همه ما در دوران کودکی به تماشای کارتون‌های مختلف مشغول بوده‌ایم و انیمیشن‌های جذاب ایرانی و خارجی را مشاهده می‌کرده‌ایم. یکی از جذاب ترین بخش‌های هر انیمیشن، موسیقی و آهنگ کارتون است. بسیاری از ما تمامی این آهنگ‌ها را به خاطر سپرده‌ایم و هیچ وقت آن‌ها را فراموش نمی‌کنیم. یکی از کارهای هیجان انگیز دانلود موزیک کارتون‌های قدیمی و گوش دادن به آن‌ها است. در این مطلب قصد داریم تا شما را با موزیک کارتون‌های قدیمی و جدید آشنا کنیم و لینک دانلود هر آهنگ کارتون را نیز به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

دانلود آهنگ کارتون آنشرلی

در بین کارتون‌هایی که در گذشته پخش می‌‌شد، یکی از محبوب ترین و خاص ترین آهنگ‌ها برای کارتون آنشرلی بود. جذابیت و اهمیت آهنگ این کارتون به دو دلیل بود.

در وهله اول موسیقی این انیمیشن شگفت انگیز و فوق العاده بود. به نحوی که هنوز هم موسیقی این انیمیشن زنگ گوشی بسیاری از افراد است.

از سوی دیگر نسخه زبان اصلی آهنگ کارتون آنشرلی و همین طور نسخه دوبله فارسی آن با صدای نصرالله مدقالچی یکی از خاطره ‌انگیزترین موسیقی‌های تاریخ انیمیشن را داشتند. تلفیق شگفت انگیز سازهای مختلف در کنار صدای جذاب پخش شده بر روی آن و کلمات شگفت انگیز متن این آهنگ هر شنونده‌ای را مجذوب خود می‌کرد.

شما می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام به دانلود موزیک کارتون آنشرلی نسخه دوبله فارسی کنید و این موسیقی راه بشنوید. در ادامه برای شما متن گفته شده بر روی این موسیقی را نیز قرار می‌دهیم.

آنه تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت

وقتی روشنی چشم هایت در پشت

پرده‌های مه آلود اندوه پنهان بود

با من بگو از لحظه لحظه‌های مبهم کودکی ات

از تنهایی معصومانه دست هایت

آیا میدانی که در هجوم درد‌ها و غم هایت

و در گیر و دار ملال آور دوران زندگی‌ ات

حقیقت زلالی دریاچه نقره‌ای نهفته بود

آنه اکنون آمده ام تا دست هایت را به

پنجه طلایی خورشید دوستی بسپاری

در آبی بی کران مهربانی‌ها به پرواز درایی

و اینک آن شکفتن و سبز شدن

در انتظار توست در انتظار توست

پس از گوش دادن به نسخه دوبله فارسی کارتون آنشرلی می‌توانید اقدام به دانلود موزیک کارتون آنشرلی زبان اصلی کنید و آهنگ جذاب این انیمیشن را گوش دهید. خواننده این آهنگ جورج مایکل است و آهنگساز این کار ریچارد کلایدرمن آهنگساز و پیانیست مشهور فرانسوی است.

متن این آهنگ در ادامه آورده شده است.

I feel so unsure

As I take your hand

And lead you to the dance floor

As the music dies

Something in your eyes

Calls to mind a silver screen

And all its sad goodbyes

I’m never gonna dance again

Guilty feet have got no rhythm

Though it’s easy to pretend

I know you’re not a fool

I should’ve known better than to cheat a friend

And waste the chance that I’ve been given

So I’m never gonna dance again

The way I danced with you

Time can never mend

The careless whispers of a good friend

To the heart and mind

Ignorance is kind

There’s no comfort in the truth

Pain is all you’ll find

I’m never gonna dance again

Guilty feet have got no rhythm

Though it’s easy to pretend

I know you’re not a fool

I should’ve known better than to cheat a friend

And waste the chance that I’ve been given

So I’m never gonna dance again

The way I danced with you

Tonight the music seems so loud

I wish that we could lose this crowd

Maybe it’s better this way

We’d hurt each other with the things we want to say

We could have been so good together

We could have lived this dance forever

But now who’s gonna dance with me

Please stay

I’m never gonna dance again

Guilty feet have got no rhythm

Though it’s easy to pretend

I know you’re not a fool

I should’ve known better than to cheat a friend

And waste the chance that I’ve been given

So I’m never gonna dance again

The way I danced with you

Now that you’re gone

Now that you’re gone

Now that you’re gone

Was what I did so wrong

So wrong that you had to leave me alone?

دانلود آهنگ کارتون جیمبو

یکی از انیمیشن‌های جذاب قدیمی کارتون جیمبو بود که کشور بریتانیا آن را ساخت و در سال ۱۹۸۰ این انیمیشن را پخش می‌کرد. موزیک جیمبو یکی از موزیک‌های خاطره انگیز است. ویژگی بسیار مهم این آهنگ که جذابیت بسیار زیادی به این انیمیشن می‌داد، ریتم نظامی و هیجان انگیزی بود که در این موسیقی وجود داشت.

گوش دادن به آهنگ جیمبو می‌تواند خاطرات کودکی شما را زنده کند. برای دانلود آهنگ کارتون جیمبو می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود موزیک کارتون فوتبالیست ها

بدون هیچ شک و تردیدی، مهم ترین انیمیشن دوران کودکی هر پسر بچه ای، کارتون فوتبالیست‌ها بود. این انیمیشن در کشور ژاپن ساخته شده بود و محبوبیت فوق ‌العاده‌ای در ایران داشت. یکی از خاطره انگیزترین بخش‌های این انیمیشن، تیتراژ و موسیقی ابتدایی آن بود. اگر دوست دارید تا دوباره آهنگ کارتون ‌فوتبالیست‌ها را بشنوید، می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و موسیقی این انیمیشن جذاب را دانلود نمایید و از شنیدن این موسیقی لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: ایده های کارتون های والت دیزنی از کجا آمده اند

دانلود آهنگ انیمیشن فروزن

کارتون و انیمیشن فروزن یکی از آثار ساخته شده توسط کمپانی والت دیزنی است. آهنگ این انیمیشن محبوبیت بسیار زیادی بین دختران دارد. اگر شما به این آهنگ علاقه دارید، می‌توانید از طریق لینک زیر، موزیک کارتون فروزن را دانلود کنید و این آهنگ جذاب را بشنوید و غرق در خاطراتتان شوید. نام این آهنگ Let it Go است و توسط idina menzel خوانده شده است.

دانلود آهنگ کارتون خانه مادر بزرگه

خانه مادر بزرگه یکی از مجموعه‌های تلویزیونی عروسکی مشهور ایرانی بود که در دهه ۶۰ و ۷۰ پخش می‌شد. شخصیت‌های مختلفی مثل مادر بزرگه، هاپوکومار، آقا حنایی، گل باقالی خانوم و… از مهم ‌ترین شخصیت‌های این مجموعه بودند و هر یک از آن‌ها طرفداران بسیار زیادی داشتند اما یکی از خاطره انگیزترین بخش‌های این انیمیشن موسیقی آن بود که در ابتدا این مجموعه تلویزیونی پخش می‌شد.

اگر دوست دارید تا با گوش دادن موسیقی خانه مادر بزرگه به دوران کودکی خود سفر کنید، می‌توانید از لینک زیر اقدام به دانلود موزیک کارتون خانه مادر بزرگه کنید.

دانلود آهنگ کارتون پت و مت

پت و مت یکی از انیمیشن‌های جذاب ساخته کشور چک است که با استفاده از تکنیک استاپ موشن تولید شده است. محبوبیت این انیمیشن در سراسر دنیا باعث شد تا کشورهای بسیار زیادی این انیمیشن ۹۱ قسمتی را از چک خریداری و پخش کنند.

افراد بسیار زیادی در سراسر جهان این کارتون فوق العاده را تماشا کرده‌اند. یکی از المان‌های مهم و مشهور این انیمیشن آهنگ و موسیقی متن آن است که توسط نوازنده مشهور یعنی پتر اسکومال ساخته شده است.

تکرار این آهنگ به شکل‌های مختلف در طول انیمیشن و ابتدای آن سبب شده تا آهنگ کارتون پت و مت تبدیل به یک موسیقی متن مشهور و محبوب در سراسر جهان شود و کمتر کسی وجود دارد که تا به حال این آهنگ را نشنیده باشد.

ریتم جذاب و استفاده از نت‌های خاص باعث جذابیت موسیقی متن انیمیشن پت و مت شده است. شما می‌توانید برای دانلود موزیک کارتون پت و مت از طریق لینک زیر اقدام کنید و آهنگ این کارتون فراموش نشدنی را دانلود کنید.

دانلود آهنگ انیمیشن راپونزل

انیمیشن راپونزل یا گیسو کمند یکی دیگر از ساخته‌های کمپانی والت دیزنی است که بر اساس یک داستان قدیمی ساخته شده و قصه دختری به اسم راپونزل را تعریف می‌کند که موی بلند دارد و در یک برج بلند زندانی است. موسیقی این انیمیشن یکی از موسیقی‌ها جذاب در بین ساخته‌های کمپانی والت دیزنی است.

شما می‌توانید آهنگ I See the Light که وسط Mandy Moore و  Zachary Levi خوانده شده است و می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

آهنگ کارتون راپونزل

دانلود آهنگ انیمیشن موآنا

موآنا داستان یک دختر ماجراجو و شجاع است که به داستان‌های مادربزگش علاقه دارد. این انیمیشن با موسیقی جذاب خود محبوبیت بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید آهنگ انیمیشن موآنا را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود آهنگ انیمیشن آلیس در کمپانی هیولاها

انیمیشن کمپانی هیولاها یکی از انیمیشن‌های قدیمی و بسیار محبوب در بین کودکان دهه ۷۰ بود. داستان این انیمیشن در دنیایی خیالی هیولاها روایت می‌شود. یکی از بخش‌های جذاب انیمیشن کمپانی هیولاها موسیقی متن آن است.

شما می‌توانید موسیقی این انیمیشن زیبا را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود آهنگ انیمیشن سیندرلا

انیمیشن سیندرلا برای دختران دهه ۷۰ یکی از انیمیشن‌های محبوب و پرطرفدار بود. شما می‌توانید این موسیقی‌های جذاب این انیمیشن جذاب و پر طرفدار را از لینک زیر دانلود کنید.

آهنگ کارتون خاص

دانلود آهنگ انیمیشن آناستازیا

آناستازیا یک انیمیشن آمریکایی محصول سال ۱۹۹۷ است که داستان آن افسانه زندگی آناستازیا نیکولائونا رومانوا را بررسی می‌کند. این انیمیشن در بین دختران ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید آهنگ‌های انیمیشن آناستازیا را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود آهنگ انیمیشن پری دریایی

پری دریایی یک فیلم­ انیمیشن موزیکال آمریکایی هست که در سال ۱۹۸۹ توسط شرکت والت دیزنی ساخته شده است. این انیمیشن داستان یک پری دریای کوچولو را روایت می‌کند.

شما می‌توانید آهنگ انیمیشن پری دریایی را از لینک زیر دانلود کنید.

آهنگ کارتون خاطره انگیز

سخن پایانی

در این مطلب نگاهی به آهنگ کارتون‌های قدیمی انداختیم و سعی کردیم برخی از موسیقی متن انیمیشن‌های جذاب قدیمی و جدید را مورد بررسی قرار دهیم. اگر به آهنگ کارتون‌ها علاقه‌مند هستید، می‌توانید از طریق این مطلب آهنگ‌های انیمیشن‌های قدیمی و جدید را دانلود کنید و گوش دهید و لذت ببرید.

 

مالتینا بلاگ پیشنهاد میکند به مطالب زیر سر بزنید:

خرید اسپیکر فانتزی و عروسکی خاص

آیا میدانستید باربی بزرگ و هم اندازه خودتان هم وجود دارد؟

بزرگترین کالکشن اسباب بازی لگو در وبسایت آمازون