بهترین پیشنهاد هدیه برای آقایان در روز تولدشان

بهترین هدیه برای آقایان در روز تولدشان
Surprised man opening big gift box; Shutterstock ID 87306766; PO: aol; Job: production; Client: drone

باز هم یک سال دیگر گذشت و بار دیگر روز تولد مردی که دوستش دارید، رسیده است. یک جشن تولد عالی با یک هدیه‌ فوق‌العاده کامل می‌شود. انتخاب هدیه‌ مناسب برای آقایان کار بسیار دشواری است؛ به خصوص اگر بخواهید یک هدیه‌ منحصر به فرد و به یادماندنی را انتخاب نمایید. بهترین هدیه برای آقایان باید با توجه به علایق، سن و سبک زندگی‌شان انتخاب شود. به همین دلیل، در این مقاله، فهرستی از بهترین هدیه‌ها برای آقایان را مشاهده خواهید کرد. مهم نیست هدیه‌ای که می‌خواهید بخرید، برای همسر، برادر، پدر، دوست و یا حتی همکارتان باشد. هدایای معرفی شده در این مقاله باعث می‌شوند تا شب تولد مردی که دوستش دارید، به یادماندنی و خاطره‌انگیز شود. در این فهرست از هدایا، شما می‌توانید هدیه مناسبی را پیدا کنید که مرد مورد نظرتان بتواند برای مدت طولانی از آن استفاده کند و برای سالیان سال این جشن تولد و هدیه‌ جذاب و زیبای شما را به خاطر داشته باشد.

پیش از شروع خواندن این مقاله توصیه می کنیم اگر به دنبال خرید هدیه ای تکنولوژیک برای مرد مورد نظر خود هستید حتما سری به مقاله ی زیر بزنید :

۱۰ هدیه مناسب برای آقایانی که عاشق تکنولوژی هستند

Best Toys For 7 Year Old Boys - Updated List 2020 | MLRW

بهترین هدیه تولد برای همسر و نامزد

ساعت مچی مردانه

برای مردان شیک پوش همیشه ساعت مچی جذاب است. اگر دوست دارید مرد محبوب شما هر وقت به ساعت خود نگاه می‌کند، به یاد شما بیفتد، در سالگرد تولدش به او یک ساعت مچی هدیه بدهید. در میان برندهای مختلف، شما میتوانید به سراغ برند ساعت آدیداس و یا ساعت مچی مایکل کورس (MICHAEL KORS) بروید که یک انتخاب بسیار زیبا و جذاب است. این ساعت دارای بدنه فولادی ضد زنگ و بند چرمی با بسته شدن سگک قابل تنظیم است. این ساعت دارای صفحه نمایش گرد و آنالوگ است و در همه فصول سال می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین نقاط مثبت این ساعت این است که با تیپ‌های مختلف ساده، اسپرت و کلاسیک می‌توان از آن استفاده کرد. خرید ساعت مچی مردانه اصل مستقیم از خود کمپانی برند به واسطه مالتینا ممکن است چرا که شما میتوانید به راحتی مستقیم از آمازون آمریکا خرید کنید.

مشاهده و خرید

ساعت مچی هدیه مناسب

بکاپ گرفتن از عکس‌ها تنها با یک کلیک

امروزه، بیشتر افراد عکس‌ها و ویدئوهای خود را در کامپیوتر شخصی خود ذخیره می‌کنند و همه ما به خوبی با خطرات این کار آشنا هستیم: کامپیوتر خراب می‌شود، ویروسی می‌شود و ممکن است هزاران عکس از خاطرات خانوادگی ما در کسری از ثانیه از بین روند. ThePhotoStick یک دستگاه جدید هوشمند است که برای حفاظت از عکس‌ها و ویدئوهای شما طراحی شده است. کار با این دستگاه بسیار آسان است و یکی از محصولات پرفروش سایت آمازون در سال 2019 می‌باشد. برای استفاده از این محصول، تنها کافی است آن را به درایو کامپیوتر شخصی خود متصل کنید و خود دستگاه به صورت اتوماتیک عکس‌ها و ویدئوها را همگام می‌سازد. یکی از ویژگی‌های جالب این محصول این است که عکس‌ها و ویدئوهای تکراری را پیدا کرده و حذف می‌کند تا شما زمان اضافی را صرف این کار نکنید. برای استفاده از این دستگاه نیاز به هیچ دانش فنی یا تخصصی از کامپیوتر نیست و همه عکس‌ها و ویدئوها به صورت آفلاین ذخیره می‌شوند. این محصول بهترین هدیه برای آقایانی است که دوست دارند خاطرات دیجیتالی خود را حفظ کنند.

مشاهده و خرید

ThePhotoStick- بکاپ گرفتن از عکس‌ها تنها با یک کلیک

ماشین اصلاح و ریش تراشی وال

یکی از بهترین هدیه‌های تولد برای آقایان ماشین اصلاح و ریش تراشی وال است. وال یک کارخانه آرایشگری حرفه ای است که در سال 1911 در ایالات متحده کار خود را شروع کرد. این محصول قیمت مناسبی داشته و دارای تیغه های فولادی مقاوم  از جنس کربن همراه با یک کیف مخصوص است. علاوه بر این دارای لوازم جانبی شامل قیچی، برس، روغن تمیز کاری و برس، تیغه‌های 0.8mm – 2.5mm است. با استفاده از این محصول آقایان به راحتی می‌توانند ریش و حتی موهای خود را مرتب کنند و سال‌های زیادی از آن استفاده کنند.

مشاهده و خرید

 

بهترین هدیه تولد برای آقایان

برقراری ارتباط با 43 زبان خارجی در تنها چند ثانیه

آیا دوست دارید زبان جدیدی را بیاموزید؟ اگر این چنین است، این بهترین وسیله الکترونیکی برای این منظور می‌باشد. مطالعات به اثبات رسانده‌اند که شرمندگی از ندانستن زبان موجب می‌شود تا اکثر مردم سراسر جهان نه تنها از سفر کردن اجتناب کنند بلکه به دنبال یک حرفه‌ی بین‌المللی نیز نمی‌روند. خوشبختانه، دانشمندان در جهت رفع این مشکل جهانی اقداماتی انجام داده‌اند و به یک اختراع انقلابی دست یافته‌اند- مترجم همزمان Mauma Enence. این دستگاه کوچک قابل حمل به شما اجازه می‌دهد تا امکان برقراری ارتباط با تقریباً تمام زبان‌های دنیا را داشته باشید. مترجم همزمان Mauma Enence به شما این امکان را می‌دهد تا تنها با چند کلیک، تقریباً با هر زبان خارجی ارتباط برقرار کنید. در نتیجه، این وسیله الکترونیکی بهترین هدیه برای آقایانی است که به سفر به کشورهای خارجی علاقه‌مند هستند.

مشاهده و خرید

Mauma Enence- برقراری ارتباط با 43 زبان خارجی در تنها چند ثانیه

بهترین هدیه تولد برای پدر

مچ‌بند مغناطیسی HORUSDY

مچ‌بند مغناطیسی HORUSDY یکی از بهترین گزینه‌های هدیه برای آقایانی است که همیشه در حال ساخت و ساز و کار هستند. این مچ‌بند از پنج آهنربای بسیار قوی تشکیل شده است که قدرت مغناطیسی بسیار زیادی دارند و می‌توانند تمام اجسام فلزی از قبیل انواع پیچ و مهره، میخ، سر مته، خودکار و غیره را به خود جذب کنند. مچ‌بند HORUSDY از جنس پلی‌استر بالستیک ساخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد. بر روی آن، دو جیب کوچک برای قرار دادن لوازم پلاستیکی نیز تعبیه شده است. طراحی سبک آن به گونه‌ای است که می‌توان کل روز آن را پوشید و به راحتی حمل کرد. با استفاده از این مچ‌بند مغناطیسی برند HORUSDY دیگر لازم نیست به دنبال وسایل و لوازم کوچک در جعبه ابزار یا جیب خود بگردید.

مشاهده و خرید

مچ‌بند مغناطیسی HORUSDY

وسیله‌ای که به خوابیدن کمک می‌کند

Dodow به طور قابل ‌توجهی به فرد کمک می‌کند تا بخوابد. وقتی Dodow را روی تختخواب خود قرار می‌دهید، نور آبی ملایمی را به سقف اتاق ساطع می‌کند که این نور از سقف بازتاب می‌شود. تنفس فرد با روشن و خاموش شدن این نور آبی ملایم تطبیق می‌یابد و این نور کمک می‌کند تا ذهن فرد آرام شود. به علاوه، این وسیله تنفس فرد را تا 55 درصد کاهش می‌دهد و در نتیجه، ضربان قلب را نیز آرام‌تر می‌کند و در عرض تقریبا هشت دقیقه، فرد به خواب عمیقی فرو می‌رود. Dodow بهترین هدیه برای آقایانی است که با خوابیدن مشکل دارند و به عبارت دیگر، بدخواب هستند.

مشاهده و خرید

Dodow، وسیله‌ای که به خوابیدن کمک می‌کند

FIXD- اجتناب از صرف هزینه گزاف برای تعمیرات غیرضروری اتومبیل

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که چراغ اخطار چک موتور روشن شود و با مراجعه به مکانیک، مجبور شده باشید فهرستی از قطعات گران قیمت را تعویض کنید؟ خوشبختانه دستگاهی به نام FIXD وجود دارد که یک دستگاه جدید هوشمند است و فورا مشکلات مربوط به اتومبیل را در گوشی هوشمند به شما اخطار می‌دهد. این بدان معنی است که دفعه دیگری که چراغ اخطار موتور روشن شد، شما به خوبی از مشکل پیش آمده مطلع خواهید بود و مکانیک نمی‌تواند شما را فریب داده و قطعات غیرضروری را تعویض کند. از این رو، FIXD یکی از بهترین هدیه‌ها برای آقایان است.

مشاهده و خرید

کادو برای آقایان

جعبه نگهداری ابزارهای تیز

مهم نیست که مردی که دوستش دارید، تولد 21 سالگی او باشد یا تولد 46 سالگی. همیشه دادن هدیه‌ای که یادآور علایق مردان باشد، بهترین هدیه برای آقایان به شمار می‌رود. جعبه نگهداری ابزارهای تیز شامل چاقوهای مختلف، تبر، تیشه، پاکت سیگار، فلاسک و غیره است. این مجموعه، آقایان را به یاد لذت کار کردن و کثیف کردن دست‌هایشان می‌اندازد. آقایان با استفاده از تبر داخل جعبه ابزارهای تیز می‌توانند درختان و یا شاخه‌های شکسته را قطع کنند. این هدیه مناسب مردانیست که دائما با ابزار ها سرو کار دارند و یا علاقه ی زیادی به کار کردن با ابزار ها دارند.

مشاهده و خرید

جعبه نگهداری ابزارهای تیز

بهترین هدیه تولد برای برادر

هارد دیسک اکسترنال قابل حمل وسترن دیجیتال

امروزه همه ما اطلاعات زیادی برای ذخیره سازی داریم، به نحوی که هر چقدر تجهیزات ذخیره سازی داشته باشیم، باز هم با کمبود فضا مواجه می‌شویم. اگر شما نیز جهت خرید هدیه تولد برای مرد محبوب خود دچار تردید و سردرگمی شده‌اید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که یک هارد دیسک اکسترنال به وی هدیه بدهید. از میان برندهایی که در بازار وجود دارد، هارد دیسک اکسترنال قابل حمل وسترن دیجیتال مدل پاسپورتی با ظرفیت 2 ترابایت یک گزینه عالی است.

مشاهده و خرید

هدیه تولد برای آقایان

کفش‌های کتانی کلاسیک آدیداس

کفش‌های کتانی کلاسیک برند آدیداس هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند و برای سال‌هاست که در میان محبوب‌ترین کفش‌ها قرار دارند. اگر بتوانید رنگ و سایز مورد علاقه‌ مردی که دوستش دارید را پیدا کنید، این کفش‌های کتانی کلاسیک می‌توانند بهترین هدیه برای آقایان باشند. این کفش‌ها چندمنظوره هستند و می‌توان از آن‌ها برای پیاده‌روی، رفتن سر کار و یا حتی بازی تنیس استفاده کرد. علاوه بر این، هر کس با پوشیدن بهترین کفش‌های کتانی کلاسیک برند آدیداس، احساس خوبی پیدا می‌کند.

مشاهده و خرید

کفش‌های کتانی کلاسیک آدیداس

هدفون AmazonBasics سبک وزن

هدفون یک هدیه بسیار کاربردی و پرطرفدار برای بیشتر آقایان مخصوصا مردان جوان است. هدفون AmazonBasics یک گزینه بسیار عالی برای هدیه تولد است که می‌توانید به عزیزان خود هدیه دهید. این هدفون وزن بسیار کمی دارد و به هیچ وجه در استفاده‌های طولانی مدت شما را اذیت نمی‌کند. وقتی مرد مورد علاقه شما از این هدفون استفاده می‌کند و به آهنگ‌های مورد علاقه‌اش گوش می‌دهد، شما را به خاطر می‌آورد.

مشاهده و خرید

هدیه تولد آقایان

لوازم کمپینگ Coleman Instant Cabin

حضور در طبیعت همراه با سکوت، هوای پاک، آرامش، آسمانی پرستاره، ذهنی آرام و بدون دغدغه و غیره تمامی آن چیزی است که کمتر می‌توان در شهرهای بزرگ به آنها دست یافت؛ از همین رو افراد بسیاری برای تعطیلات خود، طبیعت را انتخاب ‌کرده و حال و هوای خود را تغییر می‌دهند. اگر مردی که می‌خواهید به او هدیه بدهید، اهل طبیعت گردی است، به او لوازم کمپینگ Coleman Instant Cabin هدیه بدهید. در این صورت، می‌توانید مطمئن باشید که او از هدیه شما استفبال کرده و همیشه از آن استفاده می‌کند.

مشاهده و خرید

لوازم کمپینگ برای هدیه تولد

بهترین هدیه تولد برای دیگر مردان (فامیل، همکار و غیره)

ست هدیه محصولات طبیعی مراقبت از پوست مردانه برند Burt’s Bees

دیگر نیازی نیست که نگران بسته‌بندی هدیه تولد برای آقایان باشید، برند Burt’s Bees این مشکل را برای شما برطرف کرده است. تمام محصولات زیبایی این برند با یک بسته‌بندی زیبا و طراحی خاص عرضه می‌شود. ست مراقبت از پوست مخصوص آقایان برند Burt’s Bees شامل پنج محصول ویژه‌ آقایان است. این محصولات عبارتند از کرم ریش‌تراشی مردانه حاوی پروتئین‌های سویا و روغن، محصول مراقبت از پوست مردانه بعد از اصلاح، شامپو بدن مردانه، بالم لب و کرم دست مناسب برای پوست‌های خشک. این محصولات طبیعی مراقبت از پوست ویژه‌ی آقایان، پوست را نرم، لطیف و جوان نگه می‌دارد. این ست محصولات طبیعی مراقبت از پوست مردانه برند Burt’s Bees، گزینه‌ ایدئالی برای تولد پدران یا همسرانی با مشغله کاری زیاد است که وقت رسیدگی به پوست خود را ندارند.

مشاهده و خرید

ست هدیه محصولات طبیعی مراقبت از پوست مردانه برند Burt’s Bees

لنز تک‌ هسته‌ای استار اسکوپ

اگر از مستند کردن زیبایی‌های طبیعت و اطراف به صورت عکس لذت می‌برید اما معمولا عکس گرفته شده در حد انتظارات شما نیست، این محصول کمک بزرگی در این زمینه است. دستگاه تک‌ هسته‌ای استار اسکوپ، دوربین گوشی هوشمند شما را به یک لنز زوم با کیفیت بالا تبدیل می‌کند و سطح عکس‌های شما در حد عکس‌های حرفه‌ای خواهد بود. بزرگنمایی این محصول مورد آزمایش قرار گرفته است و نتایج نشان می‌دهند که کیفیت زوم آن معادل یا حتی بهتر از برندهای باکیفیت دنیاست. این محصول همراه با یک سه‌پایه ثابت عرضه می‌شود که ثبت یک نمای عالی را تضمین می‌کند و هرگز شما را ناامید نخواهد کرد؛ بنابراین، برای افرادی که عاشق عکاسی در محیط‌های باز و طبیعت هستند، این دستگاه یک هدیه عالی می‌باشد.

مشاهده و خرید

تک‌ هسته‌ای استار اسکوپ

لیوان عایق‌بندی شده

آقایان همیشه در حال حرکت و جنب و جوش هستند، حتی در روز تولدشان. به همین دلیل، لیوان عایق‌بندی شده می‌تواند بهترین هدیه برای آقایان به شمار رود. آقایان دوست دارند تا سر کار یا وقتی آخر هفته‌ها به بیرون می‌روند، قهوه بخورند و قهوه‌شان نیز گرم باشد. همچنین، آن‌ها دوست دارند تا هنگام برگشت از باشگاه ورزشی، آب خنک بنوشند. لیوان عایق‌بندی شده تمام این نیازها را برطرف می‌سازد و به همین دلیل، کسی که آن را هدیه بگیرد، عاشقش خواهد شد.

مشاهده و خرید

لیوان عایق‌بندی شده

پاک‌کننده صفحه نمایش ضد باکتری

Screen Klean محصول ارائه شده توسط شرکت سازنده‌ پاک‌کننده‌ شیشه‌های عینک، نه تنها صفحه نمایش گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند شما را تمیز می‌کند، بلکه ضدباکتری است و شما را از گزند باکتری‌ها در امان نگه می‌دارد. تست‌های آزمایشگاهی نشان داده‌اند که صفحه نمایش‌های لمسی، بستر طبیعی مناسبی برای انواع میکروب‌ها می‌باشند و بنابراین ضدعفونی کردن آن‌ها از همیشه مهم‌تر است. این محصول از تکنولوژی مولکولی کربنی برای زدودن گرد و غبار، چربی، اثرانگشت و باکتری از تمام صفحه نمایش‌ها استفاده می‌کند. اگر سلامتی جز اولویت‌های شما در انتخاب هدیه است، این محصول می‌تواند بهترین هدیه‌ها برای آقایان محسوب می‌شود.

مشاهده و خرید

پاک‌کننده صفحه نمایش ضد باکتری با تکنولوژی نانو کربن

ما در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا بهترین هدیه برای آقایان در روز تولدشان را به شما معرفی کنیم. مطمئنا هدایای دیگری نیز وجود دارد که جایشان در این لیست خالیست. آلات موسیقی، عینک های آفتابی و بازی های کامپیوتری نمونه ای از این موارد هستند. اگر شما تجربه ی دلپذیری در دادن هدیه به مردان داشته اید و یا پیشنهاد جالبی برای خرید هدیه برای مردان دارید در بخش  نظرات با ما و سایر خوانندگان مطلب به اشتراک بگذارید.

منبع: amazon.com

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024