سامسونگ از گوشی گلکسی S20، گلکسی s20+ و گلکسی S20 Ultra رونمایی کرد. این سه گوشی نوین از این پس پرچمداران سامسونگ خواهند بود. با این تلفن‌های همراه تجربه جدیدی از تکنولوژی خواهید داشت و می‌توانید با سرعت بسیار زیادی اینترنت دریافت کنید،‌ عکس‌های فوق العاده بگیرید و به صورت حرفه‌ای موسیقی گوش کنید!

همچنین سامسونگ از گوشی موبایل جدید تاشونده خود نیز پرده برداری کرد. سامسونگ گلکسی Fold 2 و سامسونگ گلکسی Z Flip از این پس بازار موبایل‌های تاشونده را در اختیار خواهند گرفت.

در ادامه شما را با غول جدید سامسونگ، یعنی گلکسی s20 بیشتر آشنا خواهیم کرد. با وبلاگ مالتینا همراه باشید.

قیمت و تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S20

عرضه رسمی گلکسی s20 در تاریخ ۱۶ اسفند خواهد بود و شما می‌توانید پس از این تاریخ این موبایل فوق العاده را از فروشگاه مالتینا  (خرید مستقیم از وبسایت آمازون آمریکا) خریداری کنید. همچنین گلکسی اس ۲۰ در رنگ‌های خاکستری و آبی صورتی عرضه خواهد شد.

همینطور گوشی‌های گلکسی S20+ در رنگ‌های خاکستری آبی و مشکی و گلکسی S20 Ultra در رنگ‌های خاکستری و مشکی عرضه می‌شوند.

رونمایی سامسونگ گلکسی S20

طبق انتظارات ما، قیمت این گوشی نزدیک به قیمت پخش گوشی گلکسی S10 یعنی ۸۹۹ بود. قیمت گلکسی s20 برای عرضه اولیه ۸۵۰ دلار اعلام شد.

همچنین گلکسی s20+ با قیمت ۹۵۰ دلار و گلکسی s20 اولترا با قیمت ۱۲۰۰ دلار عرضه خواهند شد. این قیمت‌ها البته برای پرچمداران سامسونگ بعید نیست و همه انتظار آن را داشتند.

ضمن رونمایی از سری گلکسی s20، همچنین هدفون‌های جدید و بی‌سیم اختصاصی‌ با نام سامسونگ گلکسی بادز پلاس (buds+) معرفی شدند تا با Apple AirPods Pro، رقابت کنند. با توجه به اینکه سری قبلی گلکسی Buds به همراه گوشی‌های گلکسی S10 معرفی شدند، این سری هم به همراه گوشی‌های پرچم‌دار جدید این کمپانی، معرفی شدند.

طراحی سامسونگ گلکسی S20

دوربین پشتی این گوشی در یک برآمدگی در بالاترین نقطه سمت چپ و پشت گوشی قرار گرفته است. در گلکسی s20 شاهد ۳ دوربین در کنار هم هستیم که طراحی فوق العاده‌ای محسوب می‌شود. همچنین برای گلکسی s20+ و گلکسی s20 اولترا نیز این عدد به ۴ می‌رسد که خیره کننده است.

همچنین در کنار انها سنسورهایی قرار گرفته‌اند که تجربه شما از عکاسی را بهبود می‌دهند و همچنین می‌توانند به هوش مصنوعی قابلیت‌های بی نظیر بدهند.

به غیر از دوربین در تمامی گوشی برآمدگی دیگری مشاهده نمی‌شود و هنگامی که این گوشی را در دستتان می‌گیرید،‌ احساس فوق‌العاده‌ای دارد. سامسونگ ادعا می‌کند این بهترین تجربه استفاده از یک تلفن همراه هوشمند خواهد بود.

طراحی سامسونگ گلکسی S20

نمایشگر سامسونگ گلکسی S20

یک تغییر بزرگ برای این گوشی این است که تکنولوژی میزان نوسازی (Refresh) صفحه ۱۲۰ هرتز شده است که موجب می‌شود بر هم کنش‌ها، روان‌تر از سری قبلی که دارای تکنولوژی ۶۰ هرتزی بود، شوند.

با وجود این نمایشگر ۱۲۰ هرتزی می‌توانید تجربه بی نظیری از گیم و بازی داشته باشید. هنگامی که با این فرکانس به صفحه نگاه می‌کنید اصلا تغییرات تصویر را متوجه نمی‌شوید و به دنیای جدیدی وارد می‌شوید که هیجان انگیز است.

نمایشگر گوشی گوشه‌های گردی دارد که به آن زیبایی خاصی می‌بخشند. همچنین این نمایشگر بدون حاشیه است و تجربه متفاوتی را عرضه می‌کند.

صفحه‌ نمایش گلکسی اس ۲۰، ۶.۲ اینچ و گلکسی S20 Plus نیز دارای یک صفحه ۶.۷ اینچی است. همچنین S20 Ultra از صفحه‌ی ۶.۹ اینچی برخوردار است. البته باید اشاره کرد که این مقدار تفاوت اندازه‌ی صفحه در بین گوشی‌های این مجموعه، بصورت قابل توجهی نسبت به نسل قبلی این گوشی‌ها افزایش یافته است.

همچنین طبق بیانیه سامسونگ، در این سری گوشی‌ها از تکنولوژی صفحه جدیدی به نام Dynamic AMOLED 2X که یک مرتبه بالاتر از AMOLED است، استفاده خواهد شد.

همچنین سری جدید گوشی‌های گلکسی از صفحه اثر انگشت اولتراسونیک برخوردار هستند. البته این گوشی حسگرهای دیگری هم دارد که ادامه توضیح داده خواهند شد.

دوربین سامسونگ گلکسی S20

سامسونگ با دوربین‌های خود در این سری همه را دیوانه کرده است! شاید برایتان جالب باشد که در گلکسی s20 شما ۳ دوربین فوق العاده قوی دارید که بی نظیر هستند. دو دوربین ۱۲ مگاپیکسی و یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی که می‌تواند هر صحنه‌ای را شکار کند. اگر به دنبال یک دوربین حرفه‌ای هستید حتما توصیه می‌کنیم یک گلکسی s20 برای خودتان بخرید و از تجربه بی نظیر عکاسی لذت ببرید.

دوربین جلویی گلکسی s20 حدود ۱۰ مگاپیکسل است که برای سلفی گرفتن فوق العاده است.

این دوربین‌ها همچنین به هوش مصنوعی کمک می‌کند که کارهای کم نظیری انجام دهد. تجربه استفاده از هوش مصنوعی هنگام عکس برداری قطعا تجربه خاصی خواهد بود. این تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد عکس برداری را به تلفن همراه بسپارید و او برای شما لحظات را شکار می‌کند. همچنین شما می‌توانید چندین تصویر را در لحظه ثبت کنید و در هر تصویر از تکنولوژی خاصی مانند لایو فوکوس، کراپ شده و اولترا واید استفاده کنید.

پس از به دام انداختن لحظات شما می‌توانید آنها را برای همیشه مال خودتان کنید!

اگر از دوربین گلکسی s20 شگفت زده شده اید باید به شما بگویم که دوربین‌های گلکسی s20+ و گلکسی s20 اولترا خفن‌تر هستند.

گلکسی s20+ و گلکسی s20 اولترا از ۴ دوربین به طور همزمان استفاده می‌کنند که نسبت به گلکسی اس ۲۰ یک عدد دوربین بیشتر در اختیار دارند. ابزار اضافی آنها دوربین عمق سنج است که به شما اجازه می‌دهد عمق صحنه‌های خودتان را کشف کنید و از آنها لذت ببرید.

دیگر دوربین‌های گلکسی s20+ مانند گلکسی s20 هستند ولی داستان گلکسی s20 اولترا کاملا متفاوت است. ۳ دوربین دیگر گلکسی s20 اولترا به ترتیب ۱۲، ۱۰۸ و ۴۸ مگاپیکسل است که واقعا خیره کننده هستند.

اگر عاشق تجربه عکاسی هستید و می‌خواهید خلاقیت خودتان را به همه نشان بدهید، یک عدد گلکسی s20 اولترا لازمتان می‌شود.

دوربین سامسونگ گلکسی S20

عمر باتری سامسونگ گلکسی S20

این سری گوشی‌های سامسونگ ظرفیت باتری چشمگیری دارد که واقعا حیرت انگیزند. فکر می‌کنید ظرفیت باتری گوشی گلکسی s20 چه مقداری است؟ ۴ هزار میلی آمپر ساعت که واقعا حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. البته باید بدانید که ظرفیت گلکسی s20+ و گلکسی s20 اولترا بیشتر هم هست. گلکسی S20Plus از باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و گلکسی S20 Ultra از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپرساعتی برخوردار هستند.

همچنین باید بدانید که گلکسی s20 و گلکسی s20+ به همراه شارژر سریع ۲۵ واتی عرضه می‌شوند و گلکسی s20 اولترا یک شارژر فوق سریع ۴۵ واتی با خودش دارد! این سری به طور کامل از شارژر سری بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و شما برای شارژ این گوشی اصلا دچار مشکل نخواهید شد.

باتری و شارژر این مدل‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند تا حداکثر عمر را داشته باشند و بهترین تجربه را برای کاربران خود به ارمغان آورند.

مشخصات و ویژگی‌های سامسونگ گلکسی S20

تمام گوشی‌ها این مجموعه، دارای یک مقدار رم پایه‌ی ۱۲ گیگابایتی هستند. اگرچه این مقدار می‌تواند به ۱۶ گیگابایت نیز برسد و احتمالاً حتی بیشتر از این هم بشود.

حافظه داخلی برای گلکسی S20 Ultra که پیشرفته‌ترین گوشی از این مجموعه هست، دارای گزینه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در هنگام خرید است. همچنین تمامی مدل ها دارای یک شکاف برای کارت حافظه‌ی microSD هستند که می‌تواند تا یک ترابایت به حافظهِ‌ی ذخیره‌سازی این گوشی اضافه کند.

هر سه گوشی‌های سامسونگ گلکسی S20 از کد استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و خاک برخوردار هستند.

باید بدانید که تمامی گوشی‌های این سری از شبکه‌های ۵G و LTE پشتیبانی می‌کنند. سامسونگ ادعا می‌کند که این گوشی را برای نسل‌های جدید اینترنت اشیا گسترش داده است و به راحتی می‌تواند در این پلتفرم کار کند.

با گسترش نسل پنجم مخابرات سامسونگ از پیشروان عرصه اینترنت اشیا است و با عرضه گلکسی s20 نشان داد که در این بازار حضوری فعال دارد.

سیستم عاملی که روی این سری گلکسی قرار دارد، اندروید ۱۰ است. سامسونگ یکی از بهترین شریکان تجاری گوگل است و با ادامه همکاری خود اندروید را به شدت گسترش داده است. شما می‌توانید این گوشی را با یک سیستم عامل فوق العاده قوی به همراه داشته باشید و از آن لذت ببرید.

ویژگی‌های سامسونگ گلکسی S20

سامسونگ در گوشی‌های گلکسی خود از حسگرهای اثر انگشت اولتراسونیک، شتاب سنج، فشارسنج، حسگر جهت، حسگر ژئومغناطیسی، حسگر Hall، حسگر مجاورت و حسگر نور RGB استفاده کرده است.

همچنین امنیت در این مدل‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما با در اختیار داشتن یکی از سه گوشی خانواده گلکسی s20 می‌توانید از انواع روش‌های تایید هویت مانند تشخیص اثر انگشت و تشخیص چهره استفاده کنید.

بلندگوهای این سری به گونه‌ای طراحی شده اند که به شما بهترین تجربه را عرضه کنند. این بلندگوها با تکنولوژی صدای فراگیر به وسیله فناوری دالبی آتموس کار می‌کنند.

در پایان باید بگویم که سامسونگ بهترین تکنولوژی‌های خود را در ۳ گوشی گلکسی s20، گلکسی s20+ و گلکسی s20 اولترا به کار گرفته است و قصد دارد تجربه درخشانی را برای کاربران خود ایجاد کند.

شما با در اختیار داشتن این تلفن همراه می‌توانید عکس‌های بی نظیری بگیرید، از اینترنت بسیار پرسرعت استفاده کنید، با فناوری‌های هوش مصنوعی و اینترنت اشیا همراه شوید و از کارایی آن لذت ببرید.

منبع: techradar.com