در بخش اول بهترین سریال‌ها و فیلم‌ها برای تماشا به همراه خانواده، بخشی از بهترین سریال‌های خانوادگی روز دنیا که می‌توان دسته جمعی به تماشای آن‌ها نشست، را دنبال کردیم. در این بخش نیز نگاهی به بخش دوم این سریال‌ها که معرف تعداد دیگری از مجموعه‌های دیدنی تلویزیونی است، می‌اندازیم.

بهترین سریال‌های خانوادگی

۱- سریال The Blacklist (رده سنی بالای ۱۴ سال)

در این سریال جذاب و بسیار پربیننده و پرطرفدار، مامور سابق دولت و فراری تحت تعقیب “ریموند ردینگتن” خود را در قسمت آغازین تحویل FBI می‌دهد و وارد جریانی جذاب و پرهیجان از معرفی خلافکاران و تبهکارانی می‌شود که مدت‌ها پلیس به دنبال آن‌ها بوده است. در هر قسمت از این سریال یکی از تبهکاران توسط ریموند ردینگتن به گروه ویژه FBI معرفی می‌شود. اما ماجرای این سریال در همین معرفی هیجان انگیز و دستگیری تبهکاران محدود نشده و ارتباط خاص میان ریموند ردینگتون و الیزابت، پلیس جوان FBI، داستان سریال را به فازی به مراتب جذاب‌تر و گیراتر وارد می‌کند.

سریال بلک لیست

۲- سریال The Letter for the King (مناسب برای تمام رده‌های سنی)

در این سریال نوجوانی را می‌بینیم که باید نامه‌ای بسیار مهم را به پادشاه در قلمرو فرمانروایی برساند و در این مسیر با خطرات بسیار زیادی روبرو خواهد شد. وی که می‌داند این ماموریت سرنوشت انسان‌های زیادی را تحت تاثیر قرار خواهد داد، با تمام قوا برای عبور از این موانع و خطرات می‌جنگد و زیبایی‌های سریال را به این شکل به نمایش درمی‌آورد.

سریال The Letter for the King

دانلود سریال The Letter for the King

۳- سریال گمشده (رده سنی بالای ۱۴ سال)

در سریال گمشده با سقوط یک هواپیما در جزیره‌ای دورافتاده وارد قصه می‌شویم. به این شکل که مسافران هواپیمای سقوط کرده هر یک سرگذشتی مخصوص به خود داشته و هر یک رازی را حمل می‌کنند. این سریال پر از رمز و راز است، نه تنها شخصیت‌های قصه، بلکه جزیره‌ای که در آن فرود آمده‌اند، پر از عجایب و حوادثی است که هر یک حقیقتی تازه را حمل می‌کنند.

سریال گمشده

دانلود سریال گمشده

۴- سریال Gilmore Girl (رده سنی بالای ۱۲ سال)

سریال Gilmore Girl در مورد یک مادر و دختر است که در شهری در حومه نیویورک زندگی می‌کنند. این مادر جوان به همراه دختر نوجوان خود سختی و مشکلات زیادی را در مسیر زندگی تجربه کرده و بارها و بارها از نو برمی‌خیزند. این مادر در تلاش است تا دختر خود را در مسیر صحیح قرار داده و از اشتباه کردن او جلوگیری کند و ماجراها به این شکل رقم می‌خورند.

سریال Gilmore Girl

دانلود سریال Gilmore Girl

۵- سریال Anne with an E (مناسب برای تمام رده‌های سنی)

سریال زیبا و مشهور آنه شرلی یا Anne with an E درباره زندگی دخترک یتیمی است که به جزیره پرنس ادوارد آمده و تحت سرپرستی ماریلا و ماتیو قرار می‌گیرد. آنه شرلی با موهای نارنجی رنگ را پیش از این در قالب سریال کارتونی دیده‌ایم و تماشای سریال تلویزیونی آن نیز جذابیت خاص خود را خواهد داشت. شادی‌ها و رنج‌های آنه در طول زندگی را در این سریال با یک همزادپنداری قوی، دنبال خواهیم کرد.

سریال Anne with an E

دانلود سریال Anne with an E

۶- سریال The 100 (رده سنی بالای ۱۴ سال)

سریال The 100 یکی از جذاب‌ترین سریال‌هایی است که این روزها دست به دست شده و خانواده‌ها نیز توجه زیادی به آن نشان داده‌اند. در این سریال می‌بینیم که پس از چندین انفجار هسته‌ای، کره زمین به برهوتی تبدیل شده و تنها تعدادی بازمانده در ایستگاه‌هایی ایمن زندگی می‌کنند. نسل بشر دوباره از این جا آغاز شده و باید تا ۱۰۰ سال صبر کنند تا آثار تشعشعات هسته‌ای از زمین پاک شود و بتوانند از ایستگاه‌ها خارج گردند. با رسیدن به سال ۹۷ام ایشتگاه فضایی دچار کمبود اکسیژن شده و بحرانی وحشتناک شکل می‌گیرد. با این حساب شورای مدیریتی عده‌ای از خلافکارانی که در ایستگاه فضایی زندانی هستند را به عنوان قربانی به زمین می‌فرستد تا وضعیت آن را رصد کرده و ببینید آیا برای سکونت آمادگی دارد یا خیر. اما با آمدن این عده به زمین، با صحنه‌ای عجیب روبرو می‌شوند، زمین دیگر جایی نیست که ترکش کرده بودند…

سریال The 100

دانلود سریال The 100

۷- سریال Umbrella Academy (رده سنی بالای ۱۲ سال)

در سریال Umbrella Academy با عده‌ای آشنا می‌شویم که هر یک قدرت‌های خاص و عجیب خود را دارند و از بدو تولد با این توانایی‌های همراه بوده‌اند. این افراد تحت حمایت و رهبری فردی به نام رجینالد هارگریوز قرار گرفته و زمانی که وی به قتل می‌رسد، این گروه به اتحاد بیشتری رسیده و برای پیدا کردن قاتل رجینالد، به فعالیت می‌پردازند. در این مسیر یک ماموریت بزرگتر به دست می‌آورند و آن نجات جهان است.

سریال Umbrella Academy

کلام آخر

در میان بهترین سریال‌های خانوادگی دهه اخیر، سریال‌هایی پرماجرا را می‌بینیم که هر یک به نوعی با فراز و نشیب‌های هیجان انگیز خود همراه است. در سریالی چالش‌های روزمره یک مادر و دختر را دیده و در سریالی دیگر، زمین را خالی از سکنه خواهیم یافت. شما در میان سریال‌های بالا، کدام یک را پیش از این دیده و کدام یک را پیشنهاد می‌کنید؟

همین طور بخوانید:

نقد و بررسی فیلم آب های تیره و حقایق وحشتناک از ظروف تفلون

۲۵ سریال موفق تلویزیونی آمریکایی از سال ۲۰۰۰ تاکنون