در این مقاله بهترین سایت‌های ایرانی برای دانلود آهنگ را به شما معرفی می‌کنیم. اگر از طرفداران موسیقی باشید حتما می‌خواهید آهنگ‌های جدید و به‌روز ایرانی را به راحتی دانلود کنید و بشنوید. چه بسا عده‌ای از طرفداران موسیقی، علاوه بر آهنگ‌های جدید می‌خواهند به گنجینه‌ای از آهنگ‌های قدیمی نیز دسترسی داشته باشند. ریمیکس‌ها و پادکست‌ها نیز در میان علاقه‌مندان موسیقی، جایگاه ویژه‌ای دارند.

ما لیستی از بهترین سایت‌های دانلود آهنگ را به شما معرفی می‌کنیم. بنابراین با هر سلیقه‌ای که دارید، بتوانید به آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود دسترسی پیدا کنید. از طرفی حتما برای شما هم پیش آمده که به دنبال آهنگی بوده‌اید اما نتوانسته‌اید آن را پیدا و دانلود کنید.

ما لیستی از بهترین سایت‌های ایرانی برای دانلود آهنگ را برای شما تهیه کرده‌ایم تا از این به بعد آهنگ‌ها را به راحتی و در کمترین زمان ممکن دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

۱. رادیو جوان

یکی از شناخته‌ شده‌ترین، معتبرترین و بهترین سایت‌های دانلود آهنگ ایرانی و خارجی، سایت رادیو جوان می‌باشد. این سایت چندین سال است که در زمینه‌ی موسیقی فعالیت دارد و یکی از بهترین مراجع برای دانلود یا شنیدن آهنگ به صورت آنلاین می‌باشد.

رادیو جوان کارهای عده‌ی کثیری از خوانندگان داخلی و خارجی را پخش می‌کند. علاوه‌ براین شما می‌توانید از ریمیکس‌های اختصاصی رادیو جوان لذت ببرید. اگرچه برخی خوانندگان داخلی مجاز به پخش آهنگ‌های خود در این سایت نمی‌باشند! این سایت دارای اپلیکیشن برای گوشی‌های اندروید و  IOS می‌باشد. این اپلیکیشن طرفداران بسیاری دارد.

در حال حاضر کاربران زیادی اپلیکیشن رادیو جوان را روی گوشی خود نصب کرده‌اند و از کارایی آن رضایت دارند. شما با یکبار پخش کردن آهنگ در اپلیکیشن رادیو جوان، می‌توانید بدون نیاز به دانلود آهنگ، هر زمان که خواستید موزیک مورد نظر خود را بشنوید‌.

همچنین رادیو جوان دارای کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام نیز می‌باشد که جدیدترین آهنگ‌ها و موزیک ویدیوها را در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهید. شما می‌توانید در کانال تلگرام و دنبال کردن صفحه‌ی اینستاگرام رادیو جوان عضو شوید. بنابراین به سادگی می‌توانید از جدیدترین آهنگ‌ها و موزیک ویدیوهای خوانندگان مورد علاقه‌ی خود مطلع شوید.

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران با وب‌سایت رادیو جوان دارند، فیلتر بودن این وب‌سایت در داخل ایران است. فیلتر بودن این وب‌سایت، استفاده از آن را برای علاقه‌مندان به موسیقی دشوار کرده‌است.

رادیو جوان

باتن دانلود

۲. Nex1 music

یکی دیگر از بهترین سایت‌های ایرانی برای دانلود آهنگ، سایت نکس وان موزیک می‌باشد. نکس وان موزیک در چند سال گذشته راه‌اندازی شده و تا به امروز در زمینه‌ی موسیقی فعالیت دارد. تمامی آهنگ‌های جدید و به‌روز بر روی این وب‌سایت قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که این وب‌سایت تنها مجاز به پخش آهنگ‌های خوانندگان داخل کشور است و نمی‌تواند آهنگ‌های خوانندگان برون مرزی را منتشر کند.

نکس وان موزیک نیز مانند رادیو جوان، دارای کانال تلگرام و اپلیکیشن می‌باشد. از نقاط قوت کانال تلگرام نکس وان موزیک، امکان دانلود مستقیم آهنگ و موزیک ویدیو می‌باشد. به این صورت که این کانال لینک مستقیم کیفیت‌های مختلف آهنگ و موزیک ویدیو را در اختیار کاربران تلگرامی قرار می‌دهد.

اگر تنبل هستید و می‌خواهید تنها با یک کلیک آهنگ مورد علاقه‌ی خود را دانلود کنید، همین حالا عضو کانال تلگرام نکس وان موزیک شوید!

نکس وان موزیک

سایت نکس وان موزیک

۳. موزیک بروز

یکی از بهترین سایت‌های ایرانی برای دانلود آهنگ است. این وب‌سایت، علاوه بر آهنگ‌های ایرانی می‌توانید آهنگ‌های خارجی جدید را نیز از این سایت بشنوید و دانلود کنید. موزیک بروز علاوه بر کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام دارای ربات آهنگ یاب به نام باریتم ربات می‌باشد.

شما می‌توانید نام آهنگ یا خواننده‌ی مورد نظر خود را در این ربات جستجو کنید و به سادگی آهنگ مورد نظر خود را بیابید. کانال تلگرام موزیک بروز این امکان را برای شما فراهم می‌کند که آهنگ‌های ایرانی و خارجی را به صورت مستقیم دانلود کنید. لینک مستقیم دانلود آهنگ‌ها و موزیک ویدیوها در کانال تلگرام قرار داده می‌شود. یکی از مزایای استفاده از کانال موزیک بروز، قرار دادن یک فایل ۱ دقیقه‌ای از آهنگ‌ها برای کاربران می‌باشد. به این صورت که شما می‌توانید قبل از دانلود آهنگ، فایل ۱ دقیقه‌ای آن را دانلود کنید و بشنوید. بنابراین اگر از آهنگ خوشتان آمد آن را دانلود می‌کنید و اگر آهنگ مورد پسند شما نبود، حجم اینترنت شما حفظ می‌شود.

موزیک بروز

سایت موزیک بروز

۴. پرشین موزیک

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای دانلود و شنیدن موسیقی می‌باشد‌. این اپلیکیشن با روی سیستم‌های عامل اندروید و iOS سازگار است. شما می‌توانید با دانلود و نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل خود، یک پکیج کامل از آهنگ‌های قدیمی و جدید ایرانی را همیشه همراه داشته باشید.

پرشین موزیک نیز مانند رادیو جوان، دارای ریمیکس‌های اختصاصی ایرانی و خارجی است. شما می‌توانید در این اپلیکیشن برای خود پلی لیست یا همان لیست پخش ایجاد کنید و آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود را در این پلی لیست‌ها را اضافه کنید. به این ترتیب هر زمان که بخواهید می‌توانید به پلی لیست خود مراجعه کنید و آهنگ‌های خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به دانلود بشنوید.

پرشین موزیک

باتن دانلود

۵. پاپ موزیک

یکی از سایت‌های دانلود آهنگ می‌باشد.

شما می‌توانید آهنگ‌های جدید و به‌روز ایرانی را در این سایت به صورت آنلاین بشنوید و با کیفیت‌های مختلف دانلود کنید.

این سایت پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و تنها مجاز به انتشار آهنگ‌های خوانندگان داخلی و دارای مجوز است.

پاپ موزیک نیز در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد. شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام پاپ موزیک، آهنگ‌ها را بشنوید و دانلود کنید.

این وب‌سایت علاوه بر انتشار آهنگ‌های خوانندگان مطرح، آهنگ‌های خوانندگان تازه‌کار را نیز منتشر می‌کند.

پاپ موزیک

سایت پاپ موزیک

در این مقاله شما را با بهترین سایت‌های ایرانی برای دانلود آهنگ آشنا کردیم و نحوه‌ی کاربری هریک را توضیح دادیم.

یکی از مشکلات دانلود آهنگ و موزیک ویدیو، اشغال حجم بالایی از حافظه‌ی گوشی موبایل شماست. از میان این سایت‌های دانلود آهنگ، آن‌هایی که دارای کانال تلگرام و اپلیکیشن هستند، ارجحیت دارند. زیرا با دانلود آهنگ‌های مورد نظر در کانال تلگرام و یا ایجاد پلی‌لیست در اپلیکیشن، حافظه‌ی گوشی شما اشغال نمی‌شود.

اکنون که بهترین سایت‌های ایرانی برای دانلود آهنگ را شناختید، می‌توانید سایت متناسب با سلیقه‌ی موسیقیایی خود را انتخاب کنید. بنابراین از این به بعد می‌توانید به سادگی به آهنگ‌های مورد پسند خود دسترسی داشته باشید.

همچنین می‌توانید برای مطالعه‌ی مقاله‌یجامع‌ترین اپلیکیشن‌های پخش و دانلود موسیقی جهان به وبلاگ مالتینا سر بزنید.