نشانه هایی که داد میزند شما از نظر دیگران چهره زیبایی دارید!

انسان به طور غریزی نیاز دارد تا از سمت جامعه مورد تحسین، تعریف و پذیرش قرار بگیرد و زیبایی چهره یکی از معمول ترین تحسین ها به شمار میرود که نشانه‌های زیبایی چهره بیانگر آن هستند چرا که افراد کمی یکباره به زیبایی شما اشاره میکنند و به همین دلیل ممکن است خیلی مواقع شما از زیبایی چهره خود بی خبر باشید پس لازم است تا با این نشانه ها آشنا باشید! این روزها زیبایی در جامعه امری بسیار مهم است اما معیارهای بسیار زیادی دارد. زیبایی چهره؛ اندام زیبا؛ صیرت زیبا و یا حتی کاراکتر جذاب و کاریزماتیک داشتن نوعی زیبایی و جذابیت است. به طور کلی اینکه کنجکاو باشید که دیگران درباره ظاهر شما چه فکر می‌کنند، امری طبیعی و رایج است. جذابیت می‌تواند نقش مهمی در اعتماد‌به‌نفس داشته باشد اما آنچه که در نظر دیگران بیشتر تاثیرگذار است، نگاه دیگران به شما نیست بلکه نگاه شما به خودتان است چرا که مهم نیست چقدر زیبا باشید و یا حتی صورت زشت و نازیبا داشته باشید مادامی که از درون احساس خوب به خودتان نداشته باشید خودتان را زیبا نخواهید دید.

اگر همچنان کنجکاو هستید و دوست دارید تا به نظر دیگران درباره خودتان پی ببرید میتوانید با کمک  ۷ نشانه ای که برایتان در ادامه این مقاله گردآورده ایم سریعا متوجه شوید که چه جایگاهی در نگاه آن ها دارید:

 

۷ نشانه زیبایی چهره که از رفتار دیگران متوجه آن میشوید

با این ۷ نشانه زیبایی چهره خود را تخمین بزنید

با کمک این ۷ واکنش پی میبرید که از نگاه دیگران چقدر زیبا به نظر می آیید:

نشانه اول زیبایی : دیگران به ندرت از زیبایی چهره شما تعریف می کنند!

ممکن است تصور کنید افرادی که ظاهر خوبی دارند هر روز با تعریف از سوی اطرافیان خود مواجه می‌شوند، اما در واقع کاملا برعکس است. دلیل آن این است که مردم فکر می‌کنند شما از زیبایی چهره خود آگاه هستید و نیازی به یادآوری در مورد آن ندارید.

حتی ممکن است دیگران فکر کنند که شما از توجه بیش از حد خسته شده‌اید. تا به حال از این زاویه به آن نگاه کرده اید؟ وقتی با یک مدل جذاب ملاقات می‌کنید، ممکن است با خود فکر کنید «آن شخص جذاب است»، پس دیگر نیازی ندارد که شما آن را به ایشان بگویید پس در واقع هرگز جذابیت و زیبایی چهره او را عنوان نمی‌کنید و یادآور نمی‌شوید.

نشانه دوم: اگر از زیبایی شما تعریف کنند خیلی عادی آن را انجام میدهند!

حتی اگر میکاپ کاملا متفاوت داشته باشید بازهم چیزهایی مانند «شما مثل همیشه عالی به نظر می‌رسید» را از اطرافیان خود می‌شنوید. مسئله این است که مردم تصور می‌کنند که شما جذاب هستید و این یک واقعیت ثابت است، بنابراین سعی می‌کنند کار بزرگی انجام ندهند، اما وقتی کسی که معمولا جذاب نیست خوب به نظر می‌رسد، مردم از او حرف می‌زنند و چیزی شبیه «اوه خدای من، امروز خیلی خیره‌کننده به نظر می‌رسی!» را بیان می‌کنند.?

 

بیشتر بخوانید: تعریف زیبایی در کشورهای مختلف جهان

 

نشانه سوم: وقتی در مورد چهره خود نظر منفی می‌دهید دیگران تعجب می‌کنند

 آیا تا به حال برایتان پیش آمده که درمورد چهره خود نظری منفی بدهید یا به نقص های خود اشاره کنید؟ مثلا بگویید «وای من خیلی تو عکسای سلفی بد میافتم!» و یا برای مثال، ممکن است در جمع دوستان خود بگویید که «من اعتماد به نفس کمی دارم»  بعد از شنیدن این جملات از زبان شما حتما اطرافیانتان تعجب میکنند و میگوییند «حتما شوخی می‌کنی دیگه؟».

زیرا برای آن‌ها و در نگاه آن ها شما کاملا عالی به نظر میرسید و فکر میکنند که شما خودتان هم از این موضوع کاملا آگاه هستید و شاید حتی فکر کنند شما شکسته نفسی کرده اید یا حتی بلعکس خواستید زیباییتان را به نحوی مجددا یادآور شوید! زیرا در نظر آن ها شما تمام معیارهای لازم برای داشتن اعتماد‌به‌نفس را دارید!  در واقع، ممکن است بیان چنین جملاتی باعث تعجب بسیار زیاد اطرافیانتان شود که با وجود زیبایی چهره و مزایای زیادی که دارید، از خودتان شکایت می‌کنید.

شما می‌توانید واکنش ‌مشابهی را در فیلم‌ها ببینید که دختری ظاهر و استایلی شبیه به مدل‌ها دارد و از اضافه وزنش شکایت می‌کند و به همین دلیل موجی از تعجب را در دختری که واقعا اضافه وزن دارد، ایجاد می‌کند!

نشانه چهارم: افراد به شما خیره نگاه میکنند و یا مستقیما به چشمان شما نگاه میکنند!

 این نشانه کاملا بدیهی است. تماس چشمی میتواند معنای علاقه مندی بدهد حالا یا آن فرد مبهوت زیبایی شماست و یا به طور کلی شما فرد مورد علاقه او هستید. اما خودتان را جای آن ها بگذارید آیا شما تا به حال سعی کرده‌اید با افرادی که زشت هستند و شما از آن ها خوشتان نمی آید تماس چشمی برقرار کنید؟ عموما افراد تماس چشمی برقرار نمیکنند و برای مدت طولانی حتی حین صحبت به شما نگاه نمیکنند چه برسد به تماس چشمی! مگر اینکه شما از نظر آن ها واقعا خوشگل و زیبا به نظر برسید.

نشانه زیبایی چهره: خیره نگاه کردن دیگران به شما

نشانه پنجم: با دیدن شما به پهنای صورت لبخند میزنند و یا ابروهایشان را بالا می‌برند و یا لب‌‌های خود را گاز می‌گیرند

این عکس‌العمل‌ها ناخودآگاه است و بیشتر اوقات ما حتی متوجه آن نمی‌شویم. احتمالا فقط یکی از این عکس العمل ها کافیست برای آنکه آن را یک نشانه در نظر بگیرید. می‌توان به این ری اکشن ها به عنوان یک رفلکس و بازتاب فکر کرد که توسط افراد زیبا و دلپسند ایجاد می‌شود. این موضوع را در نظر بگیرید که شاید هر روز این ری اکشن ها را نبینید اما عموما از سمت افرادی که دفعات اول است که ملاقات میکنید و یا اطرافیانی که با شما ارتباطی صمیمی دارند کاملا قابل تشخیص است.

بیشتر بخوانید: بانوان عاشق کدام [استایل های جذاب مردانه] می شوند؟

نشانه ششم: صورتشان را برای دوباره نگاه کردن به شما برمیگردانند!

اگر عموما نگاه ها را به سمت خود بر میگردانید و افراد یا غریبه ها برای نگاه کردن به شما مجدد رویشان را برمیگردانند این یعنی شما زیبایی مسحور کننده ای دارید! می‌بینید که یک بار نگاه کردن به شما برای دیگران کافی نیست و آن ها مجددا برای دیدن و نگاه کردن به شما صورتشان را برمیگردانند. آن ها با دیدن شما یکه می‌خورند، این یعنی زیبایی چهره شما غیر قابل انکار است و اینکه کاملا مسحورکننده‌ هستید. شما آنقدر از جذابیت فیزیکی برخوردار هستید که افراد محو زیبایی چهره شما می‌شوند.

نشانه هفتم: تست کودک!

کودکان با هنجارهای اجتماعی ما آشنا نیستند و از پیامدهای متفاوتی که کلمات می‌توانند ایجاد کنند اطلاعی ندارند، بنابراین آن‌ها به سادگی حقیقت را بیان می‌کنند.

آن‌ها به سادگی سؤالاتی از این قبیل می‌پرسند و نظرات خود را بیان می‌کنند:

  • چرا اینقدر قدت بلنده؟
  • چرا اینقدر قدت کوتاهه؟
  • چرا بینی شما آنقدر بزرگ یا کج و خم است؟
  • چرا اینقدر گوش‌های بزرگی داری؟

کودکان به سرعت زیبایی را تشخیص میدهند و اگر شما از نظر کودکان زیبا باشید آن ها با دیدن شما خجالتی میشوند و لپ هایشان گل می اندازد و در بغل والدینشان میروند. آن ها سعی میکنند در نزدیکی شما حضور پیدا کنند و در اطراف شما میچرخند تا توجه شما را جلب کنند. اگر خوش قیافه هستید، کودکان اغلب دوست دارند که شما را در بازی هایشان راه دهند و اسباب بازی هایشان را به شما میدهند. حتی ممکن است از شما بخواهند که دوست دختر یا دوست پسر آن ها شوید!

 

کلام آخر و اصلی ترین ترفند و نشانه زیبایی

بازیگر هالیوود درو بریمورد ( Drew Barrymore) چندی پیش در یکی از لایو های اینستاگرامش که درباره چند ترفند زیبایی صحبت میکرد یک نکته را به عنوان اصلی ترین ترفند زیبایی بیان کرد و از نظر او، این نکته درباره همه و فارغ از آن که چه چهره ای دارند صادق است.

درو بریمور گفت: اگر از درون احساس زیبا بود نداشته باشید مهم نیست که بیرونتان چه شکلی باشد.

این جمله به این معناست که لزوما زیبایی چهره به شما احساس زیبایی نمیدهد حتی ممکن است درباره زیبایی خود دچار وسواس شوید. شما از صمیم قلبتان باید با خود در آشتی به سر ببرید و احساس کنید که زیبا هستید. بدون شک شما زیباترینید خودتان را باور داشته باشید.

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما جالب و کاربردی بوده باشد. از اینکه همراه مالتینابلاگ هستید از شما ممنونیم.

تا زمانی که از درون احساس زیبایی نکنید؛ مهم نیست که از بیرون چه چهره ای دارید

منبع: مقاله‌ی لایو درو بریمور درباره ترفندهای زیبایی