمت قلب من بال زد و جای خودش را پیدا کرد. مثل یک شیر، خواسته‌ها و آرزوهایت بر پیچ‌ و خم‌های وجودی من حاکمیت می‌کند. دوستت دارم!
  15. عشق تو مثل آب شدن پنیر روی لب‌هایم و مثل شیر عسل آرامش‌بخش است، من تحت تأثیر شیرینی محبتت قرار گرفتم.
  16. عاشق صدایت هستم وقتی به من می‌گویی که تا چه اندازه گنجینه عشقمان به تو بستگی دارد. تا زمانی که این داستان عاشقانه فاش نشود نمی‌توانم به‌قدر کافی از آن بهره‌مند شوم پس عشق من بیشتر برایم بگو.
  17. عشق ما به بیرون سرریز می‌شود و تمامی خاطرات تلخ و تاریک را در خودش حل می‌کند. بالاخره درون تو جایی برای استراحت و به آرامش رسیدن پیدا کردم و برای همیشه مال تو خواهم بود.
  18. می‌خواهم با عطر گل‌های زیبای رز، یک سینی صبحانه کامل و صدای ارکستر فرشته‌ها تو را از خواب بیدار کنم، چون تو خیلی بیشتر از این‌ها برای من ارزش‌داری.
  19. عشق من به تو قدرتی به‌اندازه هزاران سونامی دارد. زمین و زمان را برای کنار تو بودن جابه‌جا می‌کنم چون این تو هستی که دنیایم را زیباتر می‌کنی. دوستت دارم.
  20. هرروز و هرلحظه از خدا می‌خواهم تا لبخند تو زندگی‌ات را روشن‌تر کند و مثل ستارگان هرروز بدرخشی. تو روشنایی من هستی و من برای همیشه دوستت خواهم داشت.
  21. اهمیت دادن را به من هم یاد بده. عشق تو آن‌قدر زیاد است که من نمی‌توانم به این احساس بزرگ که تو به من داری برسم.
  22. من فکر می‌کردم کوری مشکلی مربوط به چشم است اما تازه متوجه شدم که من کور بودم و تغییری که عشق تو در من ایجاد کرد و از من آدم بهتری ساخت را هرگز ندیدم. دوستت دارم.
  23. دوست دارم فرزندانمان شاهد بوسه‌هایمان، در آغوش کشیدنمان و رازهایی که یواشکی سر میز ناهار و شام و وعده‌های غذایی دیگر رد و بدل می‌کنیم باشند، چون همین‌ها نشانه یک پیوند ابدی بین ماست.
  24. همیشه دوست داشتم راوی یک داستان عاشقانه باشم اما هیچ‌وقت شخصیت‌های درست را پیدا نکردم تا زمانی که تو را دیدم. حالا تو شوالیه زره‌پوش من هستی. داستان عاشقانه‌ام کامل شد!
  25. وقتی به این فکر می‌کنم تو چقدر روشنایی و نور به زندگی‌ام دادی، حس گلی را پیدا می‌کنم که با فتوسنتز رشد کرده است. تو واکنش شیمیایی و حضور فیزیکی عشق هستی.
  26. هرگز قدرت عشق را درک نمی‌کردم تا وقتی تو و چشم‌های درخشانت را دیدم. تو پر از هیاهو و ماجراجویی بودی که وارد زندگی‌ام شدی و حالا نمی‌توانم از تو دست بکشم.
  27. هیچ‌وقت به‌اندازه حالا که تو کنارمی و جملات شیرین در گوشم زمزمه می‌کنی خوشحال نبودم. تو کاری کردی که واقعاً حس خاصی داشته باشم و این عشق هیچ‌وقت برایم عادی نشود!
  28. بدون شک یک فرشته نصیب من شده و تعجب می‌کنم که این موجود فرا زمینی چگونه من را پیداکرده و بخشی از کل زندگی‌ام شده است.
  29. عشقی که بین ماست، چیزی فراتر از ماوراء طبیعی نیست.
  30. صدای تپش قلب تو مثل صدای فرشته‌هایی است که برای پادشان و ملکه‌ها آواز می‌خوانند.
  31. من چیزی فوق‌العاده گران‌بها و ارزشمند پیدا کردم، جواهری که هیچ‌چیزی جایش را نمی‌گیرد. عشق تو همانند مرهمی با عطر بوته‌های رز است.
  32. هیچ‌وقت درون قلبت را ندیدم اما چشمانت از عشق زیادت برق می‌زند و شکی ندارم که صدای اطمینان‌بخش تو بسیار آرامش‌دهنده است.

ثمر عشق

منبع:

Love Messages: Heart Touching Romantic Love Messages