تاکنون سلبریتی‌های بسیاری با طرفداران خود ازدواج کرده‌اند. ازدواج سلبریتی‌ ها همیشه برای مردم امری جالب بوده است خصوصا اگر آن‌ها با طرفداران خود ازدواج کنند. مهم نیست که چه کسی باشید، احتمالا در زمانی از زندگی خود رویای داشتن یک قرار عاشقانه با سلبریتی مورد علاقه خود را در ذهن پرورانده‌اید. اگرچه ما نمی‌گوییم ازدواج با سلبریتی‌ها همیشه امری امکان‌پذیر است، اما گاهی اوقات زمان و مکان مناسب این امکان را فراهم می‌‌آورد. این اتفاقی است که برای ۱۵ شخصی که در این مقاله معرفی می کنیم رخ داده است.

۱۵ سلبریتی هالیوودی که با طرفداران خود ازدواج کردند

ما در این مطلب هوادارانی که موفق شده‌اند با سلبریتی مورد علاقه خود وارد رابطه‌ای طولانی‌مدت و یا ازدواج شوند برای شما جمع آوری کرده‌ایم. برای خواندن داستان ازدواج این سلبریتی‌ها با ما همراه باشید.

۱- ماجرای ازدواج جاستین بیبر و هیلی بالدوین

اولین زوجی که قصد داریم آن‌ها را معرفی کنیم جاستین بیبر و هیلی بالدوین هستند. زمانی که هیلی جوان‌تر بود طرفدار پر و پا قرص جلنا (جاستین و سلنا) بود. بعد از اینکه رابطه سلنا و جاستین به هم خورد، پدر هیلی او را به جاستین معرفی کرد و این دو شخص برای اولین بار یکدیگر را دیدند. آن‌ها از سال ۲۰۱۴ روابط ناپایداری داشتند اما در سال ۲۰۱۸ در محضر رسمی ازدواج روابط خود را رسمی کردند و در سال ۲۰۱۹ و در کارولینای جنوبی مهمانی گرفتند.

 

2018: Славни свадби што го срушија интернетот - Независен Весник

اگر دوست دارید بیشتر از این زوج بدانید مطلب زیر را ازدست ندهید :

جاستین بیبر و حقایقی از زبان همسرش هیلی بالدوین

۲- کیم کارداشیان وست و کانیه وست

قبل از اینکه این دو شخص با یکدیگر قرار ازدواج عاشقانه بگذارند، کین طرفدار پر و پا قرص کیم کارداشیان بود. او از پیش می‌دانست که مرد زندگی او می‌شود و این موضوع را در مصاحبه‌ای نیز مطرح کرده بود. او یک‌بار خود را بر روی کارت کریسمس کارداشیان نقاشی کرد و اسم او را به اشتباه به صورت “کارد دیژون” نوشت چون آن دو برای اولین بار در شهر دیژون یکدیگر را ملاقات کرده بودند. آن‌ها در ایتالیا عروسی کردند و چهار فرزند با نام‌های نورث، سینت، شیکاگو و سام دارند.

ازدواج کیم کارداشیان با طرفدارش

ازدواج کیم کارداشیان با طرفدار

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره برند محصولات آرایشی کیم کارداشیان (KKW BEAUTY)

۳- جسیکا آلبا و کش وارن و ازدواج سلبریتی‌ ها

جسیکا در حین ساخت fantastic four در سال ۲۰۰۴ کش را ملاقات کرد. در آن زمان کش دستیار کارگردان بود. کش سال‌ها طرفدار جسیکا بود و در نهایت با او ازدواج کرد و هم‌اکنون سه فرزند دارند.

ازدواج افراد مشهور با طرفداران

جسیکا آلبا و طرفدار خود ازدواج کرد

۴- جان ترولتا و کلی پرستن نمونه ازدواج سلبریتی‌ ها با هم

اگرچه این دو شخص هر دو ستاره‌های معروفی هستند اما کلی از زمانی که فیلم poster for grease را مشاهده کرد به شدت عاشق جان شد. او می‌دانست که با این مرد ازدواج خواهد کرد و آن‌ها از سال ۱۹۹۱ است که ازدواج کرده‌اند و خوشبخت هستند.

ازدواج سلبریتی‌ها جذاب

ازدواج دو ستاره‌های معروف باهم

۵- ماجرای ازدواج مت دیمن و لوسیانا باروسو

در سال ۲۰۰۲ مت بر روی فیلمی با نام stuck on you در میامی کار می‌کرد. یک شب او به باری رفت که لوسیانا در آن کار می‌کرد. او در مورد شبی که با او ملاقات کرد به ellen degeneres چنین می گوید: “من او را از آن طرف اتاق شلوغ دیدم”. این دو فرد از سال ۲۰۰۵ است که ازدواج کرده‌اند و خوشبخت هستند و ۴ فرزند دارند.

ازدواج سلبریتی‌ها خاص

مت دمن و لوسیانا باروسو

۶- ریسه وایترسپون و جیم تاث

جیم تاث در مرکزی که کارهای ریسه را تولید می‌کرد مشغول به کار بود. بنابراین می‌توان او را یک طرفدار حقوق‌بگیر خواند! این دو هم‌اکنون با هم ازدواج کرده‌اند و صاحب یک پسر هستند.

ازدواج سلبریتی‌ها به گونه‌ای خاص

ریسه وایترسپون و جیم تاث

۷- بیلی جو آرمسترانگ و ادرین نسر

بیلی همسر خود که طرفدار پرو پا قرص او بود را در یکی از کنسرت‌های خود ملاقات کرد. آن‌ها در سال ۱۹۹۴ ازدواج کردند و دو پسر دارند. شما از آینده خبر ندارید چون ممکن است مثل برخی از داستان‌های ازدواج سلبریتی‌ ها، شریک زندگی خود را در یک کنسرت ملاقات کنید! پس هیچگاه ناامید نشوید‍!

only-agency-candice-lambert-6499.jpg | The Only Agency

بیشتر بخوانید: بهترین هدیه های ولنتاین که سلبریتی ها به یکدیگر داده اند

۸- ازدواج پاتریک دمپسی و جیلیلان فینک

زمانی که پاتریک دمپسی در سال ۱۹۹۴ برای کوتاه کردن موهای خود از جیلیان فینک وقت گرفت، او بسیار غافلگیر شد! او متوجه شد که پاتریک شخصیتی شیرین دارد و مدام برای او عشوه‌گری می‌کرد. آن‌ها در سال ۱۹۹۹ ازدواج کردند و دارای سه فرزند با نام‌های تالولا، داربی و سالیوان هستند.

ازدواج سلبریتی ها با افراد زیبا

ازدواج پاتریک دمپسی با آرایشگرش

۹- استیو هاروی و مارجوری بریجز و ازدواج سلبریتی‌ ها

در دیگر داستان مربوط به ازدواج سلبرتی‌ها، استیو و مارجوری در کلوب ممفیس کمدی با هم ملاقات کردند. هاروی به سمت مارجوری بر روی استیج رفت و گفت:” نمی‌دانم چه کسی هستی اما با تو ازدواج خواهم کرد.”

Marjorie Bridges woods - CELEBLIVEUPDATE۱۰- ازدواج جولیان رابرتس و دنی مودر

دنی نیز مثل همه طرفدار پر و پا قرص جولیا بود. او در فیلم the Mexican به عنوان عکاس سینما کار می‌کرد و آن دو در زمان فیلمبرداری این کار بسیار به هم نزدیک شدند. آن‌ها در سال ۲۰۰۲ ازدواج کردند و سعی بر این دارند که زندگی خود را خصوصی نگه دارند.

Strange things about Julia Roberts' marriage

۱۱- جری سینفلد و جسیکا اسکلار

جسیکا هیچگاه در مورد شهرت همسر خود تکبر نمی‌ورزد چون او خود با نوشتن کتاب‌های آشپزی و به راه انداختن خیریه مشهور شده است. این زوج در سال ۱۹۹۸ در باشگاه بدنسازی با هم آشنا شدند. جسیکا که به تازگی از ماه عسل بازگشته بود به خاطر این کمدین شوهر اول خود را فروخت! جری و جسیکا در سال ۱۹۹۹ ازدواج کردند و صاحب سه فرزند هستند.

ازدواج سلبریتی ها

جری سینفلد و جسیکا اسکلار

۱۲- ازدواج کریستین بیل با دستیارش سیبی بلازیچ

بیل تا زمانی که دستیار شخصی وینونا رایدر را ملاقات نکرده بود، قصد ازدواج نداشت اما پس از آن نظر او تغییر کرد. سیبی و کریستین به محض ملاقات با یکدیگر صمیمی شدند و در سال ۲۰۰۲ ازدواج کردند.

ازدواج سلبریتی‌ ها ی عاشق

ازدواج بیل با دستیار شخصی‌اش

۱۳- آدام سندلر و ژاکلین تیتون

زمانی که سندلر شریک خود یعنی جکی تیتون را ملاقات کرد از لحاظ شغلی برتری داشت. او زمانی که در فیلم big daddy بازی می‌کرد، به دنبال یک موفقیت حسابی بود. این دو دوستان مشترک زیادی نیز داشتند. آن‌ها با یکدیگر قرارهای عاشقانه گذاشتند و در سال ۲۰۰۳ ازدواج کردند و صاحب دو فرزند با نام‌های سیدی و سانی هستند.

Adam Sandler Reveals Secret to 16-Year Marriage With Wife Jackie

۱۴- ازدواج پرنس ویلیام و کیت میدلتون

یک مورد معروف از ازدواج سلبریتی‌ ها به خانواده سلطنتی باز می‌گردد. زمانی که کیت ۱۳ سال داشت و وارد کالج شده بود، شایعه شده بود که پوستر پرنس ویلیام را بر روی دیوار اتاق خود دارد. آن‌ها در سال ۲۰۱۱ ازدواج کردند و صاحب سه فرزند با نام های پرنس جرج، پرنسس شارلوت و پرنس لوئیس هستند.

ازدواج سلبریتی‌ ها ی دوست داشتنی

پرینس ویلیام و کیت میدلتون

۱۵-ازدواج آنه هات وی با آدام شالمن نمونه ی دیگر از ازدواج سلبریتی‌ ها

در آخرین مورد از ازدواج سلبریتی‌ ها، آنه همسر کارگردان خود را در سال ۲۰۰۸ از طریق یک دوست مشترک ملاقات کرد. بعدا مشخص شد که شالمن همچون بقیه افراد طرفدار پر و پا قرص همسرش بوده است. آن‌ها ارتباط عاشقانه شدیدی داشتند و خیلی زود به مرحله‌ای رسیدند که کسی نمی‌توانست آن‌ها را از هم جدا کند. آن‌ها در سال ۲۰۱۲ ازدواج کردند و صاحب یک فرزند هستند. اینجا یک نکته فرعی و جالب وجود دارد. آیا می‌دانستید که آدام شالمن همزاد شکسپیر است؟ نام همسر شکسپیر نیز آنه هث‌اوی بوده است. تاریخ همیشه راهی برای تکرار شدن را می‌یابد!

ازدواج سلبریتی‌ ها مشهور

آنه هث‌اوی و آدام شالمن

اگر شانس این را داشتید که بتوانید با یک سلبریتی قرار عاشقانه بگذارید چه کسی را انتخاب می‌کردید؟ در قسمت نظرات، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:

brightside