جملات سنگین و گفتارهای الهام‌بخش به طرز شگفت‌انگیزی قادر به تغییر احساس ما درباره زندگی هستند. به همین دلیل است که آنها را در راه رسیدن به موفقیت‌مان، بسیار جالب می‌پنداریم. اما راز آنها چیست؟ همانطور که می‌دانید، نحوه تفکر و احساس‌تان در مورد خود که شامل اعتقادات و انتظارات‌تان راجع به آینده‌ است، تعیین کننده ‌اتفاقات زندگی شماست. وقتی کیفیت نگرش خود را تغییر می‌دهید، در واقع کیفیت زندگی خود را تغییر می‌دهید. همانطور که کلمات مثبت می‌توانند باعث لبخند کسی بشوند یا یک شوخی مناسب می‌تواند باعث خنده شود، افکار ما نیز به سرعت جهان هستی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. سعی کنید چند مورد از جملات سنگین، خوشحال‌کننده و امیدوارکننده یا نوشتارهای مثبت را در دسترس‌تان نگهدارید. هر زمانی که متوجه کاهش انرژی و یا انگیزه‌تان شدید، به نقل و قول الهام بخش و نشاط آور خود رجوع کنید تا به سرعت روحیه خود را تقویت کنید.

جملات سنگین و الهام بخش در مورد زندگی و موفقیت

جملات سنگین

در اینجا فهرستی از بهترین جملات سنگین را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید با کنترل افکار، مثبت‌اندیشی و تعیین اهداف جدید، روز و روزگار جدیدی را برای خود رقم بزنید. در اینجا محبوب‌ترینجملات سنگین و الهام بخش مورد علاقه در مورد زندگی آمده است:

اهمیت عمل‌گرایی؛ والت دیزنی

تنها راه شروع کردن، حرف نزدن و عمل کردن است.

  • این نقل و قول در مورد عمل کردن بدون حرف زدن است. همچنین از طرف مردی است که شادترین مکان در سراسر جهان و یک امپراطوری چند میلیارد دلاری را ایجاد کرده است.
  • انسان بدبین در هر فرصتی، سختی را می‌بیند و انسان خوشبین در هر سختی، فرصتی می‌بیند.-وینستون چرچیل
    وقتی سخن از نقل و قول موفقیت از افراد مشهور به میان می‌آید، سخنان الهام بخش خردمندانه وینستون چرچیل، همیشه در اولویت می باشند.
  • اجازه ندهید دیروزتان سهم زیادی از امروزتان را تشکیل دهد. – ویل راجرز
    ویل راجرز بازیگر، كابوی، نویسنده روزنامه و مفسر اجتماعی آمریکایی بود كه معتقد به حرکت مداوم بود.

نقل و قول‌های انگیزشی: ویل راجرز

  • شما از شکست، بیشتر از موفقیت، می‌آموزید. اجازه ندهید که عدم موفقیت شما را متوقف کند. شکست شخصیت آدم را می‌سازد. – منبع ناشناخته
    هنگامی‌که در گنجینه لغات‌تان «یادگرفتن» را جایگزین «شکست» کنید، اثر ناامید کنندگی شکست، کمتر شده و به شما این امکان را می‌دهد که بیشتر روی رشد متمرکز شوید.
  • مهم نیست که شما زمین بخورید، مهم این است که بلند شوید – نقل و قول الهام بخش از وینستون لومباردی
    وینس لومباردی یک قهرمان فوتبال آمریکایی بود که کلمات امیدوارکننده او، بارها در لیست ۱۰ نقل و قول الهام بخش برتر قرار گرفته‌اند.
  • اگر در حال کار بر روی چیزی هستید که واقعاً به آن اهمیت می‌دهید، لازم نیست که به خودتان سخت بگیرید. غریزه شما، شما را هدایت می کند. استیو جابز
    استیو جابز در واقع در این جمله بخشی از خرد زندگی را به تصویر کشید. کاری را انجام دهید که به آن اشتیاق دارید تا امورتان به سادگی انجام شوند.

نقل و قول‌های انگیزشی: استیو جابز

  • افرادی که تصور می‌کنند می‌توانند جهان را تغییر دهند، دیوانه هستند، حقیقتاً آیا کسی قادر به انجام این کار می‌باشد؟ راب سیلتانن
    من معتقدم که این یکی از بهترین نقل و قول‌های زندگی است زیرا به من گوشزد می‌کند که بدون محدودیت فکر کنم و هرگز به افکار مهیج خود شک نکنم.
  • اگر عزم من برای رسیدن به موفقیت کافی باشد، هرگز شکست نمی‌خورم.” – اوگ ماندینو
    در قلب من جای خاصی برای این سخن الهام بخش وجود دارد. زیرا مرا به یاد عزم راسخم برای تبدیل شدن به یک سخنران انگیزشی می‌اندازد.
  • کارآفرینان در برخورد با عدم اطمینان و همچنین در به حداقل رساندن ریسک بسیار عالی هستند. این سخن کارآفرین کلاسیک مهنش پبرای است.
    این جمله همیشه لبخند را بر چهره من می‌نشاند زیرا یادآوری هیجان ناشی از بروز رخدادهای غیرمنتظره با تصور اینکه، همیشه ممکن است اتفاقاتی رخ دهند که جهت زندگی انسان را بکلی تغییر دهند، خوشحال کننده است.
  • ما ممکن است شکست‌های زیادی را تجربه کنیم اما نباید دلسرد شویم.” – مایا آنجلو
    مایا آنجلو یکی از فعالان برتر حقوق مدنی بود و دارای روحیه مثبت اندیشی و عزمی جدی بود.
  • دانستن کافی نیست؛ ما باید عمل کنیم. آرزو کافی نیست؛ ما باید انجام دهیم. “- یوهان ولفگانگ ون گوته
    این قطعه حکیمانه یکی از جملات سنگین مورد علاقه من برای دانشجویان است. این امر به ما یادآوری می‌کند که به جای انتظار و امید، از آنچه یاد می‌گیریم استفاده کنیم و در جهت موفقیت گام برداریم.

نقل و قول‌های انگیزشی: گوته

  • تصور کنید زندگی شما از هر نظر عالی است؛ چه تصوری از آن دارید؟- برایان تریسی
    تمرین ذکر شده در این بخش از فلسفه پیشرفت شخصی من، یکی از کلیدهای کسب شفاف سازی برای آنچه واقعاً در زندگی می‌خواهید است. با یک دید روشن، زندگی و خوشبختی ایده آل خود را ترسیم کنید، سپس برای رسیدن به آن از قدم اول شروع کنید.
  • ما با نشستن ترس‌هایمان را ایجاد می‌کنیم و با عمل کردن، بر آنها غلبه می‌کنیم.
    من عاشق تلفیق این گفته و تصویر زیر هستم. قبل از اینکه دست به عمل بزنیم، تصورات ما غالباً ترسناک به نظر می‌رسند، اما هنگامی ‌که به جلو حرکت می‌کنیم، متوجه می‌شویم که هولناکی مسیر از آنچه ما فکر می‌کردیم کمتر است.
  • اینکه فکر می‌کنید می‌توانید یا اینکه نمی‌توانید، کاملا حق باشماست. – به نقل از هنری فورد
    واقعا نقل و قولی برای زندگی توسط رهبر صنعت آمریکایی، هنری فورد است. این جمله محصول زمانی بود که عمیقاً در مورد زندگی‌اش تأمل می‌کرد. او هنوز هم یکی از ثروتمندترین چهره‌های دوره مدرن است. فورد همچنین افزود، “شکست، به یک تعبیر ساده، فرصتی است برای شروع مجدد، اما این بار با درایت بیشتر.”
  • امنیت بیشتر یک خرافه است. زندگی چیزی فراتر از یک ماجراجویی جسورانه نیست. – نقل و قول زندگی توسط هلن کلر
    هلن کلر نویسنده چندین مورد از جملات سنگین در مورد زندگی است. من عاشق روحیه ماجراجو یانه و نگرش کمالگرایانه‌ی او هستم!
  • کسی که اعتماد به نفس دارد، اعتماد دیگران را بدست می‌آورد.- ضرب المثل هسدیک
    در این ضرب المثل قدرتمند هسدیک، ما یک حقیقت قدیمی‌ را می‌آموزیم که هنوز هم در دوران مدرن پابرجاست. قدرت اعتماد به نفس امروز به همان اندازه قدرتمند است که مدت‌ها پیش بوده است. هنوز هم می‌توانید با تغییر افکار خود درباره خودتان، نگرش دیگران را تغییر دهید.

بیشتر بخوانید:

افزایش اعتماد به نفس با استفاده از راهکارهای قطعی و اثبات شده

  • تنها محدودیت ما برای فهم فردا، شکی است که امروز داریم – جملات سنگین از فرانکلین دی روزولت
    فرانکلین با تأکید بر تأثیر نگرش مثبت بر جهان، اظهار داشت که شک و یا اعتقادات محدودکننده ما، تنها محدودیت‌های موجود برای امکان سنجی آینده هستند.
  • خلاقیت توانایی لذت بردن است.
    آلبرت انیشتین این نقل و قول دلگرم کننده و نشاط آور را تألیف کرد. او تنها با پنج کلمه جوهره فلسفه فکری خود را به تصرف خود درآورد و الهام بخش دیگران شد تا روندی خلاقانه را در پیش بگیرند.
  • فقدان استعداد با اشتیاق، عزم راسخ و استفاده ۱۱۰ درصدی از زمان، قابل جبران است. دان زیمر
    دان زیمر، بازیکن و مربی بیسبال حرفه ای، ۶۵ سال را به این ورزش اختصاص داد. واقعیتی که به آن رسید بیانگر برابری اهمیت قدرتمندی و تلاش به اندازه استعداد است. مجدداً، با استناد به این مفهوم، می‌توان گفت که موفقیت قبل از اینکه در واقعیت تجلی یابد، در ذهن شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

مدیریت زمان با ۱۰ برنامه ای که در جهان حرف اول را می زنند

  • هرجا که هستید، از تمام توان و امکانات خود بهره بگیرید. – تئودور روزولت
    این مورد، یکی از مشهورترین نقل و قول‌های زندگی تدی روزولت است. او از سال ۱۹۰۱ تا ۱۹۰۹ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده خدمت کرده است. یک آدم واقعاً خوشبین، که معتقد بود همیشه همه توان‌تان را به کار بگیرید، مهم نیست چه چیزی دارید و یا اینکه کجا هستید.

نقل و قول‌های انگیزشی: تئودور روزولت

  • نگرش قدردانی را توسعه دهید. از هر آن کسی که ملاقات می‌کنید بخاطر کاری که برای شما انجام می‌دهد تشکر کنید. – جملات سنگین از برایان تریسی
  • شما هرگز آنقدر پیر نیستید که نتوانید هدف جدیدی را تعیین کنید یا رویای جدیدی را خیال پردازی نکنید. – سی. لوئیس
  • اذعان به درست بودن یک کار و عدم انجام آن، نشان از نبود شجاعت است. – کنفوسیوس
  • خواندن غذای ذهن است، همانطور که تمرین کردن برای بدن نیاز است.” – برایان تریسی
  • تقلیدش کنید تا زمانیکه یادش بگیرید. طوری عمل کنید که گویی تمام اعتماد به نفس مورد نیاز خود را دارید تا اینکه به واقعیت شما بدل شود. – برایان تریسی

نقل و قول‌های انگیزشی: برایان تریسی

  • آینده از آن مبارز است. خوب باشید، بهتر شوید، بهترین باشید! “- نقل و قول موفقیت برایان تریسی
  • به هر دلیلی که فکر می‌کنید کاری انجام پذیر نیست، باید بگویم که صدها نفر وجود دارند که با شرایط مشابه روبرو شده و موفق شده اند.” – جک کنفیلد
  • اوضاع برای کسانی که بهترین استفاده را از شرایط می‌کنند، به بهترین وجه ممکن پیش خواهد رفت. – نقل و قول مثبت از جان وودن
  • اتاق بدون کتاب مثل بدن بدون روح است. – مارکوس تولیوس سیسرو

بیشتر بخوانید:

آموزش جامع خرید کتاب از آمازون [بیش از ۶ میلیون نسخه کتاب خطی و الکترونیکی]

  • من فکر می‌کنم اهداف هرگز نباید آسان باشند، آنها باید شما را مجبور به کار کنند، حتی اگر زمانی ناراحت کننده باشند. – مایکل فلپس
  • یکی از درس‌هایی که من با آن بزرگ شده‌ام، این بود که همیشه با خود صادق بمانید و هرگز اجازه ندهید دیگران شما را از اهداف‌تان منحرف کنند. – میشل اوباما
  • دستاوردهای امروز غیرممکن‌های دیروز بودند. – رابرت اچ. شولر
  • تنها راه انجام کارهای بزرگ، دوست داشتن کاری است که انجام می‌دهید. اگر هنوز آن را پیدا نکرده‌اید، آرام ننشینید، به جستجوی خود ادامه دهید. – استیو جابز
  • لازم نیست برای شروع عالی باشید، اما برای عالی شدن باید شروع کنید. – زیگ زیگلر
  • یک چشم انداز روشن، همگام با برنامه ریزی مشخص، احساس اعتماد به نفس فراوان و قدرت شخصی به شما می‌دهد.- برایان تریسی
  • به جز محدودیت‌هایی که برای تفکر خود تعیین می‌کنید، هیچ محدودیتی برای دستاوردهایتان وجود ندارد.- برایان تریسی

جملات سنگین برای مدیران

بهترین نقل و قول‌های من در مورد موفقیت در تجارت، الهام گرفته از بهترین مدیران جهان است. صرف نظر از اینکه شما یک کارآفرین، کارفرما یا مدیر باشید، در اینجا ۲۰ نقل و قول مدیریتی برای کمک به ایجاد انگیزه جهت بهبود عملکردتان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ماندگارترین مجموعه جملات زیبا، آموزنده و انگیزشی از افراد مشهور و موفق جهان

به یاد داشته باشید که مدیریت واقعی در پی تلاش برای بهتر شدن در تمام جنبه‌های زندگی و توانمندسازی افراد پیرامون‌تان در تبدیل شدن به بهترین نسخه‌های خودشان شکل می‌گیرد. همیشه بر روی ارتقاء کیفیت‌های مدیریت خود و همچنین سایر اطرافیان خود متمرکز شوید.

۲۰ نقل و قول موفقیت برای مدیران الهام بخش

در اینجا ۲۰ مورد از جملات سنگین و الهام بخش محبوب من، برای مدیران تجارت را آورده‌ام. اگر شما نیز آنها را انگیزشی یافتید، لطفاً این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

  • صداقت ارزشمندترین و قابل احترام ترین کیفیت مدیریت است. همیشه به قول خود پایبند باشید.
  • مدیریت توانایی دستیابی به دستاوردهای فوق العاده از مردم عادی است.

بیشتر بخوانید:

آموزش ۰ تا ۱۰۰ ترلو (Trello) مناسب مدیریت وظایف و پروژه ها

  • مدیران استانداردهای سطح بالایی را تعیین می‌کنند. به عملکرد متوسط یا ضعیف قانع نباشید.
  • وضوح و شفافیت، کلید رهبری مؤثر است. اهداف شما چه هستند؟

نقل و قول‌های انگیزشی برای مدیریت: برایان تریسی

  • بهترین مدیران از فاکتورهای قابل توجهی برخوردار هستند. آنها واقعاً به مردم خود اهمیت می‌دهند.
  • مدیران درباره راه حل‌ها فکر و صحبت می‌کنند. پیروان درباره مشکلات فکر و صحبت می‌کنند.
  • مسئولیت اصلی مدیران، فکر کردن در مورد آینده است. هیچکس دیگری نمی‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.
  • رهبر مؤثر تشخیص می‌دهد که آنها بیشتر به مردم خود وابستگی دارند تا مردم به آنها. آرام قدم بردارید.
  • مدیران هرگز از کلمه شکست استفاده نمی‌کنند. آنها به مشکلات، از منظر یک تجربه‌ی آموزنده می‌نگرند.

بیشتر بخوانید:

تکنیک پومودورو (pomodoro) برای مدیریت زمان و اهمال‌کاری

  • در هر کاری که انجام می‌دهید، مدیریت قانون طلایی را به کار بگیرید. دیگران را به روشی که می‌خواهید مدیریت شوید، مدیریت کنید.
  • مدیران عالی، حاضر به پذیرش اشتباهشان هستند و از این طریق زیان‌هایشان را به حداقل می‌رسانند. بپذیرید که ذهن خود را تغییر داده‌اید. زمانیکه یک تصمیم اصلی به یک تصمیم کم ارزش تبدیل می‌شود، در برابر پذیرش آن مقاومت نکنید.
  • مدیران، اندیشمندانی آینده نگر، هستند. آنها تمام پیامدهای رفتارهای خود را قبل از هرگونه عملی در نظر می‌گیرند.
  • عملکرد شما در یک بحران، واقعی‌ترین آزمون مدیریت است.
  • مدیران به طور مصمم تنها بر یک چیز متمرکز می‌شوند، مهمترین چیز و تا اتمام کار آن را دنبال می‌کنند.
  • سه مورد پر اهمیت در مدیریت عبارتند از: توجه، مراقبت و نزاکت. با همه مودب باش.
  • احترام، عامل کلیدی در تعیین عملکرد بالای مدیریت است. همان اندازه که مردم به شما احترام می‌گذراند، به همان اندازه هم عملکرد خوب خواهند داشت.
  • مدیریت، بیشتر از آنکه نتیجه اقدامات شما باشد، بیانگر شخصیت شماست.
  • مدیریت کارآفرینانه، مستلزم عکس العمل سریع در زمان ظهور فرصت‌ها است.

بیشتر بخوانید:

۷۵ ایده برای راه اندازی کسب و کار

  • مدیران خلاق، کارآفرین و آینده گرا هستند. آنها خود را بر روی کار متمرکز می‌کنند.
  • مدیران هرگز راضی نمی‌شوند بلکه به طور مداوم برای بهتر شدن در تلاش هستند.

از اینکه جملات سنگین مورد علاقه امسال را مطالعه نمودید سپاسگزارم. سال فوق العاده‌ای برایتان آرزو می‌کنم و امیدوارم که هر زمان که نیاز به انگیزه داشته باشید به این کلمات الهام بخش رجوع کنید تا با اطمینان بتوانید بر هرگونه چالش یا اهدافی که برای خود تعیین کرده‌اید غلبه کنید.

همگام با اینکه یاد می‌گیرید چگونه کتاب بنویسید، یک سخنران بهتر شوید یا به اهداف هوشمندانه‌ای که در مسیر موفقیت خود تعیین کرده اید برسید، از این نقل و قول‌ها برای ایجاد انگیزه استفاده کنید. تمامی ‌آنها حامل یکی از بزرگترین کلیدهای موفقیت هستند و آن، انرژی مثبت است!

منبع: briantracy.com