لیست شش بازی برتر اندروید ایرانی در سال ۱۳۹۷

تا همین چندسال پیش، کمتر کسی فکر می‌کرد که بازی‌های ایرانی، با چنین استقبال خوبی از سوی مخاطبان تلفن همراه دست پیدا کنند. امروز اما چندین شرکت بازی‌سازی خوب در ایران مشغول فعالیت‌ هستند که تولیدات آن‌ها در سایر کشورهای جهان نیز بازخورد خوبی دریافت کرده است. در این مطلب تعدادی از بهترین بازی های اندروید ایرانی در سالی که گذشت را بدون اولویت مورد بررسی قرار می‌دهیم.

۶-سلطان قلب‌ها

بازی اندرویدایرانی

زری خانم و آقا مراد دو عاشق دلداده هستند که بعد از مدت‌ها هجران، عاقبت به وصال می‌رسند. آنها می‌خواهند خانواده‌ای بزرگ و پر جمعیت داشته باشند. حالا این وظیفه‌ی ماست تا برای رسیدن به این هدف کمک‌شان کنیم. می‌پرسید چگونه؟

پاسخ این است: با حدس کلمات.

این بازی اندروید یک بازی تشخیص کلمات است و با کمک حدس صحیح هر کلمه جلو می‌رود. به این صورت که گردونه‌ای نمایش داده شده و شما از وصل کلمات به یکدیگر، کلمه اصلی را حدس می‌زنید. این بازی اما یک تفاوت مهم با بازی‌های مشابه خود در این سبک دارد: خط داستانی جذاب.

در کنار خط داستانی باید به گرافیک نسبتاً روان و تصویر‌سازی‌های جالب بازی اندروید نیز اشاره کرد که کاملا بازیکن را به فضای دهه‌ی شصت می‌برد. موسیقی نیز از نقاط قوت این بازی ایرانی است. در حال حاضر این بازی بیش از ۲۰،۰۰۰ نصب فعال در کافه بازار دارد و نمره‌اش توسط کاربران ۴،۴ است که امتیاز خوبی محسوب می‌شود و ان را به یکی از بهترین بازی های اندروید ایرانی تبدیل می‌کند.

دانلود

۵-آجیل وار

بازی اندروید ایرانی

عید آمده و بابا جون برای محافظت از آجیل‌های خانواده نیاز به کمک ما دارد. در کنارش باید هر چه قدر که می‌توانیم آجیل‌های بیشتری از خانواده‌های دیگر به دست بیاوریم.

این بازی اندروید اوایل سال جاری منتشر شد و با توجه سبک مبارزه‌ای که در بازی‌هایی مانند کلش رویال و هارت استون شاهدش بودیم، و خلاقانه بودن خود بازی و گرافیک جذابش توانست به یکی از بهترین بازی های اندروید پر طرفدار امسال تبدیل شود.

این بازی اندروید ایرانی که به شکل آنلاین انجام می‌شود دارای سبک مبارزه‌ای کارتی است. شما در این بازی با در اختیار داشتن پنج کارت که هر کدام یک شخصیت بازی هستند، به مصاف دیگر افراد می‌روید و سعی می‌کنید پیروز شوید. انتخاب کارت ها و چینش آنها نقش مهمی در طراحی استراتژی شما و در نتیجه پیروزی‌تان دارد.

ایده‌ی این بازی بسیار خلاقانه‌ است. این بازی می‌تواند با توجه به گرافیک بالا، دوبله‌ی قوی توسط گویندگان معروف و آنلاین بودنش، تجربه‌ای متفاوت نسبت به سایر بازی‌های دیگر این سبک برایتان رقم بزند.

آجیل وار با امتیاز ۴،۷ از بین حدود ۴،۷۰۰ رای، امتیاز خوبی نیز از کاربران کافه بازار دریافت کرده است. پس تا دیر نشده به کمک بابا جون بروید و در حراست از آجیل‌های خانواده به او کمک کنید.

دانلود

۴-انتقام کرگدن

بازی اندروید

کرگدن‌ها رو برای شاخشون شکار می‌کنن. خیلی ساله. ولی یه کرگدن باقی مونده، اون خیلی عصبانیه و رفته باشگاه و کلی تمرین کرده تا انتقام تمام کرگدن‌هایی که شکار شدن رو بگیره…

بازی انتقام کرگدن در سبک رانینگ ساخته شده که از نمونه‌های معروف این سبک می‌توان از جِت پَک نام برد. این سبک هنوز هم یکی از پر طرفدار‌ترین سبک های بازی در گوشی‌های هوشمند است.

بازی انتقام کرگدن گیم پلی‌ سریع و روانی دارد. شما در هر مرحله با چندین چالش جدید مواجه می‌شوید که بازی را از یک‌نواختی درمی‌آورد. در کنارش از امکانات و آپشن‌های متعددی برخوردار می‌شوید. طراحی هنری بازی هم به شدت قوی و زیباست و شما به عنوان بازیکن تجربه بصری خوبی را با این بازی ایرانی خواهید داشت.

این بازی در حال حاضر بیش از ۲۰،۰۰۰ نصب فعال در کافه بازار دارد و جزو بازی‌های جدید و برگزیده‌ محسوب می‌شود.

دانلود

۳-پاپالند،فرار کله‌ها

بازی اندروید

این بازی اندروید توسط سازندگانش این‌چنین معرفی شده:

کله‌ها داشتن با آرامش زندگیشون رو می‌کردن تا این‌که سر و کله‌ی بیگانه‌ها پیدا شد و خواستن اونا رو از دنیای پاپالند بیرون کنن. کله‌ها با هم متهد شدن که با بیگانه‌ها مقابله کنن و بهشون اجازه ندن پاپالند رو اشغال کنن.

در این بازی شما به عنوان یکی از کله‌ها نباید اجازه بدهید سرزمین‌تان از دست برود. سبک این بازی‌ «کژوال» یا امتیازی است. این بازی ایرانی، برنده‌ی دیپلم افتخار بهترین بازی کژوال از جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران شده است.

مدل انجام بازی فرار کله ها به این شکل است: شما باید قهرمان بازی را که شخصیت بامزه‌ای نیز دارد، روی سر سرباز‌های بیگانه بنشانید تا بترکند. البته که باید حواستان را جمع کنید چون سرباز‌ها به شما شلیک خواهند کرد. در قسمت بعد نیز باید از تعداد مشخصی گلوله جا خالی بدهید.

گرافیک بازی و طراحی هنری این بازی به اندازه‌ای قوی است که بتواند با نمونه‌های خوب خارجی نیز رقابت کند. این عامل در کنار گیم پلی جذاب بازی باعث تجربه‌ی لذت بخشی برای شما خواهد شد. این بازی ایرانی یکی از تحسین شده ترین و بهترین بازی های اندروید ایرانی است که امسال منتشر شده است.

دانلود

۲-پرسونا در جست و جوی نیمه‌ی گم شده

بازی اندروید ایرانی

در بین بازی‌های ایرانی جای خالی بازی‌های نقش آفرینیِ آنلاین حس می‌شد. اما پرسونا آمده تا این خلا را بر طرف کند. در پرسونا شما برای خود یک شخصیت مجازی طراحی می‌کنید. این شخصیت می‌تواند کاملا شبیه شما باشد یا کاملا زاییده‌ی تخیلتان. بعد از آن می‌توانید به صورت آنلاین با افراد دیگر آشنا بشوید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

طبق گفته‌ی سازندگان، پرسونا پر از دختر پسرهاییه که دوست دارن خودشون رو بیشتر بشناسن و نیمه‌ی گم‌شده‌شون رو پیدا کنند!

اگر شما تجربه‌ انجام بازی‌های پر طرفداری مانند اپیزود را داشته باشید از انجام این بازی نیز لذت زیادی خواهید برد. حتی اگر این تجربه را نداشته باشید هم قطعا این بازی برایتان تجربه‌ای متفاوت و فراموش نشدنی خواهد بود.

گیم پلی این بازی به شما امکان‌های زیادی برای شبیه سازی درست یک زندگی در درون تلفن همراهتان را خواهد داد. گرافیک این بازی نیز با توجه به سبک بازی خوب و روان است. در آخر نیز می‌توان گفت اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از انجام یک بازی ایرانی برای پلتفرم اندروید هستید، پرسونا را از دست ندهید که یکی از بهترین بازی های اندروید ایرانی است.

 

دانلود

۱- وانتی

بازی اندروید ایرانی

کمتر بازی‌خور موبایل به دستی را پیدا می‌کنید که نام بازی وانتی را نشنیده باشد و یا تا به حال آن را بازی نکرده باشد. وانتی که یکی از جدیدترین ساخته‌های استودیوی نوآگیمز پس از اسپیدآپ و شادوریسر محسوب می‌شود، جزو بهترین بازی‌های موبایل سبک بی‌پایان ایرانی بود که بسیار هم پرطرفدار شد. این بازی با بیش از ۱۰۰ هزار نصب فعال در کافه بازار و امتیاز بالای ۴.۵ از حدود ۲۸۰۰۰ نقد، قطعا یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی های اندروید ایرانی در سال جاری است.

دانلود

برای مشاهده سایر مطالب به بخش بازی و سرگرمی مراجعه کنید.

 

در مالتینا بخوانید :

۱۶ بازی اندروید برتر تاریخ تا پایان سال ۲۰۲۰

۱۰ بازی اندروید ۲۰۱۹ که فقط مخصوص حرفه ای ها طراحی شده است