کشف این که آیا خانم روبروی شما، به راستی عاشقتان است یا نه، موضوع بسیار مهمی در روابط زناشویی یا پیش از ازدواج به شمار می‌آید. این احتمال وجود دارد که شما بر اساس معیارهای متفاوتی، میزان عشق و علاقه زن مورد نظر خود را سنجیده باشید؛ اما آیا می‌دانید که این معیارها تا چه اندازه درست هستند؟ خبر خوب این است که کارشناسی روانشناسی استانداردی در این خصوص وجود داشته و از شما دعوت می‌کنیم که با دنبال کردن این معیارها در قالب نشانه عشق خانم‌ها در روابط عاطفی، بهتر دریابید که آیا زن مورد علاقه شما، به همان اندازه به شما مهر می‌ورزد یا خیر.

نشانه عشق خانم‌ها

این‌ها مواردی ظریف و در عین حال بسیار مهم هستند که اگر از سوی زن مورد علاقه شما دیده نمی‌شوند، باید به عشق و علاقه کامل او نسبت به خود، تردید داشته باشید:

نکته اول: لمس کردن

اگر او تمایلی به لمس کردن شما نداشته و از انجام این کار، حتی به صورت سطحی اجتناب می‌کند، به احتمال زیاد علاقه‌ای به شما ندارد.

نشانه عشق خانم‌ها

از مهمترین نشانه عشق خانم‌ها، می‌توان تمایل به لمس کردن طرف مقابل و نزدیک شدن به او را دانست که در رفت و آمدهای چندباره خود را نشان خواهد داد.

نکته دوم: اولویت گذاری

اگر عشق زنی باشید، او برای دیدن شما و بودن در کنار شما، مهم‌ترین کارهای خود را نیز لغو خواهد کرد. بنابراین ببینید که در اولویت چندم زندگی او قرار دارید و برنامه‌های ملاقات با شما را چطور در میان کارهای روزمره خود جای می‌دهد.

نکته سوم: برقراری تماس چشمی

اگر می‌بینید که او حین صحبت کردن تماس چشمی مناسبی با شما دارد و نگاه خود را در نگاهتان گره می‌زند، باید به شما تبریک گفت. این زن به شما علاقه زیاد دارد. اما اگر او از تماس چشمی اجتناب می‌کند، احتمالا به شما علاقه‌مند نیست.

همین طور بخوانید: نشانه‌های علاقه پنهانی | چگونه بفهمم او عاشق من است؟

نکته چهارم: پاسخگویی

در عصری زندگی می‌کنیم که ارتباطات از شکل قبلی فاصله گرفته و بر بستر فضای مجازی صورت می‌گیرند. اگر او پیام‌های شما در پیام‌رسان‌های مجازی را با تاخیر زیاد پاسخ می‌دهد، احتمالا آن قدرها به شما علاقه‌مند نیست.

نکته پنجم: زبان بدن

زبان بدن اهمیت بسیار زیادی دارد و به ویژه در روابط احساسی پررنگ نقش آفرینی می‌کند. اگر او زبان بدن بسته‌ای دارد، احتمالا عاشق شما نیست.

زبان بدن از نشانه عشق خانم‌ها

به زبان بدن زن مورد علاقه خود توجه کنید. اگر او با استفاده از زبان بدن خود، عشق و محبت را ابراز می‌کند، می‌توانید نسبت به احساسات وی در مورد خود، اطمینان خاطر داشته باشید.

در این باره بخوانید : زبان بدن و اشارات مختلف به چه معنی هستند

نکته ششم: علاقه به گفتگو

اگر زن مورد علاقه شما، تمایل زیادی برای گفتگو ندارد، نباید او را عاشق خود بدانید. زن‌های عاشق، علاقه‌مند هستند که ساعت‌ها و ساعت‌ها با مرد مورد علاقه خود، صحبت کرده و از این کار سیر نمی‌شوند.

نکته هفتم: پیش قدم بودن

ببینید که آیا اغلب مواقع این شما هستید که صحبت را آغاز کرده، سوالاتی می‌پرسید، برنامه ملاقات می‌گذارید یا او؟ اگر این سهم همیشه به شما می‌رسد، احتمالا او چندان به این رابطه علاقه‌مند نیست.

نکته هشتم: قرار ملاقات های جمعی یا دو نفر

ببینید که آیا قرارملاقات‌های شما دو نفره است یا در اغلب مواقع او با یکی از دوستانش به ملاقات آمده یا به شکلی دیگر آن را به یک دورهمی گروهی تبدیل می‌کند. در صورتی که زن مورد علاقه شما به هر شکلی از قرار ملاقات‌های دو نفره پرهیز می‌کند؛ این تنها یک پیام برای شما دارد: او نمی‌خواهد برداشت بیشتری از این رابطه داشته باشید.

از دست ندهید: چه رفتارهایی باعث فراری دادن زنان در رابطه عاشقانه می‌ شوند؟

نکته نهم: خندیدن به بذله‌گویی‌ها

اگر او به شوخی‌ها و بذله‌گویی‌های شما نمی‌خندد، بدانید که علاقه‌ای به شما ندارد. اگر زن مورد نظر شما، عاشقتان باشد، حتی به بی‌مزه‌ترین شوخی‌های شما خواهد خندید و برایش هر کاری از سوی شما جذاب خواهد بود.

نکته دهم: علاقه به دانستن

آیا تا به حال با دوست دختری بوده‌اید و او از شما می‌پرسد “به چه فکر می‌کنید”؟ دختری که به شما علاقه‌مند باشد، می‌خواهد از جزئیات تک تک افکار شما مطلع شود. اگر او مشتاق دانستن بیشتر در مورد شما نیست، به این دلیل است که مشتاق دانستن بیشتر در مورد شخص دیگری است.

نکته یازدهم: پرسیدن سوالات شخصی

اگر او در مورد خانواده، اهداف، شغل، گذشته، غذاهای مورد علاقه و غیره شما نمی‌پرسد، علاقه چندانی به شما ندارد.

نکته دوازدهم: معرفی به دوستان

اگر او تمایلی به معرفی شما به دوستان خود نشان نمی‌دهد، نمی‌خواهد هیچ چیز این رابطه جدی به نظر رسیده و مهر تائیدی بر آن نمی‌زند.

نکته سیزدهم: حس پیام‌ها

اگر پیام‌هایی که به شما می‌دهد، معمولا ساده و سرد هستند؛ او علاقه‌ای به رابطه عاشقانه با شما ندارد. آیا او تایپ می‌کند؛ “باشه” یا به جای آن می‌نویسد: “باشه عزیزم”. بین این دو واژه تفاوت معنایی و مفهومی بسیار بزرگی است.

حس پیام ها و نشانه عشق خانم‌ها

پیام متنی یا کلامی و هر شکل دیگری از رد و بدل شدن کلمات بین خود و زن مورد نظرتان را مرور کنید. چه احساسی از این پیام‌ها دریافت می‌کنید؟ نشانه عشق خانم‌ها را در همین پیام‌ها خواهید یافت.

نکته چهاردهم: حضور در مشکلات

آیا هنگام بروز مشکلات او کنار شما بوده و از شما حمایت می‌کند؟ در صورتی که هنگام بروز مشکلات وی را در کنار خود نمی‌بینید، این زن قطعا به شما علاقه‌ای ندارد. زنی که عاشق مرد مقابل خود باشد؛ تحت هر شرایطی و در سخت‌ترین روزها، کنار وی خواهد ایستاد.

نکته پانزدهم: پرستاری

اگر بیمار باشید، او از شما پرستاری می‌کند یا ترجیح می‌دهد انجام این کار را به شخص دیگری بسپارید؟ زنی عاشق هرگز پرستاری از مرد مورد علاقه خود را به دیگری نخواهد سپرد. این مورد را از یاد نبرید. البته برای اطمینان پیدا کردن از آن، لازم است که حداقل یک سرماخوردگی داشته باشید!

سخن پایانی

اگر پیش از این رابطه عاشقانه‌ای داشته و هنوز هم دارید، شما چه موارد دیگری را از نشانه‌های عشق خانم‌ها می‌دانید؟ چه علامت‌هایی حاکی از آن است که زنی عاشق است و چه علامت‌هایی نشان از بی‌تفاوتی وی دارند؟ نظرات و تجربیات خود در این خصوص را با کاربران ما در میان بگذارید. همچنین توصیه می‌کنیم ۵ نشانه عاشق شدن ماه‌های تولد را دنبال کنید.