چند اکسسوری جذاب پلی استیشن 5 برای لذت بیشتر در بازی

اکسسوری پلس استیشن 5
بهترین اکسسوری‌های پلی استیشن 5

شرکت سونی و دیگر شرکت‌ها، برای بهبود تجربه کاربران پلی استیشن، ابزارهایی تحت عنوان  اکسسوری پلی استیشن 5 عرضه کرده‌اند که تجربه‌ی بازی با این کنسول را به سطح دیگری می‌برد.

استفاده از اکسسوری‌های پلی استیشن 5 بازی کردن را لذت‌بخش‌تر کرده، ظاهر پلی استیشن و دیگر ابزارهای جانبی را مرتب‌تر جلوه داده و همه چیز را قابل کنترل و مرتب می‌کند.

مهم نیست که می خواهید شارژر دوال‌سنس بخرید یا یکی از هدفون‌های طراحی شده برای پلی استیشن 5، در این مقاله بهترین‌های اکسسوری پلی استیشن 5 و ترد پارتی را آورده‌ایم که به شما کمک می‌کنند تا از استفاده از پلی استیشن بهترین تجربه را کسب کنید.

‌‌کنترلر پلی استیشن دوال‌سنس (DualSense)

دسته بازی پلی استیشن 5

همین طور که می‌دانید، یکی از این کنترلرها در جعبه پلی استیشن 5 وجود دارد ولی احتمالا بخواهید که بیشتر از یک یا دو دسته در منزل داشته باشید. دسته پلی استیشن 5 در ماه آپریل و قبل از عرضه خود کنسول، در مقاله‌ای در سایت رسمی پلی استیشن معرفی شد.

سونی قول تجربه بهتر را با استفاده از بازخورد لمسی و لرزش‌های سازگار شده به بازیکنان داده است. ناصافی جاده را هنگام رانندگی کردن در خیابان‌ها و مقاومت زه کمان را در دستانتان حس کنید.

البته که نباید فراموش کرد امکانات بیشتر هزینه بالاتری هم دارند. دسته دوال‌سنس کمی گران‌تر از دوال‌شاک است اما باز هم قیمت آن زیاد نیست.

مشاهده و خرید

شارژر کنترلرهای دوال‌سنس

شارژر دسته های پلی استیشن 5

دیگر لازم نیست دنبال کابل USB‌ سالم بگردید. این شارژر اکسسوری پلی استیشن 5 است که طراحی ان مشابه طراحی کنسول و اجزای آن است. با استفاده از این شارژر می‌توانید بدون این که چیزی به دسته وصل کنید، دو دسته را همزمان شارژ کنید.

قیمت این شارژر چقدر است؟ این اکسسوری با داشتن قیمت 29.99$ در امریکا ارزانترین اکسسوری پلی استیشن 5 است.

مشاهده و خرید

هدست وایرلس Pulse

هدست سه بعدی پالس

در سخنرانی ماه مارچ مارک کارنی، صدای سه بعدی یکی از ویژگی‌های اصلی پلی استیشن 5 معرفی شد و هدست وایرلس پالس، بهترین اکسسوری پلی استیشن 5 است که می‌تواند از این ویژگی پشتیبانی کند. ویژگی نویز کنسلینگ موجود در میکروفون این هدست باعث می‌شود در بازی‌های چند نفره بتوانید ارتباطی بدون اشکال با هم تیمی‌های خود داشته باشید و تجربه شنیدن صدای سه بعدی بازی کردن را لذتبخش‌تر می‌کند.

قیمت این هدست در امریکا 99.99 دلار است.

مشاهده و خرید

کنترل مدیا

کنترل مدیا پلی استیشن 5

 

طراحی کنترل مدیای پلی استیشن بسیار جذاب است، کمی خمیده است و دو رنگه بودن کنترل به ان ظاهری امروزی می‌دهد. دکمه های این کنترل جوری کنار هم قرار گرفته‌اند که استفاده از آن‌ها بسیار ساده است. با توجه به این که اکثر افرادی که پلی استیشن 5 خریداری کرده‌اند، از آن به عنوان دستگاه اصلی برای تلویزیون دیدن و استفاده از سرویس‌های استریم فیلم و تلویزیون استفاده می‌کنند، وجود این کنترل می‌تواند فایده زیادی داشته باشد و در شارژ باتری دسته ها صرفه‌جویی کند. قیمت اکسسوری‌های رسمی معمولا از دیگر اکسسوری ها ارزان‌تر است. قیمت این نوع کنتر‌ها در رنج 30 دلار هستند.

قیمت این مدل در امریکا 29.99 دلار و در اانگلیس 24.99 پوند است.

مشاهده و خرید

دوربین HD

دوربین پلی استیشن 5

اکسسوری پلی استیشن 5 بعدی که لازم دارید، دوربین HD پلی استیشن است. با توجه به این که استریم بازی در چند سال گذشته بسیار پر طرفدار شده است، احتمالا تقاضا برای این اکسسوری بالا خواهد رفت. با استفاده از دوربین شما می‌توانید تصویر خود را در کنار ویدیوهای گیم پلی و استریم‌ها نمایش دهید. طراحی  این مدل از مدل قبلی اش یعنی دوربین پلی استیشن 4 بسیار بهتر شده است.

قیمت این دوربین در آمریکا 59.99 دلار و در انگلیس 49.99 دلار است. درصورتی که می خواهید تصاویری با کیفیت بالا ضبط کنید، پیشنهاد می‌دهیم از این دوربین استفاده کنید.

مشاهده و خرید

هدست بی‌سیم SteelSeries Arctis

هدفون بی سیم برای پلی استیشن 5

انتخاب هدفون مناسب می تواند تاثیر بسزایی بر تجربه بازی کردن کاربر بگذارد. فرقینم یکند که می‌خواهید صدای پای دشمنانا در بازی را بشنوید یا در نقشه آزاد بازی Red Dead Redemption 2 رانندگی کنید، این هدفون بی سیم عملکردی فوق‌العاده را به نمایش می‌گذارد.

مشاهده و خرید

کلام اخر

خرید هر یک از این اکسسوری‌های پلی استیشن 5 ضروری نیست اما قطعا تجربه شما از استفاده از این کنسول را ارتقا می‌بخشد.
در صورتی که این مطلب برای شما مفید واقع شد، آن را از طریق پلتفرم‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

لینک منابع:
www.gamesradar.com

www.techradar.com

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024