بیایید با هم به بررسی این موضوع بپردازیم. اگر شما می‌خواهید چگونگی انجام این کار را یاد بگیرید به مطالعه این مقاله بپردازید. خب، اگر شما به دنبال راه های قانونی برای کسب درآمد آنلاین هستید، ما به شما اطلاعات و مفید و خوبی را در این زمینه ارائه می دهیم. این مقاله حاوی راهنمایی های کاربردی درباره کسب درآمد آنلاین است و کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای مطالعه این مقاله نیازی نیست که هیچ گونه پولی پرداخت کنید.

من تصمیم دارم تا تمام آن چیزی را که در ۱۰ سال گذشته آموخته ام را با شما به اشتراک بگذارم. در این سال ها من توانسته ام مبلغی در حدود ۱۵۰۰۰ دلار کسب درآمد آنلاین داشته باشم و به عنوان شغل دوم از آن بهره مند شوم. شما می‌توانید با برگزاری دوره های آموزشی و راه های بسیار دیگر به کسب درآمد آنلاین بپردازید. در این مقاله روش های گوناگون را برای‌تان توضیح می دهیم.

هدف من این است که به شما بگویم می توانید این روش ها را سریع یاد بگیرید و از طریق این روش ها به کسب درآمد ‌آنلاین بپردازید.

این کار مطمئنان آسان نخواهد بود و شما باید سخت تلاش کنید. در این راه ممکن است مرتکب اشتباهاتی نیز بشوید و باید سعی کنید از آنها درس بگیرید.

اما واقعیت این است که اینترنت امکانات بسیاری را برای افراد مختلف بدون در نظر گرفتن سن، مکان یا پیش زمینه هایی ایجاد کرده است تا بتوانند پروژه ها و کسب و کارهای آنلاین خود راه اندازی کنند و ماهانه درآمد بیشتری به دست آورند. همان طور که گفتم من خودم این فرآیند را تجربه کرده ام.

چند سال گذشته، من برای رسیدن به بهترین شیوه کسب درآمد آنلاین و تعقیب رویاهای خود بررسی های بسیاری انجام دادم. در حالی که توانستم موفق شوم ولی اصلا کار ساده ای نبود. در طول این سال ها، چهار تجارت مجازی آنلاین را راه اندازی کردم. در اولین کاری که شروع کردم در عرض چند ماه ۶۵۳۷ دلار ضرر کردم، این در حالی بود که من به اندازه کافی مخاطب جذب کرده بودم. دومین تلاشم نیز بدون نتیجه ماند هر دو این کارها سریع شکست خوردند.

اما پس از دو شکست اول، تصمیم گرفتم علل شکست و نکات مهم و کلیدی را در این زمینه کشف کنم.

کسب و کار بعدی که شروع کردم در سال اول فقط ۱۶۰۰۰۰ دلار درآمدزایی داشت. پس از اینکه طعم شیرین موفقیت را چشیدم، قرارداد های مشاوره ای را به ارزش ده ها هزار دلار با شرکت هایی مانند لینکدین و گوگل امضا کرده ام، دوره های آنلاینم را شروع نمودم. سپس صدها هزار نفر طرفدار وبلاگ و مجموعه پادکست من شدند.

در این مسیر من پستی و بلندی های بسیاری را تجربه کردم و درباره کسب درآمد آنلاین مطالب زیادی را آموختم.

در هر زمانی شما می توانید کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید و به کسب درآمد آنلاین بپردازید.

 کسب درآمد آنلاین 1

با بیش از ۳.۲ میلیارد نفر که اکنون فعالانه از اینترنت استفاده می کنند، ما به یک تحول عظیم در چگونگی انجام تجارت در جهان نیازمندیم. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که با محدودیت های مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی یا کمبود منابع مالی مواجه هستیم.

اگر شما امکان اتصال به اینترنت و چند دلار در حساب بانکی خود دارید، به احتمال خیلی زیاد می توانید درآمد خوبی را به صورت آنلاین به دست آورید.

به طور صریح صدها روش هوشمندانه برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. از برگزاری نظرسنجی های آنلاین گرفته تا اجاره یا فروش لباس های قدیمی، حتی خرید محصولات ارزان قیمت محلی و فروش مجددشان در آمازون با قیمتی بالاتر، شما می توانید به کسب درآمد آنلاین بپردازید. واقعا راه منحصر به فردی برای کسب درآمد آنلاین وجود ندارد.

اما شما نباید تصور کنید که این راه می تواند بسیار آسان باشد.

باید دقت کنید که هر کاری سختی های خودش را دارد و برای موفقیت در هر زمینه ای شما باید نهایت تلاش خود را بکنید.

بسیاری از مردم تصور می کنند که کسب در آمد آنلاین بسیار ساده و بی درد سر است، روش های ساده ای نیز برای این کار وجود دارد اما هیچگاه نمی تواند موفقیت واقعی را برای شما به ارمغان آورد.

مطمئنا برخی از آنها ممکن است برای ایجاد چند صد و یا حتی هزار دلار برای یک بار خوب باشند. اما آنها ادامه دار نخواهند بود و منجر به استقلال مالی شما نخواهند شد.

آنها راه های میانبری هستند که ادامه دار نیستند. راه ها و فرصت هایی که غول های بازاریابی شبکه مانند Herbalife و دیگران پیشنهاد می دهند، اغلب کلاه برداری هستند یا حداقل، به روابط شخصی شما آسیب می رسانند. من هرگز از آن حمایت نمی کنم.

حقیقت این است که انجام این فرآیند کمی دشوار است. تنها راه برای کسب درآمد آنلاین ایجاد یک طرح ماندگار و انجام تلاش فراوان است.

گفتن این موارد برای ترساندن شما نیست. ما می خواهیم شما بدانید که این راهنما صرفا بر روی راه های واقعی و پایدار تمرکز می کند. من می خواهم تمام اشتباهاتی را که انجام داده ام را به اشتراک بگذارم تا شما دیگر مرتکب آنها نشوید و بتوانید به طور موفق کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

اگر اشتباه نکنم امروزه فرصت های عالی برای برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. یک سری از ایده ها بسیار شایع هستند و افراد زیادی از آنها استفاده می کنند. برای به دست آوردن موفقیت، شما باید هوشمند باشید، بهترین فرصت‌ها را دنبال کنید و به نحوی منحصر به فرد به کسب درآمد آنلاین بپردازید. من اینجا هستم تا به شما کمک کنم.

لطفا توجه داشته باشید که برخی از لینک های زیر هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی کنند ولی برای استفاده از برخی دیگر شما باید کمیسیون بپردازید. بدانید که من فقط محصولات، ابزار و منابع یادگیری را که خودم استفاده می کنم و معتقدم که واقعا مفید هستند به شما معرفی می‌کنم. علاوه بر این من هیچگاه از مواردی که شما قادر به پرداخت هزینه هایش نیستید حمایت و پشتیبانی نمی‌کنم.

به هر حال اگر شما آماده هستید، اکنون به معرفی ۷۰ روش خلاقانه و مفید برای کسب درآمد آنلاین بپردازیم.

آیا شما به دنبال ایده هایی برای کسب درآمد آنلاین هستید؟ برای شروع ما ایده هایی را برای الهام گرفتن از آنها برای شما بیان می‌کنیم تا بتوانید کار خود را شروع کنید.

 ۷۰ راه خلاقانه برای کسب درآمد آنلاین در دنیای امروز

 کسب درآمد آنلاین 2

ما قصد داریم برای اولین بار ده روش برتر کسب درآمد آنلاین را برای‌تان توضیح دهیم. اگر قصد دارید یک کسب و کار آنلاین واقعی ایجاد کنید یا کسب و کاری را شروع کنید که توانایی تغییر زندگی شما را دارد، اینجا دقیقا نقطه شروع شما خواهد بود.

بر اساس سال ها تجربه و تحقیق به طور مداوم متوجه شدم که ایده های زیر بهترین پتانسیل را برای ایجاد یک جریان ثابت درآمدی دارند. آنها کمک فراوانی به شما خواهند کرد. اگر شما مایل به انجام کار هستید، آنها می توانند زندگی شما را تغییر دهند، دقیقا مانند کاری که با زندگی من کردند.

یکی از مسائلی که من قصد دارم در اینجا برای شما توضیح دهم “نیچ مارکتینگ” است. اگر شما با این اصطلاح آشنا هستید، به این معنی است که برتری نسبی نسبت به دیگران دارید و احتمال موفقیت شما بیشتر خواهد شد.

این یک فضای رقابتی آنلاین است و کاری که انجام می دهید هر چه بیشتر منحصر به فرد و متمایز تر باشد، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.

خوب، حالا بیایید به راهنمای نهایی ما در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین بپردازیم.

  1. یک وبلاگ یا وب‌سایت ایجاد کنید و از بازاریابی وابسته استفاده کنید.

 کسب درآمد آنلاین 3

اگر شما منافع بسیاری را دنبال می کنید و می توانید مخاطبان مناسبی را به دست آورید، شروع یک وبلاگ و استفاده از بازاریابی وابسته برای کسب درآمد آنلاین، یک راه باور نکردنی در این زمینه است.

من می‌دانم که در اولین قدم شما باید نحوه‌ی شروع یک وبلاگ را یاد بگیرید که این موضوع می‌تواند یک اقدام عظیم باشد.

در اینترنت دوره های رایگانی به اشتراک گذاشته شده اند که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

هنگامی که وبلاگ خود را راه اندازی کرده اید، گام بعدی این است که محصولات و شرکت هایی را که می توانید به عنوان یک بازاریاب وابسته با آنها همکاری کنید و به فروش محصولات‌شان کمک کنید را پیدا کنید.

به طور خلاصه، بازاریابی وابسته، به معنای فروش محصولات دیگران به مشتریان است. اگر شما می توانید محتوا (در یک وبلاگ) یا منابع بسیار ارزشمندی برای افرادی که به دنبال یک محصول خاص هستند، ایجاد کنید، به احتمال زیاد در انجام این کار موفق خواهید شد.

انجام این کار نیازمند زمانی طولانی است. صاحبان وبسایت هایی مانند Pat Flynn از طریق بازاریابی وابسته توانستند زندگی حرفه ای خود را تغییر دهند. این شرکت حتی گزارش کسب درآمد آنلاین خود را منتشر می کند. این گزارش ها نشان می دهد که چطور بیش از دو میلیون دلار در طول ۱۲ ماه گذشته درآمد داشتند.

بیایید با مبانی ساختن وب‌سایت و وبلاگ شروع کنیم، سپس به نحوه بازاریابی وابسته بپردازیم.

اول، شما نیاز به تحقیق درباره اعتبار توافقنامه های وابسته دارید. این موضوع به این معنی است: آیا شما شرکت هایی که در ای زمینه کار می کنند را می شناسید؟

شما می توانید چندین روش را بررسی کنید:

فعالیت خود را مانند سایت آمازون آغاز کنید و به دنبال تقاضاها بگردید: محصولات مختلفی را انتخاب کنید و سعی کنید مشتریان مناسبی برای آنها پیدا کنید و سپس به فروش‌شان بپردازید. به این ترتیب می توانید ۱۰ درصد از فروش محصولات را برای خود بردارید. محصولات موجود را مرور کنید و ببینید چه چیزی با شما ارتباط دارد. شما می توانید از گوگل استفاده کنید تا ببینید که چه محصولاتی بیشتر سرچ شده اند. شما باید به دنبال محصولاتی باشید که قادر به فروش‌شان هستید.

ثبت نام در یک شبکه وابسته معتبر: به غیر از آمازون، ده ها شبکه معتبر مانند Share-A-Sale، Clickbank و Skimlinks وجود دارد که شما را به بازرگانانی که دنبال فروش وابسته محصولات‌شان هستند متصل می کند. بازرگانان در این سایت ها مبلغ کمیسیون‌شان و یا مبلغ پرداختی را مشخص می کنند. در کشور خودمان هم شرکت هایی با امکانات بازاریابی وابسته وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. شرکت هایی مانند پارس نیوشا نیک، شبکه بادران و پنبه ریز از جمله این شرکت ها هستند.

در وبسایت خود به تحقیق درباره شرکت های مختلف بپردازید: در صورت امکان همیشه بهتر است به طور مستقیم با یک شرکت همکاری کنید زیرا در این صورت کمیسیون شما افزایش خواهد یافت. این مسیر مطلوب برای بسیاری از بازاریابان مشهور وابسته، از جمله پت فلین سودآور بوده است. متاسفانه این روش به تلاش بیشتری نیاز دارد زیرا شما باید خودتان تحقیقات را انجام دهید و به دنبال شرکت ها بگردید.

حالا که شما نقطه شروع کار را متوجه شدید وقت آن است که سایت و وبلاگ خود را بسازید تا کارتان را به صورت رسمی شروع کنید.

با پیدا کردن و خرید یک دامنه کار خود را شروع کنید.

 کسب درآمد آنلاین 4

Bluehost: حتی اگر دارای یک نام دامنه نامناسب باشید، می توانید از اینجا استفاده کنید تا به سرعت متوجه شوید که آیا URL مورد نظر شما در دسترس است یا خیر (و اگر دامنه مورد نظر شما قبلا رزرو شده باشد، آنها پیشنهادات خود را در مورد بهترین ایده بعدی ارائه می دهند.). همچنین از این سایت می تواند برای خرید دامنه و میزبانی وب استفاده کنید.

هنگامی که نام دامنه خود را ثبت کردید، نیاز به یک پلت فرم برای ساخت سایت خود دارید. در حالی که می توانید یک گزینه رایگان مانند Tumblr، Blogger، WordPress یا یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا را انتخاب کنید، این به شما انعطاف پذیری یا اقتدار لازم برای ایجاد یک سایت وابسته موفق و واقعی را نمی دهد.

همچنین تعدادی از شرکت های بسیار معتبر و مقرون به صرفه مانند Bluehost، Kinsta یا A2 Hosting وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کنید.

سپس هنگامی که نام دامنه و میزبانی خود را انتخاب کردید، وقت آن رسیده است تا CMS یا سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنید، که به شما اجازه می دهد صفحات را به روز کنید، وبلاگ خود را بسازید و با تمام سرویس های دیگر که نیاز دارید، ادغام شوید. کار کردن با وردپرس کمی دشوار است. به یاد داشته باشید زمانی که وب‌سایت شما شروع به رشد ترافیک کرد، کار عاقلانه این است که به سرمایه گذاری بر روی یک سایت حرفه ای بپردازید و از یک شرکت با سرویس عالی مانند Kinsta، که تمام تنظیمات به صورت سفارشی و بهینه سازی شده را برای شما انجام می‌دهد، استفاده کنید.

مرحله بعدی این است که یک تم وردپرس را از جایی مانند ThemeForest، Elegant Themes یا OptimizePress انتخاب کنید. این یک طراحی اختصاصی از سایت شما است، که پس از آن شما می توانید نام تجاری خود، کپی و تصاویر خود را سفارشی کنید. هزینه خرید تم کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است که باعث می شود وبسایت شما حرفه ای به نظر برسد.

همانطور که گفتم، این فرآیند می تواند کمی طولانی باشد.

سرانجام، هنگامی که وبلاگ شما به طور رسمی راه اندازی می شود، زمان ایجاد محتوا است که ترافیک را به سایت شریک وابسته شما هدایت می کند. در اینجا منظور من این است:

فرض کنید که من یک سایت وابسته آمازون برای تبلیغ وسایل کمپینگ هستم و می‌خواهم یک پست جامع و کامل برای بررسی ۵۰ تا از بهترین کوله پشتی های سفر در وبلاگ خود بنویسم. با انجام یک بررسی سریع از کلمات کلیدی متوجه می شوم که حدود ۵۵۰۰ جستجو ماهانه برای کلمه کلیدی “کوله پشتی پیاده روی” وجود دارد.

اگر محتوای من در مورد این موضوع منحصر به فرد و ارزشمند باشد، دیگر وب‌سایت های معتبر پیوندهایی به آن ایجاد می کنند. سپس من فرصت بسیار عالی برای معرفی وب‌سایت خود به دست می آورم.

فرض کنید که تمام کسانی که این مورد را جست و جو می کنند قصد خرید آن را دارند، گام منطقی بعدی این است که شمار قابل توجه بازدیدکنندگان سایت از طریق استفاده از لینک های مرتبط با من، کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

اگر چه برای انجام این کار شما نیاز به وقت و تلاش فراوانی دارید اما اگر توانایی مرتب کردن محتوای با کیفیت بالا را داشته باشید به طوری که ترافیک هدفمند به وب سایت شما هدایت شود، می توانید درآمد بیشتری را به دست آورید.

  1. راه اندازی و رشد یک استارتاپ

 کسب درآمد آنلاین 5

آیا شما رویاهای کسب و کار خود را یک روز محقق می کنید؟ ایجاد یک استارتاپ در حالی که سخت ترین راه برای کسب درآمد آنلاین است، احتمالا بیشترین رشد بالقوه را دارد.

در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷، سرمایه گذاران بیش از ۶۱ بیلیون دلار در ۶۰۰۰ استارتاپ در ایالات متحده سرمایه گذاری کرده اند.

اگر شما بتوانید از طریق یک استارتاپ یکی از نیازهای روزانه افراد مختلف را برآورده کنید، درآمد بسیار زیادی به دست می آورید. با این وجود، بدون شک تعهدی شدیدی نسبت به زمان، تلاش و منابع مالی خواهید داشت.

بر خلاف بسیاری از کسب و کارهای دیگر که ما پوشش می دهیم، بنیانگذاران استارتاپ ها با سرچشمه ای از متغیرها و موانع مواجه می شوند که اگر بتوانند آنها را درست پشت سر بگذارند در مسیر موفقیت قرار می گیرند.

شما می خواهید سطح بالایی از موفقیت را به دست آورید. این بدان معناست که باید درک عمیقی از مشتریان، مسائلی که با آنها روبرو هستند، ایده ها و راه حل های بالقوه داشته باشید. این حداقل احتیاجات شما برای شروع کار است. پس از آن شما باید با سایر فعالان مهمی که در این فضا قرار دارند آشنا باشید تا بتوانید شرکای خوب یا فرصت های عالی را به دست آورید. علاوه بر این شما باید از منابع مالی و انسانی مطلوب نیز استفاده کنید.

در حال حاضر، این ممکن است به نظر بسیار سخت آید، اما انجام آن واقعا ارزشمند است.

پس ما چه زمانی باید استارتاپ خود را راه اندازی کنیم؟

مهمترین چیزی که نیاز دارید درک مشکلات است. مردم چه نیازهای برطرف نشده ای دارند؟ چه راه حلی در حال حاضر وجود دارد که شما می توانید به بهترین شکل ممکن نیازهای آنان را برطرف کنید؟ این تنها مبنا برای راه اندازی یک استارتاپ است.

هنگامی که وجود یک مشکل یا نیاز را درک کردید، گام بعدی این است که ایده خود را تایید کنید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان واقعی حاظر به پرداخت برای آن هستند. این بدان معنی است که یک محصول حداقل قابل اعتماد را ایجاد کنید، بازخورد واقعی از مشتریان واقعی بگیرید، به روز رسانی ها را انجام دهید و برای درک میزان تقاضا آزمون و خطا کنید.

در نهایت شما باید بتوانید به کسب درآمد آنلاین بپردازید. بنابراین با بررسی دقیق ایده خود و اعتبار سنجی بازار، متوجه می شوید که راه های مختلفی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد.

 کسب درآمد آنلاین 6

Bootstrap: این بدان معنی است که شما از نظر تامین مالی مستقل عمل می کنید، در حالی که دیگران ممکن است تمایل به سرمایه گذاری در کار شما داشته باشند. Bootstrap به این معنی است که شما کنترل ۱۰۰٪ شرکت خود را در دست می گیرید. اگر شما  بتوانید شرکت خود را در IPO به ثبت برسانید، به احتمال زیاد درآمد فراوانی در انتظار شما خواهد بود.

اتصال به دیگر سرمایه گذاران: اگر شما نیاز به پول نقد برای شروع استارتاپ خود دارید، می توانید از دیگر سرمایه گذاران درخواست کنید که پولی را در شرکت شما سرمایه گذاری کنند و سهام بخرند.

یکی دیگر از گزینه های عالی این است که به یک شتابدهنده استارتاپ ها بپیوندید و از کمک آنها استفاده کنید. اینجا جایی است که گروهی از سرمایه گذاران به شما کمک می کنند تا شما مدیریت درستی انجام دهید.

نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد و شما باید به آن توجه کنید کسب مشتری، اعتبارسنجی بازار، سرمایه بیشتر و رشد است.

البته مطالبی که ما بیان کردیم یک نسخه ساده از راه انداری یک استارتاپ است. خوشبختانه امروزه با وجود حمایت های بیشتر و منابع آموزشی فراوان انجام این کار کمی ساده تر شده است. شما می توانید برای شروع کارتان از دوره های آموزشی که به صورت رایگان برگزار می شود استفاده کنید.

  1. ساخت و فروش نرم افزار

 کسب درآمد آنلاین 7

در حال حاضر نیاز به یک نرم افزار در همه دنیا حس می شود. نرم افزاری که شما طراحی می‌کنید می تواند یک برنامه کاربردی مهم برای مصرف کننده، یک برنامه تخصصی برای حل یک مشکل خاص و یا حتی یک بازی کامپیوتری باشد. اگر شما نرم افزاری را ایجاد کرده اید که به مردم کمک می کند، می توانید یک کسب و کار بسیار موفق داشته باشید.

در حال حاضر، من از آنچه که به آن فکر می کنید آگاه هستم. اکثر نرم افزارها و برنامه هایی که به طور مرتب استفاده می کنید توسط شرکت های بزرگ یا استودیوها ایجاد شده است. خب بله. اما بسیاری از برنامه های موفق، به ویژه آنهایی که در فروشگاه های اپل و گوگل وجود دارند، توسط افراد و شرکت های کوچک ایجاد و به فروش می رسند. در واقع، توسعه دهندگان مستقل تنها در سال ۲۰۱۶، ۲۰ میلیارد دلار در App Store درآمدزایی داشتند.

دو روش اساسی وجود دارد که می توانید با ساختن محصولات نرم افزاری درآمد به دست آورید.

برای اولین بار استارتاپی که راه اندازی شد در همین زمینه بود: شما یک ایده نقض برای یک برنامه یا نرم افزار دارید، این ایده را مشتریان واقعی تایید می کنند و سپس توسعه دهندگان و استودیوهای ساخت نرم افزار برای راه اندازی آن به شما پول پرداخت می کنند. اگر شما همه چیز را درست انجام داده باشید، نرم افزار شما در فروشگاه های اپل و گوگل پذیرفته خواهد شد و هر بار که کسی آن را دانلود کند هزینه ای به شما پرداخت می گردد.

مسیر دوم و ارزانتر به این صورت است: فرض کنید که شما طراحی و ساخت نرم افزار را انحصارا برای خود انجام می دهید. به طور طبیعی، زمان بیشتری طول می‌کشد تا کار شما موفق شود، اما توانایی توسعه نرم افزار به شما اجازه می دهد مالکیت بیشتری بر کسب و کار خود داشته باشید و مسیر خود را بهتر کنترل کنید.

اگر بخواهید زمانی را صرف یادگیری مهارت های لازم برای تولید محصولات نرم افزاری با کیفیت بالا کنید، یک لیست از سیستم های یادگیری آنلاین معروف مانند Treehouse، CodeAcademy و Skillcrush وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید مهارت هایی را که نیاز دارید، به دست آورید.

  1. سایت تجارت الکترونیک و فروش محصولات فیزیکی را راه اندازی کنید.

 کسب درآمد آنلاین 8

اگر نتوانستید هیچ کدام از روش های بالا را برای کسب درآمد آنلاین به کار بگیرید، بهتر است یک فروشگاه مجازی و فروش اقلام فیزیکی را راه اندازی کنید.

این روزها انجام این کار ساده نیست ولی می توانید از سایت هایی بی نظیری مانند Shopify که یک سایت تجارت الکترونیک قابل تنظیم و قدرتمند است که به فروش محصولات مختلف می پردازد، استفاده کنید.

این ایده احتمالا یکی از قدیمی ترین و پر استفاده ترین روش های کسب درآمد آنلاین است. بسیاری از کارآفرینان از این طریق توانسته اند شغل ثابتی برای خود دست و پا کنند.

  1. فروش محصولاتی که مطمئن هستید تقاضا برای آنها وجود دارد.
  2. خرید کالاهایی با هزینه تولید کم در خارج از کشور، بازپخش کردن یا ترکیب آنها با سایر محصولات و فروش آنها به قیمت های بالاتر در بازارهای آنلاین داخلی.

اگر شما خواهان سطح بالاتری از موفقیت هستید، باید بتوانید محصولات منحصر به فرد خود را ایجاد کنید و بازاریابی کنید، بر اساس تجربه شخصی من و همچنین بسیاری از کارآفرینان دیگر تمرکز بر محصولاتی منحصر به فرد و خاص هزینه های تولید شما را کاهش می دهد.

در عوض، اگر شما بتوانید یک محصول با قیمت مناسب که در یک بازار مانند AliExpress، LightInTheBox یا DinoDirect تولید می شود را پیدا کنید و آن را به مخاطبان خود منتقل کنید، درآمد بسیار زیادی کسب خواهید کرد.

در حال حاظر اجازه دهید نحوه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین را برای‌تان توضیح دهیم.

این که شما در حال فروش محصولات جدید خود و یا فروش کالاهای دیگر هستید، فرقی نمی کند باز هم باید هزینه های خرید اولیه را تامین کنید و جایی را برای نگهداری محصولات در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که حتی اگر دوست ندارید که مغازه ای اجاره کنید باز هم باید مکانی برای نگهداری محصولات تعبیه کنید.

یکی دیگر از گزینه هایی که در چند سال گذشته به طور باورنکردنی محبوب شده است drop shipping نام دارد.

شما به طور موثر با تولید کننده یا عمده فروشان برای فروش محصولات خود همکاری می کنید. به این ترتیب، هزینه های پیش پرداخت را برای خرید موجودی ها پرداخت نمی کنید، محصولات غیر قانونی نمی خرید، نیازی به انبار گردانی و پراخت هزینه در این زمینه ندارید و مجبور نیستید محصولات‌تان را حمل کنید. شما به سادگی سایت خود را ایجاد می کنید، به فروش محصولات می پردازید و شرکت مورد نظر، حمل محصول را برای‌تان انجام می دهد.

البته که قیمت محصولات بیشتر از حق کمیسیون شماست اما شما در ابتدا می توانید فعالیت خود را به این صورت آغاز کنید و پس از مدتی مستقل شوید. هنگامی که مشتری خریدی می کند، شما به نوبه خود محصول را از فروشنده می خرید، پس از آن فروشنده محصول را مستقیم برای مشتری می فرستد.

شما نیازی به انبار و نگهداری محصولات ندارید. این مورد بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد.

اگر می خواهید برای فروش، فروشگاه Shopify خود را با دیگر بازارها تکمیل کنید، در اینجا چند گزینه بسیار سودآور نیز وجود دارد:

  1. همکاری با آمازون: به جای حمل و نقل محصولات، آمازون به شما امکان ذخیره محصولات را در انبارهایش می دهد، برای اعضای جدید حمل و نقل محصولات به مدت ۲ روز رایگان است. این مورد به افزایش فروش شما کمک قابل توجهی می کند.
  2. Etsy: اگر شما محصولات دست ساز را می فروشید، ETSY یک بازار بزرگ برای این نوع محصولات محسوب می شود.
  3. eBay: پر فروش ترین بازار بازی های آنلاین است. به ویژه برای فروش وسایل الکترونیکی، اسباب بازی ها، لباس و پوشاک و لوازم جانبی مناسب است.
  4. Craigslist: فروش محصولات به مردم محلی می تواند بسیار زمان بر و هزینه بر باشد.

همچنین این بازارها می توانند برای شما درآمد دلاری ایجاد کنند و موسساتی در ایران هستند که می توانند درآمد دلاری شما را به دست‌تان برسانند.

فقط باید به لیست محصولات خود دقت و توجه لازم را بکنید. برای عنوان محصولات از کلماتی استفاده کنید که خریداران بالقوه را قانع کند. حتی شما می توانید عکس هایی از محصولات با کیفیت خوب برای ترغیب مشتریان به نمایش بگذارید. من توصیه می کنم از ابزارهای ویرایش عکس مانند Fotor استفاده کنید که به شما امکان می دهد تصاویر را ویرایش کنید و طرح های گرافیکی جذاب و غیره را ایجاد کنید.

  1. پیدا کردن مشتریان آزاد و فروش خدمات خود

 کسب درآمد آنلاین 9

اگر شما دارای مهارت های قابل فروش مثل نوشتن، طراحی، توسعه وب، بازاریابی، مدیریت پروژه یا هر چیز دیگری هستید، یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد آنلاین، ارائه آنها است.

ارائه این گونه خدمات از نظر مقیاس می تواند به راحتی با سایر ایده هایی که بیان کردیم برابری کند. در واقع افرادی این ایده را انتخاب می کنند که حاظر نیستند در کسب و کارشان شریکی داشته باشند و دوست دارند تنهایی کار کنند. من از طریق مصاحبه هایی با آنها انجام دادم این موضوع را متوجه شدم.

امروزه بیشتر افراد جهان در تلاش هستند تا حرفه های سنتی خود را رها کنند و تجارت آزاد را شروع کنند.

در این زمینه کارها و مشتریان بسیاری وجود دارد. اگر نقطه شروع کار خود را می دانید باید تحقیق کنید که آیا تقاضای کافی برای مهارت شما وجود دارد یا نه، در غیر این صورت تمامی تلاش های‌تان به هدر می رود. با جست و جو و تحقیق در سایت هایی مانند Flexjobs، SolidGigs، Contena، greatcontent یا یکی از ده ها سایتی که در این زمینه وجود دارد، کار خود را شروع کنید. در ایران هم چندین سایت هستند که می توانید حرفه های مورد نیاز و پر متقاضی را پیدا کنید؛ پونیشا و “انجام میدم” از جمله این سایت ها هستند.

چند پست برای شغل های مشابه کار شما وجود دارد؟ اگر آمار مناسب و معقولی وجود داشته باشد و به نظر می رسد که تقاضای ثابت وجود دارد، پس می توانید این مهارت را در لیست خود قرار دهید و سپس به تحقیق در مورد شرکت ها و صنایعی که به دنبال استخدام مهارت شما هستند بپردازید.

من در اینجا یک لیست کامل برای شروع سریع کار شما ارائه کرده ام:

در مورد هدف خود تصمیم بگیرید: آیا می خواهید این کار را به صورت پاره وقت انجام دهید و یا می خواهید آزادانه تمام وقت خود را به انجام این کار اختصاص دهید؟ وقت آن رسیده است تا کسب و کار آزاد خود را از خانه شروع کنید، بنابراین مهم است که اهداف خود را از ابتدا بدانیم.

توازن سودآوری را پیدا کنید: ما در مورد این مورد خیلی صحبت کرده ایم. اما، شما در کجا راحت تر هستید؟ چه طرز تفکری مهارت ها، ارزش ها و منافع شما را حمایت می کند؟ آیا شما ۱۰ سال تجربه به عنوان یک نویسنده فنی دارید؟ آیا شما روابط بلند مدتی دارید که به راه اندازی یک کمپین موفقیت آمیز کمک خواهد کرد؟ شما باید ارزش این کار را برای خود مشخص کنید و قدرت بالقوه تان را به مشتریان نمایش دهید.

شناسایی مشتریان هدف: دقیقا مشتریانی را که در نظر دارید شناسایی کنید و سپس یک لیست از آنها برای خود تهیه کنید. شما می خواهید نمونه کارها و ایمیل های شرکت هایی که در حال همکاری با آنها هستید، هماهنگ کنید.

تعیین قیمت های استراتژیک: مثلا برای خود مشخص کنید که در هر ساعت از کار خود باید ۳۷.۵۰ دلار به دست آورید. ممکن است در ابتدا نتوانید این انتظار را برآورده سازید ولی در عرض یک سال مطمئنا به آن دست پیدا خواهید کرد. در این نوع از کار شما به راحتی و آزادانه می‌توانید درباره این موضوع تصمیم بگیرید.

همیشه با مشتریان‌تان در ارتباط باشید: شما باید بتوانید به هر طریق ممکن مانند ایمیل یا لینکدین با آنها در ارتباط باشید. این نشان دهنده ارزشی است که شما برای‌شان قائل هستید.

در نهایت، به یاد داشته باشید که همیشه یک قرارداد مستقل در اختیار داشته باشید.

شما ممکن است در ابتدا کار خود را در مقیاسی کوچک شروع کنید اما با گذشت زمان می توانید زمان بیشتری را به آن اختصاص دهید و حرفه‌ی خود را توسعه دهید.

  1. مربیگری آنلاین و ارائه انواع مشاوره ها

 کسب درآمد آنلاین 10

همانند فروش خدمات، شما همچنین می توانید دانش و مشاوره خود را در مینه ای که در آن تخصص دارید به فروش برسانید. اگر شما بتوانید خود را به عنوان یک متخصص معرفی کنید، افراد زیادی هستند که برای استفاده از دانش شما حاضر به پرداخت مبالغی هستند.

مربی یا مشاور آنلاین یک راه عالی برای کسب درآمد آنلاین است. در این حرفه شما مشتریان خود را آموزش می دهید تا سریع تر و قوی تر باشند تا از رقبای خود پیشی بگیرند. تخصص شما محصولی است که در حال فروش آن هستید.

حتی اگر شما بتوانید پکیجی از مهارت ها و تخصص ها را برای آموزش ارائه دهید، درآمد بیشتری به دست خواهید آورد. این حرفه پتانسیل فراوانی برای رشد و توسعه دارد.

در حال حاضر، اگر شما نمی دانید چه تعداد افرادی هستند که خواهان تخصص و مهارت های شما هستند، اپلیکیشن های آنلاینی وجود دارد که به راحتی می توانید مشتریان خود را پیدا کنید و در زمینه هر موضوعی که فکر می کنید آموزش دهید. سیستم عامل های محوری مانند Savvy.is، Clarity.fm و Coach.me شما را به شبکه ای از مشتریان بالقوه برای برقراری ارتباط متصل می کند. متاسفانه من در ایران همچنین موسساتی را ندیده ام که قابل معرفی باشند. البته نیاز برای این سری کسب و کار ها هر روز بیشتر می شود و اینچنین پلتفرم هایی می تواند بازار خوبی داشته باشد.

در حالی که این یکی از محدود ترین کسب و کارهاست زیرا شما فقط می توانید هزینه‌ی آموزش را بگیرید، اما بسیاری از مربیان آنلاین بسته های آموزشی مختلفی را ارائه می دهند و درآمد خوبی را کسب می کنند.

این یکی از سریعترین راه هایی است که می توانید از طریق آن به کسب درآمد آنلاین بپردازید. همه چیزهایی که واقعا نیاز دارید یک حساب کاربری در یکی از اپلیکیشن های مرتبط است. شما به راحتی می‌توانید تخصص های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

  1. برگزاری دوره های آنلاین برای نشر دانش

 کسب درآمد آنلاین 11

اگر شما در حال حاضر یک متخصص در موضوعی خاص هستید می توانید این دانش را از طریق برگزاری دوره های آنلاین به دیگران انتقال دهید. این دانش و تخصص می‌تواند در زمینه های مختلفی از جمله ساختمان سازی، بازاریابی آنلاین و غیره باشد. در این زمینه شما باید تلاش بیشتری انجام دهید، در مقابل این مورد پتانسیل بیشتری برای کسب درآمد آنلاین دارد.

دوره های آموزشی و دیگر محصولات مانند کتاب الکترونیکی یک درآمد غیر فعال است. درآمد غیر فعال به این معنی است که زمانی که شما تلاش اولیه را انجام دادید، با کمی مراقبت منظم و بازاریابی، می توانید ماه ها و سال ها به فروش و کسب درآمد ادامه دهید.

چگونه می توانید دوره های مختلفی برگزار کنید؟ یکی از افراد موفقی که در این زمینه بسیار مطرح است بریان هریس ویدفورت است که طی ۱۰ روز توانست یک دوره آنلاین را برگزار کند و مبلغ ۲۲۰۷۵۰ دلار به دست آورد.

برای رسیدن به این هدف فوق العاده، برین یک پروسه چهار مرحله ای را برای کشف، اعتبارسنجی و راه اندازی دوره خود دنبال کرد:

مرحله ۱: کاوش و کشف بهترین موضوع برای دوره خود بر اساس محبوب ترین پست ها وبلاگش. به این ترتیب او مطمئن شد که چه موضوعی برای مخاطبانش ارزش بیشتری دارد.

مرحله ۲: به مخاطبان خود اطمینان دهید که در مقابل هزینه ای که پرداخت می کنند مطالب ارزشمندی یاد می گیرند. (این بخش مهمی است که بسیاری از مردم فراموش می کنند. شما باید وقت خود را صرف مواردی کنید که افراد حاظر به پرداخت پول برای آنها هستند.)

مرحله ۳: سرعت نوشتن، ضبط و ویرایش محتوای دروس باید بالا باشد. همان طور که تقاضا برای دانش شما وجود دارد، منطقی است که محتوا را در اسرع وقت ایجاد کنید. شما همیشه باید بر اساس بازخورد مخاطبان محتوای خود را به روزرسانی یا ویرایش کنید.

مرحله ۴: اطلاعاتی را درباره دوره های برگزاری از طریق ایمیل در اختیار دیگران قرار دهید. این مورد منجر به موفقیت دوره های شما خواهد شد.

مهم نیست که مخاطبان شما چقدر کم هستند. آنها همیشه باید نقطه شروع شما باشند. قبل از هر اقدامی باید ایده و برنامه ای روشن برای راه اندازی کسب و کار خود داشته باشید.

در حال حاضر، اگر شما یک وبلاگ با پست های محبوب ندارید، باید چه کنید؟ حالا بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید بدون داشتن هیچ گونه تجربه ای دوره های آنلاین برگزار کنید:

با شروع دوره هایی که به آن علاقه مند هستید شروع کنید: شما باید در ابتدا به تجزیه و تحلیل فرصت ها بپردازید. هنگامی که متوجه شدید که چگونه می خواهید دوره خود را شروع کنید وقت آن است که درباره موضوع دوره تان تصمیم بگیرید. چگونه می توانید دوره خود را بهتر یا جالب تر انجام دهید؟ آیا تجربه دیگری دارید که بتوانید از آن استفاده کنید؟

زمینه خود را انتخاب کنید و میزان تقاضا را مورد بررسی قرار دهید: شما باید بر مهارت ها و تخصص هایی که تقاضای بالایی برای آنها وجود دارد تمرکز کنید. یک راه عالی برای انجام این کار این است که از Google Trends و Planner Keyword Plugin برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با محتوای دوره پیشنهادی استفاده کنید. آیا افراد فعال در این زمینه می توانند اطلاعات با کیفیتی ارائه دهند. البته، اگر شما در حال ایجاد محتوا برای یک وبلاگ، خدمات مربیگری و یا یک سایت مانند Medium هستید، می توانید راه ها مختلفی را مورد آزمایش قرار دهید.

پیدا کردن شرکا، مشارکت کنندگان و قهرمانان: همان طور که در حال برگزاری دوره خود هستید باید افراد موفقی که در این زمینه فعالیت دارند را بررسی کنید. نگاه کنید که آنها چگونه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند و از آنها مواردی را یاد بگیرید. شما همچنین می توانید به influencer ها دسترسی پیدا کنید و از آنها برای معرفی دوره های خود استفاده کنید. به این ترتیب، آنها برای اشتراک گذاری مطالب شما به مخاطبان انگیزه می دهند (این راه می تواند روش اصلی برای تولید اولین فروش شما باشد؛ این مورد به توسعه کسب و کار شما کمک شایانی خواهد کرد.)

تجربه های دیگران را بررسی کنید: شما می توانید از تجربه دیگران در این زمینه استفاده کنید. اکثر برگزار کنندگان دوره ها، محتواهای خود را از سایت‌شان انتخاب می کنند. به این ترتیب آنها به طور منظم مطالبی که برای مخاطبان ارزشمند است را بررسی می کنند. من دوره های خودم را در یک زیر دامنه در سایت خودم میزبانی می کنم تا بتوانم به راحتی درآمد بیشتری به دست آورم. تجربه دوره نیز فوق العاده مهم است. من به شدت استفاده از Teachable که یک پلت فرم آنلاین است که به طور خاص برای دوره ها طراحی شده است را توصیه می کنم.

مخاطبان خود را دسته بندی کنید: شما باید مخاطبان خود را طبقه بندی کنید و مطالب مفیدی متناسب با هر کدام ارائه دهید. برای انجام این کار می توانید از سایت هایی Skillshare یا Udemy استفاده کنید. این ها راه های آسان و مقرون به صرفه برای جذب مخاطب است.

برای دوره های خود بازاریابی کنید: زیبایی استفاده از یک دوره برای کسب درآمد آنلاین این است که شما می توانید تا زمانی که می خواهید به کار خود ادامه دهید. استفاده از فیس بوک، لینکدین یا Reddit می تواند به شما کمک کند. شما باید در هر کجا که می توانید به تبلیغ دوره های خود بپردازید و دوره ها را به دیگران معرفی کنید.

  1. راه اندازی کانال یوتیوب برای سرگرمی و آموزش

 کسب درآمد آنلاین 12

در حالی که یوتیوب اخیرا برنامه کسب درآمد خود را تغییر داده است، اگر بتوانید حداقل ۱۰۰۰ نفر مخاطب و ۴۰۰۰ بازدید در عرض ۱۲ ماه به دست آورید، هنوز هم می توانید درآمد باور نکردنی به دست آورید.

یوتیوب مسلما دومین موتور جستجوی جهان پس از گوگل و سومین سایت پر بازدید در جهان است. از سال ۲۰۱۷، تقریبا ۵ میلیارد ویدیو در هر روز در یوتیوب تماشا می شود!

کانال های یوتیوب به جای درآمد از طریق اشتراک، براساس یک سیستم تبلیغاتی سنتی کار می کنند. یعنی هرچه شما بازدیدکننده بیشری داشته باشید، درآمد بیشتری نیز به دست خواهید آورد. هنگامی که شما برنامه یونایتد یوتیوب را نصب می کنید، می توانید از هر ۱۰۰۰ تبلیغ تقریبا ۲ تا ۴ دلار درآمد به دست آورید. این مبلغ ممکن است ناچیز به نظر برسد، اما اگر شما ۱۰۰ ویدیو با ۵۰۰۰ بازدید در هر ماه داشته باشید، این مبلغ ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار می رسد. فقط تصور کنید اگر فیلم های شما بازدید میلیونی داشته باشد، درآمدتان چقدر می شود.

ایجاد حساب کاربری یوتیوب بسیار شبیه شروع یک وبلاگ یا وبسایت است، تنها تفاوتش این است که کار آنها نوشتن متن است و این بارگذاری ویدیو. اولین گام این است که انتخاب کنید چه نوع ویدیوهایی را می خواهید به اشتراک بگذارید. بیشترین کانال های موفق یوتیوب در یکی از دو دسته زیر قرار می گیرند:

محتوای آموزشی: مردم همیشه به دنبال سریع ترین راه برای یادگیری چیزهای جدید هستند. مواردی که بیشترین جست و جوها را در یوتیوب به خود اختصاص می دهد، موارد آموزشی هستند.

سرگرمی ها: بررسی محصولات، ویدیوهای کمدی و شگفتی ها و حتی بازی های ویدیویی مواردی است که مردم اغلب خود را با آنها سرگرم می کنند.

پس از این، شما باید کانال یوتیوب خود را راه اندازی کنید. این کانال یوتیوب پایگاه اصلی شما برای تمام محتواهاست. اگر قبلا یک حساب کاربری گوگل برای جیمیل یا Google Drive دارید، می توانید از آن برای ورود به یوتیوب استفاده کنید و کانال خود را تنظیم کنید. یک نام کاربری مناسب برای خود انتخاب کنید. این نام باید طوری باشد که در ذهن ها بماند (اگر از یک حساب Google موجود استفاده می کنید، باید نام کاربری خود را در +Google ویرایش کنید).

شما همچنین می توانید برای اینکه دیگران کانال یوتیوب‌تان را راحت تر پیدا کنند کشور مقصد را در قسمت جستجوی پیشرفته اضافه کنید.

اکنون زمان شروع و ساخت محتوا است. اطمینان حاصل کنید که از یک دوربین با کیفیت بالا استفاده می کنید (اکثر اسمارتفون ها مناسب هستند، اما من پیشنهاد می کنم که حداقل یک سه پایه داشته باشید تا لرزشی در فیلم‌تان نباشد.). در ابتدا نگران نباشید. زیبایی یوتیوب این است که شما می توانید برای تست محتوا و سبک های مختلف آزمون و خطا کنید. سپس در آخر به یک برنامه منظم برای حساب خود دست پیدا می کنید.

شما با استفاده از توصیف و پیش نمایش و همچنین استفاده از عناوین مربوطه می توانید فیلم های خود را به بهترین وجه رتبه بندی کنید. شما باید هر طور که می توانید افراد را ترغیب به تماشای ویدیوی خود بکنید.

همانطور که شما شروع به مرتب کردن مطالب می کنید، امیدوارم شروع به جذب مخاطب نیز کنید. کانال خود را در توییتر و فیس بوک به اشتراک بگذارید. در هر جایی که فکر می کنید می توانید مخاطب جذب کنید باید به تبلیغ بپردازید.

هنگامی که شما ۱۰۰۰ پست منتشر کردید و ۴۰۰۰ بازدید دریافت نمودید، می توانید با انتخاب «کسب درآمد از تبلیغات» در قسمت کسب درآمد کانال خود، درآمد به دست آورید. شما باید زمان کافی را به انجام این کار اختصاص دهید. با این کار هم برای خود سرگرمی ایجاد می کنید و همچنین درآمد نیز کسب می کنید.

  1. ضبط یک پادکست و به اشتراک گذاشتن داستان های الهام بخش

 کسب درآمد آنلاین 13

بازار پادکست ها در حال حاضر فوق العاده داغ هستند. با توجه به اینکه هر روزه زندگی ما پیچیده‌تر می شود افراد بیشتری به دنبال راه هایی آسان برای دریافت اطلاعات و محتوا هستند. این روش یک فرصت عالی برای جذب مخاطب و کسب درآمد آنلاین است.

درست است که زمان زیادی طول می کشد تا شما بتوانید مخاطبان خود را جذب کنید اما این را بدانید که در صورت موفقیت درآمد بسیاری به دست خواهید آورد. “جان لی دوماز” در عرض هفت روز مصاحبه خود را با کارآفرینان به صورت پادکست درآورد و در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰۰۰ دلار درآمد در ماه دارد. در واقع، جان همه درآمد خود را به صورت آنلاین به دست می آورد.

بازار پادکست همیشه به دنبال محتوای جدید و با کیفیت است و خوشبختانه برای هر کسی که در تلاش برای شروع یک کسب و کار جدید است اکنون راحت ترین راه می باشد.

شروع یک پادکست مانند ساخت کانال یوتیوب یا وبلاگ، به داستان های جالب و جذب مخاطب نیاز دارد. در این زمینه شما ابتدا باید حوزه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس فعالیت خود را آغاز کنید. فهرستی از موضوعاتی را که می خواهید در مورد آن صحبت کنید و سپس نمودارهای iTunes، Google Trends و سایر سایت های تحقیقاتی پادکست مانند cast.market را جستجو کنید، ببینید چه چیزی در حال حاضر از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

بعد، شما به ابزارهای مناسب نیاز دارید. شما می توانید به راحتی به تجهیزات صوتی که می خواهید، پیچیده یا ساده، دست پیدا کنید. حداقل چیزی که شما برای شروع کار خود به آن احتیاج دارید یک میکروفون و نرم افزار برای ضبط صدای‌تان است. شرکت هایی مانند Behringer، Blue، Focusrite و غیره تنظیمات پادکست پلاگین و بازی با استودیو را می فروشند. شما می توانید از آنها بهره ببرید.

اکنون زمان آن است که برنامه‌ریزی درستی برای خود داشته باشید. اگر شما می خواهید یک مصاحبه انجام دهید ابتدا باید مهمان های خود را در نظر بگیرید. شما می توانید از شبکه اجتماعی موجود خود برای دسترسی به افرادی که از طریق فیس بوک یا توییتر با آنها در ارتباط هستید استفاده کنید. شما همچنین می توانید به Medium یا آمازون مراجعه کنید تا نویسندگان یا متخصصان را در مورد موضوعات مربوط به حوزه پیدا کنید.

هنگامی که لیست خود را تهیه کردید، ایمیل های تبلیغاتی قالب را با هم ترکیب می کنید. شما باید به مصاحبه شونده بگویید که چه کسی هستید، پادکست شما درباره چه موضوعی است و اینکه شما چه سوالاتی از آنها می پرسید. چند مصاحبه آزمایشی با دوستان و خانواده انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز را با کیفیت بالا انجام می دهید.

همچنین شما می توانید به یادگیری نرم افزارهای جدید در زمینه ویرایش صدا بپردازید. مثلا می توانید از UpWork ،Fiverr یا سایت های فارسی مانند پونیشا کمک بگیرید.

تبریک میگم شما اکنون یک قسمت پادکست دارید که آماده است تا در iTunes، SoundCloud یا هر جای دیگری آپلود شود و همراه با سایر محتوای شما ارتقا یابد!

آخرین مرحله تصمیم گیری در مورد نحوه پادکست شما در مورد بازار و کسب درآمد آنلاین است. هرچه مخاطبان شما بیشتر باشد شانس شما برای افزایش درآمد بالاتر می رود. یک وب‌سایت اساسی برای نشان دادن خود ایجاد کنید و شروع به اشتراک گذاری پادکست های خود کنید. وقتی آماده کسب درآمد آنلاین هستید، چند گزینه وجود دارد که می توانید از میان آنها انتخاب کنید:

  • تبلیغات سنتی (حامیان مالی)
  • فروش محصولات خود
  • کمک های مالی و جمع آوری پول
  • فروش محتوای مشترک
  • برقراری برنامه های زنده

همانطور که Aaron Mahnke، خالق پادکست Lore می گوید:

“من همیشه به پادکسترها می گویم که خود را با شرایط تطابق دهند. شما فقط نباید به یک نوع از تبلیغات بسنده کنید. باید تمام تلاش خود را بکنید تا ترکیبی از اینها را استفاده کنید تا مخاطبان بیشتری به دست آورید. این روش  قوی تر و قابل اعتماد تر خواهد بود.”

  1. دورکاری برای شرکت ها (به صورت پاره وقت یا تمام وقت)

 کسب درآمد آنلاین 14

تا کنون ما بسیاری از ایده های کسب درآمد آنلاین را پوشش داده ایم، ولی اگر شما به طور کامل به دنبال شغل خود و شروع کار آنلاین هستید، هزاران شرکت وجود دارد که به دنبال استخدام افرادی هستند، فرقی نمی کند کجا ساکن باشند.

شرکت های بزرگ و تازه کار به دنبال افرادی برای دورکاری هستند. دورکاری به این معناست که شما به صورت اینترنتی با هم همکاری می کنید و از یک ابزار ارتباطی آنلاین استفاده می کنید. در این روش ساعت کاری‌تان دست خودتان است و مزایای بسیاری برای‌تان خواهد داشت. بسیاری از شغل هایی که به صورت دورکاری انجام می شوند نیازی به مجموعه مهارت های تخصصی ندارند. علاوه بر این، اکثر این مشاغل به صورت پاره وقت نیستند، پس شما به راحتی می توانید در کنار آن کار دیگری انجام دهید و به کسب درآمد آنلاین بپردازید.

اگر شما علاقمند باشید، در اینجا لیستی از بهترین سایت ها برای پیدا کردن یک کار به صورت دورکاری بیان شده است:

  • Flexjobs
  • SolidGigs
  • We Work Remotely
  • Remote.co
  • Remotive
  • Skip the Drive
  • Virtual Locations
  • Remote OK
  • Staff.com
  • Working Nomads
  • Jobspresso
  • Europeremotely
  • Jobscribe
  • WFH.IO
  • Outsourcely
  • PowerToFly
  • Landing.Jobs
  • AngelList
  • Authentic Jobs
  • The Muse
  • Idealist
  • Indeed
  • پونیشا
  • انجام میدم
  • پارس فریلنسر

در اینجا شما می توانید کارهای با کیفیت بالا پیدا کنید و مشغول شوید. مزیت این شغل انعطاف پذیر بودن‌شان است.

در حال حاضر، بگذارید درباره چگونگی انتخاب بهترین روش کسب درآمد آنلاین صحبت کنیم.

اگر دنبال یک حرفه جدید هستید، بهتر است از این ده موردی که ما بیان کردیم استفاده کنید. با این حال افراد بسیاری هستند که این روش ها را دوست ندارند و به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد آنلاین می گردند.

البته باید توجه کنید که کسب درآمد آنلاین به صبر و تلاش بسیاری احتیاج دارد. اما روش های اثبات شده زیادی وجود دارد که شما می توانید بدون صرف زمانی طولانی کسب درآمد کنید و از آنها لذت ببرید.

همچنین، مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید، مهم است که درآمد خود را متنوع کنید. این بدان معنی است که روش های مختلف کسب درآمد آنلاین مانند فروش خدمات فردی خود، درآمد وابسته و غیر فعال و همچنین مربیگری و دیگر مشاغل آنلاین فردی را امتحان کنید.

نه تنها به این صورت درآمد خود را چند برابر می کنید، بلکه از شما در مقابل تغییرات ناگهانی در بازار یا کسب و کار محافظت می شود. شما همیشه باید داستان پیرمردی که همه تخم مرغ های خود را در یک سبد نمی گذاشت به یاد داشته باشید. شما باید سعی کنید وضعیتی امن و مستقل از لحاظ مالی برای خود ایجاد کنید تا با خیالی آسوده به ادامه فعالیت بپردازید.

بنابراین، بدون توجه به تخصص یا طرز تفکر شما، راه هایی برای استفاده از مهارت های خود و کسب درآمد آنلاین وجود دارد که این مقاله به همین راه ها می پردازد.

  1. تست وب‌سایت ها و اپلیکیشن ها

 کسب درآمد آنلاین 16

شما احتمالا یک ایده بسیار خوب و قوی درباره ایجاد یک وب‌سایت دارید. آیا به نظرتان طراحی درست و دقیق آن کار آسانی است؟ آیا محتوای مناسبی برای آن دارید؟ خوشبختانه، افراد زیادی وجود دارند که می خواهند اندیشه های شما را بشنوند و حتی پولی شایسته به شما می دهند (بیشتر سایت ها ۱۰ دلار در هر ۲۰ دقیقه و یا ۳۰ دلار در هر ساعت می پردازند!)

برای آزمایش این وبسایت ها از شما خواسته می شود که از سایت مورد نظر بازدید کنید و واکنش ها و افکار خود را ثبت کنید. برای شروع کسب درآمد با آزمایش وب‌سایت ها، برای برخی از محبوب ترین خدمات مانند UserTesting.com، Userlytics، TryMyUI، Userfeel، TestingTime کار خود را شروع کنید. در ایران همچنین بازاری تا به حال تعریف نشده است. شما می توانید از این کار برای کسب درآمد دلاری استفاده کنید.

  1. روایت کتاب های صوتی

صنعت کتاب های صوتی پررونق است، اما تنها ۵ درصد از کتاب ها تا کنون به فرمت های صوتی تبدیل شده اند. اگر زمینه ای در بازیگری دارید، یا اگر مردم می گویند صدای خوبی برای گویندگی رادیو دارید، می توانید نسخه های صوتی کتاب های مستقل و محبوب را ضبط کنید. سایت هایی مانند ACX این افراد را استخدام می کنند.

بنابراین، آیا شما نویسنده ای هستید که به دنبال راه های بیشتری برای فروش کتاب خود هستید یا فردی با صدای بسیار جذابی هستید که قصد کسب درآمد آنلاین از صدای خود را دارد، اگر جزء این افراد هستید می توانید فعالیت خود را آغاز کنید و به فعالیت آنلاین بپردازید. در کشور خودمان نیز بسیار از سایت ها در حال صوتی کردن کتاب های خوبی هستند. وب‌سایت هایی مانند فیدیبو و نوار حاوی چند هزار کتاب صوتی هستند و حتی به شما این امکان را می دهند که خودتان نیز کتاب صوتی در آنجا به فروش برسانید. حتما آنها را امتحان کنید و یک درآمد غیر فعال برای خود ایجاد کنید.

  1. نوشتن و فروش یک کتاب (Amazon Self-Publishing)

 کسب درآمد آنلاین 17

بسیاری از مردم رویای نوشتن یک کتاب را دارند اما هرگز نمی توانند آن را به واقعیت تبدیل کنند. به هر حال من مطمئنم که شما توانایی و ارزش نوشتن یک کتاب را دارید. با ارائه مهارت ها و دانش خود در قالب یک فایل قابل دانلود می توانید به مردم در پیشرفت کارشان کمک کنید و همچنین درآمد نیز کسب کنید. با این حال، حتی می توانید کتاب خود را به یکی از بزرگترین فروشندگان کتاب در جهان یعنی آمازون بفرستید. در این سیستم شما قیمت را تعیین می کنید، حق چاپ کتاب برای شما محفوظ است و همچنین به مخاطبان عظیم آمازون دسترسی خواهید داشت. برای هر فروش، ۷۰٪ را شما دریافت خواهید کرد. اگر می خواهید شروع کنید، راهنمای بزرگ لسلی ساموئل را برای فروش کتاب های الکترونیکی آنلاین را مطالعه کنید و یا به Tara Gentile در CreativeLive مراجعه کنید. او نشان می دهد که چگونه از کار موجود خود برای نوشتن یک کتاب در هفته آینده استفاده کنید. چه کسی می داند، شاید شما یکی از بهترین کتاب های سال آینده را نوشتید.

  1. انجام کارهای کوچک در Amazon Mechanical Turk

Amazon Mechanical Turk خدماتی است که به شما امکان می دهد تا از طریق انجام وظایف کوچک به کسب درآمد آنلاین دلاری بپردازید. هر کار ساده ای که نیاز به تعامل انسانی مانند رتبه بندی نتایج جستجو، بررسی املای درست کلمات در جستجوی های مختلف، دسته بندی مقالات یا انجام کارهای ترجمه، داشته باشد را شما می توانید انجام دهید. شما می توانید این کارها را در هر مکانی که قرار دارید انجام دهید و پول خود را از بزرگترین خرده فروشان در جهان به دست آورید. این سرویس یکی از بهترین سرویس های کسب درآمد دلاری است که خیلی از ایرانی ها هم با آن کار می کنند.

  1. پیوستن به سایت های فریلنسینگ (مانند Flexjobs و SolidGigs یا پونیشا)

شما می توانید با انجام این کار کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کنید. با این وجود تقاضای فراوانی برای مترجمان آزاد وجود دارد. بنابراین، اگر می خواهید به طور آزادانه کار خود را شروع کنید و به کسب درآمد آنلاین بپردازید، می توانید به یکی از شبکه های مستقل آزاد مانند Flexjobs، SolidGigs، Contena، Upwork، Fiverr یا PeoplePerHour بپیوندید. در ایران هم چند سایت فریلنسرینگ خوب مانند “انجام میدم” هستند که می توانید از خدمات آنها استفاده کنید. ثبت نام کنید، مشخصات خود را وارد کنید، نمونه ای از کارهای خود را آپلود کنید و با انجام کارهای کوچک و بی تکلف، پول بیشتری کسب کنید.

حتی اگر در حال حاضر دارای تجربه با مشتریان آزاد هستید، این شبکه ها می توانند راهی عالی برای افزایش درآمد باشند. در این مورد شما با صرف زمانی اندک درآمد قابل توجهی به دست می آورید.

  1. ارائه خدمات در سایت هایی مانند ۹۹Designs، Cloudpeeps یا TopTal

اگر شما یک کارمند ماهر در مهارتی خاص مانند بازاریابی، طراحی و یا توسعه نرم افزار هستید، بازار های تخصصی وجود دارند که فقط برای شما طراحی شده اند. این مکان های شگفت انگیز برای شما بسیار مناسب هستند زیرا مخاطبان آنها خواهان تخصص و مهارت شما هستند و حاظرند برای آن پول پرداخت کنند. سایت های ۹۹Designs یا Dribbble برای طراحان، سایت Cloudpeeps برای بازاریابان و متخصصان جستجوگر، TopTal، Crew یا  Gigster برای توسعه دهندگان نرم افزار بسیار مناسب هستند. هنگامی که مهارت های توسعه خود را ایجاد کرده اید، می توانید یک نام تجاری را برای خودتان به عنوان یک مشاور با ارزش انتخاب کنید و کارتان را آغاز کنید. پس از مدتی می توانید پروژه های بزرگتری مانند تعمیر و نگهداری امنیت وردپرس یا انتقال یک وب سایت از http به https را انجام دهید. این سایت ها بسیار مکان مناسبی برای متخصصانی است که می‌خواهند درآمد دلاری داشته باشند.

  1. طراحی گرافیکی برای شرکت های محلی

 کسب درآمد آنلاین 18

در اطراف محله یا شهرتان کمی پیاده روی کنید. من مطمئن هستم که تعداد زیادی از کسب و کارهای بزرگ محلی با طراحی های وحشتناکی را مشاهده خواهید کرد. با این حال، با استفاده از ابزارهای آسانی مانند Adobe Illustrator، Venngage، Stencil و Visme طراحی های جالبی را ایجاد کنید. فقط کافی است کمی ایده های خلاقانه داشته باشید و ذهن خود را به کار بیندازید.

  1. بازاریابی از طریق ایمیل

شما می توانید از طریق ایمیل‌تان درآمد خوبی را کسب کنید. بازاریابی گروهی از طریق ایمیل یکی از بهترین راه های کسب درآمد آنلاین است. حتی کسب و کار میلیون دلاری از خبرنامه های الکترونیکی ساده مانند TheSkimm یا Mister Spoils ساخته شده است. هر خبرنامه هدف خاص و مخاطبان خاصی را مورد هدف قرار می دهد. شما می توانید با ارائه محتوایی جالب جذب مخاطب کنید. شما می توانید از ابزارهایی مانند MailChimp، ConvertKit و AWeber استفاده کنید. یکی دیگر از گزینه های بزرگ (با بزرگترین برنامه رایگان در دسترس) SendPulse است. از این طریق شما امکان ارسال ۱۵۰۰۰ ایمیل در هر ماه به ۲۵۰۰ مشترک را دارید.

  1. فروش محصولات در فروشگاه Shopify

اگر در مورد کسب درآمد آنلاین جدی هستید، تقریبا غیر ممکن است که Shopify را نشناسید. این سایت یک پلت فرم به شما می دهد تا همه چیزی را که در فروشگاه آنلاین خود به آن نیاز دارید را در کمتر از یک روز تهیه کنید. مواردی مانند دامنه سفارشی، قالب های زیبا، گزینه های پرداخت امن و حتی انواع بازاریابی در این فروشگاه ارائه می شود. در این حال دیگر شما نیازی به تبلیغ و حمل و نقل برای محصولات خود ندارید چرا که این فروشگاه این کارها را برای‌تان انجام می دهد. ما در ایران همچنین سایت قوی در این حوزه نداریم. البته این بازار بسیار بکر و بدیع است و می تواند جذابیت های خودش را داشته باشد ولی تا زمانی که همچنین سرویسی ارائه نمی شود شما می توانید از این طریق به کسب درآمد دلاری بپردازید.

  1. فروش صنایع دستی و هنری در Etsy

Etsy محبوب ترین بازار آنلاین برای کالاهای دست ساز و صنایع دستی است. از دستبند و حلقه گرفته تا مبلمان و غیره در این فروشگاه وجود دارد. برای هر کسی که کمی خلاقیت دارد اینجا یک مکان عالی برای فروش محصولاتش است. تا زمانی که شما بتوانید مغازه ای برای خود تهیه کنید، می توانید در این فروشگاه اینترنتی محصولات‌تان را عرضه کنید و کسب درآمد کنید.

Etsy یک مکان عالی برای جذب مشتریان بالقوه است. شما می توانید با جذب مخاطب معقول و مناسب فروش خود را روز به روز افزایش دهید. بدین ترتیب درآمدتان نیز بیشتر می شود.

  1. تبدیل شدن به Influencer در اینستاگرام

 کسب درآمد آنلاین 19

در حساب کاربری اینستاگرام مطالب جالبی منتشر کنید تا بتوانید به سرعت به کسب درآمد آنلاین بپردازید. برندهای تجاری معروف معمولا از این طریق ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار درآمد به دست می آورند. در حالی که به دست آوردن مخاطب در اینستاگرام بسیار دشوار و سخت است ولی اگر شما بتوانید یک دوربین عالی تهیه کنید و عکس های با کیفیتی را منتشر کنید می توانید مخاطبان‌تان را افزایش دهید.

  1. فروش طراحی های‌تان در Society6

در حالی که Etsy برای فروش کالاهای دست ساز ساخته شده است، اگر شما طرح های خلاقانه ای برای طراحی تلفن، تی شرت یا حتی پرده های دیواری، بالش ها و لباس داشته باشید، می توانید به راحتی کسب درآمد کنید. شما می توانید آنها را در Society6 بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای به فروش برسانید. Society6 اجازه می‌دهد تا هنرمندان طرح های خود را آپلود کنند. همچنین آنها می توان محصولات مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند. این بدان معنی است که یک طراحی را می توان برای طیف وسیعی از محصولات بسیار جذاب استفاده کرد و بر اساس میزان تقاضایی که برای آن وجود دارد، تولیدش کرد. در این سایت هزاران طراح برتر وجود دارد که محصولات خود را عرضه می کنند.

  1. مشاوره کسب و کار

اگر مجموعه مهارت های ارزشمندی را در طول سال ها به دست آورده اید یا گواهینامه هایی در زمینه صنعت کسب کرده اید، ارائه خدمات مشاوره ای به صاحبان کسب و کار محلی می تواند راهی سودآور برای کسب درآمد آنلاین باشد. این که شما بازاریاب متخصص، استراتژیست کسب و کار و یا علاقه مند به تولید هستید تفاوتی ندارد، احتمالا صاحبان کسب و کار های محلی برای استفاده از تجربیات شما حاظر به پرداخت پول می باشند. وب‌سایت های زیادی هستند که نیازمندی های محلی را درج می کنند. می توانید از آنها برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنید.

  1. فروش عکس به صورت آنلاین

اگر شما علاقه مند به عکاسی هستید و استعدادی در این زمینه دارید می توانید با فروش عکس های خود در ShutterStock یا iStockPhoto به کسب درآمد آنلاین بپردازید. هر تصویری که به این سایت ها ارائه می کنید،‌ مجوزی دریافت می کند که حقوق کپی رایت شما را بیان می کند. برای موفقیت بیشتر، وب سایت عکاسی خود را بسازید تا بتوانید نمونه کارهای‌تان را به نمایش بگذارید و کار خود را با شرکت های خصوصی شروع کنید.

  1. اجاره خانه یا اتاق در AirBnB یا سایت های ایرانی

 کسب درآمد آنلاین 19

Airbnb یک راه عالی برای کسب درآمد به صورت اینترنتی از طریق اجاره اتاق خواب است. مزیت این روش این است که شما دائما با افراد جدید آشنا می شوید. شما حتی می توانید یک آپارتمان کاملا جدید را به عنوان یک Airbnb مدیریت کنید. وب‌سایت هایی شبیه به Airbnb نیز در ایران راه اندازی شده اند که می توانید با یک جست و جوی ساده به آنها دسترسی داشته باشید و از امکانات آنها استفاده کنید.

فکر نکنید این یک منبع درآمد غیر فعال است. شما ممکن است در همه اوقات مهمان داشته باشید پس باید شرایط مناسبی را برای اقامت‌شان فراهم کنید. در Airbnb شما فقط مسئولیت اجاره اتاق را بر عهده دارید ولی اگر بتوانید خدمات اضافه تری مانند انواع تورهای گردشگری را ارائه دهید مطمئنا مشتریان‌تان بیشتر خواهند شد و درآمدتان هم نیز افزایش خواهد یافت. همچنین جذب مخاطب می تواند شما را به یک برند تبدیل کند. در ایران هم وب‌سایت های زبادی هستند که به شما دقیقا همین امکانات را می دهند. شما می توانید اتاق خود را در آنجا ثبت کنید و به کسب درآمد بپردازید. برای پیدا کردن آنها می توانید یک سرچ ساده در اینترنت داشته باشید.

  1. کسب و کار آنلاین طراحی تی شرت

گاهی اوقات سخت است بدانیم چقدر مردم عاشق تی شرت هستند. با داشتن طرح، بازاریابی و ابزار مناسب می توانید کسب و کار آنلاین طراحی تی شرت خود را شروع کنید و به کسب درآمد آنلاین بپردازید (حتی در بلومبرگ و فوربز داستان هایی از کارآفرینانی که فقط این کار را انجام داده اند، بیان شده است). خدماتی مانند TeeSpring باعث می شود تا حمل و نقل، فروش و چاپ محصولات‌تان راحت تر انجام شود. شما تنها مسئول طراحی و بازاریابی هستید. حتی می توانید به کسب و کارهای معتبر مانند Rhea Lana که لباس های شیک و ارزان قیمت را به فروش می رسانند بپیوندید و از حمایت های‌شان بهره مند گردید.

  1. فروش تخصص شما در Clarity.fm

اگر تجربه و تخصص در زمینه کاری خاصی دارید صدها هزار صاحب کسب و کار وجود دارد که دوست دارند با شما ارتباط برقرار کنند و از ایده های‌تان بهره مند شوند. این می تواند یک راه آسان برای برای کسب درآمد آنلاین و ارائه مهارت های تخصصی شما در اینترنت باشد. سایت هایی مانند Clarity.fm به شما اجازه می دهند یک نمایه ایجاد کنید که در آن کارآفرینان و صاحبان کسب و کار می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. اینکه شما یک متخصص برای مدیریت بودجه و هزینه ها، برنامه ساز و یا مدیر یک رستوران هستید تفاوتی نمی کند. مهم این است که افراد بسیاری خواهان استفاده از تخصص و مهارت های شما هستند و می توانید از تخصص شما استفاده کنند و بابت آن هزینه ای به شما پرداخت کنند. در ایران هم سایت “انجام میدم” می تواند برای شما همچنین نمایه هایی ایجاد کند که البته بازار محدودتری را پوشش می دهد.

  1. پاسخ به سوالات حرفه ای در JustAnswer

 کسب درآمد آنلاین 20

اطلاعات و تخصص، دو روش سازگار و سودآور برای کسب درآمد آنلاین هستند. اگر دوست ندارید با تلفن صحبت کنید، می توانید برای پاسخ دادن به سوالات حرفه ای در JustAnswer، ثبت نام کنید. در هر ماه هزاران سوال توسط افراد مختلفی مانند وکلا، پزشکان، مکانیک ها، دامپزشکان و دیگران در این سایت مطرح می شود. برای شروع کار شما باید تأییدیه حرفه ای، رزومه کاری و فرم شناسایی خود را ارائه دهید.

  1. یک دستیار مجازی شوید.

اگر شما برای کار در سازمان مهارت خاصی دارید می توانید به صورت آنلاین با آنها همکاری کنید و به یک دستیار مجازی تبدیل شوید. دستیار مجازی همه چیز را از حسابداری تا تحقیق، ورود داده به پایگاه داده، رزرو سفر و مدیریت ایمیل انجام خواهد داد. این مسیر همچنین می تواند یک راه عالی برای برقراری ارتباط با افراد مهم باشد. شما می توانید کارهای بزرگ را در UpWork، Fiverr، Indeed و Remote.co برای درآمد دلاری پیدا کنید. همچنین برای درآمد ریالی می تواند به جست و جو در سایت های فریلنسینگ ایرانی بپردازید.

  1. فروشنده آنلاین

اگر مایل هستید ریسک کنید و جرات انجام این کار را دارید می توانید به عنوان یک فروشنده برای سایر کسب و کارها و استارتاپ ها فعالیت خود را آغاز کنید. در حالی که شما حقوق و دستمزد منظم دریافت نخواهید کرد، با استراتژی های فروش و مهارت های مناسب به عنوان نماینده فروش داخلی، می توانید درآمد خود را افزایش دهید. هرچه فروش شما بیشتر باشد درآمد بیشتری نیز به دست خواهید آورد.

اگر شما نیاز به مهارت های فروش دارید، از دوره های آنلاین مانند آموزش، فروش و تحقیق در Udemy، راهنمای خرید و فروش مشتریان در CreativeLive بازدید کنید. هنگامی که شما آماده شدید به فهرست Angel بروید و ببینید آیا فرصت های شغلی متناسب با شرایط شما وجود دارد یا خیر. بسیاری از شرکت ها در ایران وجود دارند که می خواهند به صورت پورسانتی با شما کار کنند. از معروف ترین های آنها شرکت های بیمه هستند. با یک جست و جوی ساده می توانید آنها را پیدا کنید و از خدمات آنها استفاده کنید.

  1. مدرس مجازی زبان انگلیسی

آموزش و تدریس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان دوم، یک راه عالی برای کسب درآمد آنلاین است. شما باید مدرک ESL را داشته باشید. تا زمانی که شما توانایی تدریس دارید می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. در کشورهایی مانند هنگ کنگ یا امارات متحده عربی افراد حاظر به پرداخت ۲۵ دلار در هر ساعت به شما هستند. برای آموزش شما می توانید از اسکایپ استفاده کنید. علاوه براین می توانید از Learn4Good و Remote.co برای آموزش از راه دور استفاده کنید و یا  در یک سایت تخصصی مانند VerbalPlanet یا Tutors Chegg ثبت نام کنید.

  1. نویسنده آزاد برای سایت ها

 کسب درآمد آنلاین 21

اگر شما قلم خوبی در نگارش مطالب دارید، سایت های زیادی وجود دارند که خواهان مهارت شما هستند. به سایت هایی که به طور مرتب به آنها مراجعه می کنید، فکر کنید. چه چیزی می تواند به آنها کمک کند که جالب باشد؟ تحقیقاتی را انجام دهید و سپس ایده های خود را بیان کنید. بسیاری از سایت ها راه های ارتباطی مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند. برای شروع، مقالات خود را به مکان هایی مانند Instash، Listverse، TopTenz، List Apart، International Living، FundsforWriters و Textbroker برای دریافت درخواست همکاری ارسال کنید. در ایران هم می توانید از سایت جاب‌اینجا برای پیدا کردن سایت هایی که نیاز به نویسنده آزاد دارند استفاده کنید. همچنین مالتینا نیز نیازمند به نویسنده آزاد هست که می توانید با ما در ارتباط باشید.

  1. برنامه نویسی برای Medium

Medium یک انجمن آنلاین است که هر کسی می تواند مقالات خود را در آنجا پست کند و آنها را در معرض دید میلیون ها خواننده قرار دهد. در حالی که این می تواند مکان خوبی برای جذب مخاطب برای وبلاگ شما باشد، علاوه بر این هر کسی که مقاله شما را مطالعه کنید پولی به حساب شما واریز می گردد. ثبت نام در این سایت رایگان است و شما می توانید انتخاب کنید که آیا مقالات خود را آزادانه در دسترس عموم قرار دهید یا فقط قابل خواندن برای کسانی باشد که حاظر به پرداخت ۵ دلار هستند. درآمد شما بستگی به میزان افرادی دارد که ماهانه مقالات شما را مطالعه می کنند. این یک راه عالی برای کسب درآمد آنلاین است. در ایران متاسفانه همچنین سرویسی در دسترس نیست.

  1. کمک به افراد در پرداخت مالیات

افراد بسیاری هستند که در زمینه پرداخت مالیات هیچ گونه تخصصی و اطلاعاتی ندارند و به مهارت شما نیازمند هستند. تمامی کسب و کارها چه بزرگ و چه کوچک در آخر سال باید مالیات بپردازند. این موضوع برای کسب و کارهای کوچک که منابع مالی محدود دارند بسیار اهمیت دارد. دوره های آموزشی آنلاینی وجود دارد که صفر تا صد این موضوع را به شما آموزش می دهد. پس از آموزش های لازم شما می توانید درآمد بالایی را از این حوزه کسب کنید و به شرکت های مختلفی خدمات خوبی ارائه دهید.

  1. رونویسی صدا و مصاحبه

 کسب درآمد آنلاین 22

روزنامه نگاران، پزشکان، وکلا، دانشگاهیان و محققان هر روز یک بار مصاحبه ها را ضبط می کنند و نیاز به کسی دارند تا آنچه را که گفته می شود، رونویسی کنند. بنابراین، اگر شما بتوانید این کار را انجام دهید درآمد خوبی را به دست خواهید آورد.

شما می توانید برای هر یک ساعت صدای ضبط شده ۱۵ تا ۲۵ دلار درآمد به دست آورید. اگر شما تخصص و آموزش در رونویسی قانونی یا پزشکی را داشته باشید درآمدتان بیشتر نیز خواهد شد. اگر شما مبتدی هستید می توانید از  Transcribe Anywhere، TranscribeMe، Quicktate، Rev، Tigerfish و Crowdsurf استفاده کنید. ما در ایران سایت اختصاصی برای رونویسی صدا نداریم ولی می توانید پروژه هایی را از سایت های “انجام میدم” یا پونیشا پیدا کنید.

  1. اصلاح مقالات

همیشه سردبیران به دنبال افرادی برای اصلاح مقالات‌شان هستند. شما می توانید با ویرایش و اصلاح مقالات به کسب درآمد آنلاین بپردازید. با این روش شما علاوه بر کسب درآمد، در مورد موضوعات بالقوه اطلاعات مفیدی بدست می آورید. همچنین شما با استفاده از این روش می توانید شیوه زندگی جدیدی را تجربه کنید. شما می توانید از سایت Contena برای ویرایش و اصلاح متن ها استفاده کنید و درآمد دلاری کسب کنید. همچنین در ایران بسیاری از سایت ها و نشریات به دنبال فردی می گردند که این خدمات را برایشان فراهم کند.

  1. فروش خصوصی در آمازون

بیش از نیم میلیارد محصول در هر ماه در آمازون فروخته می شود و این یک فرصت باور نکردنی برای کسب درآمد آنلاین است. اما مانند هر شغل دیگری شما نیاز به تلاش و کوشش فراوانی دارید تا بتوانید موفق شوید. یک گزینه در آمازون یافتن محصولاتی است که قبلا ساخته شده و با تخفیفاتی معامله می شوند. به عنوان مثال، شما می توانید محصولات عمومی مانند ساعت را به فروش برسانید. برای کسب درآمد بیشتر باید درباره افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند تحقیق کنید و اطلاعات خود را افزایش دهید.

  1. مشاور مسافرت

اگر دوست دارید سفر کنید و درباره مکان های مختلف اطلاعاتی را ارائه دهید، چرا کار خود را به عنوان یک مشاور مسافرتی آغاز نمی کنید؟ دوست من، مارک جکسون فقط این کار را انجام داد و توانست درآمد قابل توجهی را به دست آورد. شما می توانید از ابزارهای ارتباطی رایگانی مانند فیس بوک یا لینکدین استفاده کنید و با ارائه اطلاعات جذاب درباره مکان های مختلف جذب مخاطب کنید. در نهایت شما می توانید این کار را به صورت تمام وقت انجام دهید و درآمد خوبی به دست آورید. پتانسیل های گردشگری در ایران بسیار زیاد است و مسافران زیادی به ایران سفر می کنند که میتواند بازار خوبی برای این کار باشد.

  1. مشاغل مجازی در TaskRabbit

 کسب درآمد آنلاین 23

TaskRabbit یک گزینه عالی برای کسب درآمد آنلاین است. شما می توانید با نگهداری از سگ همسایه یا زدن چمن های باغچه اش درآمد به دست آورید. این روش ممکن است خیلی سودآور به نظر نرسد اما کسانی که این کار را انجام می دهند بیان کرده اند که تا ۷۰۰۰ دلار در ماه نیز درآمد داشته اند. شاید این روش برای کسانی که در ایران زندگی می کنند زیاد سودآور نباشد ولی برای کسانی که خارج از کشور زندگی می کنند می تواند یک درآمد قابل توجهی را ایجاد کند.

  1. نظارت بر موتورهای جست و جو

همیشه شما نتایج جستجوی گوگل را می بینید و از خود می پرسید که این نتایج چطور اتفاق می افتد؟ در حالی که گوگل و دیگر موتورهای جستجو از الگوریتم های قدرتمند استفاده می کنند تا تعیین کنند که چه صفحاتی برای نتایج جستجو نمایش داده می شود، افرادی هستند که بر این فرآیند نظارت می کنند تا مطمئن شوند که به درستی انجام می شوند. از طریق سایت هایی مانند Appen و LionBridge می توانید با انجام تحقیقات در مورد این زمینه جستجو کنید و بر اساس آن کسب درآمد کنید.

  1. رقابتی آنلاین برای انتخاب نام و شعار شرکت ها

آیا شما آدم شوخ طبعی هستید؟ آیا شما دائما مد و اخبار آن را دنبال می کنید؟ اگر شما در زمینه انتخاب نام و شعار شرکت ها ایده ها و خلاقیت خوبی دارید، به راحتی می توانید از این طریق کسب درآمد کنید. اگر فکر می کنید که توانایی انجام این کار را دارید، از پلت فرم Squadhelp استفاده کنید. در این پلت فرم شما می توانید نام برندها، خدمات، محصولات، شعارهای شرکت و حتی لوگوی آنها را طراحی کنید و خلاقیت خودتان را به نمایش بگذارید.

  1. از طریق حفظ سلامتی خود درآمد کسب کنید.

این کار درآمد زیادی ندارد ولی اگر شما آدم سالمی هستید و می خواهید از این طریق درآمدی داشته باشید، برنامه AchieveMint به شما برای انجام کارهایی مانند پیاده روی، رعایت رژیم های غذایی یا انجام نظرسنجی های بهداشتی پاداش می دهد. AchieveMint به برنامه های تناسب اندام مانند Fitbit، RunKeeper، Healthkit و MyFitnessPal متصل می شود و سپس به شما امتیازاتی برای اقداماتی خاص می دهد. برای هر ۱۰۰۰۰ امتیاز، شما ۱۰ دلار درآمد خواهید داشت. شاید این مورد برای خانم های ایرانی مورد جذابی باشد. پس از کسب درآمد دلاری تعداد زیادی سرویس در داخل کشور هستند که میتوانند درآمد شما را وصول کنند.

  1. ارائه نظر درباره مکان هایی که به آنجا رفته اید.

آخرین باری که رستورانی را بر اساس نظرات دیگران در فضای مجازی انتخاب کرده اید، کی بوده است؟ یا آخرین باری که محصولی را بر این اساس خریده اید چه زمانی بوده است؟ به نظر می رسد که این روند در کل جهان وجود دارد. شما می توانید با نوشتن نظرات خود کسب درآمد کنید. با ایجاد حساب کاربری در سایت هایی مانند Vindale Research، Software Judge، FameBit، CrowdTap، Influence Central و Mom Modern، کار خود را شروع کنید. با این حال، قبل از شروع به کار تمامی این سایت ها را بررسی کنید. اینکه شما در تمامی این سایت ها فعالیت کنید به معنای تضمینی برای افزایش درآمد نیست. این کار کمی زمان بر است. یکی از نمونه های خوب این کار در کشورمان “مستر تستر” است. حتما در شبکه های اجتماعی این فرد را دنبال کنید و با روش کارش آشنا شوید.

  1. جمع آوری اطلاعات برای شرکت ها

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید و از مهارت های تایپ سریع برخوردار هستید، می توانید با وارد کردن داده ها برای شرکت ها، درآمد کسب کنید. نگران نباشید، این مورد را در سایت هایی مانند Craigslist، Indeed یا UpWork جستجو کنید. در ایران نیز شرکت های فراوانی وجود دارند که به وارد کردن داده ها نیازمندند. می توانید با یک سرچ ساده آنها را پیدا کنید.

  1. سردبیر پذیرش مقالات

 کسب درآمد آنلاین 24

اگر در حال ویرایش و مشاوره به دانشجویان کالج در مورد چگونگی نوشتن مقالات ۵۰۰ کلمه ای درباره موضوعات مختلف و متنوع هستید، به نظر می رسد می توانید به راحتی از این راه درآمد خوبی به دست آورید.

به من اعتماد کنید و این روش را برای کسب درآمد آنلاین امتحان کنید. شما می توانید از سایت هایی مانند Scribendi ،Top Admit یا Essay Edge استفاده کنید و یا خدمات آنلاین خود را در Craigslist ارائه کنید. همچنین می توانید با سایت های فارسی زبان زیادی همکاری کنید و بخش سردبیری سایت آنها را بر عهده بگیرید.

  1. ارائه برنامه های آموزشی جدید به معلمان

یک معلم تازه کار با مشکلات بسیاری مواجه است. به همین دلیل است که بسیاری از مردم به دنبال خرید برنامه های آموزشی قدیمی هستند تا بتوانند راحت تر کار خود را انجام دهند. اگر شما یک معلم هستید، می توانید از طریق کمک به معلمان تازه کار و در اختیار گذاشتن تجارب خود درآمد به دست آورید.

  1. شرکت در نظرسنجی ها و گروه های آنلاین

نظر دادن درباره کیفیت مختلف محصولات و شرکت درباره نظرسنجی های مختلف اینترنتی یکی از روش های متداول کسب درآمد آنلاین است. شما می توانید با مراجعه به سایت هایی مانند  Survey Junkie، Swagbucks و IPSOS به کسب درآمد آنلاین بپردازید. از شما خواسته می شود کمی اطلاعاتی در مورد جمعیت شناسایی (سن، محل و غیره) ارائه دهید، اما بعد از آن می توانید از طریق نظرسنجی ها پول دریافت کنید.

  1. راه اندازی صفحات طرفداری

هنرمند، موسیقی دان یا کارآفرین مورد علاقه شما اغلب به کمک صفحات طرفداران خود در توییتر و فیس بوک نیاز دارد. اگر شما کمی تجربه در زمینه رسانه های اجتماعی دارید، می توانید از این طریق به صورت اینترنتی کسب درآمد کنید. با آنها مذاکره کنید و بخشی از تبلیغات آنها را به عهده بگیرید.

  1. نگهداری از حیوانات خانگی دیگران

در سال ۲۰۱۷، در ایالات متحده حدود ۹۰ میلیون حیوان خانگی وجود داشت. این یک فرصت عالی برای کسب درآمد آنلاین است. سایت های تخصصی مانند Rover یا Care.com، صاحبان حیوانات را به پیمانکاران و افرادی که علاقمند به انجام این کار هستند، متصل می کند. اگر شما عاشق حیوانات هستید به راحتی می توانید از این طریق درآمد به دست آورید. در ایران همچنین کسب و کاری زیاد رونق ندارد ولی برای ایرانی های خارج از کشور می تواند درآمد خوبی ایجاد کند.

  1. فروش گوشی های قدیمی و سایر محصولات فنی

صنعت جهانی گوشی های هوشمند، ارزش ۵ میلیارد دلاری دارد. این موضوع به این معنی است که تلفن قدیمی شما که سال هاست در کمدتان خاک می خورد می تواند ارزش مالی بالایی داشته باشد. بسیاری از سایت های آنلاین وجود دارد که این امکان را به شما می دهد که بتوانید در آن گوشی های قدیمی خود را به فروش برسانید و از این طریق درآمد داشته باشید. با فروش گوشی های هوشمند یا سایر وسایل الکترونیکی خود، می توانید از طریق Orchard، Gazelle، Swappa یا Glyde درآمد به دست آورید.

  1. فروش کتاب های قدیمی

اگر بخواهید بخشی از خانه خود را خالی کنید می توانید با فروش کتاب های قدیمی خود هم این کار را انجام دهید و هم درآمدی به دست آورید. فروشگاه های خصوصی برای این کار وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. می توانید از طریق وارد کردن شماره ISBN در Book Scouter ارزش کتاب خود را بررسی کنید.

  1. اجاره یا فروش پوشاک خود

 کسب درآمد آنلاین 25

آیا کمد شما پر از لباس هایی است که دیگر از آنها استفاده نمی کنید؟ به جای اینکه آنها را به یک فروشگاه محلی یا اداره محلی ببرید، می توانید با اجاره دادن یا فروش آنها در سایت هایی مانند Tradesy، SnapGoods.com، Loanables.com و RentNotBuy.com درآمد به دست آورید.

  1. مشاور آنلاین

باور کنید یا نه، برای بسیاری از مردم شرکت در جلسات حتی به صورت آنلاین نیز کار بسیار دشواری است. اگر شما فن بیان قوی دارید می توانید از این مهارت برای کسب درآمد استفاده کنید. از سایت هایی مانند Hero of Relationship استفاده کنید. در ایران خیلی مشاوره های آنلاین مرسوم نیست ولی اگر زبان انگلیسی خوبی دارید می توانید از این فرصت بی نظیر استفاده کنید.

  1. اجاره اتومبیل

اگر شما یک ماشین دارید اما از آن زیاد استفاده نمی کنید، می توانید آن را اجاره دهید و درآمد به دست آورید. علاوه بر این شما باید بدانید که با داشتن یک بیمه نامه می توانید این کار را با خیال راحت انجام دهید و دیگر هیچ نگرانی نداشته باشید. سایت های خوبی در ایران هستند که می توانند با قواعد خاصی در ایران ماشین شما را اجاره دهند.

  1. تبدیل شدن به یک خبرنگار آنلاین یا مقاله نویس

اینکه شما بخواهید به عنوان یک خبرنگار فعالیت کنید، اصلا نیازی به مدرک دانشگاهی ندارید. علاوه بر این، بسیاری از وب سایت های خبری وجود دارد که همیشه می توانند به شما کمک کنند. بعضی از آنها، مانند Examiner، مشمول مالیات بر درآمد حاصل از تبلیغات در هر مقاله می باشند.

  1. خرید و فروش دامین

 کسب درآمد آنلاین 26

تصور کنید که مالک اصلی Insuranceure.com هستید (که در سال ۲۰۰۹ با قیمت ۱۶ میلیون دلار فروخته شد).

این کسب و کار در گذشته رونق بسیار زیادی داشته و افراد درآمد خوبی را از این طریق به دست آورده اند. با این حال قبل از اینکه این کار را انجام دهید نظر کارشناسان را مطالعه کنید تا با اعتماد به نفس کامل جلو بروید.

  1. تجزیه و تحلیل داده ها برای شرکت ها

بسیاری از شرکت ها به دنبال پیمانکاران با استعداد در زمینه تجزیه و تحلیل داده ها هستند. اگر در این زمینه اعتبار و تجربه خوبی دارید، به راحتی می توانید کسب درآمد کنید. بسترهای نرم افزاری مانند Upwork و Digiserved وجود دارند که کمک بزرگی به شما می کنند.

  1. فعالیت به عنوان یک مربی تناسب اندام به صورت آنلاین

اگر شما فیزیک بدنی مناسبی دارید و در این زمینه اطلاعات کارشناسی و مهارت های خوبی دارید به راحتی می توانید به کسب درآمد آنلاین بپردازید. هنگامی که شما بتوانید مشتریان متعددی را جذب کنید و به فرد شناخته شده ای تبدیل شوید به راحتی می توانید این کار را به صورت تمام وقت انجام دهید. مصاحبه ای را که MonetizePros منتشر کرده است را مطالعه کنید.

  1. فروش آهنگ

صنعت موسیقی ممکن است به همان اندازه که در دهه ۸۰ میلادی پر رونق بود هنوز هم باشد. راه های زیادی برای ایجاد پول آنلاین به عنوان یک موسیقی دان وجود دارد. سایت هایی مانند SoundBetter به شما امکان می دهند خدمات خود را به عنوان یک آهنگساز، سازنده یا موسیقی دان به دیگران ارائه دهید. در حالی که Musicbed، Music Vine، Marmoset و SongFreedom برای صدور مجوز موسیقی بسیار مناسب هستند.

  1. بستن قراردادهای کاری و شروع یک آژانس آنلاین

هنگامی که verticals freelancer را نصب کردید باید تمام وقت خود را با دقت فراوان صرف انجام این کار بکنید. این روش برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بسیار مناسب است. در این مورد شما به جای صرف زمان برای فروش، کسب و کار خود را راه اندازی می کنید و می توانید آن را توسعه و گسترش دهید.

  1. ایجاد فیلم های آشپزی

 کسب درآمد آنلاین 27

آیا شما می دانید کلیپ های آشپزی امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است؟ افرادی هستند که تمام زندگی خود را صرف انجام این کار کرده اند. ۷۸ درصد از شرکت های B2C به محتویات تولید شده کاربر، مانند  فیلم ها، برای کمپین های بازاریابی خود وابسته هستند. شما می توانید به عنوان یک خالق در یک سایت مانند Darby Smart ثبت نام کنید و به طور بالقوه با مارک هایی مانند Nordstrom، Mattel و BarkBox همکاری کنید. با یادگیری چگونگی استفاده از تبلیغات PPC می توانید از مطالب خود برای ساخت کانال یوتیوب خود استفاده کنید و از تبلیغات، درآمد به دست آورید.

  1. ویرایش فیلم ها به صورت آنلاین

صنعت ویدیویی بسیار رو به رشد است. اکثر مردم به دنبال افرادی هستند که بتوانند ویدیوهای‌شان را به صورت حرفه ای ویرایش کنند. اگر شما نرم افزار مناسب و کمی مهارت دارید، به راحتی می توانید به عنوان یک ویرایشگر ویدئویی کسب درآمد کنید. به دنبال شغل های مربوطه در Mandy.com، Creative Cow Job Search یا ProductionHub باشید.

  1. ساخت وب سایت

شما باید حوزه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در آن زمینه شروع به کسب درآمد آنلاین کنید. ساخت یک وب‌سایت و کسب درآمد از این طریق کار زمان بر و پر زحمتی است و شما باید صبر زیادی در این راه داشته باشید. اما اگر شما می توانید چالش های شگفت انگیز را کنار بگذارید و به چند سوال کلیدی پاسخ دهید که آیا ایده کسب و کار شما سودمند است یا خیر، می توانید وب‌سایت خود را بسازید و در نهایت از طریق تبلیغ در سایر رسانه های اجتماعی درآمد کسب کنید.

  1. فعالیت به عنوان کارمند روابط عمومی

آیا شما به صحبت کردن با مردم و کمک به حل مشکلات‌شان علاقه ای دارید؟ شما می توانید به عنوان یک کارمند ارتباط با مشتری در شرکت های مختلف مشغول به کار شوید و درآمد به دست آورید. با توجه به ماهیت ۲۴ ساعته‌ کسب و کارهای آنلاین، شرکت ها به دنبال افرادی در مناطق مختلف زمانی هستند تا به مقابله با مسائلی که کاربران آنها دارند، کمک کند. اگر شما در این زمینه مهارت دارید، حتما انجام آن را امتحان کنید.

  1. خرید یک وب‌سایت موجود

وب سایت ها خیلی متفاوت از سهام نیستند. بسیاری از آنها ناخواسته هستند، اما برخی می توانند درآمد خوبی را برای شما ایجاد کنند. خرید یک وب‌سایت موجود را به عنوان یک ایده بالقوه قوی برای کسب درآمد آنلاین در نظر بگیرید.

شما می توانید وب‌سایت ها را بر اساس ترافیک کاربر خود، درآمد فعلی، نام دامنه یا برخی عوامل دیگر انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از بازارهایی مانند Flippa و Flipping Enterprises بازدید کنید.

  1. تبدیل شدن به دفتر اسناد رسمی آنلاین

هر سال صدها میلیون اسناد در ایالات متحده تأیید می شوند. در حالی که برای دهه ها این کارها به صورت شخصی انجام می‌شد، امروزه این فعالیت را می توانید به صورت آنلاین انجام دهید. اگر می خواهید شروع کنید، چک لیست دفتر اسناد رسمی را برای تبدیل شدن به یک دفتر اسناد رسمی آنلاین بررسی کنید.

  1. برگزاری کارگاه های آموزشی

راه دیگری برای استفاده از استعداد و مهارت های کسب و کار شما این است که کارگاه های آموزشی را به صورت آنلاین برگزار کنید. شرکت ها همیشه به دنبال راه های منحصر به فرد برای کمک به آموزش نیروی کار خود هستند و اگر بتوانید استعدادهای خود را به نمایش بگذارید می توانید درآمد خوبی به دست آورید.

  1. فعالیت به عنوان یک دوبلور

 کسب درآمد آنلاین 28

آیا تا به حال کسی به شما گفته است که صدای‌تان برای گویندگی رادیو چقدر مناسب است؟ آیا شما توانایی منحصر به فردی در ایجاد صداهای شخصیت های مختلف دارید؟ افراد بسیاری به دنبال کسانی می گردند که صدای خوبی داشته باشند تا در فیلم های شرکتی، سری انیمیشن و یا فیلم های آموزشی از آنها استفاده کنند. Fiverr و UpWork را بررسی کنید یا یک پروفایل در یک سایت تخصصی مانند Voices.com یا The Voice Realm ایجاد کنید تا بتوانید از این طریق برای خود درآمد کسب کنید.

  1. مشاور بازاریابی کسب و کار کوچک

اگر تجربه ای در زمینه بازاریابی، جستجوگرها و یا مهارت خاصی در زمینه مذاکره و متقاعد کردن افراد دارید، می توانید از این توانایی های خود جهت کسب درآمد آنلاین استفاده کنید و به عنوان یک مشاور بازاریابی کسب و کارهای کوچک در منطقه محل زندگی خود فعالیت کنید. اگر شما بتوانید کار خود را به نحو احسن انجام دهید مشتریان بسیاری پیدا خواهید کرد و بدین ترتیب درآمدتان نیز افزایش می یابد.

هر حرفه ای در هر اندازه ای که باشد نیاز دارد که از مشاوره های یک متخصص بازاریابی بهره مند شود. شما می توانید کار خود را با ارائه ایده های خلاقانه به کسب و کارهای کوچک آغاز کنید و سپس حوزه فعالیت‌تان را توسعه دهید.

  1. شما می توانید دوربین خود را اجاره دهید.

با تشکر از وب سایت های بازار آنلاین مانند KitSplit، شما می توانید به راحتی با اجاره دوربین خود به دیگران کسب درآمد کنید. علاوه بر دوربین شما می توانید لنزها را نیز اجاره دهید و در حدود ۴۰۰۰۰ کاربر در KitSplit وجود دارد که به دنبال همچین خدمتی هستند.

  1. به نظر شما من چه موردی را از قلم انداخته ام؟

با انفجار کسب و کارهای آنلاین، این موارد بهترین روش برای کسب درآمد آنلاین هستند.

شما می توانید با کمی تلاش شیوه زندگی خود را تغییر دهید و به طور پاره وقت و یا تمام وقت به انجام فعالیت هایی مانند مشاوره یا مربیگری، برگزاری نظرسنجی های مختلف و یا اجاره ماشین یا خانه خود بپردازید. شما باید روشی را انتخاب کنید که در آن از نظر مالی احساس امنیت کنید.

شما نیز می توانید نظرات و ایده های خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید و اطلاعات خود را به ما نیز منتقل کنید.

آیا برای شروع کسب و کار خود سرمایه اولیه ندارید؟ پس برای شروع کلیک کنید.همچنین روش های افزایش فروش را بشناسید و در جهت موفقیت خود بکار بندید.