از آنجا که پاپاراتزی‌ها همه جا هستند و به دنبال کشف خصوصی‌ترین مسائل و مخصوصا زندگی عشقی ستاره‌های هالیوودی و موسیقی هستند، افراد سلبریتی نیز می‌خواهند همواره زندگی خصوصی خود را مخفی نگه ‌دارند. برخی از زوج های سلبریتی موفق شدند این حواشی را کنترل ‌کنند و امروزه حتی به سختی به یاد می‌آوریم که روزی با یکدیگر زندگی مشترکی داشته‌اند.

در این نوشته ما می‌خواهیم از ۱۶ زوج سلبریتی که با یکدیگر رابطه داشته‌اند و یا حتی به صورت مشترک با یکدیگر زندگی کرده‌اند اما پس از مدتی از یکدیگر جدا شده‌اند و هر کدام راه خود را طی کرده ‌است، یاد کنیم. با ما همراه باشید زیرا قطعا از شنیدن نام این زوج‌ها تعجب خواهید کرد.

رایان گاسلینگ و ساندرا بولوک

رایان گاسلینگ فردی است که همیشه به خاطر فیلم لا لا لند مورد تحسین قرار می‌گیرد و ساندرا بولوک نیز بازیگری است که همیشه به خاطر شیرین ‌بودن و زیباییش از جذابیت خاصی برخوردار است. این دو بازیگر در سال ۲۰۰۲ و پس از اینکه سر صحنه فیلمبرداری فیلم murder by numbers  یکدیگر را ملاقات کردند، عاشق یکدیگر شدند و برای ۲ سال به صورت مشترک زندگی کردند. اگرچه این دو زوج سلبریتی ۲۱ سال با یکدیگر اختلاف سنی داشتند اما این تفاوت سنی هیچ گاه مشکلی ایجاد نکرد و در طول این دو سال بسیار در کنار یکدیگر خوشحال بودند.

زوج های سلبریتی دوست داشتنی

جسیکا بیل و کریس اوانز

ما مطمئن هستیم که شما هم مانند ما نمی‌توانید جسیکا اوانز را با کسی غیر از شوهرش یعنی جاستین تیمبرلک تصور کنید. با این وجود حدود ۵ سال بیل و کریس اوانز با یکدیگر رابطه داشتند و حتی نزدیک بود که این رابطه به ازدواج منجر شود. پس از درخشش این دو بازیگر در فیلمی که درباره زوجی بود که از یکدیگر جدا می‌شوند به نام لندن، این دو سلبریتی تصمیم گرفتند از یکدیگر جدا شوند.

زوج های سلبریتی دوست داشتنی

تام کروز و چر به عنوان زوج های سلبریتی

هنگامی که تام کروز ۲۲ سال داشت برای اولین بار چر را در مراسم ازدواج مدونا ملاقات کرد. این ملاقات در دهه ۸۰ میلادی صورت گرفت. اگرچه چر ۱۶ سال بزرگتر از تمام کروز بود اما بعدها و در مصاحبه‌ای چر اعلام ‌کرد که تام کروز یکی از ۵ شخص برتری است که عاشق‌شان بوده است.

مدونا و مایکل جکسون

در کنار یکدیگر قرار گرفتن ۲ ستاره پاپ در کل تاریخ یا به یک موفقیت بزرگ تبدیل می‌شود یا به یک فاجعه عمیق. مطابق عکسی که مدونا در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، رابطه‌اش با مایکل جکسون بهترین رابطه کل طول زندگی‌اش بوده است. در یک مصاحبه جکسون اعلام کرد که مدونا و من عاشق یکدیگر هستیم. این دو ستاره بزرگ برای یک مدت کوتاه زندگی شیرینی با یکدیگر داشته‌اند.

بریتنی اسپرز و کالین فرل

قطعا یکی از جذاب ترین زوج ‌های سلبریتی در دهه ۹۰ بریتنی اسپرز و جاستین تیمبرلک است. اما ممکن است خیلی از افراد به یاد نیاورند که بریتنی با کالین هم رابطه داشته است. کالین در مصاحبه‌ای که چند سال پس از پایان رابطه‌شان داشت گفت که اسپرز یک زن فوق‌العاده است.

هلن میرن و لیام نیسن نمونه ی دیگری از جدایی زوج های سلبریتی

بسیار جذاب است که بفهمیم این دو بازیگر بزرگ یک از زوج های سلبریتی بوده‌اند. این رابطه به آغاز فعالیت حرفه‌ای این دو بازیگر و دهه ۸۰ میلادی برمی‌گردد که پس از درخشش در فیلم Excalibur  عاشق یکدیگر شدند. هلن میرن گفته که هرگز با یکدیگر سر قرار نرفتند اما با یکدیگر زندگی می‌کردند و به یکدیگر خیلی اهمیت می‌دادند.

مت دیمن و ویونا رایدر

هیچ کس نمی‌تواند انکار کند مت دیمن و ویونا رایدر هر دو بازیگرانی عالی هستند. اما احتمالا اگر بدانید این دو سلبریتی برای چندین با یکدیگر در ارتباط بودند، تعجب خواهید کرد. رایدر در یکی از مصاحبه‌های خود بیان کرد که مت یک شخصیت بزرگ و مهربان است و من واقعا خوش شانس بودم که توانستم شرایط خوبی را با او تجربه کنم.

زوج های سلبریتی طلاق گرفته

زوج های سلبریتی مثل سارا جسیکا پارکر و رابرت داونی جونیور

آیا می دانید کری بردشاو و مرد آهنی با یکدیگر ارتباط داشته‌اند؟ خب در حقیقت سارا جسیکا پارکر و رابرت داونی جونیور از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۱ یک زندگی مشترک با یکدیگر داشته‌اند. پارکر در مصاحبه‌ای که اخیرا با شبکه YES  انجام ‌داد، تاکید کرد که رابرت اولین مردی بوده است که من با او زندگی کردم.

امیلی بلانت و مایکل بابل

Las polémicas declaraciones cruzadas de Bublé y Emily Blunt después de  haberse separado

حقیقت این است که ما هیچ موقع نمی‌توانیم امیلی بلانت  را با شخصی غیر از جان کراسینسکی تصور کنیم اما چه باورتان شود چه نشود، سال‌ها پیش این هنرپیشه زن زیبا با خواننده معروف مایکل بابل ارتباط داشته است. متاسفانه این رابطه عاشقانه سرانجام خوشی نداشت زیرا بلانت در انتهای این رابطه بیان‌ کرد که تصور می‌کنم بابل به من خیانت کرده است.

زوج های سلبریتی مثل کامرون دیاز و جیرد لتو

کامرون دیاز و جیرد لتو نه تنها در دهه ۹۰ میلادی با یکدیگر رابطه داشتند بلکه تا سال ۲۰۰۳ نیز با یکدیگر نامزد بودند اما بعد از آن تصمیم به جدایی گرفتند. اگر به عکس‌های قدیمی آن‌ها نگاهی بی اندازیم از نوع مدل موهایشان می‌بینیم که چقدر این زوج های سلبریتی خوش عکس بوده‌اند.

زوج های سلبریتیخوش عکس

الیزابت تایلور و کالین فرل نمونه ای از زوج های سلبریتی جدا شده

از آنجا که داریم در مورد کالین فرل صحبت می‌کنیم احتمالا اگر بدانید با شخصی که ۴۰ سال اختلاف سنی داشته رابطه داشته ‌است، تعجب خواهید کرد، یعنی الیزابت تایلور. پس از درگذشت این بانوی هنرپیشه افسانه‌ای در ۷۹ سالگی و به خاطر یاد بود تایلور، فرد اعلام کرد که این آخرین رابطه عاشقانه‌ای بوده که تا آخر عمر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: ۲۰ سلبریتی معروف که به دست فراموشی سپرده شدند

لنی کراویتز و نیکول کیدمن

Nicole Kidman Reveals She Was Once Engaged to Lenny Kravitz - YouTube

موسیقی‌دان معروف و بازیگر زن معروف با یکدیگر رابطه داشتند و در سال ۲۰۰۳ نیز با یکدیگر نامزد بودند. در مصاحبه‌ای که از کراویتز درباره علت جدایی‌شان پرسیده‌ شد، بیان کرد که گاهی اوقات شرایط خوب پیش نمی‌رود… . جالب است بدانید سال‌ها بعد نیکول کیدمن در فیلم little big liars  با دختر کراویتز هم‌بازی شد.

زوج های سلبریتی و میلا کونیس و ماکولای کالکین

ما هیچ وقت نمی‌توانیم میلا کونیس را با شخصی غیر از آستون کار تصور کنیم. با این وجود، این بازیگر زن با ستاره فیلم تنها در خانه یعنی ماکولای کالکین رابطه داشته است و در حقیقت اوقات خیلی خوبی با یکدیگر داشته‌اند. در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی رابطه این دو نفر آغاز شد و به مدت ۸ سال با یکدیگر رابطه داشتند.

زوج های سلبریتی معروف

جولیا رابرتز و لیام نیسن

جولیا رابرتز زمانی که تنها ۱۹ سال داشت عاشق شخصیت و ظاهر لیام نیسن شد. اما خب نیسن آنقدر جذاب بود که همه عاشقش می‌شدند. لیام نیسن ۳۰ ساله بود و رابرتز ۱۹ سال داشت، این دو زوج سلبریتی چند سال با یکدیگر در ارتباط بودند اما بعد از یکدیگر جدا شدند و راه خود را پیش گرفتند که البته هر دو توانستند به موفقیت برسند.

لیو تایلر و خواکین فونیکس

Hollywood Beauties 'Joker' Star Joaquin Phoenix Once Dated - News Nation  English

 

این تایلر و خواکین فونیکس هر دو بازیگرانی عالی هستند و تمامی تماشاگران آن‌ها را دوست دارند. آن‌ها برای مدت زمانی عاشق یکدیگر بودند و با یکدیگر رابطه داشتند. سال‌ها بعد تایلر با مجله Elle  مصاحبه‌ای داشت با عنوان چگونه در مهمانی که محبوب قبلی‌مان برگزار کرده شرکت کنیم. در این مصاحبه تایلر توصیه‌هایی داشت مبنی بر اینکه چگونه در یک مهمانی که توسط محبوب قبلی‌مان برگزار می‌شود، شرکت  کنیم.

ووپی گلدبرگ و تد دانسون

تد دانسون در دوران مجموعه Good Place TV  با ووپی گلدبرگ رابطه داشته است. در حقیقت زمانی که ازدواج کرده بود آن‌ها به صورت مخفیانه با یکدیگر رابطه داشتند و پس از افشا شدن، تو مجبور شد طلاق بگیرد. پس از جدایی این دو توانستند زندگی عشقی مشترک با یکدیگر را شروع کنند.

بیشتر بخوانید: جاستین بیبر و حقایقی از زبان همسرش هیلی بالدوین

شایعه: لیام نیسن و سوزان ساراندون

مدت زمانی شایعه شده‌ بود که سوزان ساراندون عشق جدید لیام نیسن است. سوزان اما این موضوع را رد کرد و سپس افزود: کی بدش میاد با او رابطه عاشقانه داشته باشه؟ اوه خدای من، این مرد عالیه، اون خوشتیپه، جذابه، اون لیام نیسنه! کی دلش نمیخواد با اون باشه؟

اگر چه این دو یکی از زوج های سلبریتی با یکدیگر رابطه نداشته‌اند اما از نظر ما یک زوج جذاب به نظر می‌رسند.

Susan Sarandon wishes she had an affair with Liam Neeson | IrishCentral.com

 

منبع:

brightside