در این مقاله که با عنوان برترین بازی های کامپیوتر در سال ۹۸ برای شما آماده کرده ایم قرار است به معرفی بهترین بازی های کامپیوتری بپردازیم. با توجه به هزینه های بالای کنسول‌های گیمینگ شاید هر کسی نتواند در منزل خود یک ps4 و یا xbox داشته باشد, اما به دلیل چند منظوره بودن کامپیوتر اکثر کاربران ترجیح میدهند یک بازی جذاب بر روی کامپیوتر خود داشته باشند تا اوقات خود را سپری کنند. اگر شما از آن دسته گیمیر هایی هستید که با کامپیوتر بازی میکنید پس این مقاله ی جذاب را از دست ندهید.

۱) Apex Legends

برترین بازی های کامپیوتر سال 98

Apex Legends بازی اسطوره های اپکس (اپکس لجندز) یک بازی تیراندازی اول شخص است که توسط کمپانی Respawn Entertainment توسعه یافته و توسط استودیوی Electronic Arts عرضه شده است. این یک بازی بتل رویال رایگان است که بازیکنان سراسر جهان برای افتخار، شهرت و ثروت در آن به رقابت می پردازند. یک لیست رو به رشد از افسانه های قدرتمند که هر کدام با شخصیت و توانایی های منحصر به فرد خود هستند را مرور کنید. افسانه خود را انتخاب کنید، با دو بازیکن دیگر تیم تشکیل دهید و مهارت های منحصر به فرد خود را به عنوان آخرین گروه ترکیب کنید. توانایی های افسانه های خود را بهبود بخشید، فراخوانی های استراتژیک انجام دهید و در مسابقات ۶۰ نفره از نقاط قوت تیم خود به نفع خودتان استفاده کنید.

یکی از قابلیت‌های جالبی که در روند گیم پلی بازی Apex Legends می‌توانید از آن استفاده کنید، پینگ (Ping) نام دارد. با استفاده از پینگ می‌توانید در نقشه محلی که تیم مقابل یا خودتان در آن قرار دارید را در نقشه علامت گذاری کنید و به سرعت به سایر هم تیمی‌های خود اطلاع دهید. بنابراین نیازی نیست که به هزار و یک روش از طریق هدست آدرس مورد نظرتان را برای هم‌تیمی‌تان، مفهوم کنید.

هر تیم دارای بازی Apex Legends متشکل از ۳ عضو خواهد بود و با توجه به محدودیت ۶۰ نفره نقشه‌های بازی، به عبارتی می‌توان گفت که ۲۰ تیم می‌توانند در بازی بتل رویال Apex Legends با هم به مبارزه بپردازند. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که ظرف محدودیت زمانی مشخصی پس از این که کشته شدید، می‌توانید به کمک یکی از هم‌تیمی‌هایتان دوباره به بازی برگردید. به عبارتی می‌توان گفت که بازی به شما فرصت یک اشتباه را می‌دهد؛ البته این طور هم می‌توان گفت که زحمت تیم مقابل شما را هدر می‌دهد.

تریلر بازی Apex Legends

۲) Slay the Spire

برترین بازی های کامپیوتر سال 98

Slay the spire یک بازی در سبک کارتی استراتژیک نوبتي، Rogue Like است که توسط استودیوی بازی سازی Mega Crit Garfies ساخته شده و در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۱۹ برای پلتفرم های Windows , macOS , Linux منتشر شده است. این بازی برای مدت یک سال به صورت دسترسی زودتر از هنگام در اختیار بازيکنان قرار گرفته بود و توانست نمرات به شدت بالا و مثبتی را از طرف منتقدین و گیمرها دریافت کند. استودیوی بازی سازی Mega Girlf Garfies تمام توان خود را به کار گرفته تا یک گیم پلی مجذوب کننده و نفس گیر را برای شما به وجود بیاورد تا این بازی به بهترین مثال از عناوینی مبدل شود که ياد گرفتنشان ساده اما کسب مهارت در آن ها دشوار است.

دقت داشته باشید که کارت های خود را هوشمندانه انتخاب کنيد. بيش از صدها کارت مختلف برای اضافه شدن به میز کارت های شما وجود دارند و هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود برای پیشروی در اسپایر هستند. کارت هایی را انتخاب کنید که با یکدیگر همخوانی دارند و می توانند با ادغام نیروهای خود دشمنان شما را نابود سازند. بازی Slay the spire از گیم پلی کاملا پویا استفاده می کند و هر بار که عازم سفر ماجراجویانه خود در Spire می شويد ظاهر و رابط کاربری متفاوتی را شاهد خواهید بود. این شما هستید که مسير پرمخاطره يا ايمن را انتخاب می کنید، کارت های مختلف، قلمروهای گوناگون و حتي باس هایی که با آن ها می خواهید بجنگید به انتخاب شماست.

تریلر بازی Slay the spire

۳) Resident Evil 2

برترین بازی های کامپیوتر سال 98

Resident Evil 2 Remake رزیدنت اویل ۲ یک بازی پرطرفدار در سبک ترس و بقا از استودیوی Capcom است که یک برداشت تازه از حماسه ترسناک بقا کلاسیک را همراه با تصاویر بصری نفس گیر و واقع بینانه، صدای فراگیر فوق العاده، یک دوربین روی شانه جدید و کنترل های مدرن سازی شده بر روی حالت های گیم پلی بازی اصلی را به کاربران خود ارائه می دهد. این نسخه همان‌قدر ترسناک، همان‌قدر خاطره‌انگیز و از همه مهم‌تر، مدرن و در عین حال وفادار به اصل می باشد.

رزیدنت اویل یعنی قدم زدن در محیط‌هایی که ترس و تهدیدی همیشگی در آن‌ها حضور دارد. حال این محیط می‌تواند عمارت اسپنسر، راهرو‌های تنگ اداره پلیس راکون سیتی، خیابان‌های بی‌روح و نمور این شهر یا حتی روستایی آلوده به ویروس در آفریقا باشد. گیم‌پلی این بازی قطعا یکی از برگ برنده‌های آن در مقایسه با خیلی از نسخه‌های ضعیف مدرن مجموعه است و به تعبیری دیگر، کپکام پس از سال‌ها بالاخره توانسته آن حلقه مفقود پازل رزیدنت ایول را پیدا کند و این باعث شده تا شاهد یک نسخه ارزشمند و سرگرم‌کننده باشیم.

این بازی دو شخصیت اصلی دارد که هرکدام خط داستانی خودشان را دارند. بسته به مهارت بازیکن، درجه سختی و آشنایی وی با نسخه اصلی و پازل‌هایش، تمام کردن خط داستانی هریک از شخصیت‌ها چیزی بین ۳ تا ۶ ساعت طول می‌کشد که خب شبیه به نسخه اصلی است اما زمان خیلی طولانی هم به‌حساب نمی‌آید؛ اما آنچه که باعث می‌شود این مساله یک ایراد برای بازی نباشد، ارزش تکرار عالی آن است. پس از تمام کردن بازی برای اولین بار با هریک از شخصیت‌ها، سناریو B شخصیت دیگر باز می‌شود که در قالب آن، شاهد اتفاقات و باس فایت‌های متفاوتی هستیم.

بدین ترتیب برای پی بردن کامل به اتفاقات بازی، باید حداقل دو یا حتی چهار بار آن را تمام کرد (دوبار سناریو اصلی هر شخصیت و دو بار سناریو B) که خب این نشان از ارزش تکرار بسیار بالای بازی دارد؛ البته که نمی‌توان منکر این قضیه شد که علی‌رغم وجود تفاوت‌هایی بین داستان دو شخصیت اصلی، آن‌ها اشتراکات زیادی هم باهم دارند و برای مثال باید برخی پازل‌های تکراری را با هر دو حل کنیم یا در اکثر اوقات در محیط‌های تکراری باشیم؛ این مساله البته نشات‌گرفته از نسخه اصلی است و نمی‌توان ایرادی به آن گرفت اما خب این واقعیت وجود دارد که هرچه بیش‌تر بازی را تکرار کنید، از جذابیت‌های آن هم کاسته خواهد شد.

تریلر بازی Resident Evil 2

۴) Rainbow Six Siege

برترین بازی های کامپیوتر سال 98

بازی کامپیوتر Tom Clancy’s Rainbow Six Siege یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft برای پلتفرم کامپیوتر به بازار عرضه شود . رینبو سیکس یکی از بازی های اول شخص تاکتیکال شوتر است که در آن پلیر کنترل تیمی از نیروهای ویژه و یا تروریست ها را برعهده دارد . برای اولین بار , پلیرها با سبک جدیدی در مبارزه درگیر خواهند شد . تیم ها دارای ملیت های مختلف ، قدرت پردازش ، توانایی و تجهیزات مختلفی هستند .

به دنبال اعلام محتویات سال چهارم، کمپانی Ubisoft دو اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege را معرفی کرد. اپراتورهایی که با شروع رویداد Operation Burnt Horizon به بازی افزوده می‌شوند. Gridlock و Mozzie نام دو اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege بوده که اهل استرالیا هستند و از نوجوانی به همراه یکدیگر بزرگ شده‌اند. این دو طی رویدادی مرتبط با ربات‌ها با هم ملاقات کرده و از آن زمان تاکنون با یکدیگر در ارتباط هستند. اگرچه هر دو شخصیت در Defence Force یا نیروی دفاعی استرالیا خدمت کردند اما پیش از انتخاب برای جنگیدن در یک نبرد بسیار خطرناک، با یکدیگر در عملیات دیگری اعزام نشده بودند.

Tori “Gridlock” Tallyo Fairous یک دختر کشاورز اهل کوئینزلند مرکزی استرالیا بوده است. Gridlock مسئولیت انجام کارهای مزرعه خانوادگی‌اش را برعهده داشته و طی آن از مهارت‌هایش برای مدیریت و حل مشکلات مربوط به کار مزرعه بهره می‌گرفته است. علیرغم این که نیروی هوایی ویژه استرالیا (SASR) سعی کرد تا Gridlock ترفیع درچه بدهد اما این شخصیت آمادگی پذیرش کار رسمی به عنوان فرمانده را نداشت. این شخصیت در تیم مهاجمان قرار می‌گیرد.

تریلر بازی Rainbow Six Siege

۵) Wargroove

برترین بازی های کامپیوتر سال 98

بازی Wargroove محصولی از Chucklefish است که در سبک استراتژی ساخته شده و در فوریه ۲۰۱۹ برای کامپیوتر عرضه شده است. وقتی جنگ در قلمروی «چری استون» آغاز می‌شود، ملکه جوان «مرسیا» باید خانه‌اش را ترک کند. او که تحت تعقیب دشمنانش است، باید به دنبال تنها راه حفظ قلمروی خود به سرزمین‌های جدید سفر کند تا متحدان جدیدی پیدا کند. اما معلوم نیست چه کسانی بر سر راه او سبز می‌شوند و چه چالش‌های پرخطری را باید پشت سر بگذارد.

در این بازی بیش از ۱۲ کاراکتر در نقش فرماندهان طراحی شده‌اند که هر یک دارای شخصیت و انگیزه‌های مختلفی هستند. فرماندهان می‌توانند از حرکت ویژه‌ای به نام «Groove» استفاده کنند؛ این حرکت فقط زمانی فعال می‌شود که نوار Groove آن‌ها ۱۰۰ درصد پر شده باشد. چهار جناح اصلی نیز در بازی طراحی شده که عبارتند از: قلمروی چری استون، امپراطوری هِوِن سانگ، سپاه فلهایم و قبایل فلوران. داستان ماجراجویی‌های ملکه‌ی جوان در بخش کمپین و از طریق کات‌سین‌های انیمیشنی پیکسلی و جنگ‌های مختلف به تصویر کشیده می‌شود.

بازی Wargroove طی یک دهه توانست بدرخشد و توجه طرفداران را به خود جلب کند ولی هم اکنون گروه سازنده با افزودن امکانات بیشتر، ابزارها و محتوا سفارشی توانستند بازی استراتژی خود را بسیار درخشان نمایند. این بازی تکنیکی بر روی یک نقشه مبتنی بر کاشی قرار دارد. شما در آن ارتش خود را جمع آوری می نمایید. آنها می توانند چیزی را تولید و یا از بین ببرند. هر اقدام یک تعهد قابل توجه است؛ چون واحدها نمی توانند بر روی یک کاشی قرار گیرند و ساختمان ها تنها می توانند یک کار را در هر نوبت انجام دهند، شما باید از طریق استراتژی خود در هر نوبت با دقت فکر کنید.

درگیر شدن در مبارزات باعث خسارت خوردن به شما می شود و از health شما می کاهد. هیچ کدام از این اتفاقات در بازی جدید نمی باشد به جز Chucklefish که باعث بهبود شما خواهد شد. Wargroove نه تنها گیم پلی کلاسیک پیشرفته جنگی دارد بلکه سبک بصری قوی ای در این بازی مشاهده می شود. نقشه های پیکسل، کارتونی پر از شکوفایی های کوچک است که به آنها کمک می کند تا زنده بمانند. پرندگانی که پرواز می کنند، آتش سوزی، ابرها تمامی چیزهایی هستند که در بازی به زیبایی یافت می شوند.

تریلر بازی Wargroove

۶) Fortnite

برترین بازی های کامپیوتر سال 98

یکی دیگر از بازی های کمپانی بزرگ Epic Games به نام Fortnite می باشد که بصورت آنلاین این بازی انجام میشود. این بازی که در سبک co-op و survival game طراحی شده است که در حدودا برای اکثر پلت فرم های گیمینگ نسخه آنلاین بازی عرضه شده است و شما میتوانید بوسیله یکی از دیوایس های Windows OS , Mac Os , Xbox One و PlayStation4 این بازی زیبا را تجربه کنید.

در این بازی داستانی و خیالی بطور اتفاقی ۹۸ درصد مردمان زمین ناپدید میشوند و شما با توجه به در دست داشتن فرماندهی ارتشی میبایست تلاش کنید تا بازماندگان و مواد مورد نیاز برای زندگی را پیدا کنید. همچنین بعد از ناپدید شدن جمعیت زمین زامبی هایی پدیدار شده اند که به بازماندگان و ارتش شما برای نابودی ۱۰۰ درصد انسان ها حمله می کنند. علاوه بر دفاع در برابر زامبی ها و پیدا کردن بازماندگان شما باید راهی برای برگرداندن جمعیت قبلی زمین پیدا کنید و آنها را نجات دهید تا زمین به حالت امن و عادی خود برگردد.

بطور کلی مبارزات داخل بازی به دو صورت انجام میشود. حالت اول کاراکتر بازیکن شما در مقابل زامبی های محیط و کامپیوتری قرار خواهد گرفت که به نام Save the World شناخته می شود. حالت دوم ب این صورت می باشد که کاراکتر بازیکن شما در مقابل بازیکن های دیگر بصورت آنلاین در یک زمین نبرد قرار می گیرد و به مبارزه آنلاین خواهید پرداخت که به این مد بازی Battle Royale گفته می شود.

تریلر بازی Fortnite

۷) Warframe

برترین بازی های کامپیوتر سال 98

بازی WarFrame یکی دیگر از عنوان های معروف در شبکه آنلاین استیم با سبکی Free To Play و سوم شخص شوتر می باشد که توسط کمپانی نام دار، Digital Extremes برای پتلفرم های PS4 ،PC ،Xbox One گام در صنعت گیم نهاد. اگرچه عنوان WarFrame یک بازی کاملا رایگان برای تمامی گیمرهای سراسر دنیا می باشد ولی به تازگی بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده، نسخه Platinum رایگان نخواهد بود و برای تهیه، آن نسخه را باید خریداری کرد. در این بازی، با جهانی رو به رو خواهیم شد که می توانیم آن را Tenno (یک حزب یا فرقه) صدا بزنیم!.برترین بازی های کامپیوتر سال ۹۸

جایی که همه ما کنترل آن را درست خواهیم داشت و بیشتر جنگ های سرسخت در آنجا رخ خواهد داد و به پایان می رسد. پلیر ها در شخصیت هایی داخل بازی ایفای نقش خواهند کرد که شباهت بسیار زیادی به ربات های هوشمند دارند!. ربات هایی که مجهز به تکنولوژی لیزر می باشند. این ربات ها در فرقه Tenno، مبارزان باستان نام دارند، مبارزانی که تا آخرین نفس از سرزمین خود دفاع می کنند.

کمپانی Digital Extreme، در سال ۲۰۰۸ عنوان بسیار جذاب، یعنی بازی Dark Sector را برای طرفداران خود عرضه نمود، همین امر موجب شد، یک گام بسیار مهمی در زمینه بازی های علمی تخیلی بردارد، هم اکنون بازی WarFrame را در سال ۲۰۱۳ عرضه کرده است و به عنوان یکی از برترین بازی های آنلاین تحت شبکه داخل استیم شناخته شده است. داخل بازی WarFrame دوربین بگونه ایی تنظیم شده است که پشته شانه شما قرار خواهد گرفت و بطور کلی در قالب سوم شخص می باشد. شخصیت شما طوری طراحی شده است که قادر خواهد بود، پرش کند، سرعت بگیرد، حرکات اسلایدی انجام دهد تا از آتش های دشمن در امان باشد. این حرکات به رنک شما داخل بازی بستگی خواهد داشت.

یکی از ویژگی های بسیار عالی بازی که موجب شده است گیمر را شیفته خود کند در واقع قابلیت حرکات پارکور است!، که عنوان WarFrame اجازه استفاده از حرکات پارکور را در طول میدان جنگ به شما داده است تا بتوانید از دشمنان خود گریز کنید. نقشه های داخل بازی طوری اجرا شده اند که به رنک شما اصلا بستگی ندارد، محلی که دشمن در آن سکونت دارد LockDow Area نام خواهد داشت، جایی که شما باید حمله کنید و ماموریت را کامل به پایان برسانید. البته ناگفته نماند که برای به پایان رساندن ماموریت، تایم (زمان) بخصوصی در نظر گرفته شده است!

تریلر بازی WarFrame

۸) Battlefield 5

برترین بازی های کامپیوتر سال 98

Battlefield V جدیدترین نسخه از سری بازی های محبوب و پرطرفدار Battlefield است که به تازگی منتشر شده است . بخش داستانی (single player) بازی شامل سه قسمت ۲ ساعته است . هر کدام از این قسمت ها داستان مختلف و سرگرم کننده ای دارند و در محیط ها و منطقه های زیبا و جذاب مختلفی اتفاق می افتند . در این نسخه از بازی مانند سری های قبل جون شما به صورت خودکار پر می شود و اطرافتان پر از تفنگ‌ها و تجهیزات مختلف است . در دو قسمت از بازی شما باید به تنهایی با دشمنان بجنگید در صورتی که در نسخه های قبل بیشتر اوقات یک گروه داشتید . بخش مولتی پلیر (آنلاین) بازی شامل مدهای مختلفی از جمله continuous, Tides of War, Firestorm و Grand Operations می‌باشد .برترین بازی های کامپیوتر سال ۹۸

در این نسخه از بازی Battlefield سازندگان بیشتر تمرکزشان بر روی مکانیک بازی بوده است تا بازی به واقعیت نزدیک تر شود . سیستم جدید بازی به نام  Company system به کاربران اجازه می دهد تا شخصیت شان را بیشتر شخصی سازی کنند . هر کاربر می تواند چند شخصیت با لباس ها و تجهیزات مختلف انتخاب کند. برترین بازی های کامپیوتر سال ۹۸ با به اتمام رساندن مراحل بازی می توانید درون بازی پول درآورید و آیتم های مختلف بدست آورید . از ویژگی های جدید این بازی می توان به، شخصی سازی شخصیت، تفنگ ها و …، به تصویر کشیدن جنگ جهانی دوم به طوری که تا به حال ندیدده اید و کنترل بیشتر بر روی تجهیزات و تفنگ ها اشاره کرد.

تریلر بازی Battlefield V

۹) Hitman 2

برترین بازی های کامپیوتر سال 98

HITMAN 2 از سری مجموعه بازی ها و مجموعه فیلم های این نام است که پس از مجموعه اول و در مدت کوتاهی منتشر شد . در این سری داستان زندگی و ماموریت های مامور ۴۷ روایت میشود و همگی خاطرات برایتان مرور خواهد شد . اولین رده  از این مجموعه بازی HITMAN 2 برای کامپیوتر در شهر میامی امریکا و همزمان با یک رویداد بزرگ اتومبیل‌رانی جریان اتفاق می افتد که هدف و سوژه شما یکی از راننده‌های مسابقات به همراه پدر ثروتمند او خواهد بود.برتبرترین بازی های کامپیوتر سال ۹۸رین بازی های کامپیوتر سال ۹۸

سری بعدی و دوم بازی هیتمن ۲، به کشور کلمبیا و جنگل‌های گسترده اش انتقال می یابد که مکان های مختلفی را برای استتار از چشم دشمنان برای شما فراهم خواهد کرد تا از هم پاشیدن یک گروه و یا اطلاع پلیس از موارد کار اطمینان به عمل آید . ویژگی های خارق العاده ای که در ورژن قبلی بازی وجود نداشت این است که شما میتوانید راحت‌تر از پس کشتن هدف‌های موردنظر بربیایید. بجز این موارد  تله های انفجاری، بمب های صوتی، تله‌های برقی و انواع مواد منفجره حرفه ای و …. این امکان را به شما میدهند که یک بازی جذاب را به پیش گیرید و برترین بازی ها را بتوانید تجربه کنید .

استودیوی IO Interactive در سال ۲۰۱۶ سری Hitman را بازسازی کرد که اکنون دنباله این سری یعنی Hitman 2 نیز قصد ادامه و جلو بردن همان مسیر را دارد. بدیهی است که ما بار دیگر در این بازی در نقش مامور ۴۷ به انجام این بازی خواهیم پرداخت که همچنان در حال کار کردن با International Contract Agency یا به اختصار ICA است. در این بازی مامور ۴۷ به نقاط مختلف دنیا سفر می‌کند تا اهداف مد نظر خود را از بین ببرد. این در حالی است که ماموریت اصلی او از بین بردن Shadow Client مرموز و مجاهدین او است. جالب است که در طی این مسیر مامور ۴۷ از حقایق پنهان و راز و رمزهای زندگی گذشته خود نیز پرده برداری می‌کند و با آن‌ها رو به رو می‌شود.

تریلر بازی Hitman 2

۱۰) PUBG

برترین بازی های کامپیوتر سال 98

بازی پابجی (PUBG) یک بازی سبک بتل رویال است که در آن حالت های مختلفی وجود دارد اما مهم ترین آن بازی ۱۰۰ نفر به صورت همزمان با یکدیگر است که خلاقیت های ویژه ای را سبب می شود. یکی از ویژگی‌های PUBG که این بازی را محبوب کرده محدوده و طبیعت باز است. این جزیره آنقدر بزرگ است که شما می‌توانید قسمت بزرگی از آن را برای پیدا‌کردن سلاح بگردید. از محیط بی‌نظیر این بازی که از نیروگاه گرفته تا جنگل و خانه می‌توانید برای سورپرایز‌کردن حریف‌های خود استفاده کنید. البته شما برای برد نیاز دارید که علاوه بر سریع‌بودن باهوش هم باشید . در بعضی مواقع بهتر است سلاح خود را غلاف کنید تا سریع‌تر حرکت کنید هرچند این کار شما را آسیب‌پذیرتر می‌کند، اما بهتر است در برخی مواقع سریع‌تر بدوید.

به اطراف خود دقت کنید چه داخل و چه بیرون و پیش‌بینی کنید که کجاها ممکن است رقیبان شما کمین کرده باشند، مخصوصاً در خانه‌ها (حتی وان های حمام که یکی از رایج‌ترین مکان‌ها برای قایم شدن هستند!) از بیرون‌ماندن تا جای ممکن خودداری کنید و با صبر‌کردن و هوشیار‌بودن از بازیکنان دیگر زرنگ‌تر باشید. هدف زنده‌ماندن است پس بعضی اوقات بهتر است از مبارزه‌کردن پرهیز کنید تا اینکه درگیر شوید. گاهی اوقات بهتر است بگذارید بقیه درگیر شوند و زمانی که بیشترین آسیب‌پذیری را دارند درگیر شوید. اما به یاد داشته باشد که کسانی که بازیکنان زیادی کشتند، در انتها وسایل بهتری بدست می‌آورند. اولین کاری که باید بکنید این است که خود را با کنترل بازی وفق دهید و تغییرات لازم را اعمال کنید. کنترل‌های کلیدی در این بازی وجود دارد که شما برای مؤثرتر بازی‌کردن به آن‌ها نیاز دارید. این بازی در رقابتی نفس گیر در مقابل بازی فورت نایت قرار گرفته که به زودی به مقایسه ی این دو بازی در مالتینا بلاگ میپردازیم.

تریلر بازی PUBG

خب, معرفی ما هم تمام شد ولی به نظر شما چه بازی برای کامپیوتر از این لیست جا مانده است ؟ برای مشاهده سایر مطالب به بخش بازی و سرگرمی سر بزنید.برترین بازی های کپیوتر سال ۹۸

منبع : pc gamer