سال ۲۰۱۹ برای علاقه‌مندان به آثار تلویزیونی سالی بسیار خاص است و در این مطلب قصد داریم با بهترین سریال‌های خارجی که در سال ۲۰۱۹ به اتمام خواهند رسید آشنا شویم. با ما همراه شوید.

از میان بهترین سریال‌ های خارجی  فعال در دنیای سینما که امسال به اتمام می‌رسند، ۱۲ اثر خاص وجود دارند که سال‌هاست بسیاری از علاقه مندان به فیلم و سریال را محو خود کرده‌اند. خبر غم انگیز اما برای مخاطبین و طرفداران این آثار این موضوع است که در نهایت امسال شاهد اتمام بهترین سریال‌های خارجی خواهیم بود. این آثار تلویزیونی چه با کیفیت بسیار بالا و چه متوسط شایسته احترام هستند و مخاطبان خاص خود را از سراسر جهان دارند.

معرفی بهترین سریال های خارجی که در سال ۲۰۱۹ به پایان می رسند:

۱۲- سریال نارنجی مد جدید است

سریال تلویزیونی نارنجی مد جدید است از سال ۲۰۱۳ کار خود را آغاز کرد. پس از ۶ فصل نیز امسال به اتمام خواهد رسید. این سریال یکی از پرمخاطب‌ترین آثار شبکه‌ی نتفلیکس است. نارنجی مد جدید است اثری کمدی-اجتماعی است که توانست به خوبی نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده و جوایز متعددی را کسب کند. داستان این سریال درمورد زن نسبتا موفقی است که به ناگاه و به دلیل مشکلاتی که سالها قبل تجربه کرده به زندان محکوم میشود و باید با زندگی جدید خود کنار بیاید. در این اثر سعی شده است در قالب کمدی بسیاری از مشکلات اجتماعی خاص زندانیان زن مورد بررسی قرار بگیرد که این موضوع از عوامل اصلی موفقیت این اثر بوده است. نارنجی مد جدید است ۶ مرتبه نامزد دریافت جایزه‌ی گلدن گلوب شد اما هرگز موفق به کسب آن نگردید.

نارنجی مد جدید است

۱۱- سریال لژیون

سریال لژیون می‌توانست از چیزی که امروز است موفق‌تر باشد. این اثر در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ به نمایش درآید و با توجه به موضوع محبوب خود احتمال نمایش بسیار طولانی مدت آن پیش بینی می‌شد. اما به دلایل نامخشصی هرگز این اتفاق  نیفتاد. لژیون از سال ۲۰۱۷ و در شبکه‌ی کابلی FX به‌ نمایش درآمد. این اثر در طول سه فصل نمایش خود نظرات بسیار مثبتی را به خود جلب کرد. این سریال طرفداران پر و پا قرص بسیاری نیز دارد. داستان لژیون درمورد پسری بنام دیوید هالر است که از کودکی به یک بیماری روانی مبتلاست. هالر در آسایشگاه روانی با دختری آشنا میشود. دختر به کمک روانشاس دیگری او را متقاعد میکنند آنچه بیماری روانی اوست در واقع قدرت و نیرویی ذاتی است که به او هدیه داده شده است. لژیون یک مرتبه نامزد دریافت امی نیز شده است.

لژیون

۱۰- پریچر

پریچر

پریچر از زمان نمایش خود در سال ۲۰۱۵ توانست نظرهای مثبت بسیاری را به خود جلب کند. این اثر درمورد کشیشی است که در طی اتفاقاتی وارد موضوعاتی مانند خون آشامها و موجودات فانتزی دیگر می‌شود. او قصد دارد از طریق این مفاهیم به خدا برسد. این اثر برای شبکه‌ی AMCساخته شد. مجموعه‌ی بسیار قدرتمندی از بازیگران در آن ایفای نقش می‌کردند. پریچر از نظر داستانی و کارگردانی در سطح خوبی قرار دارد. با این‌حال از همان فصل اول بسیاری معتقد بودند با توجه به موضوع سریال و البته تیم بازیگری امکان ساخت اثری با سطحی بسیار بالاتر نیز ممکن است. پریچر درنهایت پس از ۴ فصل امسال به کار خود پایان خواهد داد.

۹- المنتری

سریال المنتری نسخه‌ی مدرن و متفاوتی از شخصیت شرلوک هلمز در آثار جنایی است. حقیقت این است که با توجه به تعداد بسیار بالای آثار جنایی با محوریت شرلوک هلمز این اثر یکی از بهترین این آثار است. المنتری از ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۲ کار خود را آغاز کرد. پس از گذشت ۷ فصل نیز به کار خود پایان خواهد داد. المنتری در سال ۲۰۱۳ در دو رشته نامزد دریافت جایزه‌ی امی بود که از این موفقیت باز ماند. این سریال تاحد بسیاری توانست کیفیت و جذابیت خود در طول فصول مختلف پخش را حفظ کند هرچند در این میان گاها شاهد افت و خیزهایی نیز بودیم.

المنتری

۸- ارو

ارو سریالی ابرقهرمانی است که با وجود شروع بسیار قدرتمند خود و داستان مناسب به مرور دچار افتی نسبی شد. داستان این سریال درمورد فردی بنام الیور کویین است که به دلیل گم شدن قایقش در دریا مرده تلقی می‌شود. سپس با هویت و شخصیتی دیگر به شهر بازگشته و سعی در پاک سازی آن از تبهکاران دارد. به طور کلی ارو با داستان ساده و سرراست خود و شخصیت های اول جذاب طرفداران همیشگی خود را داشت و همین موضوع موجب شد تا بتواند حیات خود را حفظ کند. این اثر در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار بنمایش درآمد. درنهایت امسال شاهد فصل پایانی آن خواهیم بود.

ارو

۷- گاتهام

گاتهام بخش موفق دیگری از کمیک‌های دی‌سی و مجموعه‌ی بتمن است. این سریال در سال ۲۰۱۴ کار خود را آغاز کرد. بسیاری در انتظار یک شاهکار به تمام معنا بودند که البته این موضوع هرگز اتفاق به واقعیت نپیوست. گاتهام سریالی بسیار خوش ساخت است که به سرعت توانست طرفداران بسیاری برای خود پیدا. اما به دلایل بسیار زیادی همین مخاطبین معتقدند می‌توانستند شاهد اثری موفق تر باشند. این سریال از شبکه‌ی فاکس به نمایش در آمده است. در طول فعالیت خود نیز یک بار نامزد جایزه‌ی امی نیز گردید. به نظر می‌رسد با اتمام این سریال تا مدت‌ها شاهد ساخت اثری دیگر با محوریت آثار کومیک و خصوصا بتمن نخواهیم بود.

گاتهام

۶- اقای روبات

بهترین سریال خارجی

آقای روبات از زمان پخش خود در سال ۲۰۱۵ علاوه بر یافتن مخاطبین بسیار عظیم نظر کاملا مثبت منتقدین را نیز به خود جلب کرد. آقای روبات به کارگردانی «سم اسماعیل» و «بازی رامی ملیک» درمورد یک متخصص امنیت شبکه و هکر بسیار با استعداد است که از مشکلات اجتماعی و روحی رنج میبرد. اقای روبات نسخه‌ای مدرن از یک ابرقهرمان است که با تکیه بر علوم کامپیوتری سعی در حل مشکلات مردم و شهر خود و به زیر کشیدن تبهکاران را دارد. این اثر موفق شد دو مرتبه جایزه‌ی گلدن گلوب را کسب کند و در طول نمایش ۴ فصلی خود هرگز دچار افت داستان و کیفیت نشد تا در بهترین حالت ممکن به اتمام برسد.

۶- ذهن‌های مجرم

ذهن‌های مجرم اثری جنایی و درام است که از سال ۲۰۰۵ کار خود را آغاز کرد و درنهایت امسال شاهد اتمام آن خواهیم بود. این اثر تلویزیونی قدیمی داستان گروهی از متخصصین را روایت میکند که برای «اف‌بی‌آی» کار میکنند. وظیفه‌ی این گروه طبقه‌بندی رفتاری مجرمین میباشد. در ساخت این اثر از پرونده‌های واقعی بسیار زیاد و روانشناسان خبره‌ای استفاده شده است و همین موضوع جذابیت این اثر را برای علاقه‌مندان به آثار جنایی چندین برابر کرده است. ذهن‌های مجرم یکی از برترین آثار «سی‌بی‌اس» محسوب میشود که به خوبی در ۱۵ فصل پخش خود نظر منتقدین و مخاطبین را مثبت نگه داشت.

بهترین سریال خارجی

۵- خانواده‌ی امروزی

خانواده‌ی امروزی اثر کمدی بسیار موفقی است که از سال ۲۰۰۹ به نمایش درآمده و درنهایت امسال و پس از ۱۱ فصل به کار خود پایان خواهد داد. داستان این اثر درمورد روابط اجتماعی میان چندین خانواده از طبقه‌ی اجتماعی بالاست. خانواده‌ی امروزی اثری بسیار قدرتمند و یکی از بهترین سریال های ۰خارجی است که در دوران پخش خود توانست کیفیت و روند داستانی بسیار مناسبی را از خود بنمایش بگذارد. این اثر موفق به کسب جایزه‌ی گلدن گلوب شده و یکی از پر مخاطب‌ترین آثار تلویزیونی سالیان اخیر بود که از شبکه‌ی ABC به نمایش درمیامد.

بهترین سریال خارجی

۴- سوپرنچرال

بهترین سریال خارجی

سوپرنچرال از دیگر آثار قدیمی و بسیار محبوب تلویزیونی است که امسال پرونده‌ی آن برای همیشه بسته خواهد شد. این اثر بسیار جالب و خوش ساخت از آن دست آثار است که بقای خود را بیش از هرچیز مدیون داستان متفاوت و البته طرفداران همیشه در صحنه‌ی خود بوده است. سوپرنچرال در طول دوران پخش خود با فراز و نشیب‌های بسیاری دست و پنجه نرم کرد. این سریال حداقل دوبار تا پای کنسل شدن نیز پیش رفت با اینحال این اتفاق هرگز پیش نیامد و شبکه‌های «دبلیو بی» و «سی دبلیو» توانستند این سریال را زنده نگه دارند. سریال سوپرنچرال در ۱۵ فصل نمایش خود توانست تا حد قابل قبولی با کیفیت باقی مانده و خاطراتی ماندگار را در ذهن مخاطبین خود بر جای بگذارد. داستان سوپرنچرال روایتگر دو برادر است که پس از مرگ مرموز مادرشان برای یافتن حقیقت ماجرا وارد دنیای شیاطین و موجودات شیطانی میشوند.

۳- تئوری بیگ بنگ

سریال کمدی-اجتماعی تئوری بیگ بنگ یکی از بهترین سریال های خارجی شبکه‌ی «سی‌بی‌اس» در سال‌های اخیر بود که علاوه بر مخاطبین بسیار زیاد توانست مفاهیم علمی و اجتماعی بسیار جالبی را از نیز خود به نمایش بگذارد. تئوری بیگ بنگ پس از نمایش خود در سال ۲۰۰۷ رویه‌ی بسیار موفقی را در پیش گرفت و درحال حاضر تبدیل به یکی از برترین سریال‌های کمدی تاریخ شده است. داستان این سریال درمورد گروهی از فیزیکدانان و نوابغ است که به دلیل وارد شدن یک دختر ساده به زندگی آنها کم کم وارد دنیای انسانهای عادی میشوند.

سریال تئوری بیگ بنگ در طول دوران نمایش خود دچار فراز و نشیب‌های بسیاری شد و بسیاری معتقدند که حداقل در دو فصل انتهایی خود دچار افت داستانی نیز گردیده است. با اینوجود طرفداران پر و پا قرص این اثر به دلیل حضور شخصیت‌های علمی و سینمایی مشهور و زیبایی عجیب سریال همچنان علاقه‌ی بسیار زیادی به این اثر دارند. در کنار این موضوعات شخصیت اول این سریال یعنی «شلدون کوپر» یکی از بهترین کاراکتر‌های کمدی در سینمای تاریخ تلویزیونی است.

بهترین سریال های خارجی

۱- بازی تاج و تخت

بهترین سریال های خارجی

آیا میشد به سریال دیگری نیز فکر کرد؟ بازی تاج و تخت بدون شک یکی از بهترین سریال های خارجی است که از برترین آثار فانتزی و درامی که تاکنون به نمایش درآمده است. این اثر باشکوه توانسته به بهترین شکل ممکن کیفیت و روند داستانی خود را حفظ کند. این در حالی است که مدتهاست داستان بازی تاج و تخت از آنچه در کتاب‌های مربوط به این اثر آمده فاصله گرفته است. بازی تاج و تخت از پرهزینه و پرمخاطب‌ترین آثار تلویزیونی تاریخ میباشد و توانسته جوایز بسیاری را کسب کند. اولین قسمت این اثر در سال ۲۰۱۱ بنمایش درآمد و از همان ابتدا نیز مشخص بود که شاهد یک اثر متفاوت خواهیم بود. سریال بازی تاج و تخت از شبکه‌ی HBO پخش میشود و امسال شاهد انتشار آخرین فصل این اثر خواهیم بود تا درنهایت انتظار همگان برای فهمیدن سرنوشت نهایی شخصیت‌های پرتعداد این سریال به پایان برسد.

بهترین سریال‌های خارجی  این لیست از پرمخاطب‌ترین آثار تلویزوین هستد. طرفداران این آثار پس از اتمام این سریال‌ها قطعا تا مدت‌ها احساس کمبود خواهند کرد چراکه بسیاری از این آثار سالهاست در حال پخش هستند. دوران پخش طولانی و کیفیت بالای این آثار موجود ایجاد یک وابستگی عاطفی میان سریالها و مخاطبین آنها شده است.

از نظر شما بهترین سریال های خارجی کدام ها هستند؟

آیا ۵۰ فیلم برتر تاریخ سینمای جهان را می شناسید؟

۲۵ سریال موفق تلویزیونی آمریکایی از سال ۲۰۰۰ تاکنون را چطور ؟
آیا میدانید چه سریال هایی در سال ۲۰۲۰ به پایان رسیدند ؟
برای دانستن جواب تمامی این سوال ها و دانلود دنیایی از فیلم و سریال کافیست سری به بخش فیلم و سریال مالتینا بلاگ یزنید.