Sojos | چرا عینک آفتابی های برند سوجوس معروف شدند؟

برند sojos از مطرح ترین برند های تولید عینک آفتابی است که در ده سال گذشته با بهترین طراحان اسپانیایی، ایتالیایی و آمریکایی همکاری کرده‌ و عینک های آفتابی‌ متعدد و بسیار زیبا و جذابی را برای فروش عرضه کرده است. برند سوجوس تلاش داشته تا اعتماد به نفس زنان را بیش از پیش افزایش ‌دهد و به آن‌ها کمک کند که ظاهر جذابی داشته‌ باشند. اگر به دنبال جذابیت هستید و به ظاهر و استایل خود اهمیت می‌دهید مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد می‌شود.

آنطور که این شرکت در بخش معرفی برند خود در وبسایتشان بیان می کند ؛ این موسسه با محوریت زنان تاسیس شده ‌است و به همین خاطر برای آنها بسیار مهم است که این شرکت و همچنین موسسان آن یک منبع الهام ‌بخش برای زنان باشد و وجهه‌ای محترم و قدرتمند در جامعه و مخصوصا بین زنان جامعه داشته ‌باشد. به همین دلیل در شرکت سوجوس از تجربه سالیان اخیر استفاده ‌شده و تلاش شده ‌است که یک تیپ و ظاهر جذاب و لاکچری را برای زنان به وجود بیاید. همچنین تلاش ‌شده که عینک آفتابی‌های با کیفیت و طراحی زیبا با حداقل قیمت در اختیار خانم‌ها قرار بگیرد. طراحان شرکت سوجوس با شوق و انرژی زیاد همواره در حال طراحی عینک آفتابی‌های جدید هستند و تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا بتوانند به افزایش اعتماد به نفس زنان در جامعه کمک ‌کنند.

عینک آفتابی سوجوس زیبا

اهمیت لنزهای یو وی و بلو بلایت  

بلو لایت چیست؟ شما تا چه میزان درباره بلو لایت اطلاعات دارید؟ بیایید به صورت مختصر با اصطلاح بلولایت آشنا شویم.
بلو لایت در واقع بخش از طیف نور مرئی است که طول موج آن بین 400 تا 500 نانومتر است. بلو لایت کوتاه‌ترین طول موج را دارد اما بیشترین انرژی را در بین رنگ‌های موجود در طیف مرئی دارد.
نور خورشید، نورهای LED، لامپ‌های کم مصرف، لامپ‌های فلوئورسنت، مانیتورهای LCD، و صفحات موبایل و نمایشگرهای LCD همگی قادر هستند که اشعه بلو لایت را از خود ساطع‌ کنند.
اگر بخواهیم از مزیت‌های این اشعه نام ببریم می‌توانیم به این مورد اشاره‌ کنیم که اشعه بلولایت باعث می‌شود تا سریعا توجه شما به سمت آن جلب‌ شود اما از طرف دیگر باید بدانید که نگاه‌کردن به اشعه بلولایت با چشم غیر مسلح در طولانی مدت می‌تواند به چشمان شما و حتی به قرنیه و غدد اشکی آسیب وارد کند.
ما امروزه در یک دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم. با نگاه کردن به اطراف خود متوجه خواهید شد که وسایل الکترونیکی بسیار زیادی در اطراف همه ما وجود دارد. در اغلب این وسایل الکترونیکی از اشعه بلو لایت استفاده شده ‌است. مطابق آمار، 9 نفر از هر 10 نفر روزانه بیش از 8 ساعت را با استفاده از وسایل الکترونیکی می‌گذرانند. البته باید بیان کنیم که در این آمار میزان ساعاتی را که یک فرد به تلویزیون نگاه می‌کند، به حساب نیاورده‌ایم. با یک حساب سر انگشتی متوجه خواهید شد که اکثر انسان‌ها روزانه تا چه میزان در معرض اشعه بلو لایت قرار می‌گیرند. همین امر باعث می‌شود که در طول روز دچار خشکی و خستگی چشم شوید. همچنین این مورد می‌تواند باعث ایجاد اختلالاتی در خواب شود و فرد نتواند خواب راحتی را تجربه ‌کند. ما می‌توانیم وسایل الکترونیکی را به عنوان یکی از عواملی بدانیم که باعث می‌شود فرد نتواند یک خواب با کیفیت را تجربه‌ کند.

بیشتر بخوانید: چگونه عینک آفتابی مناسب صورت خود را انتخاب کنیم؟

جلوگیری از ورود مستقیم اشعه بلو لایت به چشم

اما امروزه یک راه حل بسیار مناسب برای جلوگیری از ورود مستقیم اشعه بلو لایت به چشم وجود دارد و آن هم استفاده از عینک آفتابی‌هایی است که می‌توانند مانع از ورود اشعه بلولایت به چشم فرد شوند. این عینک‌ها می‌توانند به شما کمک‌ کنند تا در انتهای روز و در زمان خواب، بتوانید یک خواب با کیفیت و راحت را تجربه ‌کنید. همچنین امروزه بسیاری از فریم‌ها دارای این ویژگی هستند که می‌توانند با کاهش میزان درخشش ساطع ‌شده از وسایل دیجیتالی میزان خشکی و خستگی چشم را کاهش ‌دهند.
در نهایت باید بدانید که اگر می‌خواهید از خستگی و خشکی چشم خود جلوگیری ‌کنید استفاده از عینک آفتابی‌های سوجوس یک گزینه بسیار مناسب محسوب می‌شود. عینک آفتابی‌های سوجوس قادرند که از تابش مستقیم اشعه بلولایت به چشم شما جلوگیری ‌کنند.
علاوه بر اشعه بلولایت، دیگر اشعه‌ای که باید به آن توجه ‌کنید اشعه اولترا وایولت یا همان فرابنفش است. باید بدانید که اشعه فرابنفش گاهی اوقات می‌تواند آسیب‌های سخت و جبران ناپذیری را به چشمان شما واردکند. جالب است بدانید که چشم انسان تنها بافت درونی است که می‌تواند مستقیما در معرض اشعه فرابنفش قرار بگیرد. مطابق آماری که اعلام شده‌ است حدود 94 از افراد حتی نمی‌دانند که اشعه فرابنفش می‌تواند به چشمان فرد آسیب وارد کند.
اما شما باید بدانید که در هر 365 روز از سال چشمان شما در معرض اشعه فرابنفش قرار دارد و همچنین جالب است بدانید که در 40 درصد مواقع اشعه فرابنفش درحالی وارد چشم فرد می‌شود که فرد زیر نور مستقیم آفتاب قرار ندارد. پزشکان اعلام کرده‌اند که بین 5 تا 10 درصد منشا سرطان پوست در بدن انسان، پلک چشم انسان است.

احتمالا تا اینجا متوجه شده‌اید که اشعه فرابنفش تا چه میزان می‌تواند برای چشم انسان خطرناک ‌باشد. اما استفاده از عینک آفتابی‌های UV حتی آن‌هایی که دارای لنزهای روشن هستند به مقدار خیلی خوبی می‌تواند از این آثار مخرب جلوگیری‌ کند.

عینک آفتابی قیمت مناسب

جلوگیری از آب مروارید و پیرچشمی با عینک آفتابی سوجوس

یکی از آمارهای جالبی که جامعه پزشکی آمریکا بیان کرده ‌است این است که امروزه بیش از 22 میلیون آمریکایی بالای 40 سال از مشکل آب مروارید رنج می‌برند. همچنین باید بدانید که بیش از 90 درصد مواردی که منجر به پیرچشمی در فرد می‌شود ناشی از برخورد مستقیم اشعه فرابنفش به چشم انسان است.
اما جای نگرانی وجود ندارد زیرا در عینک آفتابی‌های سوجوس از لنزهای UV استفاده شده ‌است و شما با پوشیدن این عینک‌ها می‌توانید مانع از این امر بشوید که اشعه فرابنفش به صورت مستقیم به چشمان شما برخورد کند.
پس عینک آفتابی‌های سوجوس علاوه بر اینکه از لنزهایی UV بهره می‌برند همچنین می‌توانند از برخورد مستقیم اشعه بلولایت به چشم جلوگیری‌ کنند و از آسیب‌های مختلف چشمی جلوگیری ‌کنند. به همین دلیل می‌توانیم ادعا کنیم که عینک آفتابی‌های سوجوس علاوه بر اینکه به جذابیت ظاهر فرد کمک می‌کنند از طرفی قادر هستند که از آسیب ‌دیدن چشم نیز جلوگیری‌ کنند.

بیشتر بخوانید : چگونه یک عینک آفتابی با کیفیت را تشخیص دهیم؟

عینک آفتابی های سوجوس با قیمتی مناسب

امروزه داشتن یک عینک آفتابی مناسب یکی از اصلی‌ترین ملزومات افرادی محسوب می‌شود که در مناطق گرمسیری زندگی می‌کنند و یا قصد دارند به مسافرت و یا می‌خواهند به ساحل بروند. اگر شما در زمینه خرید عینک آفتابی اطلاعات زیادی نداشته ‌باشید ممکن است مجبور شوید که چندین بار و چندین عینک آفتابی متفاوت را با قیمت‌هایی متفاوت خریداری‌ کنید. حتی اگر این عینک‌ها را با قیمت پایینی خریداری ‌کنید اما باز هم ممکن است از نظر مالی دچار مشکل بشوید (زیرا مجبور شده‌اید که چندین عینک آفتابی با قیمت متفاوت را خریداری‌ کنید). به همین دلیل بهتر است که ابتدا یک برند خوب و معتبر را شناسایی‌ کنید و سپس با توجه به نیازی که دارید و با توجه به سلیقه شخصی خودتان، اقدام به خرید عینک آفتابی کنید.
البته نگران نباشید زیرا شما می‌توانید عینک آفتابی‌های باکیفیت و کارآمد سوجوس را با هزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه خریداری‌ کنید. با مراجعه به سایت آمازون شما می‌توانید گزینه‌های خرید بسیار متفاوت و جذابی از عینک آفتابی‌های سوجوس را مشاهده ‌کنید. جالب است بدانید که بسیاری از این عینک‌ها دارای قیمتی کمتر از 15 دلار هستند.
شرکت سوجوس سالیانه عینک‌های متفاوتی را و با طراحی‌های بسیار متفاوت روانه بازار می‌کند و همگی آن‌ها را با قیمتی بسیار پایین به فروش می‌رساند. همین امر باعث شده است تا این عینک آفتابی‌ها با استقبال بسیار زیادی از طرف مخاطب مواجه‌ بشود و در نتیجه میزان فروش آن بالا رفته است و به تبع این افزایش فروش، میزان سود شرکت نیز افزایش یافته ‌است.

عینک آفتابی جذاب

نظرات ثبت شده در مورد برند سوجوس

شما با مراجعه به سایت آمازون و مطالعه نظرات افرادی که این عینک آفتابی‌ها (عینک آفتابی سوجوس) را خریده‌اند متوجه خواهید شد که این عینک آفتابی تا چه میزان کارآمد و با کیفیت است. برای مثال در اینجا می‌خواهیم نظرات یکی از کاربران را که عینک آفتابی سوجوس مدل Cat Eye که دارای لنز مسطح است و با پرداخت 12.99 دلار آن را خریده‌ است را برای شما بیان‌کنیم:
من این عینک آفتابی را خریدم و از کیفیت بالای این عینک بسیار خوشحال بودم. اما من رنگ اشتباهی از عینک را سفارش داده ‌بودم و در حقیقت من دوست داشتم که رنگ صورتی این عینک را داشته‌ باشم. من مجددا جستجو کردم و تصمیم ‌گرفتم که یک عینک مشابه اما از یک برند دیگر که به اندازه 2 دلار ارزان‌تر بود را خریداری‌کنم. اما من اشتباه می‌کردم. زیرا متوجه‌ شدم که عینک آفتابی سوجوس دارای کیفیت بسیار بالاتری نسبت به این عینکی بود که من خریداری کرده ‌بودم. به همین دلیل از اینکه فقط به خاطر 2 دلار، تصمیم‌ گرفتم عینک سوجوس را خریداری ‌نکنم، احساس پشیمانی و تاسف می‌کردم.
شما باید بدانید که عینک آفتابی سوجوس دارای کیفیت بسیار بالایی است و به همان میزان هم دارای وزن پایینی است. مهم نیست که شما چه مدل و چه طرح عینکی را برای استفاده از عینک می‌پسندید زیرا عینک آفتابی‌های سوجوس در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع و متفاوتی عرضه می‌شود و به همین دلیل عینک آفتابی‌های سوجوس قادر هستند که سلایق بسیار متنوعی را پوشش دهند.

بیشتر بخوانید: نمونه های عینک آفتابی ۲۰۱۹ سلبریتی ها و سوپراستارهای جهانی

اگر شما هم عاشق عینک‌های آفتابی سوجوس شده‌اید و می‌خواهید برای خود و یا به عنوان یک هدیه ارزنده آن را برای دوست و همسر خود خریداری کنید می‌توانید به لینک ارائه شده در زیر مراجعه کنید. با مراجعه به این لینک شما می‌توانید تمامی عینک‌های موجود در وبسایت آمازون را مشاهده کنید و از اینکه عینک آفتابی برند سوجوس را با قیمتی فوق‌العاده خریداری می‌کنید لذت ببرید. عینک‌های آفتابی سوجوس از بهترین برندهای عینک آفتابی در جهان است که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. به صورت خلاصه می‌توانیم ویژگی های برتر این برند را اینگونه ذکر کنیم: جلوگیری از ورود مستقیم اشعه بلو لایت به چشم و جلوگیری از مشکلات آب مروارید و پیرچشمی و قیمت مقرون به صرفه و مناسب.

عینک آفتابی خاص و زیبا

منبع:

people

sojosvision

sojosvision

sojosvision