اگر شما هم از عاشقان سینما و دنیای فیلم به حساب می‌آیید پس باید تقویم اکران فیلم های محبوب ۲۰۲۱ را همیشه دنبال کنید، ما در مالتینا بلاگ لیستی را برای شما تهیه نمودیم که  تاریخ دقیق نمایش فیلم‌های محبوب را یادآوری می‌کنید. دنیای جادویی تصویر و رسانه با آن جذابیت همیشگیش هر انسانی را به وجد می‌آورد. جلوه‌های ویژه بصری با اکشن‌های متنوع که ساعت‌های زیادی شما را پای قاب تصویر میخکوب می‌نماید. اما شاید این سوال در ذهنتان نقش بسته، چه خبر از فیلم‌های جدید محبوب سینما؟! به کدام ژانر علاقه بیشتری دارید یا اینکه کدام سری داستانی را سریالی دنبال می‌کنید، زیرا مجموعه فیلم های محبوب سال جدید میلادی یکی یکی از راه می رسند. از شما دعوت می‌کنیم که با خواندن این مطلب در مالتینا بلاگ، اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید که برای دوستداران سینما لازم است.

در روزهایی هستیم که به تازگی فیلم اکشن مورتال کمبات Mortal Kombat اکران شده و اتفاقا استقبال خوبی هم از آن صورت پذیرفت. شما را نمی‌دانم اما برای من این فیلم سراسر نوستالژی و خاطرات کودکی در هم آمیخته با کنسول بازی سگا بود. اگرچه در شرایط پاندمی کرونا، امکان رفتن به سینما سلب شده اما هنوز می‌توان فیلم های محبوب ۲۰۲۱ را از گیرنده‌های خود مشاهده کرد. در حال حاضر تاریخ اکران بسیاری از فیلم‌های بزرگ به تعویق افتاده و بسیاری از فیلم هایی که منتظر دیدنشان بودیم هنوز اکران نشده اند،اما بسیاری از آنها هم اکران شده اند.

فیلم های محبوب ۲۰۲۱ در چه تاریخی اکران می شوند؟

بیش از یک سال از شیوع جهانی کرونا می‌گذرد و بسیاری از سالن‌های نمایش فیلم تعطیل شده‌اند. اینجا پایان ماجرا نیست و تاریخ نمایش بسیاری از فیلم های محبوب ۲۰۲۱ در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در حالی که دو فیلم جنجالی و محبوب James Bond adventure No Time to Die و Marvel’s Black Widow از مهمترین فیلم‌های به تعویق افتاده‌اند، اثرهای مختلفی با صرف هزینه بالا مانند Without Remorse، Mortal Kombat و Godzilla در سرورهای استریم نت فیلیکس در حال پخش هستند. شما هم می‌توانید با فیلم های محبوب ۲۰۲۱ نظیر The Matrix، Dune، The Suicide Squad که به تازگی اکران شده‌اند، اوقات خوشی را بسیازید.

علاقمندان مشتاقند بدانند که بالاخره سرانجام فیلم های محبوب ۲۰۲۱ چه می‌شود آیا همه ی آنها امسال اکران می شوند و یا باز هم باید یک سال دیگر منتظر ماند. بسیاری از فیلم‌های دیزنی نیز با تاخیر مواجه شده‌اند و بینندگان را منتظر می‌گذارند. دیزنی با توجه به شرایط جهانی مجبور به تعدیل شده و با تعطیلی طولانی مدت سینما، تاریخ اکران چندین پروژه خود را به تعویق انداخته است. هواداران فیلم های محبوب ۲۰۲۱ منتظرند تا عناوین مورد علاقه خود را تماشا کنند. فیلم‌های زیادی برای سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده بود و اکنون بسیاری از آنها اکران شده اند و بسیاری دیگر از تقویم زمانی خود عقب هستند. برخی از فیلم‌های ۲۰۲۰ در سال میلادی جدید پخش شدند و باید دید که این اتفاق برای فیلم های محبوب ۲۰۲۱ هم اتفاق می‌افتد یا خیر؟

تاریخ اکران فیلم های محبوب ۲۰۲۱

تقویم اصلاح شده گیشه امسال برای نمایش فیلم های محبوب ۲۰۲۱ در ادامه مطلب برای شما آورده شده است. البته که این تاریخ‌ها بخاطر شرایط پیش آمده هنوز در حال تغییر هستند، اما در همین مطلب می‌توانید تاریخ‌های جدید را مطابق آخرین بروزرسانی‌های اعلام شده، دنبال کنید.

فیلم Infinite 2021

فیلم Infinite 2021 یا به فارسی بی نهایت با تریلر خیره کننده خود، محبوبیت گسترده‌ای پیدا کرد. کمپانی مشهور فیلمسازی Paramount Pictures به خاطر پاندمی کرونا تغییرات بیشتری در برنامه اکران فیلم‌های آینده خود به وجود آورد. پارامونت قرار بود که فیلم Infinite (اینفینیت) را برای اکران در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۰ معادل ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ برنامه‌ریزی نماید اما این مسئله تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد و این فیلم اکشن، مهیج و علمی تخیلی در تاریخ ۱۰ ژوپن ۲۰۲۱ میلادی یا ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ شمسی به روی پرده سینما رفت.

فیلم Infinite جزو فیلم‌های اکشن یا در اصطلاح بلاک باستری به حساب می‌آید که اواسط سال میلادی ۲۰۲۰ پس از شیوع و همه‌گیری گسترده ویروس کرونا و تعطیلی و بسته شدن سالن‌های سینما، دچار تغییراتی در برنامه پخش و اکران شد. شرکت پارامونت در نهایت تصمیم گرفت تا برنامه اکران این فیلم را تغییر داده و در زمان بهتری در سینماها به نمایش بگذارد.

آنتوان فوکوآ، کارگردان سری فیلم‌های جذاب The Equalizer (ایکوالایزر)، کارگردانی مجموعه اینفینیت را بر عهده داشت که یکی از نکات مثبت این فیلم به شمار می آید. داستان فیلم Infinite محور گروهی از مردان و زنان می‌گردد که پس از چندین تجدید حیات در قرن‌های مختلف به مبارزه با یک فردی دیوانه و البته بسیار شرور بپردازند که قصد نابودی و تخریب دنیا را دارد. بله همانطور که انتظار می‌کشید، یک نبرد خیر و شر به تصویر کشده خواهد شد.

فیلم A Quiet Place Part II

باز هم با محصولی ویژه از شرکت محبوب پارامونت روبرو هستیم که در تاریخ ۲۸ می سال ۲۰۲۱ یا ۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ اکران شد. فیلم A Quiet Place را کارگردانی جویای نام به نام جان کرازینسکی ساخته و پرداخته کرده که پیش از این او را به خاطر بازی در نقش جیم هالپرت در سریال The Office به خاطر داریم. سری اول این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران گردید و توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند، همچنین فروش خیلی خوبی در گیشه داشته باشد.

موفقیت قسمت اول این فیلم باعث شد تا شرکت Paramount به فکر ساخت قسمت جدیدی برای این عنوان باشد؛ با این وجود جان کرازینسکی چندان مایل به ساخت این قسمت دوم این مجموعه نبود و از این کمپانی خواست تا به دنبال نویسنده و کارگردان دیگری برای ساخت آن بگردد. در همین حین برایان وودز و اسکات بک به عنوان نویسندگان فیلم اول، با کرازینسکی همراه شدند و اعلام نمودند که علاقه به کار روی سری جدید ندارند و دنبال ایده‌های دیگری برای نوشتن هستند. نهایتا بعد از مدتی ایده‌های جدیدی به سراغ عوامل این فیلم آمد و در سال ۲۰۱۹ فیلمبرداری آغاز شد اما کرونا برنامه‌های این فیلم را بهم ریخت.

فیلم Cruella

اما استون زیبا و دوستداشتنی در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد و شرکت فیلمسازی دیزنی این بار سراغ ساخت مجموعه‌ای لایو اکشن رفته است. داستان فیلم Cruella در لندن سال ۱۹۷۹ میلادی به وقوع می‌پیوندد و در پس زمینه فیلم موسیقی سبک پانک و پانک راک به گوش می‌رسد. والت دیزنی (Walt Disney) بعد از تجربه دیو و دلبر به صورت ویژه‌ای سراغ ساخت نسخه‌ی لایو اکشن انیمیشن‌های محبوب خود رفته است. البته پولساز بودن اینگونه ایده‌ها در این امر بی‌تاثیر نبوده و موفقیت‌های مالی بسیاری را هم برای آنها به ارمغان آورده است. سال ۲۰۱۷ فیلم دیو و دلبر (Beauty and the Beast) با کارگردانی بیل کاندن، با فروش جهانی ۱ میلیارد و ۲۶۳ میلیون دلار به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال معرفی شد. فیلم ماجرای شخصیت کروئلا دویل، با پیش‌زمینه‌ی انیمیشن مشهور صد و یک سگ خالدار (One Hundred and One Dalmatians) را به مخاطبان شرح خواهد داد.

اگر شما قبلا این انیمیشن را دیده‌اید، احتمالا فرصت همزاد پنداری و همدردی با کروئلا را پیدا خواهید کرد و اینکه چه اتفاقاتی او را در مسیر شرارت قرار داد. اما استون که به تازگی به خاطر فیلم لا لا لند، جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را گرفته از توانایی خوبی برای ایفای این نقش برخوردار است. بنظر می‌رسد با طیف گسترده‌ای از احساسات مختلف روبرو شویم که برای مخاطبان بسیار جذاب خواهد بود. این فیلم هم  در ۲۸ می اکران شد و به لیست فیلم های محبوب ۲۰۲۱ راه یافت.

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

یک انتخاب ویژه در لیست فیلم های محبوب ۲۰۲۱ که برای مخاطبان ژانر وحشت حسابی آدرنالین ترشح خواهد کرد. اولین تصاویر این فیلم هیجان انگیز از سوی مایکل چاوز کارگردان فیلم به صورت منحصربفرد منتشر شد و پس از آن وعده‌های جنجال برانگیزی از سوی او مطرح شد. این کارگردان یک سری دیگر از این مجموعه را در گذشته نیز کارگردانی کرده بود. زمان زیادی از مطرح شدن ایده ساخت این فیلم از سوی کمپانی مطرح برادران وارنر مطرح شده و چند روز دیگر این فیلم به نمایش درخواهد آمد. با یک استایل هیجانی و ترسناک که شاید شما را مجبور به واکنش‌هایی مانند داد زدن کند.  

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It با دست مایه دلهره‌آور به قتل‌های عجیب و ترسناک  و موجودی اهریمنی ناشناخته گره خورده که پای محققان ماور الطبیعه ماهری مانند اد و لورن وارن را به اصل ماجرا باز می‌کند. داستان به غایت عجیب است و برای اولین بار از صحنه دادگاه و نام بردن نیروهای اهریمنی و نقش آنها در بروز جنایت سخن به میان می‌آید. روح یک پسر جوان گرفتار شده و سپس آن‌ها به نقطه‌ای بالاتر از هر مکان مشخصی می‌روند. این سری Conjuring جذابیت فوق العاده‌ای دارد و با صلاحیت در لیست فیلم های محبوب ۲۰۲۱ قرار می‌گیرد.

فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard

حتما با شخصیت هیتمن آشنایی دارید؛ اگر جزو گیمرها به حساب می‌آیید احتمالا اطلاعات خوبی از این شخصیت دارید. شرکت لاینزگیت سرانجام فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard با بازی رایان رینولدز و ساموئل ال جکسون را ۱۶ ژوئن ۲۰۲۱ اکران کرد . این اثر نیز به لیست فیلم های محبوب ۲۰۲۱ راه یافته و علاقه‌مندان از سراسر جهان پیگیر اخبار آن هستند. اگرچه باید این فیلم سال گذشته به نمایش در می‌آمد اما شرایط کرونا تمام برنامه‌های سینمایی را به هم ریخت. جالب اینکه بدانید این فیلم در ژانر اکشن و کمدی قرار گرفته و سعی بر به وجود آوردن لحظه‌‎های خوش برای شما دارد. از معروفترین بازیگران این فیلم می‌توان به رایان رینولدز، ساموئل ال جکسون و سلما هایک اشاره نمود.

کارگردانی قسمت دوم این مجموعه را نیز کارگردان استرالیایی با نام پاتریک هیوز (Patrick Hughes) بر عهده گرفته است. از مجموعه آثار وی می‌توان به کارگردانی قسمت سوم از سری فیلم‌های پرستاره کمپانی Lionsgate با عنوان The Expendables  در سال ۲۰۱۴ اشاره نمود. این فیلم ابتدا قرار بود در ۲۸ اوت ۲۰۲۰ به نمایش درآید اما با شرایط پیش آمده در مورد کرونا به تعویض افتاد و سرانجام  خرداد ماه سال ۱۴۰۰ پخش شد.

فیلم In the Heights

استودیوی برادران وارنر این بار فیلم موزیکالی را در دستور کار خود قرار دادند تا طرفداران در این حوزه را راضی نگه دارند. فیلم In the Heights بر اساس نمایش نامه برنده جایزه تونی اثر لین مانوئل میراندا ساخته شده است. کارگردان آسیای تبار این فیلم به نام جان چو آثار جذابی مانند آسیایی‌ های خرپول و استپ آپ ۲ را قبلا کارگردانی کرده بود. این فیلم روایتگر زندگی مهاجران در آمریکاست که داستان جذابی را در ارتفاعات واشنگتن به نمایش می‌گذارد. اوسناوی قهرمان فیلم می‌باشد که قصد کرده مغازه خود را تعطیل کرده و به جمهوری دومینیکن برگردد.

آنتونی راموس (Anthony Ramos)، لسلی گریس (Leslie Grace)، کوری هاوکینز (Corey Hawkins)، ملیسا بررا (Melissa Barrera)، جیمی اسمیتس (Jimmy Smits)، اولگا مردیز (Olga Merediz)، گرگوری دیاز (Gregory Diaz) و نوآ کاتالا (Noah Catala) بازیگران این فیلم می‌باشند. این فیلم در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ معادل ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max پخش  شد.

فیلم Zola

فیلم Zola هم می‌تواند در لیست فیلم های محبوب ۲۰۲۱ قرار گیرد و این قضییه جالب‌تر می‌شود که کارگردان و نقش اصلی فیلم زن هستند. بنابراین با انتخاب ویژه‌ای روبرو هستیم و حضور کارگردانان زن و ساخت فیلم‌های جذاب از سوی آنها اهمیت پیدا می‌کند. این فیلم را مکس جنیکزا براوو کارگردانی کرده و تیلور پِیج (Taylour Paige) و استفانی با بازی رایلی کیو (Riley Keough) دو نقش اصلی را بر عهده گرفته‌اند.

اولین بار تیزر این فیلم در جشنواره‌ی ساندنسِ ۲۰۲۰ به نمایش درآمد و مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم در مورد دو دختر بوده که در یک آخر هفته برای شرکت در یک مهمانی به فلوریدا می‌روند. برخورد آنها با یک گانگستر فیلم را به کابوسی سورئال و پایان‌ناپذیر تبدیل می‌نماید. این فیلم نیز بخاطر شرایط پیش آمده به تعویض افتاد و پس از حدود یک سال در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ اکران شد.

فیلم Minions: The Rise of Gru

احتمالا خیلی از افرادی که این مطلب را می‌خوانند حداقل یک سری از انیمیشن Minions را تماشا کردند. موجودات تک چشم بامزه‌ای که با حرکاتشان برای جذب مخاطبین حسابی دلبری می‌کنند. اکران فیلم مینیون هم به تعویق افتاده آن هم در شرایطی که قرار بوده در سال ۲۰۲۰ به نمایش درآید. این انیمیشن با همکاری دو کمپانی ایلومینیشن و  یونیورسال ساخته می‌شود و به شرح وقایع بعد از سری اول این مجموعه می‌پردازد. پیش‌تر این انیمیشن قرار بود که ۳ جولای ۲۰۲۰ منتشر شود اما شرایط کرونا آن را یکسال به تعویق انداخت تا در ۲ جولای ۲۰۲۱ به نمایش در آید این تعوبق مجدد در جولای ۲۰۲۱ اتفاق افتاد و قرار شد تا طرفداران این فیلم تا جولای ۲۰۲۲ منتظر اکران آن بمانند.

کریس ملداندری، موسس و مدیرعامل ایلومینیشن در بیانیه‌ای علت تاخیر را اینگونه توضیح می‌دهد:

” در واکنش به اوضاع وخیم کشور فرانسه، ما به‌طور موقت استودیوی Illumination Mac Guff را در پاریس می‌بندیم. با این تصمیم ما از دستور العمل‌های دولت فرانسه برای کنترل و کند شدن شیوع ویروس پیروی می‌کنیم و همچنین از هنرمندان و خانواده‌های استودیو خود نیز مراقبت خواهیم کرد. این بدان معنی است که ما نمی‌توانیم کار ساخت انیمیشن Minions: The Rise of Gru را به موقع برای انتشار جهانی که در ماه تیر برنامه‌ریزی شده بود، به اتمام برسانیم. در حال که ما به شدت با این بحران دست و پنجه نرم می‌کنیم، باید ایمنی و سلامت کارکنان خود را در بالاترین اولویت خود قرار دهیم. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا تاریخ اکران جدید و بازگشت گرو و مینیون‌ها را مشخص و اعلام کنیم. “

فیلم Black Widow

پس از بارها به تاخیر افتادن انتشار فیلم بیوه سیاه، بالاخره این فیلم در تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۱ منتشر شد تا پس از مدتها طرفدارانش را از انتظار خارج کند. این فیلم که یکی از فیلم‌های جامانده ۲۰۲۰ است و در ژانر جاسوسی قرار می گیرد طبق نظر سایت دیزنی  با بازی اسکارلت جوهانسون جذاب نهمین فیلم طولانی دنیای مارول است. اکشن‌های جذاب در کنار جلوه‌های ویژه خیره کننده این اثر را در دسته فیلم های محبوب ۲۰۲۱ قرار می‌دهد. این فی

خیلی خلاصه بخواهیم در مالتینا بلاگ خدمت شما عرض کنیم، به وقایع پس از فیلم کاپیتان آمریکا می‌پردازد. اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین کیت شورتلند کارگردانی فیلم بلک ویدو را بر عهده دارد.

فیلم Cinderella

با اثری کمدی، عاشقانه و موزیکال روبرو خواهیم بود که وظیفه نویسندگی و کارگردانی آن را کی کانن (Kay Cannon) براساس افسانه‌ قدیمی به همین نام بر عهده گرفته است. این فیلم به زودی در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ از RealD 3D، سینما دالبی و IMAX ارائه خواهد شد. تقریبا همه یکبار داستان سیندرالا را شنیده‌اند یا نسخه‌های وطنی محلی آن به گوششان رسیده است، پس قرار نیست داستان جذاب غافلگیرانه‌ای را در پیش داسته باشیم، بلکه آماده روایت قصه سیندرلا به صورت زیبایی هستیم. دختر جوانی که نامادری بی‌رحمش سختی‌های و مشقت فراوانی برایش به وجود می‌آورد اما یک مهمانی رویایی، زندگی سیندرلا را تغییر می‌دهد.

کامیلا کابیو خواننده مشهور کوبایی نقش اول این فیلم را بازی می‌کند و این بار شانس خود را در بازیگری جسته است. والت دیزنی بار دیگر وفاداری خود را به کارتون‌های ۱۹۵۰ میلادی نشان داده و این بار این اثر را در قالبی موزیکال برای دوستداران سینما عرضه می‌کند. فیلم را شما با کمترین تغییر به نسبت اصل داستان مشاهده خواهید کرد و هنر بازیگران در پیشبرد فیلم نقش مهمی دارد.

فیلم Samaritan

سیلوستر استالونه سوپراستار هالیوود با نقش آفرینی خود در اثری سینمایی دیگر، اعتبار ویژه‌ای به آن بخشیده است. فیلم Samaritan قرار بود در ۴ ژوئن ۲۰۲۱ یا جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به روی پرده سینما برود اما این اتفاق نیفتاد و استودیو هنوز اعلام رسمی ای در مورد تاریخ اکران آن نداشته است.  شرکت مترو گلدوین مایر یک همکاری جذاب را میان استالونه به عنوان ستاره فیلم و ژولیوس ایوری ایجاد نموده است. ایوری پیش از این با فیلم Overlord ارباب خود را به علاقه‌مندان سینما شناسانده بود. مراحل نهایی فیلمبرداری فیلم سامری ها به اتمام رسیده و صحنه‌های اکشن و هیجانی آن تکمیل شده است.

داستان فیلم Samaritan در مورد پسر جوانی می‌باشد که به‌ دنبال گمشده‌ای ارزشمند می‌گردد؛ ابرقهرمانی اسطوره‌ای که حدود بیست سال پیش در حادثه‌ای غم انگیز ناپدید شده و این پسر در تکاپوی اثری از زنده بودن آن می‌باشد. نگارش فیلمنامه فیلم Samaritan را برگی اف. شات، نویسنده فیلمنامه فیلم Escape Room (اتاق فرار) بر عهده داشته و سیلوستر استالونه و شرکت بالبوا پروداکشنز با همکاری باردن افترگوود، تهیه‌کنندگی این پروژه را صورت دادند.

فیلم No Time to Die

زمانی برای مردن نیست! آخرین سری از فیلم جذاب جیمز باند که قرار است شما را پای تصویر میخکوب کند. بر اساس شنیده‌ها این سری طولانی‌ترین مجموعه ۰۰۷ خواهد بود و از این حیث اثری ویژه ای به حساب می‌آید. No Time to Die با یدک کشیدن اسم جیمز باند به راحتی خود را در فیلم های محبوب ۲۰۲۱ قرار می‌دهد. مدت زمان قسمت جدید چیزی در حدود ۱۶۳ دقیقه می‌باشد و اینطور که پیداست صحنه‌های اکشن زیادی در آن رخ خواهد داد. نکته جالب توجه اینکه این قسمت، آخرین فیلمی است که دنیل کریگ در آن نقش جیمز باند را بازی خواهد نمود. جیمز باند در حالی که در جامائیکا در حال گذرداندن تعطیلات است، پایش به یک جریان پر حادثه باز می‌شود.

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم No Time to Die حضور دارند. این فیلم در تاریخ ۸ اکتبر به نمایش در خواهد آمد.

فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City

سری جذاب رزیدنت اویل هم مخاطبان خاصی داشته که عاشق دنیای زامبی‌ها هستند. مبارزه با موجوداتی که دنیا را به تسخیر خود درآورده‌اند و حالا همه در تکاپوی پادزهر مبارزه می‌کنند. شاید این مسئله شباهت‌هایی هم با دنیای امروزه درگیر شده با ویروس کرونا داشته باشد. به هر حال رزیدنت اویل به لیست فیلم های محبوب ۲۰۲۱ راه یافته و ۲۴ نوامبر معادل ۳ آذر ۱۴۰۰ اکران خواهد شد. یوهانس رابرتس، کارگردان فیلم رزیدنت ایول اخیرا در مصاحبه‌ای در رویداد آنلاین SXSW اعلام کرده است نام این فیلم سینمایی Resident Evil: Welcome to Raccoon City (رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش آمدید) است.

داستان فیلم رزیدنت اویل همچون بازی اصلی در سال ۱۹۹۸ رخ می‌دهد و به محاصره شدن راکون سیتی توسط زامبی‌ها اختصاص دارد. پیش از این نیز اعلام شده بود که عمارت اسپنسر و اداره پلیس راکون سیتی دو عدد از لوکشین‌های فیلم خواهند بود.

فیلم Spider-Man: No Way Home

سخت‌ترین پروژه مارول با بازیگری تام هالند در نقش اسپایدر من به زودی و در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ به روی پرده نمایش می‌رود. مجموعه اسپایدر من از سال‌های دور در سلیقه سینما دوستان ایرانی قرار داشته و ما هم آن را در لیست فیلم های محبوب ۲۰۲۱ قرار دادیم. نبرد خیر و شر این بار داستان جدیدی را روایت می‌کند که دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود. تام هالند با انتشار یک پادکست در این باره اعلام کرده است:

” من روی فیلم اسپایدرمن کار می‌کنم. واقعا دارم از آن لذت می‌برم. گرچه خیلی دشوار بوده و بدون شک این سخت‌ترین فیلمی است که ساخته‌ایم.”

آنگونه که از نام این فیلم میتوان فهمید، احتمالا این سری نیز دنباله‌رو دو قسمت قبلی می‌باشد اما اینکه قرار بر اتفاق افتادن چه چیزی بوده، سوالی بزرگی میان طرفداران اسپایدرمن ایجاد کرده است. همچنین شنیده می‌شود که «جیمی فاکس» در نقش «الکترو» و «آلفرد مولینا» در نقش «دکتر اختاپوس» نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

فیلم The Matrix 4

همه این سوال برایشان پیش آمده که آیا ماتریکس ۴ هم می‌تواند موفقیت سری‌های قبلی این مجموعه را دنبال کند. فیلم ماتریکس ۴ به کارگردانی و نویسندگی لانا واچوفسکی ساخته می‌شود و قرار است ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ روی پرده سینما برود. نقش اصلی این فیلم را کیانو ریوز بازی می‌کند با اینکه نقش آن در سری قبلی کشته شده است. باید ببینیم که نویسنده از چه ترفندی برای طبیعی جلوه دادن این مسئله استفاده خواهد کرد. در واقع با یک فیلم علمی-تخیلی طرفیم که بخش عمده اتفاقاتش در دنیایی مجازی جریان دارد؛‌ دنیایی که هر اتفاقی در آن قابل رخ دادن است.

باید نشست و دید که این بار با چه سوپرایزی روبرو می‌شویم، البته بازیگران توانمندی در این سری نیز ایفای نقش خواهند کرد. البته شاید شرایط ویژه کرونا، تاریخ دقیق اکران این اثر را به تعویق بیاندازد.

در پایان

امیدواریم که مطلب فیلم های محبوب ۲۰۲۱ مورد توجه شما قرار گرفته باشد، مالتینا بلاگ موضوعات مختلفی را در دل خود جای داده که هر کدام خواندنی می‌باشند. بخش هنر و سینمای جهان پر شده از موضوعات متنوع که به افزایش دانش شما در زمینه های مختلف کمک می‌کند. با اشتراک گذاری این مطلب در رسانه‌های اجتماعی دوستان خود را از این موضوع جذاب آگاه کنید. در پایان نظرات خود را با درج کامنت در مورد مسائل مطرح شده با ما در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

فیلم ترسناک | فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۲۰ به همراه تریلر

انیمیشن| بهترین انیمیشن و کارتون های جهان به همراه تریلر

بهترین و پرمخاطب‌ترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ – به همراه تریلر

منابع:

cnet

screenrant