آموزش جامع خرید کتاب از آمازون | چگونه از آمازون کتاب بخریم؟

خرید کتاب از آمازون

 

خرید کتاب از آمازون همواره برای ما ایرانیان جهت خرید کتابهای اصل زبان خارجی دغدغه بوده است در این پست ضمن آشنا کردن شدن با آمازون نحوه تهیه کتاب از آمازون را نیز توسط مالتینا شرح میدهیم.

کتاب ها آموزگاران ساکت و البته جذابی هستند که با پا گذاشتن در دنیای آن ها قادرید به هر جا که می خواهید سفر کنید. کافی است کتابی که به آن اعتماد دارید را تهیه کنید و آنچه می خواهید را از آن یاد بگیرید. جدیدترین کتاب آشپزی را تهیه کنید و غذاهای ملل را با سریع ترین دستور پخت و بهترین نتیجه تهیه کنید. جدیدترین کتاب های کدنویسی و طراحی وب را تهیه کرده و از رقیبان تان پیشی بگیرید. تاریخ ملل را از زبان هرکه می خواهید و از منابع اصلی مطالعه کنید.

کتاب های درسی تان را به راحتی در بین کامل ترین آرشیو موجود جستجو کرده و آن را تهیه کنید. در هر حرفه ای که هستید، پزشک یا مهندس یا معمار یا نقاش یا …. با تهیه کتاب های مرتبط اطلاعات جدیدتری در آن زمینه کسب کنید. آمازون یک از کامل ترین و به روزترین آرشیوهای کتاب را در اختیارتان قرار می دهد.

 

آمازون بزرگ ترین فروشگاه خرید کتاب در دنیا

آمازون یکی از بزرگ ترین سایت های فروش آنلاین در آمریکاست که در سال 1994 کارش را شروع کرد و در سال 1995 در زمینه فروش کتاب به موفقیت های قابل توجهی دست یافت. این سایت در ابتدا نسخه چاپی و کلاسیک کتاب ها را عرضه می کرد و بعد کم کم نسخه مجازی کتاب ها را هم اضافه کرد.

این سایت در زمان نوشتن این متن، بیش از 6 میلیون کتاب خطی به فروش می رساند که 5 تا 6 میلیون از آن ها دارای نسخه الکترونیکی هم هستند. کاربران آمازون درصورتی که نخواهند برای دریافت نسخه چاپی کتاب منتظر بمانند، می توانند نسخه الکترونیکی آن را دریافت کنند. آمازون در کنار کتاب های الکترونیکی یک نرم افزار مخصوص هم معرفی و عرضه کرده است که کیندل نام دارد. آمازون کتاب های الکترونیکی را با فرمت های AZW و MOBI عرضه می کند که با کیندل قابل مطالعه هستند. البته در صورتی که نخواهید از کیندل استفاده کنید، می توانید کتاب ها را به فرمت های رایج مانند EPUB و PDF تبدیل کنید.برای خرید کیندل هم میتوانید روی عکس زیر کلیک نمایید.

خرید کتاب از آمازون

آمازون همیشه جدیدترین و به روزترین کتاب ها را در اختیار کاربران قرار می دهد در حالی که یک آرشیو بسیار کامل و قدرتمند نیز از تمام کتاب ها در موضوعات مختلف در دست دارد.

معمولا دانشجویان و اساتید دانشگاه ها علاقه زیادی به خرید از آمازون و دریافت کتاب های منبع مورد نیازشان دارند. شاید شما هم برای یادگیری زبان به کتاب های آموزشی گرامر و لغت نامه یا کتاب های تمرینی یا خرید کتاب های رمان زبان اصلی  علاقه داشته باشید. با مراجعه به آمازون می توانید لیستی از تمام کتاب های موجود در بازار و محبوب ترین آن ها را در دست داشته باشید. همچنین در هر حرفه ای که هستید، از پزشک گرفته تا تکنسین برق یا برنامه نویس یا آرایشگر و ماساژور و یا حتی یک زن خانه دار همیشه می توانید با خواندن کتاب های مرتبط و البته معتبر به علم تان اضافه کرده و بهتر از قبل باشید. کافی است موبایل تان را برداشته و در آمازون کتاب مودر نظرتان را سفارش دهید.

البته ناگفته نماند که خرید کتاب از آمازون برای ما ایرانی ها کمی سخت تر و متفاوت تر است. در صورتی که با آی پی ایران وارد سات آمازون شوید، حتی به لینک کتاب الکترونیک هم دسترسی پیدا نخواهید کرد. اگر خودتان قصد خرید داشته باشید باید یک کارت اعتباری بین المللی مانند ویزاکارت یا مسترکارت را تهیه کنید.

برای اینکار باید به مراکز ویژه این کار در ایران مراجعه کنید و با پرداخت یک هزینه قابل توجه یک کارت اعتباری ساده بگیرید. بعد از آن باید به دنبال یک آدرس در یک کشور دیگر باشید تا بتوانید آمازون را برای ارسال مرسوله راضی کنید. حتی اگر هزینه های اضافی و ریسک این کار را بپذیرید، شما به احتمال زیاد نمی توانید روی خدمات گارانتی آمازون حساب کنید.

به همین علت است که مالتینا قصد دارید با ایجا یک واسطه بین شما و آمازون این محدودیت ها را دور زده و خرید از آمازون را راحت تر کند.

به همین علت است که مالتینا قصد دارید با ایجا یک واسطه بین شما و آمازون این محدودیت ها را دور زده و خرید از آمازون را راحت تر کند. مالتینا قادر است سفارش شما را از آمازون خریداری کرده و بعد آن را از راه های قانونی و مطمئن وارد ایران کند. شما با پرداخت یک هزینه معقول می توانید تمام کارها را به  مالتینا بسپارید.

چگونه از آمازون کتاب بخریم؟

خرید کتاب از آمازون

برای خرید کتاب از آمازون از طریق مالتینا باید ابتدا کتاب مورد نظر را در سایت پیدا کنید. برای این منظور می توانید به دسته مربوط به کتاب مورد نظر مراجعه کنید و لیست را بررسی کنید. برای مثال اگر می خواهید کتابی در زمینه گرامر و آموزش زبان تهیه کنید، باید به دسته Words, Language & Grammar مراجعه کرده و کتاب تان را پیدا کنید. البته راه سریع تر این است که نام کتاب مورد نظر را در نوار جستجو بالای سایت سرچ کنید. بعد از پیدا کردن کتاب به صفحه مربوطه مراجعه کرده و در صورت لزوم توضیحات کتاب را مطالعه کنید.

در این صفحه توضیحات تفصیلی در خصوص کتاب، و موضوع اصلی کتاب نوشته شده است. همچنین اطلاعاتی در خصوص وزن کتاب و مشخصات فیزیکی اطلاعاتی دریافت می کنید. در سمت راست می توانید توضیحاتی در خصوص قیمت کتاب، تخفیف ها و هزینه ترابری و ارسال کتاب را مشاهده کنید.

با لمس دکمه افزودن به سبد خرید شما وارد مرحله بعد می شوید. در این مرحله باید حتما با اکانت مالتینا وارد سایت شده باشید. در صورت کامل بودن اطلاعات تماس و آدرس تان می توانید خرید را نهایی کرده و آن را ثبت کنید. بعد از تایید درخواست شما توسط مالتینا یک ایمیل تایید برای شما ارسال می شود. شما از پانزده روز تا دو ماه بعد کتاب خود را دریافت می کنید.