اسپیکرهای بلوتوثی و انواع فانتزی آن/ کیفیت و وضوح صدا در کنار هم

خرید اسپیکر وایرلس

در تاریخ محصولات تولید شده در صنعت صدا چندین محصول چشمگیر وجود داشته‌اند که با سرعت بسیاری در بین مردم محبوب شده‌اند در این مطلب میخواهیم درباره خرید اسپیکر بلوتوث یا همان بی‌سیم و معرفی منحصر به فرد ترین طرح های آن صحبت کنیم. صنعت اسپیکرهای وایرلس صنعتی رو به رشد است چرا که موسیقی بخش جدایی ‌ناپذیر زندگی امروزی محسوب می‌شود. با محبوب شدن روز به‌روز این صنعت خرید اسپیکر وایرلس مناسب با نیاز شما کار راحتی است. 

یکی از انواع پرطرفدار، اسپیکرهای وایرلس با طراح‌های فانتزی و گاهی عجیب و غریب هستند که علاوه بر جلوه‌ی ظاهری زیبا دارای کیفیت و وضوح صدا نیز می‌باشند. در این مقاله سعی شده تا راهنمای خرید اسپیکر وایرلس را در اختیار شما قرار دهیم. همچنین با ذکر نکات کلیدی به شما کمک کنیم تا بسته به نیاز خود بهترین گزینه‌ را انتخاب کنید. پس از اینکه مطمئن شدید تا چه اسپیکری مناسب شرایط و سلیقه‌ی شما است، می‌توانید خرید اسپیکر فانتزی از آمازون را به راحتی انجام دهید. 

خرید اسپیکر بلوتوث فانتزی با شعله‌های آتش  

از آنجا که خرید اسپیکر وایرلس با طراحی ساده زیاد جالب نیست. به همین دلیل است که تعدادی از تولیدکنندگان تصمیم گرفته‌اند با افزودن ویژگی شعله‌های آتش (flame) به اسپیکرهای وایرلس خود کمی ابتکاری عمل داشته باشند. اسپیکرهای وایرلس با نورهایی شبیه به شعله‌های آتش گزینه‌ای منحصر به‌فرد و جدید است و تجربه‌ی شنیداری شما را به سطحی دیگر خواهد برد. شعله‌های تعبیه شده در این نوع اسپیکرها جلوه‌ای تقریباً واقعی دارند و هنگام پخش موسیقی می‌رقصند. به همین دلیل است که می‌توانید با وجود آن‌ها فضایی زیبا و عاشقانه ایجاد کنید. این اسپیکرها بیش از حد روی نمایش شعله‌های طبیعی متمرکز نشده‌اند، بلکه به‌طرز شگفت‌آوری صدای شفاف و کیفیت و وضوح صدا را برای هر سبک موسیقی‌ای ارائه می‌کنند. 

اسپیکر وایرلس محصول DIKAOU

اسپیکروایرلس DIKAOU

پیشنهاد منتخب ما خرید اسپیکر وایرلس DIKAOU Led flame است. این اسپیکر می‌تواند از طریق بلوتوث و به‌صورت بی‌سیم به موبایل یا کامپیوتر شما متصل شود. بلوتوث آن تا حد ایده آلی، قدرتمند است و تا 33 فوت دورتر کار می‌کند. ویژگی حیرت‌انگیز دیگری که این اسپیکر بلوتوثی را به بهترین در نوع خود تبدیل می‌کند شعله تقریبا واقعی آن است. شعله‌ی تعبیه شده در آن در حال رقص و کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد. در نتیجه این اسپیکر برای قرارهای رمانتیک گزینه‌ای مناسب است. بعلاوه، این اسپیکر مجهز به درایورهای 5 واتی است که آن را قادر می‌سازد تا صدای شفاف با کیفیت و وضوح عالی را ارائه دهد.

جوانب مثبت

  • قابلیت حمل آسان بنابراین می‌تواند در هر جایی استفاده شود
  • هدیه‌ای عالی برای هر مناسبت است.
  • به‌عنوان چراغ می‌توان به آن اعتماد کرد

جوانب منفی 

  •  دکمه کنترل میزان صدا همان دکمه جلو و عقب بردن آهنگ است. به‌همین دلیل تنظیم صدا بدون پرش به آهنگ دیگر دشوار  است. 

مشاهده و خرید

اسپیکر وایرلس LEDMEI

برخلاف سایر اسپیکرهای با ویژگی شعله‌های آتش، بلندگوی LEDMEI Warm Light Led Lamp توسط نورهای ال ای دی شعله‌ی طبیعی‌تری تولید می‌کند. سازنده این اسپیکر تمرکز خود را بر این مسئله گذاشته که چراغ‌ها تقلیدی از شعله‌های واقعی ارائه کنند. با خرید اسپیکر وایرلس LEDMEI می‌توانید تجربه فراموش نشدنی گوش دادن به‌موسیقی را داشته باشید. با این وجود این اسپیکر عملکرد را فدای ظاهر نکرده است و هر آنچه  که دوستداران موسیقی نیاز دارند را برآورده کرده است. این محصول مجهز به باتری 2000 میلی‌آمپر است که در صورت شارژ کامل، قابلیت پخش موسیقی تا 10 ساعت را دارد. به علاوه دارای فناوری بلوتوث 4.2 است که به‌صورت بی‌سیم به بیشتر دستگاه‌های سازگار با بلوتوث متصل می‌شود.

اسپیکر مدل LEDMEI Led Flam

جوانب مثبت 

  • دارای پوشش پلاستیکی ABS بسیار محکم است
  • ضد آب است
  • در زمانیکه باتری کاملاً شارژ شود بیشتر دوام می‌آورد.
  • مناسب برای جشن‌ها و قرارهای عاشقانه است.
  • شعله بسیار واقعی به نظر می رسد

جنبه‌ی منفی

  • سه پایه ندارد. 

مشاهده و خرید

 

خرید اسپیکر وایرلس فانتزی مدل رادیوهای قدیمی

 اسپیکر وایرلس Muzen Audio 

در حالیکه به عقیده‌ی بعضی افراد اسپیکرهای Muzen Audio بسیار گران هستند، ما معتقدیم که خرید اسپیکر وایرلس این برند ارزش هزینه‌ کردن را دارد. این اسپیکر از بدنه چوبی با کیفیتی برخوردار بوده و دارای ابعادی کاملاً کوچک است که این حمل و نقل آن را آسان‌تر کرده است. همچنین استفاده از آن به‌عنوان دکور در اتاق نشیمن یا اداره بسیار عالی خواهد بود.

کیفیت صدایی این اسپیکر با دامنه‌ای بیش از 70 دسی بل شما را شگفت زده خواهد کرد. این محصول با اندازه‌ی کوچک و طراحی مینیمالیستی، تنها دارای دکمه تنظیم صدا است. ماندگاری باتری بلندگو برای شنیدن  8 ساعت موسیقی بدون وقفه‌ی ساخته شده است. طراحی بی‌نظیر اسپیکر Muzen با بدنه‌ی چوبی زیبا، آن را به هدیه تولدی بی‌نظیر و ایده شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند.

اسپیکر وایزلس موزن

جنبه‌ی مثبت

  • بدنه‌ی این بلندگو توسط چوب با کیفیت بالا ساخته شده است
  • کیفیت صدا عالی است
  • دارای عمر باتری نسبتاً طولانی

جنبه‌ی منفی

  • طراحی مینیمالیستی با ویژگی‌های خارجی محدود 

مشاهده و خرید

 

 اسپیکر وایرلس و رادیو AM / FM بلوتوث Victrola Retro Wood 

اولین چیزی که هنگام مواجه شدن با اسپیکر بلوتوثی Victrola Retro Wood توجه ما را به خود جلب می‌کندT قیمت مناسب آن است. چرا که خرید اسپیکر وایرلس با ظاهری بی‌نظیر، سیستم‌عامل با کیفیت و همچنین ویژگی‌های شگفت‌انگیز دیگر آن هم با این قیمت پایین کار دشواری است. این محصول بدون‌ اینکه از محصولات مشایه خود چیزی کم داشته باشد ارزان‌ترین گزینه است.

در این اسپیکر رادیوی FM و AM نیز تعبیه شده است بنابراین میتوانید از برنامه‌های رادیویی نیز لذت ببرید. ظاهر چوبی این اسپیکر که مانند رادیوهای چوبی قدیمی طراحی شده است، که این اسپیکر را به یک گزینه‌ی ایده آل برای دکوراسیون تبدیل کرده است. 

برای پایین نگه‌داشتن قیمت، این اسپیکرهای وایرلس دارای بلوتوث نسبتاً مناسبی هستند، می توانیم بگوییم که Victrola Retro Wood برای تأمین نیازهای مخاطبان خود سخت تلاش کرد. 

با این اسپیکر به راحتی می‌توانید موسیقی متناسب با هر اسپیکری را پخش کنید. اما اگر دنبال بیس و وضوح صدا هستید، ممکن است این اسپیکر پاسخگوی نیازهای شما نباشد.

اشکال دیگر این است که برخی از کاربران از دوام آن شکایت دارند. گفته می‌شود پس از استفاده طولانی مدت از آن، اشکالاتی در آن ایجاد می شود. 

اسپیکر وایرلس ویکتورال

جوانب مثبت

  • فوق العاده مقرون به‌صرفه است.
  • طراحی زیبا وچشم‌نواز دارد.
  • برای سهولت استفاده و کنترل آن دستگیره‌ی چرخان دارد.

جنبه‌ی منفی

  • اسپیکر تنها برای افرادی مناسب است که به‌دنبال ویژگی‌های پایه در اسپیکر خود هستند. 

مشاهده و خرید

 

خرید اسپیکر وایرلس شناور

 اسپیکر بلوتوث شناور ICE 7 Arc Star

اسپیکر وایرلس شناور آرک استار Arc Star تنها یک اسپیکر ساده نیست.  این اسپیکر شناور حتی زمانیکه خاموش است نیز زیبا و چشمگیر به‌نظر می‌رسد. چرا که به‌دلیل وجود آهنربای داخلی، در حالت خاموش نیز در حالت شناور باقی می‌ماند.

این اسپیکر به لطف باتری لیتیوم یونی 1500 میلی‌ آمپری، قادر است تا 10 ساعت و بدون شارژ مجدد کار کند. در صورت نیاز نیز می‌توان اسپیکر را به وسیله‌ی پایه‌ی شارژ آن و به‌صورت بی‌سیم شارژ کرد. بعلاوه  این ایستگاه شارژ می‌تواند دستگاه‌های دیگری که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند را شارژ کند. 

مسئله‌ای اساسی که با این مدل داشته‌ایم، خروجی ضعیف و نسبتاً کم صدا است. این مورد ممکن است برای کاربرانی که علاقه دارند تا موسیقی را با صدای بسیار زیاد گوش کنند زیاد مناسب نباشد. با این وجود، کیفیت و وضوح صدا به طرز شگفت انگیزی برای چنین بلندگوی کوچکی، خوب است. آنچه که این مدل خاص را به مدلی ایده‌آل و عالی می‌کند این است که می‌توان آن را در حالی که شناور است و همزمان کار می‌کند شارژ کرد. بسیاری از اسپیکرهای شناور دیگر این امکان را ندارند.

اسپیکر شناور آرک استار سازگار با تمام دستگاه‌های دارای بلوتوث است و می‌توان به‌راحتی برای گوش دادن به موسیقی و همچنین برای تماس‌های تلفنی یا اسکایپ از آن استفاده کرد.

اسپیکر شناور ارک استار

جوانب مثبت:

  • وضوح صدای عالی
  • امکان شارژ در هنگام پخش موسیقی
  • در حالتی که خاموش است باز هم شناور است.
  • قابلیت استفاده از شارژ وایرلس آن برای دستگاه‌های دیگر

جنبه‌ی منفی

  • حجم صدای بالایی ندارد.

مشاهده و خرید

 

بلندگوهای شناور وایرلس بلوتوث و دکمه های لمسی (Infinity Orb (WB-46-3

با خرید اسپیکر وایرلس Infinity Orb کیفیت صدا پیش‌بینی نشده را تجربه کنید. اسپیکر Infinity Orb یکی دیگر از بلندگوهای توپی شکل اما با پایه‌ی کمی متفاوت است. این مدل خاص دارای صدای فراگیر 360 درجه کامل بوده و میزان کیفیت و وضوح صدای خروجی آن باور نکردنی است. علاوه بر این ویژگی‌ها، نیازی نیست که این اسپیکر را روی یک سطح کاملاً صاف قرار دهید زیرا پایه‌ی مغناطیسی آن دارای پشتیبانی ویژه‌ای برای ثبات بیشتر است.

پایه‌ی این اسپیکر دارای مجموعه ای از چراغ‌های LED رنگارنگ است. با این ویژگی می‌توانید رنگ و حالت‌های مختلف نور را برای زیباتر شدن ظاهر آن انتخاب کنید. می‌توان گفت که تنها مشکل این اسپیکر پشتیبانی نکردن از ویژگی شارژ وایرلس است. بنابراین، در صورت نیاز به شارژ باتری، باید کابل شارژ USB را مستقیماً به آن وصل کنید. خوشبختانه، کل فرآیند شارژ شدن کمتر از یک ساعت به‌طول می‌انجامد، بنابراین مسئله بسیار بزرگی نخواهد بود.

بلوتوث این دستگاه نسخه‌ی 4.0 است که با گوش‌های موبایل جدید و قدیمی‌تر و همچنین با لپ تاپ ها و کامپیوترهای دارای بلوتوث سازگار است. در پایان، این مدل یکی از بهترین مدل‌های اسپیکر شناوربا کیفیت بالا در محدوده‌ی قیمت متوسط ​​است. 

اسپیکر وایرلس اینفینیتی

 

جوانب مثبت: 

  • وضوح و کیفیت صدای بی‌نظیر
  • قیمت مقرون بصرفه
  • سازگاری با انواع دستگا‌ه‌های با پشتیبانی بلوتوث

جنبه‌ی منفی:

  • نمی‌توان در زمانی پخش موسیقی آن را شارژ کرد.  

مشاهده و خرید

 

خرید اسپیکر وایرلس فانتزی مناسب برای کودکان

قدرت این اسپیکر مانند این است که قدرت هالک را در بدن یک مورچه قرار دهید. شما با خرید این اسپیکر بیشتر از آنچه انتظار دارید بدست می آورید. این اسپیکر دارای فناوری (True Wireless Stereo (TWS است. همچنین دارای برنامه Hide and Speak است که یک برنامه سرگرم کننده برای کودکان است. تنها با فشاردادن یک کلید اتصال بلوتوث آن را فعال کنید. باتری این محصول با  قدرت 500 میلی آمپر است. برای طراحی این اسپیکر نیز از حیوانات دوست‌داشتنی الهام گرفته شده است که برای کودکان جذابیت داشته باشد. همین موارد این اسپیکر را به هدیه‌ی ایده‌آلی برای کودکان تا نوجوانان تبدیل کرده است.

با همه‌ی این‌ها، ویژگی منحصر بفرد این اسپیکر، مهندسی صوتی سفارشی آن است، که صدای واضح، شفاف و قدرتمندی را از اسپیکری با اندازه‌ی کمی بزرگتر از یک توپ گلف، تولید می‌کند. 

اسپیکر وایرلس فانتزی

 جنبه‌ی مثبت

  • میکروفون داخلی
  • قدرت و وضوح صدای عالی
  • ظاهر فانتزی

قیمت مناسب

  • جنبه‌ی منفی
  • چون این محصول برای کودکان طراحی شده است، بهتر بود که ضد آب باشد.

مشاهده و خرید

 

اسپیکر وایرلس PJUB25BT Bluetooth Jukebox

این اسپیکر وایرلس منحصربفرد رترو مدل جوک‌ باکس یا همان جعبه گرامافون خودکار (Retro Jukebox)  سبک کلاسیک را با تکنولوژی جدید ترکیب کرده است.  این اسپیکر دارای فناوری پیشرفته است که به شما امکان می دهد تا موسیقی مورد علاقه خود را از طریق بلندگوهای باکیفیت تعبیه شده در جوک باکس گوش کنید. کیفیت و وضوح صدای این اسپیکر بی‌نظیر است. و با تمامی دستگاه‌ها از جمله ایفون، اندروید، ایپد، تبلت و غیره، سازگار است. 

درایوهای فلش و درگاه کارت خوان حافظه‌ی SD امکان پخش موسیقی فوری را فراهم می‌کنند.  این محصول پخش تمامی فایل‌های صوتی دیجیتال MP3 را پشتیبانی می‌کند. علاوه بر اسپیکر قابلیت بخش رادیو AM / FM را نیز دارد. این محصول دارای خروجی RCA است تا به راحتی به سیستم بلندگوهای خارجی متصل شود. 

چراغ‌های روشن و رنگارنگ اطراف قاب jukebox برای تجربه شنیدن موسیقی به سبک کلاسیک مناسب است. 

اسپیکر وایرلس فانتزی مدل جوک باکس

جنبه‌های مثبت

  • قابل اتصال به همه‌ی دستگاه‌های دارای بلوتوث
  • پشتیبانی از پرونده فایل‌های صوتی دیجیتال
  • ورودی Aux

مشاهده و خرید

 

سخن آخر 

دنیای اسپیکرهای وایرلس مانند اقیانوسی بزرگ است.  به هیمن دلیل مطمئن باشید که برای هر نوع سلیقه و کاربرد که مد نظر دارید، محصولی خواهید یافت. در این مطلب سعی شده بود تا راهنمای خرید اسپیکر وایرلس با طرح‌های مبتکرانه و ظاهر فانتزی ارائه شود. اگر این مطلب برای شما مفید بود در صورت تمایل می‌توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 

منابع: theoldtimey.com

bestadvisor.com

topmostreviews.com

 

همچنین اگر دنبال اسپیکر هایی هستید که در مسافرت، طبیعت و حتی استخر هم بتوانید از آن ها استفاده کنید مطلب معرفی ۱۰ اسپیکر بلوتوث ضدآب  را بخوانید.

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024