با هولدر ضد عفونی کننده مسواک SARMOCARE بیماری‌ها را فراری بدهید

هولدر ضد عفونی کننده مسواک SARMOCARE

مسواک از جمله وسایل بهداشتی است که روزی چند بار با آن سر و کار داریم. درنتیجه مدام مرطوب می‌شود. محیط‌های مرطوب هم بستر خوبی برای رشد باکتری‌ها هستند. در سرویس‌های بهداشتی معمولا تهویه خوبی برای خشک شدن مسواک وجود ندارد. از طرفی این مکان‌ها آلودگی زیادی دارند و به رشد باکتری ها و میکروارگانیسم های مضر دامن می‌زنند. درواقع رطوبت همیشگی مسواک و فضای مرطوب سرویس‌های بهداشتی رشد باکتری‌ها را چند برابر می‌کنند. تقریبا به همین جهت است که در بعضی از افراد با وجود مراقبت‌ها و رعایت بهداشت، باز هم شاهد بروز بیماری‌های مختلف مانند عفونت  و خون ریزی لثه، حساس شدن دندان‌ها و بوی بد دهان هستیم.

به علاوه هر بار که شما بیمار می‌شوید، میکروب های جدیدی در فضای دهان جمع می‌شوند. این میکروب‌ها می‌توانند روی مسواک باقی بمانند و از بین نروند. در نتیجه احتمال بازگشت بیماری از طریق مسواک وجود دارد. این مورد به خصوص برای بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی و تبخال صدق می‌کند. به همین دلیل است که شما نباید مسواک‌تان را درحالی که هنوز خیس است، در سرویس بهداشتی رها کنید. بهتر است مسواک را هر بار بعد از استفاده خشک کنید و حتی آن را استرلیزه کنید.

هولدر ضد عفونی کننده مسواک SARMOCARE

چاره چیست؟

برای این منظور، بهترین کار استفاده از دستگاه‌های ضد عفونی کننده و خشک کننده مسواک است. دستگاه‌های استرلیزه‌کننده مسواک معمولا به کمک اشعه‌های فرابنفش میکروارگانیسم‌های مضر را از بین می‌برند و احتمال بروز بیماری را به حداقل می‌رسانند. به این ترتیب دیگر هیچ نگرانی در خصوص مسواک‌ها وجود نخواهد داشت.

این قسم دستگاه‌ها همزمان مسواک را خشک کرده و رطوبت اضافی آن را می‌گیرند. همچنین به کمک اشعه فرابنفش تمام باکتری‌ها و میکروب‌های موجود روی مسواک را پاکسازی و غیر فعال می‌کنند.

به همین خاطر ما به شما خرید هولدر و ضد عفونی کننده مسواک و خمیردندان محصول SARMOCARE را پیشنهاد می‌کنیم.

 

نگه‌دارنده مسواک sarmocare

هولدر ضد عفونی کننده مسواک SARMOCARE قادر است همزمان 5 مسواک را نگه دارد. همچنین یک جایگاه برای قرار دادن خمیر دندان هم دارد. بعد از قرار دادن مسواک‌ها در کابین مخصوص، درب آن را بسته می‌شود تا مسواک‌ها از آلودگی‌هایی که در محیط بیرون وجود دارد، حفظ شوند.

بعد از بسته شدن درب کابین، با فشار دکمه پاور فن خشک کننده‌ وارد عمل می‌شود. این فن با به جریان انداختن هوا رطوبت اضافی مسواک را خشک می کند. با خشک شدن مسواک احتمال رشد باکتری‌ها کاهش پیدا می‌کند. 5 دقیقه بعد اشعه فرابنفش روشن می‌شود تا باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌های موجود روی مسواک را از بین ببرد.

این کار در نهایت باعث می‌شود که مسواک شما از اولش هم استرلیزه‌تر و تمیزتر باشد.

این هولدر با باتری کار می‌کند و نیازی به برق ندارد. در نتیجه می‌توانید در هر جا که دوست دارید، آن را نصب کنید. به همراه هولدر، بسته نصب هم عرضه می‌شود. که به کمک آن می‌توانید در اسرع وقت هولدر را نصب کنید.

طراحی 3 در 1 ضد عفونی کننده مسواک SARMOCARE

این هولدر در عین حال که نگهدارنده و جای مسواک و خمیردندان است، برای ضدعفونی کردن و خشک کردن مسواک هم کاربرد دارد. این هولدر به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان مسواک را خشک می‌کند. همچنین اشعه فرابنفش هم به صورت اتوماتیک روشن می‌شود و باکتری‌های مضر را از بین می‌برد.

فن خشک کننده

فن موجود در این هولدر جریان هوا را افزایش می‌دهد و کمک می‌کند تا مسواک سریع‌تر و در یک وضعیت طبیعی، بدون اینکه خراب شود و آسیب ببیند، خشک شود. این فن بعد از فشار دکمه پاور تا 5 دقیقه روشن می‌ماند.

اشعه فرابنفش

اشعه فرابنفش بعد از فن روشن می‌شود. به کمک این اشعه میکروارگانیسم‌ها و باکتری‌های موجود روی مسواک در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بین می‌روند. اشعه فرابنفش قادر است 99.9 درصد از میکروارگانیسم‌های موجود روی مسواک را از بین ببرد.

طول عمر باتری

باتری این هولدر تا یک هفته طول عمر دارد. بعد از یک هفه کافی است برای چند ساعت آن را به شارژ بزنید. کابل شارژر هولدر هم به همراه آن به فروش می‌‌رسد. در نتیجه شما تنها به یک شارژر نیاز دارید تا بتوانید هولدر را شارژ کنید.

هولدر ضد عفونی کننده مسواک SARMOCARE

طراحی شیک و زیبا ضد عفونی کننده مسواک SARMOCARE

هولدر دارای 5 طراحی به شکل گل‌های تابستانی است که جلوه خاص و زیبایی به سرویس بهداشتی شما می‌دهد. با این هولدر دیگر نیازی به استندها و ظروف برای جای مسواک ندارید. این هولدر علاوه بر اینکه زیبا و شکیل است، نظم و سازماندهی عالی برای مسواک‌ها و خمیرندان به وجود می‌آورد.

هولدر ضد عفونی کننده مسواک SARMOCARE ظرفیت نگهداری 5 مسواک را دارد. در نتیجه با خرید یک عدد از آن‌ دیگر افراد خانواده هم می‌توانند از هولدر استفاده کنند. شما حتی می‌توانید مسواک‌های برقی‌تان را روی آن قرار دهید.

خرید هولدر ضد عفونی کننده SARMOCARE

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024