کانسیلر چیست؟ | بررسی کانسیلر تارت با 100% پوشانندگی کامل

کانسیلر تارت

کانسیلر تارت (Tarte shape tape contour concealer)

کانسیلرها یا پوشش دهنده ها از مهم ترین و ضروری ترین اجزای کیف آرایش خانم ها به شمار می آیند. از کانسیلر ها برای احیای یک چهره خسته، مخفی کردن جوش ها یا خال و بخش های تیره پوست می توان استفاده نمود. برای آشنایی بیشتر با یکی از محبوب ترین کانسیلرها، در این مقاله با ما همراه باشید…

کانسیلر چیست؟

کانسیلر تارت
تست رنگ کانسیلر تارت

کانسیلرها از عناصر جادویی مورد استفاده در آرایش صورت هستند که در مخفی کردن تیرگی، کبودی، لک و جوش ها، بسیار موثرند و بلافاصله بعد از استفاده، ظاهری صاف و روشن و بی نقص بر روی پوست صورت ایجاد می کنند.

کانسیلرها از لحاظ ساختاری همان کرم‌ پودر فشرده شده روشن و رنگی می باشند و دارای درجه پوشانندگی بالاتر از کرم پودر هستند. کانسیلرها به‌ اشکال مختلف و متفاوتی در بازار وجود دارند؛ کانسیلر های مایع، استیکی یا ماتیکی و کانسیلر های مدادی و جامد، از جمله انواع کانسیلر می باشند.

کانسیلر مایع تارت بهترین کانسیلر برای انواع مختلف پوست می باشد و نحوه استفاده آن بسیار ساده و راحت بوده و ظاهری مات و بی نقص و صاف بر روی پوست صورت شما ایجاد می کند. قدرت پوشانندگی و کاور کانسیلر تارت بی نظیر بوده و تمام لک ها و کک مک و یا کبودی و تیرگی را به طور کامل می پوشاند و بر روی صورت حالت طبیعی ایجاد نموده و ماندگاری بسیار خوبی دارد.

این کانسیلر به راحتی بر روی پوست پخش می شود و در خطوط و منافذ صورت جمع نمی شود و حالت غیر طبیعی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

چگونه کانسیلر مناسب برای پوست خود را انتخاب کنیم؟

کانسیلر ها در رنگ ها و فرم های مختلفی در بازار وجود دارند، اما شما باید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب است.

نکته مهم در انتخاب کانسیلر مناسب، این است که باید رنگ کانسیلر یک یا دو درجه روشن تر از رنگ کرم پودر و پوست صورت فرد باشد.

البته اگر کانسیلر خیلی روشن باشد به جای پوشاندن لک و تیرگی، لکه‌های تیره و عیوب چهره را را برجسته تر کرده و بیشتر نشان می دهد. اگر شما در حال تلاش برای پنهان کردن آکنه، ضایعات، کبودی صورت خود هستید، پس باید یک کانسیلر که 1-2 درجه از رنگ پوست شما روشن تر است را انتخاب و خریداری کنید.

اگر شما از نابرابری رنگ نقاط مختلف پوستتان ناراضی هستید و می خواهید تمام صورتتان بعد از آرایش رنگی یکسان و یک پارچه داشته باشد، باید کانسیلر های سبز یا زرد رنگ را انتخاب کنید.

کانسیلر چگونه و در کجا استفاده می شود؟

قبل از استفاده و اعمال کانسیلر بر روی پوست صورت خود، کارهای مرطوب کردن پوست خود را انجام دهید و بعد از کرم پودرتان استفاده کنید.
بعد از پخش کردن کامل کرم پودر بر روی همه ی نقاط پوست، چند دقیقه صبر کنید تا کرم پودر کمی خشک شود و سپس کانسیلر خود را بردارید و بر روی لک و جوش ها و کبودی و تیرگی های پوشت با نوک انگشت اشاره یا با استفاده از فرچه، بزنید.

پس حتما کانسیلرتان را از روی کرم پودر بزنید و بعد می توانید آن را با مقداری پودر فیکس یا پنکیک، در سر جای خود فیکس کنید.

دقت داشته باشید که استفاده ی از مقدار زیاد کانسیلر، سبب تجمع و چرب شدن آن در زیر چشم می شود و پف زیر چشم ها را برجسته تر می کند، پس به مقدار مناسب از کانسیلر را فقط بر روی جوش و لک ها و ناحیه اطراف چشم بزنید و بر روی نقاط روشن و سالم پوست کانسیلر نزنید.

 1: برای رفع تیرگی و کبودی های زیر چشم و زیر ابرو

اگر شما هم جزء آن دسته از خانم هایی هستید که پوست زیر و اطراف چشمتان تیره تر از سایر نقاط پوست صورتتان است، با استفاده از کانسیلری که درجه رنگ روشن تری از پوست شما دارد، می توانید این تیرگی ها را برطرف کنید و نابرابری رنگ پوست صورتتان را تصحیح کنید.

برای این کار با استفاده از نوک انگشتان اشاره و یا فرچه های آرایشی مخصوص و یا اسفنج های آرایشی، کانسیلر را به صورت یک مثلث برعکس بر روی پوست پایین چشم بزنید و سپس با ضربات آرام آن را روی پوست این ناحیه پخش کنید. این کار را ابتدا از زیر چشم شروع کرده و سپس بر روی پلک های خود انجام دهید تا تیرگی ها محو شوند.

2: برای پنهان کردن جوش، جای جوش و یا کک و مک و لکه های پوستی و خال ها

اگر بر روی پوست صورتتان دارای هر گونه آثار جوش و لک و خال هستید و می خواهید آن را بپوشانید و پوستی صاف و یکدست داشته باشید، برای این کار، کانسیلر را به صورت یک لایه روی محل مورد نظر با نوک انگشت و نقطه ای بزنید و سپس به صورت ضربه ای، آن را پخش کنید.

نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در استفاده از کانسیلرها، این است که نباید همانند کرم بر روی پوست مالیده شوند، بلکه با ضربات آرام نوک انگشتان یا هر وسیله دیگری مانند فرچه یا اسنج باید بر روی پوست اعمال شوند.

کانسیلر تارت
استفاده صحیح کانسیلر

نکات مهمی که در هنگام استفاده از کانسیلر باید بدانید

برای این که کانسیلر بر روی پوست صورت شما به صورت غیر طبیعی جلوه نکند و ظاهر طبیعی داشته باشد، باید کانسیلر هایی متناسب با رنگ پوست خودتان، که یک یا دو درجه روشن تر از پوستتان است را انتخاب کنید. در غیر این صورت پوست صورت شما بعد از آرایش دچار نابرابری رنگ شده و یک حالت غیر طبیعی خواهد داشت.

بعد از زدن کانسیلر در ناحیه اطراف چشم، برای جلوگیری از تجمع و چرب شدن این ناحیه، حتما از پودر فیکس بی رنگ استفاده کنید تا ماندگاری کانسیلر بیشتر شود.

اگر کانسیلر هم به طور کامل سیاهی های ناحیه اطراف چشم شما را نمی پوشاند، سعی کنید به اندازه کافی خواب داشته باشید و روزانه زیاد آب بنوشید.

با کانسیلر تارت یک آرایش عالی و ماندگار داشته باشید

کانسیلر تارت نه تنها کبودی های زیر چشم، جوش و لکه های پوستی را می پوشاند و محو می کند، حتی اگر خالکوبی دارید و می خواهید در روزهای خاص آن را پنهان کنید، می توانید خالکوبی خود را در یک مرحله و با استفاده از کانسیلر تارت محو کنید.

کانسیلر تارت
رنگبندی کانسیلر تارت

کانسیلر تارت دارای ساختار نرمی است و به آسانی روی پوست ناحیه مورد نظر پخش شده و قدرت پوشانندگی فوق العاده بالایی دارد و دارای ماندگاری خوبی نیز می باشد. با استفاده از کانسیلر تارت به راحتی می توانید با نقص ها و تیرگی های پوست صورت خود خداحافظی کنید و در تمام طول مهمانی، آرایشی جذاب، خیره کننده و ماندگار داشته باشید.

از رنگ های تیره و روشن کانسیلر تارت می توان به عنوان یک کرم کانتور نیز استفاده نمود و کار شکل دهی و تغییر فرم صورت را نیز با آن انجام داد، برای این کار باید دو رنگ روشن و تیره از سری کانسیلرهای تارت را خریداری نمایید.

اگر به دنبال یک پوشاننده خوب بر روی عیوب صورت خود هستید، کانسیلر تارت، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود و بعد از استفاده از آن صاحب پوستی صاف و روشن و یک دست و عاری از هر گونه لک و تیرگی و جوش خواهید بود. این کانسیلر در داخل خطوط اطراف چشم جمع نمی شود و باعث چرب شدن و براق شدن ناحیه اطراف چشم نمی شود و در عین حال در طول روز، اثر و پوشانندگی خود را از دست نمی دهد و ماندگاری خیلی خوبی بر روی پوست صورت شما دارد.

  • جهت خرید و سفارش کانسیلر مایع تارت در رنگ های متنوع و زیبا و با حجم 10 میلی لیتر، می توانید از طریق لینک زیر اقدام نموده و به راحتی صاحب یک کانسیلر با کیفیت عالی و قیمت مناسب شوید.

    خرید کانسیلر تارت
    خرید کانسیلر تارت