به احتمال ۹۹.۹۹ درصد، زندگی فوتبالیست‌ها برای شما هم جذاب است. آنها معروف، ثروتمند و اصولا خوش‌تیپ هستند و همین ویژگی‌ها باعث می‌شود که سبک زندگی متفاوت‌تر و خاص‌تری نسبت به افراد دیگر جامعه داشته باشند؛ ماشین‌های گران‌قیمت، خانه‌های مجلل و البته لباس‌های متفاوت و شیک. به این دلیل که درآمد و سبک زندگی فوتبالیست‌ها به آنها اجازه می‌دهد در لباس پوشیدن و ظاهر و… خاص و متفاوت عمل کنند. ضمن اینکه طراحان لباس و برندهای معروف همواره در خدمت آنها هستند. اما به نظر شما خوش پوش ترین فوتبالیست های دنیا چه کسانی هستند؟

بازیکنان بارسلونا

در میان فوتبالیست‌های سراسر دنیا، تعدادی از افراد هستند که با رعایت گرامر جذابیت توانسته‌اند در دنیای مد و فشن هم بدرخشند. نمونه ایده‌آل این اشخاص، دیوید بکام معروف است که با وجود گذر سال‌ها از حضورش در دنیای فوتبال حرفه‌ای، هنوز هم در صدر اخبار مختلف می‌درخشد. در ادامه به معرفی تعدادی از خوش پوش ترین فوتبالیست های دنیا پرداخته‌ایم. این افراد لزوما در کت و شلوارهای اتوکشیده و خوش‌دوخت دیده نمی‌شوند بلکه با درک صحیح از دنیای مد، تیپ و اندام خود و کمی خلاقیت توانسته‌اند در دسته خوش‌پوش‌ترین‌ها و خوش‌تیپ‌ترین‌ها قرار بگیرند.

۱. دیوید بکام (David Beckham)

تیپ دیوید بکهام

دیوید بکام یکی دیگر از خوش‌تیپ‌های بریتانیاییِ منچستریونایتد است. بکام که روزگاری سوگلی و محبوبِ درجه یک مربی معروف منچستر یعنی سِرالکس فرگوسن (Alex Ferguson) به شمار می‌رفت با درک درست از دنیای مد و البته سلیقه و ذائقه هنری خوبش همچنان در دسته محبوب‌ترین و معروف‌ترین ستاره‌های جذاب دنیای شهرت قرار دارد.

همسر دیوید بکهام

ویکتوریا بکام، همسر او هم در دنیای مد و فشن، دستی بر آتش دارد و این موضوع هم در بدل شدن بکام به یکی از نمادهای خوش‌پوشی و خوش تیپی بی‌تأثیر نبوده است به طوری که اغلب کارشناسان، این زوج را خوش‌تیپ‌ترین زوج فوتبالی دنیا می‌دانند.

البته شماره هفتِ سابق شیاطین سرخ، سه فرزند پسر دارد که ظاهرا در ربودن گوی خوش‌پوشی و خوش‌تیپی از پدر کاملا ناتوان هستند.

۲. پپ گواردیولا (Pep Guardiola)

پپ گواردیولا

اگر از ریزش موهای خود ناراحت هستید و فکر می‌کنید که کچل شدن مساوی خط خوردن از فهرست بازیکنان لیگ دنیای خوش‌تیپی است قطعا و حتما دچار اشتباه هستید. بی‌موها یا به عبارت خودمانی، کچل‌ها هم در دنیای خوش‌تیپ‌ها و خوش‌پوش‌ها، حرف‌هایی برای گفتن دارند.

پپ گواردیولا

نمونه درخشان بی‌موهای جذاب، پپ گواردیولاست که با پلیورهای چسب، کراوات‌های باریک و کت و شلوارهای خوش‌برش خود توانسته به معبد پانتئون خوش‌تیپ‌های فوتبالی راه پیدا کند و عنوان یکی از خوش پوش ترین فوتبالیست های دنیای یا بهتر است بگوییم، مربی‌های دنیا را از آن خود کند.

۳. کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo)

خوش پوش ترین فوتبالیست های دنیا

کریستیانو رونالدو یا CR7 خوش‌تیپ را که می‌شناسید، او نه تنها در دنیای جادوگران فوتبال زبانزد خاص و عام است که در دنیای خوش پوش ترین فوتبالیست های دنیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

کریستیانو رونالدو

کریس رونالدو با انتخاب لباس‌های رسمی و غیررسمی مناسب در موقعیت‌ها و مراسم مختلف ثابت کرده است که قدرت تجزیه و تحلیل او فقط به زدن شوت‌های دقیق و به یادماندنی محدود نمی‌شود و در انتخاب ست‌ لباس‌ هم همان‌قدر دقیق، ریزبین و خوش‌سلیقه است.

۴. لیونل مسی (Lionel Messi)

خوش پوش ترین فوتبالیست های دنیا

لیونل مسی با افراد دیگر فهرست خوش پوش ترین فوتبالیست های دنیا کمی فرق دارد. او در ابتدای ورود حرفه‌ای خود به دنیای فوتبال به خوش‌پوشیِ این روزهای خود نبود. موهای بلندی که به صورتش نمی‌آمد و پوشیدن لباس‌هایی که دقت چندانی در انتخاب آنها لحاظ نشده بود، مِسی را از قرار گرفتن در فهرست خوش‌تیپ‌هایِ خوش‌پوش دور می‌کرد.

لیونل مسی

اما در سال‌های اخیر، لیونل افسانه‌ای با انتخاب تیپ‌های رسمی و کلاسیک، توجه دوستداران مُد را هم به خود جلب کرده است. مسی معمولا کت و شلوارهای رسمی و خوش‌دوختی می‌پوشد که اگرچه نوآوری چندانی در طراحی و دوختشان وجود ندارد اما بر قامت نه چندان بلند او به خوبی می‌نشینند.

۵. نیمار (Neymar)

خوش پوش ترین فوتبالیست های دنیا

نیمار برزیلی هم بی‌شک یکی از افراد خاص دنیای فوتبال در زمینه بازی و پوشش است. او شیوه و سبک خاص خود را در لباس پوشیدن دارد و به استفاده از پوشاک برندهای معروف دنیا هم علاقه زیادی نشان می‌دهد. نیمار مانند مسی در انتخاب لباس‌هایش دست به عصا و محافظه‌کار نیست و مانند دیوید بکام در انتخاب لباس مناسب هر موقعیت، دقت نمی‌کند.

نیمار جونیور

اما همه اینها به معنای بدلباس بودن او نیست. بلکه نشان از سلیقه ویژه و خاص او دارد. نیمار، سِت‌های متنوع و متفاوتی را در موقعیت‌های مختلف بر تن می‌کند و در انتخاب پوشش خود بسیار پیشرو و آزاد است.

۶. ژابی آلونسو (Xabi Alonso)

خوش پوش ترین فوتبالیست های دنیا

ژابی آلونسوی اسپانیایی هم فقط با بازی‌های درخشانش در رئال مادرید، لیورپول و بایرن مونیخ در اذهان فوتبال‌دوستان ماندگار نشده است بلکه سلیقه خوبش در انتخاب لباس‌های رسمی خوش‌دوخت و سادگیِ شیکی که همیشه در پوشش خود رعایت کرده نیز از جمله ویژگی‌های این ستاره بازنشسته است.

ژاوی آلونسو

به نظر می‌رسد که ژابی هم از آن دسته مردانی است که خوش‌تیپی و خوش‌پوشی را در سادگی می‌بینند.

۷. آندره پیرلو (Andrea Pirlo)

آندره پیرلو

ایتالیایی‌ها، قوتبالیست‌های ماهر، تکنیکی و البته خوش‌تیپ متعددی را به دنیای فوتبال معرفی کرده‌اند. بی‌شک، آندره پیرلو هم در کنار پائولو مالدینی، الساندرو دل‌پیرو و فیلیپو اینزاگی یکی از آنهاست.

آندره آ پیرلو

پیرلو با موهای بلندی که به کمتر چهره‌ای می‌آید در انتخاب رنگ‌های متفاوت و شیک تبحر زیادی دارد و به نظر می‌رسد به خاطر هماهنگی تیپ و چهره‌اش با رنگ‌ها و مدل‌های مختلف لباس، کار سختی برای پوشیدن لباس‌های متنوع ندارد.

۸. جرارد پیکه (Gerard Piqué)

جرارد پیکه و شکیرا

جرارد پیکه اسپانیایی را که می‌شناسید. او نه تنها در انتخاب همسر (شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی) بلکه در انتخاب پوشش و لباس‌های خود هم از سلیقه بسیار خوبی برخوردار است.

جرارد پیکه

جرارد پیکه، سادگی را دوست دارد و کت و شلوارها یا پالتوهای خوش‌دوختی که بر تن می‌کند، او را به یکی از خوش پوش ترین فوتبالیست های دنیا بدل کرده است.

۹. تیری آنری (Thierry Henry)

تیری هانری

تیری آنری

فوتبالیست‌ها و ورزشکاران به خاطر اندام مناسب و زیبایی که دارند تقریبا با هر سِت و پوششی خوش‌تیپ به نظر می‌آیند. تیری آنری هم با یک متر و ۸۸ سانتی‌متر قد و اندام موزون در دسته فوتبالیست‌های خوش‌تیپی قرار می‌گیرد که سلیقه خوبی در انتخاب لباس‌های رسمی و غیررسمی دارد.

۱۰. ایکر کاسیاس (Iker Casillas)

ایکر کاسیاس

ایکر مقدس که بیشترین دوران بازیگری خود را در رئال مادرید سپری کرد و به اسطوره بی بدیل این باشگاه تبدیل شد، نه تنها در زندگی فوتبالی بلکه در زندگی شخصی خود نیز فردی موفق، وفادار و الگویی مناسب برای جوانان است.

ایکر کاسیاس

ایکر در انتخاب لباس نیز بسیار باسلیقه عمل می‌کند و او را چه در محافل رسمی و چه در موقعیت‌های روزمره زندگی عادی، همیشه مرتب و منظم و شیک می‌بینیم.

۱۱. جُرج بست (George Best)

خوش پوش ترین فوتبالیست های دنیا

جرج بست ایرلندی بخشی جدانشدنی از حافظه طرفداران منچستریونایتد است. بِست (best) در زبان انگلیسی به معنای «بهترین» است. جرج بست هم فقط در مستطیل سبز، بهترین نبود بلکه کاریزما و جذابیت ظاهری و ذاتی‌اش، او را در خارج از زمین هم به یکی از بهترین‌ها بدل کرده بود.

سبک لباس پوشیدن، خوش‌پوشی و همکاری جرج بست با برندهای معروف مد و پوشاک، از او ستاره‌ای بی‌چون و چرا ساخته بود که به راحتی با  ستاره‌های معاصر خود مانند پل نیومن، مارلون براندو، الویس پریسلی و… توانایی رقابت داشت.

جرج بست

اما جرج بستِ خوش‌تیپ و خوش‌پوش خیلی زود اسیر زرق و برق زندگی ستاره‌ای خود شد و به همین دلیل، شماره هفتِ معروف منچستریونایتد بعد از مدتی، زندگی فوتبالی خود را در تیم‌های کم‌اهمیت و نه چندان موفق سپری کرد و بدل به ستاره‌ای خاموش شد.

در آخر

یکی از راه‌های بدل شدن به فردی خوش‌پوش و شیک یا به اصطلاح امروزی‌ها «خدای جذابیت»، الگوبرداری از افراد خوش‌پوش در زمینه‌های مختلف است. مثلا همین فهرست را مرور کرده و ببینید که از سبک پوشش کدام فوتبالیست خوش‌پوش بیشتر لذت می‌برید و از کدام یک می‌توانید برای داشتن الگوهایی مناسب برای لباس‌های خود الهام بگیرید.

منبع: fashionbeans