5 نشانه عاشق شدن ماه‌های تولد مختلف که باید به آن توجه کنید

نشانه های عاشق شدن

امروزه، پیشرفت‌های گسترده‌ای در علم، فناوری، تکنولوژی و…به وجود آمده است. با اینکه با استفاده از علم و دانش، راز و رمز خیلی از مسائل کشف شده است. اما، عشق هنوز هم، جادویی به نظر می‌رسد، هیچ دانشی نتوانسته راز عشق را پیدا کند. خوشبختانه، هنر طالع بینی که از گذشته‌های دور تا به امروز طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده، می‌تواند به ما کمک کند، تا به این اسرار شگفت‌انگیز دست پیدا کنیم. بیایید واقع‌ بین باشیم، پیدا کردن فرق بین عشق و هوس کار دشواری است. 5 نشانه عاشق شدن هر ماه را بدانید تا شناخت بهتری نسبت به خود یا نامزدتان داشته باشید.

زیرا مرز باریکی بین این دو موضوع وجود دارد. گاهی عده‌ای تصور می‌کنند، تفاوت بین عشق و هوس امری بدیهی است. اما گاهی اوقات باید بسیار عمیق شویم تا بتوانیم بفهمیم در حال تجربه یک عشق واقعی هستیم یا هوسی زود گذر! اکنون قصد داریم با استفاده از طالع بینی‌های قدیمی و زودیاک شما را با 5 نشانه عاشق شدن ماه‌های تولد مختلف آشنا کنیم.

 با مطالعه این مطالب می توانید تا حدودی به رمز و راز عشق دست یابید. همچنین، این مطالب شما را در تشخیص عشق واقعی یاری خواهند کرد.

متولدین هر ماه چگونه عاشق می شوند؟
متولدین هر ماه چگونه عاشق می شوند؟

5 نشانه عاشق شدن فروردینی‌ها

  • عشق در متولد فروردین هیجان تعقیب یک شکار را در خود دارد، همین‌ قدر پر شور و نشاط. بنابراین اگر عشق در متولد فروردین ماه ایجاد شود، مانند یک شکارچی با قدرت به سمت عشق خود حرکت می‌کند تا به او برسد.
  • عشق در متولد فروردین، ممکن است بعد از رسیدن به معشوقش ناگهان فروکش کند، در واقع متولدین فروردین، همان طور که برای رسیدن به عشق خود، دیوانه‌وار و با‌ شور و هیجان حرکت می‌کنند، به همان سرعت نیز می توانند اشتیاق خود را از دست بدهند.
  • عشق در متولد فروردین، او را کورکورانه به حرکت در می‌آورد، متولد این ماه از اینکه عشقش را بیان کند هیچ ترسی ندارد، فقط مراقب باشید غرور یک متولد فروردین را نشکنید.
  • متولد فروردین ماه، سلطه‌جو است. این سلطه‌گری او در عشقش نیز هویدا است. بنابراین، اگر احساس کند، موانعی بر سر راه رسیدن به خواسته‌هایش ایجاد می‌کنید یا دوست دارید قدرت را از او بگیرید، مطمئن باشید به زودی شما را کنار می‌گذارد.
  • برای اینکه، عشق یک متولد فروردین ماه باقی بمانید، بهتر است بدانید، آن‌ها از سردی در رابطه متنفر هستند، بنابراین خیلی بیشتر از چیزی که نشان می‌دهند، به محبت و توجه شما نیاز دارند. پس همیشه جوری در کنار آن‌ها رفتار کنید که گویی عشق به آن‌ها قدیمی نمی‌شود و شما از بودن با آن‌ها خسته نخواهید شد.
فروردین ماهی ها چگونه عاشق می شوند؟
نشانه های عاشق شدن فروردین ماه

5 نشانه عاشق شدن اردیبهشتی‌ها

  • عشق در متولد اردیبهشت یک رابطه پرثبات و دارای روالی عادی است. موضوعی که گفتیم به این معنی نیست که آن‌ها هرگز مرزها را زیر پا نمی‌گذارند یا از هیجان بیزار هستند، بلکه آ‌ن‌ها به ‌دنبال رابطه‌ای محکم، استوار، پایدار و طولانی مدت هستند.
  • متولدین اردیبهشت، اغلب زمانی تصمیم به ازدواج می‌گیرند که می‌خواهند به یک مادر واقعی تبدیل شوند، یا پدری باشند که با کار کردن و زحمت کشیدن راحتی فرزندانش را تامین می‌کند.
  • فرقی ندارد، یک مرد یا یک زن متولد اردیبهشت باشید، عشق در متولد اردیبهشت کاملا سنتی است. از نشانه عاشق شدن اردیبهشتی ها این است که دوست دارند، روابط عاشقانه خود را بر اساس باورهای سنتی پیش ببرند.
  • متولدین اردیبهشت ماه، به رابطه به شکل یک شرکت نگاه می‌کنند و معتقد هستند تمام اعضای این شرکت باید برای بهبود آن تلاش کنند. پس اگر می‌خواهید به عشق متولد اردیبهشت تبدیل شوید، تلاش‌گر و سخت‌کوش باشید.
  • عشق در متولد اردیبهشت، زمانی ایجاد می‌شود که شما را مستقل، فعال و موفق ببیند. همچنین، خوب است بدانید اگر برای روزهای تعطیل نیز برنامه‌ریزی می‌کنید و لیستی از کارها را می‌نویسید. برای زندگی با اردیبهشتی‌ها کاملا مناسب هستید.
نشانه های عاشق شدن اردیبهشتی ها
نشانه های عاشق شدن اردیبهشتی ها

5 نشانه عاشق شدن خردادی‌ها

  • عشق در متولد خرداد، مثل یک بازی پیچیده است. بازی بین دوستت دارم و دوستت ندارم.
  • متولدین خرداد، می‌توانند تمام صفات مثبت انسان‌ها را ببینند، در واقع آن‌ها به دیدن نیمه پر لیوان مشهور هستند. با این حال در روابط عاشقانه آن‌ها را به ‌عنوان کسی که قلب طرف خود را می‌شکند، می‌شناسند.
  • عشق در متولد خرداد، نشانه‌های خاصی دارد، اگر توانستید یک روز را بدون دوستان خود و شیطنت سپری کنید، احتمالا عاشق شده‌اید.
  • مورد دیگر در نشانه عاشق شدن در متولدین خرداد، تنها ماندن برای رسیدن به عشقش است. بله، اگر متولد این ماه بتواند، شب تا صبح بیدار بماند و فقط به یک نفر فکر کند، برایش اشک بریزد و منتظر دعوت عشقش برای قرار ملاقات شود، می‌توان گفت که عاشق شده است.
  • خردادی ها اگر واقعا عاشق شما نباشند، بعد از به دست آوردن شما سرد خواهند شد و درست زمانی که تصمیم می‌گیرید، ترک‌شان کنید، به شما محبت می‌کنند. این همان بازی دوستت دارم و دوستت ندارم مورد علاقه متولدین این ماه است. حال برای اینکه بتوانید دل متولد خرداد را به دست بیاورید، باید سعی کنید با حرف‌ها، شوخ طبعی‌ها و منطق‌تان او را به خود جلب کنید. اگر این کار را انجام دهید، آن‌ها هیچ بهانه‌ای برای شروع این بازی نخواهند داشت.
نشانه های عاشق شدن خرداد ماهی ها
نشانه های عاشق شدن خرداد ماهی ها

نشانه های عاشق شدن در مردان

5 نشانه عاشق شدن تیری‌ها

تیرماهی ها چگونه عاشق می شوند؟

  • عشق در متولد تیر یعنی برداشتن اولین قدم در راه رسیدن به هدف تشکیل خانواده. بنابراین عشق برای تیر ماهی‌ها یک هدف نیست بلکه وسیله‌ای است برای ساختن خانه‌ای پر از عشق و محبت، خانه‌ای برای پرورش کودکانی زیبا.
  • متولد تیر، به پرورش کودکان و نسل آینده علاقه‌مند است. عشق در متولد تیر، شکلی دیگری نیز خواهد داشت. این عشق، همان عشق به فرزندان خواهد بود. شاید متولدین این ماه به دلیل شرایط جسمانی و… بچه‌دار نشوند. اما عشق آن‌ها به خانواده، خواهرها، برادرها، خواهرزاده‌ها و… همچنان، پابرجا خواهد بود. متولد این ماه، حتی ممکن است داوطلب به سرپرستی گرفتن کودکان شود.
  • اگر می‌خواهید، عشق در متولد تیر را متعلق به‌ خود کنید، باید از تجملات بپرهیزید. با عشق به درست کردن یک غذای خانگی ساده بپردازید، محیط خانه را ساده و آرام نگه دارید، آنگاه قلب متولد تیر را صاحب شوید.
  • نشانه‌ این ماه خرچنگ است، خرچنگ به پهلو حرکت می‌کند. این موضوع نشان‌گر آن است که متولد این ماه در رابطه عاشقانه صریح و رک نیست.
  • از نشانه عاشق شدن در متولدین تیرماه این است که گاهی پر از نقشه‌های مختلف است. درواقع متولد این ماه، سعی می‌کند با طراحی نقشه‌های خاص به خواسته‌های خود در رابطه برسد.
نشانه های عاشق شدن تیرماهی ها
نشانه های عاشق شدن تیرماهی ها

5 نشانه عاشق شدن مردادی‌ها

  • عشق در متولد مرداد، یک رابطه معمولی نیست، بلکه رابطه‌ای باشکوه، مجلل و چیزی فراتر از زندگی است. عاشقانه ایده‌آل آن‌ها، بیشتر شبیه یک مینی سریال عاشقانه و پرطرفدار است.
  • اگر فکر کرده‌اید که می‌توانید با خریدن هدیه‌های گران قیمت در قلب متولد این ماه جای بگیرید باید بگویم کاملا در اشتباه هستید. متولد این ماه دنبال پول و هدیه‌های گران قیمت نیست. بلکه به دنبال کسی است که حس خلاقیت، ماجراجویی و… دارد. چیزی که متولد مرداد را به خود جذب می‌کند، اصالت شما است نه ثروت‌تان.
  • برای برانگیختن عشق در متولد مرداد، باید زندگی را رمانتیک و عاشقانه نگه دارید. اگر با بی‌توجهی به اشتیاق و عشق متولد مرداد، به انجام کارها و زندگی روزمره خود مشغول شوید، مطمئن باشید آن‌ها به راحتی شما را ترک خواهند کرد. این نوع زندگی یکنواخت، حوصله آن‌ها را سر خواهد برد.
  • متولد مرداد، وفادار و عاشق واقعی است. از نشانه عاشق شدن آن ها این است که به شدت بر روی عشقشان حساس خواهند بود. به‌ طوری در مورد عشقشان با کسی شوخی ندارند. شیر درون متولد مرداد زمانی بیدار می‌شود که پای عشقش در میان باشد.
  • متولدین مرداد، از لوس بودن و ادا در آوردن متنفر هستند. دوست دارید صاحب عشق متولد مرداد شوید، کافی است خودتان باشید. صداقت برای متولد این ماه، جذابیت بالایی دارد.
نشانه های عاشق شدن مردادماهی ها
نشانه های عاشق شدن مردادماهی ها

 

5 نشانه عاشق شدن شهریوری‌ها

  • عشق در متولد شهریور به راحتی ایجاد نمی‌شود. متولد این ماه، بسیار سخت‌گیر و منتقد است. بنابراین برای اینکه بتوانید دل آن‌ها را به دست آورید، باید کامل و بی‌عیب ظاهر شوید.
  • متولدین شهریور، اصولا به‌ دنبال کسی هستند که مانند خودشان رفتار کند، در کارش موفق باشد، خانه خودش را داشته باشد، برای سرمایه گذاری طولانی مدت برنامه ریزی کرده باشد و در ملا عام با ظاهری آراسته و مناسب ظاهر شود.
  • متولد ماه شهریور، در قلمرو عقل زندگی می‌کند نه احساس. این مسئله به این معنا نیست که آن‌ها هیچ‌گاه از لحاظ احساسی در رنج و ناراحتی قرار نمی‌گیرند، بلکه به آن معنا است که آن‌ها سعی می‌کنند اغلب مسائل را از فیلتر عقل عبور دهند.
  • متولدین شهریور، بسیار منظم هستند و این نظم در روابط عشقی آن‌ها کاملا مشهود است. متولدین شهریور برای هر کاری برنامه‌ریزی می‌کنند. پس تعجب نکنید که برای عشق‌بازی کردن هم، برنامه ریزی خاصی داشته باشند.
  • در رابطه عاشقانه، آن‌ها بیش از حد توان‌شان برای شما مایه خواهند گذاشت. عشق در متولد شهریور، آنقدر قوی است که آن‌ها را به همراهانی متعهد و وفادار تبدیل کرده است.

5 نشانه عاشق شدن مهری‌ها

  • عشق در متولد مهر، گاهی ساده لوحانه است، این عشق ساده لوحانه باعث می‌شود گاهی گرفتار شرکایی سوء استفاده‌گر شوند. پس پیشنهاد می‌کنیم، بعضی مواقع به پندها و اندرزهای اطرافیان‌تان توجه کنید.
  • متولد مهر ماه، زمانی که اختلافات ایجاد می‌شود، پرخاشگر و تندخو است. پس سعی کنید با کلامی آرام و منطقی با آن‌ها صحبت کنید تا اختلافات‌ برای همیشه تمام شود. رفتارهایی پرخاشگرانه تنها، متولد این ماه را عصبانی می کند و همه چیز را بهم می‌ریزد.
  • اگر دائما پرخاشگری کنید و در اضطراب و نگرانی باشید، متولد این ماه را از خود دور خواهید کرد. همچنین، متولد ماه مهر به جزئیات علاقه‌ای ندارد با پرداختن بیش از حد به جزئیات حوصله‌اش را سر خواهید برد.
  • فردی عشق واقعی متولد مهر خواهد بود که شوخ طبعی‌اش هم کاملا شبیه متولد مهر ماه باشد. متولد این ماه، اگر چنین همراهی پیدا کند، از صحبت کردن با او دست برنمی‌دارد و صدای خنده‌هایشان کل دنیا را پر خواهد کرد. خندیدن زیاد با کسی که دوست دارند از نشانه عاشق شدن نتولدین این ماه است.
  • عشق در متولد مهر، به زمان نیاز دارد تا به تعهد تبدیل شود. اما اگر متولد مهر کسی را پیدا کند و به او وفادار بماند، مطمئن باشید که عاشق شده است. این عشق به ‌وجود آمده به راحتی کنار نخواهد رفت.

نشانه های عاشق شدن مهری ها

نشانه های عشق پنهانی

5 نشانه عاشق شدن آبانی‌ها

  • عشق در متولد آبان، خطرناک وعمیق است و می‌تواند باعث مرگ معشوق شود. عقرب ( متولد آبان) توسط پلوتو، خدای جهان زیرین کنترل می‌شود. به همین علت است که آن‌ها معتقد هستند، یک رابطه عاشقانه، نیاز به مرگ مجازی شخصیت شریک‌شان دارد تا دوباره در قالب یک زوج در کنار هم ظاهر شوند.
  • متولد آبان با نشان عقرب، عاشق ثبات و تعهد در یک رابطه عاشقانه هستند. اما هم زمان می‌توانند ثبات، آرامش و هماهنگی عاطفی را با کارها و رفتارهایشان به خطر بی اندازند. آن‌ها عاشق این هستند که هرج و مرج به راه بیاندازند، سپس با آرام کردن هیاهو، خود را قهرمان رابطه نشان دهند.
  • عشق در متولد آبان، خیلی ساده نیست. آن‌ها به دنبال فردی قوی و مستقل هستند تا بتوانند با کنترل کردن آن‌ها، قدرت و استقلالشان را به چالش بکشند.
  • عمق عشق و اخلاص متولد آبان هیچ محدودیتی ندارد و این نشانه عاشق شدن آن هاست. آن‌ها بسیار وفادار و متعهد هستند. همچنین هرگز این اصول را زیر پا نمی‌گذارند.
  • عشق در متولد آبان کاملا مانا خواهد بود. متولد آبان خود را در اختیار شخصی که در قلب دارد، می‌گذارد. همین ممکن است شما را در معرض شکست‌های عاطفی قرار دهد. همچنین، متولد آبان ماه دوست دارد همه چیز را درباره تجارب و رازهای جنسی شریکش بداند. حس مالیکیتی که متولد آبان نسبت به عشقش دارد مثال زدنی است.

5 نشانه عاشق شدن آذری‌ها

  • عشق در متولد آذر به ‌راحتی ایجاد نمی‌شود، زمانی که متولد آذرماه عاشق شد، همه باید جشن بگیریم. اگر متولد این ماه هستید، اعتراف کنید که دوست دارید ماجراجویی‌هایتان را به تنهایی انجام دهید. اما اگر متولد آذر شما را به زندگی اش راه داد، مطمئن باشید عاشق شده است.
  • متولدین ماه آذر اجتماعی هستند. بنابراین دوست ندارند، تمام وقت خود را با یک نفر بگذرانند. پس باید جذابیتی به اندازه تمام دوستانشان برایشان داشته باشید تا شما را بپذیرند.
  • عشق در متولد آذر، زمانی پدیدار می‌شود که بتواند کسی را پیدا کند که از شب تا صبح برایش از فلسفه، فرهنگ و هنر صحبت کند.
  • متولد آذر در رابطه، سرشار از عشق، سرگرم کننده، مشتاق و حامی خواهد بود.
  • شاید زمان ببرد، اما آن‌ها مایل هستند اگر رابطه‌ای را شروع می‌کنند، وفادار و متعهد باشند. همچنین، به دست آوردن اعتماد آن‌ها کار آسانی نیست.
عاشق شدن آذری ها
عاشق شدن آذری ها

5 نشانه عاشق شدن دی ماهی‌ها

دی ماهی ها چگونه عاشق می شوند؟

  • عشق در متولد دی، سرشار از شور همراه با سنت است.
  • متولدین دی به عشق به شکل پادشاهی نگاه می‌کنند، بنابراین به دنبال همسری سلطنتی هستند.
  • ریشه و اصل و نسب برای متولد دی ماه از اهمیت بالایی برخوردار است، اگر دوست دارید تحت تاثیر قرار بگیرد، از موفقیت‌های خانوادگی‌تان برایش بگویید.
  • آن‌ها به شریکی برای زندگی نیاز دارند که اهدافی مانند اهداف خودشان داشته باشد تا بتوانند در کنار هم پیشرفت کنند.
  • آن‌ها دوست ندارند، شریک زندگی‌شان تنبل باشد، گاهی از خرج کردن برای شریک زندگی تنبل‌شان خسته می‌شوند. اگر می‌خواهید برای همیشه ترک‌تان کنند، آن‌ها را خجالت زده کنید.

5 نشانه عاشق شدن بهمنی‌ها

بهمن ماهی ها چگونه عاشق می شوند؟

  • عشق در متولد بهمن، زمانی ایجاد می‌شود که شریکی آرمان‌گرا و سنت ‌شکن پیدا کند. بهمن ماهی‌ها دوست دارند تمام مرزها را جابه‌جا کنند.
  • ممکن است از نظر احساسی سرد به ‌نظر برسند. اما بدانید در دل‌شان عاشقانه دوست‌تان دارند. اگر فکر می‌کنید به شما اهمیت نمی‌دهند، بهتر است با آن‌ها صحبت کنید و ارتباط ذهنی مناسبی با آن‌ها داشته باشید.
  • اگر یک اتفاق هیجان‌انگیز تجربه کنند، از کنترل خارج می‌شوند و ممکن است تمام روابط خود را تغییر دهند.
  • از نشانه عاشق شدن در متولدین بهمن این است که در رابطه عاشقانه گاهی خود را قربانی می‌کند و زمانی برای خودش اختصاص نمی‌دهد.
  • از رابطه‌ای با پایه‌ای محکم و روال ثابت استقبال خواهد کرد، اما به زمان نیاز دارد تا به شما اعتماد کند.

5 نشانه عاشق شدن اسفندی‌ها

  • عشق در متولد اسفند، عمیق و گسترده است. در واقع احساسات در جان و دل متولد اسفند ریشه دوانده است.
  • کوچک‌ترین ضربه‌های عاطفی، آن‌ها را از پا در‌ می‌آورد و باعث می‌شود، دیرتر اعتماد کنند.
  • آن‌ها از طرد شدن می‌ترسند. بنابراین ممکن است، نتوانند خواسته‌ها و نظراتشان را به شریک زندگی‌شان بگویند.
  • متولدین این ماه، قدرت دلسوزی و همدلی بالایی دارند. به‌ طوری که گاهی به دنبال افرادی آشفته حال می‌گردند تا آرام‌شان کنند. بنابراین ممکن است، اسفند ماهی برای بهتر کردن حال‌تان با شما وارد رابطه عاطفی شود.
  • در رابطه با اسفندی‌ها، پر محبت و مهربان باشید. زیرا گاهی همان طور با شما رفتار می‌کنند که شما با آن‌ها رفتار می‌کنید.
عاشق شدن اسفندی ها
اسفندی ها چگونه عاشق می شوند؟

سخن پایانی

شما اکنون با مطالعه این متن و شناخت احساس شریک زندگی‌تان می‌توانید، رابطه احساسی بهتری با او داشته باشید و حالا نشانه عاشق شدن ماه های مختلف را می دانید. علاوه‌بر این، اکنون شناخت بهتری از خصوصیات رفتاری خود در یک رابطه عاشقانه پیدا کرده‌اید. بنابراین، می‌توانید با پر رنگ‌تر کردن ویژگی‌های مثبت خود و برطرف کردن خصوصیات منفی‌تان، روابطی پایدارتر داشته باشید. با این کار آرامش را برای خود و معشوقه‌تان به ارمغان خواهید آورد. امیدواریم توانسته باشیم شما را به خوبی با نشانه‌های عاشق شدن ماه‌های تولد آشنا نماییم.

منابع:

cosmitec-astrological-compatibility-advic

cosmopolitan

slice