پیراهن خال خالی زنانه و مدل لباس خال خالی که عاشق آن می شوید!

لباس خال خالی

در طول سالیان گذشته، طرح‌های مختلفی از پارچه به دنیای مد و پوشاک پا گذاشته‌اند. اما دقت کرده‌اید که طرح خال خالی تقریبا هیچ‌وقت از دنیای مد و فشن کنار نرفته است. یعنی با وجود هزاران هزار مدل و رنگ مختلف باز هم خال‌خالی‌ها در قلب بیشتر افراد، جایگاه ویژه‌ای دارند. لباس خال خالی برای تمام سنین و جنسیت‌ها مناسب است و کاربردی بودن آن، یکی از دلایل عمده محبوبیت و شهرتش به شمار می‌رود.

این روزها هم علاوه بر محبوبیت همیشگیِ انواع لباس خال خالی، دنیای مد نگاه خود را به شکل ویژه‌ای به آنها معطوف کرده است. اگر سری به مراکز خرید بزنید یا در فروشگاه‌های معتبر و بزرگ اینترنتی مانند مالتینا مراجعه کنید، حتما با انواع لباس خال خالی رو به رو خواهید شد.

لباس خال خالی

آشنایی با استایل خال خالی

اگر شما هم از عشاق انواع لباس خال خالی هستید و به شیک‌پوشی و اصول دنیای مد هم علاقه‌مند هستید باید نکاتی را درباره پوشیدن و سِت کردن این طرح از لباس یاد بگیرید. یکی از اصلی‌ترین مزایای لباس‌های خال‌دار، این است که می‌توانید آنها را با انواع تیپ‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید.

مثلا طرح خال‌خالی هم برای یک پیراهن مجلسی شیک و زیباست و هم برای پوشیدن در یک مهمانی دورهمی ساده. در واقع، این طرح در هر دو سبک رسمی و اسپورت به خوبی می‌نشیند و  در استایل‌تان جای می‌گیرد.

لباس‌های خال‌دار با خال‌های سفید و مشکی تقریبا با تمام رنگ‌ها سازگاری دارند. یعنی اگر یک قطعه از لباس‌تان(مثلا شومیز)‌ خال‌خالی باشد، امکان اینکه بتوانید آن را با لباس‌های دیگر (مثلا دامن، شلوار یا شلوارک و…)‌در رنگ‌های سبز، آبی، بنفش، قرمز و… هماهنگ کنید بسیار زیاد است.

به عبارت دقیق‌تر، طرح خال‌خالی مانند طرح پلنگی حالت خنثی دارد و با انواع رنگ‌ها در هماهنگی و تناسب است. در ادامه پیشنهاداتی درباره انواع لباس خال خالی ارائه شده است. با ما همراه باشید:

۱. کت خال‌خالی؛ کاربردی و شیک

لباس خال خالی

خرید یک عدد کت خال‌خالی نشان از درک صحیح و عمیق‌تان از دنیای مد و فشن دارد. چنین کتی می‌تواند هر استایل ساده و تک‌رنگی را خاص و ایده‌آل کند. ضمن اینکه پوشیدن آن با لباس‌هایی از چند رنگ متناسب و هماهنگ هم بسیار جالب و دیدنی از کار درمی‌آید. در انتخاب شکل کت خال‌خالی باید به اندام خود دقت کنید.

در واقع، گام نخست از خرید کت‌های خال‌خالی، انتخاب کت متناسب با اندام‌تان است. ببینید که کت بلند بر اندام‌تان بیشتر می‌نشیند یا کت کوتاه، چه یقه‌ای برایتان مناسب‌تر است و… .

بعد از اینکه مشخص شد، چه نوع کتی برایتان مناسب‌تر است باید به سراغ انتخاب طرح خال‌های کت بروید. خال‌خالی سفید و مشکی؟ خال‌خالی مشکی و سفید(منظور این است که زمینه مشکی و خال‌ها سفید است)؟ خال‌خالی‌هایی به رنگ‌های دیگر؟ همه این موارد را بسنجید و بعد از خرید کت، مطمئن باشید که عضو جدید کمد لباس‌های‌تان را می‌توانید با انواع و اقسام لباس‌های دیگر سِت کنید و در مراسم مختلف بپوشید.

۲. بلوز خال‌خالی؛ ساده و شکیل

لباس خال خالی - شومیز خال خالی

بلوزهای خال‌خالی هم انتخاب بسیار جذابی برای همه سنین هستند. یکی از نکاتی که می‌توانید در هنگام خرید بلوز یا به طور کلی لباس خال خالی در نظر بگیرید، انتخاب لباسی است که در آن خال‌هایی با اندازه‌های متفاوت کار شده است. بلوز خال‌خالی هم مانند انواع دیگر لباس خال خالی کاربردهای فراوانی دارد.

مثلا اگر زمینه بلوز دارای خال‌های درشت باشد و آستین‌ها خال‌هایی ریز داشته باشند، ظاهر لباس زیبا و دیدنی خواهد بود. بلوزهای خال‌خالی را با شلوار، شلوارک و دامن بپوشید. البته یکی از بهترین و بی‌دردسرترین انتخاب‌های پیشِ رو، پوشیدن شلوار جین با بلوز خال‌خالی است. این ترکیب را به خاطر بسپارید.

یک پیشنهاد عالی دیگر هم برای‌تان داریم. البته قبول آن منوط به این است که از طرفداران رنگ پرهیجان زرد باشید: شلواری زرد با یک شومیز یا بلوز خال‌خالی با زمینه سفید و خال‌های مشکی، شما را به یکی از شیک‌پوش‌ترین افراد هر جمع بدل خواهد کرد. شک نکنید!

۳. شلوار خال‌خالی؛ متنوع و دیدنی

لباس خال خالی - شلواری خال خالی

شلوارهای خال‌خالی، پیراهن ساده و معمولی‌تان را به راحتی به یک لباس مجلسی شیک و زیبا تبدیل می‌کنند. بسته به جنس شلوار خال‌داری که انتخاب می‌کنید، امکان پوشیدن آن در جشن‌های رسمی تا مهمانی‌های ساده و خودمانی وجود خواهد داشت.

شلوارهای خال‌خالی، یادآور مد و فشن در سال‌های ۱۹۸۰ میلادی هستند. اگر به آن دوران علاقه‌دارید یا به طور کلی به لباس خال خال عشق می‌ورزید، یک عدد شلوار خال‌دار تهیه کنید و آن را با یک شومیز که در قسمت یقه چین‌ می‌خورد هماهنگ کنید و بپوشید.

کفش‌های تخت و کلاسیک هم حال و هوای زیبا و خاصی به استایل‌تان خواهند داد. یادتان نرود که دنیای مد و پوشاک بسیار گسترده و متنوع است و هیچ‌گونه محدودیتی در کار نیست. پس از طرح‌ها و مدل‌های مختلفی که در سال‌ها و دهه‌های گذشته مطرح بوده هم ایده بگیرید و ببینید که چه لباس و استایلی بیش از همه برای‌تان جذاب و مناسب است.

۴. دامن خال‌خالی؛ چشم‌نواز و شاداب

لباس خال خالی - دامن پلیسه

از میان انواع لباس خال خالی به دامن‌ها هم دقت داشته باشید. دامن‌های خال‌خالی انواع مختلفی دارند و  در قالب‌های بلند، کوتاه، میدی و … قابل خریداری هستند. اما اگر دوست دارید که تیپ خاص و منحصربفردی داشته باشید و کمی سن و سال‌تان را کاهش بدهید و جوان‌تر به نظر برسید، پیشنهاد ما به شما، مینی‌ژوپ یا دامن‌های کوتاه است.

یک دامن کوتاه خال‌خالی بخرید و آن را با یک ساپورت یا جوراب‌شلواری تیره بپوشید. برای قسمت بالاتنه هم از تاپ، بلوز، شومیز یا هر مدل دیگرِ بابِ میل‌تان استفاده کنید. چنین ترکیبی به شما کمک می‌کند که شاداب، کم سن و سال و جذاب‌تر به نظر برسید.

دامن‌های ساده هم در کنار بلوزها و شومیزهای خال‌خالی، ترکیب جذابی می‌سازند. این روزها، دامن‌های پلیسه به شدت رایج شده‌اند. رنگی زیبا از آنها را خریداری کنید و با یک بلوز خال‌خالی هم‌رنگ یا به رنگ مناسبی دیگر بپوشید. ترکیب زیبایی از کار درخواهد آمد.

۵. کیف و کفش خال‌خالی؛ انتخاب‌های رنگارنگ

لباس خال خالی - اکسسوری طرح دار

اگر لباس خال خالی می‌پوشید، دو گزینه برای انتخابِ کیف، کفش و اکسسوری پیش روی‌تان خواهد بود. گزینه نخست، انتخاب کیف، کفش و اکسسوری‌های ساده است. مثلا اگر پیراهن خال‌خالی سفید و قرمز به تن کرده‌اید به سراغ کیف و کفش ساده بروید و رنگ آنها را هم بنفش، قرمز ساده، سفید ساده یا هر رنگ متناسب و دلخواه دیگر خود را بپوشید.

گزینه دومی که در اختیار دارید، انتخاب کیف و کفشی خال‌دار با خال‌هایی بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از خال‌های لباس‌تان است. چنین ایده‌ای ضمن برقراری نوعی تفاوت میان اجزای مختلف استایل، به خوبی آنها را با یکدیگر هماهنگ می‌کند.

اگر اهل خطر کردن هستید و از پوشیدن لباس‌های متفاوت نمی‌ترسید، پیشنهادمان به شما، پوشیدن لباس‌های طرح‌داری مثلا گل‌گلی، راه‌راه و… با کیف و کفش خال‌خالی است. آنچه درباره سِت کردن کیف و کفش خال‌دار با لباس خال خالی گفته شد برای اکسسوری‌هایی مانند گوشوراه، النگو و… هم کاربرد دارد.

۶. پیراهن خال‌خالی؛ رسمی و غیررسمی

لباس خال خالی - پیراهن ماکسی

پیراهن‌های خال‌‌دار هم از انواع پرکاربرد لباس خال خالی هستند. اگر آنها را با یک جفت کتانی سِت کنید، استایلی اسپورت و جذاب خواهید داشت. اگر  هم یک جفت کفش پاشنه‌دار خوش‌رنگ را با لباس خال خالی خود بپوشید، تیپی رسمی‌تر و مجلسی‌تر پیدا خواهید کرد. در هر حال انتخاب با شماست و باید ببینید که به چه نوع مهمانی یا مجلسی دعوت می‌شوید و براساس آن، کفش مناسب را با لباس‌تان سِت کنید.

۷. دستمال گردن و شال خال‌خالی؛ خاص و زیبا

لباس خال خالی - دستمال گردن و شال

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، انواع لباس خال خالی را می‌توان در استایل رسمی و غیررسمی به کار برد. با اضافه کردن یک دستما گردن، پوشِت(همان دستمالی که آقایان در جیب کت‌شان می‌گذارند) یا شال خال‌خالی به استایل‌تان به شدت خاص و شیک خواهید شد.

فرقی نمی‌کند که تیپ غیررسمی دارید و یک تی‌شرت با شلوار به پا دارید، کت و شلوار پوشیده‌اید، پیراهنی مشکی به تن دارید یا هر تیپ و استایل دیگری؛‌ در هر حال استفاده از شال، پوشِت یا دستمال گردن خال‌خالی باعث می‌شود که شما فردی باسلیقه جلوه کنید که از دنیای مد و فشن باخبر است.

در آخر

این روزها، انواع لباس خال خالی باز هم در دنیای مد رایج و مطرح شده‌اند. پس اگر لباس خال خالی در کمد داشته‌اید و دیگر از آن استفاده نمی‌کنید، سر زدن و پوشیدن به آن فکر خوبی خواهد بود.

شال‌های خال‌خالی در رنگ‌های مختلف و جنس‌هایی مانند حریر و کرِپ هم می‌تواند، گزینه‌ای خوب و عالی در تابستان به شمار رود. اگر به این طرح از لباس علاقه دارید، سری هم به فروشگاه بزرگ مالتینا بزنید و در دنیای خال‌خالی‌های آن چرخی بزنید. قطعا دست خالی بیرون نخواهید آمد.

منبع: liveabout.com

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024