قبلا در معرفی بهترین بازی ios رایگان، تعدادی از بازی‌های شاهکار آیفون را به شما معرفی کردیم و اکنون نوبت معرفی بهترین بازی ios‌ غیر رایگان است.

بهترین بازی ios پولی یا غیر رایگان برای آیفون چیست؟

اگر طرفدار بازی‌های موبایلی و صاحب یکی از گوشی‌های آیفون باشید، باید بدانید که به واسطه‌ی سخت‌افزار قدرتمند به کار رفته در گوشی‌های شرکت اپل بدون هیچ مشکلی می‌توانید بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را بازی کنید. اما مشکل اصلی شاید جای دیگری باشد. با توجه به وجود هزاران بازی در فروشگاه اپل، شاید انتخاب بازی ios‌ که بتوان با آن سرگرم شد، چندان کار آسانی نباشد.

این نکته را نیز در نظر بگیرید که برخی از این بازی‌ها غیررایگان هستند و باید برای آن‌ها پول پرداخت کنید و اگر بازی مناسبی را انتخاب نکنید، نه‌تنها پول، بلکه وقت‌تان را نیز هدر داده‌اید. بنابراین، در این مقاله سعی کرده‌ایم ۱۰ بازی از بهترین بازی‌های غیررایگان سیستم عامل iOS را به شما معرفی کنیم. در ادامه با مالتینا همراه باشید.

(Monument Valley 2 ($5

Smiley face

بازی Monument Valley 2 یکی از بازی‌هایی است که باید تجربه کنید. در این بازی، بازیکنان در نقش «Ro» بازی خواهند کرد. مادری که باید دخترش را از میان دره‌ها، موانع و معماری‌های زیبا و چشم‌نواز هدایت کند و به مقصد برساند. برای اینکه از این بازی ios لذت ببرید نیازی نیست که حتماً نسخه‌ی اول آن را بازی کرده باشید؛ اما اگر نسخه‌ی اول آن را بازی کرده‌اید، این یکی هم به شما پیشنهاد می‌شود.

(Reckless Racing 3 ($3

Smiley face

بازی Reckless Racing 3 سنت همیشگی بازی‌های مسابقه‌ای و رانندگی را حفظ کرده است، اما با تلفیق المان‌های جذاب در گیم‌پلی، خود را بیش از بازی‌های دیگر اعتیاد آورد کرده است. اگر از عاشقان دریفت کشیدن در رانندگی هستید، باید بگوییم که این بازی دارای حالت دریفت است که می‌تواند ترجمه‌ی آن را به مراتب جذاب‌تر کند. این بازی با داشتن ۲۸ ماشین و ۳۶ مسیر مسابقه، قطعاً تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

(Florence ($3

Smiley face

در دنیایی که بازی‌های خشونت‌آمیز طرفداران زیادی دارند، عرضه‌ی یک بازی درباره‌ی عشق قابل‌توجه است. بازی Florence درباره‌ی دختری است به نام فلورنس، که عاشق شدن و مشکلات مربوط به آن را تجربه می‌کند. نکته‌ی قابل‌توجه در مورد این بازی طراحی آن توسط طراح ارشد بازی Monument Valley است. بنابراین این بازی از آنهایی است که باید تجربه کنید.

(Reigns: Game of Thrones ($4

Smiley face

کمتر کسی است که طرفدار سریال بازی تاج و تخت نباشد یا حداقل یک بار آن را تماشا نکرده باشد. در این بازی، بازیکنان به عنوان کاراکترهای مختلفی بازی خواهند کرد و تصمیمات آنها بر روی نتایج بازی اثر خواهد گذاشت. در روزهایی که همگی منتظر نمایش فصل جدید این سریال هستند، بازی ios‌ با عنوان Reigns: Game of Thrones می‌تواند جای خالی آن را پر کند.

(Grand Theft Auto: San Andreas ($7

Smiley face

نسخه‌ی iOS بازی Grand Theft Auto: San Andreas نسخه‌ای ریمستر شده از این بازی است که برای گوشی‌های موبایل بهینه شده است. با بیش از ۷۰ ساعت گیم‌پلی، این بازی شما را به زندگی «کارل جانسون» می‌برد که پس از بازگشت به خانه، تمام تلاشش را می‌کند تا هرچه را از دست داده، دوباره به دست آورد. اگر از طرفداران سری بازی‌های GTA هستید، بدون شک این بازی می‌تواند شما را مدت‌ها سرگرم کند.

(NBA 2K19 ($5

Smiley face

در سال ۲۰۱۹ یک نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های NBA توسط شرکت ۲K عرضه شده است. در نسخه‌ی ۲۰۱۹ این بازی، بخش داستانی جدید، گیم‌پلی جذاب‌تر و کنترل ساده‌تر را شاهد خواهید بود. همچنین در بخش Career بازی نیز می‌توانید داستان و تعاملی جدید با هم‌تیمی‌هایتان را ببینید. اگر از طرفداران موسیقی این بازی نیز هستید، باید بگوییم در این نسخه، موسیقی جدیدی به بازی اضافه شده است.

(Framed ($4

Smiley face

اگر «هیدئو کوجیما»، کارگردان مطرح بازی‌های ویدئویی، یک بازی را به عنوان بازی مورد علاقه‌ی خود معرفی کند، شک نکنید که تولیدکنندگان کار خود را به درستی انجام داده‌اند. بازی Framed از جمله بازی‌های هیجان‌انگیز و معمایی است که داستان خود را در قالب کتاب‌های کمیک روایت می‌کند. این بازی ios از جمله بازی‌هایی است که تنها بر روی گوشی‌های هوشمند اجرا می‌شود، بنابراین فرصت بازی کردن آن را از دست ندهید.

(Wayward Souls ($7

Smiley face

اگر فکر می‌کنید که بازی‌های سیاه‌چاله‌ای و کلاسیک کنسول‌های قدیمی تکراری شده‌اند، باید گفت سخت در اشتباهید. بازی Wayward Souls از جمله بازی‌های اکشن و ماجراجویی است که نظر هر بازیکنی را در دقایق ابتدایی به خود جلب می‌کند. تنها کافی است کارکتری را انتخاب کنید و به مبارزه‌ی هیولاها، اسکلت‌ها و شیاطینی که در اتاق‌ها منتظر شما هستند بروید و هر چه پیش رویتان است، از بین ببرید.

(Lara Croft GO ($5

Smiley face

کمتر طرفدار بازی‌های ویدئویی را می‌توان یافت که شخصیت «لارا کرافت» در سری بازی‌های Tomb Raider را نشناسد. شرکت اسکوئر انیکس این بار با ترکیب المان‌های اصلی گیم‌پلی بازی Tomb Raider و تلفیق آن‌ها با المان‌های جذاب پازلی توانسته است این بازی جذاب و به یاد ماندنی را خلق کند. بنابراین اگر از طرفداران این سری بازی هستید، تجربه‌ی بازی Lara Croft GO با گرافیک خیره‌کننده‌ی آن را از دست ندهید.

(Crashlands ($7

Smiley face

اگر به بازی Don’t Starve علاقه داشته باشید، بازی Crashlands را هم باید تجربه کنید. در این بازی شما باید در زمین با ساخت و ساز و نبرد، مسیرتان را از میان سرزمین‌های بیگانگان باز کنید و به سفینه‌ی خود برسید. این بازی با کسب امتیاز ۴.۸ از ۵ توانسته به یکی از بازی‌های محبوب در iTunes تبدیل شود. بنابراین، اگر از طرفداران سری بازی‌های نقش‌آفرینی هستید، بازی Crashlands را باید حتماً امتحان کنید.