تمامی سلبریتی‌ها فارغ از زندگی کاری خود که به خاطر آن در بین مردم به شهرت رسیده‌اند، یک زندگی خصوصی و شخصی نیز دارند که تنها افرادی که خیلی به آن‌ها نزدیک هستند از این سبک زندگی آگاه هستند. از هیلی بالدوین مصاحبه‌های کم نظیری در رابطه با زندگی او با جاستین بیبر منتشر شده است، او در این مصاحبه‌ها از انتخاب‌های بیبر تا مدهای مورد علاقه او حرف زده است.

هیلی بالدوین و جاستین بیبر زندگی عاشقانه‌ای با یکدیگر داشته اند و رابطه عمیق و متعهدی را از خودشان به مردم نشان داده اند. از سال ۲۰۱۶ جاستین بیبر ده‌ها عکس از هیلی بالدوین را با کپشن‌هایی از جملات عاشقانه به اشتراک گذاشته است، بیبر حتی یک قسمت کاملا اختصاصی در سریال یوتیوبی خود به اسم “فصل” را تماما به هیلی بالدوین اختصاص داده بود با این حال گویا هیلی بالدوین به اندازه جاستین بیبر عشقشان را بروز نمیدهد!

هیلی سعی می‌کند تا زندگی شخصی خودش را بسیار خصوصی نگه دارد. به طور کلی صحبت کردن درباره هیلی بسیار سخت است زیرا او خیلی کم حرف می‌زند یا مصاحبه می‌کند، با این حال وقتی او شروع به صحبت می‌کند حرف‌های جالبی برای گفتن دارد.

محدود مصاحبه‌هایی از او با نشریاتی مثل Vogue منتشر شده است که در آن‌ها، او از زندگی‌اش با جاستین می‌گوید و درباره عادت‌ها، شخصیت و مدهای مورد علاقه جاستین صحبت می‌کند.

در ادامه ۱۶ حقیقیت شگفت‌انگیزی که هیلی بالدوین از جاستین بیبر فاش کرده است را بررسی خواهیم کرد.

۱۶ حقیقت شگفت‌انگیز از جاستین بیبر

جاستین بیبر از پدر هیلی برای ازدواج اجازه گرفت

همه خبر دارند که جاستین و هیلی از ژوئیه سال ۲۰۱۸ با هم آشنا شدند اما بسیاری از مردم نمی‌دانند که جاستین چند هفته قبل، برای آشنایی و ازدواج با هیلی بالدوین از پدر او اجازه گرفته بود. هیلی بالدوین در مصاحبه با Teen Vogue این موضوع را بیان کرد.

هیلی هرگز هوادار اصلی او نبود

February 2011: Still Babies! from Justin Bieber and Hailey ...

هیلی در سال ۲۰۰۹ و زمانی که پدرش یک بلیت از برنامه جاستین را برای او خریده بود بیبر را ملاقات کرد. هیلی به Vogue می‌گوید: هر گز یک طرفدار پر و پا قرص جاستین نبودم و برای طرفداری از او جیغ و داد هم نزدم.

این مطلب را از دست ندهید :

ازدواج سلبریتی‌ ها با طرفداران خود و داستان آشنایی آن‌ها

جاستین یک قلب برای مردم دارد

هیلی می‌گوید نکته مهم در رابطه با شوهرش این است که او یک قلب دیگر برای مردم دارد. هیلی در رابطه با این که معنی این حرف چیست می‌گوید: طبیعت دلسوزانه جاستین نسبت به دیگران همه را به سمت او جذب می‌کند. رفتارهای جاستین با هوادارانش به خصوص اگر کودک‌های دارای معلولیت باشند، فوق العاده است.

او هیچ عادت بدی ندارد

جاستین بیبر و هیلی بالدوین اولین حضورشان به عنوان زن و شوهر را روی کاور Vogue در فوریه سال ۲۰۱۹ تجربه کردند. در ویدیو “۷۳ سوال” در این سایت از هیلی در رابطه با عادت‌های بد جاستین سوال پرسیده شده بود. در پاسخ به این سوال هیلی بالدوین سرش را تکان داد و گفت: هیچ عادت بدی ندارد.

با وجود این که بارها جاستین بیبر جلوی مردم شلوار خود را پایین کشیده است ولی وفاداری هیلی به او در پاسخ به این سوال بسیار زیاد است.

جاستین بیبر از هیلی احساسی‌تر است

جاستین و هایلی

هیلی و جاستین هر دو قبول دارند که بیبر در رابطه نرم‌تر و احساسی‌تر از بالدوین است. هیلی در مصاحبه خود با E! Online می‌گوید: جاستین می‌گوید “من احساس می‌کنم”، من می‌گویم “من فکر می‌کنم” این تفاوت شخصیتی ما است. من باید در عمیق‌ترین احساسات غرق بشوم تا بتوانم با احساس باشم ولی او به سرعت به این نقطه می‌رسد.

جاستین نیز در رابطه با هیلی می‌گوید: او بسیار منطقی و ساختار یافته است و من به آن نیاز دارم.

آن‌ها با هم اختلاف سنی دارند

البته سه سال اختلاف سنی زیادی نیست اما هیلی وقتی کوچک بود جاستین بیبر را ملاقات کرد. هیلی بالدوین می‌گوید که در چند سال اول این اختلاف سنی عجیب بود ولی جاستین بهترین دوست من شد.

جاستین بیبر در ابتدا منحصر به فرد نبود

جاستین

وقتی چند سال پیش جاستین بیبر و هیلی بالدوین با هم آشنا شدند، رفتارهای جاستین برای هیلی عجیب بود. در مصاحبه فوریه سال ۲۰۱۹ با سایت Vogue، هر دو آن‌ها خیانت جاستین را تایید کردند. هیلی در مصاحبه خود گفت: اتفاقات بد و منفی رخ داده است و هنوز هم باید ما در رابطه با آن با هم حرف بزنیم.

جاستین بیبر لقب‌های عجیبی به او داده بود

اگر زوج‌ها همدیگر را با کلمه عزیزم صدا می‌زنند اما جاستین علاقه‌ای به این لقب‌ها ندارد. کپشن‌هایی که جاستین برای هیلی زده است نشان می‌دهد که او هیلی بالدوین را “بوبا” صدا می‌زند. جاستین حتی لقب‌هایی مثل “بو بو”، “گو گو” و یا “لوبیا” را به هیلی داده است و او را این گونه صدا می‌زند.

بیشتر بخوانید: بهترین هدیه های ولنتاین که سلبریتی ها به یکدیگر داده اند

هر روز عاشق جاستین بیبر نبودم

این حرف برای کسانی که به تازگی ازدواج کرده اند بسیار عجیب است ولی هیلی این حرف را زد که همیشه عاشق جاستین نیست. او به Vogue استرالیا در مصاحبه‌ای گفت: من نمی‌خواهم اینجا بشینم و به شما دروغ بگویم و بگویم که این زندگی فانتزی و شگفت انگیز است. بی شک بعد از ازدواج هر روز این حس را ندارید. شما هر روز بلند نمی‌شوید و به همسر خود بگوید که من عاشق تو هستم و او تو عالی هستی.

اجازه می‌دهد جوراب هایش را هیلی بپوشد

16 Surprising Things Hailey Baldwin Has Said About Justin Bieber

شاید عجیب باشد ولی حقیقت دارد. هیلی اعتراف کرده که به کمد لباس‌های جاستین حمله می‌کرده و جوراب‌های او را برای خود بر می‌داشته. هیلی می‌گوید چون جاستین استایل و مد فوق العاده‌ای دارد اینکار را می‌کردم و او هم این اجازه را می‌داد.

جاستین تنها کسی است که هیلی با او زندگی کرده است

هیلی در همان مصاحبه با Vogue استرالیا گفت که جاستین اولین هم خانه‌ای من بوده است. علی رغم این که هیلی در سطح بین المللی به عنوان مدل فعالیت دارد اما قبل از این که با جاستین ازدواج کند هرگز به جز والدینش تجربه کنار کسی یا هم خانه‌ای بودن را نداشته است. هیلی بالدوین می‌گوید: من قبلا با هیچ کس زندگی نکرده‌ام چون هرگز مجبور نبودم که با کسی زندگی مشترکی داشته باشم.

هیلی جاستین را عصبی می‌کند

جاستین یک قسمت از سریال یوتیوبی خود به اسم “فصل” را تماما به هیلی و رابطه‌اش با او اختصاص داده است. در این قسمت شاهد این هستیم که هیلی ساعت‌ها برای حمایت از او به استودیو ضبط می‌رود اما این کار در واقع باعث عصبی شدن جاستین می‌شود.

ازدواج با او واقعا کار سختی است

وقتی از هیلی در رابطه با ازدواج و زندگی زناشویی او با جاستین پرسیدند او گفت: واقعا کار سختی است.

هیلی می‌گوید ازدواج و تعهد پیدا کردن کار بسیار سختی است و اگر نمی‌خواهید و نمی‌توانید سازش داشته باشید هرگز نمی‌توانید وارد یک رابطه عاطفی شوید.

هایلی و جاستین بیبر

آن‌ها به طور مداوم از ایموجی قلب قرمز استفاده می‌کنند

یکی از ۷۳ سوالی که از هیلی در یوتیوب پرسیده شده بود این بود که جاستین از کدام ایموجی بیشتر استفاده می‌کند و برای او می‌فرستد؟ هیلی بالدوین در پاسخ گفت: ۹۰ درصد اوقات جاستین همان قلب قرمز کلاسیک را می‌فرستد.

هیلی از والدینش خواست تا جلوی عروسی را بگیرند

هایلی و پدرش

هایلی و پدرش

وقتی زمان ازدواج با جاستین شده بود هیلی به والدینش گفته بود که فکر می‌کند جاستین گزینه خوبی نیست و لطفا جلوی عروسی را بگیرید. یاهو نیوز گزارش داد که هیلی به پدر و مادرش زنگ زده بود و گفته بود: الان من به شما نیاز دارم. فکر می‌کنم این ازدواج ایده خیلی بدی است، لطفا جلوی این کار دیوانه وار را بگیرید.

هیلی به جاستین “معجزه پیاده روی” می‌گوید

هنگامی که سلامت جاستین بیبر در اواخر سال ۲۰۱۸ دچار مشکل شده بود، جاستین تصمیم گرفت که مکثی به زندگی حرفه‌ای خود بدهد و سبک زندگی‌اش را تغییر بدهد. هیلی بالدوین به قدری تحول او تحت تاثیر قرار گرفته بود که به جاستین لقب “معجزه پیاده روی” داده بود.

هیلی می‌گوید: جاستین این کار را بدون هیچ برنامه، مربی یا کلاسی انجام داده بود و فکر می‌کنم این کار واقعا فوق العاده است.

بیشتر بخوانید: از حواشی تا لیست کامل برندگان گرمی اواردز ۲۰۲۰

جاستین بیبر فرانسه حرف می‌زند

جاستین بیبر علاوه بر زبان انگلیسی توانایی صحبت به زبان فرانسوی نیز دارد.

 او با کوتاه کردن موهایش به خیریه کمک کرد

جاستین بیبر

زمانی که جاستین بیبر موهای خود را کوتاه کرد، آن ها را به مبلغ ۴۰ هزار دلار فروخت و این مبلغ را به خیریه کمک کرد.

جاستین بیبر خودش ساز زدن را یاد گرفت

در کمال تعجب باید گفت که جاستین بیبر به صورت خودآموز نواختن گیتار، پیانو و درام را یاد گرفته است.

منابع:

thethings

beano