همراهان همیشگی مالتینا، سلام؛

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، فصل آخر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) آغاز شد و میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا که مشتاقانه منتظر دیدن نتیجه جنگ انسان‌ها با وایت‌واکرها هستند، به زودی می‌فهمن که پیش‌بینی‌شون درباره وارث تخت آهنین درست بوده یا نه.

سریال game of thrones

پوستر رسمی فصل آخر سریال بازی تاج و تخت

اما از اونجایی که سریال گیم آف ترونز (به عنوان یکی از ۵ سریال برتر تاریخ) صدها هزار نفر بیننده در ایران داره، آقای جرج آر. آر. مارتین، خالق مجموعه کتاب‌های نغمه یخ و آتش و نویسنده اصلی سریال که روابط بسیار نزدیک و صمیمانه‌ای هم با وب‌سایت ما داره، با حمایت مالی آیرون بنک !!! و پشتیبانی معنوی شبکه HBO، یه مسابقه هیجان‌انگیز با جوایز عالی برای مخاطبان ایرانی این سریال ترتیب داده تا میزان اطلاعات شما رو محک بزنه و افرادی که سریال رو دقیق‌تر دیده‌ان، با جوایز بی‌نظیر سورپرایز کنه.

بنابراین اگر فکر می‌کنید همه چیز رو راجع به بازی تاج و تخت می‌دونید، حتما در کنکور آنلاین Game of Thrones شرکت کنید و اطلاعات خودتون رو محک بزنید.

این کنکور تنها آزمونیه که انتهاش میلیون‌ها تومان جوایز نقدی پرداخت می‌شه و اگر بهترین نتیجه رو بگیرید و بیشترین تعداد پاسخ صحیح رو بدید، هدیه‌های نقدی عالی دریافت خواهید کرد. در ضمن، این اولین مسابقه در جهانه که همه شرکت‌کنندگانش قطعا برنده‌ان. چون در انتهای مسابقه به تمام شرکت‌کننده‌ها یک کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی خرید اینترنتی هدیه داده می‌شه.

سریال گیم آف ترونز

البته شبکه HBO هم بیکار ننشسته و با ارائه پوستر و تریلر رسمی، Promoهای جذاب، پوسترهای فرعی از شخصیت‌ها که روی تخت آهنین تکیه زده‌ان و … حسابی فضای اینترنت رو برای این مسابقه داغ کرده.

این پوستر زیبا هم از مهمترین شخصیت‌های سریال بازی تاج و تخت که در این فصل حضور دارن منتشر شده که برای دریافت اون در اندازه اصلی، می‌تونید روی تصویر کلیک کنید:

پوستر شخصیت های سریال بازی تاج و تخت

کنکور آنلاین سریال بازی تاج و تخت، از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ فعاله و شما پس از ورود به آزمون، فرصت دارید که به ۱۰۰ سؤال چهارگزینه‌ای درباره این سریال پاسخ بدید و شانس خودتون رو برای برنده شدن بیش از ۱.۸ میلیون تومن جایزه نقدی انتحان کنید.

اما برسیم به بهترین بخش مسابقه یعنی جوایز:

  • نفر اول ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد
  • نفر دوم ۴۰۰ هزار تومان وجه نقد
  • نفر سوم ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد
  • نفر چهارم تا ششم هر یک ۲۰۰ هزار تومان اعتبار خرید اینترنتی از مالتینا

همچنین در پایان آزمون، به تمام شرکت کنندگان یک کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی خرید از مالتینا اهدا خواهد شد.

نکته: فراموش نکنید که حتما شماره تلفن همراه و آدرس ایمیلتون و در انتهای فرم پر کنید تا ما بتونیم شما رو پیدا کنیم و از این طریق جایزه رو بهتون تقدیم کنیم.