دنبال کردن سریال‌های خانوادگی یکی از جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین تفریحاتی است که می‌تواند هر شب اعضای خانواده را کنار یکدیگر جمع کرده و برای آن‌ها لحظاتی خوش و بسیار لذت‌بخش، فراهم سازد. در عصری به سر می‌بریم که صنعت فیلم‌سازی کشورهای مختلف به تولید انواع و اقسام سریال‌ها در ژانرهای گوناگون پرداخته و به راستی انتخاب کردن یک سریال مناسب تمامی اعضای خانواده از میان آن‌ها، چالش برانگیز به نظر می‌رسد.

از این روی در بخش فیلم و سینمای وبلاگ مالتینا، تصمیم گرفتیم تا فهرستی جامع از بهترین سریال‌های خانوادگی معرفی کنیم. در این فهرست می‌توانید سریال‌هایی جذاب و دوست داشتنی که مناسب به تماشا نشستن خانوادگی هستند را دنبال نمایید.

بهترین سریال‌های خانوادگی

۱- سریال خانوادگی Doctor Who

این یک سریال علمی تخیلی است که به وسیله شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی تولید شده و تا کنون چندین فصل از آن به نمایش درآمده است. در این سریال شخصیتی به نام دکتر با ماشین زمان خود در زمان سفر کرده و در دوره‌های زمانی مختلف با افراد شرور ستیزه می‌کند. او در این مسیر با موجوداتی ترسناک روبرو می‎شود که هر یک به نوعی ویژگی‌های خاص خود را داشته و نبردهای جذابی را خلق می‌کنند.

هشدار: این سریال با کمی صحنه‌های نسبتا ترسناک و دلهره‌آور همراه بوده که ممکن است برای کودکان خردسال مناسب نباشد.

سریال Doctor Who

دانلود سریال خانوادگی Doctor Who

۲- سریال The Librarians

این سریال به کارگردانی John Rogers ساخته شده و در داستان آن به دنیای افرادی که کتابدار هستند اما ویژگی‌هایی خاص دارند، وارد می‌شویم. این گروه از کتابداران در بخش زیرین کتابخانه بزرگ و عمومی شهر نیویورک کرده و وظیفه حفاظت از کتب باستانی و ارزشمند تاریخی در برابر نیروهای شیطانی را دارند. رفتارهای خاص این گروه و اتفاقاتی که برای آن‌ها رخ می‌دهد بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

سریال The Librarians

دانلود سریال خانوادگی The Librarians

۳- سریال خانوادگی Merlin

در سریال مرلین که مناسب نوجوانان و بزرگسالان است، به یک قلمرو پادشاهی وسیع وارد می‌شویم که تعداد زیادی جادوگر در آن به سر می‌برند. هر یک از این جادوگران قدرت‌های خاص خود را داشته و از این قدرت‌های خود در مقابل پادشاه و افراد دربار استفاده می‌کنند. بالطبع هر یک از این جادوگران نیز به دنبال دستیابی به قدرتی برتر هستند. داستان به جایی می‌رود که آن‌ها تصمیم به قتل پسر پادشاه که در واقع ولیعهد است و قرار است تاج و تخت را به دست بیاورد، می‌گیرند. در اینجا مرلین جادوگر که قدرت وی از تمام جادوگران شهر بیشتر است، پیش آمده و به محافظت از ولیعهد وارد می‌شود. جدال میان جادوگران با مرلین فوق العاده در این سریال دیدنی است.

سریال Merlin

دانلود سریال خانوادگی Merlin

۴- سریال Once Upon a time

سریال Once upon a time یک سریال مشهور آمریکایی است که در زمان پخش خود توانست توجهات زیادی را جلب کند. داستان این سریال در شهر استوری بروک در ایالت مین اتفاق می‌افتد. مردمی که در این شهر زندگی می‌کنند، در واقع کاراکترهایی از افسانه‌های دور و نزدیک هستند که گرد هم آمده و تصورش را کنید که جمع آن‌ها تا چه اندازه می‌تواند هیجان انگیز و پرماجرا باشد. این شخصیت‌های افسانه‌ای تحت تاثیر یک نفرین، حافظه خود را به کلی از دست داده و هیچ خاطره‌ای از گذشته ندارند. ما آن‌ها را می‌شناسیم، حداقل کمابیش. اما خود این کاراکترها چیزی از گذشته و هویت خود به یاد ندارند.

دانلود سریال once upon a time

دانلود سریال خانوادگی Once Upon a time

۵- سریال خانوادگی Kidding

این یک سریال کمدی و خانوادگی است که در آن بازی عالی جیم کری را در کاراکتر جف یا آقای پیکلز شاهد هستیم. این شخصیت درگیری ماجراهای پردردسری شده و فراز و نشیب‌های زیادی را که در صحنه‌های مختلف با طنز همراه هستند، پشت سر می‌گذارد. اگر به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های کمدی علاقه مند هستید، حتما از سریال Kidding نهایت لذت را خواهید برد. بازی جذاب و بی‌نظیر جیم کری مانند همیشه در این سریال نیز درخشیده است.

سریال Kidding

دانلود سریال خانوادگی Kidding

۶- سریال We Bare Bears

در این سریال سه خرس برادر را می بینیم که فوق العاده بامزه هستند و تلاش زیادی می‌کنند تا با تقلید کردن رفتار دیگران، به عضوی از جامعه تبدیل شده و مانند سایرین رفتارهای مدنی و کاملا اجتماعی داشته باشند. این سریال انیمیشنی اگر چه به ظاهر تنها برای کودکان مناسب است، اما بزرگسالان نیز از تماشای آن لذت خواهند برد. نقاشی ساده این سه خرس در این سریال انیمیشنی در کنار داستان لطیف و زیبای آن، فوق العاده آرامش بخش می‌نماید.

سریال the bare bears

دانلود سریال خانوادگی We Bare Bears

۷- سریال خانوادگی white collar

در سریال جذاب white collar درباره یک فرار از زندان است که شخص فراری با تراشیدن ریش‌های خود و پوشیدن، از یک زندان بسیار امنیتی و ترسناک فرار موفق دارد. نیل کفری یعنی همین شخصی که فرار موفق از زندان دارد، مدتی بعد استخدام FBI می شود و به دستگیری و دنبال کردن مجرمان فوق تبهکار به نیروی پلیس کمک می‌کند. این سریال ژانر پلیسی و بسیار هیجان انگیز داشته و محصول سال ۲۰۰۹ میلادی شبکه USA است.

سریال white collar

دانلود سریال خانوادگی white collar

 

برای مشاهده ی ادامه ی لیست سریال های خانوادگی روی لینک زیر کلیک کنید :

بهترین سریال‌ها و فیلم‌ها برای تماشا به همراه خانواده – بخش دوم

کلام آخر

شما از میان سریال‌های خانوادگی و امروزی، کدام سریال را بیشتر پسندیده و تا به حال چه سریال‌هایی را به تماشا نشسته‌اید؟ کدام ژانر از سریال‌ها جذابیت بیشتری دارند و برای دنبال کردن کدام یک، علاقه بیشتری دارید؟ سریال‌های مورد علاقه خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران وبلاگ در میان بگذارید.

همین طور مطالب زیر را دنبال کنید:

بهترین و پرمخاطب‌ترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ – به همراه تریلر

فیلم کمدی | دانلود خنده دار ترین فیلم های کمدی خارجی