خریدی ساده از آمازون، که باز هم ساده‌تر شد…

داستان تولد یک افزونه !

 

سلام.

امروز درس تاریخ داریم دوستان،البته به فلسفه و سینما و تجارت الکترونیکی هم گریزی می‌زنیم! حضور و غیاب و لینک دانلود افزونه مالتینا رو هم می‌ذاریم برای آخر کلاس که ببینیم کیا تا تهش موندن و کیا وسط مطلب، ما رو پیچوندن!

چون زمانمون کمه شروع می‌کنیم.

مالتینایی‌ها، تاریخ رو به دو بخش تقسیم می‌کنن:

قبل از اومدن مالتینا و بعد از اومدن مالتینا !!

 

لوگوی مالتینا

که اگر از منظر فلسفی به موضوع نگاه کنی، اهمیتش با تئوری «بودن یا نبودن ِ هملت» برابری می‌کنه!

بگذریم؛ چون نه من فیلسوفم و نه مرحوم ویلیام شکسپیر منظور خاصی داشته و نه شما حوصله این حرفا رو دارید! پس بهتره بریم سر اصل مطلب!

اونایی که پیش‌کسوت هستن و تو راه خرید از آمازون چند تا پیراهن بیشتر از بقیه پاره کردن، دقیقا می‌دونن منظورم چیه. این بزرگواران، قبل از این‌که مالتینا متولد بشه، اول نیّت می‌کردن که فلان کالا رو بخرن. بعدش اگر قسمت می‌شد و دخل و خرجشون به پرستیژ خرید از خارج می‌خورد، باید چندماه تحقیق و پژوهش انجام می دادن. مرحله بعد این بود که یه کفش آهنی بپوشن و بعد از گرفتن کارت بازرگانی، تو سوز و کولاک زمستون پا بشن برن خیابون منوچهری دلار بخرن و بعدشم به فکر ترخیص کالا توی گمرک باشن و ادامه ماجرا… که دیگه نگم براتون! چون قصه‌اش طولانیه و هم اگر بخوای ازش فیلم بسازی، توی ژانر «تراژدی – وحشت» قرار می‌گیره. یه چیزی مثل فیلم مه (The Mist) استاد استیون کینگ!

the-mist-final-moments

اما جوونای این دوره و زمونه که از این داستانا ندارن. صبح از خواب بیدار می‌شن و پرده رو کنار می‌زنن تا هرچی نور تو دنیا هست از پشت پنجره‌ی رو به جنگل ویلای نمک‌آبرود، سرریز بشه توی اتاق. بعدش ماگ پر از نسکافه داغ رو بر می‌دارن و دکمه پاور لپ‌تاپ رو فشار می‌دن. بعد از لود شدن ۲۰ ثانیه‌ای ویندوز ۱۰ و وصل شدن وای‌فای ۱۶ مگ هزار گیگابایتی، گوگل کروم رو باز می‌کنن و تایپ می‌کنن: www.Malltina.com . بعدش کالای مورد نظر رو انتخاب می‌کنن و رمز پویا و تمام! یه چیزی به همین سادگی، به همین خوشمزگی. در حد فیلمای ژانر «فانتزی – رومنس» و تو مایه‌های فیلم افسون‌شده (Enchanted) آقای کوین لیمای دوست داشتنی!

enchanted cover

اما، این همه‌ی تاریخ نیست! یه بُرهه تاریخی دیگه رو هم نباید فراموش کرد:

از امروز به بعد…

چی می‌شه اگر بهتون بگم که دنیا هنوزم قشنگیای خودشو داره و می‌شه بین خبرهایی مثل قتل خاشقچی و نمایی شدن تابع صعود قیمت پراید و وجود نیترات توی اسفناج‌های منطقه قارپوزآباد، سورپرایزای جدید و شگفت‌انگیزی مثل آسون‌تر شدن خرید از آمازون (که البته قبل از این هم به واسطه حضور مالتینا آسون بود، اما خب بازم آسون‌تر شد) رو هم پیدا کرد؟

بله. می‌شه. چرا که نشه. اصلا مالتینا اینجاست که بشه اون چیزایی که همه می‌گن نمی‌شه.

داستان از این قراره که دوستان کُدباز شما در دپارتمان IT مالتینا، واسه تفریح و تفنّن و توی اوقات فراغتشون، نشستن یه افزونه برای مرورگر گوگل کروم نوشتن تا هم اثبات کنن که بهبود مستمر یه رویا نیست و هم تأکید کنن که خودشون چقدر خفن و کیوت و کول هستن!

دانلود افزونه مالتینا

افزونه گوگل کروم مالتینا خرید از آمازون

 

افزونه مالتینا

افزونه مالتینا،سه تا کار مهم می‌کنه:

  • اول این‌که تو دل شما مالتینایی ها واسه خودش جا باز می‌کنه و می‌شه سلطان قلب‌ها!
  • دوم این‌که وقتی دارید توی سایت آمازون می‌چرخید و محصولی رو که هوش و حواستونو برده نگاه می‌کنید، یه دکمه نارنجی خوشگل بالای عکس محصول اضافه می‌کنه که هم قیمت محصول رو به تومن بهتون نشون می‌ده (بر اساس قیمت روز دلار + هزینه‌های حمل به ایران) و هم به صفحه خرید محصول در مالتینا لینک شده و فقط کافیه روش کلیک کنید. خداوکیلی داریم از این بهتر؟
افزونه مالتینا خرید از آمازون

خریدی ساده از آمازون با افزونه مالتینا برای گوگل کروم

  • اما سومین عملکرد این افزونه دیگه واقعا شاهکاره. عین غزلای عاشقونه. بامزه مثل باقلوا و مدهوش‌کننده مثل عطر گلاب قمصر… وقتی این افزونه رو نصب کنی و وارد فروشگاه‌ اینترنتی مثل دیجیکالا بشی و محصولات مختلف رو ببینی، یه دکمه سورمه‌ای رنگ جادویی بالای هر محصولی که قیمتش توی مالتینا ارزون‌تر باشه نمایش داده می‌شه و خب چی بهتر از این که بدونی یه کالا رو می‌تونی نه تنها از آمریکا، بلکه خیلی ارزون‌تر از بازار ایران بخری! این دیگه یه معجزه است!

مثلا شما می‌تونید این قرص ماشین ظرف‌شویی رو به جای فروشگاه‌‌های دیگه، از مالتینا بخرین و با پول اضافه‌تون، یه قهوه اسپرسو عالی یا یه پرس کباب برگ بخورید!

مشاهده کالاهای ارزان در مالتینا

افزونه مالتینا

دانلود افزونه مالتینا

تا حالا شعار مالتینا این بود: «خریدی ساده از آمازون»

از امروز به بعد و با این افزونه مالتینا، می‌شه بگیم «خریدی ساده و سریع و ارزان از آمازون»

به نظرم باید این شعار جدید رو به مدیرعامل مالتینا پیشنهاد بدم!

خب. جالا دیگه فقط می‌مونه لینک دانلود و نصب افزونه جادویی مالتینا برای مرورگر کروم:

دانلود افزونه مالتینا

دانلود افزونه مالتینا برای مرورگر گوگل کروم

«افزونه مالتینا برای خرید از آمازون» رو حتما نصب کنید و از قیمت‌های ارزون‌تر و کالاهای باکیفیت‌تر لذت ببرید.

مرسی که همراهمون هستید دوستان خوب مالتینا.