هدیه هایی که هواداران “بازی تاج و تخت” عاشق‌شان می شوند

یادگاریی‌های بازی تاج و تخت

یادگاریی‌های بازی تاج و تخت

فهرست مطالب

سریال بسیار جذاب بازی تاج و تخت که از شبکه HBO پخش می شود به یکی از محبوب ترین سریال های سال های اخیر تبدیل شده است. در نتیجه این سریال و همینطور مجموعه کتاب هایی که داستان سریال از آنها برگرفته شده است، “نغمه‌ی آتش و یخ” نوشته‌ی جورج آر.آر مارتین، هر دو هواداران زیادی دارند.

ما هر چیزی که هوادار ها می توانند در مجموعه ی خود نگه داری کنند را پیدا کرده ایم، از محصولات با مجوز رسمی گرفته تا کالا های نسخه محدود اختصاصی که حتما می خواهید در اختیار داشته باشید.

اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای کسی می گردید یا تنها می خواهید یک یادگاری با اندازه‌ی دروگون به یکی از دوستان‌تان بدهید، در این جا ما می توانیم شما را با تعدادی هدیه با تم بازی تاج و تخت آشنا کنیم تا کمک کنیم برای تعطیلات پیش رو آماده شوید.

  1. مجموعهی پنج جلدی نغمهی آتش و یخ با جعبهی چرمی

بازی تاج و تخت 1

احتمال بالایی وجود دارد که کسی را بشناسید که از هواداران بازی تاج و تخت است اما هنوز تمام پنج جلد کتاب مجموعه‌ی نغمه‌ی آتش و یخ را نخوانده است. هر چه باشد این کتاب ها حجم زیادی دارند و خریدن‌شان به صورت تک تک ممکن است هزینه بر باشد. من این مجموعه‌ی پنج جلدی با جعبه‌ی چرمی را برای پدرم خریدم و او واقعا عاشق‌شان شد. کتاب ها طراحی زیبایی دارند و به اندازه ای کوچک هستند که بتوانید آنها را در کیف‌تان بگذارید و در هنگام رفت و آمد در شهر بخوانیدشان.

تنها نقطه‌ی ضعف آن ها چیست؟ اندازه‌ی کوچک کتاب ها باعث شده است اندازه‌ی حروف و نوشته های درون آن ها نیز کوچک باشند، پس کسانی که چشمان‌شان ضعیف است ممکن است نسخه ی الکترونیکی آن ها را ترجیح بدهند. در هر صورت، این کتاب ها مجموعه‌ی بسیار زیبایی هستند. نگرانید که اگر کتاب ششم هم وارد بازار شد چطور آن را در این مجموعه جا دهید؟ نگرانی های‌تان را کنار بگذارید.

  1. لباس نوزادمن شیر می نوشم و چیز هایی می دانم

بازی تاج و تخت 2

اگر می خواهید برای کسی هدیه بخرید که به تازگی بچه دار شده است، لباس نوزاد همیشه هدیه‌ی مناسبی است. کسی که تازه بچه دار شده است، حتما به لباس نوزاد نیاز دارد، به خصوص آن هایی که  قابلیت کشسانی دارند و برای بسته شدن گیره دارند. (کسانی که لباس نوزاد طراحی می کنند و برای آن از دکمه های معمولی استفاده می کنند باید به جایی دور تبعید شوند.)

در آمازون اندازه ها و نوشته های مختلفی روی لباس ها وجود دارند، اما این یکی مورد علاقه‌ی ماست چون دیالوگ تایرون در فصل ششم بازی تاج و تخت است. تنها حسرت ما چیست؟ یک نسخه‌ی دیگر برای دو قلو ها که رویش نوشته شده باشد “تو هیچ چیز نمی دانی” در سایت موجود نیست.

مشاهده و خرید

  1. نسخهی بلوری کامل فصل ششم بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت 3

نسخه‌ی بلوری فصل ششم شامل همه‌ی قسمت های فصل های اخیر به همراه تعداد زیادی ویژگی های مخصوص و قسمت هایی است که تنها در نسخه‌ی نمایش خانگی سریال وجود دارند. یعنی زیرنویس به زبان های مختلف، چهار صحنه‌ی حذف شده‌ی فصل ششم، چند ویدیو کوتاه درباره‌ی برن، دوتراکی ها و همینطور هیجان انگیز ترین بخش این فصل یعنی نبرد حرام زاده ها.

این نسخه‌ی بلوری همینطور حاوی سریالی به نام تاریخ و افسانه ها است که نگاهی عمیق تر به پس زمینه و طرح کلی داستان می اندازد. این مجموعه دیدگاهی به عمق و محتوای غنی داستان نغمه‌ی آتش و یخ و کتاب های آتش نوشته‌ی جورج آر.آر مارتین برای هوادارانی که تنها کمی با این سریال آشنا هستند فراهم می آورد.

مشاهده و خرید

  1. بازی تاج و تخت: کتاب سه بعدی راهنمای وستروس

بازی تاج و تخت 4

اگر شما هم به اندازه‌ی من از تماشای تیتراژ آغازین سریال لذت می برید، حتما از این کتاب سه بعدی که بعضی از بخش های وستروس را نشان می دهد خوش‌تان خواهد آمد. هر مکان به صورت سه بعدی ساخته شده است و از کتاب بیرون می آید مانند افکتی که در آغاز سریال بازی تاج و تخت نشان داده می شود.

این کتاب بیشتر از این که کاربردی باشد حالت تزئینی دارد (حداقل در مقایسه با کتاب های نغمه‌ی آتش و یخ که در این جا معرفی کردیم) اما اگر یک دور همی با هواداران سریال دارید، دیگر هواداران بازی تاج و تخت حتما از دیدن آن لذت خواهند برد.

این کتاب سه بعدی فوق العاده که از تیتراژ ابتدایی سریال شبکه‌ی HBO که البته برنده‌ی جایزه‌ی امی هم شده است الهام گرفته شده است، شما را به دنیای چهار گانه‌ی وینترفل، سرزمین پادشاه، دیوار و ماورای آن می برد.

مشاهده و خرید

  1. مجموعه‌ی شش تایی زیرلیوانی با طرح مهر و موم های خاندان های بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت 5

این زیر لیوانی ها با طرح مهر و موم های خاندان های بزرگ بازی تاج و تخت طراحی شده اند و شامل مهر خاندان تارگارین، استارک، براتیون، تایرل، گریجوی و لنیستر هستند. این زیر لیوانی ها از جنس سیلیکون هستند و به گونه ای ساخته شده اند که باید شستن راحتی داشته باشند، اما به نظر نمی رسد که بشود با ماشین ظرف شویی آنها را شست. همینطور چون که ظاهرشان شبیه مهر و موم است محیطی دایره ای دارند که لیوان ها می توانند به راحتی درونشان قرار بگیرند. قطرشان حدود 3 اینچ است، پس ممکن است برای همه‌ی لیوان ها مناسب نباشند.

  1. چتر لانگ کلاو جان اسنو

بازی تاج و تخت 6

قبل از این که شمشیر به لانگ کلاو به جان اسنو داده شود او قسم خورده بود که تمام زندگی‌اش را در خدمت نگهبانان شب باشد و انجام وظیفه کند، اما شما می توانید چتر لانگ کلاو را به قیمت 30 دلار داشته باشید. این از خود گذشتگی ها معادل هم هستند، درست است؟

بالای دسته، چتر مانند چتر های استاندارد دیگر به نظر می رسد. نظرات کاربران نشان می دهد که اندازه‌ی آن استاندارد است، پس به بزرگی چتر گلف یا چیزی شبیه آن نیست. این چتر هدیه زیبا و دوست داشتنی است که می تواند دوستان‌تان را تحت تاثیر قرار دهد، درست مانند شمشیر های والرین واقعی.

مشاهده و خرید

  1. ظرف شیرینی تخم اژدهای بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت 7

کلوچه دوست دارید؟ خودمان از قبل می دانیم که همه کلوچه دوست دارند. اما وقتی کلوچه درست کردید به ظرفی برای نگه‌داری‌شان نیاز پیدا خواهید کرد. این ظرف شیرینی با شکل تخم اژدها از محصولات ThinkGeek یک انتخاب فوق العاده است، که می تواند تعداد خیلی زیادی کلوچه را برای‌تان نگهداری کند.

چرا این یک ظرف شیرینی است و جعبه‌ی کلوچه نیست؟ برای این که سازندگان بامزه‌ی آن می خواستند به یادتان بیاورند که یک لنیستر (ظرف شیرینی) همیشه بدهی هایش را پرداخت می کند.

مشاهده و خرید

  1. ماگ حساس به حرات “زمستان در راه است” بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت 8

من دو تا از این ماگ ها دارم و عاشق‌شان هستم. آن ها مانند ماگ های حساس به حرارت دیگر هستند یعنی در دمای اتاق کاملا یک رنگ هستند و زمانی که مایع داغی مانند چای یا قهوه در آن ها بریزید رنگشان شروع به تغییر می کند. این ماگ های به خصوص، با نماد خاندان استارک رویشان، ابتدا در دمای اتاق سیاه هستند و زمانی که داغ شوند، شعار خاندان استارک یعنی “زمستان در راه است” را نمایش می دهند.

این ماگ که یکی از پر فروش ترین ها بوده است زمانی که مایع داغی درون آن بریزید تغییر رنگ می دهد، و هشدا می دهد که زمستان در راه است، حتی با این که نوشیدنی‌تان گرم باقی می ماند. این ماگ سرامیکی به همراه یک جعبه هدیه به شما تحویل داده می شود تا بتوانید به راحتی آن را به هر کس که می خواهید هدیه دهید. این ماگ فوق العاده و خاص را می توانید در خانه یا محل کار استفاده کنید. ماگ به هر چیزی از قهوه گرفته تا سوپ و چای واکنش نشان می دهد.

نکته: گاهی چاپ طرح حساس به حرارت ممکن است درست انجام نشده باشد. به عنوان مثال، یکی از ماگ های “زمستان در راه است” ما، کمی چاپش مشکل دارد. اما آن یکی بی عیب است. با این حال آن ماگ هنوز هم خوب است و ما از آن استفاده می کنیم.

  1. بطری باز کن دست پادشاه

بازی تاج و تخت 9

در هیچ خانه ای به تعداد کافی بطری باز کن وجود ندارد، خوب است که یکی دیگر به مجموعه‌ی خود اضافه کنید. این بطری باز کن طراحی شبیه گل سینه‌ی “دست پادشاه” دارد که بازیگران سریال می پوشیدند و طبق اصول استاندارد و به خوبی ساخته شده است.

از بطری بازکن ها دستی معمولی بزرگ تر است و نظرات کاربران نشان می دهد که کمی سنگین و بسیار با دوام است. تنها مشکلش چیست؟ هیچ آهن ربایی ندارد، پس نمی توانید آن را به در یخچال بزنید تا همیشه در دسترس باشد.

مشاهده و خرید

  1. ریسک: بازی فکری بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت 10

خشن، حماسی وکاملا ناعادلانه، بازی که در آن یا برنده می شوید یا می میرید. بله، بازی ریسک می تواند خونبار باشد. نسخه‌ی بازی تاج و تختِ بازی ریسک دو نقشه دارد (یک نقشه‌ی وستروس و یک نقشه‌ی اسوس) و به سه روش مختلف می توان آن را بازی کرد، شامل ریسک سنتی و روشی بر اساس افسانه های کتاب.

بازی از دو تا هفت نفره است و هدیه‌ی لذت بخشی برای هواداران سریال است، حتی اگر خودشان یک نسخه بازی ریسک معمولی را داشته باشند. تنها نکته این است که این بازی برای افراد بالای 18 سال طراحی شده است، اما دلیل آن ذکر نشده است.

مشاهده و خرید

  1. دنیای آتش و یخ: تاریخ ناگفته‌ی وستروس

بازی تاج و تخت 11

اگر عاشق افسانه های نغمه‌ی آتش و یخ و بازی تاج و تخت هستید پس حتما عاشق این کتاب خواهید شد. این کتاب جزئیات تاریخچه‌ی دنیای سریال را از زبان خود جورج آر.آر مارتین بیان می کند. کتاب شامل طرح های بسیار زیبا و اطلاعات فراوانی از بسیاری از پادشاهان، خاندان های بالا رتبه و جنگ هایی است که در کتاب نامشان برده می‌شود اما هیچ وقت در مورد جزئیات‌شان صحبت نمی‌شود.

من این کتاب را دارم و هر چه از آن تعریف کنم کم گفته ام. این کتاب مخصوص کسانی است که بخواهند خود را در دنیای سریال غرق کنند و مدل دایره المعارف گونه‌ی آن باعث می‌شود به راحتی هر دفعه چند دقیقه از وقت خود را به آن اختصاص دهید. همیشه چیز جدیدی هست که می توانید از آن یاد بگیرید.

مشاهده و خرید

  1. مهمانی آتش و یخ: کتاب آشپزی رسمی بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت 12

در حالی که خوانندگان کتاب به خوبی می دانند که نویسنده جورج آر.آر مارتین چقدر غذاها را با دقت و با جزئیات توصیف می‌کند، نقش غذا در سریال بازی تاج و تخت تا حد زیادی نادیده گرفته شده است. این کتاب آشپزی این مشکل را حل می کند و شامل دستور پخت تعدادی از غذاهای محبوب دنیای وستروس است. اگر واقعا دل‌تان می خواهد بدانید که پای داغ چه مزه ای دارد، این کتاب برای شما نوشته شده است. این کتاب برای همه خوب است، اما هدیه‌ی ویژه و فوق‌العاده ای برای کسانی خواهد بود که هم آشپزی بلد هستند و هم از هواداران بازی تاج و تخت هستند.

مشاهده و خرید

  1. مجسمه‌ی فانکو پاپ دنریس سوار بر دروگون

بازی تاج و تخت 13

در حالی که مجسمه ها هنوز در محدوده‌ی “ویژه‌ی خیلی جوگیر ها” قرار دارند، این مجسمه‌ی با نمک فانکو پاپ بسیار دوست داشتنی است و همه‌ی هواداران سریال باید یکی از آن داشته باشند. مجسمه های فانکو پاپ از پلی وینیل کلراید با کیفیت ساخته می شوند و در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین کالا ها برای هواداران پروپا قرص فیلم ها تبدیل شده اند.

بر اساس توضیحات نوشته شده برای محصول، این مجسمه‌ی خاص 4.5 اینچ ارتفاع دارد و نشان می دهد که دنریس سوار بر دروگون شده است که حالا کاملا بالغ شده است.

مشاهده و خرید

  1. “یخ” مدل نامه باز کن

بازی تاج و تخت 14

اگر دوست دارید یک مدل کپی از شمشیر بازی تاج و تخت داشته باشید اما ندارید، یعنی، یک شمشیر با اندازه‌ی واقعی می خواهید که همه جا با خود ببرید، این نامه باز کن می تواند هدیه خوبی برایتان باشد زیرا طوری طراحی شده است که شبیه شمشیر فوق العاده‌ی والرین خاندان استارک به نام یخ باشد. نظر کاربران در مورد کیفیت نامه بازکن مثبت بوده است، اما اگر می‌خواهید به صورت دکوری روی میز از آن استفاده کنید چندان کاربرد خوبی ندارد، بسته بندی آن مقوایی و ساده است و ارزش به نمایش گذاشته شدن ندارد.

مشاهده و خرید

  1. مدل جام پنجه‌ی اژدها

بازی تاج و تخت 15

در نگاه اول متوجه نشدم که این یک مدل کپی است، طراحی آن شبیه جامی است که ملیساندره در اوایل فیلم از آن زهر می نوشد.

به یاد داشته باشید یا نه، ظاهر این جام بسیار زیبا است و حتما هدیه‌ی فوق العاده ای برای کسی است که هم هوادار سریال است و هم هوادار نوشیدنی ها. این ظرف بیشتر حالت دکوری دارد تا برای استفاده، اما می توانید هر از چندگاهی از درونش چیزی بنوشید، اما در هر حال جام بسیار جالبی است.

  1. مجموعه‌ی تخم اژدها

بازی تاج و تخت 16

این تخم های اژدها از رزین ساخته شده اند و در جعبه‌ی چوبی قرار دارند که روی خود علامت خاندان تارگاریان را دارد. ظاهر فوق العاده زیبای‌شان آنها را مناسب قرار دادن در دکور خانه می کند. اما قیمت‌شان کمی بالا است زیرا جزئیات خیلی زیادی دارند و بسیار زیبا هستند.

من خود این ها را از نزدیک دیده ام، اندازه شان کمی از تخم های اژدهایی که درون سریال دیدیم کوچک تر است. آن مدلی که من دیدم هیچ مشکلی با جعبه اش نداشت، اما کاربران آنلاین از اینکه جعبه در هنگام پست شدن از هم جدا شده یا شکسته است شکایت داشتند، پس اگر می خواهید آن را بخرید مراقب این موضوع باشید.

مشاهده و خرید

  1. مدل شمشیر و لوح لانگ کلاو با اندازه‌ی واقعی

بازی تاج و تخت 17

آیا نامه بازکن و چتر بالا را دیدید و با خودتان فکر کردید، “نه، این برای من کافی نیست”؟ اگر این طور است ما هدیه ای برای شما داریم. این نمونه کپی شمشیر لانگ کلاو با اندازه‌ی واقعی با مجوز رسمی از تیغه‌ی فولاد ضد زنگ و دسته‌ی چرمی ساخته شده است و لوحی دکوری همراه آن وجود دارد که قسم نگهبانان شب رویش حک شده است.

تیغه‌ی شمشیر 35 اینچ طول دارد، که بسیار بلند است، اما وزنش تنها در حد 8 پوند است. این شمشیر در میان اشیاء دکوری و برای مجموعه داران بسیار محبوب است و به همراه گواهی مالکیت و یک MSPR 250 دلاری عرضه می شود.

مشاهده و خرید

  1. نگه دارنده‌ی در چوبی مدل جدید پرینت سه بعدی شده‌ی هودور

بازی تاج و تخت 18

با این نگه دارنده‌ی در که پرینت سه بعدی شده است، به یاد یکی از تکان دهنده ترین لحظات سریال می افتید. نظرات کاربران می گوید که این نگه دارنده در را به خوبی باز نگه نمی دارد، اما همیشه فضای کافی برای رد شدن از آن را خواهید داشت.

این نگه دارنده‌ی در چوبی با طرح هودور که در میان کالا های مجموعه بازی تاج و تخت بسیار محبوب است صحنه‌ی دردناک مرگ هودور را در فصل ششم تا ابد در ذهن ها نگه می‌دارد. “در را نگه دار”، به یک جمله‌ی معروف در میان مردم تبدیل شد و حتی هواداران نه چندان پیگیر فیلم هم زمان ورود به خانه‌ی شما متوجه بازی با کلمات می شوند. این نگه دارنده‌ی در دست ساز از چوب بلوط ساخته شده است و در سه رنگ روشن تا تیره موجود است. نام هودور با لیزر روی آن حک شده است و با دست سنباده خورده است تا سطی صاف داشته باشد.

  1. کتاب رنگ آمیزی فصل هفتم بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت 19

با این کتاب رنگ آمیزی مخصوص بزرگ سالان که بیش از 60 صفحه دارد می توانید به بعضی از صحنه های فصل هفتم جانی دوباره ببخشید. نکته: این کتاب شامل تصاویر سیاه و سفید واقعی است و مانند کتاب های رنگ آمیزی معمولی که تنها خط دور طرح را به نمایش می گذارند نیست. می توانید از چند رنگ استفاده کنید و تصاویر را رنگی کنید یا با سایه های تیره و روشن یک رنگ سایه های عکس ها را درست کنید و به عکس ها عمق هنری بدهید.

  1. کارت های بازی “بازی تاج و تخت”

بازی تاج و تخت 20

به دنبال یک چیز جدید برای بازی و سرگرمی به همراه دوستان‌تان در مهمانی هستید؟ این کارت های بازی با طرح بازی تاج و تخت انتخاب فوق العاده ای هستند. این دسته کارت با اندازه‌ی استاندارد، 52 کارت و دو جوکر درون خود دارد و پشت کارت ها عکس شخصیت های فیلم و تصاویر زیبایی از سریال وجود دارد.

مشاهده و خرید

  1. کلاه نقاب دار “دوباره وستروس را آباد کن”

بازی تاج و تخت 21

آیا سفارش‌تان بالاخره به دست‌تان رسید؟ چه کسی می خواهد بلند شود و دوباره وستروس را آباد کند؟ یا مردم دنیای آتش و یخ برای همیشه به بدبختی محکوم شده اند؟ با این کلاه های بیسبال که با طرح های “سیاه نگهبانان شب” و “قرمز تارگاریان” موجود هستند خود را برای فصل هفتم بازی تاج و تخت آماده کنید.

مشاهده و خرید

  1. تخته‌ی خرد کردن مواد غذایی “شام در راه است”

بازی تاج و تخت 22

این تخته های خرد کردن مواد غذایی دست ساز از چوب افرا و گردو در اوکلاهاما ساخته می‌شوند و با یکی از جملات معروف سریال شوخی می‌کنند. یکی از سمت های این تخته از قبل با روغنی خوراکی روغن دهی شده است تا استحکام چوب حفظ شود. در حالی که جمله‌ی معروف سریال بازی تاج و تخت در سمت دیگر آن قرار دارد. این تخته در تمامی مراحل شامل برش و سنباده زنی کاملا با دست ساخته شده است.

مشاهده و خرید

  1. کیف دستی خاندان استارک

بازی تاج و تخت 23

این کیف دستی که از چرم مصنوعی لوکس ساخته شده است نشان خاندان استارک را در مرکز در جلویی خود به نمایش می‌گذارد. همه چیز را می‌توانید در محفظه‌ی زیپ دار قرار دهید. بند دوشی قابل تنظیم آن نیز قابل جدا شدن است و می‌توانید کیف را مثل یک کیف دستی استفاده کنید. این کیف خاندان استارک 7 اینچ ارتفاع، 9.5 اینچ عرض و 3 اینچ ضخامت دارد.

  1. مدل تخت آهنی

بازی تاج و تخت 24

سایت e-bay انواع و اقسام مدل های تخت آهنی را برای فروش دارد که قیمت‌شان از 1500 دلار شروع می شود، اما این مدل تخت آهنی با اندازه ی 7 اینچ تنها 60 دلار قیمت دارد. این  مدل جلوی زیبایی به میزتان کار، قفسه‌ی کتاب و یا میز گوشه‌ی اتاق‌تان می دهد (کاربران از این مدل برای نگه داشتن گوشی یا مجسمه های بازیگران بازی تاج و تختشان استفاده می‌کنند). این تخت آهنی کوچک که گواهی رسمی دارد، از ماده‌ی پلی استایرن با دوام روی یک پایه محکم ساخته شده است.

مشاهده و خرید

  1. نگه دارنده‌ی کتاب ها در قفسه مدل تخت آهنی

بازی تاج و تخت 25

این نگه دارنده‌ی کتاب وزن زیادی دارد و ارتفاع آن 7.5 اینچ است و روی پایه ای قرار دارد که با دست رنگ شده است و نماد تمام خاندان ها را به نمایش می‌گذارد.

مشاهده و خرید

  1. کیف دوشی خاندان تارگاریان

بازی تاج و تخت 26

این کیف با نماد خاندان تارگاریان که توسط دانیل نیکول طراحی شده است، گزینه‌ی فوق‌العاده ای است که می‌توانید با خود به مهمانی ببرید و مدت ها با دوستان‌تان در موردش صحبت کنید. نمای خارجی خط دار قرمز رنگ، جزئیات طرح اژدها و قطعه های فلزی زینتی روی چرم آن حتما نظر ها را به خود جلب می‌کنند. در بالای کیف یک زیپ وجود دارد و سه جای کارت درون آن تعبیه شده است. اندازه‌ی آن 10×7.25×7.5 اینچ است.

  1. نسخه‌ی بلوری دیجیتال تمام قسمت های فصل یک تا هفت

بازی تاج و تخت 27

با این مجموعه که حاوی 30 دیسک است و شامل تمام قسمت های سریال از فصل اول تا فصل هفتم است می توانید تمام اتفاقات داستان، مرگ ها، (خطر اسپویل) و قیام ها را دنبال کنید. این مجموعه (که البته روی دی وی دی هم موجود است) کد دیجیتالی دارد که اجازه می‌دهد همه‌ی قسمت ها را با نمایشگر خودتان مشاهده کنید.

مشاهده و خرید

  1. مدل روی پایه کلاه خود سگ شکاری

بازی تاج و تخت 28

این کلاه خود ساخته شده از فایبرگلاس که تنها در تعداد محدودی موجود است مدلی از کلاه خود سگ شکاری است که در سریال نمایش داده شد. ساندرو کلیگین به عنوان یکی از مرگبار ترین و ترسناک ترین جنگجو های وستروس، سال‌ها است که وحشت در دل مردم انداخته است، اما این مدل کلاه خود روی پایه چوبی اصلا احساس بدی برای کسی به وجود نمی‌آورد. این مدل قابل پوشیدن (!) به فک هایی مجهز است که قابلیت گاز گرفتن دارند (!!) و برای سر بزرگسالان کاملا مناسب است. کلاه خود روی پایه چوبی لعاب داده شده ای قرار دارد و نماد سه سگ سیاه روی آن دیده می‌شود. از این مدل که گواهی رسمی مجموعه‌ی بازی تاج و تخت را دارد تنها 2500 نسخه وجود دارد و هر خریدار می تواند کد مالکیت آن را نیز در اختیار داشته باشد. تصمیم برای این که آن را بپوشید یا تنها برای دکوراسیون اتاق از آن استفاده کنید به عهده ی خودتان است.

  1. ظرف شیشه ای بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت 29

اگر قرار است در مهمانی دور همی برای تماشای سریال نوشیدنی‌های زیادی بنوشید، پس حتما باید لیوانی داشته باشید که به تم سریال بیاید. در این مجموعه لیوان‌های غول پیکر و حتی فنجان های ظریف و با جزئیاتی وجود دارند که اگر واقعا می خواهید حس و حال سریال را درک کنید به کارتان می‌آیند. حتما از همین لینک برای خرید نسخه های با گواهی رسمی اقدام کنید: مدل های ارزان قیمت تقلبی زیادی هستند که تنها جمله هایی از سریال را به نمایش می گذارند.

مشاهده و خرید

  1. مجموعه‌ی تو چه جوکی می سازی از بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت 30

یکی از سرگرمی های هوادارن بازی تاج و تخت به اشتراک گذاشتن تصاویر این مجموعه در اینترنت است. بازی “تو چه جوکی می سازی” برای جشن های خانوادگی فوق‌العاده است. بازیکن ها باید تصاویر را با متن ها ترکیب کنند، این بازی با گواهی رسمی شامل تعدادی از عکس های شخصیت‌ها است که بیشتر از بقیه در اینترنت به اشتراک گذاشته شده اند. این بازی گروهی می‌تواند برای‌تان بسیار شاد و مفرح باشد، با فرض این که همه در خانواده‌ی شما فرق بین یارا، یون و ییگریت را بدانند.

مشاهده و خرید

  1. شمع های طرح تخم اژدها

بازی تاج و تخت 31

احتمالا به جز در آزمایشگاه فرانکنشتین کیبورن، در جای دیگری از سرزمین وستروس لامپ برقی وجود ندارد. پس برای اینکه محیط را دقیقا شبیه فضای سریال کنید به این شمع ها نیاز خواهید داشت، چه شمعی می تواند بهتر این این شمع های سه تایی با طرح تخم اژدها باشد (با نظر به خدایان جدید و قدیم، سال‌ها است که از پخش فصل اول گذشته است). این تخم‌های اژدها که یادآور فصل اول سریال هستند هدیه‌های جالبی هستند که قیمتی مناسب و زیر 30 دلار دارند.

مشاهده و خرید

  1. مجسمه های بازی تاج و تخت مک فارلین

بازی تاج و تخت 32

اگر دوست دارید اژدهای شما بالغ باشد (خطر اسپویل)، یک مجموعه از مجسمه های ظریف و با جزئیات طرح اژدها که مناسب قرار دادن روی قفسه‌ی اسباب بازی ها هستند ساخت مجسمه ساز معروف برند مک فارلین برای شما وجود دارند. دروگون، اژدهای بزرگ سیاه رنگ از دو اژدهای دیگر بزرگ تر است، اما اگر قسمت آخر فصل سال پیش را دیده باشید ممکن است (خطر اسپویل خیلی واقعی، اگر فصل آخر را ندیده اید به خواندن ادامه ندهید) این مدل از ویسریون به همراه لباس سلطنتی 2019 اش توجه شما را جلب کند. مک فارلن تعدادی مجسمه‌ی معمولی تر هم دارد، که همه قیمتی زیر 30 دلار دارند، یا اگر چیزی بزرگتر و ظریف‌تر می‌خواهید می‌توانید سری به مجسمه های رسمی Dark Horse بزنید.

مشاهده و خرید

  1. عروسک توله گرگ برفی

بازی تاج و تخت 33

شاید شما از آن هایی نیستید که اهل خرید سلاح جنگی است و دوست دارید به بخش با نمک بازی تاج و تخت توجه کنید (بله ظاهرا این سریال همچین بخشی هم دارد). صنایع سرگرمی Factory Entertainment عروسک های حیوانی پر شده با پنبه بر اساس گرگ های برفی که اعضای خانواده‌ی استارک را همراهی می کنند طراحی کرده است که همه‌ی آنها برای کودکان از همه‌ی سنین مناسب هستند. 6 عروسک به طور کلی وجود دارد، برای 5 عضو خانواده‌ی استارک و یکی هم برای جان اسنو! فقط نپرسید که چند تای آنها واقعا تا ابتدای فصل آخر زنده مانده اند. جواب این سوال ناراحت کننده است.

مشاهده و خرید

  1. نگهدارنده‌ی کتاب دروازه‌ی سنگ اژدها ساخت Dark Horse

می خواهید کاری کنید که یکی از هواداران بازی تاج و تخت از خوشحالی بال در بیاورد؟ این نگهدارنده‌های کتاب دروازه‌ی سنگ اژدها را به مجموعه‌شان اضافه کنید. این طور، حتی اگر واقعا هیچ وقت کتاب ها را نخوانده باشند، نگه دارنده‌ی کتاب فوق‌العاده زیبایی روی قفسه‌شان خواهند داشت.

مشاهده و خرید

  1. تی‌شرت بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت 35

تعداد خیلی زیادی از تی‌شرت‌ها با طرح بازی تاج و تخت در آمازون وجود دارند اما این تی‌شرت با طرح چاپی نماد خاندان ها گزینه‌ی مورد علاقه‌ی ما در میان محصولات رسمی است. کسانی که عاشق جمله های معرف سریال هستند هم می توانند تی‌شرت‌های مورد علاقه‌ی خود را با طرح های “من می نوشم و چیز های می دانم”، “ببخشید خانم ها، من عضو نگهبانان شب هستم”، “من به یک مراسم عروسی رفتم و تنها چیزی که گیرم آمد این لباس خونی است” و دیگر طرح ها پیدا کنند.

مشاهده و خرید

  1. ملحفه‌ی بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت 36

این ملحفه‌ی بزرگ و لوکس با طرح بازی تاج و تخت طرح هایی از نماد خاندان های بزرگ استارک، لنیستر، تارگارین، گریجوی، براتیون و تایرل دارد. اگر می خواهید در حال تماشای فاجعه های غیر قابل پیشگری فصل هشتم کمی گرما و راحتی را تجربه کنید، این ملحفه‌ی نرم هوای شما را خواهد داشت.

  1. جام درخت Weirwood

بازی تاج و تخت 37

هوادارن سر سخت می دانند که بچه‌های جنگل یادگرفته اند تا طرح چهره‌ی این درخت‌ها که احتمالا جادویی هستند را از چوب آنها در بیاورند. برای همین این جام که با دست رنگ آمیزی شده است و هدیه‌ی ویژه ای برای آن دسته از هوادارانی است که همین حالا مجموعه‌ی تقریبا کاملی از وسایل سریال بازی تاج و تخت دارند.

مشاهده و خرید

  1. بازی تاج و تخت: مونوپولی

بازی تاج و تخت 38

چه کسی بر تخت آهنی خواهد نشست؟ مسابقه‌ی کنترل وستروس بر این نسخه از مونوپولی سایه انداخته است. این بازی به خصوص برای مجموعه‌دارها طراحی شده است و نشان دهنده‌ی آثاری هنری از این سریال، 6 توکن، 16 کارت والار موگولیس، یک بسته پول ویژه‌ی بازی تاج و تخت و غیره است.

مشاهده و خرید

  1. نقشه‌ی سرزمین های بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت 40

اگر آرزوی زندگی در هفت اقلیم را دارید، این نقشه نزدیک ترین مسیر برای رسیدن به آن جا بدون برخورد با مردگان سفید را به شما نشان می دهد. این نقشه با کیفیت بالا و دقیق آماده‌ی آویزان شدن به دیوار است و کاملا برای تزئین اتاق‌تان برای جشن آغاز فصل هشتم مناسب است.

مشاهده و خرید

  1. بازی جرئیات بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت 41

آیا ادعا می کنید که یکی از سر سخت ترین هواداران بازی تاج و تخت هستید؟ با این بازی این را اثبات کنید. این بازی پر از پرسش هایی از چهار فصل اول سریال است و بازیکنی که کنترل سرزمین های بیشتری را به دست بگیرد در آخر برنده‌ی تخت آهنی می شود.

مشاهده و خرید

  1. لیوان های کوچک بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت 42

اگر زمانی خواستید بازی نوشیدنی خوری بازی تاج و تخت را انجام دهید، این لیوان های کوچک با طرح نماد خاندان های بزرگ به کارتان خواهند آمد. اما قول بدهید هر گاه یک صحنه‌ی خشن در فیلم وجود دارد یا سرسی در حال نوشیدن است نوشیدنی نخورید. این کار خطرناک است.

مشاهده و خرید

  1. کارت های تاروت بازی تاج و تخت

کارت تاروت بازی تاج و تخت

یک هدیه فوق العاده ی بازی تاج و تخت که بسیار خاص و ویژه است. این جعبه کارت های تاروت زیبا طراحی اصیل را با مقدار زیادی خردمندی و شوخ طبعی، شخصیت ها، صحنه ها، اژدهایان و دیگر چیزها ترکیب می کند. یک راهنمی “تاروت 101” صد و شش صفحه ای هم در آن وجود دارد.

مشاهده و خرید

در این پست بهترین هدیه‌هایی که می‌شد به علاقه مندان سریال بازی تاج و تخت داد را گردآوری کردیم. همین الان می‌توانید آنها را از فروشگاه مالتینا سفارش دهید و یک هدیه عالی برای عزیزان‌تان تهیه کنید. مطمئن باشید این هدیه ها آنقدر خاص هستند که اصلا به ذهن کسی نمی‌رسند.

برای دیدن سایر مقالات به وبلاگ مالتینا مراجعه کنید.

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024