۱۰ برند برتر لباس زنانه در جهان را می‌شناسید؟

معرفی بهترین برندها برای خرید لباس زنانه

شاید بیان اهمیت موضوع خرید لباس خصوصا لباس زنانه، چندان سخت نباشد. چرا که همه افراد دوست دارند خوب لباس بپوشند و البته اغلب افراد دوست دارند که لباس‌هایی زیبا و به‌روز داشته باشند. همین علاقه جمعی است که باعث خلق یکی از جذاب‌ترین صنایع در دنیا شده است. صنعت مُد.

دنیای مُد یکی از جذاب‌ترین حوزه‌هایی است که می‌توان دنبال کرد. شاید پیروی کردن از مُد و دقت در خرید لباس به نظر برخی افراد غیرضروری به نظر برسد، اما باید به شما یادآوری کنیم که این صنعت، فقط به تولید لبا‌س‌های گران‌قیمت و کَت‌واک‌های عجیب و غریب محدود نمی‌شود. بلکه مُد روی سیاست، فرهنگ، زندگی روزانه و رفتارهای اجتماعی ملل مختلف اثر دارد.

به دلیل ویژگی‌های روحی و علاقه بانوان به تنوع در پوشش، شاید بتوان گفت که صنعت مد برای خانم‌ها جذاب‌تر است. به همین دلیل در این مطلب خانم‌های ایرانی را که به خرید لباس علاقه دارند و به دنبال لباس زنانه منطبق با مد روز هستند، با ۱۰ برند برتر پوشاک زنانه دنیا در سال ۲۰۱۹ آشنا می‌کنیم.

۱۰. جورجیو آرمانی (Giorgio Armani)

 

لباس زنانه برند جورجیو آرمانی

آرمانی از آن برندهای ایتالیایی مشهوری است که در صنعت مُد به عنوان برندی لوکس و تجملاتی شناخته می‌شود. آرمانی را جورجیو آرمانی در سال ۱۹۷۵ تأسیس کرد. فعالیت این برند با  تولید مجموعه لباس‌های زنانه و مردانه آغاز شد. در حوالی سال ۱۹۷۹، آرمانی فروشگاه خود را در ایالت متحده آمریکا افتتاح نمود و به تدریج راه خود را به سمت مسیر جهانی شدن پیدا کرد.

این برند که این‌روزها فقط محدود به تولید لباس زنانه و مردانه نیست و محصولات دیگری هم به بازار روانه می‌کند، یکی از معتبرترین نام‌های دنیای مُد است. حدود ۵۰۰ مورد از خرده‌فروشی‌های این برند در نقاط مختلف دنیا مشغول به فعالیت هستند. اما به نظر شما علت این‌ همه شهرت و اعتبار چیست؟ واقعیت این است که آرمانی با بهره‌مندی از بهترین نیروهای کار، ابزارها و مواد تولید (پارچه و…) توانسته به جایگاهی خوب در پانتِئون خدایان مُد و فشن برسد.

۹. کریستین دیور (Christian Dior)

Smiley face

حتما شما هم این روزها زیاد با واژه لاکچری رو به رو می‌شوید. واژه لاکچری، لاکژری یا هر تلفظ دیگری که این روزها زیاد با آن بازی می‌شود، بر قد و قامت برند دیور به خوبی می‌نشیند چرا که دیور مخصوص اقشار مرفه است.

در سال ۱۹۴۶، کریستین دیور، خانه مُد دیور را در یکی از خیابان‌های پاریس پر رمز و راز راه‌اندازی کرد. دیور هم به دنیای پوشاک اکتفا نکرد. ورود این برند به دنیای عطر، لوازم آرایشی و… هم با موفقیت همراه بود. در دهه ۹۰ میلادی، دیور پررونق‌ترین سال‌های خود را می‌گذراند و یکی از فرماندهان بی‌رقیب تولید محصولات عطر و ادکلن، پوشاک زنانه و مردانه و… بود.

یکی از نقاط متمایز‌کننده این برند، عرضه مجموعه‌های مختلف پوشاک برای موقعیت‌های مختلف است. یعنی فرقی نمی‌کند که قرار است در یک جلسه کاری مهم و بین‌المللی شرکت کنید یا در جشنی غیررسمی، در هر حال دیور برای‌تان پیشنهادهایی شایسته و جذاب خواهد داشت.

اتفاقا دیور برای خانم‌ها هم چیزی کم نگذاشته و جزو برترین برندها در تولید و عرضه لباس زنانه محسوب می‌شود.

۸. رالف لورن (Ralph Lauren)

 

لباس زنانه برند رالف لاورن

رالف لورن هم در سال‌های دهه ۷۰ میلادی، فروشگاه‌ها و برند خود را وارد بازار مُد و فشن کرد. مجموعه‌های لباس زنانه رالف‌ لورن متنوع، خوش‌دوخت و با امضایی خاص به عنوان برندی لوکس و گران، معرف حضور دوست‌داران مد هستند.

در کیفیت پوشاک رالف لورن هیچ شکی وجود ندارد. ضمن اینکه اگر برچسب قیمت اجناس این برند باعث می‌شود تا در فروشگاه برق از سرتان بپرد، باید یادآوری کنیم که رالف دو زیر برند دیگر هم به بازار ارائه می‌کند که تحت عنوان «پولو رالف لورن» و «پولو اسپورت لاین» مشغول به فعالیت هستند و قیمت‌هایی به صرفه‌تر و ارزان‌تر از برند اصلی دارند.

۷. فندی (Fendi)

Smiley face

در یکی از روزهای سال ۱۹۲۵، پائولا فِندی یکی از بهترین برندهای لباس زنانه وارد بازار پوشاک و مُد شد. فندی، علاوه بر پوشاک، اکسسوری و کیف هم تولید می‌کند و بی‌اغراق در همه این زمینه‌ها، یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید.

یکی از مشهورترین نکاتی که همواره درباره فِندی مطرح می‌شود، وجود استانداردهای مشخص در کل مجموعه است که همه کارکنان به آن پای‌بند هستند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به کیف در تیپ و استایل خود توجه زیادی دارید، حتما با کیف‌های معروف فِندی موسوم به کیف‌های «باگِتی» آشنایی دارید.

۶. گوچی (Gucci)

 

گوچیِ ۹۵ ساله هم برندی ایتالیایی است که در تولید پوشاک و محصولات چرمی زبانزد خاص و عام است. این برند یکی از پرفروش‌ترین برندهای ایتالیایی لباس زنانه در جهان به شمار می‌رود. بیش از ۵۵۰ فروشگاه در سراسر دنیا با گوچی مراوده و همکاری دارند و این یعنی با برندی طرف هستید که کار خود را خوب می‌داند و از مدیریت این تعداد همکار به خوبی برمی‌آید.

یکی از بهترین نکته‌ها درباره گوچی این است که در زمینه فعالیت‌های اجتماعی هم ممتاز ظاهر شده است؛ بخشی از درآمد فروشگاه‌های گوچی، صرف کمک به کودکان می‌شود. درصدی از فروش این برند به صندوق کودکان سازمان ملل متحد تقدیم می‌شود. فعالیت‌های انسان‌دوستانه این برند فقط محدود به سازمان ملل نیست بلکه در زمینه حمایت و سلامت کودکان بی‌سرپرست هم اقدام‌هایی تحسین‌برانگیز در کارنامه خود دارد.

بنابراین اگر قصد خرید لباس از یک برند معتبر لباس زنانه را دارید که فقط به فکر کسب سود خود نیست و به بهبود زندگی انسان‌ها نیز فکر می‌کند، گوچی انتخاب خوبی است.

۵.شنل (Chanel)

 

لباس زنانه برند شنل

شنل در سال ۱۹۰۹ توسط گابریل شنل تأسیس شد. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید، شنل کار خود را با یک فروشگاه کوچک کلاه‌فروشی آغاز کرد. اما ایده‌های درخشان، دست‌های توانمند و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، هیچ‌گاه محدودیت را نمی‌پذیرند.

شنل هم با همت مدیران و افرادی که آن را توسعه می‌دادند، بدل به یکی از بهترین برندهای جهان شد. این برند در تاریخ حیات خود بارها لقب موفق‌ترین برند پوشاک و اکسسوری و… را از آن خود کرده است و در زمینه تولید لباس زنانه جزو بهترین هاست.

۴. پرادا (Prada)

Smiley face

شما برندی را که بیش از یک قرن در بازار مُد و لباس مشغول به فعالیت است، برندی موفق نمی‌‌دانید؟ قطعا می‌دانید. پرادا، فعالیت خود را در سال ۱۹۱۳ با مغازه‌ای نه چندان بزرگ آغاز کرد. دختر آقای پرادا در جهت توسعه کسب و کارش، او را همراهی کرد و این همت و تلاش باعث شد تا در حال حاضر حدود ۶۱۸ فروشگاه پرادار در سراسر دنیا با کیفیتی تحسین‌آمیز در حال فعالیت باشند.

این برند فقط به تولید لباس‌ زنانه معروف نیست، تولید انواع اکسسوری، جواهرات، عطر و ساعت و… هم از فعالیت‌های پرادا در دنیای مُد است که این برند را در جمع سه برند برتر پوشاک بانوان قرار می‌دهد.

۳. دلچه و گابانا (Dolce & Gabbana)

 

برند لباس دولچه و گابانا

انگار سلیقه، شکوه و زیبایی در خون ایتالیایی‌تبارها جاری است. دُلچه و گابانا هم یکی دیگر از برندهای معروف ایتالیایی است که در سال ۱۹۸۵ توسط استفانو گابانا و دومینیکو دُلچه تاسیس شد.

این دو نفر که فعالیت خود را در دنیای لباس زنانه و پوشاک مردانه از دستیاری در یک خانه مُد و طراحی شروع کرده بودند، با تصمیم خود برای مستقل کار کردن و راه‌اندازی کسب و کار خودشان باعث شدند چشم دنیا به جمال برندی حرفه‌ای و تحسین‌برانگیز باز شود. دلچه و گابانا محصولات خود را با دو واژه تعریف می‌کنند: هیجان و زیبایی.

۲.بِربِری (Burberry)

Smiley face

حدود ۱۶۰ سال پیش، توماس بربری  در انگلستان برندی به نام بربری راه‌اندازی کرد. بربری زمانی راه‌اندازی شد که توماس فقط ۲۱ سال سن داشت. کار این برند از یک فروشگاه لباس شروع شد که به طور خانوادگی، آن را اداره می‌کردند.

تمام محصولات این برند در سراسر دنیا زیر نظر مدیریت اصلی در لندن فعالیت می‌کنند. بربری، زیربرندهای دیگری هم دارد که در زمینه عطر و اکسسوری فعالیت می‌کنند. این برند با تمرکز بر لباس زنانه و انجام طراحی تخصصی برای بانوان یکی از بهترین برندهای تخصصی پوشاک زنانه است.

۱. لویی ویتون (Louis Vuitton)

 

برند لباس لوییز ویتون

لویی ویتون ۱۶۲ ساله با لوگوی معروفش از گران‌ترین و معتبرترین نام‌های دنیای فشن و مُد است. عنصر اصلی موفقیت این برند، کیفیت و وجهه‌ای است که برند از خود ارائه می‌دهد.

لویی‌ویتون به کیفیت، راحتی، زیبایی و جلوه محصولات خود فکر می‌کند و در تمام زمینه‌های تولید پوشاک، عینک، اکسسوری و… دارای مجموعه‌های به شدت متنوعی است که دوستداران مُد را در سراسر دنیا شیفته خود می‌کند. اغلب خانم‌ها در جهان عاشق خرید لباس زنانه از این برند هستند.

اما کدام برند لباس زنانه را انتخاب کنیم؟

دنیای مُد و فشن بسیار وسیع و گسترده است. هر چیزی که بتواند رضایت خاطر شما را در مسیر جاده‌های پرپیچ و خم بالاتر ببرد، ارزشمند است و خرید از برندهای معتبر مُد و لباس هم یکی از آن چیزهایی است که می‌تواند به لحظه‌ها و ثانیه‌های‌تان، رنگ و شور بیشتری ببخشد. پس اهمیت آن را دست‌کم نگیرید.

اما این‌که کدام برند را انتخاب کنید، به سلیقه شما بستگی دارد چرا که اغلب برندهایی که از آن‌ها به عنوان بهترین برندهای لباس زنانه نام بردیم، از لحاظ کیفیت و تنوع بسیار به هم نزدیک هستند و همگی پیشنهاداتی در حد ایده‌آل را برای شما دارند. بنابراین، مهمترین مساله در انتخاب و خرید لباس این است که کدام لباس به شما حس بهتری به عنوان یک بانوی ایرانی می‌دهد و خودتان از پوشیدن کدام برند بیشتر خوشحال می‌شوید.

شما کدام برندهای پوشاک زنانه رو توصیه می‌کنید؟

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024