هاب مک بوک | معرفی 7 هاب پرفروش برای مک بوک

معرفی 7 هاب پرفروش برای مک بوک در سال 2021

USB-C یک استاندارد جدید USB در مک بوک و هاب است که سرعت انتقال تا 10 گیگابیت در ثانیه را فراهم می‌کند؛ در حالی که در USB 3.0 های قدیمی سرعت انتقال 5 گیگابیت بر ثانیه است. همچنین این نوع USB های جدید، زمان شارژ سریع‌تری دارند و همزمان با انتقال فایل‌ها می‌توانید خروجی فیلم و ورودی برق هم داشته باشید.

در مک بوک‌های 12 اینچی، USB-C وجود دارد. در مک بوک پرو(13 اینچی، 15 اینچی و 16 اینچی)، مدل‌های مک بوک Air جدیدتر(مدل‌های بعد از سال 2018)، آی مک (از سال 2017) و مک مینی (از سال 2018 به بعد) نوع سریع‌تری از این USB-C وجود دارد که به آن Thunderbolt 3 می گویند.

مک‌های دارای Thunderbolt 3 می‌توانند از لوازم جانبی USB-C استفاده کنند اما ممکن است قسمتی از پهنای باند اضافی خود را از دست بدهند. سرعت انتقال 40 گیگابیت در ثانیه‌ای T3، به طور قابل توجهی بیشتر از سرعت 5-10 گیگابیت در ثانیه USB-C است. مشابه متصل کننده Lightning اپل، نیازی نیست USB-C در جهت خاصی متصل شود. 

مدل‌های فعلی مک بوک پرو تنها دارای درگاه‌های USB-C هستند و فناوری این نوع USB بسیار عالی است اما هنوز بسیاری از ابزارهای جانبی با پورت های دیگری نظیر USB-A کار می کنند درنتیجه باید یک هاب USB-C مناسب هم داشته باشید تا بتوانید تمام لوازم جانبی مک خود را متصل کنید.

به طور کلی«هاب» به پورت USB-C مک شما وصل می شود و به شما چند درگاه مختلف را می‌دهد. اگر به درگاه‌های بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از« dock» یا «docking station» استفاده کنید. در اینجا ما بهترین هاب‌های USB-C برای مک بوک در سال 2021 را گرد آورده‌ایم:

1. آداپتور USB C چند درگاهه آلومینیومی Satechi

معرفی 7 هاب پرفروش برای مک بوک در سال 2021

مشاهده و خرید

مزیت: مناسب برای بیشتر افراد

آداپتور چند درگاهه Satechi از انتقال داده‌ها با سرعت بالا یا نمایشگرهای دوگانه 4K پشتیبانی نمی‌کند. اما تقریبا هر چیزی که برای کار با لوازم جانبی مک بوک پرو خود به آن نیاز دارید، در این آداپتور وجود دارد. مواردی مانند  کارت خوان‌های SD و micro SD، درگاه 4K HDMI، گیگابیت و سه درگاه USB-A. 

Elgato Thunderbolt 3 Dock .2

معرفی 7 هاب پرفروش برای مک بوک در سال 2021

مشاهده و خرید

مزیت: چند درگاه Thunderbolt 3

در Elgato Thunderbolt 3 Dock از دو درگاه Thunderbolt 3 با انتقال داده پرسرعت، دو درگاه USB-A 3.0، یک درگاه DisplayPort، یک درگاه اترنت گیگابیت و یک جک هدفون 3.5 mm استفاده شده است. با استفاده از این دستگاه همه کاره، می‌توانید یک نمایشگر 5K یا 4K همراه با یک نمایشگر اضافه را برای تجربه بهتر متصل کنید.

3. آداپتور 7 در 2  USB-C Anker PowerExpand 

معرفی 7 هاب پرفروش برای مک بوک در سال 2021

مشاهده و خرید

مزیت: ارزش بالا

این آداپتور تقریبا به اندازه یک docking station قدرتمند است اما هزینه بسیار کمتری دارد و به اندازه آن فضا اشغال نمی‌کند. همچنین دارای دو درگاه USB-A، یک درگاه HDMI، کارت خوان micro SD و SD، یک درگاه USB-C برای انتقال داده با سرعت بالا و یک درگاه USB-C با حداکثر 100 وات تحویل انرژی می‌باشد.

4. آداپتور 11 در 1 TOTU با اترنت

معرفی 7 هاب پرفروش برای مک بوک در سال 2021

مشاهده و خرید

مزیت: دارای بیشتر درگاه‌ها

با استفاده از USB 3.0 و USB 2.0 می‌توانید دستگاه‌ها را شارژ کنید، هارد دیسک‌های خارجی را متصل کنید، یک صفحه کلید متصل کنید و بسیاری از امکانات دیگر. درگاه‌های HDMI و VGA به شما امکان می‌دهند برای پشتیبانی از 4K، به یک صفحه نمایش بزرگ یا تلویزیون متصل شوید. علاوه بر همه اینها، یک درگاه گیگابیت اترنت، کارت خوان‌های TF و microSD و یک درگاه USB-C نیز وجود دارد.

5. آداپتور چند درگاهه هاب USB C Plugable  با کارکرد 7 در 1

معرفی 7 هاب پرفروش برای مک بوک در سال 2021

مشاهده و خرید

مزیت: قیمت مناسب

یک درگاه USB C یا Thunderbolt 3 را با دو درگاه USB 3.0، یک 4K HDMI، یک درگاه گیگابیت اترنت، یک کارت خوان، یک شیار کارت microSD و یک درگاه شارژ کننده USB-C، به یک هاب 7 در 1 USB-C تبدیل کنید.

HyperDrive Pro .6 با کارکرد 8 در 2

معرفی 7 هاب پرفروش برای مک بوک در سال 2021

مشاهده و خرید

مزیت: فوق العاده باریک

برای داشتن یک هاب باریک و زیبا، بهتر است نگاهی به سبک منحصر به فرد هاب HyperDrive بیندازید. این هاب، درست در دو درگاه MacBook Pro قرار می‌گیرد و آن را به هشت درگاه مختلف تبدیل می‌کند. ( از جمله جایگزینی دو درگاه USB-C که از دست داده اید). این هاب، از سرعت انتقال داده 40 گیگابیت در ثانیه، نمایشگر 5K، جایگاه HDMI، کارت حافظه SD و micro SD، درگاه نمایشگر کوچک و USB-A پشتیبانی می‌کند. دیگر لازم نیست هاب شما از کنار MacBook Pro آویزان باشد.

Corsair TBT100 Thunderbolt 3 Dock .7

معرفی 7 هاب پرفروش برای مک بوک در سال 2021

مشاهده و خرید

مزیت: دارای همه امکانات لازم

این دستگاه عالی، اتصال به طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها، از جمله USB ،HDMI، کارت SD UHS-II، صدای 3.5mm و دیگر موارد را فراهم می‌کند. دستگاه‌های USB را از طریق USB-C پر سرعت (حداکثر 10 گیگابیت بر ثانیه) و USB-A (حداکثر 5 گیگابیت بر ثانیه) متصل و شارژ کنید.

کدام هاب برای شما مناسب است؟

هاب‌ها برای ایجاد امکانات بیشتر در MacBook Pro شما طراحی شده‌اند و دارای چندین درگاه مختلف هستند. همچنین حمل و نقل آنها راحت‌تر است زیرا سبک‌تر و کوچکتر هستند. ( و معمولا به یک متصل کننده دیواری نیاز ندارند) وقتی صحبت از هاب‌های USB-C می‌شود، ما از آداپتور USB C چند درگاهه آلومینیومی Satechi استفاده می‌کنیم، زیرا کوچک، همه کاره و قابل اطمینان است.

موارد مورد علاقه دیگر مانند آداپتور چند درگاهه هاب USB C قابل اتصال 7 در 1 با قیمت مناسب و آداپتور 11 در 1 TOTU با درگاه‌های فراوان، نیز پیشنهاد می شوند. هنگام انتخاب یک هاب، مطمئن شوید که درگاه‌های مورد نیاز شما را ارائه می‌دهد. اگر به درگاه‌های خاصی نیاز ندارید، از خرید آن هاب خودداری کرده و پول خود را ذخیره کنید. 

منبع: macworld.co.uk و imore.com

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024