پردرآمدترین شغل های حال حاضر در دنیا و میزان درآمد هر کدام

پر درآمد ترین شغل

برخی از مردم از کاری که انجام می‌دهند، راضی هستند چراکه شغلشان به آن‌ها اجازه می‌دهد تا رؤیای خود را دنبال کنند و در پایان ماه نیز دستمزد زیادی دریافت می‌کنند؛ اما همه افراد شانس قرار گرفتن در چنین موقعیتی را ندارند، بنابراین تلاش آن‌ها برای به دست آوردن یک شغل مناسب‌تر با حقوق بهتر ادامه می‌یابد. بیشتر مردم فکر می‌کنند تنها مدیرعامل‌ و مدیران ارشد شرکت‌های چندملیتی می‌توانند در پایان ماه از دستمزد و حقوق بالا بهره‌مند شوند، اما شاید متعجب شوید اگر بفهمید که پردرآمدترین شغل‌ ها در دنیا نصیب افرادی می‌شود که به دنبال علایق خود می‌روند.

فهرست مطالب

به‌عنوان‌مثال، اگر به بازیگری علاقه دارید، می‌توانید از طریق آن پول زیادی به دست آورید زیرا این شغل یکی از پردرآمدترین شغل‌ ها در دنیای امروز است. همه ما می‌دانیم بازیگران می‌توانند تعدادی زیادی ویلا، ماشین‌های اسپرت و هر کالای لوکسی که بخواهید، خریداری کنند و برخی از آن‌ها نیز همه این‌ها را دارند. اما خب شما باید استعداد لازم را هم داشته باشید تا در این صنعت ستاره شوید.

در دنیای تلفن‌های هوشمند، همه ما از بازی‌ها و برنامه‌هایی که برای کاربران جالب هستند، خبرداریم؛ اما آیا تاکنون توجه کرده‌اید که چه کسی این بازی‌ها و برنامه‌ها برای شما تهیه می‌کند و ایده ایجاد آن‌ها چگونه شکل می‌گیرد؟ بسیاری از ما به این موضوع فکر نکرده‌ایم، اما اگر شما عاشق بازی باشید و ایده‌هایی در ذهن خود داشته باشید، می‌توانید از استعداد خود استفاده کنید و بازی خود را خلق کنید و پول زیادی از طریق آن به دست آورید. اگر تیم خوبی داشته باشید، طراحی بازی می‌تواند بهترین شغل باشد و از همه مهم‌تر اگر علاقه زیادی به ساخت بازی داشته باشید، قطعاً می‌توانید به مرتبه‌های بالا در این صنعت دسترسی پیدا کنید.

همانند مثال‌هایی که ذکر کردیم، چندین موقعیت شغلی دیگر نیز در دنیا وجود دارد که می‌تواند زندگی شما را بهتر کند. در ادامه به بررسی 30 مورد از پردرآمدترین شغل‌ ها در دنیای امروز می‌پردازیم. شما نیز می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و از مزایای آن‌ها لذت ببرید.

معرفی 30 مورد از پردرآمدترین شغل ها در درنیا

1- جراح مغز و اعصاب

درآمد متوسط یک جراح مغز و اعصاب حدود 381.500 دلار است. بیشتر مردم این شغل را سودمند می‌دانند. کار روی مغز پیچیده انسان چندان آسان نیست، بنابراین هر پنی درآمد آن ارزشمند است. اگر شما در شغل خود بهترین باشید، می‌توانید سالیانه تا 2 میلیون دلار درآمد داشته باشید. اگر به دنبال یک شغل عالی هستید این شغل را انتخاب کنید؛ اما توجه داشته باشید شما هرروز با گوشت و خون سروکار دارید، جان انسان‌ها در دست شماست و اگر تنها یک دقیقه غفلت کنید، ممکن است منجر به مرگ یک انسان شود.

شغل
جراح مغز و اعصاب شغلی حساس و در عین حال پردرآمد

2- متخصص بی‌هوشی

متخصص بیهوشی فردی است که قبل از جراحی یا حتی در حین عمل، عمل بیهوشی را انجام می‌دهد. حداقل مدرک تحصیلی لازم برای این شغل، مدرک لیسانس است. در برخی جاها حتی ممکن است از افرادی با مدرک دکترا یا پزشک برای انجام این کار استفاده کنند. تجربه نشان داده است که اگر بخواهید برای این شغل درخواست بدهید باید حداقل 5 سال تجربه داشته باشید و در این زمینه مهارت‌های لازم را نیز کسب کرده باشید.

3- توسعه‌دهنده نرم‌افزار

توسعه‌دهندگان نرم‌افزار افرادی هستند که وظیفه طراحی برنامه‌های کامپیوتری را بر عهده‌دارند. آن‌ها برای انجام این کار ساعتی 45.06 دلار دریافت می‌کنند. این شغل در سه سال گذشته شاهد رشد 11 درصدی بوده است. در سال گذشته 1,042,402 در این حرفه اشتغال داشته‌اند. توسعه نرم‌افزار یکی از پردرآمدترین شغل‌ ها در دنیاست.

4- مدیرعامل به عنوان یکی از پردرآمدترین شغل ها

به افرادی که وظیفه تدوین و تنظیم سیاست‌های یک شرکت را بر عهده‌ دارند، مدیرعامل یا مدیر ارشد اجرایی سازمان‌ دولتی یا خصوصی گفته می‌شود. این افراد هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند، برنامه‌ریزی می‌کنند و هم‌چنین فعالیت‌های سازمان را در بالاترین سطح مدیریتی هدایت می‌کنند؛ اما آن‌ها برای انجام موفقیت‌آمیز کارها به کمک زیردستان خود نیز نیاز دارند. آن‌ها به خاطر تلاش زیادی که برای حفظ سود شرکت انجام می‌دهند، مستحق دریافت حقوق بالا هستند.

مدیرعاملی یکی از پردرآمدترین شغل ها
مدیرعاملی یکی از پردرآمدترین شغل ها

5- متخصص پوست و مو از پردرآمدترین شغل ها

برای هرگونه مشکلات پوستی باید از آن‌ها کمک بگیرید. پوست شما بسیار حساس است و یک حرکت اشتباه می‌تواند به آن آسیب برساند، بنابراین، آن‌ها باید با احتیاط کار خود را انجام دهند. به همین دلیل، متخصصان پوست و مو دستمزد زیادی دریافت می‌کنند. درآمد آن‌ها به‌طور متوسط 212.900 دلار است. این شغل یکی از پردرآمدترین شغل‌ ها در دنیا است.

6- متخصص فیزیوتراپی

این افراد دردهای ناشی از تصادف یا حوادث را بهبود می‌دهند. فیزیوتراپ‌ها به شما کمک می‌کنند تا دردهای ایجادشده از آسیب‌دیدگی‌های جدی را به‌خوبی مدیریت کنید. آن‌ها به‌تدریج درد شما را کاهش می‌دهند و برای انجام این کار تقریباً 37.93 دلار در هر ساعت دستمزد می‌گیرند. در سه سال گذشته، این شغل 7 درصد رشد داشته است و 207 هزار و 322 نفر در این حرفه اشتغال داشته‌اند.

7- تحلیلگر مالی

اگر به‌خوبی با اعداد کار می‌کنید، تحلیلگر مالی بهترین شغل برای شماست، زیرا با سهام و اوراق قرضه و نحوه استفاده از آن‌ها سروکار دارد؛ بنابراین کار اصلی شما در این شغل یافتن اعداد و ارقام مناسب برای سرمایه‌گذاری است. شما در این شغل با پس‌انداز مردم سروکار دارید و آن‌ها بر اساس پیشنهاد‌ها شما سرمایه‌گذاری می‌کنند، پس این شغل اهمیت زیادی دارد و دلیل درآمد بالای آن نیز همین موضوع است. تحلیلگران مالی به‌طور متوسط در هر ساعت حدود 37.34 دلار درآمد دارند. همچنین در سال گذشته شاهد رشد 7 درصدی آن با اشتغال کل 247159 نفر بوده‌ایم.

تحلیلگر مالی از پردرآمدترین شغل ها
تحلیلگر مالی شغلی مناسب برای افراد علاقه مند به اعداد و ارقام

8- مترجم پردرآمدترین شغل ها

مترجمی می‌تواند یک شغل بسیار رضایت‌بخش باشد زیرا به مردم کمک می‌کند تا یک‌ زبان دیگر را درک کنند و برای این کار پول خوبی هم می‌دهند. در این شغل می‌توانید به‌طور متوسط 22.39 دلار درآمد داشته باشید. برای انجام موفقیت‌آمیز این شغل، باید در خواندن، نوشتن و صحبت کردن به چندین زبان خارجی تسلط داشته باشید. این شغل جز پردرآمدترین شغل ها محسوب می‌شود.

9- کارشناس برنامه‌ریزی آموزشی

وظیفه آن‌ها تدوین برنامه آموزشی برای شما است تا فرآیند آموزش با موفقیت انجام شود. این افراد علاوه بر تدوین برنامه آموزشی، می‌توانند اجرای آن را نیز به عهده بگیرند. درآمد متوسط آن‌ها در هر ساعت 27.14 دلار است و در سال گذشته 231 هزار و 898 نفر در آن اشتغال داشته‌اند. اگر به آموزش علاقه دارید، این گزینه می‌تواند برای شما بهترین شغل باشد.

10- ادمین پایگاه داده

این افراد داده‌های شرکت‌ها را مدیریت می‌کنند و شما این داده‌ها را در اینترنت مشاهده می‌کنید. بااینکه ادمین‌های پایگاه داده برای انجام این کار از نرم‌افزار استفاده می‌کنند، اما نمی‌توان نقش دانش و تجربه آن‌ها را نادیده گرفت. برای انجام این کار شما باید تسلط کامل روی نرم‌افزار مورد استفاده داشته باشید. آن‌ها داده‌ها را ذخیره می‌کنند و همچنین اطلاعات مالی و سوابق حمل‌ونقل را سازمان‌دهی می‌کنند و برای انجام این کار، هر ساعت 37.39 دلار درآمد دارند.

11- شرکت تأمین سرمایه

اگر فکر می‌کنید پزشکان بیشترین درآمد را دارند و جز پردرآمدترین شغل ها محسوب می‌شوند، درباره این حرفه بیشتر تحقیق کنید. این شغل استرس زیادی دارد اما در پایان سود خوبی نصیب شما می‌شود. اگر پزشکان با جان مردم سروکار دارند، شما به‌عنوان شرکت تأمین سرمایه، با پس‌انداز و پول آن‌ها سروکار خواهید داشت. یک تصمیم اشتباه شما می‌تواند منجر به ضرر مالی زیادی شود. در این شغل هر چه ریسک‌پذیرتر باشید، می‌توانید سود بیشتری کسب کنید.

12- تحلیلگر امنیت اطلاعات از پردرآمدترین شغل ها

تحلیلگران امنیت اطلاعات از اطلاعات و شبکه‌های کامپیوتری شما محافظت می‌کنند. به این متخصصان به دلیل توانایی خود در برنامه‌ریزی، اجرا، ارتقا و نظارت بر اقدامات امنیتی پول پرداخت می‌کنند تا بتوانند از رایانه‌ها در برابر خطر تهدید و حمله محافظت کنند. علاوه بر این، وقتی شما مبلغ قابل‌توجه 41.62 دلار در هر ساعت دریافت کنید، دوست دارید وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

شغل با درآمد بالا
تحلیلگر امنیت اطلاعات شغلی جدید و پر اهمیت

13- مهندس نفت پردرآمدترین شغل ها

بهترین شغل برای اینکه بتوانید به‌خوبی به کشور خود خدمت کنید شغل مهندس نفت است. زیرا به‌عنوان یک مهندس نفت وظیفه طراحی و توسعه روش‌های مختلف برای استخراج ذخایر گازی و نفتی زیر سطح زمین را بر عهده ‌دارید. شاید تعجب کنید اگر بدانید این شغل تنها در سال گذشته 21٪ رشد داشته است و 40.733 نفر در آن اشتغال داشته‌اند. مهندسی نفت یک شغل بسیار جذاب است و می‌توان آن را با کشف گنج مقایسه کرد، زیرا شما در محلی که گنج نفت و گاز زیر آن قرار دارد مشغول به فعالیت هستید. در گذشته نیز در دنیا همیشه مهندس نفت جز پردرآمدترین شغل ها به شمار می‌رفت.

14- خلبان هواپیما به عنوان یکی از پردرآمدترین شغل‌ ها با استرس بالا

اگر عاشق مسافرت هستید، خلبانی هواپیما بهترین شغل برای شما است و به شما امکان می‌دهد از یک مکان به مکان دیگر پرواز کنید و برای آن نیز پول بسیار خوبی دریافت کنید. این کار به‌عنوان شغلی جذاب با لباس‌هایی زیبا همواره مورد توجه بوده است. شما در سال‌های فعالیت خود صدها هزار نفر را جابه‌جا می‌کنید و همچنین قبل از بازنشستگی به سراسر جهان سفر خواهید کرد. با این‌ وجود این شغل استرس بالای نیز دارد، زیرا مسئولیت کلیه مسافران به عهده شما است و باید ایمنی پرواز را تأمین کنید.

15- حسابدار

اگر برای یادگیری این شغل وقت بگذارید، تنها طی چند ماه می‌توانید نتیجه زحمات خود را مشاهده کنید. شما حساب‌های مالی شرکت‌ها را مدیریت می‌کنید و آن‌ها نیز پول خوبی به شما پرداخت می‌کنند. تنها کافی است اصول و روش‌های حسابداری و کار با اعداد را به‌خوبی یاد گرفته باشید تا امور مالی شرکت‌ها را به‌خوبی مدیریت کنید. این مورد یکی از پردرآمدترین شغل‌ ها است.

16- حفاری در دریا

حتی اگر شما برای شرکتی کارکنید که کمترین دستمزدها را در این صنعت پرداخت می‌کند، می‌توانید در هر ساعت حدود 50 دلار درآمد داشته باشید و 44 دلار در هفته نیز بابت اضافه‌کاری دریافت کنید. همچنین برای این شغل پاداش به همراه کلاس‌های آموزشی نیز در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید با حضور در آن‌ها دانش خود را درزمینه حفاری تقویت کنید. علاوه بر این، شما از مرخصی طولانی 6 ماه در سال نیز لذت خواهید برد. این شغل شامل مزایای دیگری مانند بیمه درمانی و برنامه بازنشستگی است.

پردرآمدترین شغل ها

17- متخصص زنان و زایمان

آن‌ها افرادی هستند که به نوزاد شما کمک می‌کنند تا نور جهان را درک کنند. این شغل بسیار ارزشمند است چراکه شما هرلحظه زندگی جدیدی را به ارمغان می‌آورید و به بسیاری از زوج‌ها کمک می‌کنید تا چهره فرزندشان را ببینند. با توجه به اینکه جمعیت جهان نیز رو به افزایش است، متخصص زنان و زایمان می‌تواند به یکی از پردرآمدترین شغل‌ ها در جهان تبدیل شود. بااین‌حال برخی نیز برای سقط‌ جنین به شما مراجعه می‌کنند. شما برای انجام کار خود مبلغ خوبی دریافت می‌کنید. درآمد این شغل به‌طور متوسط 199،700 دلار است.

18- مهندس مکانیک

یک مهندس مکانیک حدود 110 هزار دلار در سال درآمد دارد. پس با این درآمد شما می‌توانید آپارتمان مجلل خود را داشته باشید و از یک زندگی تجملاتی لذت ببرید. اگر سابقه ثبت اختراع داشته باشید، حتی درآمد شما از این هم بیشتر می‌شود. در حال حاضر این مورد یکی از پردرآمدترین شغل‌ ها در دنیاست.

19- جراح قلب و عروق به عنوان یکی از پردرآمدترین شغل ها

این افراد از قلب شما مراقبت می‌کنند و در صورت بروز مشکل، آن را به‌دقت بررسی کرده و در جهت رفع و مداوای شما اقدام می‌کنند. آن‌ها مواظب قلب شما هستند تا اطمینان حاصل کنند قلب شما برای مدت طولانی سالم می‌ماند. به‌طور متوسط، درآمد جراحان قلب و عروق 353.900 دلار است و بیشتر مردم بر این باورند که ارزش شغل آن‌ها ارزش این مبلغ را دارد، زیرا آن‌ها هستند که از قلب ما به‌عنوان یک دارایی با ارزش محافظت می‌کنند.

20- برنامه‌نویس وب

اگر شرکت شما به یک نام تجاری نیاز دارد یا به دنبال راه‌اندازی یک وب‌سایت است تا بتواند به‌صورت آنلاین به بازاریابی اینترنتی بپردازد، باید سراغ یک برنامه‌نویس وب برود. اگر تصویری از شرکت خود در دنیای اینترنت دارید، می‌توانید به کمک برنامه‌نویسان وب آن را عملی کنید. البته برای این کار باید روزانه مبلغ 27.84 دلار به آن‌ها بپردازید. این شغل در طی سه سال گذشته شاهد افزایش 11 درصدی بوده است. در سال گذشته حدود 136.921 به این حرفه مشغول بوده‌اند.

21- تدارکات

این متخصصان وظیفه تحلیل و انجام هماهنگی‌های لازم در حوزه زنجیره تأمین را بر عهده‌دارند. شما به‌عنوان یک کارشناس تدارکات در هر ساعت 35.08 دلار دستمزد دریافت خواهید کرد، افرادی بسیاری در این حرفه مشغول به کار هستند تا از این مزیت بهره ببرند. این شغل در سال گذشته 10٪ رشد داشته است. در این شغل هر چه مسئولیت بیشتری بپذیرید، درآمد شما نیز بیشتر خواهد بود.

22- مدیر رویداد

به نظر می‌رسد انجام آن بسیار ساده است، کاری که شما باید انجام دهید این است که یک رویداد برگزار کنید؛ اما توجه داشته باشید که پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد که روی انجام آن تأثیر می‌گذارد. شما باید اطمینان حاصل کنید جلسه‌ای که ترتیب داده‌اید به‌خوبی برگزار می‌شود، یا رویدادی که برنامه‌ریزی کرده‌اید با موفقیت همراه است. این شغل استرس زیادی دارد اما از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر چیزی اشتباه پیش برود، انگشت اتهام به سمت شما خواهد بود، بنابراین باید آمادگی چنین مسائلی را نیز داشته باشید. متوسط پرداختی در این شغل حدود 22.56 دلار در ساعت است. اگر شما در سازمان‌دهی و مدیریت رویدادهای مختلف مهارت دارید، این گزینه می‌تواند برای شما بهترین شغل باشد.

شغل های عالی در دنیا
مدیریت رویدادها شغلی نو و پردرآمد

23- مدیر ارشد ساخت‌وساز

به‌طور متوسط، در این حرفه 122،300 دلار به شما پرداخت می‌کنند که با آن می‌توان به یک سبک زندگی خوب شود. این شغل اهمیت زیادی دارد زیرا اگر اشتباه کنید می‌تواند منجر به خراب شدن دفتر کار یا آپارتمان شما شود. این افراد باید بسیار پاسخگو باشند تا بتوانند در مورد موضوعات مهم در رابطه با ساخت‌وساز تصمیمات سریعی بگیرند.

24- مدیر بیمارستان

این افراد وظیفه مدیریت بیمارستان و هزینه‌های مربوط به آن، مراقبت از بیماران و پرداخت‌ها را بر عهده‌ دارند و به پزشکان کمک می‌کنند تا به‌خوبی قرار ملاقات خود بیماران را تنظیم کنند. در پایان، این شغل با میانگین حقوق 97200 دلار، کار خوبی به نظر می‌رسد.

25- پرستار

پرستاری شغل شریفی است و می‌تواند بهترین شغل باشد؛ زیرا نه‌تنها به بیماران خدمات مختلفی ارائه می‌دهید، می‌توانید از طریق آن درآمد بسیار خوبی نیز داشته باشید. پرستاران تأثیر زیادی در تسریع فرآیند بهبود بیماران دارند. شما در این شغل دستیار پزشک معالج هستید، پزشک یک‌بار وظیفه خود را انجام می‌‌دهد سپس بیمار را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تحت نظارت شما معالجه شود.

26- مهندس هوافضا از پردرآمدترین شغل ها

آن‌ها وظیفه طراحی، ساخت و آزمایش انواع هواپیما، فضاپیما و موشک را بر عهده‌دارند. در این فرآیند، آن‌ها برخی از تحقیقات اساسی را انجام داده و حتی تجهیزات مختلفی را نیز ارزیابی می‌کنند. درآمد آن‌ها به‌طور متوسط در هر ساعت 50.39 دلار است و جز پردرآمدترین شغل‌ ها محسوب می‌شود. برای موفقیت در این حرفه باید تجربیات خوبی داشته باشید.

پردرآمدترین شغل دنیا
مهندس هوافضا از پردرآمدترین شغل ها

27- قاضی و دادستان

تأمین عدالت در دادگاه حقوقی همان کاری است که شما باید انجام دهید و برای انجام آن، به ازای هر ساعت به شما 49.26 دلار پرداخت می‌شود. شما همچنین می‌توانید به ازدواج برخی از افراد کمک کنید و از طرف دیگر، متهمان را در قالب پرونده‌های کیفری مجازات کنید.

28- پزشک ورزشی

در این شغل، شما یک پزشک هستید که از ورزشکاران مراقبت می‌کنید و این تفاوت اصلی یک پزشک عمومی و پزشک ورزشی است. صدماتی که به ورزشکاران وارد می‌شود با مردم عادی تفاوت دارد، بنابراین برای درمان آن‌ها نیز باید از روش‌های مناسب با این صدمات استفاده کرد. برای انجام این کار، می‌توانید به ازای هر ساعت 88.86 دلار درآمد داشته باشید. پزشک ورزشی جز پردرآمدترین شغل‌ ها محسوب می‌شود و در چند سال اخیر با استقبال زیادی مواجه شده است.

29- روان‌پزشک به عنوان یکی از پردرآمدترین شغل ها

این دسته از پزشکان برای گوش دادن به صحبت‌های دیگران پول می‌گیرند. این مبلغ می‌تواند تا 85.35 دلار باشد. شما با افرادی سروکار دارید که از افسردگی یا مشکلات روانی رنج می‌برند. روان‌پزشکی جز پردرآمدترین شغل‌ ها با دریافت هزینه ساعتی است.

 پردرآمدترین شغل ها
روان پزشکی شغلی پردرآمد اما حساس

30- رادیولوژیست پردرآمدترین شغل ها

وظیفه این افراد عکس‌برداری با اشعه ایکس به‌منظور تشخیص مشکل یا بیماری است. اختلال‌های درونی، تنها با کمک رادیولوژی قابل ‌تشخیص است. رادیولوژیست‌ها در هر ساعت 88.86 دلار درآمد دارند.

در جدول زیر به بررسی بهترین و پردرآمدترین شغل‌ ها در حال حاضر دنیا می‌پردازیم.

 

ردیف شغل میزان استرس تعادل کار و زندگی میانگین درآمد (دلار)
1 آکتاتوری یا بیم‌سنج متوسط متوسط 118,281
2 مهندس هوافضا متوسط بالا 121،523
3 خلبان هواپیما بالا پایین 112،162
4 متخصص بیهوشی بالا پایین 265,990
5 مدیر عملیات تجاری بالاتر از متوسط پایین‌تر از متوسط 129,650
6 جراح قلب و عروق بالا بالاتر از متوسط 361,513
7 حسابدار پایین‌تر از متوسط بالاتر از متوسط 147,210
8 مدیرعامل بالا متوسط 150,360
9 ادمین بانک اطلاعاتی متوسط بالاتر از متوسط 112,999
10 دندان‌پزشک متوسط ​​ متوسط 184,110
11 متخصص پوست پایین‌تر از متوسط بالاتر از متوسط 291,191
12 مدیر رویداد بالاتر از متوسط بالاتر از متوسط 65,586
13 مشاور مالی بالاتر از متوسط متوسط 132,765
14 تحلیل‌گر مالی بالا پایین‌تر از متوسط 84,800
15 مدیر مالی بالا متوسط 163,554
16 مدیر بیمارستان متوسط متوسط 101.81
17 تحلیل‌گر امنیت اطلاعات پایین‌تر از متوسط بالاتر از متوسط 102,552
18 شرکت تأمین سرمایه بالا بالاتر از متوسط 90,446
19 مدیر فناوری اطلاعات بالا پایین‌تر از متوسط 84,431
20 قاضی و دادستان بالا بالاتر از متوسط 80,526
21 وکیل بالا پایین‌تر از متوسط 149,601
22 تدارکات بالاتر از متوسط بالاتر از متوسط 76,635
23 مدیر بازاریابی بالاتر از متوسط پایین‌تر از متوسط 166,178
24 مهندس مکانیک پایین‌تر از متوسط پایین‌تر از متوسط 121,400
25 مدیر خدمات پزشکی و بهداشتی بالاتر از متوسط بالاتر از متوسط 147,500
26 جراح مغز و اعصاب بالا بالاتر از متوسط 390,438
27 متخصص بیهوشی بالاتر از متوسط پایین‌تر از متوسط 171,851
28 متخصص زنان و زایمان بالاتر از متوسط پایین‌تر از متوسط 230,433
29 حفاری در دریا پایین بالاتر از متوسط 90,679
30 کارشناس بینایی‌سنجی متوسط بالاتر از متوسط 120,536
31 جراح دهان و فک و صورت بالاتر از متوسط پایین‌تر از متوسط 296,583
32 متخصص ارتودنسی پایین‌تر از متوسط بالاتر از متوسط 280,573
33 متخصص اطفال بالاتر از متوسط متوسط 187,944
34 مهندس نفت بالاتر از متوسط پایین‌تر از متوسط 157,124
35 داروساز بالاتر از متوسط پایین‌تر از متوسط 133,215
36 متخصص فیزیوتراپی بالاتر از متوسط پایین‌تر از متوسط 91,160
37 پزشک بالا متوسط 207,048
38 دکتر متخصص پا یا پاپزشک متوسط متوسط 178,944
39 کارشناس امور سیاسی متوسط متوسط 120,313
40 متخصص پروتز بالاتر از متوسط پایین‌تر از متوسط 249,195
41 روان‌پزشک بالاتر از متوسط متوسط 260,428
42 متخصص رادیولوژی پایین بالاتر از متوسط 282.52
43 مدیر فروش بالا پایین‌تر از متوسط 141,957
44 مدیر ارشد ساخت‌وساز متوسط پایین‌تر از متوسط 134,658
45 برنامه‌نویس نرم‌افزار بالاتر از متوسط بالاتر از متوسط 101,760
46 پزشک ورزشی پایین بالاتر از متوسط 180,389
47 جراح بالا پایین 270,461
48 کارشناس برنامه‌ریزی آموزشی بالاتر از متوسط متوسط 50,586
49 مترجم بالاتر از متوسط متوسط 53,210
50 برنامه‌نویس وب بالاتر از متوسط بالاتر از متوسط 80,596

 

منبع: 
Top 50 Highest Paying Jobs

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024