یکی از رایج‌ترین سوالاتی که در ابتدای شروع یک رابطه عاشقانه از طرف مردان پرسیده می‌شود، این است که چگونه زنان را جذب خود کنیم؟ اما بیایید قبل از این که نکات جذابیت را بررسی کنیم، ببینیم چه رفتارهایی باعث فراری دادن زنان در رابطه عاشقانه می‌شوند! در بسیاری از موارد با وجود جذابیت و نکات مثبت بسیار در یک فرد، ممکن است برخی رفتارهای نادرست باعث فراری دادن زنان در رابطه شوند. این رفتارها ممکن است از نظر مردان کاملا بی اهمیت به نظر برسند. یا حتی متوجه نباشند که مورد آزار معشوقه‌شان است. همانطور که می‌دانید هم برای مردان و هم برای زنان رفتارها یا سخنان غیرقابل قبولی وجود دارند که سیر آشنایی و رابطه عاطفی را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

فراری دادن زنان

شما تا چه اندازه زنان را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید کدام رفتارها باعث فراری دادن زنان در رابطه می‌شوند؟ اگر می‌خواهید در مورد بایدها و نبایدها در ارتباط با روحیات زنان بیشتر بدانید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ما در این مقاله ۱۲ نکته که باید برای جلوگیری از فراری دادن زنان در رابطه در نظر گرفته شوند را برای شما جمع آوری کردیم.

چه َرفتارهایی باعث فراری دادن زنان در رابطه می‌شوند؟

۱. اگر او را با اسم اشتباهی خطاب کنید!

کافیست تنها یک بار معشوقه‌تان را با اسم زن دیگری خطاب کنید! هیچ چیز به اندازه این اشتباه که تنها یک واژه یا اسم موجب آن می شود نمی‌تواند زن مورد علاقه‌تان را از شما سرد کند. شاید این موضوع برای شما ساده به نظر برسد یا فکر کنید یک اشتباه کوچک نباید موجب چنین دلخوری شود. اما به یاد داشته باشید که زنان هرگز دوست ندارند رقیبی در دل مرد مورد علاقه خود داشته باشند. اگر در دوران اول آشنایی سپری می‌کنید، شنیدن اسم زنی دیگر از زبان شما، او را فراری خواهد داد. حتی اگر این رابطه‌ بَضه جدایی یا دعوا هم ختم نشود، یقین داشته باشید که علامت سوال بزرگی در ذهن او ایجاد خواهد شد.

۲. اگر احساسات شما تمام رفتارهایتان را تحت تاثیر قرار می‌دهند!

مسئولیت پذیری یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که زنان در شروع هر رابطه‌ای به آن توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند. بودن در کنار مردان با احساس و رمانتیک بسیار ستودنی است. به شرطی که شما قدرت مدیریت احساسات‌ خود را داشته باشید. هر رابطه‌ای ممکن است با فراز و نشیب‌هایی مواجه شود. در چنین شرایطی بسیار مهم است که یک زن اطمینان داشته باشد که شریک عاطفی‌ او قادر است فارغ از احساسات آنی فکر کند و تصمیم بگیرد. سعی کنید در حین توجه به احساسات و روحیات خود منطقی رفتار کنید. به زن مورد علاقه‌تان نشان دهید که به قدر کافی توانایی مدیریت اختلافات، شرایط بحرانی و مشکلات را دارید.

 فراری دادن زنان

۳. وقتی رفتارهای جنسیت زده یا زن ستیز داشته باشید!

یکی از رفتارهای ناشایستی که در بسیاری از مواقع موجب فراری دادن زنان در رابطه می‌شود، مطرح کردن عقاید زن ستیزانه است. هیچ انسانی دوست ندارد با جنسیتی که دارد مورد قضاوت قرار بگیرد. به خصوص در جوامع امروزی که زنان نیز به اندازه مردان برای جایگاه اجتماعی که می‌خواهند داشته باشند در حال مبارزه‌اند. اگر منظور ما را هنوز متوجه نشده‌اید خودتان را به جای آن‌ها بگذارید. آیا ارزیابی و قضاوت شدن رفتارهایتان صرفا بر اساس جنسیتی که دارید، نه با شخصیت و دستاوردهایتان، برای شما خوشایند است؟

۴. اگر بهداشت فردی را رعایت نمی‌کنید!

بهداشت فردی یکی از ضروری‌ترین نکاتی است که هر فردی باید به آن توجه کند. پاکیزگی و آراستگی نه تنها امری ضروری است، بلکه جذابیت شما را چندین برابر می‌کند. بر اساس تحقیقات انجام شده، یکی از شایع‌ترین دلایلی که موجب فراری دادن زنان در رابطه عاطفی می‌شود، عدم رعایت بهداشت فردی جنس مخالف است. بوی بد دهان، بوی عرق، پوشش نامناسب و کثیف، جزو بیشترین مواردی هستند که زنان از آن شکایت می‌کنند. آن‌ها فکر می‌کنند مردانی که به پاکیزگی و آراستگی خود اهمیت می‌دهند بیشتر قابل احترام هستند.

منظور ما از آراستگی این نیست که حتما لباس‌های خاص بپوشید و از عطرهای گران قیمت استفاده کنید. کافیست پاکیزگی و بهداشت را رعایت کنید تا تفاوت را نمایان کنید.

 فراری دادن زنان

۵. اگر بیش از اندازه وابسته باشید!

مهربانی، متانت، احترام، توجه به خواسته‌های معشوق، همه این‌ها رفتارهای بسیار دلنشین و زیبایی هستند. اما مانند هر چیز دیگری، افراط در یکی از همین زیبایی‌ها ممکن است نتیجه عکس داشته باشد. بسیار قابل تحسین است که به نیازها و خواسته‌های شریک عاطفی خود توجه کنید و او را در اولویت قرار دهید. زنان شیفته این رفتار در یک مرد هستند. اما فراموش نکنید که وابستگی بیش از اندازه موجب می‌شود طوری به نظر برسید که خود را فراموش کرده‌اید. هیچ چیزی به اندازه اعتماد به نفس و عزت نفس یک مرد را جذاب جلوه نمی‌دهد. در عین حفظ احترام و علاقه، توجه به نیازهای خودتان را فراموش نکنید.

۶. زنان از مردان با رفتارهای بچه‌ گانه و نابالغ فرار می‌کنند!

زنان جذب مردان قوی و مستقل می‌شوند. رفتارهای نابالغ و بچگانه جزو اصلی‌ترین مواردی است که موجب ایجاد سردی در آن‌ها می‌شود. آن‌ها دوست دارند به مردی تکیه کنند که قدرت محافظت و مراقبت از آن‌ها را داشته باشد. اگر می‌خواهید یک رابطه جدی و مداوم داشته باشید، بهتر است هرچه سریع‌تر با دوران نوجوانی خداحافظی کنید. وسایل دوران کودکی و نوجوانی را کنار بگذارید. اگر همچنان ساعت‌های طولانی از روز را در حال انجام بازی‌های کامپیوتری سپری می‌کنید انتظار نداشته باشید که زنان جذب‌ شما شوند.

 فراری دادن زنان

۷. اگر هنوز وابسته به کسی هستید یا مستقل نشده‌اید!

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، زنان به دنبال مردانی هستند که بتوانند از آن‌ها مراقبت و محافظت کنند. اما مردی که هنوز قادر نباشد نیازهای خود را تامین کند و مراقب زندگی و آینده‌اش باشد، چگونه می‌تواند این کار را برای زن زندگی‌اش انجام دهد؟

روی اهداف و آرزوهایتان کار کنید. وابستگی‌هایتان را رها کنید و روی پای خودتان بایستید. نشان دهید که زن مورد علاقه‌تان با خیالی آسوده می‌تواند به شما اعتماد و تکیه کند. استقلال و عدم وابستگی برای هر فردی، به خصوص برای مردان، یکی از مهم‌ترین نکات جذابیت است.

۸. اگر زندگی نامنظم و بدون برنامه مشخصی داشته باشید!

داشتن یک زندگی منظم و با برنامه نشانه بلوغ فکری و مسئولیت پذیری شما در برابر زندگی‌ است. قطعا چنین فردی در یک زن حس اعتماد بیشتری ایجاد می‌کند. شما باید یک ساختار ذهنی و اهداف مشخصی برای خود داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است مانند ماهی مرده که خود را در جریان آب رها می‌کند به نظر برسید. به او نشان دهید که عزم لازم را برای تحقق بخشیدن به آرزوها و اهداف خود دارید.

۹. زمانی که خودتان را بی تجربه نشان می‌دهید!

هیچ زنی دوست ندارد با مردی بی تجربه که نمی‌داند چگونه باید مانند یک معشوق رفتار کند زمانش را بگذراند. زنان ترجیح می‌دهند در کنار مردی باشند که روحیات او را بشناسد و نیازهایش را درک کند.

یکی از اشتباهاتی که برخی از مردان در ابتدای رابطه انجام می‌دهند این است که خود را کم تجربه و ساده نشان می‌دهند. هرگز مرتکب چنین وانمودی نشوید چرا که به سرعت موجب فراری دادن زنان خواهد شد. آن‌ها به خوبی می‌توانند تفاوت بین مردان با تجربه و برعکس آن را تشخیص دهند.

 فراری دادن زنان

۱۰. زمانی که خودتان را بیش از اندازه با تجربه و زرنگ نشان می‌دهید!

رفتار کردن مانند فردی بسیار با تجربه و زرنگ نیز می‌تواند به اندازه وانمود کردن به بی تجربه‌گی آزاردهنده باشد. در هر صورت، هیچ نسخه‌ای از شما جذاب‌تر از خود واقعی‌تان نیست. فراموش نکنید که زنان از مردان چشم چران بیش از هر چیزی فرار می‌کنند. سعی کنید احساس اعتماد و امنیت را در قلب زن مورد علاقه‌ خود ایجاد کنید. اجازه دهید با خیالی آسوده دست مردی را بگیرد که می‌داند تنها زن در قلب اوست.

به علاوه، نشان دادن تمایل بسیار به تجربه‌های فراوان و زنان مختلف ممکن است شما را فردی بی ثبات و بی هدف جلوه دهد. قطعا مردانی که تصویر مشخصی از همسر آینده در ذهن خود دارند و می‌دانند چه هدفی را دنبال می‌کنند، از جذابیت بیشتری در ذهن زنان برخوردارند.

۱۱. اگر رفتار کنترل گر و محدود کننده داشته باشید!

داشتن شخصیتی كنترل كننده می‌تواند منجر به نابودی مطلق یک رابطه شود. هر فردی نیاز دارد که اطمینان داشته باشد وارد شدن در یک رابطه عاطفی اهدافش را تهدید نخواهد کرد. یک رابطه خوب باید در عین داشتن صمیمیت و رفتار مشارکتی، آسیبی به استقلال و آرمان‌های طرفین وارد نکند. رفتارهای کنترل‌گر رابطه را به سمت تک بعدی بودن سوق می‌دهند و مفهوم با هم بودن را با چالش جدی مواجه می‌کنند. یکی از نگرانی‌های زنان در عصر حاضر حفظ استقلال و پایبندی به اهداف زندگی‌شان است. بنابراین رفتارهای  محدود کننده از طرف شریک عاطفی موجب فراری دادن زنان در رابطه خواهد شد.

۱۲. اگر نمی‌توانید هیجانات تفریحی، خوراک، مصرف دخانیات خود را کنترل کنید!

برای زنان بسیار مهم است که بدانند شریک عاطفی‌شان قادر است در شرایط مختلف هیجانات و تمایلاتش را مدیریت کند. این که بدانید تا چه مرزی در تفریحات خود پیش می‌روید نشانه ثبات و قدرت شما است. مردانی که در برابر هیجانات خود، مصرف دخانیات و الکل و سایر عادت‌های مشابه شکست می‌خورند، به سرعت جذابیت خود را در برابر زنان از دست می‌دهند. چنین رفتارهایی به خصوص زمانی که به طور مکرر تکرار می‌شوند باعث ایجاد ذهنیت منفی در شریک عاطفی شما خواهند شد.

 فراری دادن زنان

سخن پایانی

نکاتی که گفته شد تنها چند مورد از رفتارهایی بودند که موجب فراری دادن زنان در ابتدای رابطه عاطفی می‌شوند. این موارد ممکن است از فردی به فردی دیگر متفاوت باشد. بسیاری از این رفتارها تحت تاثیر آداب و فرهنگ‌های مختلف هستند. آنچه که ما سعی کردیم در این مقاله با شما به اشتراک بگذاریم نکاتی از تحقیقاتی بود که در طی آن زنان بسیاری به آن‌ها اشاره کرده بودند. قطعا هیچ نسخه قطعی و از پیش تعیین شده‌ای برای یک رابطه موفق وجود ندارد. با این حال خالی از لطف نیست نکاتی را در مورد روحیات جنس مقابل بدانید و آگاهانه قدم بردارید.

شما چه فکر می کنید ؟

آیا شما نیز با چنین مواردی در زندگی عاطفی خود مواجه شده‌اید؟ به نظر شما چه رفتارهای دیگری وجود دارند که باعث فراری دادن زنان در رابطه عاشقانه می‌شوند؟ لطفا نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

منبع: relrules.com

در مالتینا بلاگ بیشتر بخوانید:

نشانه‌های غیرقابل انکار و علائم فیزیکی عشق مردان را بشناسید

۱۰ چیزی که آقایان در خانم‌ها می‌خواهند اما آن را بدست نمی‌آورند

نشانه‌های اختلالات جنسی و عدم سلامت جنسی در زنان و مردان

تقویت عشق و چگونگی افزایش عشق در روابط خود با همسرتان

ازدواج با عشق یا منطق، کدام مناسب شماست؟

حلقه ازدواج | تاریخچه و مفهوم پنهان در پشت آن