ست رنگ صورتی و دنیای متنوعی از انتخاب برای داشتن یک استایل شیک

ست رنگ صورتی

 رنگ صورتی اغلب در کلکسیون طراحان مد و فشن و مجموعه لباس‌های سلبریتی‌های زیرک و هوشمند و استایل خیابانی ستارگان مشهور دیده می‌شود. اما باید توجه داشته باشید که اگر به‌درستی از ست رنگ صورتی در استایل خود استفاده نکنید، ممکن است به راحتی به قلمرو یک عروسک باربی تغییر جهت بدهید! آیا به رنگ صورتی علاقه‌مند هستید؟

 انتخاب لباس‌ها و اکسسوری‌های مناسب در کنار رنگ صورتی می‌تواند باعث می‌شود که این رنگ در مقایسه با رنگ‌های سفید و بژ، گرم‌تر، کلاسیک و دلرباتر به‌نظر برسد. آیا برای استفاده از ست رنگ صورتی در استایل خود اطلاعات کافی دارید؟

ست رنگ صورتی

با آمدن فصل تابستان، استفاده از رنگ‌های روشنی مانند صورتی به جای رنگ‌های مشکی و خاکستری، به‌ویژه در محیط کار، بسیار وسوسه‌انگیز خواهد بود.  علاوه‌ بر این، تابستان، بهترین زمان برای استفاده از مجموعه رنگ‌های دل‌انگیز و شادی است که در آب‌وهوای زمستانی به‌سادگی قابل استفاده نیستند.

پس لازم است به رنگ صورتی توجه ویژه‌ای داشته باشید.گروه مد و پوشاک مالتینا برای‌تان از نکات مهمی گفته است که باید در پوشیدن رنگ صورتی در نظر بگیرید، پس با ما همراه باشید:

۱. رنگ صورتی را با لباس‌های مردانه ست کنید

ست رنگ صورتی

حتی پرزرق‌ و برق‌ترین استایل‌ها نیز با افزودن تعدادی اکسسوری مردانهٔ مناسب، جذاب‌تر و چشم‌گیرتر به‌نظر خواهند رسید. یک شلوار متناسب، یک جلیقه یا کت پشمی برای یک استایل کاملا دخترانه صورتی رنگ، فوق‌العاده تاثیرگذار خواهد بود. دنیای مد و فشن بدون شکستن برخی از قواعد و دستورالعمل‌ها، جذابیت خود را از دست می‌دهد.

بنابراین سعی کنید که قوانین نقش بسته در ذهن خود را در مورد رنگ‌ها کنار بگذارید و از ست رنگ صورتی به‌عنوان روشی جدید برای طراحی استایل خود استفاده کنید. چه کسی می‌داند؟ شاید بتوانید با استفاده از ست رنگ صورتی، یک استایل بسیار جذاب و شیک داشته باشید و حتی آن را جایگزین رنگ محبوب و البته پرکاربرد مشکی در استایل‌تان کنید.

۲. طیف رنگی لباس خود را بادقت و ظرافت کافی انتخاب کنید

ست رنگ صورتی

اختلاف کمی میان صورتی مات و شاد وجود دارد. به همین دلیل زمانی که قصد رفتن به محیط کار را دارید یا به‌ طور کلی انتظار یک موقعیت مهم و رسمی‌تری دارید، از رنگ‌های مات‌تر استفاده کنید. رنگ‌های صورتی چرک، هلویی، رنگ صورتی گل ازالیا . رنگ صورتی رز دودی (اصطلاحا dusty rose) رنگ‌های ملایمی هستند که  لطیف به نظر می‌رسند.

رنگ مرجانی نیز از جمله رنگ‌های روشن و نشاط‌‌ آوری است که در سال ۲۰۱۹ هم به‌عنوان رنگ سال انتخاب شد. این رنگ اگرچه نشاط و جوانی رنگ صورتی شاد را در خود ندارد؛ اما در مورد استایل‌هایی که در آن یک رنگ پررنگ و جلوه‌کننده بر روی یک زمینه خنثی قرار می‌گیرد، بسیار برجسته و چشم‌گیر خواهد بود.

علاوه‌براین، رنگ بنفش ارکیده‌ای هم یک ترکیب صورتی/بنفش ایده‌آل برای شکارچیان ترند است. برای پاییز رنگ‌های متمایل به صورتی توتی (pink-infused berry) مناسب‌تر هستند.

۳. از یک اکسسوری چرم در استایل خود استفاده کنید

ست رنگ صورتی

البته که اکنون در فصل تابستان هستیم و کاپشن چرم فعلا کاربردی ندارد اما بد نیس، حال که از صورتی حرف می‌زنیم، درباره هماهنگی آن برای فصل‌های دیگر هم یک نکته کوچک را خاطرنشان کنیم. چرم در طی چند سال گذشته در ظرافت، کاردستی‌های هنری و برش‌خورده، و البته تعداد بسیار زیادی از سلبریتی‌های طرفدار آن رشد چشم‌گیری داشته است. در حال حاضر چرم در مقایسه با پارچه‌های ابریشمی و نخی انتخاب وسوسه‌کننده‌تری است.

با استفاده از یک دامن چرمی جذب در کنار یک بلوز صورتی رنگ، یک استایل رسمی و در عین حال لطیف خواهید داشت. پوشیدن یک کت اسپرت چرم از روی یک پیراهن کوتاه صورتی نیز یک استایل فوق‌العاده خاص و جذاب به شما می‌بخشد.

یک کت چرمی اسپرت را با پیراهن کوتاه به رنگ صورتی گل رز امتحان کنید. اما اگر می‌خواهید که استایل‌تان به نوع پوشش‌های دهه ۸۰ میلادی تبدیل نشود، لباس‌های چرمی را با لباس‌های به رنگ صورتی تیره امتحان نکنید.

۴. از پارچه‌های طرح‌دار استفاده کنید

ست صورتی

پارچه‌های ابریشمی که دارای طرح‌های گرافیکی هستند، جذاب و خیره‌کننده به به نظر می‌رسند و به هر استایلی جلوه و جلا می‌دهند. برای مثال، اگر تصمیم دارید که یک تاپ صورتی بپوشید، می‌توانید از یک دامن با پارچه‌ی طرح‌دار برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

طرح‌های چاپی با اَشکال عجیب‌وغریب و کلیشه‌ای برای ست شدن با رنگ صورتی گزینه خوبی نخواهند بود. برای انتخاب پارچه‌های طرح‌دار زیبا و مناسب برای ست کردن با رنگ صورتی باید دقت کافی را داشته باشید.

برای نمونه باید توجه داشته باشید که ترکیب رنگ صورتی با خال خالی کمی بچگانه به‌نظر می‌رسد و مناسب سنین بالا نیست.البته سن یک عدد است و ما محدودیتی برای پوشیدن چیزی که دوست دارید، قائل نیستیم. اما اگر بنا دارید که کمی رسمی‌تر و بزرگ‌تر به نظر برسید، دور این سبک را خط بکشید.

۶. به دوخت و برش‌های لباس دقت کنید

ست رنگ صورتی

اگر پیش از دوخته شدن لباس، اندازه‌گیری‌ها و علامت‌گذاری‌ها دقیق باشند و لباس به بهترین شکل ممکن برش خورده باشد، همه‌ی قسمت‌های لباس شیک و خلاقانه به‌نظر خواهند رسید و لباس شما از هر زاویه دیدی بهترین خواهد بود.

اگر تصمیم دارید که یک کت صورتی پررنگ یا سرخابی بپوشید، حتما اطمینان حاصل کنید که لباس مناسب اندازه‌تان باشد. لباس‌هایی که بیش از حد شما را حجیم نشان بدهد، احتمالا باعث می‌شوند که استایل‌تان بازتاب خوبی به همراه نداشته باشد؛ اما با پوشیدن یک لباس اندازه‌تان، استایل شما هم حرفه‌ای و هم شیک به‌نظر خواهد رسید.

۷. پیراهن‌های کُت‌دار صورتی شیک و کاربردی هستند

ست رنگ صورتی

کیت میدلتون معتقد است که وقتی شما در مورد رنگ صورتی در استایل خود تردید دارید، لباس‌های مدل کتی و نیم‌تنه‌دار می‌توانند بهترین گزینه برای پوشیدن رنگ صورتی باشند. اگر احساس کردید که در برخی موقعیت‌های خاص پوشیدن لباس کتی برای شما نامناسب باشد، می‌توانید کت آن را کنار بگذارید و با این کار استایل متفاوت‌تری داشته باشید.

استایل شما با پوشیدن یک پیراهن مجلسی صورتی رنگ، فوق‌العاده خاص به‌نظر خواهد رسید. اگر هم با لباس رویی خود مشکلی ندارید، باید بدانید که استایل‌تان همچنان فوق‌العاده شیک و خاص به‌نظر می‌رسد. زمانی که برای اولین بار به محیطی وارد می‌شوید، رنگ صورتی بیان‌گر روحیه لطیف و شاد شما خواهد بود؛ حال فرقی نمی‌کند که مقصدتان محیط کاری یا یک مراسم جشن آخر هفته باشد.

۸. در استایل اصلی خود از اکسسوری‌های صورتی رنگ استفاده کنید

ست رنگ صورتیبه جای آن که رنگ صورتی را به‌عنوان رنگ اصلی ست لباس خود در نظر بگیرید، می‌توانید از یک اکسسوری صورتی رنگ به‌عنوان مکمل استایل‌تان استفاده کنید. یا اگر قصد پوشیدن یک کت پشمی یا جین دارید، آن را با یک جفت کفش پاشنه‌دار صورتی ست کنید و با این ترکیب به استایل خود نشاط و شادابی ببخشید. اگر می‌خواهید که در یک روز سرد به محل کار خود بروید، می‌توانید از یک شال مرجانی رنگ استفاده کنید.

۹. شلوار صورتی ملایم را امتحان کنید

ست رنگ صورتی

شلوارهای جین جذب به رنگ صورتی یا بژ همراه با تیشرت سفید رنگ می‌توانند یک ست شیک و البته غیررسمی برای‌تان باشد. همچنین با استفاده از شلوارهای رسمی به رنگ صورتی مات یک استایل خیره‌کننده و مناسب محیط کار خواهید داشت؛ بدون این که ظاهر شما مانند یک پرنسس، کاملا دخترانه به‌نظر برسد.

۱۰. رنگ صورتی را لباس‌های جین امتحان کنید

ست رنگ صورتی

پارچه‌های دنیم یا جین پارچه‌هایی متشکل از بافت‌های درشت و راه راه هستند و معمولا به رنگ نیلی تولید می‌شوند. برای ست رنگ صورتی با لباس‌های جین موردعلاقه خود شک و تردید نداشته باشید. خبر خوب برای علاقه‌مندان به لباس‌های جین این است که می‌توانید انواع رنگ صورتی را با جین ست کنید و استایلی شیک داشته باشید.

فرقی نمی‌کند که به رنگ صورتی چرک علاقه داشته باشید یا رنگ سرخابی را ترجیح بدهید؛ باید بدانید که می‌توانید از همه‌ی طیف‌های رنگ صورتی در کنار لباس‌های جین استفاده کنید. ست صورتی و جین جلوه‌ی ویژه و خاصی به استایل شما می‌دهد.

۹ رنگ مکمل رنگ صورتی که باید برای داشتن استایلی شیک بشناسید

همان‌طور که گفتیم، رنگ‌های صورتی می‌توانند تحول خوبی در قفسه لباس‌های‌تان ایجاد کنند و با استفاده درست از این رنگ‌ها استایل‌تان بسیار جذاب و شیک جلوه خواهد کرد. فرقی نمی‌کند که به رنگ‌های روشن و خیره‌کننده که همچون جواهر چشم‌گیر هستند، علاقه‌مند باشید یا رنگ‌های ملایم و لطیف را ترجیح بدهید.

علاوه‌براین که می‌توانید کمی از ست رنگ صورتی در استایل روزمره خود استفاده کنید، حتی می‌توانید کل استایل خود را با رنگ صورتی تلفیق کنید. رنگ صورتی به شما احساس نشاط و شادابی بیشتری می‌دهد. اما برای استفاده از ست رنگ صورتی باید نکاتی را در مورد رنگ‌های مکمل مناسب صورتی بدانید تا بتوانید به‌درستی رنگ‌ها را در کنار هم ست کنید و ظاهری شیک و بی‌نقص داشته باشید.

 ست رنگ صورتی با رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای یا بژ

ست رنگ صورتی

ست رنگ صورتی با رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای یا بژ، یک ترکیب حرفه‌ای و فوق‌العاده خواهد بود که وجهه زیبایی به استایل‌تان می‌بخشد. در محیط‌های کاری‌ که دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌ای درمورد پوشش کارمندان لحاظ شده است، می‌توانید در استایل رسمی خود از اکسسوری‌هایی استفاده کنید که رنگ صورتی در آن به‌کار رفته باشد.

 ترکیب رنگ‌های سرخابی و پوست شتری

ست رنگ صورتی

توجه داشته باشید که ترکیب رنگ‌های روشن‌تر و پررنگ‌تر در کنار رنگ‌های خنثی جذابیت خاصی به استایل‌تان می‌بخشد. درست به همین دلیل است که وقتی رنگ سرخابی در کنار رنگ پوست شتری قرار می‌گیرد، جلوه و تناسب چشم‌گیری ایجاد می‌کند. برای استفاده از رنگ سرخابی در کنار رنگ پوست شتری می‌توانید از یک کت کلاسیک به رنگ پوست شتری و یک کیف دستی سرخابی رنگ استفاده کنید.

۳. صورتی و تِم سیاه و سفید

ست رنگ صورتی

یک ایده بسیار عالی برای این که رنگ صورتی را به قفسه لباس‌های خود اضافه کنید، این است که آن را با زمینه سیاه و سفید هماهنگ کنید. ست رنگ صورتی با تم سیاه و سفید یک روش ساده و زیرکانه است. برای این منظور می‌توانید در کنار یک جین مشکی و بلوز سفید، از یک کت صورتی استفاده کنید. به همین سادگی!

 ست رنگ صورتی چرک و رنگ سفید

ست رنگ صورتی

یکی دیگر از ترکیبات رنگی مناسب برای ست رنگ صورتی، ترکیب صورتی چرک با رنگ سفید است. شما می‌توانید با ترکیب رنگ‌های صورتی چرک و سفید، استایلی جذاب و شیک داشته باشید. ست رنگ صورتی چرک با سفید در عین سادگی جلوه‌ی بسیار خاصی به استایل‌تان می‌بخشد.

 ترکیب رنگ‌های شرابی و سرخابی

ست رنگ صورتی

استایل‌های رنگین با استفاده از رنگ‌های جلب‌توجه‌کننده‌ای مانند سرخابی و شرابی سلایق خاصی را می‌طلبند. در مورد افرادی که هراسی از داشتن استایلی با رنگ‌های پررنگ و جلب‌توجه‌کننده ندارند، ترکیب رنگ‌های شرابی و سرخابی می‌تواند هارمونی فوق‌العاده زیبایی ایجاد کند.

رنگ شرابی که از جمله رنگ‌های چشم‌گیر، خیره‌کننده و محبوب و البته خاص به‌شمار می‌رود، در واقع ترکیبی از قرمز تیره و ارغوانی است. برای داشتن استایلی متفاوت و زیبا می‌توانید رنگ‌های پررنگ و قوی سرخابی و شرابی را امتحان کنید. این ترکیب کاملا مونوکروماتیک نخواهد بود؛ اما با به‌کارگیری این دو رنگ در لباس‌های خود می‌توانید ظاهری کاملا زیبا و شیک داشته باشید.

ست رنگ صورتی عروسکی با خاکستری

ست رنگ صورتی

اگر ترجیح می‌دهید که رنگ‌های ملایم‌تری در استایل خود داشته باشید، می‌توانید ترکیب رنگ‌های صورتی روشن و شاد و خاکستری را امتحان کنید. هر دوی این رنگ‌ها در دسته‌بندی رنگ‌های ملایم قرار می‌گیرند؛ اما در تقابل با یکدیگر تضاد زیبایی ایجاد می‌کنند. به‌کار بردن هوشمندانه این دو رنگ در کنار هم یک نوسان رمانتیک و ملیح در استایل‌تان ایجاد می‌کند.

۷. ست رنگ صورتی پررنگ با پارچه‌های طرح پوست حیوانات

ست رنگ صورتی

نگاهی به طرح‌های کمپانی جی‌کریو (jcrew) بیندازید. جی‌کریو یک کمپانی آمریکایی در زمینه فروش انواع پوشاک و اکسسوری زنانه، مردانه و بچگانه است.  ست رنگ صورتی پررنگ با لباس یا اکسسوری‌هایی که از پارچه‌های طرح پوست حیوانات ساخته شده‌اند، یکی از ترکیباتی است که در عین چشم‌گیر بودن، ساده و خاص جلوه می‌کند. در این ترکیب با طرح‌های پوست ماری، یوزپلنگی و گورخری می‌توانند فوق‌العاده تاثیرگذار باشند.

جنا لایِنز (Jenna Lyons) از طراحان مد و فشن، نیز پارچه‌های طرح پوست حیوانات را یک ترکیب خنثی در استایل افراد می‌داند و در طرح‌های خود هم به‌وفور از این ترکیبات استفاده می‌کند. برای آشنایی با استایل پلنگی این مقاله که کاری است از گروه مد و پوشاک مالتینا  هم مفید خواهد بود.

 ست رنگ صورتی ملایم با سبز زیتونی

ست رنگ صورتی

ست رنگ صورتی ملایم و سبز زیتونی، در واقع  بازتابی از ترکیب احساسات زنانه و مردانه است. ست رنگ صورتی ملایم و سبز زیتونی، ترکیبی از حال‌ و هوای نظامی و داستان‌های عاشقانه در کنار یکدیگر است. این دو رنگ در کنار هم جذابیت خاصی به استایل شما می‌بخشد.

 ست رنگ صورتی و  قرمز

ست رنگ صورتی

ممکن است برای برخی از خوانندگان، ست رنگ صورتی و قرمز تداعی‌گر روز ولنتاین باشد! اگر ترکیب این دو رنگ به‌درستی در استایل شما اعمال شود، نتیجه می‌تواند فوق‌العاده شیک و تاثیرگذار باشد.

حتما دقت کنید که رنگ‌ها را به‌درستی در کنار یکدیگر به کار بگیرید تا ظاهر شما پرزرق‌وبرق و زننده به‌نظر نرسد. پیشنهاد ما این است از رنگ صورتی چرک همراه با رنگ قرمز شرابی یا آلبالویی استفاده کنید. این ترکیب می‌تواند فوق‌العاده زیبا و چشم‌گیر باشد.

ست رنگ صورتی با هر آنچه که می‌خواهید

ست رنگ صورتی

واقعیت این است که قواعد مربوط به سبک لباس و ترکیب رنگ‌های گذشته که برای ایجاد تناسب و جذابیت در استایل ظاهری مورداستفاده قرار می‌گرفتند، دیگر کاربردی ندارند. طراحان شجاع حوزه مد و لباس، ترسی ندارند که ترکیبات نامعلوم و ناشناخته را با هم امتحان کنند. بنابراین با شجاعت به طراحی استایل خود بپردازید و خلاقانه عمل کنید. برای خرید انواع لباس‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به وبسایت مالتینا هم نگاهی داشته باشید که قطعا پشیمان نخواهید شد. 

منبع: liveabout، bustle

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024