اگر به دور و اطراف خود نگاهی دقیق بی‌اندازیم متوجه خواهیم‌ شد که در برخی از خانواده‌ها فرزندان دو قلو، سه قلو یا چند قلو وجود دارند. زاد و ولد چند قلو امری بسیار طبیعی و رایج است. گاهی اوقات این چند قلوها کاملا همسان هستند به شکلی که در نگاه اول تشخیص آن‌ها حتی برای پدر و مادر خودشان نیز دشوار است. گاهی اوقات هم چند قلوها به حدی متفاوت هستند که اگر برای اولین بار به شما بگویند آن‌ها چند قلو هستند، تعجب خواهید کرد و در وهله اول برای‌ شما غیر قابل باور به نظر می‌رسد. در این مطلب تمرکز ما روی معرفی دوقلوهای معروف است.

اگرچه تولد نوزادان دوقلو امری کاملا طبیعی و نرمال محسوب می‌شود اما به خاطر نادر بودن چنین اتفاقی فرزندان دوقلو (مخصوصا دو قلوهای همسان) همواره در کانون توجهات قرار دارند. در حال حاضر دوقلوهای بسیار زیادی در کل جهان وجود دارند که برخی از آن‌ها توانسته‌اند به شهرت بالایی دست پیدا کنند و به اصطلاح به عنوان سلبریتی شناخته می‌شوند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از معروف‌ترین دوقلوهای جهان آشنا کنیم، پس لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

دوقلوهای معروف جوهانسون: اسکارلت و هانتر جوهانسون

تاریخ تولد: ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴

علت محبوبیت: اسکارلت یکی از بازیگران معروف هالیوود است
اگر به دنیای سینما و بازیگری علاقه داشته باشید احتمالا نام اسکارلت جوهانسون را شنیده‌اید. او یکی از زیباترین بازیگران هالیوودی به شمار می‌رود که به خاطر نقش‌های ماندگاری که اجرا کرده است از جوایز مختلفی بهره مند شده است.
اسکارلت دارای یک برادر دو قلوی به نام هانتر است که شهرت و محبوبیت چندانی ندارد. تنها پروژه سینمایی مشترک این خواهر و برادر دو قلوی به فیلم مانی و لو بر می‌گردد. اسکارلت فعالیت هنری خود را از سال ۱۹۹۳ و در ۸ سالگی شروع کرد و تا امروز در فیلم‌های متعددی ایفا نقش کرده است. از آخرین و البته موفق ترین فیلم‌های اسکارلت جوهانسون می‌توانیم به جوجو خرگوشه و داستان ازدواج اشاره‌ کنیم.

20 Surprising Celebs With Less Talented Twins | TheRichest

دوقلوهای معروف اولسن: مری کیت و اشلی اولسن

تاریخ تولد: ۱۳ ژوئن ۱۹۸۶
علت محبوبیت: فعالیت‌های سینمایی (هر دو بازیگر هستند)
این دو خواهر دوقلو که متولد کالیفرنیا هستند در دوران کودکی و با حضور در چند پروژه سینمایی نام به شهرت دست یافتند. اما در حال حاضر این دو خواهر بیشتر به خاطر فعالیتشان در حوزه مد محبوبیت بسیار زیادی دارند و در واقع جزو طراحان مد معروف در آمریکا هستند.
اشلی اولسن موسس برند the row است و علاوه بر بازیگری و فعالیت در دنیای مد در زمینه نویسندگی نیز مشغول به فعالیت است. این دو خواهر رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند و در بسیاری از مراسم‌ها به همراه یکدیگر حاضر می‌شوند. آن دو جزو خوش پوش‌ترین دوقلوهای جهان محسوب می‌شوند.

دوقلوهای معروف و خوش لباس

دوقلوهای اولسن یک خواهر کوچکتر از خود نیز دارند که اخیرا به شهرت زیادی رسیده است. الیزابت اولسن که در سال ۱۹۸۹ به دنیا امده است و یک بازیگر معروف است. از مهم‌ترین فیلم‌های الیزابت می‌توانیم موارد زیر را بیان ‌کنیم:

  • کاپیتان آمریکا
  • انتقامجویان
  • من نور را دیدم
  • اینگرید به فنا می‌رود
  • رودخانه ویند
  • گودزیلا

دوقلوهای معروف و خواهر کوچکترشان

دوقلوهای معروف کوچر: مایکل و اشتون کوچر

تاریخ تولد: ۷ فوریه ۱۹۷۸

علت محبوبیت: فعالیت‌های اشتون در صنعت سینما
اشتون کوچر یکی از افراد فعال در هالیوود است که علاوه بر فعالیت‌های سینمایی در حوزه مدلینگ نیز فعالیت دارد. اصلی‌ترین دلیل محبوبیت اشتون کوچر را می‌توانیم تهیه یک مجموعه طنز به نام پرنکز نام ببریم که در پنج فصل از شبکه ام تی وی پخش شد.
او در فیلم‌های زیادی ایفای نقش کرده است و در برخی از آن‌ها نقش بازیگر نقش اول را بر عهده داشته است. که این فیلم‌ها عبارتند از :
• رفیق
• ماشین من کجاست؟
• تازه ازدواج‌ کرده
• اثر پروانه‌ای
• گاردین
• قاتلین
• جابز
اشتون کوچر یک برادر دوقلو به نام مایکل نیز دارد که پنج دقیقه با یکدیگر اختلاف سنی دارند. مایکل مانند برادرش اشتون مشهور نشد. او متاسفانه همواره از بیماری قلبی رنج می‌برد و در ۱۳ سالگی دچار لیست قلبی کامل شد. خوشبختانه عمل پیوند قلب او موفقیت آمیز بود و از مرگ قطعی نجات پیدا کرد.

دوقلو های Kutcher

دوقلوهای معروف بِل: روث و مِی بل

علت محبوبیت: فعالیت در دنیای مد و مدلینگ

این دو خواهر در سال ۲۰۱۳ نخستین بار در دنیای مد حاضر شدند و از همان زمان به شهرت و محبوبیت دست یافتند. روث بل سابقه فعالیت برای دو برند معروف گوچی و ورساچی را دارد. این دو خواهر زیبا در سال ۲۰۱۶ به همراه یکدیگر و با Burberry  همکاری داشتند.

برادران اوسو: جیمی و جی اوسو

تاریخ تولد: ۲۲ آگوست ۱۹۸۵

 دلیل موفقیت: فعالیت حرفه‌ای در دنیای کشتی کج و تشکیل یکی از موفق ترین تیم‌های تاریخ کشتی کج

جیمی و جی اوسو به عنوان دو نماد از دنیای کشتی کج شناخته می‌شوند. کشتی کج یکی از نمایش‌های سرگرم کننده و بسیار پر طرفدار در سرتاسر جهان و مخصوصا کشور آمریکا است. برادران اوسو که فرزند یکی از اسطوره‌های دنیای کشتی کج، یعنی ریکیچی هستند، توانسته‌اند به خوبی نام و یاد پدر خود را زنده نگه دارند و به شهرت بسیار بالایی در دنیای کشتی کج رسیده‌اند. این برادران دو قلوی همسان موفق شده‌اند جایزه‌های بسیار زیادی را به عنوان یک تیم از آن خود کنند.

The Usos weren't involved in the WWE Draft because there are no creative plans for them | GiveMeSport

نیکولاس برندن و کلی داناوان

تاریخ تولد: ۱۲ آپریل ۱۹۷۱

 دلیل شهرت: ایفای نقش در مجموعه Buffy the Vampire Slayer

بیشترین دلیل محبوبیت نیکولاس برندن به خاطر ایفای نقش ژاندرهایی در مجموعه Buffy the Vampire Slayer  است که از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳ به طول انجامید. برادر نیکولاس یعنی کلی داناوان در یکی از قسمت‌های این سریال و به عنوان همزاد شیطانی برادرش ظاهر شد. برندن تا کنون بیش از ۴۳ پروژه در حوزه فیلم و سریال انجام داده ‌است که از جمله آن‌ها می‌توانیم به فیلم سینمایی judgment   و همچنین سریال تلویزیونی criminal minds  اشاره داشته باشیم. کلی داناوان نیز همواره و در بسیاری از پروژه‌های سینمایی به عنوان همزاد برادرش ایفای نقش کرده است از جمله می‌توانیم به پروژه alias  اشاره‌ کنیم. این دوقلوهای همسان جزو معروف‌ترین دوقلوهای صنعت سینما هستند.

Nicholas Brendon with his twin ⋆

برادران فلپس: جیمز و الیور فلپس

تاریخ تولد: ۲۵ فوریه ۱۹۸۶

دلیل محبوبیت: ایفای نقش برادران وسلی در مجموعه فیلم‌های هری پاتر

جیمز و الیور فلپس به ترتیب به عنوان فرد و جورج وسلی در فیلم هری پاتر و به عنوان برادران بزرگتر ران وسلی ایفای نقش کرده‌اند. این دو برادر که جزو دوقلوهای معروف هالیوود محسوب می‌شوند در هر هشت سری هری پاتر حاضر شده‌اند و به خاطر ایفای نقش در این مجموعه توانستند به شهرتی جهانی دست پیدا  کنند. نکته جالب توجه در مورد این دوقلوهای یکسان این است که تا پیش از حضور در هری پاتر هیچ فعالیت سینمایی شاخصی نداشته‌اند و به عبارت دیگر پروژه های پاتر اولین کار سینمایی آن‌ها بوده ‌است که توانستند در اولین کار خود به شهرتی جهانی دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: ۲۰ سلبریتی معروف که به دست فراموشی سپرده شدند

دوقلوهای معروف برادران کلی: مارک و اسکات کلی

تاریخ تولد: ۲۱ فوریه ۱۹۶۴

 دلیل محبوبیت: دو تن از بهترین فضا نوردان آمریکایی هستند

مارک و اسکات کلی دو تن از فضانوردان سابق ناسا هستند که هر کدام توانسته‌اند به صورت جداگانه جوایز بسیار زیادی به دست بیاورند. اسکات کلی در بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۵ موفق‌ شد که دو ماموریت فضایی بلند مدت و همچنین دو ماموریت فضایی کوتاه مدت را با موفقیت پشت سر بگذارد. سفر اخیر او به فضا یک ماموریت یک ساله و با هدف بررسی این موضوع بوده است که بدن انسان چگونه می‌تواند خود را برای اقامت طولانی مدت در فضا سازگار کند.

 اسکات کلی نیز اخیرا مقاله‌ای قابل توجه در مجله نیویورک تایمز به چاپ رسانده است و در آن به تشریح نکاتی برای نحوه صحیح اجرای قرنطینه در دوران شیوع کرونا پرداخته است.

مارک کلی نه تنها برای همکاری با ناسا شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است بلکه همکاری‌های بسیار زیادی هم با نیروی دریایی آمریکا داشته است. بیش از ۶ هزار ساعت پرواز، ۳۹ ماموریت جنگی و بیش از ۵۰ روز اقامت در فضا باعث ‌شده که مارک کلی یکی از معروف‌ترین خلبانان در کشور آمریکا باشد.

برادران باربر: راند و تیکی باربر

تاریخ تولد: ۷ آپریل ۱۹۷۵

 علت محبوبیت: بازیکنان سابق NFL  (فوتبال آمریکایی)

این دو برادر دوقلوی همسان حتی زمانی‌ که در دو تیم متفاوت بازی می‌کردند به عنوان برادران غیر قابل شناسایی عنوان می‌شدند و دلیل آن هم شباهت بسیار زیاد آن‌ها به یکدیگر بود. این دو برادر جزو ستاره‌های دهه ۹۰ فوتبال آمریکایی هستند. تیکی در تیم نیویورک جاینتس بازی می کرد و راند نیز در تیم تامپا بِی بوکانرز عضو بوده است. تیکی سه بار و راند پنج بار موفق شد که در بازی‌های Pro Bowl  شرکت کند. دوران حرفه‌ای تیکی در سال ۲۰۰۶ به پایان آمد اما راند تا سال ۲۰۱۳ فعالیت حرفه‌ای خود را ادامه داد و سپس اعلام بازنشستگی کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین کفش فوتبال مربوط به کدام برند است؟

برادران فرح: حسن و مو فرح

تاریخ تولد: ۲۳ مارچ ۱۹۸۳

دلیل محبوبیت: مو فرح توانسته در دو رشته دوی ۵ هزار متر و ۱۰ هزار متر و در دو المپیک پی در پی مدال طلا کسب کند.

در سال ۲۰۱۰ و پس از اینکه مو فرح توانست در دو رشته ۵ هزار متر و ۱۰ هزار متر و در رقابت‌های اروپایی مدال طلا را کسب‌ کند، نام خود را برای همیشه در تاریخ ورزش بریتانیا ثبت‌ کرد. برادران فرح اصالتا اهل سومالی هستند.

مو فرح در سال ۲۰۱۰ و یک هفته پس از کسب مدال طلای بازی‌های اروپایی تبدیل به اولین شخص بریتانیایی شد که توانسته دوی ۵۰۰۰ متر را زیر ۱۳ دقیقه به اتمام برساند. او با ثبت زمان ۱۲:۵۷.۹۴  توانست رکورد ملی بریتانیا را به نام خود ثبت ‌کند. علاوه بر رقابت‌های اروپایی، مو فرح توانست در المپیک‌های لندن و روی که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ برگزار شد، در هر دو مسابقه ۵ و ۱۰ هزار متر مدال طلا را کسب ‌کند و تبدیل به اولین شخصی شد که توانست چنین افتخاری را در هر دو رده و در دو دوره المپیک متوالی به دست بیاورد.

 برادر دو قلوی مو فرح یعنی حسن فرح به اندازه برادرش مشهور نیست. برادران فرح در هشت سالگی از یکدیگر جدا شدند. مو فرح به همراه پدر خود به بریتانیا مهاجرت‌ کرد و حسن نیز به همراه مادرش در سومالی ماندند.

برادران هدر: جان و دن هدر

تاریخ تولد: ۲۶ اکتبر ۱۹۷۷

 علت محبوبیت: ناپلئون داینامیت و سری دوم محافظان سیاره

برادران هدر  جزو  دوقلوهای معروف تاریخ سینما هستند. جان هدر نسبت به برادر دو قلوی خود یعنی دن از شهرت بیشتری برخوردار است زیرا از سال ۲۰۰۰ تا کنون در بیش از ۷۰ پروژه سینمایی فعالیت داشته است.

 بیشترین شهرت جان به خاطر ایفای نقش نوجوانی به نام ناپلئون و در فیلم ناپلئون داینامیت است. همچنین جان توانست با ایفای نقش در فیلم‌های The Benchwarmers,” “Blades of Glory,” و “Just Like Heaven.”  توانایی‌های خود در این حوزه به همگان ثابت‌ کند. عمده دلیل معروفیت دن نیز به خاطر ایفای نقش در سری دوم محافظان سیاره است. جان در سریال‌های Star vs. the Forces of Evil  و Pickle and Peanut  به عنوان صدا پیشه فعالیت داشته است. دن یک تهیه کننده است و توانسته در چندین فیلم در زمینه جلوه‌های ویژه فعالیت داشته باشد که از جمله می‌توانیم به دو فیلم محبوب Spider-Man: Far From Home  و Avengers: Endgame  اشاره کنیم.

دوقلوهای معروف بِلا: نیکی و بِری بلا

تاریخ تولد: ۲۱ نوامبر ۱۹۸۳

 علت محبوبیت: فعالیت حرفه‌ای در دنیای کشتی کج به عنوان یک تیم و تک نفره

همان طور که برادران اوسو در بخش کشتی کج مردان جزو دوقلوهای معروف هستند، در بخش کشتی کج زنان نیز خواهران بِلا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این دو خواهر در سال ۲۰۰۸ و با همکاری یکدیگر حرکتی را انجام دادند که با نام جادوی دوقلوها شناخته‌ شد و این حرکت باعث‌ شد بِری بلا رقیب خود را شکست بدهد. در حقیقت در این مسابقه دو خواهر بدون اینکه داور متوجه شود جای خود را با یکدیگر عوض کردند و به همین دلیل پس از آن مسابقه این دوقلوهای همسان در کانون توجهات قرار گرفتند. همچنین این حرکت در سال ۲۰۱۱ به بِری کمک ‌کرد تا در یکی از مسابقات سالیانه به عنوان قهرمانی دست یابد. این دو خواهر جزو دوقلوهای معروف ورزش‌های نمایشی در ایالات متحده هستند.

Bella Twins | Health.com

دوقلوهای معروف مالک: رامی و سامی مالک

تاریخ تولد: ۱۲ مِی ۱۹۸۱

علت محبوبیت: رامی مالک یک جایزه اسکار و اِمی برده است

رامی مالک در سال ۲۰۱۹ و به خاطر ایفای نقش در فیلم Bohemian Rhapsody  موفق‌ شد یک جایزه اسکار را برنده شود. همچنین در سال ۲۰۱۶ و به خاطر بازی در سریال Mr. Robot  ، رامی مالک موفق ‌شد جایزه معتبر امی را کسب ‌کند.

نخستین حضور رامی مالک به سال ۲۰۰۴ بر می‌گردد، جایی که در فصل چهارم Gilmore Girls  و تحت عنوان کاراکتر اندی به ایفای نقش پرداخت. پس از آن، رامی توانست در پروژه‌های بسیار زیادی حضوری درخشان داشته باشد، از جمله کارهای معروف او می‌توانیم به Night at the Museum  و قسمت دوم Twilight Saga: Breaking Dawn  و  Short Term 12  اشاره داشته باشیم. برادر دو قلوی رامی مالک یعنی سامی یک معلم زبان انگلیسی است که در لس آنجلس مشغول به کار است و به خاطر شباهت بسیار زیادی که با یکدیگر دارند همیشه توسط رسانه‌ها اشتباه گرفته می‌شوند.

در یکی از مصاحبه‌هایی که رامی انجام ‌داد بیان‌ کرد که به خاطر این شباهت چندین بار و در امتحانات مدرسه به یکدیگر کمک کرده‌اند.

دوقلوهای معروف آشمور: شان و آرون آشمور

تاریخ تولد: ۷ اکتبر ۱۹۷۹

 علت محبوبیت: ایکس من و smallville

اگرچه این دوقلوهای یکسان مسیر کاملا متفاوتی را طی کرده‌اند اما در حال حاضر یکی از دوقلوهای معروف در کل جهان هستند. بیشترین علت محبوبیت شان آشمور به خاطر ایفای نقش مرد یخی در مجموعه فیلم‌های ایکس من است، همچنین او در بازی رایانه‌ای کوانتوم بریک نقش قهرمان داستان را بازی می‌کند. از دیگر کارهای شان آشمور می‌توانیم به سریال تلویزیونی the rookie  اشاره کنیم.

از طرف مقابل برادر دیگر یعنی آرون آشمور به خاطر ایفای نقش جیمی اولسن در سریال smallville  که در سال ۲۰۱۱ به پایان رسید از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. از دیگر کارهای معروف آرون آشمور حضور در مجموعه تلویزیونی designated survivor  را می‌توانیم ذکر کنیم.

دوقلوهای معروف ایرانی

برادران محمدی: میلاد و مهرداد محمدی

برادران محمدی نمونه‌ای بارز از جنگیدن و تلاش برای موفقیت هستند. پسرانی که در دوران کودکی با فقر شدید روبرو بودند اما با تلاش و پشتکار خود پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیمودند و در حال حاضر یکی از معروف‌ترین دوقلوهای ایرانی هستند.

این دو برادر که در جنوب شهر تهران بزرگ شده‌اند دوران کودکی خود را در یک مغازه کبابی کار می‌کرده‌اند و پس از آن نیز برای تمرین فوتبال به زمین چمن راه‌آهن واقع در شهر ری می‌‌رفتند. آن‌ها در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمدند و به همین دلیل برای تامین هزینه‌های زندگی ناچار بودند از دوران کودکی مشغول به کار شوند.

اما استعداد بالای آن‌ها در فوتبال باعث ‌شد در سنین نوجوانی جذب تیم فوتبال راه‌آهن شوند که آن زمان در بالاترین سطح فوتبال ایران بود. این دو برادر توانستند عملکردی عالی در لیگ برتر از خود نشان دهند به شکلی که در سنین جوانی توجه تیم‌های بزرگ داخلی را به خود جلب کردند.

دوقلوهای معروف فوتبالیست

اما دو برادر تصمیم گرفتند که برای ادامه فوتبال به خارج از کشور بروند. میلاد که در پست دفاع چپ بازی می‌کند سابقه بازی در لیگ روسیه را دارد و در حال حاضر نیز در لیگ بلژیک بازی می‌کند. میلاد همواره به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شود و معمولا در سمت چپ دفاعی به صورت فیکس بازی می‌کند.

از جمله افتخارات وی حضور در جام جهانی و انجام بازی‌های درخشان مقابل پرتغال و اسپانیا است. میلاد نیز که سابقه حضور در لیگ پرتغال را دارد در حال حاضر در لیگ ستارگان قطر فعالیت می‌کند. او نیز همواره به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شود اما به مانند برادرش موفق ‌شد در جام جهانی ۲۰۱۸ برزیل تیم ملی ایران را همراهی کند.

نکته جالب در مورد این دو برادر نوع رفتار و طرز صحبت کردن آن‌ها است که باعث ‌شده طرفداران زیادی در داخل کشور داشته باشند. این دو برادر همواره در مصاحبه‌هایشان با لحنی کوچه بازاری صحبت می‌کنند و نوع رفتار و طرز بیان آن‌ها آنقدر ساده و صمیمی است که هیچ نشانی از خودخواهی در آن‌ها دیده نمی‌شود.

این دو برادر همیشه از گذشته خود با افتخار یاد می‌کنند و همواره به محله‌ قدیمی خود سر می‌زنند و حتی یک آکادمی فوتبال در آنجا راه ‌اندازی کرده‌اند و به خاطر ارتباط نزدیکی که با مردم دارند همیشه بین مردم ایران محبوب

سه قلوهای معروف

سه قلوهای ماریا: ماریا لائورا، ماریا امیلیا و ماریا یوجین

تاریخ تولد: ۵ جولای ۱۹۶۰ در آرژانتین

علت محبوبیت: فعالیت‌های هنری گسترده

سه قلوهای یکسان ماریا که متولد کشور آرژانتین هستند در کشورهای لاتین زبان و در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی از شهرت بسیار زیادی برخوردار بودند. این سه خواهر در زمینه‌های مختلفی مثل موسیقی، سینما، رادیو و سریال‌های تلویزیونی حضور موفق داشته‌اند و به همین خاطر شهرت بالایی کسب کردند. در کشورهای لاتین از این سه قلو به عنوان سه قلوهای جادویی یاد می‌شود.

Las “Trillizas de Oro” no pasan de moda y a sus 60 años apuestan a seguir vigentes

سه قلوهای هِیدن: پترا، تانیا و ریچل

تاریخ تولد: ۱۱ اکتبر ۱۹۷۱ در نیویورک آمریکا

 علت محبوبیت: فعالیت در حوزه موسیقی

این سه قلوهای معروف فرزند چارلی هیدن هستند که در زمینه موسیقی جاز فعالیت داشته است. فرزندان چارلی نیز به خوبی راه پدر را ادامه دادند و چه به صورت انفرادی و چه به صورت گروهی توانستند فعالیت مثبتی در زمینه موسیقی داشته باشند. این سه تن در گروه‌های مختلفی عضویت داشته‌اند و در تمامی گروه‌ها عملکرد مثبتی از خود به جای گذاشتند.

سخن پایانی

امروزه دوقلوهای معروف بسیار زیادی در سطح جهان وجود دارند که توانسته‌اند توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند. در این نوشته ما ۱۲ مورد از دوقلوهای معروف در کل جهان را معرفی کردیم. با این وجود دوقلوهای معروف دیگری هم در جهان وجود دارد. به نظر شما معروف‌ترین دوقلوهای جهان چه کسانی هستند؟ چه دوقلوی دیگری را می‌شناسید که احساس می‌کنید باید نامشان را در این مطلب می‌آوردیم؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

شاید شما هم با این ۳ قلو معروف و دوست داشتنی در فضای مجازی آشنا شده باشید. در ادامه نظر شما را در مورد این ۳ قلوها جلب می‌کنیم.

منبع:

۲۴۷wallst