امروزه اپیدمی کرونا در سراسر جهان پخش شده و طبق آمار تمام کشورهای دنیا را درگیر خود کرده است. با تصمیم های اتخاذ شده و برای جلوگیری از این ویروس، قرنطینه طولانی مدت جزو پروتکل های بهداشتی قرار گرفته است. دیدن فیلم، شنیدن موسیقی، انجام حرکات ورزشی خانگی و سایر فعالیت های خلاقانه قابل انجام در خانه از سرگرمی‌های این دوران به شمار می رود. این روزها که همه جا تعطیل شده و زمان زیادی برای انجام کارهای دلخواه خود دارید. این بار در وبلاگ مالتینا چالش پیشنهاد فیلم در ایام قرنطینه و کرونا را پذیرفتیم و درصدد معرفی فیلم های خاص مناسب سلیقه شما کاربران عزیز خواهیم بود.

اگرچه دوران کسل آور و خسته کننده‌ای را سپری می‌کنیم و از فرط انرژی منفی به ستوه آمده‌ایم اما ازین به بعد باید به خانه‌نشینی عادت کنیم و سعی کنیم در شرایط پیش آمده خوش بگذارنیم. اگرچه روش‌های زیادی برای سرگرمی در خانه و حفظ قرنطینه همگانی وجود دارد اما دیدن فیلم در کنار اعضای خانواده می‌تواند تفریح خوبی به حساب بیاید. در حقیقت اگر راه‌های بیرون بسته است اجتماع را داخل خانه تقویت کنیم. توصیه می‌کنیم که لیستی به نام فیلم پیشنهادی درست کرده و نام چندین مورد از محبوب‌ترین‌های سینما را داخل آن بنویسید، سپس با در نظر گرفتن اولویت‌های خود به تماشای فیلم بنشینید. فراموش نکنید که سلیقه‌های مختلف و ژانرهای متنوع را در لیست بگنجانید تا با انتخاب‌های تکراری روبرو نشوید. شاید این کار کمی سخت به نظر برسد اما اگر این مطلب را بخوانید، به اندازه کافی پیشنهاد فیلم در دوران کرونا ارائه شده است.

کدام پیشنهاد فیلم را برای تماشا بپذیریم؟

همانطور که می‌دانید بشر با یکی از بحران‌های تاریخی خود روبرو شده و راه حل این مشکل در خانه ماندن است. مسابقات ورزشی و فوتبال هم به صورت کامل لغو شده‌اند و خبری از آن نیست! اما دیدن فیلم در قرنطینه یک گزینه خوب بنظر می‌رسد که اگر با چندین پیشنهاد فیلم فوق العاده طرف باشیم، تلخی ایام را به طور کامل فراموش خواهیم کرد. اینکه بتوانیم یک راهنمای خوب از فیلم‌های سینمایی جذاب داشته باشیم، موقعیت ویژه‌ای به شمار می‌رود. تابحال به معیارهای خود برای تماشای فیلم توجه کرده اید؟! بیشتر به داستان فیلم توجه می کنید یا بازیگران و کارگردان فیلم. سلایق مختلفی وجود دارد، با اینکه هر کدام از ما ژانر خاصی را برای پیشنهاد فیلم می‌پسندیم اما توصیه می‌کنیم به سایر فیلم‌های دیگر نیز توجه داشته باشید.

شما می‌توانید نظرهای منتقدین را مدنظر قرار دهید یا خلاصه داستان فیلم مورد نظر را برای انتخاب آن بخوانید. معمولا فیلم‌های خوب امتیاز بالایی کسب نموده‌اند و شهرت فراوانی در میان اهالی هنر دارند. بنابراین خیلی نامنظم فیلم پیشنهادی از سوی افراد مختلف را برای دوران قرنطینه کرونا مناسب ندانید. فیلم‌های زیادی با بازیگران مuروف و میلیون‌ها دلار هزینه خوب از کار در نیامده‌اند که بعد از اکران عیار واقعی آنها مشخص شده است.

باید لیست پیشنهاد فیلم خوبی برای ایام قرنطیه در جیب خود داشته باشید، تمام سعی ما در این مطلب ارائه نقشه و به وجود آوردن شرایط مناسب برای بهره بردن از دوران کرونا بوده است.

لیست پیشنهاد فیلم در ایام قرنطینه

سینما ها بسته شده و اکران فیلم وجود ندارد، هر گونه تجlع باعث تشدید بیماری می‌شود. کرونا ویروس ما را مجبور کرده از منزل خارج نشویم و شرایط بسته بودن سینماها را تحمل کنیم. این موقعیت برای دوستداران سینما شرایط بسیار سختی به شمار می‌رود و روند فرسایشی حاضر کم‌کم ما را دچار کلافگی می‌کند. بهتر از دیدن فیلم در این ایام چه کاری می‌توان انجام داد، اما این همه زمان اضافی باعث نمی شود تا قلاب ماهیگیری خود را همینطور داخل آب بیاندازیم. گرفتن شاه‌ماهی با کمک دیگران آسان‌تر است، بنابراین لیست گسترده‌ای از فیلم های مختلف در ژانرهای محبوب را برایتان آماده کرده‌ایم. در ادامه شما را با پیشنهادات هیجان انگیزی روبرو می‌سازیم و کاری می‌کنیم که ایام قرنطینه را به آسانی پشت سر بگذارید.

تمام فیلم‌های معرفی شده در دسترس قرار دارند و با جستجویی کوتاه قادر به دانلود و مشاهده آنها هستید.

اگر به ژانر فیلم خانوادگی علاقه دارید

ژانر فیلم خانوادگی

ژانر فیلم خانوادگی

فیلم انیمیشن همیشه برای خانواده‌های دارای فرزند در صدر قرار دارند. کلاسیک‌های کمپانی مشهور فیلمسازی دیزنی Disney جلودار برترین انیمیشن‌های جهان هستند که اغلب با غفلت ما روبرو می‌شوند؛ سفید برفی و هفت کوتوله Snow White and the Seven Dwarfs 1937، پینوکیو Pinocchio 1940، دمبو Dumbo 1941 یا بامبی Bambi 1942 که جزو بهترین انیمیشن‌های موجود شناخته می‌شوند.

همچنین اگر به موزیک فیلم خیلی توجه دارید، فانتازیا Fantasia 1940 را فراموش نکنید چراکه قطعات شگفت آوری از هنرمندانی بزرگی مانند بتهوون، چایکوفسکی و استراوینسکی را در دل خود جا داده و آن را به اثری ماندگار تبدیل کرده است.

همیشه در کنار فیلم‌های پویا نمایی، نام استاد ژاپنی انیمیشن هائوئو میزاکی به میان می آید؛ همسایه من توتورو My neighbor Totoro 1999، شاهزاده مونونوکه Princess Mononoke 2000 و شهر اشباح Spirited Away 2001 از آثار جالب توجه وی به شمار می‌رود.

بیایید به پیشنهاد فیلم جادویی سینما نگاهی بیاندازیم؛ جادوگر شهر از The Wizard of Oz 1939 ساخته‌ی ویکتور فلمینگ با بازی ماندگار جودی گارلند که در خاطر تمام عاشقان سینما به جای مانده است. کارگردانی به نام سیدنی لومت در سال ۱۹۷۸ با هنرمندی دینا راس و مایکل جکسون فیلم جادوگر The Wiz را اکران نمود که موفقیت آن بیش از حد انتظار بود. انیمیشن کلاسیک فرانسوی به نام شاه و پرنده Le Roi et l’oiseau 1980 را نیز در لیست فیلم پیشنهادی خود قرار دهید تا اثری غیر هالیوودی را نیز مشاهده نمایید.

مری پاپینز باز می گردد Travers’s Mary Poppins 2018 اثری از راب مارشال که داستان آن به سال‌ها بعد از نسخه اولیه فیلم مری پاپینز بر می‌گردد. فیلمی که حتما بزرگسالان از دیدن آن کنار فرزندان خود خوشحال خواهند شد. داستان از این قرار است که آقای بنکس بعد از مدت‌های طولانی پرستار دوران کودکیش به نام ماری پاپین را ملاقات می‌کند.

اگر فیلم ماجراجویی شما را وسوسه می کند

از کاپیتان بلاد Captain Blood 1935 با هنرمندی اررول فلین، روایتگر زندگی پرپیچ و خم پزشک ایرلندی ملحق شده به دزدان دریایی گرفته تا مهاجمان صندوق گمشده Raiders of the Lost Ark 1981 اثر استیون اسپیلبرگ همه در این دسته قرار می‌گیرند. فیلم هزار و یک شب هنوز هم دیدنش آدم را به وجد می‌آورد، همسر پادشاه برای جلوگیری از کشته شدن توسط او هرشب برای او داستان‌های مختلفی می خواند و طبق افسانه ها هزار شب طول می‌کشد. از محبوب‌ترین داستان‌های به تصویر کشیشده شده در آن داستان علائدین است. پس از اینکه “علائدین” هنگام صحبت با دختر سلطان دیده می شود، فرار میکند و با چراغ جادویی برخورد می کند.او از چراغ برای برگشتن به عنوان یک شاهزاده و درخواست ازدواج از دختر سلطان استفاده می کند.

در ادامه فیلم های ری هری هاوزن را پیشنهاد می کنیم، کسی که به واسطه جلوه‌های ویژه عجیب و غریب در دنیا شناخته شده است. فیلم‌هایی که بدون صرف هزینه های هنگفت ساخته شده و از مهمترین آنها می‌توان به هفتمین سفر سندباد The 7th Voyage of Sinbad 1958، سفر معجزه آسای سندباد The Fantastic Voyage of Sinbad 1966، سفر گالیور The Voyage of Gulliver 1960، جیسون و آرگونات ها Jason and the Argonauts 1963 و نبرد تایتان ها The Clash of the Titans 1981(بسیاری این نسخه را از فیلم ساخته شده در سال ۲۰۱۰ بهتر می‌دانند) اشاره نمود.

  • بخش دوم فیلم پیشنهادی ژانر ماجراجویی

از آنجایی که این ژانر طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده، لیست پیشنهاد فیلم شما را در این زمینه پربارتر خواهیم نمود. فیلم جزیره اسرار آمیز The Mysterious Island 1973 بر اساس داستانی تخیلی از نویسنده مشهور به نام ژول ورن ساخته شده است. بر اساس این داستان ۵ نفر از زندانی در آمریکا توسط یک بالن فرار می کنند و ۷۰۰۰ مایل آنطرف‌تر در یک جزیره غیرمسکونی فرود می‌آیند. چالش‌های جذاب این افراد برای زندگی در این جزیره جذابیت‌های فوق‌العاده ای را برای بیننده به وجود می‌آورد.

فیلم ماجراجویی

اکس‌کالیبور

فیلم Excalibur 1981 اثر ماندگار جان بورمن که درباره افسانه‌های تاریخی انگستان است. جادوگر مشهور”مرلین” شمشیر افسانه‌ای “اکس کالیبور” را به “اتور پندارگن” می‌دهد. او در هنگام مرگش شمشیر را در یک سنگ قرار داده و مردی که بتواند آن را بیرون بکشد پادشاه انگلستان خواهد شد. سال‌ها بعد “آرتور” پسر نامشروع “اتور” شمشیر را بیرون کشیده و پادشاه می‌شود. این فیلم توانست جایزه برترین اثر فستیوال کن را از آن خود نماید.

بار دیگر و در فستیوال کن کارگردان جوان آلمانی به نام ورنر هرتسوک فیلم آگیره، خشم پروردگار Aguirre, the Wrath of God 1972 را عرضه می کند که اتفاقا جایزه جشنواره را نیز کسب می‌کند. این طور که در توضیحات فیلم پیشنهادی آمده، در قرن شانزدهم میلادی مردی روانی و بی رحم بنام «آکوئیر» گروهی از اسپانیایی ها را برای پیدا کردن شهر الدرادو رهبری می کند تا به طلا و ثروت دست یابد.

طرفداران فیلم های وسترن بخوانند!

در ژانر وسترن نمی‌توان از فیلم های کلاسیک جان فورد مانند چکمه به پا مردند They Died with Their Boots On 1941 و جویندگان The Searchers 1956 به سادگی عبور کرد. البته در این سبک نمی‌شود از فیلم دیستانز درامز Distant Drums 1951 رائول والش و وینچستر ۷۳ Winchester ’73 1950 ساخته آنتونی من گذشت.

به عنوان یک اثر فوق العاده فیلم بر دشت مرتفع بتاز Ride the High Country 1962 اثر سام پک کین افسانه غرب را به سبکی واقع گرایانه‌تر، بصری و تاریخی مجسم می‌کند؛ خبری از کابوهای غبار آلود و همیشه قهرمان نیست. درخلاصه داستان این فیلم آمده است که کلانتر سابق استیو جاد توسط یک بانک استخدام می شود تا یک محموله طلا را از میان منطقه ای خطرناک منتقل کند او همکار قدیمی خود گیل وستروم و محافظ جوانش هک را برای کمک استخدام می کند اما استیو نمی داند که آنها قصد دارند طلاها را بربایند.

فیلم وسترن

برادران سیسترز

اگر از سینمای هالیوودی خوشتان نمی‌آید یک نسخه فرانسوی برایتان می‌پیچیم! فیلم برادران سیسترز The Sisters Brothers 2018 که جزو ساخته‌های جدید ژاک اودیر به شمار می رود، یک پیشنهاد فیلم فوق‌العاده در ژانر وسترن برای گذران ایام قرنطینه به شمار می رود. داستان از این قرارست که در سال ۱۸۵۱ در اورگن و کالیفرنیا، همزمان با تب طلا رخ می‌دهد. چارلی (خواکین فینیکس) و ایلای (جان سی ریلی) به‌دنبال کشتن هرمن کرمیت وارم (جیک جیلنهال) راهی کالیفرنیا می‌شوند که در این مسیر اتفاقات بسیاری رخ می‌دهد و پس از رسیدن به مقصد، ماجرا به شکلی متفاوت با نقشه ابتدایی ادامه پیدا می‌کند.

فیلم کمدی مخصوص شکست کرونا

باید در ایام قرنطینه و کرونا ‌قاه‌قاه بخندید؛ در مواقع اضطراب خنده اولویت دارد و بسیاری از متخصصین برای افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن، خندیدن را توصیه می‌کنند. ژانر طنز و کمدی از لحاظ کاراکتری برای ما ایرانیان اهمیت بیشتری دارد، پس برای اینکه فرصتی خوب برای خندیدن داشته باشید ادامه لیست پیشنهاد فیلم برای ایام قرنطینه را دنبال نمایید.

فرانسوی‌ها در این زمینه خیلی خوب عمل کرده‌اند و سری فیلم های Knock برای اولین بار در سال ۱۹۳۳ توسط لوئیز ژووت آغاز شد و تا همین اواخر نسخه‌ی جدیدی در سال ۲۰۱۷ در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفت.

اما هالیوود نیز در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است و یکی از برترین فیلم‌های طنز نیمه دوم قرن بیستم را اکران نمود. روز گراندهاگ Groundhog Day 1933 بسیار موفق ظاهر شد و تماشاگران زیادی را به خود مشغول نمود. روز گراندهاگ یا روز موش خرما فیلمی کمدی به کارگردانی هارولد رامیس و بازی بیل مری و اندی مک‌داول است. «فیل»، گزارشگر هواشناسی تلویزیونی اهل «فیلادلفیا» با نارضایتی به شهر کوچکی می‌رود تا مراسم سالانه روز معروف دوم فوریه را پوشش دهد. صبح روز بعد از خواب بیدار می‌شود و در می یابد که بار دیگر دوم فوریه است. این اتفاق مرتبا در روزهای بعد هم رخ می‌دهد.

فروشگاه کنار خیابان The Shop Around the Corner 1940 به عنوان یکی از جواهرات کارگردان بزرگ سینمای طنز یعنی ارنست لوبیچ شناخته می‌شود. یک کمدی رمانتیک با حضور ستارگانی مانند جیمز استوارت و مارگارت سالوان که هنرنمایی فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادند. «آلفرد كرالیك» (استوارت) كه در یك مغازه‏‌ى فروش كالاهاى چرمى در بوداپست كار می‌كند، با دختر رؤیاهایش كه هرگز او را ملاقات نكرده است، مكاتبات لطیف و شاعرانه ‏اى دارد. غافل از آن كه این دختر، «كلارانوواك» (سالوان) كارمند تازه استخدام شده‏‌ى همان مغازه است.

  • بخش دوم فیلم پیشنهادی کمدی

از آنجایی که این بخش طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده، بخش اضافی را به معرفی فیلم کمدی برای ایام قرنطینه ایجاد نمودیم. بازهم با معرفی یک فیلم فرانسوی دیگر با نام عشاقی شبیه ما Lovers Like Us 1975 که ژان پل راپنهو کارگردانی آن را بر عهده داشته است. «نلی شاتلیه» (دونوو) پس از جشن نامزدیش در ونزوئلا، از دست نامزدش می‌گریزد و خیلی زود با «مارتن کوتانس» (مونتان) آشنا می‌شود که او نیز از شرکت بزرگی که همسر امریکایی او تأسیس کرده تا از استعدادش به عنوان عطرساز بهره‌برداری کند، بیرون آمده و حالا می‌خواهد به تنهایی به جزیره‌ای پناه ببرد.

فیلم پیشنهادی کمدی

فیلم لانگ شات

حال کمی هم سراغ فیلم‌های جدیدتر برویم! فیلم لانگ شات Long Shot 2019 از جدیدترین کمدی‌های جهان به شمار می رود. این فیلم را جاناتان لوین کارگردانی کرده و بازیگران مشهوری مانند شارلیز ترون و ست روگن به ایفای نقش در آن پرداخته‌اند. روزنامه‌نگاری به‌نام «فرد فلارسکی» با بازی ست روگن در دوران بدی به سر می‌برد و با چالش بیکاری روبه‌رو است. داستان از جایی شروع می‌شود که فرد در یک مهمانی با «شارلوت فیلد» پرستار دوران کودکی خود روبه‌رو می‌شود. شارلیز ترون نقش شارلوت را به عهده دارد. در حال حاضر شارلوت یکی از سیاستمداران آمریکا است و برای متن سخنرانی خود از فرد کمک می‌گیرد. چالش‌های خنده‌دار فیلم با این مسئولیت بزرگ فرد شروع می‌شود و بیننده را مجذوب خود می‌کند.

امید.واریم فیلم‌های معرفی شده در این بخش از کلاسیک‌های قدیمی تا مدرن‌ترین آنها حسابی شما را بخنداند!

کمی فیلم درام ببینم

ژانر درام همیشه طرفداران مخصوصی دارد، از این رو جای خالی آن در لیست پیشنهاد فیلم در ایام قرنطینه به چشم می‌خورد. سینمای فرانسه زیباترین فیلم‌های درام بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۴۰ را به نمایش گذاشت. واقع‌گرایی شاعرانه که در آثار مارسل کارن و ژاک پرور فیلمسازان برجسته آن اعصار نظیر ندارد. در این زمینه می‌توان عناوینی مانند بندر مه آلود Port of Shadows 1938، هتل دو نورد Hôtel du Nord 1938 و روز بر می‌آید Daybreak 1939 را نام برد.

اجازه دهید تا آب های طوفانی Remorques 1941 به کارگردانی ژان گرمیلون و هنرمندی ژان گابین، میشل مورگان و مادلین رنو را معرفی کنیم. اندره لارنت (ژان گابین)، کاپیتان یک کشتی است و یون ( مادلین رنو) ده سال پیش ازدواج کرده است. او مشکل بیماری قلبی دارد و نمی‌خواهد با همسرش در این مورد صحبت کند.

پاندورا و هلندی پرنده Pandora and the Flying Dutchman 1951 توسط آلبرت لوین با آوا گاردنر و جیمز میسون افسانه هلندی پرواز را اقتباس می‌کند. در این اثر زنی جذاب عاشق یک کاپیتان کشتی اسرارآمیز و مرموز می‌ شود که در نوع خود جالب توجه است.

فیلم درام

فیلم خون به پا خواهد شد

فیلم خون به پا خواهد شد There Will Be Blood 2007 ساخته پائول توماس اندرسون اثری دیدنی به حساب می‌آید. بازیگر نقش اول فیلم دنیل دی لوئیس قصه انحطاط کامل یک انسان را به تصویر می‌کشد و به لطف درخشش در این فیلم در میان سه نامزد کسب اسکار در سال ۲۰۰۸ قرار می‌گیرد. این فیلم اقتباسی از رمان نفت! به قلم آپتون سینکلر است که در سال ۱۹۲۷ چاپ شد. وقتی دانیل پلانیو اطلاع پیدا می‌کند که در شهر کوچکی در غرب، دریایی از نفت در حال تراوش از زمین است، فوری دست پسرش را می‌گیرد و به آنجا می‌رود تا شانسش را در گرد و خاک بوستن امتحان کند.

اگر به ژانر جنایی و معمایی علاقه دارید

آلن کورنو استاد فیلم‌های هیجان انگیز و جنایی بود و سه اثر ویژه در این زمینه ساخت؛ پلیس پایتون Police Python 357 با هنرنمایی یو مونته که در نقش بازرس مارک فروت داستان جذابی را برای بیننده نمایش می‌دهد، فیلم سری نویر Série noire 1979 که روایتگر یک زندگی فروشنده دوره‌گرد در محله‌های خطرناک پاریس است و آخرین اثر ماندگار کورنو فیلم انتخاب اسلحه Choice of Arms 1981 می‌باشد که درباره دو زندانی فراری ساخته شده است.

یک فیلم حرفه‌ای آمریکایی به نام زندگی و مرگ در لس آنجلس  To Live and Die in L.A 1985 اثر ویلیام فریدکین در ژانر جنایی وجود دارد. مأمور مخفي، «ريچارد چنس» (پيترسن) سوگند مي‌خورد تا انتقام همکارش، «هارت» (گرين) را بگيرد که در آخرين روزهاي خدمتش، پيش از بازنشستگي، در جريان پيگيري پرونده ي باند جعل اسکناس‌هاي بيست دلاري به سرکردگي نقاشي به نام «اريک مسترز» (دافو)، کشته شد.

ژانر جنایی و معمایی

فیلم سکوت بره‌ها

اگر عاشق هالیوود هستید فیلمی رازآلود را معرفی می‌کنیم که در رتبه ۲۳ از برترین فیلم‌های تاریخ سینما قرار دارد. سکوت بره‌ها Silence of the Lambs 1991 فیلمی دلهره‌آور، ترسناک روانشناختی به کارگردانی جاناتان دمی محصول ۱۹۹۱ آمریکاست که بازیگران مشهوری مانند جودی فاستر، آنتونی هاپکینز و ایکات گلن در آن به ایفای نقش می پردازند. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته توماس هریس ساخته شده و به هانیبال لکتر، نابغه روان پزشکی و آدمکس زنجیره‌ای می‌پردازد.

داستان فیلم مربوط به دکتر روانشناسی است که با استفاده از علم روانشناسی می‌تواند محیط اطراف خود و انسان‌‌های آن را تحت تأثیر خود قرار دهد و خیلی راحت بر آنها مسلط شود. کمتر کسی می‌تواند جلوی او طاقت بیاورد. وی علیرغم کارهایش فردی آزادی‌خواه است و می‌خواهد مانند بقیه انسان‌‌ها زندگی کند ولی پلیس این مسئله را بسیار خطرناک دانسته و سعی می‌‌کرد او را در زندان‌‌های امنیتی نگهداری کند.

در پایان

پیشنهاد می‌کنیم برای مهیج کردن ایام قرنطینه و کرونا لیست بزرگی از پیشنهاد فیلم در ژانرهای مختلف را تهیه کنید تا راحت از این پیچ سختی زندگی گذر نمایید. با مشاهده این فیلم‌ها زمان خود را بگذرانید و برای خواندن مطالب جذاب بیشتری به وبلاگ مالتینا سر بزنید. سعی نموده‌ایم در این روزها موضوعات آموزنده و مفیدی را جهت ارائه به شما آماده کنیم. اگر از علاقمندان هنر و سینمای جهان به شمار می‌روید حتما از مباحث مطرح شده در این بخش را مورد مطالعه خود قرار دهید تا بر دانش شما افزوده گردد.

اگر دوستانی دارید که برای اوقات قرنطینه ایده‌ای ندارند، مطلب مربوط به لیست پیشنهاد فیلم در ایام کرونا را در رسانه‌های اجتماعی با آنها به اشتراک بگذارید. خوشبختانه بخش نظرات بستر مناسبی را برای تبادل ایده و شنیدن صدای کاربران گرامی فراهم نموده پس با درج کامنت شما هم فیلم پیشنهادی خود را با سایر دوستان در میان بگذارید.