10 کارتون خرگوش و شخصیت کارتونی خرگوش به یاد ماندنی (+لینک دانلود)

کارتون خرگوش و شخصیت کارتونی خرگوش به یاد ماندنی
کارتون خرگوش و شخصیت کارتونی خرگوش به یاد ماندنی

در این مقاله ما شما را با 10 کارتون با حضور شخصیت‌های خرگوش معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا شما را با این انیمیشن‌های زیبا و سرگرم کننده آشنا کنیم.

1- جودی هاپس خرگوش انیمیشن زوتوپیا

زوتوپیا (Zootopia) (که از ترکیب دو واژه zoo به معنای باغ وحش و کلمه یونانی Utopia به وجود آمده) یک انیمیشن آمریکایی اکران شده در ژانر کمدی و ماجراجویی، به کارگردانی بایرون هاوارد، ریچ مور و جرید بوش است. این فیلم توسط والت دیزنی پیکچرز تهیه شده‌ است. و به عنوان پنجاه و پنجمین فیلم پویانمایی در فهرست والت دیزنی به حساب می‌آید. از صداپیشگان این فیلم می‌توان به جنیفر گودوین، جیسون بیتمن، ادریس البا و شکیرا اشاره کرد. زوتوپیا توسط والت دیزنی پیکچرز در ۴ مارس ۲۰۱۶ در ایالات متحده اکران شد. ماجرای انیمیشن زوتوپیا از این قرار است که کارتون خرگوش چابک و زرنگی به نام جودی هاپس بالاخره بعد از تلاش های فراوان توانست در آزمون ورودی اداره پلیس با نمره‌ای عالی قبول شود. اما به دلیل اینکه جثه کوچکی که در مقایسه با دیگر افسران پلیس دارد برای ماموریت ساده ای در شهر فرستاده می شود و در این میان به موضوع مشکوکی برمی خورد؛ با روباهی به نام نیک آشنا می شود.

برای دانلود این انیمیشن روی دانلود کلیک کنید. 

جودی هاپس

2- اسنوبال خرگوش کارتون زندگی مخفی حیوانات خانگی

زندگی پنهان حیوانات خانگی یا زندگی مخفیانه یا مخفی حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets‎) یک فیلم انیمیشن در سبک کمدی به کارگردانی کریس رناد است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. دنباله این فیلم (زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲)در سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

مکس، یک سگ خانگی است که همراه با صاحبش، کتی، در منطقه نیویورک یک زندگی اشرافی دارد. مکس با دیگر حیوانات محله که با صاحبانشان زندگی می‌کنند از جمله یک گربه، یک سگ، پرنده و … نیز رابطه دوستانه دارد. کتی یک شب یک سگ درشت هیکل به نام داک را به دلیل اینکه بی خانمان بوده همراه می‌آورد که شدیداً موجب آزردگی مکس می‌شود. آنها همان شب بر سر جای خواب اختلاف شدیدی پیدا می‌کنند. مکس و داک در شهر مورد حمله یک گنگ گربه قرار می‌گیرند ولی یک خرگوش آنها را نجات می‌دهد. خرگوشی که سردسته گروهی از حیوانات است که از انسانها و رفتارشان با حیوانات متنفر است…

برای دانلود این انیمیشن روی دانلود کلیک کنید.

اسنو بال

3- الک آزم خرگوش انیمیشن کوتاه پرستو

پِرِستو (Presto) یک فیلم کوتاه انیمیشن از پیکسار و محصول سال ۲۰۰۸ است. پیش از فیلم بلند وال-ئی این استودیو در سینماها پخش می‌شد. داستان فیلم در مورد پرستو است. شعبده‌بازی که تلاش در اجرای یک نمایش دارد، اما خرگوشش الک، تا هویجش را نگیرد. با او همکاری نمی‌کند. این فیلم کوتاه، یک ادای احترام آکنده از طنز به کارتون‌های کلاسیکی چون تام و جری و لونی تونز و همچنین آثار تکس اوری است. پرستو را پویاگر کهنه‌کار پیکسار، داگ سویتلند، کارگردانی کرده و این نخستین کارگردانی وی بوده‌است.

شعبده‌باز دوران وودویل، پرستو دی‌جوتاجونه به دلیل حقهٔ کلاهی که در آن، کارتون خرگوش خود که الک آزم نام دارد را از کلاهش بیرون می‌کشد، مشهور است. الک گرسنه و خشمگین‌شده در قفسی زندانی است و نمی‌تواند به هویجش دست یابد. پس از بازگشت پرستو از خوردن وعدهٔ غذایی‌اش، او شروع به تمرین نمایش خود با الک می‌کند. اینجاست که برای بیننده فاش می‌شود که کلاهش به شکلی جادویی به یک کلاه جادوگری که در پشت صحنه به همراه الک است، پیوند دارد. هر چیزی که به هر کدام از کلاه‌ها وارد شود، از دیگری بیرون می‌آید.

برای دانلود این انیمیشن روی دانلود کلیک کنید.

الک ازم

4- خرگوش های مزرعه در کارتون والاس و گرومیت

والاس و گرومیت ( Wallace and Gromit) یک مجموعه انیمیشن انگلیسی با تکنیک استاپ‌موشن در ژانر کمدی، ساخته نیک پارک در استودیو آردمن است. این مجموعه شامل چهار فیلم کوتاه و یک فیلم بلند است.

در این مجموعه، والاس یک مخترع خوش‌قلب است که به همراه بهترین دوستش گرومیت که یک سگ باهوش و وفادار است زندگی می‌کند. اولین فیلم کوتاه این مجموعه به نام یک روز بزرگ در سال ۱۹۸۹ منتشر شد. والاس توسط پیتر سالیس و بعدها توسط بن وایت صداپیشگی شد. گرومیت هیچوقت صحبت نمی‌کند، و به جای آن از طریق حالت چهره و زبان بدن ارتباط برقرار می‌کند.

برای دانلود این انیمیشن روی دانلود کلیک کنید.

والس و گرومیت

5- جید خرگوش کارتون اور د مون (over the moon)

روی ماه ( Over the Moon‎) یک فیلم انیمیشن موزیکال ماجراجویی و کمدی-درام ۲۰۲۰ به کارگردانی گلن کین از فیلمنامه ای توسط آدری ولز است. این فیلم برای اولین بار در ۱۷ اکتبر ۲۰۲۰ در جشنواره فیلم مونت کلر به نمایش درآمد و پس از آن نتفلیکس و سینماهای انتخابی در ۲۳ اکتبر اکران شد. فیلم با انتقادات مثبتی از طرف منتقدان از انیمیشن روبرو شد، گرچه داستان به دلیل مشتق بودن مورد انتقاد قرار گرفت.

داستانِ انیمیشن روی ماه به این شکل است که فی‌فی یک دختر جوان چینی پس از مرگ مادرش چهار سال در غم و اندوه است. نمی‌تواند پدر خود را با یک شریک جدید ببیند. بنابراین فی‌فی تصمیم می‌گیرد یک سفینه موشکی بسازد تا با خرگوش خانگی‌اش (بهترین دوستش) به ماه سفر کند و افسانه مورد علاقه مادرش را که شامل داستان الهه ماه است کشف کند. فی‌فی معتقد است که اگر بتواند وجود چانگ (الهه ماه) را ثابت کند، پدرش به یاد می‌آورد که «عشق هرگز نمی‌میرد» و سعی نمی‌کند جای مادرش را بگیرد.

برای دانلود این انیمیشن روی دانلود کلیک کنید.

جید

6- پیتر خرگوشه و پسرخاله‌اش بنجامین از کارتون پیتر خرگوشه

پیتر خرگوشه یا پیتر خرگوش ( Peter Rabbit‎) فیلمی در ژانر انیمیشن-ماجراجویی-کمدی به کارگردانی ویل گلوک است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. داستان این فیلم بر اساس داستانی به همین نام از بیترکس پاتر نوشته شده‌است. از صداپیشگان آن می‌توان به دیسی ریدلی، الیزابت دبیکی، سیا، مارگو رابی و جیمز کوردن و از بازیگران واقعی انیمیشن می‌توان به رز بیرن، دامنل گلیسون و سام نیل اشاره کرد. قرار است این فیلم در ۹ فوریه ۲۰۱۸ اکران شود.دنباله این فیلم(پیتر خرگوشه ۲: فراری) در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

دشمنی پیتر خرگوشه با آقای مک گریگور به اوج خود می‌رسد زیرا هر دو برای عواطف یک حیوان مهربان و عاشق که در کنار آنها زندگی می‌کند، رقابت می‌کنند.

برای دانلود این انیمیشن روی دانلود کلیک کنید.

پیتر خرگوش

7- باگزبانی

باگزبانی ( Bugs Bunny) یک شخصیت ساختگی انیمیشنی است که در سری کارتون‌های لونی تونز و مری ملودیز هنرنمایی می‌کند. این شخصیت توسط کمپانی تولیدات لئون اسلینگر ساخته شده‌است که بعدها در سال ۱۹۴۴ تبدیل به کمپانی برادران وارنر شد.[۱] باگز که یک خرگوش شبه انسان است در ۱۶۷ قسمت کوتاه در دوران طلایی انیمیشن‌های آمریکایی هنرنمایی می‌کند. حضور کوتاهی هم در جاهای دیگر از جمله در فیلم‌های غیر انیمیشنی داشته‌است. بر اساس کارتون ۵۰ Years and Only One Grey Hare او در ۲۷ ژوئیه سال ۱۹۴۰ در بروکلین نیویورک در لانهٔ خرگوشی در ابت فیلدز در خانهٔ بروکلین داجرز متولد شد. اما در واقع او ساختهٔ دست تعدادی از انیماتورهای مختلف بود.

برای دانلود این انیمیشن روی دانلود کلیک کنید.

باگز بانی

8- جک از کارتون حمله خرگوش‌ها

خرگوش‌های دیوانه ( Rabbids Invasion) نام یک مجموعه انیمیشن تلویزیونی است که توسط شبکه نیکلودین آمریکا ساخته می‌شود.

برای دانلود این انیمیشن روی دانلود کلیک کنید.

حمله خرگوش‌ها

9- کارتون خرگوش سفید در آلیس در سرزمین عجایب

آلیس در سرزمین عجایب ( Alice in Wonderland) نام فیلمی در ژانر فانتزی تاریک از تیم برتون است. بر اساس رمان معروف لوئیس کارول به همین نام ساخته شده‌است. این فیلم در ۵ مارس سال ۲۰۱۰ میلادی اکران شد. این فیلم هفتمین همکاری جانی دپ و تیم برتون بعد از فیلم موزیکال سوئینی تاد بود. این فیلم در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برنده جایزه اسکار  شد.

آلیس دختر امپول زن چارلز کینگزلی جهانگرد است که در ۷ سالگی خواب سرزمین عجایب را می‌بیند. ۱۳ سال بعد آلیس برای ازدواج با لرد هانریش به اجبار به یک مهمانی وارد می‌شود. سپس با دنبال کردن یک کارتون خرگوش، به یک چاله عمیق سقوط می‌کند. برای بار دوم وارد سرزمین عجایب می‌شود. در آن‌جا می‌فهمد که ملکه سرخ علیه خواهرش ملکه سفید شورش کرده و اوضاع سرزمین عجایب به هم ریخته‌است.

برای دانلود این انیمیشن روی دانلود کلیک کنید.

خرگوش سفید

10- روو خرگوش دوست وینی د پو

وینی-د-پو یا وینی پو ( Winnie-the-Pooh) که پو خرسه ( Pooh Bear) نیز نامیده می‌شود، نام خرسی داستانی است که توسط آ.آ. میلن، نویسندهٔ انگلیسی داستان‌های کودکان خلق شده‌است. نخستین کتاب از مجموعه داستان‌های وینی پو در ۱۹۲۶ با عنوان وینی-د-پو به چاپ رسید . به‌دنبال آن در ۱۹۲۸ کتاب دیگری از این مجموعه به نام The House at Pooh Corner منتشر شد. تصویرگری این کتاب‌ها را ای. اچ. شپرد انجام داده بود.

دختران والت دیزنی نیز از جمله علاقه‌مندان داستان‌های پو بودند و همین موضوع دیزنی را در ۱۹۶۶ بر آن داشت تا این داستان‌ها را به فیلم تبدیل نماید. نخستین فیلم بلند انیمیشن پو در ۱۹۷۷ با عنوان «ماجراهای بسیار وینی پو» منتشر شد. شرکت والت دیزنی در ۱۹۹۳ اذعان داشت که پو پس از میکی ماوس، دومین شخصیت دوست داشتنی و قابل اعتماد مجموعه کارهای دیزنی از نظر مردم جهان است. با این حال پس از دومین انتشار پویانمایی «ماجراهای بسیار وینی پو» در ۱۹۹۶ معلوم شد که پو از هر شخصیت دیگر والت دیزنی نیز محبوب‌تر است. دیزنی در سی‌امین سالگرد ساخت این پویانمایی در ۱۹۹۷، انیمیشن «ماجرای بزرگ پو» را منتشر کرد.

برای دانلود این انیمیشن روی دانلود کلیک کنید.

روو و وینی د پو
اگر از خواندن این مقاله لذت بردید مالتینا بلاگ را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

منبع: fa.wikipedia.org

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024