مشخصات، قیمت و نقد و بررسی برندهای کیت سفید کننده دندان LED

کیت سفید کننده دندان LED
سفید کننده دندان LED

آیا از خندیدن در ملاء عام به دلیل داشتن دندان‌های زرد خجالت می‌کشید؟ آیا می‌خواهید لبخندی زیبا، درخشان و جذابی داشته باشید؟ 

یکی از مهم‌ترین موضوعات در حیطه زیبایی شناسی دندان، رنگ مینای آن است. از نظر زیبایی شناسی، همه‌ی افراد دوست دارند، دندان‌های سفید و درخشان، مانند مروارید داشته باشند. دلایل بَدرنگی و زردی دندان‌ها متفاوت است. نوشیدنی‌هایی مانند چای، قهوه، استعمال سیگار، نوشیدن مشروبات الکلی، افزایش سن، از اصلی‌ترین عوامل زردی و تیرگی دندان‌ها هستند. رنگ دندان درست مانند رنگ پوست، به شما ارث می‌رسد و همچنین ممکن است برخی از داروهای مورد استفاده در دوران کودکی نیز باعث زردی و تیرگی دندان‌ها شوند.

امروزه، علم دندانپزشکی با بهره گیری از مواد شیمیایی و ابزارهای مختلف، به ارائه روش‌های موثری برای سفید کردن دندان‌ها و روشن کردن رنگ مینای دندان که به اصطلاح بلیچینگ (Bleaching) نامیده می‌شود، می‌پردازد.

در حالیکه گزینه‌های زیادی برای سفید کردن دندان‌ها وجود دارد، امروزه استفاده از کیت‌های سفید کننده دندان  LED مورد توجه افراد بسیاری در دنیا قرار گرفته ‌است. کیت‌های سفید کننده دندان LED می‌توانند لبخندی زیبا و درخشان را برای‌تان به ارمغان بیاورند و در مقایسه با روش‌های معمول بلیچینگ دندان، هزینه کم‌تری دارند و نتایج سریع با قیمت پایین‌تری ارائه می‌دهند و بدون ریسک هستند.

کیت سفید کننده دندان LED
کیت سفید کننده دندان خانگی

روش‌های زیادی برای سفید کردن دندان‌ها در خانه و توسط خودتان وجود دارد، اما امروزه کیت‌های سفید کننده دندان LED به علت اثربخشی بالا، سهولت استفاده و قیمت مناسب بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. در ادامه این مطلب از وبلاگ مالتینا، مکانیسم عملکردی و نحوه بلیچینگ دندان‌ها با کیت سفید کننده دندان LED را بررسی می‌کنیم و به معرفی و نقد چند مورد از بهترین برندهای کیت سفید کننده دندان LED می‌پردازیم.

نحوه بلیچینگ دندان با استفاده کیت سفید کننده دندان LED

کیت‌های سفید کننده دندان LED، یک روش خانگی موثر و با دسترسی آسان برای بلیچینگ دندان هستند. با استفاده از کیت‌ها، در مدت زمان کوتاهی به صورت روزانه شاهد سفید شدن دندان های خود خواهید بود و با ادامه روند استفاده از آن‌ها، تغییری قابل توجه در رنگ مینای دندان‌ها را مشاهده خواهید کرد. این کیت‌ها با بهره گیری از بهترین و سریع‌ترین تکنولوژی، دندان‌ها را سفید می‌کنند و از صرف هزینه‌های بالا برای سفید کردن دندان در مطب دندانپزشک جلوگیری می‌کنند.

کیت‌های سفید کننده دندان دارای ژل‌ها یا سرم‌هایی هستند که بخش اصلی هر کیت را تشکیل می‌دهند و معمولاً حاوی پراکسید یا کاربامید پراکسید هستند. این مواد، سفید کننده مینای دندان هستند که به طور فعال باعث تغییر رنگ دندان‌ و سفیدتر شدن مینای آن می‌شوند. ژل سفید کننده هنگام تجزیه پراکسید هیدروژن یا کاربامید آن فعال می شود. این اجازه می دهد تا مواد تشکیل دهنده مولکول‌های لکه را از بین ببرد.

نور آبی LED به کار رفته در این کیت‌ها باعث می‌شود که نتیجه سفید کنندگی کیت تا چند برابر بیشتر شود. نور آبی کمک می‌کند که ماده سفید کننده بهتر در مینای دندان نفوذ کند و جرم و لکه‌ها را از بین ببرد و نتیجه موثرتر و ماندگارتر باشد. LED (دیود تابش نور) یک لامپ است که نوع خاصی از نور که به طور معمول نوری آبی یا قرمز رن است را به وجود می آورد. LED گرما تولید نمی‌کند و مانند اشعه ماوراء بنفش نیز مضر نیست.

کیت سفید کننده دندان LED
استفاده از کیت سفید کننده دندان

به طور کلی، تحقیقات نشان می‌دهند که نتایج حاصل از استفاده کیت‌های سفید کننده دندان LED، ترکیبی از تاثیر نور LED و مواد شیمیایی موثر در سفید کردن دندان‌ها است.

در مالتینا بیشتر بخوانید: سفید کردن دندان با نوین ترین روش های سال

مزایای استفاده از کیت سفید کننده دندان خانگی با نور LED

  • هیچگونه درد و ناراحتی برای فرد ایجاد نمی‌کند.
  • لکه‌های سرسختی را که در طی سال‌ها روی مینای دندان انباشته شده اند، را از بین می برد.
  • مینای دندان ها را تقویت کرده و از آن در برابر باکتری های مضر محافظت می کند.
  • استفاده از کیت سفید کننده دندان LED بسیار مقرون به صرفه‌تر نسبت به سایر روش های بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی است.
  • چراغ LED به کار رفته در این دستگاه نسبت به روش‌های سفید کننده دندان با استفاده از نور ماوراء بنفش (UV) بسیار ایمن و بی‌خطر است.
  • دستیابی به نتایج مثبت، سریع و آسان است و ماندگاری بالایی دارد.
  • استفاده از کیت سفید کننده دندان LED آسان و بدون دردسر بوده و در هر مکان و زمانی قابل استفاده است.

معایب و عوارض احتمالی ناشی از استفاده کیت سفید کننده دندان LED

کیت های سفید کننده دندان LED معمولاً بی‌خطر هستند و حتی توسط بسیاری از دندانپزشکان توصیه می شودن. اما ممکن است عوارض جانبی خفیفی را در برخی افراد ایجاد کنند.

شایع ترین عارضه ناشی از استفاده از کیت سفید کننده دندان LED، ایجاد حساسیت موقتی در لثه و دندان‌ها است. 

اگر دندان های شما به طور کلی حساس هستند بهترین کار دقت در انتخاب و خریداری کیت سفید کننده دندان LED و بررسی محصول از لحاظ عدم ایجاد حساسیت است. هر یک از برندهای تولید کننده کیت سفید کننده دندان LED در مورد تاثیر آن بر روی دندان‌های حساس توصیه‌های مختلفی دارد. اگر دستورالعمل های درج شده بر روی محصول را رعایت کنید و هیچ آسیبی به دندان شما وارد نخواهد شد.

خرید سفید کننده دندان از آمازون
خرید سفید کننده دندان از آمازون با مالتینا

بهترین سفید کننده دندان خانگی را از کدام برندها تهیه کنیم؟

برای مشاهده انواع سفید کننده دندان با بیشترین تنوع با رنج قیمت های مختلف میتوانید از وبسایت آمازون کمک بگیرید. تمام کیت های سفید کننده دندان با نظر کاربران در آمازون موجود هستند شما میتوانید برای خرید سفید کننده دندان از وبسایت مالتینا کمک بگیرید و خرید خود را مستقیما از آمازون انجام دهید. در ادامه به پرطرفدارترین دستگاه های سفید کننده از بهترین برندهای بهداشت دهان و دندان میپردازیم:

1. کیت سفید کننده دندان Crest

وقت آن است که دندان‌هایتان را از شر لکه‌ها و زردی خلاص کنید . لبخند خود را با پیشرفته‌ترین روش سفید کردن دندان به یک لبخند زیباتر و ملیح‌تر تبدیل کنید. کیت سفید کننده دندان Crest قدرت سفید کنندگی بالایی دارند و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، لکه‌ها را از روی مینای دندان‌های شما پاک کرده و باعث روشن‌تر شدن دندان‌هایتان شوند.

کیت سفید کننده دندان Crest با نور LED، سریع‌ترین فناوری برای سفید کردن دندان را دارد و با هزینه کم به صورت حرفه‌ای دندان‌های شما را سفید می‌کند. ماده فعال موجود در این کیت مشابه ماده‌ای است که دندانپزشک‌ها هم برای سفید کردن دندان از آن استفاده می کنند.

کیت سفید کننده دندان Crest با تنها یک بار استفاده هم تاثیر خود را می‌گذارد و تا مدت‌ها می‌توانید از نتیجه ماندگار آن لذت ببرید. کافی است هر بار 10 دقیقه از این کیت استفاده کنید. بعد از تکمیل شدن دوره درمان، نتایج تا 36 ماه ماندگاری دارد.

دوره درمان کامل با این کیت 10 روز است. برای هر درمان باید از دو نوار یکی برای دندان‌های بالا و دیگری برای دندان‌های پایین استفاده کنید. زمان استفاده از کیت یک ساعت است.

خرید کیت سفید کننده دندان Crest

جهت مشاهده قیمت و خریداری محصول از طریق لینک موجود می‌توانید اقدام نمایید.

کیت سفید کننده دندان LED
کیت سفید کننده دندان Crest

2. کیت سفیدکننده دندان Colgate

کیت سفید کننده دندان Colgate Optic White تغییر شش درجه‌ای رنگ مینای دندان را در طول یک درمان ده روزه  را تضمین می کند. این محصول شامل لامپ LED، سیم و پلاگین شارژ، 20 عدد سرم‌ سفید‌ کننده است
سرم سفید کننده حاوی پراکسید هیدروژن 9٪ است و به منظور استفاده آسان، در ویال‌های تکی قرار می گیرد. استفاده از این کیت برای سفید کردن دندان‌ها، بیشتر از 10 دقیقه در روز وقت شما را نخواهد گرفت و هیچگونه عوارض و حساسیتی برای دندان‌های‌تان ایجاد نخواهد کرد.

پراکسید هیدروژن فعال شده با نور آبی LED فقط در 10 دقیقه از استفاده روزانه به مدت 10 روز می تواند 6 درجه تغییر رنگ و سفیدتر شدن دندان فراهم کند.

خرید کیت سفیدکننده دندان Colgate

کیت سفید کننده دندان LED
کیت سفیدکننده دندان Colgate

3. کیت سفید کننده دندان iSmile

کیت سفید کننده دندان iSmile یک روش سفید کننده حرفه ای در خانه است و تغییر رنگ 8  درجه‌ای رنگ مینای دندان را در یک هفته  تضمین می کند. سرم 35٪ کاربامید پراکسید سرم کاملا بی‌خطر بوده و تأثیرات آن با چراغ‌های LED کیت افزایش یافته است. این محصول دارای 5 لامپ LED داخلی است و اثر ژل سفید کنندگی دندان ها را افزایش و باعث کاهش حساسیت دندان ها در طول درمان می شود.
کیت سفید کننده دندان iSmile دارای یک تایمر است، که کنترل مدت زمان استاندارد استفاده از کیت را آسان‌تر می‌کند.

خرید کیت سفید کننده دندان iSmile

برای اطلاع از قیمت دقیق و سایر ویژگی‌های این محصول می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

کیت سفید کننده دندان LED
کیت سفید کننده دندان iSmile

4. کیت سفید کننده دندان GLO Brilliant

با داشتن 16 لامپ LED آبی، کیت سفید کننده دندان GLO Brilliant در حال حاضر یکی از بهترین کیت‌های سفید کننده دندان در بازار است. این محصول شامل سه آداپتور برای شارژ کردن آیفون ، اندروید و پورت USB است و بدون ایجاد حساسیت، نتایج سریع، قابل توجه و ماندگاری را ارائه می‌دهد. تکنولوژی پیشرفته و کاربرد آسان، ارائه نتایج مثبت و سریع و طراحی زیبا و بادوام ،از ویژگی های اصلی این کیت سفید کننده دندان است.

با مراجعه به لینک زیر، می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این محصول و قیمت آن پیدا کنید.

کیت سفید کننده دندان LED
کیت سفید کننده دندان GLO Brilliant

5. کیت سفید کننده دندان Smilestra

با استفاده از کیت سفید کننده دندان Smilestra اولین قدم را برای داشتن لبخندی روشن تر و سفیدتر بردارید. اثرات مثبت این کیت سفیدکننده پیشرفته دندان از نظر بالینی به اثبات رسیده است. نتایج حاصل از استفاده این کیت در کمتر از 7 روز قابل مشاهده خواهد بود. این محصول هیچ گونه حساسیت و آسیبی برای لثه و دندان‌ها ایجاد نمی‌کند و ماندگاری نتایج حاصل از آن طولانی مدت است.

کیت سفید کننده دندان Smilestra حاوی ژل سفید کننده 35٪ کاربامید پراکسید است که بر روی دندان‌ها اعمال شده و با تابش نور LED از دستگاه، هرگونه لکه و زردی را بر روی مینای دندان‌ها از بین می‌برد.

این کیت دارای تایمر است که به طور خودکار پس از اتمام زمان استاندارد درمان، دستگاه را خاموش می کند. چراغ سفید کننده LED از سیلیکون 100٪  پزشکی ساخته شده است و با تلفن هوشمند شما همگام سازی می‌شود.

خرید کیت سفید کننده دندان Smilestra

 

کیت سفید کننده دندان LED
کیت سفید کننده دندان Smilestra

چند دستورالعمل کلی هنگام استفاده از کیت سفید کننده دندان LED

  • قبل استفاده از کیت سفید کننده دندان LED با دندانپزشک خود مشورت کنید. فقط یک متخصص دندانپزشک می تواند به طور دقیق ارزیابی کند که آیا دندان ها و لثه های شما در وضعیت مناسب برای سفید کردن قرار دارند.
  • به مبتلایان به پوسیدگی دندان و بیماری‌های لثه و دهان توصیه می شود، این بیماری ها را قبل استفاده از کیت سفید کننده دندان LED درمان کرده و سپس سفید کردن دندان‌های خود را آغاز کنند.
  • استفاده از کیت سفید کننده دندان LED برای افراد پایین دوازده سال، زنان باردار و شیرده توصیه نمی‌شود.
  • قبل از استفاده از هر نوع کیت سفید کننده دندان حتما دستورالعمل‌های درج شده برای محصول را مطالع ه و مطابق آن روند سفید کردن دندان‌های خود را آغاز کنید.
  • از کیت سفید کننده دندان LED برای مدت زمان طولانی‌تر از آنچه در دستورالعمل درج شده است، استفاده نکنید.
  • از بلع ژل یا سرم سفید کننده کیت خودداری کنید.
  • بسته به سبک زندگی شما، مدت زمان مشاهده اثرات و ماندگاری نتایج ناشی از استفاده کیت سفید کننده دندان LED برای دوره های مختلف قابل مشاهده است. اگر سیگاری هستید یا چای یا قهوه زیادی می نوشید، ممکن است کمی دیرتر به نتایج دلخواه خود برسید.

آیا بعد استفاده از کیت سفید کننده دندان می توانم به طور عادی غذا بخورم و بنوشم؟

پاسخ به این سوال مثبت است و بعد از استفاده از کیت سفید کننده دندان LED به راحتی می‌توان به خوردن و آشامیدن معمول و روزانه ادامه داد ولی اکثر شرکت های سازنده کیت های سفید کننده دندان توصیه می‌کنند تا یک ساعت بعد از استفاده از کیت سفید کننده دندان، از خوردن و آشامیدن خودداری کنید. به طور کلی بهترین زمان استفاده کیت‌های سفید کننده دندان، برای اثر بخشی سریع تر و بهتر، در پایان روز و قبل از خواب می‌باشد.

کیت سفید کننده دندان LED
کیت سفیدکننده دندان Colgate

نقد و بررسی چند نمونه از بهترین برندهای کیت سفید کننده دندان LED

پیدا کردن بهترین کیت سفید کننده دندان آسان نیست. با نگاه اول شاید بگویید که همه کیت‌های سفید کننده یکسان هستند. با این حال با بررسی چند کیت مختلف، اگر عمیق تر می توانید تفاوت هایی را مشاهده کنید. تفاوت انواع کیت های سفید کننده دندان LED در ترکیبات فعال موجود در سرم ها یا ژل‌های سفید کننده، محتویات مجموعه و قیمت و… است. در ادامه، به معرفی و نقد پنچ مورد از بهترین کیت‌‌های سفید کننده دندان LED می‌پردازیم.

سفید کننده دندان خانگی

سخن پایانی

کیت‌‌های سفید کننده دندان LED از تکنولوژی‌های نوین در حیطه درمان‌های زیبایی دندانپزشکی هستند که از سهولت کاربری، قیمت مناسب و اثربخشی بالایی برخوردار هستند و هر فرد متناسب با نیاز خود و تنها با استفاده‌ی روزانه چند دقیقه‌ای از این کیت‌ها، می‌تواند دندان‌های سفید و درخشان داشته باشد و با اعتماد به نفس بیشتری لبخند بزند.

کیت سفید کننده دندان LED
کیت سفید کننده دندان

شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مالتینا (واسط خریداران ایرانی و فروشگاه آمازون آمریکا)، می‌توانید هر یک از محصولات معرفی شده در این مطلب و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی را مشاهده و خریداری نمایید. تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه با تضمین کیفیت و اصالت، به فروش می‌رسند.

همچنین در مالتینا می‌توانید به راحتی از آمازون آمریکا (بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین دنیا)، خرید خود را از هر جای ایران و با کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب بانکی، انجام داده و بدون نیاز به کردیت کارت، ترخیص از گمرک و موارد مربوط به ارسال از امریکا، کالای سفارشی خود را ۲-۳ هفته بعد، درب منزل خود تحویل بگیرید.

اگر دیدگاه یا تجربه مفیدی در مورد روش‌‌های بلیچینگ و سفید کردن دندان‌ و یا استفاده از کیت‌های سفید کننده دندان LED دارید، لطفا در بخش نظرات این نوشته با ما و خوانندگان وبلاگ مالتینا به اشتراک بگذارید. هچنین پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی و اطلاع از معتبرترین و به روزترین راهکارها و روش‌‌های حفظ زیبایی و سلامت، مطالب مفید و کاربردی بخش سلامت و زیبایی وبلاگ مالتینا را مطالعه نمایید.

منابع: stylecraze.comٰ، authoritydental.org

در مالتینا بیشتر بخوانید:

چرا تمیزی ۱۰۰% دهان و دندان فقط با نخ دندان امکان پذیر است؟

خمیر دندان و مزایای فوق العاده آن برای همه چیز

تهیه خمیردندان و دهانشویه خانگی با قدرت پاکیزگی فوق العاده بالا

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024