[ست کردن لباس زنانه] با ۱۰ ترکیب رنگی فوق العاده جذاب و خاص

ست کردن لباس زنانه

وقتی از ما می‌پرسند رنگ مورد علاقه‌ات چیست، معمولا یک جواب قطعی داریم. مثلا سریع پاسخ می‌دهیم آبی! اما درست بعد از چند ثانیه می‌گوییم نه قرمز. دوباره فکر می‌کنیم: یک لحظه صبر کن، البته سبز را هم خیلی دوست دارم، و همچنین بنفش را! حتی یک دقیقه هم طول نمی‌کشد که متوجه می‌شویم ما در واقع عاشق همه‌ی رنگ‌ها هستیم و جواب دادن به این سوال ساده چقدر سخت است! مخصوصا اگر دغدغه‌ای مانند ست کردن لباس زنانه در میان باشد. این بار دیگر به کلی گیج می‌شویم.

ست کردن لباس زنانه

برای داشتن تیپ و استایلی زیبا، ترکیب رنگ‌های مناسب قطعا اولین و مهمترین اصل است. ممکن است به هنگام خرید، با تعداد بی‌شماری از لباس‌های  رنگارنگ روبه‌رو شوید و هوش از سرتان ببرند. بدون معطلی خودتان را به صندوق پرداخت می‌رسانید و سوگولی‌ جدید کمد لباس‌تان را می‌خرید.

اما وقتی زمان آن فرا می‌رسد تا این لباس زیبا را به تن کنید با دغدغه‌ای که شاید فکرش را نکرده بودید، مواجه میشوید: لباسم را به چه رنگ‌های دیگری ست کنم؟ حال با یک وضعیت حساس روبه‌رو هستید و ممکن است با یک اشتباه ساده فاجعه به بار بیاورید.

ست کردن لباس زنانه

بسیاری از خانم‌ها در این مواقع از ترس ریسک کردن، به سراغ ساده‌ترین راه‌حل‌ها می‌روند. برای مثال، یک لباس رنگی را با کیف و کفش مشکی، سفید و یا یک رنگ خنثی ترکیب می‌کنند. اکنون دیگر اثری از آن زن جسور و خوش‌ذوقی نیست که هنگام خرید هزار ایده و نقشه برای ست کردن لباس داشت. حتی ممکن است از پوشیدن آن لباس رنگی منصرف شده و در نهایت با تیپی ساده و کسل‌کننده مقابل آینه ظاهر شوید.

اما نگران نباشید. خانم‌های باهوش و خوش‌ذوق حتما برای حل این مشکل هم چاره‌ای پیدا خواهندکرد. ما در این مقاله ۱۰ ترکیب رنگ فوق‌العاده برای ست کردن رنگ لباس زنانه را جمع‌آوری کرده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین ترکیب رنگ‌ها آشنا شوید و دغدغه‌ی هماهنگی رنگ‌ها را برای همیشه، به فراموشی بسپارید.

۱. ترکیب سرزنده‌ی سبز و زرد

ست کردن لباس زنانه

در یک عصر بهاری، چه چیزی می‌تواند دلنشین‌تر از دیدن جان گرفتن دوباره طبیعت و استشمام بوی گیاهان نورسته باشد؟ رنگ سبز یادآور حس تازگی و سرزندگی طبیعت است. به همین دلیل، بسیاری از افراد در همان نگاه اول جذب این رنگ فرح‌بخش می‌شوند. برای تاکید بیشتر به زیبایی این رنگ، می‌توانید در کنار آن از چند رنگ شاد استفاده کنید. رنگ زرد که خود خالق رنگ سبز است، در کنار آن جلوه‌ای زیبا و بانشاط ایجاد می‌کند.

برای جلب توجه بیشتر این دو رنگ، می‌توانید از ترکیب رنگ‌های ملایم‌تری مانند طوسی و سفید استفاده کنید. برای مثال، یک کت ساده‌ی زرد با دامن طوسی و بلوز سفید بپوشید. زیورآلات بزرگ یا کیف و کفش سبزرنگ را در کنارش قرار دهید. به همین سادگی! دیگر مجبور نیستید به سراغ رنگ‌های تیره یا خنثی بروید.

رنگ‌های سبز و زرد معمولا با هر رنگ پوستی سازگار هستند. اگر رنگ پوست شما مایل به گندمی یا تیره‌تر است، می‌توانید زرد متمایل به خردلی و سبزهای تیره بپوشید. اما اگر پوستی روشن و سفید دارید، زرد کمرنگ و سبزهای شاداب انتخاب مناسب‌تری خواهند بود.

۲. ترکیب زیبای صورتی و آبی کمرنگ

ست کردن لباس زنانه

رنگ‌های پاستلی بهتر از هر رنگ دیگری تداعی‌کننده طراوت بهاری هستند. رنگ پاستل به رنگ‌های روشنی گفته می‌شود که با مقداری رنگ سفید ترکیب شده‌اند. صورتی و آبی ملایم در کنارهم، ترکیب بسیار زیبایی برای ست کردن لباس زنانه به وجود می‌آورند. آیا این ترکیب شما را به یاد رایحه گل یاسمن در نسیمی خنک نمی‌اندازد؟

بعد از پوشیدن یک بلوز کش‌بافت آبی ، یک کت صورتی انتخاب کنید، تا به ظاهر سرد شما گرما ببخشد. یا می‌توانید این دو رنگ زیبا و ملایم را با یک ست تیره‌تر مانند مشکی ترکیب کنید. زیورآلات رنگ پاستلی روی لباسی سیاه جلوه‌ای شیک و امروزی دارد. در کنار چنین ترکیب‌هایی میتوانید کفش‌های روشن یا سفید به کار ببرید. خلاقیت در دنیای مد و پوشاک را فراموش نکنید.

۳. ترکیب دو رنگ متضاد قرمز و آبی

ست کردن لباس

قرمز و آبی همیشه به عنوان دو رنگ متضاد شناخته می‌شوند. گویی اگر جایی با هم روبه‌رو شوند یکی بر دیگری چیره خواهد شد. اما اشتباه نکنید، در دنیای مد و فشن، می‌توان بسیاری از قانون‌ها را زیر پا گذاشت و نوآفرینی کرد. این دو رنگ فوق‌العاده می‌توانند در کنارهم هماهنگی شگفت‌انگیزی ایجاد کنند.

پس کمی جسارت به خرج دهید و ترکیب زیبای قرمز و آبی را امتحان کنید. شما به راحتی می‌توانید با پوشیدن یک کت قرمز و بلوز سفیدرنگ در کنار جین‌ها به چنین ترکیبی زیبا دست پیدا کنید. یا یکی از این رنگ‌ها را با زیورآلاتی از رنگ دیگر به کار ببرید.

۴. ترکیب دو رنگ هم‌خانواده، آبی تیره و آبی فیروزه‌ای

ست کردن لباس زنانه

آیا تاکنون به این فکر کرده بودید که ترکیب دو رنگ هم‌خانواده چگونه می‌تواند همه را حیرت‌زده کند؟ معمولا هنگام ست کردن لباس زنانه، ترکیب دو رنگ از یک خانواده، نظر کسی را جلب نمی‌کند. توصیه ما به شما این است که حداقل یک بار ترکیب رنگ‌های آبی تیره و فیروزه‌ای را امتحان کنید.

قطعا بعد از دیدن خود در آینه، شگفت‌زده خواهید شد که چرا قبلا چنین ایده‌ای به ذهن‌تان خطور نکرده بود. برای دستیابی به تیپی زیبا با این دو رنگ، نیازی به سایر رنگ‌های روشن مانند سفید و کرمی ندارید. ترکیب شیک و قوی آبی تیره و فیروزه‌ای از جمله مواردی است که در کنار زیورآلات طلایی و نقره‌ای، نفس‌ها را در سینه حبس می‌کند.

۵. ترکیب آبی و نارنجی

ست کردن لباس زنانه

دو رنگ آبی و نارنجی هم مکمل یکدیگر هستند، بنابراین می‌توانند ترکیبی قوی در کنارهم ایجاد کنند. با کنارهم قرار دادن دو رنگ آبی و نارجی برای ست کردن لباس زنانه، می‌توان به ظاهری جذاب دست یافت. لباسی آبی رنگ با طرح‌ یا خطوط نارنجی قدرت کافی برای جذب همه نگاه‌ها به سمت شما را دارد. یا می‌توانید یک شلوار آبی تیره را در کنار بلوز نارنجی به راحتی استفاده کنید. هنگام انتخاب چنین ترکیب رنگی از کفش‌ها غافل نشوید. رنگ‌های طیف کرمی یا همان نود (Nude) برای کفش‌ها، انتخاب مناسبی در این ست لباس هستند.

۶. ترکیب طیف‌های کرم-قهوه‌ای و عنابی

ست کردن لباس زنانه

طبیعت و تغییرات آب و هوا تاثیر مستقیمی در روحیات انسان دارد. با فرا رسیدن پاییز و سرد شدن هوا، بیشتر به سراغ رنگ‌های تیره و مخصوصا کرمی و قهو‌ه‌ای می‌رویم. طیف قهوه‌ای در دسته پرطرفدارترین گزینه‌ها برای ست کردن لباس زنانه در فصل‌های سرد است. ترکیب چنین رنگ‌هایی معمولا دشوار به نظر می‌رسد.

به همین دلیل بسیاری از افراد به سراغ آسان‌ترین گزینه، یعنی رنگ مشکی می‌روند. رنگ پیشنهادی ما برای ترکیب با قهوه‌ای و کرمی، رنگ عنابی یا همان زرشکی تیره است. این دو رنگ بسیار زیبا در کنار هم، ترکیبی گرم و دلنشین به‌ وجود می‌آورند.

با رعایت چند نکته‌ی ساده به راحتی می‌توانید ترکیبی شیک با این دو رنگ ایجاد کنید. هرگز از دو طیف مختلف عنابی در کنار قهوه‌ای استفاده نکنید. بهتر است طیف‌های مختلف قهوه‌ای را در کنار یک طیف عنابی به کار ببرید. انتخاب یک دامن و یا شلوار چرم عنابی در کنار پالتویی شتری و کیف و کفش قهوه‌ای شما را تبدیل به خانمی شیک و امروزی در یک عصر پاییزی خواهدکرد.

۷. ترکیب ساده و زیبای مشکی و نارنجی

ست کردن لباس زنانه

همه‌ی ما چندین لباس مشکی در کمد لباس خود داریم. معمولا هر رنگی را می‌توان با مشکی ترکیب کرد و هریک از این رنگ‌ها تاثیر متفاوتی در سبک پوشش ما ایجاد می‌کنند. ترکیب نارنجی و مشکی به شما ظاهری جسور، جذاب و با اعتماد به ‌نفس می‌دهد. با قرارگرفتن نارنجی در کنار مشکی، درعین حفظ اصالت و سادگی، دیگر خبری از یکنواختی و کسل‌کنندگی نخواهد بود. پس به راحتی می‌توانید پیراهن ساده مشکی را که مدت‌هاست نپوشیده‌اید، با زیورآلات یا یک کیف کوچک نارنجی هماهنگ کنید.

۸. ترکیب ملایم صورتی کمرنگ و طوسی

ست کردن لباس زنانه

کمتر زنی پیدا می‌شود که به رنگ صورتی علاقه‌ای نداشته باشد. اکثر خانم‌ها دوست دارند این رنگ زیبا را در لباس‌‌ها، دکوراسیون خانه و بین وسایل شخصی‌شان ببینند. اما بهتر است چه رنگی را کنار صورتی قرار دهیم تا ترکیبی مناسب ایجاد کنیم؟برای ست کردن لباس زنانه، ترکیب رنگ‌های صورتی و طوسی، از طرف بسیاری از طراحان مد توصیه می‌شود. این ترکیب رنگ زیبرا می‌توانید به دلخواه و در شکل‌های مختلف، به کار ببرید.

در لباس‌های مهمانی، ورزشی، کاری و یا هر مناسبت دیگری، ترکیب صورتی و طوسی ظرافت و زنانگی شما را در بهترین حالت ممکن، آشکار می‌سازد. شما می‌توانید از این رنگ‌ها برای ست کردن بلوز و شلوار، تاپ و دامن، پیراهن، زیورآلات و کیف و کفش استفاده کنید. به کاربردن رنگ‌هایی مانند سفید و بنفش در بخش‌های دیگر، تیپ شما را جذاب‌تر می‌کند.

۹. ترکیب دو رنگ شاداب بنفش و مرجانی

ست کردن لباس زنانه

در گذشته رنگ مرجانی بیشتر به عنوان رژلب استفاده می‌شد. اما به تدریج این رنگ شاداب و زیبا توجه بسیاری را به خود جلب کرد و توانست در طرح‌ها و انواع مختلف لباس‌های زنانه خودنمایی کند. امروزه که مرجانی تبدیل به یکی از رنگ‌های تابستانی پرطرفدار شده است، ترکیب بسیار جذاب و دلنشینی در کنار بنفش به‌ وجود می‌آورد. با پوشیدن یک بلوز و دامن دخترانه در رنگ‌های بنفش و مرجانی، لقب شادترین دختر تابستان امسال را از آن خود کنید. یادتان باشد که این رنگ امسال، به عنوان رنگ سال هم انتخاب شده است.

۱۰. ترکیب دو رنگ سفید و بنفش، نماد زیبایی و ثروت

ست کردن لباس زنانه

رنگ بنفش نماد ثروت و قدرت است و رنگ سفید تداعی‌کننده معصومیت، پاکی و لطافت. تصور کنید با ست کردن این دو رنگ زیبا در کنارهم، چه تصویری خلق می‌کنید؛ زنی باشکوه، دلربا و البته قوی و با اعتماد به ‌نفس.فرقی نمی‌کند چه طیفی از بنفش را کنار سفید قرار دهید، خوشبختانه ترکیب بنفش و سفید، همیشه زیباست.

از مزایای ترکیب سفید و بنفش، قابلیت استفاده از آن در مراسم مختلف است.یعن می‌توانید در هر مناسبتی این ترکیب را به کار ببرید. استفاده از دو رنگ مذکور در یک مهمانی شبانه، یک دورهمی دوستانه و حتی به هنگام خرید، همه‌ی نگاه‌ها را به سمت شما هدایت خواهد کرد. فراموش نکنید که زیورآلات طلایی و نقره‌ای در این ترکیب، جلوه‌ای خاص و حیرت‌انگیز به شما می‌دهد.

دنیای رنگ‍ها بسیار گسترده و متنوع‌تر از آن است که بتوانید به چند ترکیب بسنده کنید. کافی است کمی رنگ‌ها بشناسید. با کنار هم قرار دادن رنگ‌های مختلف ترکیب‌های بیشتری برای ست کردن لباس زنانه خواهید یافت. پس کمی جسارت و خلاقیت به خرج دهید و کارهای جدید امتحان کنید. دیگر وقت آن فرا رسیده به جای لباس‌های تیره و یکنواخت، کمدتان را پر از لباس‌های رنگارنگ و زیبا کنید.

منبع: thetrendspotter.net

مقالات پیشنهادی:

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024