چگونه می‌توانم بفهمم که او مرا دوست دارد، بدون اینکه مجبور باشم از او بپرسم، درحالی‌که که او درباره این موضوع چیزی به من نگفته باشد؟ در این مقاله به بررسی بهترین راه‌‌ها برای تشخیص علاقه مردها به خانم‌ها (بدون گفتن و ابراز کردن) با جستجوی یکسری علائم می‌پردازیم. شما مدتی باهم در ارتباط بوده‌اید، به‌طوری‌که اکنون مطمئن هستید که او را دوست دارید، اما آیا او نیز شما را دوست دارد؟ چگونه می‌توانید نسبت به این موضوع آگاهی پیدا کنید؟ بعضی‌اوقات مطمئن هستید که او شما را دوست دارد، اما در برخی موارد هم چندان مطمئن نیستید. گفتن “من تو را دوست دارم” برای برخی از افراد ممکن است کمی وحشتناک به نظر برسد، بنابراین ممکن است شخصی به شما علاقه‌مند باشد یا احساس خوبی به شما داشته باشد، اما از گفتن مستقیم این موضوع به شما بترسد.

شما نمی‌توانید با شک و تردید زندگی کنید، باید یک‌بار برای همیشه مشخص شود که آیا او واقعاً شما را دوست دارد یا خیر. تفکر درباره این موضوع را متوقف کنید و برای این‌که مطمئن شوید به فهرست ما نگاهی بیندازید. در این متن به بررسی ۱۰ نشانه‌ای پرداخته‌ایم که نشان می‌دهد یک مرد عاشق شماست. شاید وقتی این متن را مطالعه کنید، شگفت‌زده شوید که چرا قبلاً متوجه آن‌ها نشده بودید. بااینکه این علائم کاملاً آشکار هستند، حتی ممکن است فرد موردعلاقه شما نیز از آن‌ها آگاهی نداشته باشد.

۱۰ نشانه یک مرد عاشق و  نحوه نشان دادن علاقه مردها به خانم‌ها

بیشتر از حد معمول از شما فاصله می‌گیرد

شاید عجیب به نظر برسد اما ممکن است مردی که شما را دوست دارد از شما فاصله بگیرد. اگر او در مورد احساساتش سردرگم باشد و یا نتواند آنچه را که در قلبش اتفاق افتاده است به‌درستی درک کند، ممکن است بدون اینکه خودش متوجه شود، بیش‌ازحد معمول از شما فاصله بگیرد. این موضوع می‌تواند شما را در تشخیص علاقه او به خود دچار اشتباه کند و حتی فکر کنید از شما خوشش نمی‌آید. بسیاری از خانم‌ها می‌گویند تا قبل از این‌که شخصی به آن‌ها درخواست آشنایی بدهد، فکر می‌کردند احساس خاصی به آن‌ها ندارند؛ بنابراین اگر احساس می‌کنید مردی از شما فاصله می‌گیرد، ناامید نشوید، ممکن است او به دنبال حلقه باشد.

او به دلیل علاقه به شما از کار خود دست میکشد

مهم نیست چه زمانی به او نیاز دارید، هر وقت او را صدا بزنید برای کمک به شما خواهد آمد و در دسترس خواهد بود و به شما در رفع مشکلتان کمک می‌کند؛ مثلاً اگر به مشاوره، رساندن با ماشین، کمک یا فقط شانه‌ای برای گریه کردن نیاز دارید، او راهی برای کمک کردن به شما پیدا می‌کند. پس می‌توانید مطمئن باشید که همه‌چیز خوب است. اگر مردی هنوز به شما ابراز علاقه نکرده است اما همیشه برای کمک به شما آماده است، احتمالاً شما را دوست دارد یا حداقل حس خوبی به شما دارد. برخی از مردان وقتی به زنی که دوستش دارند نزدیک می‌شوند، عصبی می‌شوند و به همین دلیل سعی می‌کنند از او فاصله بگیرند. یکی از نشانه‌های این نوع مردان، سرخ شدن چهره آن‌هاست. واقعیت این است که اگر شما او را عصبی می‌کنید، احتمالاً به این معنی است که او واقعاً شما را دوست دارد.

یکی از نشانه‌های علاقه مردها به خانم‌ها این است که برای او اولویت‌ دارید

بسیاری از ما در موارد زیادی به‌طرف مقابل خود می‌گویم وقت نداریم، ولی واقعیت این است که او برای شما اولویت ندارد. درحالی‌که به‌جای رفتن به باشگاه ورزشی، گشت‌وگذار در رسانه‌های اجتماعی می‌توانید وقت خود را با شخص موردعلاقه خود بگذرانید. قطعاً یک مرد عاشق اولویت شماره یک را به شما اختصاص می‌دهد.

همه ما مشغله‌های بسیار زیادی در زندگی خود داریم و زمان برای ما ارزش زیادی دارد، اما فردی که به شما علاقه دارد، ترجیح می‌دهد بیشتر وقت پرارزش خود را با شما بگذراند، بااینکه شغل و خانواده‌اش نیز برای او اهمیت زیادی دارد. او با این کار می‌خواهد به شما بفهماند که در زندگی او فرد خاص هستید. این بدان معناست که او نیازهای شما را مقدم بر نیازهای خود می‌داند و هر جا که لازم باشد از منافع خود می‌گذرد تا شما را خوشحال کند. نکته مهم این است که مردان و یا به‌طورکلی همه مردم، وقت خود را به چیزهایی اختصاص می‌دهند که برایشان مهم است. قطعاً این موضوع نشانه‌ای از علاقه مردها به خانم‌ها است، این‌طور نیست؟

توصیه‌های شما را در زندگی خود به کار می‌گیرد

اگر مردی در مورد مهم ترین تصمیمات زندگی‌اش نظر شما را می‌پرسد، احتمالا به حس تشخیص شما اعتقاد دارد و از مدت‌ها قبل عاشق شما بوده است. این بدان معناست که او واقعاً به آنچه فکر می‌کنید اهمیت می‌دهد که به نوبه خود به این معنی است که او به خود شما اهمیت می‌دهد. این موضوع می‌تواند به شما در تشخیص علاقه کمک کند.

میزان علاقه مردها به خانم‌ها

از نشانه‌های علاقه مردها به خانم‌ها این است که او برای آینده شما برنامه‌ریزی می‌کند

هنگامی‌که یک مرد از تعهد می‌ترسد یا نمی‌خواهد خود را با برنامه‌ریزی محدود کند، با شما در خصوص برنامه‌ریزی آینده صحبت نمی‌کند. این موضوع می‌تواند به شما در تشخیص علاقه مردان کمک کند؛ بنابراین اگر شخصی هنگام صحبت با شما به آینده اشاره می‌کند، به این معنی است که می‌خواهد از شما محافظت کند. اگر در خصوص سفر یا خرید خانه یا انجام هر کار مشترکی در هفته آینده صحبت می‌کند، به‌احتمال‌زیاد، به شما علاقه‌مند شده است. بیشتر مردان تمایل ندارند برای آینده خود برنامه‌ریزی کنند، بنابراین اگر مردی مرتباً راجع به هفته آینده، ماه آینده یا سال آینده صحبت می‌کند، می‌توانید خوش‌بین باشید که می‌خواهد برای همیشه با شما بماند.

چیزهای کوچک را فراموش نمی‌کند

قرار ملاقات و نیاز به حضورش برای یک موضوع خانوادگی را فراموش نمی‌کند. او مسئولیت‌هایش را به‌خوبی انجام می‌دهد و کارهایی که قرار گذاشته‌اید باهم انجام دهید را همیشه به یاد می‌آورد حتی اگر شما فراموش کنید. او در مورد والدین و دوستانتان می‌پرسد و از شما سؤال می‌کند که کارها چگونه پیش می‌رود. رفتار یک مرد وقتی‌که در نزدیکی شما نیست همان‌طور است که در پیش شما حضور دارد. آیا او در مورد شما فکر می‌کند؟ دائماً به شما می‌گوید که دلش برای شما تنگ‌شده است؟ آیا وقتی که در کنارش نباشید، خلائی در زندگی خود حس می‌کند؟ اگر این‌طور است، بدان معنی است که شما جزئی از زندگی او شده‌اید و در تشخیص علاقه او اشتباه نکرده‌اید.

او می‌خواهد از نظر فیزیکی به شما نزدیک شود

او تلاش می‌کند تا حد ممکن از نظر فیزیکی به شما نزدیک باشد. اگر برای شام بیرون بروید، بر روی نیمکت شما و کنارتان می‌نشیند، در یک مهمانی کنار شما خواهد بود، او می‌خواهد در اتومبیل نیز از همه به شما نزدیک‌تر باشد. او این کارها را می‌کند تا بگوید شما را دوست دارد، بدون اینکه آن را به زبان بیاورد. او همیشه می‌خواهد در کنار شما باشد و در فاصله‌ای بسیار نزدیک‌تر از دیگران به شما قرار داشته باشد. باید با اطمینان بگوییم این نوع رفتارها فقط نشان‌دهنده عشق است.

همچنین بخوانید : ۲۰ راه طبیعی برای افزایش میل جنسی در زنان و مردان

از دیگر نشانه علاقه مردها به خانم‌ها این است که از شما تعریف می‌کند

مردانی که به شما اهمیت می‌دهند در هر شرایطی از شما تعریف می‌کنند. حتی در بدترین روزهای زندگی شما، او چیزهای خوبی برای گفتن در مورد شما دارد تا بتواند روحیه شما را بالا ببرد. ممکن است به دلایلی به‌صورت مستقیم نتواند به شما بگوید دوستت دارم اما می‌تواند آن را به روش‌های دیگری بیان کند. برای او فرقی نمی‌کند که شما واقعاً ازنظر ظاهری خوب باشید و یا در بدترین شرایط خود قرار دارید، از دید او شما همیشه جذاب هستید.

درجه علاقه‌ مردها به خانم‌ها

او می‌خواهد به هر طریقی شما را خوشحال کند

او تلاش خواهد کرد تا شما را خوشحال کند. اگر چیزهایی شبیه این می‌گوید “تا زمانی که شما خوشحال باشید، او نیز خوشحال است” می‌توانید مطمئن باشید مال شماست. او برای شما پیام‌های صبح بخیر می‌فرستد زیرا می‌داند با این کار، روز شما به شکلی عالی شروع می‌شود. به‌عنوان‌مثال شخصی بیان می‌کند، در اولین سالگرد ازدواج ما، همسر من کتاب “عشق در زمان و با” را به من هدیه کرد. او با این کار مرا به یاد اولین قرارمان انداخت، هرکسی می‌تواند جواهرات گران‌قیمت بخرد، اما تنها افراد خاص زندگی شما می‌توانند چیزی معنی‌دار به شما هدیه دهند که از ته دل خوشحالتان کند.

هنگامی‌که شما با یک شخص مناسب هستید، چیزی مانند تماشای تلویزیون همراه با شما جذاب‌تر از مهیج‌ترین مهمانی است که تاکنون در آن شرکت کرده است. مردی که به شما علاقه دارد همیشه به دنبال بهانه‌ای است که بتواند شما را خوشحال کند زیرا راضی کردن شما (مهم نیست که چه‌کاری انجام دهد) برای او بیشترین اهمیت را دارد. اگر به نظر می‌رسد که مردی به خاطر خوشحال کردن شما، همیشه هیجان‌زده است، نشان‌دهنده این است که او از صمیم قلب شما را دوست دارد.

با دیگران درباره شما صحبت می‌کند

هنگامی‌که یک مرد داوطلبانه، بدون اجبار و بی‌پروا تصمیم می‌گیرد که شما را به خانه خود بیاورد تا با مادرش ملاقات کنید، می‌توانید مطمئن باشید که در این بازی برنده‌شده‌اید. به شما تبریک میگم مردان با این کار وقت خود را تلف نمی‌کنند، مگر اینکه در تصمیم خود جدی باشند. اگر دوستانش عنوان کنند که او درباره شما با آن‌ها صحبت می‌کند، می‌توانید مطمئن باشید که عاشق شما شده است. همچنین آقایان معمولاً در مورد احساسات خود چیزی نمی‌گویند و اگر او به‌ اندازه کافی راحت است که می‌تواند چیزهایی در مورد شما برای دیگران تعریف کند، به‌احتمال‌زیاد عاشق شماست.

شدت علاقه مردها به خانم‌ها

جمع‌بندی

او مرا دوست دارد … او مرا دوست ندارد … گاهی وقت‌ها پاسخ دادن به این سؤال چندان آسان نیست؛ بنابراین چه چیزی می‌تواند مشخص کند که آیا مردی واقعاً شما را دوست دارد یا نه؟ بسیاری از ما درگیر سوالاتی می‌شویم در مورد اینکه عشق چیست، چگونه باید باشد و چگونه باید متوجه آن شویم. بسیاری از اوقات این ایده‌ها درباره علاقه مردها به خانم‌ها اشتباه هستند (ما می‌توانیم آن‌ها را در فیلم‌های کمدی عاشقانه تماشا کنیم). درنتیجه، بعضی از ما ممکن است در برخی از شرایط، واقعیت را درست تشخیص ندهیم. دلیلش این است که عشق یک پدیده فریبنده است و تشخیص علاقه مردها به خانم‌ها دشوار است.

یک پسر می‌تواند بگوید که شما را دوست دارد و واقعاً دوست نداشته باشد و یک پسر می‌تواند شما را دوست داشته باشد اما توانایی گفتن آن را نداشته باشد. عشق، همان‌طور که زیباست، می‌تواند ترسناک هم باشد و بسیاری از ما برای اینکه از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنیم، در ابراز احساسات و ارتباط با شخصی که دوستش داریم، احتیاط می‌کنیم. قبل از اینکه عاشق شوید، اطمینان حاصل کنید که شخصی مقابل نیز شما را دوست دارد اما چگونه می‌توانید تشخیص دهید که آیا یک مرد واقعاً عاشق شما است؟ اگر این ۱۰ علامت از علاقه مردها به خانم‌ها را در نظر بگیرید، به‌راحتی می‌توانید آن را تشخیص دهید.

منبع : anewmode، vixendaily