روز تولد برای هر فرد روزی جذاب و پر از شور و عشق است. بهتر است روز تولد عزیزان خود را در تقویمی ثبت کنیم تا حداقل با تبریک ویژه و منحصربه‌فردی موجب شادی آن‌ها شویم و جای خودمان را برای همیشه در ذهن آن‌ها ماندگار کنیم.به همین دلیل مطلبی جامع برای تبریک به افراد مختلف و عزیزان شما تهیه کردیم.

پیام‌های تبریک تولد برای همکاران و دوستان در محل کار

تبریک تولد به همکاران

روز تولد همکارانتان درواقع یک روز عالی برای نشان دادن سپاس و قدرشناسی شما نسبت به آن‌ها برای تمام حمایت‌ها، راهنمایی‌ها و کمک‌هایی است که در حق شما انجام داده‌اند. شما ممکن است بخواهید با دادن یک هدیه و یا تبریک باران کردنشان آن‌ها را غافلگیر کنید تا بدین‌وسیله یک روز تولد عالی برای آن‌ها بسازید. ما در اینجا مجموعه‌ای از بهترین تبریک‌های مخصوص روز تولد برای همکاران در محل کار را داریم که می‌توانید با استفاده از هرکدام که بیشتر می‌پسندید یک روز تولد ویژه برای همکارانتان بسازید. یک نقل‌قول یا پیغامی پرمعنا روی یک کارت تبریک بنویسید یا از طریق شبکه‌های اجتماعی تبریکات صمیمانه خود را با دوستان و همکارانی که با آن‌ها در ارتباط هستید به اشتراک بگذارید. امید داریم که این تبریک‌های روز تولد برای همکاران و دوستان در محل کار به شما کمک کند تا یک پیام تبریک دوست‌داشتنی بنویسید و به شما کمک کند تا حلقه‌های دوستانه خود در محل کار را تنگ‌تر کنید.

تولدت مبارک همکار

تبریک‌های رسمی تولد برای همکاران

از روزی که اولین سخنرانی خود را ارائه کردم تا دستاوردهای اخیرم، راهنمایی‌های شما همیشه القاء کننده اعتماد و شجاعت به من بوده است. روز تولد زیبایی داشته باشید!

بسیار دشوار است که بتوان یک همکار بی‌نظیری مثل شما با این شخصیت عالی و ذهن هوشمند پیدا کرد. تولدتان مبارک!

فضای محل کار باوجود همکارانی با درک بالا و حمایتگر درست مثل شما، شادتر و راحت‌تر خواهد بود! تولدتان مبارک!

کتاب‌های مدیریت هرگز قادر نیستند کار گروهی واقعی را به ما بیاموزند. تنها همکارانی مؤثر چون شما می‌توانند! تبریکت من را در روز تولدتان پذیرا باشید!

ایمان، اتحاد و شکیبایی اسرار پیشرفت هستند. آرزو دارم در طول زندگی‌تان روی این اصول طلایی، پابرجا باشید. تولدتان مبارک!

تبریک تولد همکار

تبریک‌های بامزه تولد برای همکاران

من واقعاً به تو حسودی می‌کنم، چون یک همکار دوست‌داشتنی مثل من داری. من می‌دانم تو هم احساس خوش‌بختی می‌کنی. می‌توانی بعداً از من تشکر کنی اما اول بگذار امسال تولد ویژه‌ای برایت تدارک ببینیم. همکار عزیزم تولدت مبارک!

آرزو دارم حقوقت هم مثل سِنت، هر روز بیشتر شود پس دیگر لازم نیست نگران چین‌وچروک صورتت باشی. اما هنوز هم خیلی جوان‌تر از سنت به نظر می‌رسی. تولدت مبارک!

اگر تو همکار من نبودی نمی‌فهمیدم که چطور دست انداختن رئیسمان این‌قدر سرگرم‌کننده خواهد بود. تو واقعاً بی‌نظیری. عزیزم تولدت مبارک!

من باید به حقیقتی اعتراف کنم. تو در محل کار خیلی کسل‌کننده هستی. بگذار این روز خاص تنها روز سال باشد که تو مثل آدم‌آهنی کار نمی‌کنی. تولدت مبارک!

تبریک‌های تولد برای برادر – بامزه، الهام‌بخش و خنده‌دار

تبریک‌های تولد برای برادر

برادرها بهترین دوست از میان خانواده و یک همراه همیشگی در زندگی هستند. آن‌ها خاطرات کودکی بسیاری باهم دارند و در هر موقعیتی مراقب همدیگر هستند و باهم با چالش‌های زندگی روبه‌رو می‌شوند. شما نباید از هیچ کوششی برای شاد کردن برادرتان و نشان دادن توجه و مراقبتتان نسبت به او فروگذار کنید، مهم نیست از شما کوچک‌تر باشد یا بزرگ‌تر. ممکن است بخواهید در یک روز خاص مانند تولد او میزان قدردانی و عشقتان را نسبت به او نشان دهید. پس می‌توانید چند نوع از بهترین پیام‌های تبریک تولد برای برادرها را از همین پست انتخاب کنید و البته پیام‌هایی الهام‌بخش و خنده‌دار مخصوص تبریک روز تولد برادرها هم داریم. اجازه دهید این پست را بخوانیم تا با جالب‌ترین پیام‌های تبریک تولد برای برادرها آشنا شده و روز تولدشان با آن‌ها به اشتراک بگذاریم.

تولدت مبارک برادرم

تبریک‌ تولد برای برادر

آرزو می‌کنم زندگی‌ات سرشار از لحظات شیرین، لبخندهای شاد و خاطرات خوشایند باشد. امیدوارم که امروز، روزی برای شروعی جدید در تاریخ زندگی‌ات باشد. برادر عزیزم تولدت مبارک.

امیدوارم روز تولدت ارمغانی از تمام شادی‌هایی باشد که در تمام طول زندگی‌ات به دنبالش بودی. تولدت مبارک برادر. از روز تولدت بیشترین لذت‌ها را ببر.

امیدوارم باران عشق و رحمت الهی بر زندگی‌ات ببارد و زندگی‌ات همچون رنگین‌کمان بدرخشد. برادر عزیزم تولدت مبارک!

من خودم را خوشبخت‌ترین انسان می‌دانم زیرا بهترین دوستی را در وجود برادرم یافتم. تو واقعاً الهام‌بخش من هستی، تولدت مبارک!

پیام‌های تبریک تولد برای برادرها

تولد کسی که با او بزرگ شدم مبارک باشد. ممنونم که دوران کودکیم را سرشار از شیرینی‌ها و لحظات خاطره‌انگیز ساختی. برادر عزیزم بهترین‌ها را برایت آرزومندم!

هیچ‌کس در دنیا به‌اندازه برادر من دلسوز و مراقبم نیست. من واقعاً خوش‌بخت هستم که تو را در زندگی‌ام دارم. تولدت مبارک!

من احساس غرور و خوش بختی می‌کنم چون برادری مثل تو دارم. تو باید الگوی تمام برادرها در دنیا باشی. تولدت مبارک!

تو تنها کسی هستی که مجبور نیستم دیوانه‌بازی‌هایم را برایش توضیح دهم و تنها کسی هستی که دیوانه‌بازی‌هایش را نمی‌توانم توضیح دهم؛ و این عالی است. تولدت مبارک.

تبریک‌های خنده‌دار تولد برای برادر

گاهی اوقات از خودم می‌پرسم اگر یک برادر دیگر مثل تو داشتم بچگی‌هایم دو برابر بامزه‌تر می‌شد اما من فقط خود تو را داشتم. تولدت مبارک!

ممنون به خاطر خراب کردن همه عکس‌های دوتایی‌مان در بچگی. هنوز هم هر عکسی که صورت تو در آن است بد دیده می‌شود! تولدت مبارک!

برای اثبات بدقیافه بودنت نیازی به هیچ معادله ریاضی نداری فقط کافی است از عقل سلیمت کمک بگیری و عکس‌های خانوادگی را وارسی کنی. تولدت مبارک!

برادر عزیزم مهم نیست زندگی چه برایمان در چنته دارد، من همیشه پشت تو هستم. داداش تولدت مبارک.

آهای پسر وقتی شروع کنم به لو دادن رازهایت واقعاً بیچاره خواهی شد. پس آن کیک را بهتر تقسیم کن. تولدت مبارک.

من باید تو را داداش گوگل صدا کنم چون کمکم می‌کنی همه مشکلاتی که برایشان جوابی در گوگل نیست حل‌وفصل کنم. داداش تولدت مبارک.

بیشتر بخوانید: ۱۰ هدیه مناسب برای آقایانی که عاشق تکنولوژی هستند

تولدت مبارک

تبریک‌های تولد از جانب خواهر برای برادر

هر جا که نزدیک بود در زندگی‌ام راهم را اشتباه بروم تو همیشه بودی تا راه درست را نشانم بدهی. ممنونم که همیشه کنارم بودی. برادر جان تولدت مبارک!

مراقبت از من در برابر تمام مشکلات زندگی وظیفه تو نبود بلکه در خون و تک‌تک سلول‌هایت جریان داشت. برادر عزیزم تولدت مبارک. با تمام عشق!!

هر برادری مثل یک دارایی بسیار گران‌قیمت برای خواهرش است. در این روز خاص می‌خواهم بگویم که چقدر دوستت دارم و به تو احترام می‌گذارم. برادر جان تولدت مبارک.

تبریک‌های تولد برای خواهر – پیام‌های تبریک تولد مخصوص خواهر

تبریک‌ تولد برای خواهر

روابط بین خواهران و برادران قابل‌جایگزینی نیست. دشوار است کسی را پیدا کنیم که خواهرش را دوست نداشته باشد. مهم نیست این خواهر یک خواهر کوچولوی دوست‌داشتنی باشد یا یک خواهر بزرگ‌تر و دلسوز چون شما نمی‌توانید دوست داشتن آن‌ها و مراقبت از آن‌ها را ترک کنید. خواهرها مراقبین و دلسوزان واقعی برای خواهر و برادرشان هستند و عشقشان به آن‌ها بی‌قیدوشرط است. آن‌ها همیشه آماده خوشحال کردن خواهر و برادرشان هستند حتی اگر به قیمت نابودی خوشحالی خودشان تمام شود؛ و وقتی موضوع جشن تولد گرفتن برای این خواهرها به میان می‌آید شما یک فرصت واقعی دارید تا قدرشناسی خود را نسبت به تمام لطف‌هایی که او در حقتان کرده است، نشان دهید. در اینجا ما مجموعه‌ای از تبریکات تولد واقعاً جادویی مخصوص خواهر برای شما آورده‌ایم، پیام‌های تولد مبارک و تبریکاتی که به شما کمک می‌کند روز تولد خواهرتان را به او تبریک بگویید آن‌هم به لذت‌بخش‌ترین روش ممکن.

تولد خواهر

تبریک‌ تولد برای خواهر

من واقعاً خوشبخت هستم که یک چنین خواهر دلسوز و دوست‌داشتنی مانند تو دارم. می‌خواهم به خاطر همه‌چیز از تو تشکر کنم و بگویم تولدت مبارک خواهر جان.

تو بهترین خواهری هستی که هر کس می‌تواند داشته باشد؛ و من از داشتن تو خوشبختم. امروز یک روز خاص است. خواهر جان تولدت مبارک!

ما تنها از یک رحم مشترک به دنیا نیامدیم، بلکه من معتقد هستم ما یک روح هستیم در دو بدن متفاوت! تولد نیمه دیگر از روحم مبارک باشد!

تو کسی هستی که از همه به قلب من نزدیک‌تر است. در دنیا هیچ‌کس نیست که بیشتر از تو به او توجه کنم. امروز را برایت دوست‌داشتنی آرزو می‌کنم. تولدت مبارک!

تبریک‌های بامزه تولد برای خواهر

تو آن داستان را که مادر عادت به تعریفش داشت به خاطر داری؟ همان‌که می‌گفت تو را گریان در خیابان پیدا کرد و بعد به خانه آورد؟ داستان واقعی بود! تولدت مبارک!

من می‌توانم آرزو کنم ۱۰۰ سال جوان بمانی اما می‌بینم که اگر تمام موهای من سفید شود ولی تو هنوز جوان باشی به تو حسودی‌ام می‌شود. تولدت مبارک!

من همیشه یک خواهر می‌خواستم. من نمی‌دانم خدا دعاهایم را اشتباه شنیده یا نه چون تو بیشتر مثل برادر برای من هستی تا خواهرم. تولدت مبارک خواهر برادر گونه من.

پیام‌های عاطفی تبریک تولد برای خواهر

شاید ما ازقضای سرنوشت باهم خواهر شده باشیم؛ اما فکر می‌کنم حتی اگر خواهر هم نبودیم باز می‌توانستیم باهم باشیم درست مثل حالا. خواهر دوستت دارم. تولدت مبارک.

می‌دانم هرچه به تو بدهم یارای برابری با عشقی را که تو به من ارزانی داشتی ندارد. این عشق قابل جبران نیست. تولدت مبارک عزیزترین خواهر.

نگاه کردن به تو قدرت پیش رفتن در زندگی را به من می‌دهد. تو الهام‌بخش زندگی من هستی. داشتن تو به‌عنوان خواهر در کنارم رحمت است. آرزو می‌کنم بهترین تولدت عمرت را داشته باشی.

بیشتر بخوانید: ۲۰ پیشنهاد جذاب خرید هدیه برای بانوان عاشق فناوری

تولد خواهر

پیام‌های الهام‌بخش تولد برای خواهر

من ایمان‌دارم روزی تمام رؤیاهایت را به حقیقت پیوند خواهی داد و همگی به تو افتخار خواهیم کرد. تو هنوز خیلی جوان هستی اما ظرفیتت بیشتر از همه ما است. تولدت مبارک!

زندگی تو هدیه‌ای از جانب خدا است؛ و خدا از تو می‌خواهد از این هدیه بهترین استفاده را بکنی. خواهر عزیزم تولدت مبارک. سرنوشت تو با سربلندی درآمیخته است!

جوانی، قدرتمندترین و جادویی‌ترین رحمتی است که مردم از جانب خدا دریافت می‌کنند. شکر گذار باش که الان آن را در اختیار داری. تولدت مبارک!

تبریک‌های تولد برای دوست – دوست‌داشتنی، الهام‌بخش و بامزه

تبریک‌های تولد برای دوست

همه مردم دنیا آن‌قدر خوش‌شانس نیستند که در زندگی یک یا چند دوست واقعی داشته باشند. اگر تو جزء افرادی هستی که دوستی داری که تو را می‌فهمد و به تو توجه می‌کند، پس خوشبخت هستی. دوستی بین ۲ نفر یک پیوند بی‌نظیر است که باید توسط تمجید دوستان از یکدیگر آن را پرورش داد. روز تولد ازجمله موقعیت‌های عالی برای تمجید از دوست‌تان است برای هر چیزی که هستند و هر کاری که برای خوشحال کردن شما انجام می‌دهند. اگر به دنبال پیام‌ها و تبریکات ویژه، بامزه یا کوتاه برای دوست‌تان هستید پس جای درستی آمده‌اید. ما در اینجا تمام پیام‌های تولد شگفت‌انگیز، بی‌نظیر و به طرز استثنائی خوش ساخته را برای دوست شما فراهم کرده‌ایم. می‌توانید از آن‌ها روی کارت تبریک تولد استفاده کنید یا حتی در فیس‌بوک برایشان پست کنید و تولد دوست‌تان را به این طریق به او تبریک بگویید.

پیام‌های تبریک تولد برای دوست

من واقعاً شکر گذار خداوند هستم که چنین دوست مهربانی چون تو را به من داد. تو زندگی من را سرشار از شادی و سرگرمی کرده‌ای. عزیزم تولدت مبارک!

ممنون که همیشه کنارم بودی و من را تشویق کردی تا به دنبال رؤیاهایم بروم و در مواقع سختی من را آرام کردی. تو یک دوست واقعی هستی. تولدت مبارک!

امیدوارم تولدت یکی از به‌یادماندنی‌ترین روزها در باقی زندگی‌ات باشد. آرزو می‌کنم مثل یک بچه شاد و مثل یک پادشاه غرق خوشی باشی. تولدت مبارک!

تبریک تولد دوست

تبریک‌های بامزه تولد برای دوست

ممنون که تنها به خاطر یک هدف به این دنیا آمدی و آن تبدیل‌شدن به کسی بود که بیشتر از همه من را اذیت می‌کند؛ کارت را خوب انجام می‌دهی! تولدت مبارک!

در این روز تولد، تو به یک جعبه پر از علم و آگاهی بیشتر از یک جعبه شکلات نیاز داری. تولدت مبارک!

اگر در زندگی‌ات سرگرمی نداری فقط به‌صورت خودت در آینه نگاه کن. تعجبی ندارد که وقتی با تو هستم این‌همه می‌خندم. تولدت مبارک!

تبریک‌های الهام‌بخش تولد برای دوستان

چیزهایی را که پشت سر گذاشتی فراموش کن و روی چیزهایی تمرکز کن که پیش رویت قرار دارند. روزی موفقیت از آن تو خواهد بود. دوست خوبم تولدت مبارک!

خدا همیشه همراه تو است تا تو را هدایت و محافظت کند. هرگز امیدت را از دست نده چون درخشان‌ترین روزها در انتظار تو هستند. تولدت را به تو تبریک می‌گویم!

همیشه به خاطر داشته باش که هرچه بزرگ‌تر می‌شوی عاقل‌تر هم می‌شوی. همیشه به سِنت به‌عنوان یک هدیه فکر کن نه چیزی که باعث ناراحتی‌ات شود. تولدت مبارک!

هرگز تا رسیدن به هدفت در زندگی توقف نکن. هیچ مانعی نمی‌تواند حرکت تو را کند کند تا زمانی که به خودت ایمان داشته باشی. تولدت مبارک!

تبریک به دوست

بهترین تبریک‌های تولد برای بهترین دوست

امروزه پیدا کردن دوستان واقعی دشوار است. نمی‌دانم در زندگی چه‌کار خوبی انجام دادم که تو را دارم. من واقعاً احساس خوشبختی می‌کنم از اینکه دوستی مثل تو دارم. عزیزم تولدت مبارک!

تو برای من خیلی خاص هستی. ممکن است همیشه نگویم تا چه حد برایم باارزش هستی اما جایگاه خاصی در قلبم داری. دوست عزیزم برایت بهترین‌ها را در روز تولدت آرزومند هستم!

تو تنها دوستی هستی که بیشتر از خود من، من را درک می‌کند. من بابت دوستی خالصانه تو ممنون هستم. تولدت مبارک. خدا زندگی‌ات را سرشار از رحمت و موفقیت کند!

 تبریک تولد برای همسر

پیام‌های تبریک تولد برای همسر

آیا به دنبال پیام‌ها و تبریکات عاشقانه برای تولد همسرتان هستید؟ آیا می‌خواهید با تبریک به او در یک روز خاص از زندگی‌اش قلب او را مال خود کنید؟ نگران نباشید چون دارید پست درستی را می‌خوانید که بهترین ایده‌ها در مورد نحوه تبریک گفتن به همسرتان به عاشقانه‌ترین شیوه ممکن در روز تولدش را به شما خواهد داد. در اینجا شما تبریکات و پیام‌های عاشقانه مخصوص تولد همسرتان پیدا خواهید کرد که همسر شما را خوشحال کرده لبخند به صورتش آورده و بیان‌کننده عشق و توجه شما خواهد بود. همین‌طور ایده‌هایی برای پیام‌های بامزه تولد خواهید یافت که می‌توانید برای همسرتان فرستاده و تولدش را تبریک بگویید و او هم با خواندنشان از ته دل خواهد خندید؛ و اگر به فکر پیشاپیش تبریک گفتن به او هستید حتی در این مورد هم ما پشت شما هستیم.

تبریک‌های عاشقانه تولد برای همسر(مرد به زن)

مرزهای عشق بین ما دو نفر تا زمانی که کنار یکدیگر بمانیم و دستان هم را محکم در دست بگیریم، گسترده‌تر خواهد شد. عشقم تولدت مبارک.

حسادت ماه یک روز رعشه به اندام این دنیا خواهد انداخت، وقتی به چشم ببیند تو چقدر عالی و بی‌عیب و نقص هستی. تولدت مبارک خانم بی‌عیب و نقص من!

من گاهی اوقات با شگفتی به این فکر می‌کنم که چقدر خوشبخت هستم که تو را به‌عنوان شریک زندگی در کنارم دارم. نیمه دیگر روح من تولدت مبارک.

تولدت مبارک همسر من

پیام‌های عاطفی تبریک تولد برای همسر

می‌دانم چند باری تو را آزردم درحالی‌که نباید این کار را می‌کردم. در این روز خاص عذرخواهی من را پذیرا باش. عشقم تولدت مبارک.

می‌دانم نمی‌توانی از دست من عصبانی باشی چون عشق من اجازه نمی‌دهد. پرنده کوچولوی عصبانی تولدت مبارک.

من اجازه نخواهم داد سایه غم روی تو بیفتد تا زمانی که نفس می‌کشم. عشقم تولدت مبارک.

پیام‌های بامزه تبریک تولد برای همسر

امروز یک روز خاص برای هردوی ما است. چرا؟ چون اگر تو متولد نشده بودی من نمی‌توانستم چنین غذاهای خوشمزه‌ای بخورم. عشق جان تولدت مبارک.

آیا برای روی کیک شمع نیاز داری؟ من این‌طور فکر نمی‌کنم چون لبخند تو باید برای روشن کردن محیط کافی باشد. عشقم تولدت مبارک.

گاهی اوقات به این فکر می‌کنم که اگر تو نبودی چه کسی این‌همه شلخته‌بازی من را جمع‌وجور می‌کرد. عشق جان تولدت مبارک.

تولد همسر

پیام‌های عاطفی تبریک تولد برای همسر (زن به مرد)

خورشید بدون دیدن تو طلوع نمی‌کند و ماه بدون بودن با تو غروب نمی‌کند. تولدت مبارک.

من می‌خواهم همان آرزویی باشم که وقت فوت کردن شمع‌های روی کیک تولدت می‌کنی. شوهر دوست‌داشتنی من تولدت مبارک.

پشت تمام موفقیت‌هایم تو بودی. تو همیشه برای من خاص هستی. شوهر عزیزم تولدت مبارک.

من هنوز هم اولین باری که به چشمانت نگاه کردم و قلبم برای لحظه‌ای ایستاد یادم هست. تا همین‌الان حس می‌کنم قلبم هر وقت به چشمانم نگاه می‌کنی می‌خواهد از جا کنده شود. دوستت دارم شوهر عزیزم و تولدت مبارک.

تبریک تولد عشقم

پیام‌های عاشقانه تولد برای شوهر

تولد مهربان‌ترین و شگفت‌انگیزترین شوهر دنیا مبارک. تو بهترین هدیه زندگی من هستی.

تو دوست‌داشتنی‌ترین و عاشق‌پیشه‌ترین شوهر در این دنیا هستی. ممنون به خاطر اینکه تنها عشق من و تمام دنیای من هستی. تولدت مبارک!

زندگی من بدون وجود تو نمی‌توانست باارزش باشد. من هرلحظه ارزشمند از این زندگی باارزش را چون گنجینه می‌دانم. عشقم تولدت مبارک.

من از خدا ممنونم که دعاهایم را شنید. من می‌خواستم به‌سلامت روحی برسم و خدا تو را برایم فرستاد. تو سلامت روح من هستی. تولدت مبارک.

تبریک‌های بامزه تولد برای همسر

تمام‌روز مشغول برنامه‌ریزی برای تولد تو بودم و برایت کیک پختم. حالا نوبت تو است. برو آشپزخانه را تمیز کن و غذا بپز. تولدت مبارک شوهر جان.

تازگی متوجه شدم که موهایت جوگندمی تر شده است، چین‌وچروک صورتت بیشتر شده و چاق‌تر شده‌ای. رسماً داری پیر می‌شوی. پیرمرد تولدت مبارک.

آرزو می‌کنم چاق و سیاه‌سوخته بشوی طوری که بقیه زن‌ها نگاهت نکنند. تولدت مبارک شوهر خوش‌تیپم.

تبریک‌های تولد برای شوهر از راه دور

همیشه لازم نیست کنارم باشی تا حس کنم خوشبخت هستم. گاهی اوقات فکر کردن ساده به تو می‌تواند لبخند شادی را به لبم بنشاند. تولدت مبارک!

هر اتفاقی در زندگی بیفتد و هر جا که باشی فقط به خاطر داشته باش همیشه می‌توانی عشق من را در هوای اطرافت حس کنی. عشقم تولدت مبارک!

همیشه وقتی چشمانم را می‌بندم می‌توانم صورتت را ببینم. تو از خانه دور هستی اما هرگز از قلبم بیرون نیستی. شوهر عزیزم تولدت مبارک!

پیام‌های دوست‌داشتنی تولد برای شوهر

هیچ‌چیز بیشتر از آغوش تو، بوسه‌های تو و حس لمس تو من را خوشحال نمی‌کند. من می‌خواهم خودم را در تو چنان حل کنم که هیچ نگرانی نتواند در زندگی پیدایم کند. تولدت مبارک!

تو آقای بی‌عیب و نقص من هستی چون وقتی کنارت هستم، همه‌چیز در اطرافم عالی و بی‌نقص به نظر می‌رسد. تولدت شوهر بی‌عیب و نقص من مبارک!

سنت در حال بالا رفتن است درست مثل عشق من نسبت به تو. هرروزی که باهم هستیم بیشتر و عمیق‌تر از قبل عاشقت می‌شوم. تولدت مبارک!

تبریک‌های تولد برای مادر – بهترین پیام‌های تولد

پیام‌های تبریک تولد برای مادر

هیچ راهی برای تشکر از مراقبت و توجه مادر نسبت به فرزندان وجود ندارد و تمام کاری که شما می‌توانید انجام دهید دوست داشتن بدون قید و شرط مادرتان است؛ اما باید مراقب باشید که هیچ‌کدام از کارهایتان باعث لطمه دیدن مادرتان نشود و به دنبال فرصت‌هایی برای شاد کردن او باشید؛ مانند روز تولدش که یک موقعیت عالی برای نشان دادن عشقتان و توجهتان نسبت به مادر و هرچه بیشتر شاد کردن او است. مادر شما شایسته بهترین تبریک‌های تولد از جانب شما است و این یک فرصت عالی برای جبران کردن اندکی از تمام فداکاری‌های او در حق شما است. بهتر است مجموعه بهترین پیام‌های تبریک تولد به همراه گزیده‌ای از کلمات شیرین، بامزه، خنده‌دار و عاطفی مخصوص مادران را در ادامه بررسی کنید.

تبریک‌ تولد برای مادران از جانب پسران

مهم نیست چه سنی داشته باشی، همیشه در چشمان من همان بانوی زیبا و بی‌نظیر هستی. مادر زیبایم تولدت مبارک!

من یک مادر دوست‌داشتنی در دنیا دارم و نمی‌توانم به‌قدر کافی از او بابت بزرگ کردن و چیزی که الان هستم تشکر کنم! با بهترین آرزوها برای تو در امروز و همیشه.

من خوشبخت‌ترین پسر دنیا هستم که مادری دارم که همیشه حمایتم می‌کند حتی باوجوداینکه اذیتش می‌کنم! مادر چرا این‌قدر بخشنده هستی؟ خیلی دوستت دارم!

 

تبریک‌ تولد برای مادران از جانب دختران

من می‌دانم که گاهی اوقات با رفتار ناپسندم تو را اذیت کرده‌ام؛ اما هرگز عشقم را نسبت به تو ابراز نکردم. تمام این عشق ابراز نشده من را با بهترین آرزوها در روز تولدت پذیرا باش!

ما ممکن است عقاید متفاوتی داشته باشیم اما همیشه در یک‌چیز مشترک بودیم و آن عشقمان نسبت به یکدیگر بوده است. دوستت دارم مادر و روز تولدت مبارک و شاد!

تو تنها مادر من نیستی، بلکه فیلسوف، راهنما و بهترین دوستم هم هستی. برای همه‌چیز از تو ممنونم و برایت تولدی پر از خوشی و شادی آرزو دارم!

هر وقت که به تو نیاز داشتم همیشه کنارم حاضر بودی، دستم را محکم در دستت گرفتی و از من حمایت کردی! داشتن تو به‌عنوان مادر یک رحمت شگفت‌انگیز است!

تبریک تولد مادر

تبریک‌های بامزه تولد برای مادر

پرسیدن یک سؤال آن‌هم ۱۰ دفعه از تو مایه خرسندی است، وقتی حس می‌کنیم یک عصبانیت الکی روی صورتت نقش بسته است! تولد بامزه‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین مادر دنیا مبارک!

روز تولدت بدون غذایی که هرروز می‌پزی کامل نیست. پس بیا یک جشن تولد زیبا با غذاهای دوست‌داشتنی تو داشته باشیم.

مادر عزیزتر از جانم، ممنون به خاطر دوست داشتن یک بچه شلخته، لوس، شلوغ و احمقی مانند خواهر و برادرم!

لطفاً از تعداد شمع‌های روی کیک تولدت شوکه نشو. هنوز نمی‌توانند آژیر آتش‌نشانی را به صدا درآورند. سال بعد شاید! مادر دوست داشتنیم تولدت مبارک!

تبریک‌های تولد مفهومی برای مادر

من می‌دانم که در دنیا همه‌چیز داری پس اگر تنها یک‌چیز باشد که بخواهم برایت آرزو کنم، سلامتی کامل و سال‌های طولانی عمر کنار فرزندان و نوه‌هایت خواهد بود. مادر تولدت مبارک!

مادر تولدت مبارک! می‌خواهم بدانی من بدون تو هیچ‌چیز نیستم اما می‌توانم باوجود تو در کنارم همه‌چیز باشم. دوستت دارم!

مادر عشق و صدای خنده‌هایت قلبم را لحظه‌لحظه از خوشی و لذت سرشار می‌کند. تو بهترین مادر دنیا هستی. تولدت مبارک.

تبریک‌های بامزه تولد برای مادر

زندگی من بدون وجود تو در کنارم هرگز کامل نمی‌شد. تو در تمام اوقات خوب و بدم کنارم بودی. مادر تولدت مبارک!

هیچ‌کس حتی من هم نمی‌توانم بگویم که تو چقدر مادر فوق‌العاده‌ای هستی. خوب مامان جان من خوشبخت‌تر از آن برنده بلیت بخت‌آزمایی هستم که تو مادرم هستی. تولدت مبارک!

ما یک دارکوب خریدیم و به او یاد دادیم تا تعداد سوراخ‌های مناسب با سن تو را ایجاد کند. حیف شد که قبل از تمام کردن کارش مرد. مامان تولدت مبارک!

تولد مادر

تبریک‌های تولد برای پدر – پیام‌ها و نقل‌قول‌ها

پدر یک مرد ویژه است که تمام سعی‌اش را می‌کند تا خانواده‌اش را بسازد و از هیچ کوششی برای شاد کردن فرزندانش دریغ نمی‌کند. همان‌طور که پدر مراقب سایر اعضای خانواده است آن‌ها هم باید به او اهمیت بدهند و روز تولد پدر مهم‌ترین روزی است که می‌شود پاسخ این‌همه فداکاری را با نشان دادن قدردانی، عشق و توجه نسبت به او داد. ما این صفحه را با تعداد زیادی پیام تولدت مبارک برای پدر آراسته‌ایم که جزء بهترین‌های وب هستند. از این مجموعه بزرگ پیام‌های تولد برای پدر به همراه بهترین تبریکات هرکدام را که می‌خواهید انتخاب کنید تا پدرتان را شادتر کرده و عشق واقعی خود را نسبت به او نشان دهید.

تبریک تولد پدر

پیام‌های تولدت مبارک برای پدر

بابای عزیزم در روز تولدت می‌خواهم بدانی که تو یک الهام‌بخش واقعی یک دوست و یک معلم برای همه ما هستی، تولدت مبارک!

هرچقدر بزرگ‌تر می‌شوم بیشتر متوجه می‌شوم که یک پدر مانند تو درست به‌اندازه گل سرخ صحرایی کمیاب و البته به همان اندازه زیبا است. من واقعاً خوشحالم که تو پدرم هستی. تولد بهترین پدر دنیا مبارک.

اگر بدانی چقدر دوستت دارم پدر. شاید نتوانم با کلمات توصیفش کنم اما با تمام وجودم دوستت دارم، بی‌نهایت و فراتر از همه‌چیز. تولدت مبارک!

تو بیشتر از یک پدر عالی هستی. تو یک الهام‌بخش، یک معلم و یک دوست هستی. تولدت مبارک.

تولد پدر

تبریک‌های تبریک تولد بامزه برای پدر

تولد پدری مبارک که اسم کوچکش درخشان، اسم وسطش بی‌نظیر و نام خانوادگی‌اش شگفت‌انگیز است.

پدر جان ممنون که یک پادشاه هستی و اجازه می‌دهی در جستجوی شاهزاده رؤیاهایم پسرهای زیادی را ملاقات کنم. رؤیاها خوب هستند. تولدت مبارک.

مردم برای پیدا کردن نخبه‌ها اطراف خود را با دقت نگاه می‌کنند، اما من به‌سادگی نام پدرم را صدا می‌زنم. تولدت مبارک بابا.

تولد بابای دوست داشتنیم مبارک که باکمی تقلا سر جیب‌هایش را گشاد کرده و آغوشش را برای من تنگ می‌کند.

بابای عزیزم، من شاهزاده خانم تو هستم و تو برای من تداعی‌کننده شادی‌های رنگارنگ هستی. تولدت مبارک.

اگر قدرت جادویی داشتم تا فقط یک‌چیز را در تو تغییر دهم آن چیز هیچ‌چیز بود… بابا تولدت مبارک.

اینجا یک حقیقت بامزه هست – نه منظورم پیر شدنت نیست، فقط اینکه تو داری بامزه‌تر می‌شوی. بابا برایت جوک‌های خنده‌دار زیادی آوردم و می‌گویم تولدت مبارک!

منبع:

happybirthday